Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF II TURBODIZEL- TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 29.06.2007 17:29:00
Slika
PITANJE: Imam golfa 2 turbodisela, 44kW, 92 god., i prošle godine (u ljetnim danima) sam primjetio da kad vozim pod punim opterecenjem (uzbrdica), motor se dosta grije (t. kazaljka se je znala popeti izmedu zadnje i predzadnje crtice,) pa sam prvo promjenio termostat i termoprekidac, ništa nisam rješio, potom vodenu pumpu, opet ništa, da bih na kraju promjenio dichtung glave motora (sa kompletnom gornjom aparaturom, uliven antifriz), i sad se kazaljka ne penje tako visoko, medutim pod punim opterecenjem kazaljka skoro da dode do predzadnje crtice( hladnjak promjenjen prije 2 godine, a takode i ventilator-nov), pa me interesira u tom trenutku kolika je otprilike temparatura i da li je normalno da se u ovim extremno sparnim danima kazaljka ipak penje tako visoko, ventilator uredno radi na drugoj brzini.
ODGOVOR:Opasna temperatura za motor je 105°C i više. Normalno je da se temperatura motora podigne za nekoliko stupnjeva kada se vozi uz brdo i kada su vanjske temperature vece od 27°C. Bitno je da se navedena temperatura motora spusti blizu normale kada se vozi na cesti bez uzbrdice. Temperatura rashladne tekucine je od 98°C do 105°C kada vozite uz brdo. Ako imate mogucnost izmjerite temperaturu rashladne tekucine jer grešku može raditi i indikator temperature. Vodite brigu da ne dode do kljucanja rashladne tekucine.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - NE RADI PUHANJE

Datum objave: 28.06.2007 20:53:00
Slika
PITANJE: Imam Renault 19 1.4, 98 godina s ugradenom klimom (Valeo). Ne radi mi puhanje u kabini na ni jednoj brzini samo se kod promjene s nule na neku od brzina cuje lagano zujanje na elektromotoru od ventilatora i obratno na mjestu gdje uzima zrak ispod haube na lijevoj strani. Klima je postavljena ispod brisaca iza veznog lima i malo je prostora da se skine dio klime gdje se nalazi elektro motor da isti ispitam. Možete li Vi diagnosticirati kvar po navedenom, odnosno da li je elektromotor pokvaren ili je nešto drugo, i kakav je zahvat da se isto otkloni i ako možete reci koliko bi to koštalo?
ODGOVOR:Uzrok kvara može biti upravljacka elektronika ventilatora, motor ventilatora ili sam propeler ( peraje ventilatora ) . Tocan odgovor je moguc nakon demontaže motora ventilatora.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - VRELIŠTE KOCIONOG ULJA

Datum objave: 27.06.2007 21:50:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za informaciju o temperaturi kocionog ulja, naime na tehnickom su mi rekli da je temperatura preniska, ma šata to znacilo, temperatura je 214 stupnjeva celzijusa. Koliko treba biti i kako riješiti taj problem. Radi se o Škodi Octavi 1.9 TDI 2003. godina.
ODGOVOR:Na tehnickom pregledu mjeri se vrelište kocnog ulja koje ne smije biti ispod 180°C. Vrelište novog kocnog ulja je 240°C . U vašem slucaju može se zamijeniti postojece kocno ulje s novim odgovarajucim. Postupak nije skup .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ZATRAŽITE DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 27.06.2007 21:41:00
Slika
PITANJE: Imam opel corsu 93 godište 1.5 diesel.Prije godinu dana zamijenila sam alternator i relej zato što mi se u vožnji palila lampica akumulatora i auto se gasio u vožnji sve dok jednog dana ga nisam mogla uopce upaliti.Bila sam kod majstora jer mi se opet pojavio isti problem s tim da kada mi je ukljucen auto radio onda se cuje u radiu zujanje.Majstor je stavio auto na kompjuter i rekao da je navodno otišao procesor koji mogu zamjeniti jedino kod ovlaštenog servisera i da bi taj popravak koštao navodno više nego cijeli auto.Molim vas da mi odgovorite dali je to po vama tako velik kvar ili je problem nešto drugo.
ODGOVOR:Ne dijelim mišljenje s vašim majstorom , zatražite mišljenje i drugog strucnjaka nakon što pregleda vaše vozilo.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - PREKIDA I GASI SE

Datum objave: 27.06.2007 21:31:00
Slika
PITANJE: Postavio bih par pitanja u vezi focusa 1.6 99.g:
1.Da li je normalno da auto kad je hladan kada mu se doda gasa lagano zatrokira?
2.Auto mi radi nemirno u leru i zna se gasit. Koji bi to mogao biti problem?
ODGOVOR:Nije normalno da hladan motor ne prihvaca i da prekida. Uzrok mogu biti brizgalice, slabo brtvljenje usisnog kolektora ili pojedini senzori sustava ubrizgavanja goriva.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - OKSIDACIJA RASHLADNOG SUSTAVA

Datum objave: 27.06.2007 21:26:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Mazde 323F iz 93 godine 1,9 motor, evo u cemu je problem, prvih dana sam odmah primjetijo da troši puno tekucine iz prelivnog suda a ponekad i iz samog kilera. Boja tekucine u kileru je bila kao boje hrde ali ne sva nego pri vrhu ali moj meštar me uvjeravao da je to prijašnji vlasnik stavio boju za otkrivanje gdje curi. Pošto iz auspuha ne dimi a crijeva nisu nabrekla zakljucili smo da ne pušta na brtvi od glave, zatim nakon nakon toga primjetio sam da voda curi iz cepa vec nakon minut,dva od paljenja motora, tu sam problem rješio jer je cep bio totalno neispravan pa sam kupio novi i sad ne curi ni iz cepa niti iz posude ali sad me muci cudan zvuk koji cujem u vožnji koji mogu opisat kao neko zavijanje vjetra ili kao da nešto se mješa i zavija kao vjetar pa bih vas molio savjet u vezi toga.
ODGOVOR:Za otkrivanje curenja rashladnog sustava ne koristi se nikakva boja jer je svako curenje vidljivo. Hrdava boja rashladne tekucine je znak da je došlo do oksidacije rashladnog sustava . Navedena pojava je opasna jer sitne cestice hrde mogu zacepiti hladnjak kojega se u tom slucaju mora zamijeniti. U ovom slucaju treba odmah isprati rashladni sustav ( ako treba i više puta ) , nakon toga treba u sustav staviti kvalitetan antifriz a gradacija antifriza mora biti za -38°C i niže . Nakon dvije godine opet treba mijenjati spomenuti antifriz.
Zvuk koji spominjete može biti od raznih stvari . Zvuk bi morao cuti kako bih vam mogao odgovoriti na ovo pitanje .
na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA - LAMPICA OD AKUMULATORA

Datum objave: 27.06.2007 21:22:00
Slika
PITANJE: Posedujem vozilo Fiat-marea 1.9 jtd 81kw ili 110 ks godina proizvodnje 2002.god.Pre mesec dana upalila mi se signalna lampica od akumulatora ,ugaslio sam vozilo i ponovo ga upalio i ona je prestala da svetli . Juce se upalila ponovo u toku voznje ,ponovio sam postupak tj.ugasio sam vozilo i ponovo ga upalio medjutim lampica akumulatora se nije gasila .Na semaforu lampica se ugasila pa se ponovo upalila .Nastavio sam sa voznjom i posle par kilometara osetio sam da je vozilo sasvim blago tj.neosetno trznulo i lampica se ugasila i nije se vise palila. Vozilo u toku voznje ponasalo se sasvim normalno iako je lampica bila upaljena osim tog blagog trzaja. napominjem da je kais nije bio labav.
ODGOVOR:Sigurno postoji razlog paljenja lampice. Najbanalniji uzrok je slaba napetost pogonskog remena alternatora. Ukoliko uzrok nije povezan s remenom tada treba napraviti servis alternatora i po potrebi zamijeniti sve što je potrebno ( cetkice , diode, kolektor, ležajeve i t.d. ) . Nakon toga biti cete bez brige slijedecih 80.000 km.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO KARAVAN - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 27.06.2007 21:16:00
Slika
PITANJE: Polo karavan 1.4i,APQ motor,98 god.,problem sa klimom,klima radi ali ne moze da se iskljuci,kada se skine relej koji regulise ventilatore i klimu,klima ne radi ali prekidac za klimu kada je u poziciji ukljuceno svetli i pogoni kabinski ventilator da radi u prvoj brzini,bez obzira sto je prekidac ventilatora kabinskog iskljucen.Pretpostavka je da je neki kontakt zalepio,gde ga traziti sobzirom da releji na tabli sa osiguracima rade ispravno,da li regulacija klime ide preko glavnog kompjutera ili ima svoj,ako ima svoj gde se on nalazi.
ODGOVOR:Najprije popravite sustav za ventilaciju i komandu ventilatora kabine . Sve to mora normalno funkcionirati kada je klima uredaj iskljucen. Nakon popravka motora ventilator ili njegove komande ( sve brzine ventilatora moraju raditi ) može na red doci klima uredaj. Klima uredaj najcešce ne radi ako u sustavu nedostaje rashladnog plina. Najprije provjerite koliko ima plina u sustavu klime, ako plina nema to je znak da sustav klime propušta i to je prvo što se mora napraviti. Ako u sustavu ima plina tada treba dopuniti plin i to tocno propisanu kolicinu. Nakon toga klima uredaj treba normalno raditi i hladiti . Ukoliko se nakon toga kompresor klime ne ukapca , ispitajte „presostat“ . Ako nema te odgovarajuce znanje i opremu nemojte ovo ni pokušavati.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TEŠKO PALI

Datum objave: 27.06.2007 21:08:00
Slika
PITANJE: Danas sam slucajno naletio na vašu stranicu, malo sam citao, i neke stvari su mi jasnije,a neke me još zanimaju.
Imam ford fiestu, 1.8 D, 91 godište. Nikad ona nije baš najbolje palila, al uz malo duže grijanje, za 3-4 sekunde bi upalila. Dolaskom toplijih dana, i jacim zagrijavanjem motora, ustanovio sam da ga je vrlo teško upaliti dok je topao ili vruc. I s porastom temperature, opadao bi i broj okretaja motora, a negdje pred paljenje ventilatora hladnjaka, poceo bi raditi vrlo nemirno ( samo što se ne ugasi, pa onda malo ubrza).
Mislio sam da je stvar u bosch pumpi (polugica za odredivanje kuta paljenja blokirana), ali sam dobio savjet da da bi mogla biti i kompresija, pošto ima prilicno plinova iz kartera. Izmjerio sam kompresiju, ona na jednom cilindru iznosi 19 bara, na ostala 3 cilindra 22-24 bara. U servisu su mi rekli da bi kompresija trebala biti oko 28, minimalno.Zanima me Vaše mišljenje, dal bi se mogla navuci kompresija do tih 28 bara onim keramijskim tekucinama što se sipaju u ulje? Jel moguce da ce poboljšana kompresija smiriti rad pri vecim temperaturama, ili treba srediti i pumpu.
ODGOVOR:Osnovna pretpostavka da bi motor normalno i dobro radio jest mehanicko stanje motora. Pod tim mislimo da je kompresija iznad 26 bara i da je na svim cilindrima podjednaka. Druga važna stvar je podešenost ventila a to je preduvjet da ventili dobro zatvaraju te da ne propuštaju. Treca stvar je tocan položaj faze i kuta predpaljenja. Kada je sve ovo dobro ostaje samo visokotlacna pumpa i dize. Navedeni aditiv može neznatno pomoci ali nikako ne može kompenzirati mehanicka istrošenja u motoru. Moj prijedlog je da napravite test motora ( tlak kompresije i propuštanje cilindara te po potrebi podešavanje ventila ), nakon toga znati cete što treba vašem motoru.
na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 SELESPEED- NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 27.06.2007 21:02:00
Slika
PITANJE: Pošto sam "prisiljen" na vožnju automobila sa automatskim mjenjacem i trenutno posjedujem A4 1.9tdi automatic 1995.g.,razmišljam o nabavi automobila novijeg godišta.Konkretno me zanima alfa 156 2.0 selespeed 2001.g. i to upravo zbog toga jer je njezina nabavna cjena niža nego za A4 benzinca istog godišta.Molio bih vas ako mi možete odgovoriti na neka pitanja što se tice tog automobila;Kakav je selespeed mjenjac u odnosu na mjenjac u A4 koji posjedujem kad je rjec o promjenama stupnjeva prjenosa (trzanje,da ili ne).Koji je od mjenjaca u ova dva automobila pouzdaniji i trajniji?Kakva je cjena održavanja i koji su servisni intervali?I opcenito ako posjedujete informacije što se tice motora,podvozja i karoserije...Koliko košta ugradnja plina za taj auto i kolika je zapremnina spremnika za plin ako se ugraduje u prostor za rezervnu gumu?
ODGOVOR:Selespeed je bolji mjenjac od automatskog mjenjaca AUDIJA barem što se tice vožnje i komfora vožnje. Nije mi poznat njihov životni vijek jer su relativno novi i nema ih puno. U slucaju kvara lakše je doci do dijelova i mogucnosti popravka ako je to AUDIJEV mjenjac. Servisni interval je 60.000 km ili dvije godine. Ugradnja plina marke PRINS je 12.500,- kn a velicina rezervoara je 42 ili 52 litre ovisno o prostoru.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - LUPANJE ?

Datum objave: 27.06.2007 20:21:00
Slika
PITANJE: Htio bih vas pitati za savjet kako prepoznati ili odrediti da li su sphere na mom citroenu spremne za zamjenu.Imam C5 koji je presao 160 000 km malo mi se cudno ponasaju zadnji tockovi, ima malo lupanja preko manjih rupa.kad otvorim peta vrata i sjednem na ivicu gepeka auto je vrlo mekano, kad pravim pritisak sa rukama na tu ivcu od gepeka gore dole cujem slab metalni zvuk.
ODGOVOR:Blokade diferencijala najbolje je provjeriti na dizalici ( vozilo u zraku ) . Lupanje koje navodite takoder provjerite na auto dizalici ili kanalu, prije toga u toku vožnje locirajte mjesto nastanka zvuka. Uzrok treba tražiti u pojedinim dijelovima ovjesa koji mogu biti istrošeni.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - BIJELI DIM

Datum objave: 27.06.2007 19:59:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Clio 1.9 d, 2000.godište.Nedavno mi je prilikom paljenja poceo trzati par sekundi i iz auspuha ispuštati bijeli dim,to samo dok je motor hladan,a dok je zagrijan ništa. Sada stalno trza, cak i u vožnji, troši više goriva ali prestao je ispuštati bijeli dim prilikom paljenja. Neki su mi rekli da je u pitanju pupma goriva, i da ju je dovoljno poslati na cišcenje. Molim vas ako mi vi možete reci u cemu je problem i koliko ce koštati popravak?
ODGOVOR:Bijeli dim je dizel gorivo a pojavljuje se ako ne upali neki od cilindara, nakon kraceg vremena cilindar pocne normalno raditi a navedeni dim nestane. Uzroci tome mogu biti razni ( više njih ). Predlažem da napravite dijagnostiku motora i tada cete tocno znati sve detalje pa i cijenu popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - ODABIR RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 24.03.2011 23:32:18
Slika
PITANJE: Zainteresiran sam za kupnju automobila pa me interesira po vašem mišljenju koji bi bio bolji izbor što se tice kvarova i opcenito izmedu Audi a3 2000g,Peugeot 307 2002g ili Renault megane II 2002g. Motor 1,6 benzin kod svih. Cijena sva tri modela podjednaka.
ODGOVOR:Najbolji izbor je AUDI ali vaš kriterij treba biti trenutno stanje vozila i to cjelokupni dojam a narocito kvalitativno stanje motora , mjenjaca i podvozja. Prema tim kriterijima odaberite vozilo.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ŠTA MI TREBA ZA POPRAVAK AIRBAGA?

Datum objave: 28.03.2011 19:24:11
Slika
PITANJE:

Zanima me šta mi je potrebno od alata da se popravi Airbag na jednom autu?To me zanima i raspitujem se ali nigdje ne mogu naCi informacije oko toga.

ODGOVOR:

Za popravak AIR BAG-a potreban vam je servisni kompjutor s kojim se možete spojiti na dijagnosticki konektor vozila, univerzalni mjerni elektricni uredaj , osciloskop ( ponekad ) , baza podataka za navedeno vozilo.
Na kraju vrlo bitno je i poznavanje navedene problematike .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - KLIMA

Datum objave: 26.06.2007 23:52:00
Slika
PITANJE: Zanima me da li postoji neki web na kojem bi mogao da nadem prikaz Citroen Xsare 1.8 i 16v benzinac, u stvari konkretno me zanima da vidim položaj kopresora klime i cevi.Takodje me interesuje da li kad dopunjujem klimu treba da mi bude zatvoren poklopac polen filtera ili ne, kad se meri temperatura.
ODGOVOR:Kada se puni klima uredaj s FREONOM tada nije bitno u kojem položaju je navedeni poklopac. Bitno je da u sustav stane kolicina plina koju je definirao proizvodac. Nakon toga je takoder bitno da je temperatura zraka na ventilacionim kanalima manja od 9°C.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - CUDAN ZVUK KLIME

Datum objave: 21.06.2007 08:54:00
Slika
PITANJE: Imam problem oko klime. Imam Audi A3 1.9TDI 90KS 1998.godina . Kada upalim klimu prvih par minuta sve radi ok..Nakon toga pri nižim okretajima (mislim kada se spusti ispod 2000okr/min) cujem lupanje iz motora,kad se okretaji dignu lupanje prestaje..zvuk bih mogao opisati kao da se lancem prelazi preko nekog željeza primjerice bacve i sl...Bio bih zahvalan kad bi dali Vaše strucno mišljenje,i koliko bi me taj izlet u popravke koštao.
ODGOVOR:Ako navedeni zvuk cujete samo kada upalite klimu tada je jedini zakljucak da je oštecenje na kompresoru. Prije bilo kakve odluke pregled treba obaviti strucnjak.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - JUTARNJE PALJENJE

Datum objave: 21.06.2007 08:44:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Bravo 1,9 TD 1999.god. Imam problem sa jutarnjim paljenjem. Naime, auto kresne od prve, medutim radi nekih desetak sekundi i onda se ugasi, to se uvijek dešava nakon što odleži 7-8 sati, a istovremeno imam problem da motor neravnomjerno radi (kazaljka obrtomjera vibrirra). Servisirao sam bosh pumpu, promijenio filter nafte, al i dalje je isto.Da li po vašem mišljenju sistem goriva negdje vuce zrak ili je problem ozbiljnije prirode.
ODGOVOR:Prema vašem opisu probleme radi zrak koji se skuplja u visokotlacnoj pumpi. Ovaj problem je izražen narocito nakon dužeg stajanja tj. mirovanja motora. Potrebno je provjeriti sve moguce cijevne spojeve, filtar goriva, prikljucke na i u rezervoaru, uzrok se mora pronaci.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PUKAO ZUPCASTI REMEN

Datum objave: 20.06.2007 19:14:00
Slika
PITANJE: Na Opelu Astri 1.4 99 model puknuo mi zupcasti remen na 70000, pošto ni u jednom od servisa u okolini nemaju slobodnih termina u sljedecih 45 dana zamijenio sam kompletan remen,zamjenu sam vršio po slikovnoj uputi proizvodaca remena skinute sa neta(contitech.de)no po završetku astra ne može da upali, inace do pucanja remena astra nije imala nikakvih problema, potrošnja ulja bila je litra na dvadeset tisuca kilometara.Da li ima možda nekakvu elek. blokadu goriva pošto je bio pukuo remen jer imam dojam da ne dobiva gorivo?
ODGOVOR:Kada dode do pucanja zupcastog remena mora postojati uzrok , uzrok se treba pronaci i otkloniti. Kod vašeg motora prilikom pucanja remena došlo je do sudara ventila i klipova . Nakon ovoga ventili se deformiraju i motor nema kompresiju. Ako želite provjeriti ovu cinjenicu izmjerite kompresiju pa se javite.
POVRATNA INFORMACIJA:
Živim u Norveškoj i tu da bi odvezli auto na servis moraš se prijaviti dva mjeseca prije, da stvar bude gora išao sam se raspitivati prije nekog vremena za zamjenu remena no rekli su mi da ako hocu da se prijavim pa da cekam dok ne dodem na red, sad kad mi je puknuo rekli su mi da nisam imao srece i da opet moram cekati pa sam sad promjenio sam .
Pošto je došlo do sudara ventila i klipova treba li zamijeniti sve ili samo ostecene i da li se mora jos nešto zamijeniti?Molio bih još jedan odgovor sa kolikom se jacinom moment kljuca stežu vijci na bregastoj i glave motora .
ODGOVOR:Zamijenit se trebaju samo ventili koji su ošteceni a to se vidi kada se demontira glava motora. Ovaj posao je tehnicki vrlo zahtijevan , ne trpi improvizacije i treba biti odraden maksimalno strucno.
Remenica bregaste osovine se steže: 50 Nm, 60°, 15° . Vijci glave se stežu: 25 Nm, +90°, +90°, +90°, +45°.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - OZNAKA MJENJACA ??

Datum objave: 20.06.2007 19:10:00
Slika
PITANJE: Pozdrav iz Požege! Prije svega moram pohvaliti Vašu stranicu, svaka cast, može se pronaci mnogo korisnih savjeta. Super! Slijedece što bi Vas zamolio, ako mi možete pomoci. Naime, imam OPEL ASTRU KARAVAN 2.0 DTI 16V, 1998.g. 60 kW i dijagnoza majstora je da je mjenjac dobio po repu i mora ga se popraviti ili zamijeniti itd. Gdje god sam se informirao za polovni mjenjac vecinom me pitaju koja je OZNAKA MJENJACA ???(F13, F15,F17,F23...),a ja to ne znam. Majstor je tražio oznaku na mjenjacu kod biraca i nema je, zatim na deklu kod lijevog tocka ju je takoder tražio i opet je nema. Možete li mi reci koja je oznaka tog mog mjenjaca i gdje se ta oznaka uopce nalazi?
Jedan majstor je cak rekao da postoji vjerojatnost da je ugraden mjenjac bez oznake, pa da li je i to moguce? Gdje se može nabaviti ispravan polovni mjenjac za tog mog opela i po kojoj cijeni?
ODGOVOR:Nazovite bilo koji opel servis ( ovlašteni ) , uz predocenje broja šasije dobiti cete oznaku mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - COMMON RAIL PUMPA ?

Datum objave: 20.06.2007 19:06:00
Slika
PITANJE: IMAM JEDNO PITANJE U VEZI COMMON RAIL PUMPE KOD OPELA ASTRE .ZANIMA ME DALI POSTOJE NEKI ZNAKOVI NA AUTOMOBILU I U VOŽNJI KAD JE PUMPA LOŠA TJ KAD JE PRED KVAROM .INACE IMAM OPEL ASTRU H 1.7 CDTI 74 KW.UNAPRED ZAHVALAN VAS VERAN CITALAC.IMATE UBEDLJIVO NAJBOLJI SAJT I SVAKA VAM CAST.
ODGOVOR:Postoje znakovi kada je sustav goriva neispravan ali to nužno ne znaci da je loša i visokotlacna pumpa. Kada je tlak goriva manji od potrebnog uzrok mogu biti i druge komponente ( zajednicki sabirnik regulator tlaka, filtar, elektronika ) a ne samo visokotlacna pumpa. Jednom rijecju ne može se unaprijed znati osim kada visokotlacna pumpa ima takvo oštecenje da nastaju pojacani zvukovi iz same pumpe.
na vrh Povratak na vrh