Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA - SLABO UBRZAVA

Datum objave: 27.04.2007 11:42:00
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje na koje mi nitko nezna odgovoriti, dakle radi se o
ubrzanju....ako je auto ispod 2000 okr., jako, a iznad 1600 jako slabo
ubrzava, i kao da mi sporo prima gas, kao da razmišlja dal da ga primi
ili ne....s tim auto ne možete naglo krenuti da vam zaškripe gume jer
nema snagu za to...kad krecete i sad prebacite u drugu i date gas, ne
primi mi ga odmah nego reagira nakon sekunu -dvije, i onda je to
usporeno....takoder sam primjetio kad upalim klimu, da je to puno
znacanije izraženo....dakle dobije udara, a klima mi se svako malo
pali i gasi(mislim na kompresor-automatska klima)....takoder sam primjetio, kad se vozi uz brdo, na nekih 2500- 2800 okretaja,
konstantnim gasom(narocito izraženo u 3 brzini), auto kao da zastaje,
kao da ga netko uhvati rukom pa pusti,uhavti- pusti....šta bi to moglo biti....mjerac protoka sam promijenio, platio ga pošteno ali uzalud,
kad je sve po starome....e takoder, kad ga upalim onoga momenta, mu se gas poveca na kojih 1000- 1100 okr,(na sekundu), pa padne na 750, e tek se onda vrati u normalu oko 800-850....zabrinut sam....o cemu se tu radi..niti sam neznam šta da napravim...bojim se to odvesti mehanicarima jer ce me oderati a znam da nece ništa napraviti....kad bi to dovezao kod vas, dal mi možete reci koloko bi me to sve skupa koštalo i dal bi se moglo to riješiti u jednom danu...jer ja ipak trebam doci iz Senja, šta i nije baš blizu....hvala!!!
ODGOVOR:Iz vašeg opisa može se zakljuciti da motor slabo ubrzava ( 1600 do 2000 ok/min ), nepravilno radi, neravnomjerno pod opterecenjem ( 2500 do 2800 ok/min ) narocito kada radi klima ( klima uredaj na svakom vozilu koristi 2 do 5 KW snage motora ). Isto tako broj okretaja na minimumu ( leru ) je povišen ( jedno vrijeme).
Vaše vozilo se ne može popraviti dopisnim ili telefonskim putem , za to je potrebna odgovarajuca servisna i dijagnosticka oprema. Sada cu vam navesti barem 15 mogucih uzroka koji mogu stvarati probleme koje ste opisali. Provjerite ih ovim redom: mehanicko stanje motora ( faza, tlakovi kompresije ), zrak u sustavu goriva, dize, ETC senzor, EGR solenoid, EGR kontrolni ventil, recirkulacija ispušnih plinova, senzor bregaste osovine, pumpa niskog tlaka, senzor tlaka goriva, senzor goriva na zajednickom sabirniku ( Railu ), visokotlacna pumpa, upravljanje motorom spojevi na konektorima, ECM centrala.Kako vidite ima toga dosta ali ne treba gubiti nadu, od necega treba krenuti.
DODATNO PITANJE:
....mislim da auto u fazi je, jer uvijek pali jednako, bilo toplo ili hladni, i kad radi je potpuno miran koloko disel može biti, ne osijete se vibracije, a šta se tice kompresije, ne troši mi niti kap ulja na 10 000 km, prema tome pretpostavljam da je kompresije odlicna, jer da nije poceo bi trošiti ulje....ispravite me ako sam u necemu pogriješio, al mislim da govorim tocno....nešto se kužim u mehaniku ali ovi novi motori su previše za mene, vec klasicni diesel cu prokužiti ali ovo je previše....senzor radilice, bregaste(za to nisam znao ni da postoji???)....di se oni nalaze.....danas bi mogao rastaviti EGR ventil ako ga uspijem naci, pretostavljam gdje bi mogao biti, ali nisam siguran....uostalom, samo vas zamaram a vidim da ce me to sve koštati....inace, hvala vam puno na savjetima....pa cu krenuti od nekuda....hvala!!!
ODGOVOR:
Vaše vozilo necete moci popraviti putem razmijene informacija niti razmišljanjem da ce vam to netko skupo naplatiti. Sve ima svoju cijenu pa tako i kvarovi na vozilu. Vlasnicima vozila je skup svaki popravak što je razumljivo a vlasnicima servisa je još skuplje ulaganje u kompjutorske programe , specijalne alate literaturu i redovitu edukaciju.
Vašim vozilom se mogu pozabaviti ali i ja imam svoje uvjete a najvažnije mi je da imam dovoljno vremena za otkriti kvar, otkloniti kvar i nakon toga napraviti potrebne kontrole, to nije jedan dan nego više dana.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - SMETA ME ZVUK

Datum objave: 27.04.2007 11:39:00
Slika
PITANJE: Vozim peugeot 307 16 16v.2003 g.30000 tkm. Auto dobro ide , pali i sve u svemu zadovoljaan sam. Primjetio sam kad vozim u bilo kojoj brzini kad auto dosegne broj okretaja zadan gasom lagano trrrrr i cim dodam gas ili ga otpustim to prestaje.U leru se to ne cuje.Bio je na dijagnostici u ovlaštenom servisu i rekli su mi da je sve u redu ali me taj zvuk pomalo smeta i brine.
ODGOVOR:Navedeni zvuk nije ništa ozbiljno , radi se o vibraciji nekog dijela na ili oko motora, medutim takav zvuk može nervirati. Ako vas to smeta treba biti uporan i jednostavno pronaci uzrok.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C2 - POD GARANCIJOM

Datum objave: 26.04.2007 11:09:00
Slika
PITANJE: Kupili smo novi Citroen C2 (1.4i, 75 KS) prije nekoliko dana. U specifikacijama automobila stoji da je maksimalna potrošnja u gradskoj vožnji 8,3 litara (prosjecna oko 6 litara), ali na putnom racunalu stoji da je prosjecna potrošnja izmedu 12 i 13 litara!!! Da li je to greška u prikazu putnog racunala ili indikacija nekog veceg kvara i da li bih se odmah trebao obratiti Citroen servisu s obzirom na garanciju vozila...
ODGOVOR:Navedena razlika u potrošnji goriva ne znaci da postoji neki kvar na motoru , medutim prijavite servisu veliko odstupanje koje ste primijetili i zatražite argumentirano objašnjenje.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA - GREŠKA FAZE

Datum objave: 26.04.2007 11:05:00
Slika
PITANJE: Automobil je nissan primera 20td god 1997.Ocitana greška faze ubrizgavanja na dijagnostici ,malo duže vergla ,vuce dobro ,kompres. je dobra,pumpa je japanska zexel,cuje se u leru jako zujanje negdje ispod pumpe.
ODGOVOR:Ako je ocitana greška faze ubrizgavanja svakako treba provjeriti i po potrebi korigirati fazu. Ovaj motor ima dva zupcasta remena jedan je za razvodni mehanizam a drugi je za visokotlacnu pumpu i jedno i drugo mora biti u fazi. Zujanje koje navodite nije dobar znak i treba ga svakako locirati i defektirati jer ako je to na zupcastom remenu pumpe ili samoj pumpi to se svakako mora otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ŠTO JE AKSIJALNI UDAR ?

Datum objave: 28.03.2011 19:42:12
Slika
PITANJE:

Imao bih dva pitanja za vas:
1. Što je aksijalni udar?
2. Koliko je štetan prenizak ler gas?( Benzinac)

ODGOVOR:

Aksijalni udar je odstupanje neke površine ( npr. disk kocnice ) od zadane osi po kojoj rotira . Nizak broj okretaja na minimumu ( leru ) štetan je za nosace motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200CDI - CRNO DIMI

Datum objave: 24.04.2007 18:00:00
Slika
PITANJE: Da li se upravljackom elektronikom smatra tzv kompjuter i da li ga je moguce štelovati, imam mercedes 200 cdi, dimi crni dim, ne troši ulje ni pretjerano goriva -7 litara, mijenjao sam egr , dizne , usisnu granu,na testeru ne pokaziva grešku, a dimi crno. Pisao sam vam i prije vaša dijagnoza je bila egr ili upravljacka elektronika, egr sam pokušao, nije zato i pitam ovo u vezi elektronike ako se i može štelovati gdje, pošto u dubrovniku gdje živim nitko ne zna za tu mogucnost .
ODGOVOR:Upravljacka elektronika je kompjutor za upravljanje motorom i elektronika visokotlacne pumpe.Kompjutor se ne može podešavati. Teško je predvidjeti sve moguce uzroke bez direktnog kontakta s vozilom, jedino što vam mogu na kraju reci, ako ne riješite navedeni problem javite se, ja bih se mogao time pozabaviti.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - SERVO VOLAN

Datum objave: 24.04.2007 17:54:00
Slika
PITANJE: Fiat Punto 1.9D, lampica servo volana se pali volan se teže okrece. Kada vozim po autoputu duže vremena Zadar-Zagreb ili obrnuto punim gasom nakon gašenje motora i ponovnog paljenja gasi se lampica i volan funkcionira. Nakon nekog vremena vožnje po gradu opet se javlja isti problem.U Fiat servisu u Zadru ne znaju što je.
ODGOVOR:Vaše vozilo ima elektricni servo volan a sklop cine elektromotor, senzori i upravljacka centrala. Sve od navedenog može biti uzrok pojavi koju navodite. Najbrži nacin za dijagnostiku je servisni kompjutor a drugi nacin je pojedinacno ispitivanje navedenih komponenata.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - SAM SI DAJE GAS !

Datum objave: 24.04.2007 17:48:00
Slika
PITANJE: Kada se auto upali,ja ni ne pritisnem za gas,a on sam sebi daje gas,
a u vožnji auto trza,zašto?????
ODGOVOR:Do navedenih pojava dolazi radi neispravnosti na nekim od dijelova sustava ubrizgavanja goriva. Pojedinacno nabrajanje svih mogucih uzroka ne bi vam koristilo zato vam predlažem da napravite dijagnostiku sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

BMW E36 316 - LUPKANJE IZ MOTORA

Datum objave: 24.04.2007 17:41:00
Slika
PITANJE: Imam BMW e36 316i, 97. god. Kada je hladan, radi savršeno, ali kada dosegne radnu temperaturu, dakle kada je motor dobro zagrijan iz motora se cuje lupkanje. Majstor mi je rekao da je u pitanju lanac i zamjenio je zatezac lanca, medutim lupkanje je i dalje prisutno. Tada mi je receno da bi trebalo zamijeniti cijeli set, dakle i lanac i neznam što još ide uz njega. Hidro podizaci su iskljuceni kao moguci uzrok jer zvuk ne dopire s gornje strane motora. Da li je moguce da su u pitanju leteci ležajevi? Auto je inace redovno servisiran i ima 190 000 km. Uz to zanima me koliki je normalni pritisak u rashladnom sistemu na radnoj temperaturi jer mi se cini da su crijeva prilicno tvrda. Razina rashladne tekucine je uvijek ista, i na cepu od ulja se ne pojavljuju tragovi emulzije koja bi upucivala na to da je u pitanju brtva glave.
ODGOVOR:Moguce je da su leteci ležajevi ali ne moraju biti ( to je karakteristican zvuk ) , lupati može i osovinica klipa a i nešto trece . Zvuk lupanja mora prepoznati majstor u servisu. Tlak u rashladnom sustavu je 1,1 do 1,3 bara.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF DIZEL 1,9 SDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 24.04.2007 17:36:00
Slika
PITANJE: Imam golf 3 diesel 1.9 (sdi) sa prijedenih 210 tkm. Auto troši oko 1 litre ulja na samo 1000 kilometara (ulje je millenium sinteticko), ne dimi crno, jedino ujutro malo dimi plavo ali samo prvih 3-4 min dok se ne zagrije, nigdje ne curi ulje, niti ga miješa sa rashladnom tekucinom. Auto normalno vuce i normalno pali ali troši previše ulja. Koji je uzrok prevelike potrošnje ulja ? Treba li napraviti polugeneralku ili generalku ? Što spada pod polugeneralku a što pod generalku ? Koja je cijena ??
ODGOVOR:Potrošnja ulja koju navodite je velika. Vaš motor može trošiti ulje na dva nacina i to na vodilice ventila i na klipne prstene . U ovom slucaju strucna osoba treba pregledati motor i utvrditi dali je potrošnja ulja na vodilicama ventila ili na klipnim prstenima ili na obadvoje . Polugeneralka je kompletno uredenje glave motora a generalka je uz glavu motora još i uredenje ( popravak ) bloka motora . Cijena se može znati nakon pregleda motora .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPY - DRUGI MOTOR ??

Datum objave: 23.04.2007 10:06:00
Slika
PITANJE: Imam citroen jumpy 1.9d 1997 g. i motor mu je pri kraju. Pa da ne radim generalku probao bi naci neki dobar motor, pa me zanima od kojih auta isti takav motor ide u njega ,npr( xantia, zx).
ODGOVOR:Najkvalitetnija varijanta je generalna reparatura postojeceg motora . Od drugih motora nece odgovarati nosaci motora ne položaj nekih prikljucaka na samom motoru.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - GDJE SU ŠARAFI ??

Datum objave: 23.04.2007 09:58:00
Slika
PITANJE: Imam problem! kako da skinem karter sa Audia A4 95 godište,motor 1.8-125 konjskih snaga?netko mi je rekao da postoje neke 2 šarafa ckoja se teško uocavaju a mene zanima gdje se oni tocno nalaze.
ODGOVOR:Kada pocnete raditi na karteru po logici cete vidjeti gdje su navedeni vijci, obicno se nalaze izmedu kartera i mjenjaca .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II - VOLAN SE TEŽE OKRECE

Datum objave: 22.04.2007 23:32:00
Slika
PITANJE: Imao sam problem sa curenjem ulja iz crijeva koje se proteže od servo pumpe do letve volana.Nakon što je crijevo zamjenjeno volan je postao primjetno teži za okretanje.Nikakvih zacepljenja nije bilo ,crijevo je originalno iz zastupnickog servisa,a pumpa radi bez problema,i ulje je originalno. Samo da napomenem da je majstor koji je mjenjao crijevo okretao vozilo u garaži bez pomoci serva,znaci mehanicki(nije ga palio ,nego uz kontakt okretao volan da bi okrenuo vozilo) .Da li je moguce da je tada napravio nekakav kvar na letvi volana eventualno ,ili na necemu drugom.
ODGOVOR:Nije uzrok okretanje volana bez servo uredaja, uzrok treba najprije tražiti u visokotlacnoj cijevi servo volana koju ste mijenjali, nakon toga provjerite rad pumpe servo volana .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI KOJE GORIVO ?

Datum objave: 22.04.2007 23:05:00
Slika
PITANJE: Vozim GOLFIII 1,9 TDI sa sadašnjih 205000 km te imam dva pitanja vezana uz njega. Prije 2 mjeseca "otišla" mi je bosch pumpa te sam ju dala reparirati. Majstor koji mi je to popravio savjetovao me da ga ubuduce vozim na disel a ne na eurodisel kao do sada, je je on
kao presuh.Auto je u vezen iz Njemacke i tamo je vožen na disel. Da li je zaista moguce da mi se to desilo zato što sam ga vozila na eurodisel?
2. Nedavno sam bila na registraciji auta te su mi rekli da mi prednje žarulje ne svijetle dobro (svijetle maglovito), a dva dana prije sam stavila nove žarulje. Da li je moguce da lampe nisu dobro umetnute stavljene? Kakav je postupak montiranja žarulja na mom autu?
ODGOVOR:Vi i dalje trebate voziti na Eurodizel jer ima manje sumpora koji je jako štetan za elektroniku koja je unutar visokotlacne pumpe. Nisu uvijek krive žarulje nego reflektori u farovima koji vremenom postanu mutni . Rješenje su novi farovi , postoje zamjenski koji nisu skupi.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - PUKLA JE GLAVA

Datum objave: 22.04.2007 22:15:00
Slika
PITANJE: Posedujem OPEL ASTRU 1.7 TD sa njemackim motorom godište 1995.
Pukla je klackalica na 4 cilindru i komad koji je otpao uglavio se izmedu opruge usisnig ventila i pokrivio ga.Skinuo sam glavu motora i odneo na proveru.Konstatovano je da je glava na dva mjesta pukla u kanalima za rashladnu tecnost.Zbog cega je to moglo da se dogodi?Skinuo sam glavu sa polovnog automobila koji je dobro radio(nedimi,normalno radi)ali je stranac, tako da nisam mogao da zamenim ceo motor.Molim da mi odgovorite na koliko kilgrama se steže glava motora?Koje ulje da promenim i koje gustine sobzirom da je motor prešao 157000 km?
Ima mali luft u turbini koliko to može da smeta pri radu motora?
Dali je potrebno ravnati glavu motora pre ugradnje ili mogu odmah da je ugradim na moj blok?Uzeo sam sa glavom i njenu bregastu!
ODGOVOR:Glava motora puca zbog dinamickih i termickih naprezanja. Prije ugradnje glavu motora obavezno strojno obradite, po potrebi zamijenite vodilice ventila i ventile. Kada je glava motora potpuno uredena može se ugraditi, prije ugradnje zamijenite sve brtve na glavi a samu brtvu glave nabavite najbolju koja postoji. Vijke na glavi motora morate staviti nove a oni se stežu na slijedeci nacin:
- prvo stezanje 25 Nm
- drugo stezanje 90 °
- trece stezanje 90 °
- cetvrto stezanje 45 °
- nakon ovoga upalite motor da radi tocno 15 minuta i nakon toga
- peto stezanje 30 °
- šesto stezanje 15 °
- S ovim je postupak stezanja glave motora završen.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - SPOJKA

Datum objave: 22.04.2007 22:08:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam FIAT PUNTA 55s, godina proizvodnje 1998, sa 5 brzinskim mjenjacem.Možete li mi reci koji tip ulja ide u mjenjac.
Ponekad mi teško ide ubacivanje u 1,2 brzinu i rikverc najcešce, a nakon što ponovno stisnem kvacilo ulazi u brzinu bez problema.
Da li bi to moglo biti zbog nedostatka ulja u mjenjacu ili je ipak u pitanju kvacilo?
ODGOVOR:U mjenjac treba staviti ulje 75W-90. U rikverc i prvu brzinu teško šaltate jer spojka ne radi kako bi trebala, ne odvaja u potpunosti moment motora od transmisije.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - AUTO OTPAD ILI..??

Datum objave: 22.04.2007 21:52:00
Slika
PITANJE: Imam Peugeot 306 XR 1.4 ( proizveden 1993.). Broj obrtaja u leru varira od 450 do 850. Ponekad se i gasi, najcešce kada krecem prvom brzinom, a rjede i pri promjeni brzina. U Peugeot servisu su mi objasnili da je to monopoint sistem, koji nov košta oko 800 eura. Receno mi je da ga potražmi na otpadu, ali da posebno obratim pažnju na elektronsku plocicu u njemu, valjda je to potenciomjer ili regulator gasa, što li, nemam blage veze. Da li mogu još nesto da ucinim, jer sumnjam da cu se usrecit na auto-otpadu?
ODGOVOR:Sustav ubrizgavanja monopoint ima na zajednickom kucištu leptirasti ventil, potenciometar i aktuator minimuma, sve zajedno cini jednu cjelinu koja je u tvornickim uvjetima podešena na neko nulto stanje . Mijenjanjem pojedinacnih komponenata ne daje rezultate , isto tako mislim da cete teško naci ispravni rabljeni sklop. Pokušajte ponovo u nekom drugom servisu dijagnosticirati kvar jer nije uvijek neispravan najskuplji dio.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E - RAZNI PROBLEMI

Datum objave: 20.04.2007 23:18:00
Slika
PITANJE: Imam Mercedes e220 d 95ks, problemi su sljedeci:
auto troši "po meni" previše ulja (prošao je 6000 tkm a potrošio 3,5 litre ulja, shell 10w40, preporuka servisera)koji bi mogao biti uzrok ,jer kod turiranja gotovo da niti ne baca dim
2.auto ima 196548 tkm(svi problemi poceli su na 190000 tisuca)
3. kada se dade kontakt na instrument tabli pokaže se kljuc , i prvo je pisalo 500 km, sad piše -600 i dva put zapišti kao neko upozorenje(Bio sam na putu pa nisam mogao na servis , što bi to moglo znaciti, i što se sve radi na motoru kad navrši 200 tkm.
4.Tijekom vožnje pali mi se lampica grijaca koja svijetli oko pola minute,auto pali normalno,koji bi mogao biti uzrok toga i što uciniti.
5. Bio sam za uskrs na moru , i kad sam upalio klimu imao sam osjecaj kao da sam upalio grijenje, puše topao zrak, kako to sanirati, i što se je moglo desiti da ne radi
6.Kad sam se sagnuo ispod auta primjetio sam da je na prvim gumama unutarnji dio skroz celav a vanjski nov, mislim da je to špur, kako to riješiti.
ZADAO SAM VAM DOSTA POSLA , VI STE SPAS ZA NAS LAIKE
ODGOVOR:Potrošnja ulja koju navodite je povecana . Motor troši ulje najprije na vodilicama ventila a zatim na klipnim prstenima ( kada su istrošeni ) . Potrebno je ustanoviti gdje motor troši ulje a zatim poduzeti potrebne mjere i napraviti potreban popravak. Znak kljuca na instrument ploci je znak da treba napraviti servis vozila ( to je samo informacija ) a nakon servisa ponovo se treba resetirati servisni interval i tada se nece paliti navedeni simbol. Lampica grijaca se pali kada je neispravan neki od grijaca , relej grijaca, senzor temperature motora ili elektricna instalacija. Klima uredaj vam ne radi a najcešci uzrok je nedostatak rashladnog plina, trebate napraviti dijagnostiku i servis klime. Klima uredaj na svakom automobilu se redovito servisira svake dvije godine. Kada su istrošene gume potrebno je temeljito ispitati stanje ovjesa, napraviti potreban popravak, staviti nove gume i napraviti kompjutorsko podešavanje geometrije ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - NEUGODAN MIRIS KLIME

Datum objave: 24.03.2011 23:47:24
Slika
PITANJE: Imam astru g 98g 1,6 16v, problem je da nakon korištenja i gašenja klime osjeti se neki neugodan miris, prilicno jak kao na ustajali zrak, to traje koji minut i prestane. U ostalim uslovima pri grijanju i ventilaciji na hladnom položaju regulatora za grijanje to se ne dešava. iskljucivo nakon gašenja klime, u toku rada klime se ne osjeti, zrak je fin i svjež. Dali je u pitanju filter klime ili nešto drugo?
ODGOVOR:Navedena pojava je znak onecišcenja sustava ventilacije ( grijanje , hladenje ) , uzrok je vlaga na isparivacu koja pogoduje stvaranju bakterija . Navedeni sustav treba tretirati s odgovarajucim sredstvima koja se koriste za tu svrhu . Naglasio bih da se navedeni tretman ventilacije treba raditi barem jednom godišnje u cilju preventive.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - 3 GOD.NE USPIJEVAM RIJEŠITI PROBLEM

Datum objave: 20.04.2007 23:08:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Astru G 1.2 16V, 1999. godina koja je prešla 98000 km. Unatrag 3 godine bezuspješno pokušavam riješti problem na motoru u nekoliko razlicitih ovlaštenih Opelovih servisa što je do sada koštalo vec pozamašne iznose, no bez trajnog poboljšanja. Radi se o slijedecem problemu: auto se gasi u vožnji - bilo pri velikoj ili maloj brzini kad god se stisne kvacilo. Tada broj okretaja vrlo naglo padne do nule i auto se ugasi sve dok se kvacilo drži pritisnutim. Ako je brzina dovoljno velika, auto se upali ako otpustim kvacilo. No, pri malim brzinama potrebno je stati i tada auto vrlo teško ponovo upali, tj. upali ali se odmah i ugasi.
zanimljivo je da ima dana kada auto radi besprijekorno u svim uvijetima, dok drugi dan potpuno bez razloga problem se nastavlja. Ponekad mu pomogne u takvim problemima da se sam održi u leru upaljen pri broju okretaja manjem od 500 pa se s vremenom sam stabilizira uz podrhtavanje do uobicajenih 900 okretaja u leru. Sve cešce se dogada i to da uopce ne može ostati upaljen odredeno vrijeme. Cini se da u Opelovom servisu zapravo ne znaju u cemu je zaista problem jer su vec promijenili sve i svašta da bi se auto odmah po izlasku iz servisa ponovno gasio. Kompjuterski test motora gotovo uvijek pokazuje grešku na mjeracu protoka zraka (sada vec imam treci taj dio na autu koji košta preko 2000 kn). Trenutno imam na probi ugraden novi ler stabilizator, koji isto nije popravio problem. Nedavno je takoder zamijenjena vodena pumpa, a sve to skupa ne riješava problem. Naprotiv, cini mi se da auto sve gore i gore radi.
Ako možda znate o cemu bi bila rijec, molim Vas za pomoc i savjet jer se u ovom stanju auto jedva može voziti, nepouzdan je i nesiguran za vožnju, a u ovom stanju nemoguce ga je i prodati. Hvala za bilo kakvu informaciju.
ODGOVOR:Prvi odgovor bi bio jako dugacak i nisam siguran da bi vam koristio. U tom odgovoru naveo bih vam sve moguce uzroke radi kojih se može dogadati to što ste opisali.
Drugi odgovor može glasiti , dovezite vozilo k meni i ostavite ga 15 dana tako da se u tom roku otkriju nedostaci, otklone nedostaci i kontrolira rezultat toga rada . Ako probleme ne riješimo nece biti ni troškova.
na vrh Povratak na vrh