Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

DAEWOO LANOS - MASNI TRAG

Datum objave: 13.06.2007 22:42:00
Slika
PITANJE: Imam Daewoo Lanos 2000. godište.Molio bih vas da mi odgovorite odakle potice masni trag (na slici), te koja je normalna potrošnja ulja na 10.000 km. Kod mene se krece oko 0,7-0,8l na 10.000.
I još jedno pitanje. Stavio sam u njega full sintetic ulje Fush 5-50. Mogu li s tim uljem napraviti 15.000 km s obzirom da automobil koristim samo za gradsku vožnju i prelazim samo 5-6000 km na godinu. Sada sam napravio 10.000 km ali za dvije godine. Da li da mijenjam ulje ili još ne treba.
ODGOVOR:Trag ulja je od uljnih para koje dolaze iz kartera. Potrošnja ulja koja se smatra normalnom je 0,3 l/ 1000km . S navedenim uljem možete napraviti 15.000 km ali ako tu kilometražu prodete za najviše jednu godinu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - GREŠKA PROTOKOMJERA

Datum objave: 13.06.2007 22:20:00
Slika
PITANJE: Da li se može na kompjutoru ocitati svaka greška protokomjera ili su potrebne i dodatne pretrage za ustanovljenje istog.Rijec je o golfu 4, tdi, 66kw.Sve pohvale za Vas sajt.Doista puno korisnih savjeta.
ODGOVOR:Greška mjeraca protoka zraka se u vecini slucajeva ne može ocitati uz pomoc kompjutora. Može se provjeriti njegova ispravnost mjereci napon i struju na pinovima dok motor radi. Najbrži nacin je proba s drugim ispravnim mjeracem.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA - IZNAD 100 VOLAN VIBRIRA

Datum objave: 13.06.2007 22:17:00
Slika
PITANJE: Posjedujem NISSAN ALMERU 2001 god.Kada prijedem brzinu od 100 km/h volan pocinje vibrirati, a nakon toga kada pocinjem kociti volan još jace vibrira.U ožujku su promjenjeni prednji diskovi, a u svibnju su stavljene nove gume i napravljen špur.
ODGOVOR:Uz sve što ste naveli ispitajte sve dijelove prednjeg ovjesa i felge.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - CENTRALNO ZAKLJUCAVANJE

Datum objave: 13.06.2007 22:07:00
Slika
PITANJE: Imam Pasat 1.9 tdi 1999godina,imam problem sa centralnim zakljucavanjem,kad ga otkljucavam on se zakljuca ili obrnuto takoder tijekom vožnje se sam zakljuca.Sto se tice osiguraca koji se nalaze ispod volana svi su ispravni.
ODGOVOR:Prema vašem opisu trebalo bi ispitati nekoliko faktora . Najprije ispitajte ispravnost brave prednjih lijevih vrata, nakon toga provjerite elektricnu instalaciju koja pripada centralnom zakljucavanju ( posebno instalaciju za prednja lijeva vrata ), na kraju ostaje centralna upravljacka jedinica centralnog zakljucavanja koja takoder može biti uzrok .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - DA LI SE GUMA OŠTETILA ??

Datum objave: 28.03.2011 19:28:07
Slika
PITANJE:

Prvo bih Vam htio pohvaliti rubriku, mislim da je vrlo korisna, narocito nama koji se slabo razumijemo u naše limene ljubimce.
Prije par dana sam imao, da kažem sudar, udario sam sa prednjim lijevim kotacem u rinzol, na svu srecu išao sam sporo, približno 15 km/h. Od udara felga (celicna) mi se malo udubila, ali sam ja odmah zamijenio felge kod vulkanizera, ali sam stavio istu gumu kojom sam udario. Pitao sam vulkanizera da li je guma oštecena, on je rekao da gumi ne može biti ništa od toga. Buduci da sam prije 6mj promijenio gume, sve 4, nije mi baš financijski isplativo mijenjati prve dvije. Pa Vas molim za mišljenje koliko je udar bio opasan za gumu, da li se oštetila, da li se opasno s njom voziti i jer bih ju trebao promijeniti? Guma je bridgestone B250 u dimentiji 175/70 R13.

ODGOVOR:

Oštecenje na gumi se može prepoznati na dva nacina i to direktnim utvrdivanjem oštecenja i drugi nacin je prilikom vožnje kada se može pojaviti lupanje i vibracije na volanu . Ako ništa od navedenog nema tada možete slobodno koristiti navedenu gumu . Ako želite možete navedenu gumu staviti na zadnji kotac jer je to bolje rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 13.06.2007 21:47:00
Slika
PITANJE: Imam problem koji mi se javlja i koji mi na ovlaštenom Renaultovom servisu nisu znali otkloniti. Naime radi se Renault Laguni 2.0, 1999 godište. Problem koji se dešava je sljedeci: nakon paljenja auta, dok je isti nezagrijan, auto nece normalno ubrzati i nakon par minuta upali mi se lampica od automatskog mjenjaca i auto promijeni zvuk i modul rada. Ja sam primjetio da ako ugasim auto i ponovo ga upalim uz uvjet da se zagrijao motor auto normalno radi i normalno mijenja sve brzine i normalno ubrzava, te ja mogu normalno voziti dalje. Obzirom da me to paljenje lampice smetalo ja sam auto vozio u ovlašteni servis dva puta. Prvi put prije godinu i pol su mi rekli da njima kompjutorska dijagnostika ne pokazuje nikakav kvar i da je sve normalno ako se lampica ugasi nakon ponovnog paljenja auta što je slucaj na mom autu.
Drugi put su otkrili da se pojavljuje problem sa kontrolom tlaka ulja u automatskom mjenjacu, te su mi rekli da oni nemaju odgovarajuci program za kontrolu tlaka ulja u mjenjacu, te da se javim na neki drugi Renaultov servis koji ima odgovarajucu opremu. U telefonskom razgovoru sa djelatnikom drugog ovlaštenog Renaultovog servisa sam dobio informaciju da se radi o kvaru automatskog mjenjaca i da u Hrvatskoj ne postoji Renaultova ispitna stanica za servis automatskih mjenjaca i da ako hocu servisirati mjenjac moram ici u Sloveniju ili zamijeniti kompletan automatski mjenjac. Napominjem da sam auto kupio u Švicarskoj prije 26 mjeseci, a ovaj problem mi se poceo pojavljivati prije 24 mjeseca.
ODGOVOR:Servisi nisu svemoguci , oni servisiraju proizvod kojega nisu proizveli a sve upute i tehnicku podršku dobivaju od proizvodaca vozila. U praksi cesto postoje slucajevi kada postoje konstrukcijske ili tehnološke greške na vozilu. Proizvodac to rješava u garantnom roku tako da zamijeni navedeni dio ili kompletan sklop. Vaše vozilo nije u garanciji te ne možete ni ocekivati takvo rješenje.
Moje subjektivno mišljenje je da treba zamijeniti ulje u automatskom mjenjacu i filtar ako isti postoji. Nakon toga ce se vidjeti ima li rezultata . Za vašu informaciju ulje u automatskom mjenjacu mijenja se svakih 60.000 km ili svake dvije godine.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - PROBUŠEN SPREMNIK GORIVA

Datum objave: 13.06.2007 21:40:00
Slika
PITANJE: Probušen mi je spremnik za gorivo na Opel Kadetu 1.4 91. god., može li se pokrpati ili je potrebno nabaviti drugi (novi ili rabljeni)?
Koliko otprilike moram izdvojiti novaca za popravak, a koliko za drugi rabljeni?
ODGOVOR:Vaše vozilo ima limeni rezervoar i on se kao takav može popravljati ali popravak dugorocno ne garantira uspjeh jer je unutrašnja površina rezervoara nagrižena i oštecena . Najbolje rješenje za vas je novi rezervoar. Ne morate kupiti originalni jer je jako skup a zamjenski je takoder kvalitetan.
NOVI Scenic - informacija
12.6.2007. 19:35
KORISNA INFORMACIJA
Nedavno sam pitao za podešavanje visine prtljažnih vrata na novom Scenic-u, obzirom da se otvaraju tek do visine od oko 185 cm pri cemu se i osoba manje visine može glavom udariti u bravu. Na rubu tih vrata postoji naljepnica koja sugerira mogucnost višeg otvaranja, ali dosad sam bezuspješno tražio rješenje. I Vi ste mi potvrdili da podešavanje nije moguce (ujedno hvala na odgovoru, naravno).
Rješenje postoji, i smiješno je jednostavno:
Nakon što se vrata sama podignu u gornju poziciju i tu zaustave (kako se ne bi ogrebala o strop garaže ili sl.), samo ih treba rukom još malo gurnuti gore, i „idu“ do oko 190 cm, što je vecini vozaca i korisnika dovoljno za siguran pristup prtljažniku bez kontakta glavom u bravu.
Nadam se da ce ovo nekome koristiti (u dva ovlaštena salona nisam mogao dobiti ovaj odgovor).
na vrh Povratak na vrh

ALFA 145 - DAVAC IMPULSA

Datum objave: 12.06.2007 19:29:00
Slika
PITANJE: Imam Alfu 145 – 1.4 Boxer god.1995 i prestao je da radi mjerac brzine,iz pitanja koja su postavljali drugi shvatio sam da bi moglo da bude do uredaja koji se nalazi na mjenjacu koji daje inpuls mjeracu brzine ili da je u kvaru sam sat na instrument tabli.Ostali uredjaji na instrument tabli uredno rade(obrtomjer,pokazivac goriva,temperature).Kako da ispitam šta je u pitanju sat ili uredaj koji daje impuls satu na instrument tabli,gdje se preciznije nalazi taj uredaj na mjenjacu i kako da ispitam njegovu ispravnost.
ODGOVOR:Davac impulsa nalazi se na kucištu mjenjaca u neposrednoj blizini glave diferencijala. Davac impulsa treba ispitati osciloskopom jer se tako vidi naponska i vremenska baza. Drugi lakši nacin ispitivanja je po sistemu radi-ne radi je ako stavite drugi ispravni davac.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - SAGA O RAZVODNIKU PALJENJA

Datum objave: 12.06.2007 19:23:00
Slika
PITANJE: Svaka vam cast na ovoj stranici, i samo tako nastavite.
Vlasnik sam Opel Kadett GSi sa motorom 1,8 ajnspric (85 god. 85KW/115KS). Problem je sljedeci:Prije petnaestak dana navecer parkiram auto pred vikendicom sasvim normalno, dakle kao i obicno. Sutradan ujutro hocu da krenem kuci, sjednem u auto i upalim. Nakon nekoliko sekundi auto se ugasi, i poslije toga nema sanse da se upali. Vergla, ali ne moze da sastavi.Pozovem mehanicara, on pregleda i kaze da je problem u struji, te da zovnem elektricara. Pozovem elektricara, on pregleda vozilo i otkrije da je pregorio razvodnik (BOSCH elektronski razvodnik sa crvenom razvodnom kapom) i kaze da sam ja jedan od milion kome je pregorio razvodnik jer taj dio rijetko strada.Sutradan kupim drugi razvodnik, dodje elektricar i ugradi ga i auto radi. Nakon dva dana auto se ugasi u voznji, i ja ponovo pozovem elektricara, on opet otkrije pregoreni razvodnik. Ja ga pitam zasto opet, on kaze da je taj drugi razvodnik vjerovatno bio los (uzet polovan), pa je slucajnost da i on pregori.Ja odem korak dalje, tj. kupim nov razvodnik, ugradimo ga i opet isto. Da ne duljim, u ovih petnaest dana zamijenio sam cetiri razvodnika, i problem nije rijesen.Promijenio sam majstora, odem u Opelov Servis, tamo urade dijagnostiku (onoliko koliko je moguce na mom autu), i ne otkriju nista osim pregorjelog razvodnika. Upute me u neki elektricarski servis ( ja zivim u Sarajevu, pa ne navodim imena), tamo postavim nov razvodnik i oni vrse ispitivanja puna dva dana, da bi treci dan rekli da je problem u tome sto nije bio pravilno podesen kut paljenja i faza motora i da su zbog toga bili problemi. Oni su to kao podesili, i ja sav sretan, ali avaj, sutradan opet ista prica. Kupim jos jedan razvodnik i odem kod treceg elektricara, on kaze da je najvjerovatnije negdje kratki spoj u instalacijama, izvrsi pregled i naravno ne otkrije nista. Odem i kod cetvrtog elektricara, on kaze lambda sonda(?!?), odnosno kompjutercic koji kontrolise rad lambda sonde, sljedeci kaze da je problem u glavnom kompjuteru, te zamjenim i ta dva dijela, ali i ovaj razvodnik pregori.Stvarno vise ne znam kome da se obratim, dao sam brdo novca, a problem nije rijesen. I jos nesto, obisao sam preko 30 servisa i velikih i malih, ali kada vide da je vozilo sa ajnspric motorom, svi bjeze od toga. Zasto? Zar je ajnspric toliki bauk? Nadam se da cete mi vi barem malo pomoci, odnosno da cete me uputiti na pravi put. Stalo mi je do mog auta, iako on realno ne vrijedi mnogo. A dosad me je slusao bez ikakvih problema, nikad me nije ostavio na putu, nikad nije imao problema ni sa cim, redovno je odrzavan.
ODGOVOR:Razvodnik paljenja nije uzrok nego posljedica. Kod vašeg vozila uzrok treba tražiti na primarnom i na sekundarnom naponu bobine. Uzrok ne mora biti sama bobina . Sekundarna strana su i svjecice, visokonaponski kablovi, rotor razvodnika i razvodna kapa. Radi neispravnost visokog napona može stradati i ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - POGREŠNO GORIVO

Datum objave: 12.06.2007 19:14:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Megane 1,5 DCI 60 Kw (2005) i danas sam zabunom umjesto dizela tankala bezolovni benzin 95.Nakon par kilometara auto je poceo povremeno štucati,ali je i dalje vozio.Zaustavila sam auto i tek tada shvatila moju grešku.Raspitivala sam se kod prijatelja laika i dobila uglavnom zabrinjavajuce informacije o mogucim kvarovima .Molim Vas lijepo informaciju o mugucim kvarovima odnosno što najgore mogu ocekivati?Da li je potrebno auto voziti u ovlašteni servis ?
ODGOVOR:Na vašem vozilu treba izvaditi benzin iz rezervoara, visokotlacne pumpe i zamijeniti filtar goriva . Nakon ovoga sve ce biti opet u najboljem redu. Za navedene radnje možete birati servis koji vi želite i u koji imate povjerenje.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PLAVI DIM IZ AUSPUHA

Datum objave: 05.06.2007 10:32:00
Slika
PITANJE: kao prvo želio bih vas pohvaliti najbolji ste i vec ste mi jedan problem na autu riješili.
imam hyundai accent 1997.g. prešao 120.000 tkm, motor 1,3 mpi. 66kw motor je inace do sada bio dobar. prije nekih godinu odnosno 20.000 tkm rasuo mi se katalizator pa sam ga morao skinuti.
Prije nekih tjedan dana poceo mi se pojavljivati izrazito gust plavi dim iz auspuha koji je posebice izražen pri vožnji uz brdo.Taj isti dim sam primijetio kada malo žustrije vozim auto, pri višim obrtajima.Pri tome se u autu osjeti vrlo jak neugodan miris vjerojatno iz auspuha.
Molio bih Vas da mi kažete (jer živim u Sarajevu i nažalost ne mogu doci do Vas) je li taj problem ozbiljan, je li neki kvar i što bih trebao uraditi. Smijem li uopce voziti auto.
ODGOVOR:Dim koji vidite je od ulja iz motora . Motorno ulje dolazi u komoru za sagorijevanje, tamo izgara i s ispušnim plinovima izlazi na auspuh van . U ovom slucaju ispitajte tlak kompresije i stanje vodilica ventila . Ako je kompresija dobra tada treba samo urediti vodilice ventila odnosno glavu motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - MASNOCA NA ERG VENTILU ?

Datum objave: 05.06.2007 10:28:00
Slika
PITANJE: Imam golfa 4 tdi iz 99 godine(110 konja).tip motora je ahf...nedavno sam blokirao EGR ventil jer je poceo „sliniti“ i jer motor dobiva cistiji zrak.stavio sam alu limenu plocicu debljine 1mm kao „dihtung“ na onoj cjevcici koja ide sa grane na EGR.Auto se ponaša i dalje normalno i sve je u redu ali EGR i dalje pomalo slini.otkud ta masnoca?
ODGOVOR:Trag ulja koji se vidi na dosjedu za EGR ventil su uljne pare koje dolaze iz kucišta motora preko sustava za odušak ulja.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN - KRATKI SPOJ

Datum objave: 03.06.2007 18:56:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa stop svjetlima na nissan exa 1991, radilo je sve dok nisam popravljo poziciju i upo mi šaravciger gdje ide sijalica i napravio spoj i posle mi nerade stop svjetla. Mjenjo sam stop switch na kocnici ali ni to nije osigurac, crkava kad pritisnem kocnicu.
ODGOVOR:Napravili ste kratki spoj zato pregara osigurac. Sada morate pronaci mjesto gdje je nastao kratki spoj i najprije to otkloniti a zatim po potrebi krenuti dalje.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO - NEUJEDNACENI RAD

Datum objave: 03.06.2007 18:51:00
Slika
PITANJE: Lijepo molim savjet jer sam zabrinuta radi moje situacije.
Imam Saxo 1.0i iz 12/99 g., prvi vlasnik, uredno održavan i sve super do nedavno. Prvo je poceo neujednacen rad u leru (brojac okretaja varira), te blago tresenje auta. Od danas je poceo trzat u vožnji, a ler gas sam pojacava. Bila sam danas kod servisera i kompjuter je pokazao da je kvar: relej kompresor. Medutim, serviser sam nije siguran da bi to moglo biti to i šalje me u ovlašteni servis, što cu svakako i uciniti. Mene interesira koja bi cijena bila tog popravka, te koliki je postotak sigurnosti u takvu dijagnostiku.
ODGOVOR:Cijenu popravka bih vam znao reci kada bih ja pregledao vaše vozilo. Dijagnostiku treba raditi osoba ili servis koji vam mogu reci što je neispravno , kolika je cijena popravka i nakon toga popravka vozilo mora biti ispravno. Radi vaše informacije dijagnostika se ne radi samo kompjutorom vec i drugim sredstvima, instrumentima i mjernim uredajima.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZAMJENA FILTERA KABINE

Datum objave: 03.06.2007 18:46:00
Slika
PITANJE: Osobni automobil Opel.AstraG 1,4 /98. zadaje mi muke ,obzirom na cistocu zraka u kabini,kada je ukljucena ventilacija.Ocito se radi o potrebi zamjene zracnog filtera, ali ja ne znam kako se isti skida za zamjenu.Skinuo sam ormaric sa strane suvozaca(kastl),jer tu se nalazi ispod njega filter za zrak,ali ne znam kako se isti skida, pa vas molim da mi date savjet ,kako bih ga zamjenio sa novim filterom.
ODGOVOR:Ispod pretinca koji ste demontirali treba se nalaziti odgovarajuci poklopac kojega treba otvoriti a ispod njega nalazi se filtar kabine. Poklopac je fiksiran s dva vijka ili s dvije kopce.
na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA - MOTOR STEUER ANLAGE DEFEKT

Datum objave: 03.06.2007 18:28:00
Slika
PITANJE: Lancia kappa 2,4 tds
Imam ovu lanciu vec oko mjesec dana i mogu vam reci da sam prezadovoljan sa njom .Ima prijedenih 322.000km i u izvanrendnom je stanju.Dakle problem je u slijedecem:(Motor steuer anlage defekt) se pojavi kad je motor hladan.Pa se onda ugasi u vožnji.Kad stanem na semaforu on se ponovo pojavi,ali se dodavanjem gasa na leru ugasi i tako stalno.
ODGOVOR:Navedeni natpis ( Motor Steauer Angle Defekt ) znaci greška u kutu paljenja ili ubrizgavanja goriva . Uzrok može biti senzor GMT, elektronika u visokotlacnoj pumpi ili ECU centrala.
U svakom slucaju treba napraviti kontrolu i potrebno ispitivanje pojedinih dijelova sustava goriva i upravljanja .
na vrh Povratak na vrh

VW VENTO - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 03.06.2007 18:24:00
Slika
PITANJE: Posjedujem VW Vento iz 1996 g. Problem je u bravi na volanu. Naime, kontakt normalno prima, sve se fino upali, ali ne može da okrene elektropokretac. Dali je moguce na tom automobilu promjeniti elektro uložak, ili se mora mijenjati cijela brava? (napominjem da je ostala instalacija u redu, te da za sad palim na ugradeno tipkalo) ...da se i ovako, ali bih htio da auto bude u izvornom obliku, tj. da se pali na kljuc kao i do sada...
ODGOVOR:Na vašem vozilu moguce je zamijeniti samo elektricni dio kontakt brave.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190E - BROJAC OKRETAJA

Datum objave: 03.06.2007 18:20:00
Slika
PITANJE: Posjedujem mercedes 190e 84. god, 90kw,1977ccm i zanima me kako da popravim brojac okretaja jer on uopce ne radi.
ODGOVOR:Ako to niste nikada radili i nemate odgovarajuce znanje i potrebne servisne instrumente tada cete teško doci do rezultata. Uzrok može biti elektro instalacija, instrument brojac okretaja ili davac impulsa.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 155 - NEPRAVILAN RAD

Datum objave: 03.06.2007 18:17:00
Slika
PITANJE: Imam Alfu 155 1.8. Twin Spark, 1993., 93 kw, prešla 170 tkm. Teže ga palim i kad je u leru nepravilno radi, trese se, na obrtomjer satu kazaljka naglo skace (ispod 10 do cca 25-30). Nakon minut dva takvog rada gasi se. Pak, kad je u vožnji zna strašno cukati, osim kada držim nogu na papucici gasa (oko 30 obrtomjera). To mi se u zadnje vrijeme cesto dogada. Kad sam bio u ovlaštenom servisu na dijagnostici baš tada je motor radio sasvim ok i nisu vidjeli nikakvu grešku. Takoder, bio sam kod jednog autoelektricara koji nije mogao vizualno ništa ustanoviti i poslao me upravo na dijagnostiku. Bio bi Vam zahvalan kad bi mi biste mogli odgovoriti na što da skrenem pažnju, a da izbjegnem metodu promjene odnosno kupnje 10-tak dijelova da bi metodom pokušaja i pogrešaka otkrio o cemu je rijec.
ODGOVOR:Ako želite doci do rezultata treba ispitati sva tri sustava i pripadajuce komponente sistematski. Mehanicki sustav se ispituje najprije i to stanje kompresije, propuštanje usisnog kolektora i faza. Nakon ovoga treba temeljito ispitati sustav ubrizgavanja i to najprije tlak goriva, stanje injektora i kolicinu goriva na pojedinim cilindrima. Po potrebi slijedece je ispitivanje ostalih komponenata sustava ubrizgavanja i to redom bez preskakanja . Kada je sve ovo gotovo još treba ispitati sustav paljenja ( primar, sekundar ) . Nema koristi ako bi vam poceo navoditi sve moguce uzroke jer ih ima puno. Ispitivanjem na ovaj nacin uvijek se dode do pravih rezultata.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - INFORMACIJA ZA SERVIS

Datum objave: 03.06.2007 18:11:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam vozila VW Passat 1.9 tdi, 1998 godina i zanima me slijedece.Naime, svaki put kada upalim auto, na instrument ploci se pojavi natpis INSP i nakon cca 15-tak sekundi INSP nestane i sve normalno funkcionira. Zanima me što je to i kako se to rješava?
ODGOVOR:Natpis INSP znaci inspekcija a daje informaciju vozacu da je vrijeme za redovni servis. Kada se servis obavi ili ne obavi isti natpis je moguce resetirati da se više ne pali za slijedeci period od 15.000 km. Resetiranje je najlakše napraviti uz pomoc servisnog kompjutora.
na vrh Povratak na vrh