Danas je: 17.08.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FIESTA - PALJENJE VENTILATORA

Datum objave: 18.05.2007 22:58:00
Slika
PITANJE: Javljam Vam se po treci put, oba predhodna puta ste po pitanju saveta bili u pravu i probleme sam sa lakocom resio. Stoga moram da Vas pohvalim i da Vam se zahvalim. Uz to bih postavio još jedno pitanje u vezi Ford Fieste 1.25. zetec. Kada se nalazim u gužvi i kada je kretanje metar po metar tako oko 15, 20 minuta. Motor pocne da bruji i poveca mu se temperatura za trecinu. Tako se trese i bruji minut, minut ipo i onda se sve vrati u normalu, temperatura se smanji i on više ne bruji. Nakon toga kad krenem normalnom brzinom nema nikakvih problema. Zanima me da li je to normalno ili je u pitanju neki feler?
ODGOVOR:Ne trebate se brinuti, navedeni zvuk je zvuk ventilatora na hladnjaku koji se upali kada u gradskoj vožnji poraste temperatura motora. Nakon što ventilator snizi temperaturu motora na normalu tada se ventilator gasi do slijedece prilike. Na otvorenoj cesti ventilator se ne pali jer je i radna temperatura motora tada niža.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - DIM PLSVICASTE BOJE

Datum objave: 18.05.2007 22:49:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Peugeota 206, 1.9D , 2001. godište. Odnedavno imam periodicne probleme sa samoubrzanjem motora, koji je inace besprijekorno radio. Ti problemi su se poceli javljati u vožnji, uglavnom kad je motor zagrijan, nakon cca. sat vremena. Prvi puta motor je sam od sebe dobio dodatno ubrzanje za oko 1.500 obrtaja, a sve je bilo propraceno drugacijim radom motora ( ubrzano štektanje) i velikim oblakom dima plavicaste boje. Nakon što se to ponovilo još jednom – dvaput, u nešto manjem obimu , javio sam se u servis, ali kvar nije otklonjen. U servisu su malo procistili boš pumpu (nisu je skidali) dodali ATF ulje u gorivo, ali prvi puta prilikom izvangradske vožnje javlja se ista pojava sa manjim samoubrzanjem ( 500-1000 obrtaja) i manjim oblakom dima. Sve to traje par sekundi pa se sve vrati u normalu.
To mi se ponovilo još par puta sa sve manjim samoubrzanjem, a zadnji puta samoubrzanja gotovo da i nije bilo, samo je motor drugacije zvucao (opet štektanje). Šta da radim da se kvar otkloni?
ODGOVOR:Plavi dim nije dobar znak jer je to znak da ulje ulazi u cilindar što ne bi smjelo. Napravite slijedecu kontrolu, pogledajte da li u kucištu filtra zraka ima ulja i da li ima ulja u usisnom kolektoru . Ako tamo ima ulja tada je motor potrošen i morate raditi reparaturu motora i to strucnu i kvalitetnu. Ako na navedenom mjestu ulja nema , tada izmjerite kompresiju i javite mi koliki je tlak kompresije. Nakon toga možete ispitati dize i to njihov tlak i oblik mlaza.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - KVACILO

Datum objave: 17.05.2007 18:07:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Peugeot 206 1.9D. Na prethodnom servisu(80000 km), kada sam mjenjao zupcasti su mi rekli da bi bilo dobro na slijedecem servisu zamjeniti potisni ležaj, pošto je kvacilo malo "tvrde", kako bi produžio vijek lameli i korpi kvacila. Prije dva dana je nastao kvar. Ne mogu mjenjati brzine. Mogu samo kada je ugašen motor. U vožnji mogu prebaciti iz druge u trecu brzinu, a obratno ne mogu. Kvacilo ne odvaja dobro.Koliko je normalno da se ovakav kvar desi nakon 84000 km i koliko su pouzdani rezervni dijelovi (set kvacila) koji se mogu naci na tržištu.
ODGOVOR:Spojka ( kvacilo ) je potrošni materijal, vijek trajnosti je fleksibilan i ovisi o mnogim faktorima. Da vam je vozilo u garanciji dobili bi besplatnu zamjenu. Rezervni dijelovi ako su prve klase ( spojka ) može trajati više od 100.000 km.
na vrh Povratak na vrh

BMW 520 - STEZANJE GLAVE MOTORA

Datum objave: 17.05.2007 18:03:00
Slika
PITANJE: imam bmw 520i-12ventila 1988g zanima me na koliko se Kg steže glava motora,leteci ležajevi i na koliko se štelaju ventili
ODGOVOR:Glava motora se steže na slijedeci nacin:
1- 40 do 45 Nm
2- 15 min cekati
3- 60 do 65 Nm
4- upaliti motor da radi 25 min
5- 25° do 30° zategnuti
Vijci glave trebaju biti novi.
Ležajevi klipnjaca stežu se 20 Nm+70°
Ventili se podešavaju 0,25mm i 0,25 mm.
Klipne prstenove kupite od neke poznate firme ( MAHLE, NURAL, AEH, COLBEN SCHMIT ).
na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON - NESTABILNO VOZILO

Datum objave: 17.05.2007 17:54:00
Slika
PITANJE: Imam Seata Leona 1.6 2002.g.i u zadnje vrijeme mi se poceo "cudno ponašati" u vožnji.Naime radi se o tome da sam se poceo boriti sa volanom tj. kao da više nemam potpunu kontrolu nad vozilom. Do tada mi je bio potpuni užitak voziti Leona pogotovo u zavojima jer je bio kao prikovan za cestu i milimetarski precizno je reagirao na najmanji pomak volana. U zadnje vrijeme primjecujem da auto lagano vuce u lijevu stranu kao i da pri okretanju volana imam "lufta" od 1-2 cm, što se pogotovo osijeti prilikom vožnje u zavoju.Kao da na zakretanje volana reagira sa malim zakašnjenjem .Takoder osjecam da je auto prilikom prelaska preko neravnina užasno krut i kao da propadne u rupu te ne zadržava smijer kretanja. Gume su nove (cca 2000 km) i redovito provjeravam tlak u gumama. Dali su u pitanju amortizeri , ovijes ili letva volana i gdje bih to sve mogao provjeriti.
ODGOVOR:Vaše vozilo može biti nestabilno iz više razloga, zracnost ( istrošenje ) pojedinih dijelova ovjesa ili upravljackog mehanizma, loši amortizeri, loše gume. Redoslijed popravka treba poceti od zamjene istrošenih dijelova ovjesa i ili upravljackog mehanizma, nakon toga na redu su amortizeri ( ako je potrebno ) , na kraju ostaju gume . Nakon bilo kakvog zahvata na ovjesu, ovjesima obvezno treba napraviti opticko podešavanje geometrije ovjesa. Nakon ovakvog tretmana opet cete uživati u vožnji s vašim vozilom.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - LJETI TEŠKO PALI

Datum objave: 17.05.2007 17:46:00
Slika
PITANJE: Twingo 89.g. sa zagrijanim motorom teško pali, narocito ljeti kad je ostavljen na suncu. Problem se pojavljuje više godina u pravilu ljeti. Motor upali tek nakon 5-10 dužih verglanja. Ponekad se ugasi, npr.na semaforu, ali tada obicno upali bez poteškoca. U meduvrenu su mijenjane svijecice, filteri zraka i goriva, korišteni aditivi i tablete za cišcenje šprica, ulivano gorivo na razlicitim pumpama, sve to bez utjecaja na problem. Ujutro, kad je motor hladan pali bez problema. Potrošnja goriva normalna.
Brzinomjer povremeno tijekom vožnje prestane raditi (pokazuje 0 km), najcešce nekoliko min.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa vidim da ste imali dosta pokušaja u rješavanju poteškoca koje imate s motorom a rezultata nema. Vaš automobil se ne razlikuje od drugih tako da se i na njemu može pronaci i otkloniti kvar. Uzroke za navedeno stanje treba tražiti u sustavu napajanja gorivom i u sustavu pripreme iskre za svjecicu. Uzrok kvara je najlakše naci u momentu kada motor ne može upaliti. Svaki ozbiljniji servis to može bez problema odraditi. Mogao bih vam navesti puno faktora koji mogu biti uzrok ali to vam nece biti od koristi. Najbrži postupak je dijagnostika navedenih sustava i zamjena neispravnog dijela ili dijelova.
Problem s brzinomjerom pokušajte riješiti tako da ocistite sve kontakte i elektricne spojeve na instrument ploci.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - POTPUNO SAM ZBUNJEN

Datum objave: 17.05.2007 17:37:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio Opel Corsu 1,0 12V, 2000. godina proizvodnje. Izmijenio sam sve filtere i ulje, mikroremen, a htio sam i lanac. Medutim, mehanicar (nije ovlašteni servis) mi je rekao da se to ne treba raditi. Raspitujuci se kod drugih rekli su mi da je interval na 120.000 km. Treci (iz ovlaštenog servisa) kažu da je uputstvo samo da se na tom intervalu provjeri lanac, ali ne i da se mijenja (a u povjerenju mi je jedan rekao da im je to posao koji bi najradije izbjegli, pa možda zbog toga tako govore). Pošto bi zamjena koštala dosta novca, ne bih da je radim ako nije nužno, ali ne znam kome da vjerujem. Molim vas za pravu informaciju ili za savjet, jer sam potpuno zbunjen.
ODGOVOR:Lanac razvodnog mehanizma se mijenja po potrebi i to onda kada se ustanovi da postoji zracnost ( slobodni hod ) izmedu lanca i lancanika . Navedena kontrola se radi na godišnjem servisu .
na vrh Povratak na vrh

VW POLO SDI 1,9 - STATICKI ELEKTRICITET

Datum objave: 16.05.2007 16:41:00
Slika
PITANJE: Vozim Polo SDI 1.9 2004 proizvodnja, prešao 21.000 km. Imam dva problema: 1.Ujutro, popodne i navece svejedno kad uhvatim za kvaku na vratima ili gepek peckanje ali ne ono malo nego opali pravo 2. Prilikom skretanja u lijevu stranu cuje se kao škripa dok se auto ono na trenutak spusti inercijom na tockove ne znam šta je.
ODGOVOR:Peckanje na vratima o kojem govorite nastaje radi statickog elektriciteta. Rješenje je ugradnja gumene trake na podvozje vozila preko koje bi se donekle eliminirao staticki elektricitet.
Navedeno škripanje treba poslušati, uzrok može biti disk plocica.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - PEDALA KOCNICE

Datum objave: 16.05.2007 16:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vozilo Škoda Felicija 1,3 benzin godina proizvodnje 2000 .
U posljednje vrijeme imam problema sa pedalom kocnice. Naime primjetio sam da mi se ponekad i to karakteristicno «samo kada su vani visoke temperature» pedala kocnice ne vrati odmah u pocetni položaj. Ova pojava je neugodna kada želite ponoviti kocenje odmah a pedala se još nije vratila. Što se tice kocenja efekat kocenja nije narušen i nema blokiranja tockova. Inace kada se ovo dogodi pedalu je moguce jednostavno nogom vratiti nazad i prije nego što se sama vrati u pocetni položaj.
ODGOVOR:Postoje dva razloga radi kojih se ne vraca u prvobitni položaj pedala kocnice. Prvi i najcešci uzrok je glavni kocni cilindar u kojemu se nalazi dvostruki klip s gumenim brtvama. Nakon otpuštanja pedale kocnice klip se ne vraca u potpunosti i tada se dogada to što ste vi naveli. Drugi ali znatno rjedi uzrok je mehanizam pedale kocnice koji radi trenja ili deformacije nekog dijela ostane u nižem položaju. U ovom slucaju treba provjeriti najprije mehanizam pedale kocnice a zatim kocni cilindar. Ako je uzrok mehanizam pedale istog treba razraditi ili doraditi, ako se radi o kocnom cilindru najbolje ga je zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ULJE,KLIMA ....

Datum objave: 16.05.2007 16:34:00
Slika
PITANJE: opel astra 1.7 dti 55kw 2004.god.
Majstore, lijep pozdrav iz Slavonije i hvala bogu na internetu.
Molim Vas za mišljenje o Ininom ulju za Opele "MOVE". Da li ono može "ici" na 30 tis kilometara? Može li curenje klime uzrokovati neki veci kvar? Da li je normalno da auto u odredenom trenutku jednostavno "cupne", odnosno kao da nešto pukne u dovodu goriva? Osjeti se jako slabo i kratko, kao pucanj ali samo se manifestira kao trzaj u vožnji !!!
ODGOVOR:Navedeno ulje može ici i duža ali vam ja to nikako ne bih savjetovao. Moj savjet je da ulje u motoru mijenjate svakih 10.000 do 15.000 km ili barem jednom godišnje a može i dva puta . Ako želite raditi reparaturu motora znatno ranije tada možete mijenjati ulje što kasnije. Ako iz sustava klime izlazi plin tada je ucinkovitost klima uredaja slaba . Nakon izlaska odredene kolicine plina klima uradaj se nece moci upaliti. Kada klima uredaj ne radi ili ako rijetko radi tada je to štetno za kompresor. Prekid u radu motora može izazvati prisutnost zraka u sustavu goriva , uzrok se mora otkriti i otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DI - BOSCH PUMPA

Datum objave: 16.05.2007 16:28:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Astru 2.0 DI 1999.god. (model G, Sportivo), 133000 km.
Prvi problemi su poceli sa problematicnim jutarnjim paljenjem, i do konacne kapitulacije, kad više uopce nije htio upaliti. Serviser je ustanovio da je otišla Bosch pumpa. Da napomenem, prije godinu dana promjenjene su instalacije za gorivo, (uzrok otežanom paljenju je kako su naveli necisto gorivo, sumpor itd.) jer je i tada postojao taj problem sa paljenjem koji se trebao na taj nacin riješiti, medutim nije. Trošak reparirane pumpe je kako su rekli 8000 kn. Da li je to objektivna cijena, postoji li neko drugo (jeftinije) riješenje. Auto je odšlepan tamo, tako da ne postoji mogucnost da ga odvezem u drugi servis i tražim drugo mišljenje. Kako biti siguran da je stvarno otišla Bosch pumpa i da se problemi sa paljenjem nece više javljati nakon te povece investicije. Auto je inace uredno sevisiran svake godine.
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru, drago mi je da postoji netko voljan odgovoriti na pitanja nas više ili manje auto-upucenih.
ODGOVOR:Visoki troškovi popravka nas uvijek neugodno iznenade. Visokotlacna pumpa ima u sebi i elektroniku koja je osjetljiva na necisto gorivo, povecanu kolicinu sumpora u gorivu i neredovito mijenjanje filtra goriva. Navedena cijena reparirane pumpe je realna, nova je barem duplo skuplja. Reparirana pumpa treba služiti isto kao i nova, pitajte koliko vam garantiraju za nju. Ako je uzrok pumpa ( treba vjerovati profesionalcima ) tada problema s paljenjem više nece biti to bi vam trebali reci i u servisu. Vama bih savjetovao da mijenjate filtar goriva ranije nego obicno.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318i - UGRADNJA GLAVE MOTORA

Datum objave: 16.05.2007 10:42:00
Slika
PITANJE: Imam jedan nemali problem. Naime, upustio sam se u promjenu dihtunga glave motora. Skinuo sam glavu motora, te ju odnjeo u jednu radionu koja se bavi strojnom obradom motora. Decki su mi poravnali dosjednu površinu glave, obradili siceve ventila, promjenili gumice ventila i vodilice, te zamjenili sve semeringe na glavi motora, te istu ispitali na hidropritisak. dakle, kompletan servis glave motora. Sad dolazi moj problem: Naime, pri demontaži glave motora, pomaknuo mi se motor, tj. ispao iz faze, skinuo sam lanac, lancanik, te uljnu pumpu. Kako sada staviti motor u fazu,i podestit ventile. Vozilo je BMW E30, 318 i, 1986g, 584.322 Km, motor je M-10, lancani razvod. I koji su simptomi dotrajale uljne pumpe, te ležajeva radilice?
ODGOVOR:Prije ugradnje glave motora prvi i cetvrti klip su u položaju GMT. Nakon toga na radilicu treba staviti pogonsku remenicu za klinasti remen jer se na njoj nalazi oznaka tocnog položaja radilice. Po potrebi treba napraviti korekciju položaja prema oznaci na remenici i na bloku motora. Prije ugradnje glave motora ventili prvog cilindra trebaju biti zatvoreni ( dakle prvi cilindar na paljenju ) . Nakon ugradnje glave motora stavlja se razvodni lanac na lancanik radilice i lancanik bregaste osovine. Položaj bregaste je približno namješten jer su ventili prvog cilindra na paljenju. Tocna oznaka za bregastu osovinu je na lancaniku bregaste i to je odgovarajuca rupica promjera npr. 5 mm. Kroz navedenu rupicu se gurne odgovarajuci kalibar koji treba sjesti u svoj dosjed na glavi motora i tako blokirati bregastu osovinu u tocno odredenom položaju. Ranije smo spomenuli da se položaj radilice odreduje pomocu remenice na kojoj je oznaka koja se poklapa s oznakom na bloku motora . Kada se postigne položaj koji sam objasnio može se staviti natezac lanca. Nakon ovoga treba izvaditi kalibar s lancanika bregaste i okrenuti radilicu dva puta nakon cega se ponovo treba provjeriti položaj radilice i bregaste osovine . Po potrebi napraviti korekciju.
Ventili se podešavaju 0,20 mm usisni i 0,20 mm ispušni po poznatom redoslijedu , cetvrti na vagi prvi se podešava, treci na vagi drugi se podešava i obrnuto, prvi na vagi cetvrti se podešava, drugi na vagi treci se podešava. Znakovi dotrajalosti uljne pumpe i ležajeva radilice je tlak ulja koji treba biti 4 do 6 bara kada motor ima 3000 o/min i temperaturu ulja 80 °C . Drugi nacin je mjerenje istrošenja rukavaca radilice i zupcanika uljne pumpe.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 - ZAMJENA KOMPJUTORA

Datum objave: 16.05.2007 10:24:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Astru 1.4 16V iz 2000 g. (model 2001). U servisu mi je ustanovljen kvar kompjutera, odnosno potrebita je njegova izmjena. Kako sam cuo da postoji mogucnost ugradnje rabljenog kompjutera, uz resetiranje istog, zanima me da li je moguce izvesti takav postupak i koliko je taj postupak pouzdan.
ODGOVOR:Ako vozilo ima kompjutor koji radi u paru s uredajem ( elektronska zaštita ) za blokadu motora protiv krade tada se ne može koristiti neki rabljeni kompjutor koji bi se resetirao. Ako navedenog uredaja ( elektronska zaštita ) nema tada je to moguce. Bolja varijanta na duge staze je novi kompjutor.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT VARIANT 2,5 TDI - KUPUJEM

Datum objave: 16.05.2007 10:16:00
Slika
PITANJE: U namjeri sam da kupim izvrsno ocuvan Passat variant 2,5 TDI, 150 ks, tiptronic, 2003. god., sa prijedenih 120.000 km. Zanima me kakva su vaša iskustva sa navedenim motorom, tj. da li su se pokazali pouzdanim, i da li mi preporucujete to vozilo. Molio bih Vas još da mi pošaljete osnovne tehnicke podatke o navedenom vozilu.
ODGOVOR:Vozilo s ovim motorom i tiptronic mjenjacem je kvalitetno i pouzdano uz redovno servisiranje bez preskakanja pojedinih servisa. U slucaju bilo kojeg kvara na motoru ili mjenjacu troškovi su izuzetno visoki tako da je s tog stanovišta puno prihvatljiviji cetvero cilindarski motor s manuelnim mjenjacam. Ovaj motor ima 2496 ccm, stupanj kompresije je 19,5 : 1 , podizaci ventila su hidraulicni , tlak kompresije je 24 do 33 bara, termostat otvara na 87 °C, tlak ulja je 2,0 bar kod 2000 o/min.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 147, SELECTSPEED - SERVISIRANJE

Datum objave: 16.05.2007 10:09:00
Slika
PITANJE: Alfa 147 i Selespeed
Kupio sam nedavno ovaj predivan auto, i došlo vrijeme da napravim nulti servis. Zanima me na što bi trebalo obratiti pozornost osim na ulje i filtere? Takoder hito bih vas pitati za trajnost Selespeed mjenajaca, za sad s mjenjacem nema nikakvih problema. Auto ima 114tkm i drugi sam vlasnik.
ODGOVOR:Interval servisa je 10.000 do 15.000 km , ulje u mjenjacu mijenjajte svakih 60.000 km ili dvije godine. Ostale tekucine ( ulje u servo volanu, ulje u kocnicama, antifriz ) isti svake dvije godine .
Klima uredaj servisirajte svake dvije godine. Mjenjac je kvalitetan i za sada nema loših kritika. Pogonske remene i natezace mijenjajte prema uputama proizvodaca.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - SAM SVOJ MAJSTOR

Datum objave: 28.03.2011 19:36:52
Slika
PITANJE:

Evo javljam se drugi put u kratko vrijeme. Zahvaljujuci vama riješio sam prvi problem sa zvukom koji se javljao u niskom broju okretaja motora. Uistinu je otišla jedna rolica za prijenos snage remenice radilice na agregate. Popravak me koštao cca. 300 kuna i par sati svog rada. Dogodio mi se sad drugi problem. Pregledom crijeva u motorskom prostoru, vidio sam da je vakum crijevo koje dolazi sa turbopunjaca prema nekakvom elektroventilu (pretpostavaljam) na veznom limu, pomalo ošteceno od vibracija i odlucio sam ga zamjeniti. Skidajuci ga sa elektroventila strgala mi se lulica na ulazu. Sa epoxy ljepilom sam riješio i taj problem, zamjenio sam crijevo koje je dosta cvršce nego prethodno. Na moju žalost prilikom prve vožnje osjetio sam da turbopunjac ne radi. Je li greška u pretvrdom crijevu? Drugo crijevo sa tog elektroventila ide prema glavi motora. Kako da sada ustanovim što je uzrok problemu?

ODGOVOR:

Uzrok može biti sam elektro ventil kojega ste popravljali ili cijev koju ste zamijenili ( mora biti potpuno isti promjer ) ali uzrok može biti i nešto trece što treba istražiti. Vi za sada provjerite prve dvije stvari. Najlakše je ispitati navedeno ako probate s drugim elektro ventilom .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 - ZBRKA SA SVJETLIMA

Datum objave: 15.05.2007 10:43:00
Slika
PITANJE: Svjetla za "rikverc" ne rade. Sijalice su u redu, a osiguraci takode. Ali zato se svjetla za rikverc upale prilikom ukljucenja zadnjih maglenki tako da zajedno svijetle. Napomena: Nikakvih zahvata na el.instalacijama nije bilo, a sve je bilo ispravno prilikom tehnickog pregleda prije 20 dana.
ODGOVOR:Ocistite sve kontakte i spojeve na zadnjim lampama, ocistite sve konektore na kutiji osiguraca, po potrebi ispitajte elektricnu instalaciju.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - OŠTAR ZVUK PRILIKOM SKRETANJA

Datum objave: 15.05.2007 10:37:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam mazde 3 stare 15 mjeseci. Do sad je sa autom bilo sve u redu, ali ima oko mjesec dana auto mi prilikom skretanja ulijevo, uvijek na isom mjestu u mojoj ulici, ispušta neki cudan oštar zvuk prilikom opuštanja papucice spojke i dodavanja gasa jer na tom mjetu moram stati opet krenuti i tu je mala uzbrdica pa nizbrdica. Auto sam vodila na redovan servis oni ništa nisu uocili, a kad sam im rekla za problem oni su rekli da ništa ne primjecuju, a nisu bili voljni da im dokazujem taj zvuk. Pa vas molim za savjet je li taj zvuk može poremetiti moju sigurnost u vožnji i kako da dokažem mom serviseru taj zvuk.
ODGOVOR:Zvuk koji ste opisali dolazi od homokinetickog zgloba. Vožnja za sada nije rizicna ali ce se navedeni zvuk pojavljivati sve ucestalije, budite uporni i omogucite serviseru da on cuje isti zvuk kako bi mogao precizno utvrditi o cemu se radi. Ako je potrebno zamolite službenu osobu servisa da isproba vozilo tocno na mjestu na kojemu i vi cujete opisani zvuk.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NE PALI KAD JE VRUCE

Datum objave: 15.05.2007 10:34:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa IV 1.9 TDI a zanima me razlog zašto nece upaliti kada je jako vruce i kada odstoji osam sati na parkiralištu, vjerojatno vi cete to znati bolje da li je razlog HDK ili KLACKALICE na pumpi, kada ga upalim auto se samo ugasi jedno 5 puta ga palim i nakon nekoga vremena on onda primi gas? Ujedno me interesira koliko bi po vašoj procjeni iznosio popravak istoga?
ODGOVOR:Postoji puno razloga radi kojih motor ne može upaliti ili teško pali. Uzrok je najbrže pronaci pomocu servisno dijagnosticke opreme. Moguci uzroci su : mehanicko stanje motora, faza, kut predpaljenja, zrak u sustavu goriva, filtar zraka, filtar goriva, etc senzor, niski tlak dobavne pumpe, regulator kolicine goriva, dize, solenoidni ventil visokotlacne pumpe, EGR, visokotlacna pumpa itd. Kao što vidite ima dosta toga pa krenite redom.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 15.05.2007 10:31:00
Slika
PITANJE: Vozim golfa III,96.god.1.6 benz. 75 ks,prešao 197 tkm.Imam nekoliko problema.Prvi problem cini mi se da je prevelika potrošnja goriva izmedu 12-13L na 100 km.U leru mi cesto variraju okretaji i motor se skoro gasi.U vožnji mi vibrira mjenjac i volan pri brzini 50-70 km/h pa prestane i opet pocne kod 100km/h.Pri tome se cuje neko kliktanje u prednjem dijelu vozila.Kada pada kiša motor se guši pri 60 km/h i onda opet normalno vozi.Možete li mi reci u cemu je problem i kako bih mogao povecati snagu i ubrzanje vozila.
ODGOVOR:Vrijeme je da napravite nešto korisno za vaš motor. Vibracije mjenjaca povezane su sa lošim radom motora u pojedinim režimima rada motora. Najprije provjerite mehanicko stanje motora ( kompresija ), ako je ovaj dio ispravan tada napravite dijagnostiku sustava ubrizgavanja ( tlak goriva,injektori,potenciometar,svi senzori,lambda sonda ). Nakon ovoga dobiti cete odgovor što treba zamijeniti i napraviti da vam motor ispravno radi. Karakteristican zvuk ( kliktanje ) o kojem govorite nastaje radi detonantnog izgaranja smjese u cilindru a uzrok može biti kut predpaljenja ili ako motor nije u fazi.
na vrh Povratak na vrh