Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL KADETT - GLAVNI KOCIONI CILINDAR

Datum objave: 01.04.2007 23:22:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1.4 LS 91.g. kojemu je otišao glavni kocioni cilindar.
Zanima me jeli se cilindar može reparirati i koliko je to dugotrajno?
Kolika je uopce otprilike cjena repariranja a koliko novog glavnog kocionog cilindra?
ODGOVOR:Glavni kocioni cilindar se ne isplati popravljati , postoje zamjenski po vrlo prihvatljivoj cijeni.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - UPALIO SE CHECK ENGINE

Datum objave: 01.04.2007 23:12:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam accenta 1.3 iz 2001. godine. Problem se pojavio tokom gradske vožnje, check engine se upalio, blicao i auto je imao pri konstantnoj brzini lagane trzaje te gubitak snage.Na kompjuteru sam ocitao detonacije u sva 4 cilindra. Izmjerio sam kompresiju, odlicna.
promjenio svjecice i kabele,sve ok. Sve svjecice imaju struju, bacaju jaku iskru. Svijecice su pune gareži vec nakon par minuta rada, crni dim izlazi iz auspuha, motor nemirno radi. Pregledan ispušni sustav, sve ok, nema zacepljenja. Sonde rade, osim što prva radi u bogatoj smjesi.
Injektore sam iskljucio kao mogucnost, zajedno sa svim komponentama ubrizgavanja jer je auto pogonjen i sa plinom. Identicni simptomi rada..Nema "falšeg" zraka. (Interesantno je kad iskljucim konektor od ler motora, auto se ne gasi). Sve u svemu, nemam pojma što više napraviti. Inace, moram ga upaliti sa gasom, malo živne i umiri se kod 4000 okretaja, sve drugo, niži okretaji, popraceno je detoniranjem, ali ne iz auspuha, crnim domom (ne gustim) i mirisom bezina. Zupcasti je pregledan, u fazi je...
ODGOVOR:Ovakvi kvarovi su zahtjevni za dijagnosticiranje ali treba biti uporan. Predlažem da krenete nekom logikom , provjerite još jednom mehanicki sustav i to fazu, senzor radilice, kontrola položaja razvodnika paljenja. Ispitajte tlak goriva. Slijedece što treba kontrolirati je " vrijeme ubrizgavanja goriva " ( prekratko ili predugo ) , kod ove kontrole svakako se moraju ispitati ETC senzor, MAP senzor, IAT senzor, senzor leptirastog ventila, senzor detonacija. Ispitajte sva elektricne kontakte ( konektore ) kao moguci uzrok. Isto tako provjerite ispušni sustav koji lupanjem može aktivirati senzor detonacija. Ako sustav paljenja ima razvodnik paljenja i razvodnu kapu ispitajte njihovu ispravnost. Nakon svega što sam naveo ostaje ECU centrala . Nadam se da cete uspjeti doci do rezultata i otkloniti kvar. Da vas malo utješim, nekada treba i nekoliko dana da dodete do rješenja.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO - DISPLEJ

Datum objave: 01.04.2007 23:04:00
Slika
PITANJE: KUPUJEM XSARU PICASSO 1.6 HDI 92KS 2007 G ,ZANIMA ME MIŠLJENJE O MOTORU I KAKO NABAVITI BROJAC OKRETAJA I MONTIRATI .ISTO TAKO KAKO DA NA DISPLEJU BUDE JACE SVJETLO KADA SE UPALE SVIJETLA ,A DA SE NE MORA RUCNO ŠTELATI NA GUMBU KONTRAST,NAIME DISPLEJ PO DANU JE LOŠE VIDLJIV JER DODATNO IZGUBI SNAGU ZBOG PALJENJA SVJETLA . DALI JE MOGUCE MONTIRATI DISPLEJ DRUKCIJE BOJE?
ODGOVOR:Motor ovoga vozila je dobar i ekonomican . Treba paziti na kvalitetu goriva i redovitu izmjenu pojedinih filtera . Brojac okretaja možete nabaviti u trgovackoj mreži za auto dijelove, najpoznatije marke su VDO, Marelli, Valeo . Jacina svjetla na displeju je takva kakva je , to se ne može tek tako mijenjati jer taj sustav radi preko upravljacke elektronike. Potreban je direktan uvid na vozilu da bi se moglo nešto više kazati o tome.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - ŠKRIPANJE I TEMPERATURA

Datum objave: 01.04.2007 22:55:00
Slika
PITANJE: Imam problem, zanimama me šta bi moglo biti na autu ( fiat bravo 1.6 16v 96g.).Kada god puštam kocnicu u leru ili rucnu u leru cuje se zvuk - škripi - pa sam gledao ispod auta sajle rucne te uocio da zvuk dolazi iz stražnjeg dijela auta tj. kotaca pogotovo se cuje zvuk kad sam skinuo bubnjeve stražnje , pakne nisu istrošene te vidio oprugu od pakne samozatezavajucu koja škripi pa sam malo podmazao ali i dalje se cuje zvuk kada puštam kocnicu.
Drugi problem je u temperaturi motora , kada sam u gužvi temperatura se diže na crticu i pol od sredine ali ne ide
gore jer se pali termoprekidac ali mi je cudno da ne stagnira na cica 90'-95 stupnjeva ko u drugih brava
(INACE MJERIO SAM TEMP. BLOKA MOTORA - NA SAM ALUMINIJ TE JE TEMP. BILA 90 STUPNJEVA I NIJE SE DIZALA , JEDINO TERMOPREKIDAC PREVIŠE PUTA SE PALI .
ODGOVOR:Uzrok škripanja koje cujete može dolaziti od same rucne kocnice ili od kocionog mehanizma zadnjih kotaca. Sajla rucne se može pokušati podmazati ili ako je neophodno zamijeniti. Kocioni mehanizam treba potpuno rastaviti i po potrebi doraditi kocione polugice i papucice.
Radna temperatura motora je 88 do 95 °C . Dobro bi bilo izmjeriti temperaturu motora u momentu kada se pali ventilator na hladnjaku ( treba se paliti na 96 °C ) , tada ce se znati uzrok.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - UGRADNJA PLINA ?

Datum objave: 01.04.2007 22:47:00
Slika
PITANJE: Da li u Opel Corsu 1.2 16v 55 kW Tip C (2003) s klimom ugraditi plin i ako da da li je Lovato dobro rješenje.
ODGOVOR:Ugradnjom plina povecavate autonomiju kretanja vozila a nikakvih štetnih posljedica nema , neke komponente kao i sam motor duže traju . Da li je navedeni plinski sustav dobar trebate pitati servis koji ugraduje navedeni sustav.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - KOMPRESIJA I PLIN

Datum objave: 01.04.2007 22:31:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za savjet oko ugradnje plina u automobil AUDI 80 1986 god.proizvodnje1,6 benzin. Kolika mora da bude kompresija motora da bi motor mogao da radi normalno sa ugradenim plinom i koja je to maksimalna kompresija kod ovoga motora. Molim vas za neke karakteristike vezano za ovu temu.
ODGOVOR:Kompresija treba biti 10 do 12 bara . Ovaj motor ima pripremu gorive smjese pomocu karburatora te shodno tome treba ugraditi odgovarajuci plinski sustav. Kod toga sustava sve je poznato ( rezervoar, plinski ventil, isparivac) , jedino postoji dvije vrste mješaca . Jedan se ugraduje ispod karburatora a drugi u sam karburator. Odluku o tome prepustite onome koji ce ugradivati plinski sustav.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - PIERBURGOV KARBURATOR - ŠTELANJE ??

Datum objave: 28.03.2011 19:46:52
Slika
PITANJE:

Imam pierburgov 2e3 karburator te me zanima sljedece kako štelati "fast idle speed i mixture, choke pull-down, fast idle cam position, throttle valve fast idle gap te accelerator pump delivery " . Imam neku skriptu tj. prirucnik za sve opelove motore pa ne znam što ovo znaci i kako se prevodi te kako uciniti te korekcije, te ako možete pošaljite mi shematski prikaz 2e3 karburatora, poslao bih ga u servis ali je to samo gubitak vremena želio bih sam jer imam nekoga iskustva sa starijim motorima , pa mi ne treba strucna pomoc .

ODGOVOR:

Vi ste veliki optimista ako mislite putem pisanog teksta nauciti kako da podesite rasplinjac. Donesite mi rasplinjac ili vozilo , tada vam mogu nešto pokazati. Ako želite sami prouciti literaturu , tada morate prevesti navedene pojmove.
( idle speed = broj okretaja na minimumu, mixture = mješavina, choke pull-down = spustiti cok, idle cam position = položaj bregaste osovine na minimumu, throttle valve = leptirasti ventil, idle gap = prazni hod minimuma, accelerator pump delivery = kolicina goriva pumpe za naglo ubrzanje ).

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - ZABRINUTI KUPAC

Datum objave: 28.03.2007 20:50:00
Slika
PITANJE: svidja mi se vaša stranica i što imate volje odgovoriti svima na mukotrpna pitanja.......moje pitanje je sljedece:kupio bih peugeot 307 hdi 2000 ccm 110 konja.koje su mane tog auta i što se gleda prvo na peugeotu...da napomenem auto je od 1.vlasnika i navodno serijski ima 17 cola kotace što mi smrdi..100000 km i servisnu,cijena mu je 7500 eura plus prijenos....godina je 2002 automobila...kako vidjeti da je sve ispravno neznam.......štangica,dekl motora volan....šta još koji su trikovi....hvala
SEAT TOLEDO - POVECANJE SNAGE
28.3.2007. 20:44
PITANJE:
Koliko bi dobio konja skracivanjem glave, do koliko mogu da je skratim a da motor ne trpi veliko opterecenje zbog smanjivanja kompresionog prostora?
ODGOVOR:Ako imate namjeru bilo raditi bilo kave preinake u vezi snage motora tada krenite od glave motora . Napravite kompletno uredenje glave tako da ocistite sve usisne i ispušne kanale, zamijenite vodilice ventila i ventile ( po potrebi ) , obradite dosjede ventila. Glavu motora nemojte skidati po visini više od 0,3 mm . Nakon glave temeljito ( do metalnog sjaja ) ocistite usisni i ispušni kolektor. Dok je demontirana glava motora provjerite stanje cilindara i prstenova ( najbolje je izmjeriti istrošenje cilindra koje ne smije biti vece od 0,09 mm ) . Nakon ovih aktivnosti može se modificirati ispušni sustav koji treba biti što sa što manje prigušivanja ( samo sa zadnjim loncem ) . Na usisnu stranu motora možete ugraditi sportski filtar zraka ili još neke dorade u cilju smanjenja otpora za ulaz zraka u motor. Na ovaj nacin motor ce biti jaci za 8 do 12 ks ovisno o pedantnosti zahvata .
na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - POVECANJE SNAGE

Datum objave: 28.03.2007 20:44:00
Slika
PITANJE: Koliko bi dobio konja skracivanjem glave, do koliko mogu da je skratim a da motor ne trpi veliko opterecenje zbog smanjivanja kompresionog prostora?
ODGOVOR:Ako imate namjeru bilo raditi bilo kave preinake u vezi snage motora tada krenite od glave motora . Napravite kompletno uredenje glave tako da ocistite sve usisne i ispušne kanale, zamijenite vodilice ventila i ventile ( po potrebi ) , obradite dosjede ventila. Glavu motora nemojte skidati po visini više od 0,3 mm . Nakon glave temeljito ( do metalnog sjaja ) ocistite usisni i ispušni kolektor. Dok je demontirana glava motora provjerite stanje cilindara i prstenova ( najbolje je izmjeriti istrošenje cilindra koje ne smije biti vece od 0,09 mm ) . Nakon ovih aktivnosti može se modificirati ispušni sustav koji treba biti što sa što manje prigušivanja ( samo sa zadnjim loncem ) . Na usisnu stranu motora možete ugraditi sportski filtar zraka ili još neke dorade u cilju smanjenja otpora za ulaz zraka u motor. Na ovaj nacin motor ce biti jaci za 8 do 12 ks ovisno o pedantnosti zahvata .
na vrh Povratak na vrh

PUNTO 55 S - GASI SE, ŠKODA - KLJUC

Datum objave: 28.03.2007 20:26:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Punto 55S, 96 god. motor 1,1 kupljenog iz uvoza. Potrošnja mu je prevelika 10 l / 100 km, eko test u je dobar, ( na tehnickom pregledu ), vožen je u ovlašteni Fiatov servis, na dijagnostici kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku i eko test je opet dobar, kažu nema viška nespaljenog goriva U posljednje vrijeme poceo se gasiti u vožnji, jednostavno se ugasi kao da si okrenuo kljuc i ugasio ga,nema ni gušenja motora, ni trzanja samo se ugasi i pojavi se znak kljuca i piše code, nakon toga se može ponovo upaliti vecinom od prve, a nekad baš i ne iz prve. Ta pojava se ne dešava uvijek nekad prode i tjedan dana da se ne ugasi, pa onda par dana uzastopce, ali se vecinom ugasi dok je motor hladniji. Molim Vaše mišljenje o kojem se problemu radi.
I još jedno pitanje, Škoda Octavia 1,9 TDI 98 god. s autom je sve u redu, ali jedan kljuc nema koda, ali nemam ni plocicu sa kodom, auto je kupljen kao rabljeno vozilo u auto kuci prije tri godine, kontaktirali smo prvog vlasnika, ali su oni plocicu izgubili. U servisu za izradu kljuceva su rekli da mogu skinuti kod sa ovog kljuca i napraviti drugi, cijena 500,00 kn, ali ne garantirada ce kljuc valjati, pa me zanima na koji nacin nabaviti rezervni kljuc.
ODGOVOR:Najteže je pronaci kvarove koji se pojavljuju povremeno , kako ih otkriti, upornošcu i temeljitošcu. Za pocetak treba ocistiti sve elektricne konektore na motoru , oko motora i na ECU centrali.Nakon toga ako je potrebno može se spojiti prijenosni mototester i voziti dok se ne pojavi kvar , tada uz pomoc mototestera pokušati locirati uzrok.
Kljuc za SKODU možete nabaviti u ovlaštenom servisu kojega treba naruciti uz predocenje knjižice vozila i osobne isprave. Kada kljuc stigne treba ga samo kodirati.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - FAZA NIJE DOBRA

Datum objave: 28.03.2007 20:16:00
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Meic, zahvaljujem se na prije danim odgovorima a upravo citam jedno pitanje i pronalazim svoj slucaj u njemu ali isto želim pitati jer se radi o drugom tipu auta.
"Majstor" je zamijenio zupcasti, natezac i vodenu pumpu na golf II 1.6d ali auto nakon ovoga teže pali, lošije vuce, bucniji je, pa cak mislim da se cuje i neki zvuk kojega prije nisam cuo... Pošto sam stalno zauzet, pa odgadam poci do drugoga majstora vec 3 dana (od te zamjene) zanima me da li je moguce da je pomjerena faza (mislim da je problem u fazi bosch pumpe) i koje su posljedice?
ODGOVOR:Navedeni simptomi su baš karakteristicni kada faza motora nije dobra i kada staticki kut paljenja nije podešen. Kod ovoga motora potrebno je koristiti alat za blokadu bregaste osovine i alat za blokadu visokotlacne pumpe. Isto tako nakon ispravne zamjene zupcastog remena potrebno je odgovarajucim mjernim uredajem kontrolirati staticki kut paljenja i po potrebi ga podesiti.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - TEST PROPUŠTANJA CILINDARA

Datum objave: 28.03.2011 19:48:20
Slika
PITANJE:

Imam jedno strucno pitanje pa ako mi možete odgovoriti detaljni proces,kak i sa kojim alatom,kojim tlakom,tj koliko bara itd......Ovo sam dobio za napraviti a moram priznat da u 5 g rada kao mehanicar niti cuo niti vidio (jedno vozilo troši ulje) Ne izgleda komlicirano ali mi je cudno da u 15 min nece pasti tlak do 0........Izmjeriti propuštanje svakog cilindara posebno (gubitak tlaka), Kompimiranim zrakom napuniti cilindar i mjeriti pad tlaka sa vremenom - dozvoljeni gubitak je 1 bar na 15 minuta.......

ODGOVOR:

TEST PROPUŠTANJA CILINDARA. Ovaj test se radi u cilju utvrdivanja ukupnog propuštanja cilindra te utvrdivanja koliko je propuštanje na ventile a koliko na klipne prstenove. Iznos propuštanja prikazan je u postocima ( % ).
Postupak mjerenja pocinje tako da se klip dovede u GMT a ventili mjerenog cilindra u zatvoreni položaj ( pocetak treceg takta ) i u tom položaju se blokira glavna osovina motora ( radilica ). Nakon toga koristi se specijalan uredaj namijenjen samo za tu svrhu. Na mjesto svjecice ili dize stavi se odgovarajuci prikljucak na koji se spoji spomenuti ispitni uredaj ciji je jedan kraj spojen na komprimirani zrak ( 6 do 8 bara ). U momentu kada se ispitni uredaj spoji na prikljucak na cilindru tada komprimirani zrak ispuni cilindar. Ako cilindar ni malo ne propušta na ispitnom uredaju nece biti pada tlaka ( skala je u postocima % ). Dozvoljeno propuštanje cilindra je 25% . Ukoliko vi želite ustanoviti pad tlaka u jedinici vremena tada treba na ispitni uredaj ugraditi manometar. Navedeni postupak naziva se test propuštanja cilindra i izražava se u postocima % .
DODATNO PITANJE:
Hvala vam na brzom i strucnom odgovoru......
- samo još da pitam , dali se to radi i na benzincima????
ODGOVOR:
Da, to se može raditi na bilo kojem motoru.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TEŠKO PALI

Datum objave: 28.03.2007 20:01:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Ford Fieste 1.8 diesel iz 1994 godine sa 160tkm.
Problem s autom je taj što dosta teško pali hladan, a cesto i kada je ugrijan.Na koji nacin bi najjeftinije utvrdio u cemu je problem?Auto dosta "vergla" prilikom hladnog starta, a prilikom ubrzavanja dosta i zadimi.Inace je auto u vožnji odlican, dobro ubrzava, motor radi jako mirno (bolje nego što sam ocekivao od diesela), i potrošnja se krece do 5 L na otvorenoj cesti do 7 u gradskoj gužvi...Koliko sam se uspio informirati , problemi bi mogli biti u grijacima, bosch pumpi i diznama.
Zanima me ukoliko bi trebalo napraviti neki servis koje su okvirno cijene za isti. (Narocito me zanima koliko okvirno košta uštimavanje bosch pumpe).
ODGOVOR:Kod ovakvih situacija najbolje je izmjeriti kompresiju i napraviti test propuštanja cilindara , nakon toga sve je jasno . Uzrok slabe kompresije mogu biti ventili , klipni prstenovi ili obadvoje . Grijaci i dize se mogu vidjeti kada se radi navedeno mjerenje na motoru.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLLA - TEŠKO U PRVU

Datum objave: 28.03.2007 19:50:00
Slika
PITANJE: Auto je Toyota Corolla HB E11 facelift, 10/2000.g., 1.6 VVT-i 16V 110KS linea SOL.Ponekad mi se dogodi da kad želim krenuti na semaforu, kvacilo stisnem do kraja, ali mjenjac do pola upadne u prvu brzinu... Kao da se zaglavi (fizicki ne ide dalje). Malo probam u ler pa u drugu brzinu i onda ubaci normalno. Jednom sam tek iz osmog puta ubacio u prvu! Otkako imam auto (1 godinu), oko 5 puta mi se desilo da sam nedovoljno stisnuo kvacilo i kad sam mjenjao iz prve u drugu se cuo onaj ružni zvuk trošenja (razlog: tepih ispod papucica). Nekad teže ubacuje u rikverc, ali za to se ne brinem. Nikakvi se zvukovi ne cuju kad je mjenjac u leru/brzini, sve ok. Drugi sam vlasnik pa ne znam kako je prvi vlasnik rukovao s mjenjacem, inace prvi vlasnik je talijan (statistika kaže da abnormalno maltretiraju aute). Auto je u odlicnom stanju, potvrdila 2 službena servisa!
ODGOVOR:Prilikom otpuštanja pedale spojke , spojka treba „ hvatati „ u prvoj trecini od podnice pa i više. Ako to nije tako tada se dogodi da spojka u potpunosti ne odvoji . U tom momentu šaltanje je otežano u sve brzine a narocito u prvu brzinu i rikverc. Uzrok tome najcešce je komanda spojke ali može biti i sama spojka ( treba vidjeti ) . Cijenu popravka bih znao nakon pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZAMJENA ZUPCASTOG REMENA

Datum objave: 28.03.2007 13:32:00
Slika
PITANJE: Vec sam imao priliku da se uvjerim u korisnost vasih savjeta te vam se stoga obracam sa jos jednim pitanjem.
S obzirom na stanje na KM satu, 240 000 KM, u pitanju je opel astra 1,6 benzin, 1995 god,odlucio sam se na preventivnu promjenu zupcastog remena,pumpe za vodu, i natezaca, usput i termostata koji nije u funkciji. Sve ovo sam namjeravao uraditi kod svog automehanicara koji nije ovlašten dok nisam vidio vaše upozorenje vlasnijku fiata brave koji je to vec uradio (osim termostata) kod svog mehanicara i boji se da sada ima problem jer misli da fazu na motoru nije naštelovana.
Moje pitanje je da li cu ja imati isti problem ako odradim servis kod svog majstora? Ili za moj auto ne treba namjestati fazu. Napominjem da je majstor uglavnom orijentisan na Opel, ali ne znam kakv je alat koji je potreban za namještanje faze.
ODGOVOR:Zamjena zupcastog remena na vašem vozilu nije ni približno zahtjevna kao na vozilima koje sam spominjao. Neki specijalni alat nije potreban osim alata za okretanje pumpe za vodu preko koje se zateže remen .
Svaki bolji mehanicar bi to mogao napraviti.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - AUTO JE STAO

Datum objave: 28.03.2007 13:15:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Skode Octavie 1.8T 20V proizvedene 2000g. Vozilo je redovno servisirano i do sada ima 167000 km. Nisam imao nikakvih kvarova motora do sada. Prije godinu dana (2mj. 2006) ugradio sam kod ovlaštenog servisera plinski uredjaj tvrtke Lovato. Godina dana bez ikakvih problema. Obavio sam jedan servis motora i dva servisa uredaja. 16.3. ove godine dolazi i veliki servis motora te mijenjam remen, španere, pumpu za vodu, svijecice itd. Auto u redu odradio ventilator, probna vožnja u redu i tada na povratku kuci auto je stao. Motor se ne može upaliti ni na benzin ni na plin. Upali se na 3-4 sek. i onda crkne a iz motora se osjeti jak miris goriva. U radionici nakon što su prikljucili laptop jedva otkriju grešku na mjeracu protoka zraka. Iskljuce konektor sa mjeraca i auto radi ali nema snage te na plinu u leru cesto crkava. Naruci se novi mjerac (oko 2500 KN), prikljuci i cim krene zrak kroz njega auto crkne. Mjerac je ispravan a kada se ukljuci konektor u njega auto se ne može upaliti. Još mi preostaje kontrola plinskog uredaja iako mislim da to nije razlog. Sada se vozim bez ukljucenog mjeraca i tražim rješenje problema, a i majstori su zbunjeni. Motor radi veoma mirno i tiho jedino nema snage, a na plinu ler je malo nemiran i kod naglijeg kocenja zna crknuti.
ODGOVOR:Najprije morate naci rješenje tako da motor normalno radi na benzin, plinski pogon je u drugom planu. Iz vašeg izlaganja može se zakljuciti da postoji kvar na sustavu ubrizgavanja i , ili na sustavu upravljanja motorom. Pocetak dijagnostike treba biti od ispitivanja faze i tlaka goriva, nakon toga na redu je sustav ubrizgavanja sa svim svojim komponentama . Ispitivanje treba raditi pojedinacno ispitujuci karakteristike svake pojedine komponente sustava. Ispitati treba i vezu izmedu mjeraca protoka i kompjutora.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 2,4 Quatro - NITKO NE MOŽE RIJEŠITI ?!

Datum objave: 28.03.2007 12:57:00
Slika
PITANJE: Imam Audija 2,4 Quattro V6 2001 god.220,000 tkm.problem je u tome,da auto kad se voziš nekom brzinom i hoceš usporiti,stati na semafor,auto pocne raditi na 4-5 cilindri,i to nekad 5 sec.a nekad i 20 sec.i onda opet radi sasvim normalno.nekad se dogodi da kad se voziš npr.80 km/h i usporiš na 50 km/h i dodaš gas da ubrzaš,auto opet koda radi 4-5 cilindri i nama snage isto tako oko 5-20 sec.a kad se voziš nekom konstantnom brzinom,onda je sve uredu.bio sam na dijagnostici i kompjuter pokazuje da je sve ok i nema nikakvih grešaka.Promjenio sam pumpu goriva,bobine,svjecice,kablove,crijeva od vakuma i nepovratne ventile,ali opet sve isto.POMAGAJTE jer ovo nitko ne može riješiti.
ODGOVOR:Uzrok sigurno postoji samo treba volje i upornosti . Za pocetak treba provjeriti kolika je kolicina HC u ekspanzionoj posudi, zatim napon na svjecici i vrijeme trajanja iskre na svjecici, dalja kontrola obuhvaca kontrolu ispravnosti brizgalica. Ako je potrebno nakon ovoga svakako se treba uhvatiti sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - SUMNJA NA KARBURATOR

Datum objave: 28.03.2007 12:51:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1.3 limuzinu 86god.,ima elektronski saug i diznu,nekad kad ga upalim gasi se cim pustim gas on se ugasi,i onda mu moram malo povecati ler gas da bi ga mogao voziti.
ODGOVOR:Postoji opravdana sumnja da je karburator zaprljan. Demontirajte karburator, rastavite, sve dijelove i kucište dobro operite ( možete u nitro razredivacu , pazite na gumene dijelove ) . Nakon toga sve treba dobro ispuhati komprimiranim zrakom, sve ponovo složite u cjelinu . Nakon ugradnje podesite karburator . Nemojte napraviti neku štetu dok sve to radite.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - NE TRPI SPORU VOŽNJU

Datum objave: 28.03.2007 12:45:00
Slika
PITANJE: Renault Clio 1.8 16v 92.g.p. Problem je u tome što auto jednostavno ne trpi sporu vožnju. Kada se vozi preko 3000 ob/min sve je relativno u redu, ponekada malo izgubi gas i nema onu snagu koju bi trebao imati, ali veci je problem kada se desi da moram voziti polako tada jednostavno izgubi gas i ugasi se. Nakon nekoliko sekundi ga upalim i dalje vozim normalno. Na dijagnostici ne prikazuje nikakvu grešku, promjenjen je filter goriva, indikator temperature, alnaser i lambda sonda.
ODGOVOR:Ako se vozilo ne može voziti na malom broju okretaja, znaci da je neispravan sustav ubrizgavanja . U vašem slucaju treba krenuti redom i najprije provjeriti mehanicki sustav motora ( faza, tlakovi u cilindrima , podešenost ventila ). Nakon ovoga radi se dijagnostika sustava ubrizgavanja ( tlak goriva, stanje injektora, provjera ostalih komponenti sustava ). Nakon dobro obavljene dijagnostike po redoslijedu koji sam naveo sigurno cete doci do rezultata.
na vrh Povratak na vrh

ROVER ILI XANTIA - KOJI KUPITI?

Datum objave: 28.03.2011 01:03:08
Slika
PITANJE:

Šokirali ste me tako brzim odgovorom u vezi Xantije i Rovera.zašto je xantija toliko podcijenjen automobil?osobno bih kupio 10 godina staru hondu acord od prvog vlasnika sa 160 tis km za 6000eura ali za te novce kupim 5 god staru xantiju,šta da radim?Dali je plin za hondu skuplji zbog v-tec tehnologije.

ODGOVOR:

Moje subjektivno mišljenje je da je bolji duplo mladi automobil . Cijena plinskog sustava za HONDU bez obzira na v-tec nije nikakva poteškoca, cijena nije veca od uobicajene.

na vrh Povratak na vrh