Danas je: 17.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL OMEGA - GUBI SNAGU

Datum objave: 18.04.2007 22:04:00
Slika
PITANJE: pozdrav vama iz italije. naime ja imam opel omegu 2,2dti 2002 god 180tkm . prije izvesnog vremena poceo je gubiti na snazi , npr. ako je vozim u drugom stepenu nece da povuce odmah kao da sam privezan i nakon oduzimanja malo gasa povuce kao lud . radio sam glavu motora sve novo, izjutra vrlo teško pali a kada je vruc na pola kljuca . zamijetio sam na iberlaufu ima ulja, nije u obliku kondensa ali na isti uopce ne puše niti kada je šipka izvadena. potrošnja je vrlo mala. ovdje u italiji meni se barem cini da neznaju baš ništa vec samo zamijeniti novi dio .
ODGOVOR:Bez odgovarajuce dijagnosticke opreme teško je doci do rezultata. U ovom slucaju postoji stvarno dosta mogucih uzroka koje vam mogu nabrojiti : usisni kolektor propušta zrak, filtar goriva i zraka, mjerac protoka zraka, senzor tlaka turbine, upravljanje turbinom, regulacioni ventil turbine-Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, pumpa goriva niskotlacna , senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Railu, visokotlacna pumpa, ETC senzor, senzor temperature goriva, senzor tlaka u usisnoj grani, sustav upravljanja motorom… Vi možete poceti sa turbinom i i upravljanjem turbinom , ispitajte i brizgalice.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - KVACILO

Datum objave: 18.04.2007 21:59:00
Slika
PITANJE: Vozim FIAT Punto 1.2 benzin 2000. god. Auto sam kupio prije mjesec dana, uvoz iz Njemacke. Povremeno mi se dešava da mi pedala kvacila ostane u donjem položaju i nece da se vrati, to mi se obicno dešava kad hocu da krenem, prva i ponekad rikverc, u vecim stepenima prijenosa nemam problema. Kvacilo je hidraulicno, a prethodni vlasnik kaže da je neposredno pred prodaju mijenjao kvacilo, pretpostavljam lamelu.
ODGOVOR:Navedeno vozilo ima mehanicku komandu spojke , uzrok je u samoj komandi ( sajli ) ili na vodilici potisnog ležaja. Komanda spojke se može razraditi-podmazati ili zamijeniti novom, ako je problem u vodilici potisnog ležaja mora se demontirati mjenjac.
na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA SKALA 55 - LAMPICA ZA ULJE

Datum objave: 18.04.2007 21:55:00
Slika
PITANJE: Imam auto skala 55 1995god. 1116cm3.U zadnje vrijeme kad udem malo oštrije u krivinu upali mi se na trenutak lampica za ulje i cim ispravim auto lampica se ugasi.Provjeravao sam ulje i ima ga i auto mi ne troši ulje.
ODGOVOR:Postoji samo tri razloga radi kojih se pali lampica od ulja ( u zavoju ) . Prvi uzrok je nedovoljna kolicina ulja u motoru, drugi je neispravan indikator ulja a treci je neispravna elektricna instalacija.
na vrh Povratak na vrh

FIAT CROMA - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 18.04.2007 21:46:00
Slika
PITANJE: auto FIAT Croma i.e., 1995ccm, 88kW (120HP), 1988.god., ID motora 154C000.
1. Imam problema pri paljenju auta ujutru. Naime, auto upali odmah ali u roku od 2 do 3 sekunde se ugasi. Iz tog razloga moram da pritisnem papucu gasa i držim ga na 1500 do 2000 obrtaja nekih 7 do 8 sekundi kako bi auto stabilizovao rad. Nakon ovoga motor radi na 800 obrtaja uz povremene oscilacije broja obrtaja (800 do 900 obrtaja). Nakon nekih 2 minuta auto smanji opseg promena broja obrtaja u rasponu od 800 do 850, što održava i posle postizanja radne temperature motora.
Šta je sve radeno na automobilu:
Nakon generalnog sredivanja auto je prešao 20000 km (kompresija na svim klipovima je 11 bara), skoro je zamenjeno ulje u motoru (Selenia Gold 10W-40), filter za ulje, vazduh i gorivo, svecice. Sumnjao sam na ventil kontrole vazduha ler gasa pa sam ga skinuo i detaljno ocistio. Dalje, kontrolisao sam senzor temperature motora i ustanovio da mu se otpornost krece u rasponu od 1900 ohma na 20 stepeni Celzijusa do 250 ohma na 90 stepeni, što je normalno prema fabrickim podacima. Uklanjao sam rebrasto crevo koje vodi od filtera za vazduh do usisnika i cistio usisnik oko leptira gasa i pritom podesio otvor leptira gasa na fabrickih 0.05 mm.
Eliminisao sam (bar ja tako mislim) sav falš vazduh u sistemu. Auto inace dobro prima gas, ima beznacajnu potrošnju ulja i nemam nekih problema u vožnji izuzev povecane potrošnje goriva u gradu (13 litara na 100 km). Šta dalje proveravati? MAP senzor, senzor temperature u usisniku, pumpu za gorivo, potencimetar leptira gasa? Što se tice potenciometra i njega sam zaokretao i eksperimentisao i došao do toga da ako okrenem potenciometar za preveliki ugao, pri paljenju automobila aktivira se preveliki ler gas (oko 2500 obrtaja) koji se može smanjiti samo nasilno i to tako što potisnem polugu koja spaja osovinu potenciometra i leptira gasa (verovatno da ovim postupkom dovoljno smanjim otpornost potenciometra pa ECU dobije informaciju da je auto u leru). Dalje, merio sam otpornost potenciometra i nisam mogao da uocim ikakav diskontinuitet u promeni otpornosti pri okretanju osovine potenciometra.
2. Pokazivac broja obrtaja na instrument tabli ne pokazuje tacan broj obrtaja. Naime, na leru (800 obrtaja) kazaljka stoji na nuli a dodavanjem gasa pocinje da skrece ali i dalje "laže" za 800 obrtaja. S obzirom da nisam prvi vlasnik auta a vidim da su pre mene nešto radili oko instrument table da li je moguce da je greška u njoj ili je pak greška u senzoru broja obrtaja?
3. Pojedini lokalni servisi za ugradnju plinskog agregata me ubeduju da ovde može da se ugradi sistem sa ubrizgavanjem u jednu tacku na šta ja gledam sa dozom neverice. U slucaju da može koliki bi bio gubitak u snazi u odnosu na vožnju na benzin a koliki u odnosu na sistem sa ubrizgavanjem u više tacaka?
ODGOVOR:Cesti uzrok kvara brojaca okretaja je instrument ploca. Problemi oko gašenja motora i variranja broja okretaja mogu biti razliciti zato cu vam predložiti što još treba ispitati i provjeriti. Ispitajte tlak goriva, provjerite kolicinu goriva ( mora na svakom injektoru biti ista ), ispitajte i stanje injektora, Ispitati treba i upravljanje motoricem minimuma ( ECU centrala ), ocistite sva važne konektore oko motora i minus spojeve. Potenciometar leptirastog ventila je prica za sebe i nikakvo pomicanje rukom nije dozvoljeno , potenciometar se može staviti u nulti položaj jedino uz pomoc servisnog kompjutora ( egzaminer ili check up ili tome slicno ). Na kraju cijele price grešku može raditi i upravljacka centrala ECU. Radi preventive ( ako je potrebno ) podesite ventile ( usisni 0,40mm , ispušni 0,45mm ).
PORUKA
18.4.2007. 21:40
PORUKA:
Dali je kako moguce dobiti mail od gospodina s Renault Lagunom 2.0 ide 16v od 13.04.2007 u 14. 10 sati, da se malo kontaktiramo.
Auto mu ne pali radi senzora na radilici, to im je mana i kada ga promjeni 100% ce otkloniti kvar, a lupaju mu vilice ili unutarnje spone letve volana.Imao bi i ja par pitanja za njega pošto su ti auti jako rijetki, proizvodili su se nepunih godinu dana.
autodrago@autodrago.hr
na vrh Povratak na vrh

VW LUPO - GLAVOBOLJA ZBOG MAJSTORA !!

Datum objave: 18.04.2007 18:00:00
Slika
PITANJE: Iskreno sinoc me je pocela boljeti glava zbog majstora iz mojeg malog mjesta. Naime obišao sam njih 5 i od svih sam dobio razlicite savjete i razlicitu dijagnostiku za moj automobil.U prednjem dijelu kada prelazim preko neravnina cujem tupo lupanje, prvo su mi rekli da su selen blokovi, pa onda da su mi otišli amortizeri, nakon toga odem u osiguravajucu kucu koja posjeduje elektronsku provjeru podvozja i dodju do zakljucka da je prijanjanje na podlogu 80% posto i da su amortizeri u redu cak su selen blokovi novi.Nastavljam vožnju dalje bez ikakvih intervencija i polako pocinjem da se navikavam na blagi tupi zvuk kada prelazim preko neravnina.Sve bi bilo OK da sinoc dok sam bio u drugom gradu a kada sam startovao motor mi se nije na kontrolnoj tabli pojavilo Service OIL. U moj automobil je usuto ulje ROWE 5W-40.( Tražio sam na internetu informacije o ovoj fabrici i došao do saznanja da je veoma mlada firma i da imaju DIN EN ISO 9001:2000 certifikat.Sa ovim uljem sam prešao tocno 11 000 km. Kupio sam ulje ESSO 5W-40 u namjeri da ga zamijenim kada dode vrijeme za to. Kada sam ovo ispricao majstorima oni su poceli da nagadaju da to ulje nije za moj auto i da moram da sipam MObill ili Castroll.
Pocela me je boljeti glava jer niko ne zna da mi kaže sta je indikator Service OIL, jedni kažu da postoji neki senzor u unutrašnjosti motora i koji mjeri viskoznost i prijavljuje kada ona opadne a drugi mi kažu da je to samo vremenski interval koji govori da je vrijeme za izmjenu ulja.
Moj auto je VW Lupo 6X 1.7 SDI, wvwzzz6xzyw051261 AKU 040515
ODGOVOR:Lupanje iz prednjeg ovjesa nije rijetka pojava a uzrok je istrošenost ( zracnost ) na nekom od vitalnih dijelova ovjesa. Najcešce je to selen blok vilice ili balans štange ali može biti i kuglasti zglob vilice ili spone. Navedeni uzrok može otkriti svaki bolji mehanicar. Za motor možete koristiti ulje 5W-40 ili 10W-40 , proizvodac ulja nije bitan, važnije od svega je interval izmjene ulja. Indikator ServiceOIL nije ništa posebno osim informacije vama kao vlasniku da treba zamijeniti ulje u motoru ako slucajno zaboravite. Nakon zamijene ulja ( servisa ) navedeni natpis se treba ponovo izbrisati ( resetirati ) , tada ce se isti natpis pojaviti nakon 15.000 km ( kod nekih drugih vozila kod 20.000 km ) . Vama je bitno da znate da se spomenuti natpis nakon izmjene ulja može opet staviti u nulti položaj .
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - PREKIDI BEZ PRAVILNOSTI

Datum objave: 18.04.2007 17:55:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Oktaviju , model 2000 g , motor 1,6 MPI, prešla 75000 km, u poslijednje vrijeme nakon što se motor zagrije, osjetim da mi u vožnji prekida rad,što traje nekoliko sekundi. Kad pritisnem kvacilo ponovno dobije snagu.Nisam uocila nikakvu pravilnost.
ODGOVOR:Uzrok prekidanja o kojem govorite mogu biti dva sustava i to sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) ili sustav ubrizgavanja ( nedovoljna kolicina goriva ) . Oba sustava su složena a narocito sustav ubrizgavanja goriva te je stoga potrebno napraviti dijagnostiku koja ce tocno pokazati kvar. Najcešci uzrok je premala kolicina goriva i neispravan rad brizgalica. Na sustavu paljenja uzrok može biti probijanje visokog napona na svjecicama, kablovima ili bobini.
na vrh Povratak na vrh

LANCIA LIBRA - DROBLJENJE U PREDNJIM KOTACIMA

Datum objave: 18.04.2007 17:47:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio Lanciu Lybru 1.9 jtd 2000.g. 77kw 162 000 km. Vec prilikom kupovine osjetio sam lagano "drobljenje" u prednjim kotacima koje ovisi o brzini kretanja neovisno o okretajima i stupnju prijenosa. Buduci da sam pretpostavljao da je rijec o istrošenim ležajevima (što na prijedene km ne bi bilo ni cudno) odnosno gumama, nisam tome pridavao vecu pozornost. No, vec nakon prijedenih nekoliko stotina kilometara "drobljenje" se intenzviralo (postalo je i nepodnošljivo) i to jace je u zavojima. Nakon šta sam auto dignuo na dizalicu i vidio da prednji kotaci nemaju ni malo "lufta" unutra-van odnosno da nije rijec o ležajevima (ne znam možda se varam) poceo se nekontrolirano aktivirati ABS, odnosno ne znam ni da li je rijec o ABS-u (pri kocenjima kojima zaustavljam vozilo povremeno kocnica pocinje "pucati" i vraca mi nogu nazad). Da li je moguce da je uzrok mojim problemima oštecenost homokinetickih zglobova, i da li je moguce ako je tako da se zbog toga aktivira ABS (jer kotaci blokiraju)?
ODGOVOR:Zvukovi koje cujete mogu nastati zbog oštecenih ležajeva kotaca ali postoji mogucnost da navedeni zvuk nastaje i radi neceg drugog. ABS se može aktivirati i može se paliti kontrolna lampica ako postoji istrošenje na ležaju kotaca. Zatražite mišljenje strucnjaka koji ce nakon probne vožnje tocno znati uzrok.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - NEPODNOŠLJIVA BUKA

Datum objave: 18.04.2007 17:39:00
Slika
PITANJE: Mazda 3 stara 1,5 godina, prešla 26.000 km, negdje od cca. 15.000 na brzini od iznad 80 km cuje se odostraga zvuk kao da je pukao auspuh - neko glasniji šum. Na servisu kažu da su svi lageri, osovine i dr. OK. Vele da je to "najvjerojatnije" od guma, i da tako zvuci i njihov testni model. ja ne mogu vjerovati da i testni model tako zvuci - to je iznad 80 km gotovo nepodnošljivo ( a i sama je vec mazda 3 malo bucnija).
Imate li kakvu ideju, osim guma, što bi to moglo biti, jer su u ovlaštenom servisu odustali.
ODGOVOR:Gume su cesti uzrok buke, medutim slican zvuk stvara i ležaj kotaca. Navedenu pojavu treba cuti strucna osoba na probnoj vožnji nakon toga sigurno ce se znati uzrok.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - TEST AMORTIZERA

Datum objave: 28.03.2011 19:44:33
Slika
PITANJE:

Napravio sam test amortizera u StaniciTehnickogPregleda te je rezultat Prednji D-25% Prednji L-35% Zadnji oko 40-50% drže te mi je preporucena izmjena svih amortizera. Koliko bi postotaka novi amortizeri trebali pokazati na uredaju za mjerenje i do koliko posto se tolerira tj. koji je minimum da je vožnja još uvijek sigurna?

ODGOVOR:

Ucinkovitost novih amortizera treba biti iznad 80%, važnije od ovoga je kako se vozilo ponaša u vožnji . Ako vozilo dobro drži na neravnoj podlozi i zavojima onda vam podatak s testa amortizera nije bitan.

na vrh Povratak na vrh

VW LUPO - ZVUK IZ MJENJACA

Datum objave: 18.04.2007 17:21:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vw lupo 99 god. 1000 kubika, benzinac.Uglavnom sam zadovoljan sa njim, al prije mijesec dana mijenjac je poceo da se cuje. Najime pri vecem opterecenju na uzbrdicama se cuje kao propeler. Išao sam odmah kod svog majstora, njegovo mišljenje je da je otišao jedan od ležajeva na mijenjacu. Sam dio ne stoji puno al je veliki posao da se popravi. Otišao sam na savjet frenda kod drugog majstora i on mi je rekao da može bit da je jedan od ležaja otišao...al isto tako može da se desi da se digne motor i rasturi mjenjac i da je nešto drugo u kvaru. Molim za vase misljenje. Majstor mi savjetuje da ne poduzimamo ništa, da ako mi zvuk ne smeta ništa ne škodi samoj vožnji. Takoder kad dostignem brzinu od 60-100 na sat zvuk "propelera" prestaje.
ODGOVOR:Ako zvuk dolazi iz mjenjaca ( tako je rekao vaš mehanicar ) to nikako ne smijete zanemariti i voziti bezbrižno dalje. Svako oštecenje u mjenjacu može biti opasno jer su u neposrednoj blizini snopovi zupcanika i ležajeva , dovoljno je samo da se mali komadic ležaja ili nekog drugog metala okrhne i dode u zahvat s drugim zupcanicima i tada nastaje velika havarija u mjenjacu sa vrlo skupim posljedicama. Ne cekajte , napravite to što prije.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PRIPREMA ZA EKO TEST

Datum objave: 18.04.2007 00:46:00
Slika
PITANJE: Prvi sam vlasnik vozila Renault Megane Grandtour, 04/2005, 1.5 dCi, 60kW, 33.000 km, redovito održavan u ovlaštenom Renault servisu svakih cca 15.000km. Zadnji servis je obavljen na nekih 29.000 km. Dana 20.04. trebam ici na tehnicki pregled. Buduci da vožnja po gradu uz relativno cesta zaustavljanja te paljenja i gašenja motora iznosi skoro 90% prijedenih kilometara bojim se da motor nije u najboljem stanju glede eko testa.Što mi predlažete glede toga, tj što je potrebno uciniti kako bi rezultat na eko testu bio prihvatljiv a samim time i prolaz na tehnickom pregledu.
ODGOVOR:Nece biti problema ne EKO testu , važno je da filtar za zrak nije jako zaprljan. Za svaki slucaj neposredno prije tehnickog pregleda obavite 5 do 10 km vožnje na otvorenoj cesti vozeci tako da broj okretaja motora držite oko 4.000 ok/min. Na taj nacin ce nakupljene crne cestice izici iz ispušnog sustva.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - MALI BROJ OKRETAJA NA LERU

Datum objave: 18.04.2007 00:41:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam megana iz 96 godine ,1.6.motor 66kw,8 ventila,auto me služi odlicno,potrošnja prosjecna oko 7.5 litara ali me nervira jedna stvar,ler gas mi je na 500 okretaja što ne vjerujem da je njegova tvornicka vrijednost pa se ujedno na tim okretajima i motor malo muci tj, cuje se kao da ce se ugasiti.Ler gas je fiksan na 500 okreteja znaci ne šeta ni gore ni dole,niti imam dojam da ce se ugasiti,dok cim s papucicom gasa držim okretaje oko 700 okretaja motor radi perfektno.Moje pitanje glasi kako podignuti ler gas na nekih 700 okretaja jer ga sa šarafom koji je na sajli od gasa ne mogu dobiti tu vrijednost a ne želim da mi motor zvekece zbog malih okretaja vec hocu da radi normalno.Mijenjao sam svjecice,filtere,ulje te zupcasti zajedno sa vodenom pumpom.Moram spomenuti da mi auspuh malo odušuje na jednom mjestu pa ne znam da li to može utjecati na ler gas.
ODGOVOR:Broj okretaja na leru ( minimumu ) se ne može podešavati ( dizati ). Pravilan broj okretaja 800 ok/min održava racunalo uz pomoc senzora temperature motora , potenciometra leptirastog ventila, MAP senzora , injektora i aktuatora minimuma. Kada nešto u tom sustavu zakaže broj okretaja nije dobar. Najlakši nacin za otkriti uzrok jest dijagnostika sustava .
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 -PUKAO KLJUC U KONTAKT BRAVICI

Datum objave: 18.04.2007 00:35:00
Slika
PITANJE: Imam audi 80TD 95g. pukao mi je dio kljuca u kontak bravici. Zanima me dali se može taj uložak izvaditi i zamjeniti novim stim da se ne skida blokada volana i na koji nacin.
ODGOVOR:Uglavnom se mora skidati sklop brave volana i tada postoji mogucnost da se polomljeni kljuc izvadi . Nekada ni to ne uspijeva i tada se mijenja kompletna brava.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - RAZBIO SAM GA

Datum objave: 18.04.2007 00:22:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam razbio audi a3 07'god. S 6 zracnih jastuka....naime zaletio sam se u auto ispred sebe,brzina nije bila velika,10,20 km/h i nisam bio vezan...polomio sam skoro cijeli prednji kraj auta,pojasevi su ostali zategnuti,lampica od air-baga svjetli,ali jastuci nisu iskocili....zanima me da li su trebali i jastuci iskociti ili ne....i da li je to kvar zracnih jastuka,ili centrale,ili oni iskacu pod odredjenim uvjetima???
ODGOVOR:Jastuci se aktiviraju uz pomoc elektronske jedinice koja reagira kada nastane usporenje vozila od 3 g / sek . To je možda bilo blizu te granice te nije došlo do aktiviranja . Takoder postoji mogucnost da je sustav zakazao.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PODIZAC STAKLA

Datum objave: 17.04.2007 19:38:00
Slika
PITANJE: Imam Hyundai Accent 1,3 MPI GLS , 1998g. Problem je nesvakidašnji da mi je pukla sajla na podizacu šajbe na vozacevim vratima. Ima li kakva shema kako da se to podesi? Svi majstori se hvataju za glavu kad im spomenem svoj problem. Ubacio sam nekakvu letvu da drži prozor i bio bi zahvalan kada bi mi pomogli s nekakvim crtežom . Još me interesira gdje bi se mogla kupiti ta sajla , cijena...itd.
ODGOVOR:Ako je sajla podizaca stakla pukla tada je najbolje nabaviti drugi podizac stakla, sve drugo su improvizacije koje ne garantiraju uspjeh. Navedeni dio možete kupiti u svakom boljem HYUNDAI servisu.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - TURBINA ILI.....??

Datum objave: 17.04.2007 19:29:00
Slika
PITANJE: Imam BMW 320D iz 2000.g. Jucer sam se vracao iz Njemacke i auto mi je crknuo 150 km od kuce. Prije toga nisam imao nikakvih problema, auto je radio odlicno,motor je bio bez greške. Prije nego se to desilo stao sam na BP i sve je bilo u redu. Kad sam krenuo dalje nisam prošao ni 100m osjetio sam da auto ne prima gas i odjednom su se okretaji motora poceli sami povecavati i spuštati, a auto nije ništa vukao. Stao sam sa strane, iz auspuha mi se pocelo dimiti, a auto je
2-3 min radio pod punom turažom. Kljuc sam izvadio a auto je i dalje radio. Ugasio sam ga tako da sam stavio u rikverc i trzno kuplung da se sam ugasi. Nisam ga mogao drukcije ugasit. Sumnjam da je kvar na turbini, al se bojim da se motor nije pregrijao od tuniranja iako se nije dimilo iz motora vec samo iz auspuha. Auto je vec na servisu, imam li razloga za brigu za daljni rad motora?? Koliko otprilike košta nova BMW-ova turbina??
ODGOVOR:Kvarovi na automobilu uvijek nas neugodno iznenade narocito ako se dogodi ovo što navodite . U navedenom slucaju uzrok može biti turbina ali i ne mora , slicni simptomi su i kada pregori klip na nekom od cilindara . U vašem slucaju najprije ce se ispitati stanje motora i ako bude s motorom sve u redu onda je na redu provjera turbine.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 i.- UGRADIO BIH PLIN

Datum objave: 17.04.2007 14:41:00
Slika
PITANJE: Nakon citanja vaših savjeta shvatio sam da ste stvarno strucnjak sa pokricem te bih vas molio savjet.
Naime razmišljam o kupovini rabljenog vozila VW Passat, starosti 8-10 godina sa 1.6 L benzincem snage 74kw, te namjeravam ugraditi plin.
Stoga molim Vas da me uputite kakvu usisnu granu ima navedeni model te koliko bi kod vas koštala ugradnja plinske instalacije.
Naravno zamolio bih Vas da mi ukratko pojasnite na kakve tipicne probleme mogu naletiti tokom korištenja tog vozila. Upoznat sam sa problematicnim prednjim ovjesom, te bih napomenuo da poznajem izvrsnog mehanicara koji radi u ovlaštenom Škodinim servisu pa bi mi kompletni troškovi popravaka I nabave dijelova bili uvelike manji.
Inace sa vožnjom na plin imam odlicna iskustva jer u 50 000 km sa Kia Shumom ( Landi Renzzo instalacija) nisam imao nikakvih problema.
ODGOVOR:Navedeni motor je kvalitetan samo mu fali malo snage na otvorenoj cesti ali ako vas to ne smeta izbor je dobar. Za taj motor treba ugraditi plinski sustav s cetiri injektora i tada nema nikakvih problema . Najbolji sustav je PRINS , cijena je 12.500 kn . Uz redovno servisiranje vozilo može dugo voziti.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - UPUTE POCETNIKU

Datum objave: 17.04.2007 13:57:00
Slika
PITANJE: Novi sam vozac(pocetnik), kupio sam Ford fiestu 1,8D 94 godište.
1. Kako nemam obrtomjera kako da znam broj obrtaja kod prijenosa brzina, rad u leru, prilikom paljenja...
2. Šta je verglanje!
3. Da li auto ima vode, sipa li se i ima li to veze sa vodenom pumpom!
4. Kako pravilno upaliti motor (ujutro), da li posle gašenja kontrolnih lampica, okreniti kljuc i pustiti ga ili malo sacekati!
5. Mijenjao sam ulje(Shell 10W40, koristim eurodizel-da li je to uredu!
6. Kolika kompresija mora biti u F.fiesti!
Procitao sam sve Vaše odgovore na mnoge probleme i nešto naucio, pa hvala bogu kad sam našao Vašu stranicu. Da li sam izabrao pravi model za pocetnika s obzirom na skupocu rabljenih auta!
ODGOVOR:Broj okretaja cete s vremenom shvatiti prema zvuku motora i brzini kojom vozite . Verglanje je startanje motora uz pomoc elektropokretaca. Motor ima pumpu za vodu ali nema vodu nego rashladnu tekucinu ( antifriz ) . Motor možete paliti nakon gašenja lampice grijaca, po potrebi možete dodati malo gasa. Ulje i gorivo koje ste naveli su u redu. Na ovom motoru kompresija treba biti 28 do 34 bara . Servis vozila radite svakih 10.000 do 15.000 km ili barem jednom godišnje , nemojte štediti na uljima i filtrima. Ostale tekucine ( ulje u mjenjacu, servo volanu ako postoji , ulje u kocnicama i antifriz mijenjaju se svake dvije godine ili svakih 60.000 km . Zupcasti remen se mijenja svakih 60.000 km.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - UGRADNJA SERVO UPRAVLJACA

Datum objave: 17.04.2007 13:54:00
Slika
PITANJE: Pitao bih vas dal je moguca ugradnja servo upravljaca na Opel Corsu 1,2 I , 99-godište?Koje bih sve dijelove trebao i kolika bi otprilike bila cijena takvog zahvata?
ODGOVOR:Servo upravljac se može ugraditi ali se ne isplati . Cijenu dijelova možete saznati u svim boljim OPEL servisima .Od dijelova treba zubna letva, servo pumpa, niskotlacni cjevovod, visokotlacni cjevovod, rezervar za ulje , nosaci za servo pumpu , pogonske remenice pumpe .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - BRAVA ILI ASTRA - KOJI PLINSKI SUSTAV ?

Datum objave: 28.03.2011 19:45:41
Slika
PITANJE:

Sve pohvale za vaš sajt i profesionalizaam.
Namjeravam kupiti fiat brava 1,6 16 v ili opela astru slicnih karakteristika 1998. ili 1999. i nakon toga ugraditi plin. Koji plinski sistem je bolji za ove automobile i koji se pokazao bolji kod ugradnje plina?

ODGOVOR:

Za bilo koji od navedenih vozila treba ugraditi plinski sustav s 4 plinska injektora ( MPI sustav ). Najbolji sustav je PRINS i ima dvogodišnju garanciju.

na vrh Povratak na vrh