Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN XSARA - TEŠKO ŠALTANJE BRZINA

Datum objave: 02.07.2007 17:55:00
Slika
PITANJE: Ovako,imam Citroen Xsaru 1998,75kw,1.4.
Nakon vožnje od nepreporucenih 190km/h izbacio sam iz pete brzine i kad sam pokušao opet vratiti nazad nije uspjevalo,kvacilo je davalo normalan otpor pod nogom no u brzinu nije htjelo. Nakon nekoliko sati to mi se opet dogodilo samo sa ostalim brzinama,prva i druga najteže "upadaju" a ostale se daju nekako ubaciti,jedino sa rikvercom nema problema. I kad se ubaci vec nekako u brzinu to se postiže sa inace nepotrebnim naprezanjem desne ruke mišica. Pitanje glasi što bi moglo biti i koliko bi otprilike koštao popravak?
ODGOVOR:Uzrok teškog šaltanja brzina može biti spojka, mehanizam za šaltanje ili sam mjenjac. U vašem slucaju precizan odgovor može se dati nakon strucnog pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 147 - PLANIRAM KUPITI I UGRADITI PLIN

Datum objave: 02.07.2007 17:48:00
Slika
PITANJE: Planiram kupiti Alfu 147 1.6 120ks iz 2002,i naravo poslije toga odmah ugraditi plin. Pa me zanimaju opcenito vaše mišljenje o tom autu prednosti, mane, kvarovi, i kako radi u kombinaciji s plinom. Svaki savjet je dobrodošao.
ODGOVOR:Ovo vozilo je jako kvalitetno a motor takoder. Važno je samo da se redovito servisira te da interval izmjene ulja bude što kraci ( 10.000 do 15.000 km ili svakih 6 mjeseci ). Plin možete ugraditi ali ugradite sustav MPI i to što kvalitetniji . Plinska instalacija koju mi ugradujemo je vrhunske kvalitete i zato malo skuplja, to je plinski sustav PRINS, Nizozemska . Cijena sustava je 12.500,- kn .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 02.07.2007 17:38:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa klimom na Laguni 1.9 dci 120KS.Klima mi je slabo hladila,otišao sam u obližnji servis i ustanovili su mi da imam samo 240g plina.Ispustili su ga i nasuli 650g kako piše u knjizi od auta.Klima sada super hladi sve dok vozim ispod 2500 obrtaja,cim predem navedene obrtaje prestane izlaziti hladan zrak(ventilator i dalje normalno radi).Cim popustim papucicu gasa ili prebacim u veci stupanj mjenjac,odnosno smanjim broj okretaja motora ispod 2500 pocne odmah duvati hladan zrak.Klima normalno radi u leru,znaci samo kada se aktivira turbina tad nema hladnog zraka.
ODGOVOR:U ovom slucaju treba napraviti dijagnostiku klima sustava i ispitati gornji i donji tlak freona u sustavu klime. Uzrok može biti ekspanzioni ventil, presostat ili upravljacka jedinica uredaja . Dijelove nemojte mijenjati na pamet vec prije napravite ispitivanje pojedinih komponenata .
na vrh Povratak na vrh

KIA SPORTAGE 2,0 TD - RABLJENI KUPUJEM

Datum objave: 02.07.2007 17:31:00
Slika
PITANJE: Citajuci Vaše stranice primjetio sam da dajete razne korisne savjete.
Zanima me da li imate kakvih iskustava sa Kiom Sportage 2,0d. Planiram kupiti model iz 97./98. godine. Ne poznajem nikoga sa tim modelom, pa ako imate kakva loša (ili dobra) iskustava da mi kažete!
ODGOVOR:Ovo vozilo je zadovoljavajuce kvalitete a motor je njegov bolji dio. Prilikom kupovine ovako starog vozila budite oprezni i prije nego obavite kupovinu obvezno strucno pregledajte kompletno vozilo a narocito stanje motora ( kompresija , dize, ...) . Ako vozilo ima klima uredaj provjerite i njegovu ispravnost.
na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA SKALA-55 - EKO TEST

Datum objave: 02.07.2007 17:23:00
Slika
PITANJE: Imam Zastavu skalu 55, 1116 cm3, 1995 god.Molio bih vas ako možete da mi objasnite šta sve treba napraviti da bi prošao eko test.
ODGOVOR:Nekada je dovoljno samo podesiti karburator da bi EKO-test bio dobar . U nekim slucajevima je potrebno napraviti i više od toga i to : obaviti servis karburatora i podešavanje, podesiti ventile, zamijeniti filtar zraka, zamijeniti svjecice i kablove, podesiti kut paljenja .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - VARIRA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 02.07.2007 17:18:00
Slika
PITANJE: Pozdravljam Vas i cijenim vaš rad i upornost. Pitanje: Imam Opel Vectru c linija 2.2 16 V benz imao oko 85 tkm . Vozilo ima dvo zone automatsku klimu. kada je ukljucena, tijekom vožnje nema problema, ali kada stanem na semafor ili neko drugo stajanje obrtometar mi se spušta do 400 obrtaja pa se podigne do 800-900 obrtaja i tako 5 do 7 puta i onda se umiri na 750 obrtaja. Ponekad kao da nešto kvrcne slicno kao kad vozilo hoce se ugasiti. Kada je klima iskljucena prilikom zaustavljanja vozila, obrtometar to napravi samo jednom i odmah se stabilizira. Hvala unaprijed i molim vaše mišljenje o uzroku jer u servis kada ga dovezem kao meni u inat radi dobro.Neznam da li vam što pomaže vozilo nema zupcasti remen vec lanac jer su neki i povezivali sa time (kao da je to normalno).
ODGOVOR:Variranje broja okretaja na minimumu nije povezano s radom klima uredaja vec sa sustavom za ubrizgavanje goriva koje funkcionira pod nadzorom kompjutora. Sustav ima puno senzora, davaca i aktuatora koji mogu biti uzrok navedenog problema. Ovom prilikom bi vam mogao nabrojiti sve moguce uzroke ali od toga vi necete imati koristi. Pravi put je dijagnostika sustava ubrizgavanja nakon koje se dolazi do spoznaje što je neispravno odnosno što ne funkcionira ispravno.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT - 5 - MIRIS BENZINA U KABINI

Datum objave: 29.06.2007 17:54:00
Slika
PITANJE: Poštovanje i iskrene cestitke i zahvala na ovakovom, za naše firme nažalost vrlo rijetkom pristupu korisnicima...
Radi se o Renaultu 5, 1.4 C2J motor, Weber 32 DRT dupli karburator, '91.g., 155.000km... dan-dva-tri nakon što napunim tank do vrha cuje se intenzivan miris benzina u kabini... bez obzira vozi li se ili je parkiran... nakon tri dana mirisa više nema (ne znam tocno nakon koliko km, cca 80)... u Haynes manualu piše da se miris benzina u kabini kod motora s navedenim karburatorom riješi tako da se gumenom cjevcicom spoje s jedne strane jedan ventil kojim izlaze pare iz karburatora, a s druge strane jedan mali ventil na kutiji filtera zraka... što bi možda i pomoglo u slucaju da se miris javlja samo u vožnji - ovako mislim da je u necem drugom problem... usput - pokazivac kolicine benzina u tanku radi neprecizno - prvo opada jako polako, da bi nakon nekih cca 120 predenih km poceo rapidno opadat...tako je vec godinu i pol, otkad sam kupio auto... ispod stražnje klupe je onaj otvor kojim se dode do plovka i oko njega je suho... imate ideju? plovak? brtva poklopca plovka?
ODGOVOR:Prvo i osnovno je da utvrdite cinjenicu da li se benzin u kabini osjeti sa strane motora ili sa strane rezervoara. Ako je to sa strane rezervoara tada je potrebno ispitati sustav za odzracivanje rezervoara ( po potrebi treba demontirati rezervoar ). Ako je to na strani motora tada ispitajte sve cijevi za dovod i odvod goriva . Nakon ovoga ostaje kao uzrok sam karburator kojega treba u vecini slucaja samo strucno servisirati i podesiti ( narocito nivo benzina ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO CLIO 1,8 - DOPUNA ULJA U MJENJAČ

Datum objave: 24.03.2011 23:12:30
Slika
PITANJE: Imam clio 1.8 16V iz 1991.godine.Mjenjao sam mu prednju lijevu vilicu i iscurilo je malo ulja ,poluosovina je bila ispala .Sada su mi se u vožnji poceli pojavljivati cudni zvukovi , nekakvo mljenje u mjenjacu, zvuk je sve jaci , pa pretpostavljam da bi mu trebao doliti ali nikako nisam uspio viditi gdje je taj vijak na mjenjacu ili ima neka druga shema za zamjenu i nadoljevanje ulja. Sve je tijesno i natrpano pa bi Vas molio ako mi možete objasniti barem s koje strane je da ne rastavljam pola auta bezveze. Koje ulje da mu ulijem .
ODGOVOR:Mjenjac ovog vozila može imati dva rješenja za punjenje ulja. U prvom slucaju cep se nalazi na prednjoj strani mjenjaca u smjeru vožnje a cep je specificnog izgleda. U drugom slucaju ulje u mjenjac se puni preko pogonskog zupcanika brzinomjera ( pinjona ) odnosno impulsnog davaca a on se nalazi na zadnjoj strani mjenjaca s gornje strane. Ako niste sigurni nemojte ovo raditi da slucajno ne bi nešto krivo demontirali. Ulje za ovaj mjenjac je 75W-90 .
DODATNO PITANJE:
Nakon što mu malo više vadim "mast" okretaji mu nakon toga se više ne spuštaju ispod 1100-1200 o/min , ja mu napravim mali prekid kontaktnim kljucem i onda je opet sve OK. Koliko je to ispravan potez i ima li kakav drugi lijek za to. Koliko mi jak treba akumulator za njega.
ODGOVOR:
U ovom slucaju potrebno je provjeriti sustav ubrizgavanja odnosno njegove pojedine komponente koje mogu stvarati poteškoce ( leptirasti ventil, aktuator minimuma, ETC senzor, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila ) , provjeriti treba i zabrtvljenost usisnog kolektora . Odgovarajuci akumulator je 55 Ah.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - IZGUBIO JE SNAGU

Datum objave: 29.06.2007 17:37:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Tipo 1.9 TD sa dobrom mašinom i opcenito u dobrom stanju s obzirom na god.Od nedavno naglo mi je izgubio snagu,tocnije onaj efekat turba pri ubrzanju se potpuno izgubio.Turbina radi,cujem ju,a i kontrolni instrument pokazuje da je ista ok.Pali kao i prije - odlicno, ne dimi crno ni više ni manje no do sada,samo nema više onog tipicnog snažnog povlacenja na odredenim okretajima kao prije.Uz to ler gas mi se takoder smanjio za cca 400-500 okretaja i nije više idealno miran na leru.Promijenio sam filter goriva,ulje u motoru je sinteticko i kao i filter je redovito mijenjano,a nedavno sam promijenio i zupcasti remen, tocnije auto je redovito i uredno servisiran. Nikakvih cudnih zvukova ili drugih neobicnih pojava u vezi mašine ne vidim. Ne znam ima li moj Tipo tzv. MAF senzor (debimetar) ili ne, kao ni ima li EGR ventil na kojeg me upozorio poznanik koji je imao takvog Tipa i koji mu je pravio slicne probleme. Ukratko ne znam što i odakle poceti kako bih utvrdio kakav kvar je u pitanju.
ODGOVOR:Ako želite doci do rješenja tada treba provjeriti više faktora s tim u vezi. Poceti treba s motorom, kontrolirajte podešenost ventila ( 0,30 mm na hladno ), ispitajte EGR ventil ( nalazi se na usisnoj grani ), ispitajte tlak turbine ( mora biti veci od 0,7 bara pod opterecenjem ), provjerite sustav goriva i to prisutnost zraka u gorivu, cistocu goriva, filtar goriva, po potrebi ispitajte dize, provjerite staticki kut paljenja. Po potrebi skinite usisnu granu i provjerite usisne kanale. Ako je sve ovo u redu ostaju još turbina i visokotlacna pumpa.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II TURBODIZEL- TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 29.06.2007 17:29:00
Slika
PITANJE: Imam golfa 2 turbodisela, 44kW, 92 god., i prošle godine (u ljetnim danima) sam primjetio da kad vozim pod punim opterecenjem (uzbrdica), motor se dosta grije (t. kazaljka se je znala popeti izmedu zadnje i predzadnje crtice,) pa sam prvo promjenio termostat i termoprekidac, ništa nisam rješio, potom vodenu pumpu, opet ništa, da bih na kraju promjenio dichtung glave motora (sa kompletnom gornjom aparaturom, uliven antifriz), i sad se kazaljka ne penje tako visoko, medutim pod punim opterecenjem kazaljka skoro da dode do predzadnje crtice( hladnjak promjenjen prije 2 godine, a takode i ventilator-nov), pa me interesira u tom trenutku kolika je otprilike temparatura i da li je normalno da se u ovim extremno sparnim danima kazaljka ipak penje tako visoko, ventilator uredno radi na drugoj brzini.
ODGOVOR:Opasna temperatura za motor je 105°C i više. Normalno je da se temperatura motora podigne za nekoliko stupnjeva kada se vozi uz brdo i kada su vanjske temperature vece od 27°C. Bitno je da se navedena temperatura motora spusti blizu normale kada se vozi na cesti bez uzbrdice. Temperatura rashladne tekucine je od 98°C do 105°C kada vozite uz brdo. Ako imate mogucnost izmjerite temperaturu rashladne tekucine jer grešku može raditi i indikator temperature. Vodite brigu da ne dode do kljucanja rashladne tekucine.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - NE RADI PUHANJE

Datum objave: 28.06.2007 20:53:00
Slika
PITANJE: Imam Renault 19 1.4, 98 godina s ugradenom klimom (Valeo). Ne radi mi puhanje u kabini na ni jednoj brzini samo se kod promjene s nule na neku od brzina cuje lagano zujanje na elektromotoru od ventilatora i obratno na mjestu gdje uzima zrak ispod haube na lijevoj strani. Klima je postavljena ispod brisaca iza veznog lima i malo je prostora da se skine dio klime gdje se nalazi elektro motor da isti ispitam. Možete li Vi diagnosticirati kvar po navedenom, odnosno da li je elektromotor pokvaren ili je nešto drugo, i kakav je zahvat da se isto otkloni i ako možete reci koliko bi to koštalo?
ODGOVOR:Uzrok kvara može biti upravljacka elektronika ventilatora, motor ventilatora ili sam propeler ( peraje ventilatora ) . Tocan odgovor je moguc nakon demontaže motora ventilatora.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - VRELIŠTE KOCIONOG ULJA

Datum objave: 27.06.2007 21:50:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za informaciju o temperaturi kocionog ulja, naime na tehnickom su mi rekli da je temperatura preniska, ma šata to znacilo, temperatura je 214 stupnjeva celzijusa. Koliko treba biti i kako riješiti taj problem. Radi se o Škodi Octavi 1.9 TDI 2003. godina.
ODGOVOR:Na tehnickom pregledu mjeri se vrelište kocnog ulja koje ne smije biti ispod 180°C. Vrelište novog kocnog ulja je 240°C . U vašem slucaju može se zamijeniti postojece kocno ulje s novim odgovarajucim. Postupak nije skup .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ZATRAŽITE DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 27.06.2007 21:41:00
Slika
PITANJE: Imam opel corsu 93 godište 1.5 diesel.Prije godinu dana zamijenila sam alternator i relej zato što mi se u vožnji palila lampica akumulatora i auto se gasio u vožnji sve dok jednog dana ga nisam mogla uopce upaliti.Bila sam kod majstora jer mi se opet pojavio isti problem s tim da kada mi je ukljucen auto radio onda se cuje u radiu zujanje.Majstor je stavio auto na kompjuter i rekao da je navodno otišao procesor koji mogu zamjeniti jedino kod ovlaštenog servisera i da bi taj popravak koštao navodno više nego cijeli auto.Molim vas da mi odgovorite dali je to po vama tako velik kvar ili je problem nešto drugo.
ODGOVOR:Ne dijelim mišljenje s vašim majstorom , zatražite mišljenje i drugog strucnjaka nakon što pregleda vaše vozilo.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - PREKIDA I GASI SE

Datum objave: 27.06.2007 21:31:00
Slika
PITANJE: Postavio bih par pitanja u vezi focusa 1.6 99.g:
1.Da li je normalno da auto kad je hladan kada mu se doda gasa lagano zatrokira?
2.Auto mi radi nemirno u leru i zna se gasit. Koji bi to mogao biti problem?
ODGOVOR:Nije normalno da hladan motor ne prihvaca i da prekida. Uzrok mogu biti brizgalice, slabo brtvljenje usisnog kolektora ili pojedini senzori sustava ubrizgavanja goriva.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - OKSIDACIJA RASHLADNOG SUSTAVA

Datum objave: 27.06.2007 21:26:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Mazde 323F iz 93 godine 1,9 motor, evo u cemu je problem, prvih dana sam odmah primjetijo da troši puno tekucine iz prelivnog suda a ponekad i iz samog kilera. Boja tekucine u kileru je bila kao boje hrde ali ne sva nego pri vrhu ali moj meštar me uvjeravao da je to prijašnji vlasnik stavio boju za otkrivanje gdje curi. Pošto iz auspuha ne dimi a crijeva nisu nabrekla zakljucili smo da ne pušta na brtvi od glave, zatim nakon nakon toga primjetio sam da voda curi iz cepa vec nakon minut,dva od paljenja motora, tu sam problem rješio jer je cep bio totalno neispravan pa sam kupio novi i sad ne curi ni iz cepa niti iz posude ali sad me muci cudan zvuk koji cujem u vožnji koji mogu opisat kao neko zavijanje vjetra ili kao da nešto se mješa i zavija kao vjetar pa bih vas molio savjet u vezi toga.
ODGOVOR:Za otkrivanje curenja rashladnog sustava ne koristi se nikakva boja jer je svako curenje vidljivo. Hrdava boja rashladne tekucine je znak da je došlo do oksidacije rashladnog sustava . Navedena pojava je opasna jer sitne cestice hrde mogu zacepiti hladnjak kojega se u tom slucaju mora zamijeniti. U ovom slucaju treba odmah isprati rashladni sustav ( ako treba i više puta ) , nakon toga treba u sustav staviti kvalitetan antifriz a gradacija antifriza mora biti za -38°C i niže . Nakon dvije godine opet treba mijenjati spomenuti antifriz.
Zvuk koji spominjete može biti od raznih stvari . Zvuk bi morao cuti kako bih vam mogao odgovoriti na ovo pitanje .
na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA - LAMPICA OD AKUMULATORA

Datum objave: 27.06.2007 21:22:00
Slika
PITANJE: Posedujem vozilo Fiat-marea 1.9 jtd 81kw ili 110 ks godina proizvodnje 2002.god.Pre mesec dana upalila mi se signalna lampica od akumulatora ,ugaslio sam vozilo i ponovo ga upalio i ona je prestala da svetli . Juce se upalila ponovo u toku voznje ,ponovio sam postupak tj.ugasio sam vozilo i ponovo ga upalio medjutim lampica akumulatora se nije gasila .Na semaforu lampica se ugasila pa se ponovo upalila .Nastavio sam sa voznjom i posle par kilometara osetio sam da je vozilo sasvim blago tj.neosetno trznulo i lampica se ugasila i nije se vise palila. Vozilo u toku voznje ponasalo se sasvim normalno iako je lampica bila upaljena osim tog blagog trzaja. napominjem da je kais nije bio labav.
ODGOVOR:Sigurno postoji razlog paljenja lampice. Najbanalniji uzrok je slaba napetost pogonskog remena alternatora. Ukoliko uzrok nije povezan s remenom tada treba napraviti servis alternatora i po potrebi zamijeniti sve što je potrebno ( cetkice , diode, kolektor, ležajeve i t.d. ) . Nakon toga biti cete bez brige slijedecih 80.000 km.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO KARAVAN - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 27.06.2007 21:16:00
Slika
PITANJE: Polo karavan 1.4i,APQ motor,98 god.,problem sa klimom,klima radi ali ne moze da se iskljuci,kada se skine relej koji regulise ventilatore i klimu,klima ne radi ali prekidac za klimu kada je u poziciji ukljuceno svetli i pogoni kabinski ventilator da radi u prvoj brzini,bez obzira sto je prekidac ventilatora kabinskog iskljucen.Pretpostavka je da je neki kontakt zalepio,gde ga traziti sobzirom da releji na tabli sa osiguracima rade ispravno,da li regulacija klime ide preko glavnog kompjutera ili ima svoj,ako ima svoj gde se on nalazi.
ODGOVOR:Najprije popravite sustav za ventilaciju i komandu ventilatora kabine . Sve to mora normalno funkcionirati kada je klima uredaj iskljucen. Nakon popravka motora ventilator ili njegove komande ( sve brzine ventilatora moraju raditi ) može na red doci klima uredaj. Klima uredaj najcešce ne radi ako u sustavu nedostaje rashladnog plina. Najprije provjerite koliko ima plina u sustavu klime, ako plina nema to je znak da sustav klime propušta i to je prvo što se mora napraviti. Ako u sustavu ima plina tada treba dopuniti plin i to tocno propisanu kolicinu. Nakon toga klima uredaj treba normalno raditi i hladiti . Ukoliko se nakon toga kompresor klime ne ukapca , ispitajte „presostat“ . Ako nema te odgovarajuce znanje i opremu nemojte ovo ni pokušavati.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TEŠKO PALI

Datum objave: 27.06.2007 21:08:00
Slika
PITANJE: Danas sam slucajno naletio na vašu stranicu, malo sam citao, i neke stvari su mi jasnije,a neke me još zanimaju.
Imam ford fiestu, 1.8 D, 91 godište. Nikad ona nije baš najbolje palila, al uz malo duže grijanje, za 3-4 sekunde bi upalila. Dolaskom toplijih dana, i jacim zagrijavanjem motora, ustanovio sam da ga je vrlo teško upaliti dok je topao ili vruc. I s porastom temperature, opadao bi i broj okretaja motora, a negdje pred paljenje ventilatora hladnjaka, poceo bi raditi vrlo nemirno ( samo što se ne ugasi, pa onda malo ubrza).
Mislio sam da je stvar u bosch pumpi (polugica za odredivanje kuta paljenja blokirana), ali sam dobio savjet da da bi mogla biti i kompresija, pošto ima prilicno plinova iz kartera. Izmjerio sam kompresiju, ona na jednom cilindru iznosi 19 bara, na ostala 3 cilindra 22-24 bara. U servisu su mi rekli da bi kompresija trebala biti oko 28, minimalno.Zanima me Vaše mišljenje, dal bi se mogla navuci kompresija do tih 28 bara onim keramijskim tekucinama što se sipaju u ulje? Jel moguce da ce poboljšana kompresija smiriti rad pri vecim temperaturama, ili treba srediti i pumpu.
ODGOVOR:Osnovna pretpostavka da bi motor normalno i dobro radio jest mehanicko stanje motora. Pod tim mislimo da je kompresija iznad 26 bara i da je na svim cilindrima podjednaka. Druga važna stvar je podešenost ventila a to je preduvjet da ventili dobro zatvaraju te da ne propuštaju. Treca stvar je tocan položaj faze i kuta predpaljenja. Kada je sve ovo dobro ostaje samo visokotlacna pumpa i dize. Navedeni aditiv može neznatno pomoci ali nikako ne može kompenzirati mehanicka istrošenja u motoru. Moj prijedlog je da napravite test motora ( tlak kompresije i propuštanje cilindara te po potrebi podešavanje ventila ), nakon toga znati cete što treba vašem motoru.
na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 SELESPEED- NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 27.06.2007 21:02:00
Slika
PITANJE: Pošto sam "prisiljen" na vožnju automobila sa automatskim mjenjacem i trenutno posjedujem A4 1.9tdi automatic 1995.g.,razmišljam o nabavi automobila novijeg godišta.Konkretno me zanima alfa 156 2.0 selespeed 2001.g. i to upravo zbog toga jer je njezina nabavna cjena niža nego za A4 benzinca istog godišta.Molio bih vas ako mi možete odgovoriti na neka pitanja što se tice tog automobila;Kakav je selespeed mjenjac u odnosu na mjenjac u A4 koji posjedujem kad je rjec o promjenama stupnjeva prjenosa (trzanje,da ili ne).Koji je od mjenjaca u ova dva automobila pouzdaniji i trajniji?Kakva je cjena održavanja i koji su servisni intervali?I opcenito ako posjedujete informacije što se tice motora,podvozja i karoserije...Koliko košta ugradnja plina za taj auto i kolika je zapremnina spremnika za plin ako se ugraduje u prostor za rezervnu gumu?
ODGOVOR:Selespeed je bolji mjenjac od automatskog mjenjaca AUDIJA barem što se tice vožnje i komfora vožnje. Nije mi poznat njihov životni vijek jer su relativno novi i nema ih puno. U slucaju kvara lakše je doci do dijelova i mogucnosti popravka ako je to AUDIJEV mjenjac. Servisni interval je 60.000 km ili dvije godine. Ugradnja plina marke PRINS je 12.500,- kn a velicina rezervoara je 42 ili 52 litre ovisno o prostoru.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - LUPANJE ?

Datum objave: 27.06.2007 20:21:00
Slika
PITANJE: Htio bih vas pitati za savjet kako prepoznati ili odrediti da li su sphere na mom citroenu spremne za zamjenu.Imam C5 koji je presao 160 000 km malo mi se cudno ponasaju zadnji tockovi, ima malo lupanja preko manjih rupa.kad otvorim peta vrata i sjednem na ivicu gepeka auto je vrlo mekano, kad pravim pritisak sa rukama na tu ivcu od gepeka gore dole cujem slab metalni zvuk.
ODGOVOR:Blokade diferencijala najbolje je provjeriti na dizalici ( vozilo u zraku ) . Lupanje koje navodite takoder provjerite na auto dizalici ili kanalu, prije toga u toku vožnje locirajte mjesto nastanka zvuka. Uzrok treba tražiti u pojedinim dijelovima ovjesa koji mogu biti istrošeni.
na vrh Povratak na vrh