Danas je: 17.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT THALIA - TEŠKO PALI

Datum objave: 16.04.2007 12:20:00
Slika
PITANJE: Imam renault thalia 1.4. 12 ventila.Problem: kod prvog paljenja na hladno teško pali.Nema nikakvog upozorenja sa lampicama.Nakon prvog paljenja je sve u redu, pali se normalno.
ODGOVOR:Treba ispitati ETC senzor , aktuator minimuma i po potrebi injektore.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIAV - LJULJA SE

Datum objave: 16.04.2007 12:15:00
Slika
PITANJE: Škoda octavia tdi 81kw 110ks, motor ujutro hladan kad se upali neravnomjerno radi ljulja se , kad dam malo gasa dobije fin miran rad i tako dok se ne ugrije.Kad se zagrije dosta, manje jedino kod naglog stajanja zna se nekad javiti, dam kratko gas i sve je ok.Bio sam na servisu medutim prikopcana na elektroniku ništa ne pokazuje koji bi moguci kvar mogao biti-HVALA UNAPRIJED,cesto vas kontaktiram jer od vas imam najlogicnije strucne odgovore i naj bolje.
ODGOVOR:Uzrok treba najprije tražiti u ucinku pojedinog cilindra ( tlakovi kompresije, propuštanje cilindra ), suženju usisnog kanala za neki od cilindara, velikom talogu krutih cestica na nekom od usisnih ventila, ispravnost pojedinih diza ( kolicina goriva ).
na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA - LUPKANJE IZ MOTORA

Datum objave: 13.04.2007 17:44:00
Slika
PITANJE: Vaši odgovori vozacima i uloženi trud za savjetovanje, vama uglavnom nepoznatih osoba, je za svaku pohvalu. Vec ste mi jednom pomogli svojim savjetom, a citajuci odgovore i na druge upite naucio sam stvari koje mi do tada nisu bile sasvim jasne. Želim Vam i nadalje uspješan rad i molim za još jedno mišljenje. Vlasnik sam Kia Sephie 1.5 GTX, 1997. godište s prijedenih 261.000 km (1. vlasnik). U posljednje vrijeme, pri startanju, cuje se ravnomjerno lupkanje iz motora koje za kratko vrijeme prestane. Po mojoj subjektivnoj ocjeni lupkanje dolazi iz gornjeg dijela motora, na dodavanje gasa ubrzava se i ritam lupkanja, a zatim prestaje. Primijetio sam da se lupkanje javlja pri nižim vanjskim temperaturama kada je motor hladan (jednom vec zagrijani motor ne lupka nakon startanja). Da li su ventili u pitanju (navodno su samopodešavajuci)? Osim toga, u posljednje vrijeme motor je poceo trošiti ulje (cca 1-1,2 litre na 10.000 km). Da li je to normalno s obzirom na prijedene kilometre i da li je potrebno dodavati kakve aditive u motorno ulje.
ODGOVOR:Navedeno lupkanje mogu biti hidropodizaci ili aksijalna zracnost na bregastom vratilu , navedeni zvuk treba cuti neposredno , ali nije ništa opasno. Potrošnja ulja je u granici normale .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - GDJE SE GLEDA ULJE U GETRIBI?

Datum objave: 13.04.2007 17:37:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1.7 dizel,jel mi možete rec gdje se gleda ulje u geribi?I kad upalim auto,kad pustim kuplung nešto lupa kod getribe ili u getribi neznam tocno.
ODGOVOR:Nivo ulja u mjenjacu se kontrolira na cepu koji se nalazi iznad lijeve poluosovine a vozilo treba biti na dizalici ili kanalu. Navedeni zvuk treba svakako poslušati na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - RAZVODNI MEHANIZAM

Datum objave: 13.04.2007 17:27:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Octaviu 1.9 TDI 90 ks ( ALH motor), god.2003., sa 65000 km, redovito održavanu, prvi sam vlasnik. Zadnjih mjeseci se cuje cviljenje zatezaca zupcastog remena. Prvo je zvuk bio slican radu neke pumpice, samo povremen i gubio bi se kada bi se motor zagrijao . Sada je zvuk jaci, a ne nestaje ni nakon zagrijavanja motora, mada je tiši. U prilogu vam šaljem fotografiju doticnog natezaca jer mi se cini da je pretegnut ( ne poklapaju se oznake ) pa me interesira vaše mišljenje. Na motoru od kupnje nikada nije ništa radeno. Nisam ocekivao da cu vec na ovoj kilometraži imati problema sa zupcastim remenom ( sam remen izgleda dobro i neistrošeno ) jer mi u servisnoj knjižici piše da se mijenja na 150000 km. Možete li mi dati predracun troškova ukoliko je neophodna zamjena zupcastog remena i zatezaca?
ODGOVOR:Zupcasti remen ( razvodni mehanizam ) se mijenja svakih 90.000 km a kontrolira se svakih 15.000 km ili godišnje jednom. Bilo kakva sumnja ili znak oštecenja navedenog sustava treba se ozbiljno shvatiti i poduzeti potrebne mjere u tom pravcu. Ispadanjem iz funkcije nastaje velika materijalna šteta u motoru. Cijena kompletnog sustava sa zamjenom je oko 3.400,- kn.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS - KOJE ULJE ?

Datum objave: 13.04.2007 17:13:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Toyote Yaris 1.4 D-90KS 2006 god.Kolika je normalna potrošnja ulja te koje mi ulje preporucate kod prve izmjene.
ODGOVOR:Normalna potrošnja ulja je 1 do 2 dl na 1000 km . Možete koristiti ulje 10W-30 , klasifikacijska oznaka ACEA:CF/B2-96 . Uz vozilo ste dobili tehnicko uputstvo gdje takoder imate navedenu vrstu ulja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - TEŽE PALI

Datum objave: 24.03.2011 23:56:42
Slika
PITANJE: ja sam impresioniran vasim odgovorima i zeljom da pomognete drugima, zaista svaka cast!
Imam Astru G 1.7 DTi (Isuzu) 55 kw presao 120,000 (stvarnih) 2000 g., ume da vergla duze nego sto bi trebao i to samo kad je zagrejan (gradska varijanta, kreni-parkiraj-posle 5 min opet kreni i tako u krug). Kad upali posle kraceg verglanja izbaci i malo crnog dima. U voznji deluje sve normalno, nema trzanja, nema varijacija obrtaja, dobro vuce. Potrosnja je malo povecana, veca nego sto je bila ranije.
Molim za informaciju o cemu se radi u ovom slucaju.
ODGOVOR:Postoji jako mnogo uzroka radi kojih motor teže pali kada je zagrijan, nabrojiti cu vam uzroke koji su najcešci.Uvijek je najvažnije da ispitate mehanicki sustav motora i njegovo stanje. Ovaj motor mora imati minimalno 26 bara tlak kompresije, ventili moraju biti podešeni 0,40 mm usisni i 0,40 mm ispušni ( podešava se na hladno ). Nakon ovoga elektropokretac ( anlaser ) mora prilikom startanja okretati motor sa više od 120 ok/min. U sustavu dobave goriva ne smije biti zraka . Nepovratni ventil za gorivo treba biti ispravan ( gorivo se ne smije vracati u rezervoar ). Niskotlacna pumpa treba biti ispravna, dize moraju biti ispravne, senzor temperature motora ispravan.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - PEDALA KOCNICE IMA LUFTA

Datum objave: 13.04.2007 17:01:00
Slika
PITANJE: Prije svega, bi Vas htio pohvaliti jer ovakvu strucnost, i volju za pomoci nisam odavno vidio. Mislim da je to jasan znak da iza tih odgovora stoji visoko profesionalna ekipa... Veliki plus za Vas...
Pitanje je slijedece...Vlasnik sam Opel Vectre A 1.6i ( c16nz), 55kw, 89.god. i otkako sam je uzeo imam problema sa kocnicama.
Naime pedala ima lufta, te kad ju stisnem, onih prvih 3 cm je prakticno beskorisno, tak kad se dalje stisne onda pocinje kociti... Naslušao sam se svega i svacega, od ovlaštenih i neovlaštenih servisera ili servisera "wanna be"... Prije tjedan dana sam promijenio prednje diskove, disk plocice, bubnjeve, pakne, cilindre, i sajlu rucne... sve je stavljeno novo, i sve su renomirane marke tipa brembo, i lockheed...ali to nije riješilo problem, opet je taj luft, na pedali. Sad mi je majstor kod kojeg redovno servisiram auto rekao da je otišla servo vakum pumpa(uredaj) i da zato pedala propada tj ima lufta... I još jedno pitanje nabrzaka...Naime, prije par mjeseci auto mi je pomiješao vodu i ulje, i napravljeno je slijedece...zamijenjeni su svi remeni, nova vodena pumpa, novi hladnjak, brušena je glava motora, ma uglavnom sve šta je trebalo raditi...i auto fino radi...ali ne ide više od 180, dok je prije bez problema prelazio 190 km/h... Zanima me gdje se izgubilo tih 10 km/h, s obzirom da je sve napravljeno, i novi su dijelovi, nekako mi je logicno da bi trebao ici barem jednako kao prije, a ne sporije?? Takoder kad predem 130 km/h pocinje se volan tresti. Što bi bio uzrok tome. Novi su amortizeri, nove su gume koje su balansirane, napravljen je špur...
ODGOVOR:Kod kocnice je najvažnije da uvijek djeluje ( hvata ) na istoj visini i da je kociona sila zadovoljavajuca . Kocionu silu i efekt kocenja možete provjeriti na valjcima ( stanica tehnickog pregleda ) . Karakteristicno je za neke tipove vozila da pedala kocnice djeluje odmah na dodir , kod drugih ide znatno niže. U vašem slucaju ne želim tvrditi ni jedno ni drugo , želim samo reci da može postojati istrošenje na mehanizmu pedale kocnice koje vi prepoznajete kao „mrtvi hod“. Ako je to u pitanju onda se to može sanirati.
Nakon zahvata na glavi motora brzina vozila bi trebala biti ista ili veca. Da bi to bilo tako motor mora biti ispravno složen , faza i predpaljenje ispravno a sustav ubrizgavanja ne smije imati nikakvu grešku.
Postoji još jedan banalni uzrok radi kojega može biti manja brzina a to su gume vecih dimenzija nego prije. Uzrok vibracija prilikom kocenja cesto puta su naplatci ( felge ).
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - DIMI I BACA VODU

Datum objave: 13.04.2007 16:57:00
Slika
PITANJE: Imam Peugeot 405 Mi 16 116 kw 90. god,koji dok radi u leru dimi i baca vodu na auspuh.Kolika je njegova radna tempeatura.Nakon dužeg rada u leru temperatura se penje i do 110 C.
ODGOVOR:Ako na auspuhu ima vode ili vodene pare to je znak oštecenja brtve glave ili same glave motora. Temperatura na leru ne smije prelaziti 98 °C .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TEŽE PALJENJE

Datum objave: 13.04.2007 14:10:00
Slika
PITANJE: 1:Vlasnik sam RENAULT LAGUNA II 2.0 16V IDe (12/2001). Svaki put kada je automobil hladan proces paljenja traje `predugo` (oko 3-4 sekunde) dok nakon prvog paljenja automobil startuje bezprijekorno.
PITANJE 2: Kada vozim po lošijem putu, bilo da skrecem lijevo ili desno, cuje se ali i osjeti na volanu odredena lupa (vibracije). Šta je razlog?
ODGOVOR:Uzrok težeg prvog paljenja može biti ETC senzor, brizgalice i tlak goriva. Sve navedeno dio je sustava ubrizgavanja. Dobro bi bilo da ispitate da li u momentu prvog paljenja postoji iskra na svjecici, ako iskre ima tada je uzrok ranije spomenuti sustav. Lupanje iz prednjeg ovjesa nastaje radi istrošenosti pojedinih dijelova ovjesa ( selen blokovi, kuglasti zglobovi, balans štanga ).
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - TLAK TURBINE ?

Datum objave: 13.04.2007 14:06:00
Slika
PITANJE: Koliki treba biti tlak turbo punjaca kod Peugeota 206 1,4hdi i u kojim uvjetima se mjeri? U leru ili u vožnji, na kojem broju okretaja?
Ista stvar i za motor 1,9 tdi. Što ako je tlak prevelik? Koliko najviše može odstupati?
ODGOVOR:Tlak turbine krece se od 1,2 do 1,6 bara, kratkotrajno može doci i do 2,0 bara i tada reagira regulacija turbine i spušta ga na normalu . Ako zakaže regulacija turbine tada reagira kompjutor i radi rasterecenje kompresorskog tlaka turbine tako da ne dode do oštecenja motora.
TDI motor ima maksimalni tlak od 1,0 bara i nema odstupanja na više niti malo . Ispitivanje tlaka radi se na probnoj vožnji pod opterecenjem.
na vrh Povratak na vrh

BMW 316 - GASI SE

Datum objave: 11.04.2007 22:23:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa BMW 316i 2000. godina. Upalila mi se lampica dijagnostike i stalno gori a lampica za ulje mi nakon paljenja auta svijetli žuto par sekundi pa se ugasi. Bio sam u dva servisa,napravili su mi dijagnostiku,poništili memoriranu grešku ali lampica dijagnostike mi se u pravilu nakon dva dana opet upali.Dijagnostika daje odlicne rezultate i ne pokazuje nikakvu grešku i mehanicari u oba servisa me uvjeravaju da je stvar u lošem gorivu.Meni se auto ponekad ugasi neposredno nakon paljenja a zadnje vrijeme cesto mi pada broj okretaja kao da se oce ugasiti pa ,se opet stabilizira .auto je prešao 150 000 km.
ODGOVOR:Ako broj okretaja motora nije stabilan i ako se motor gasi tada sigurno postoji greška na sustavu ubrizgavanja goriva bez obzira što kako vi kažete dijagnostika pokazuje odlicne rezultate i ne pokazuje nikakvu grešku. U praksi vrlo rijetko imamo pogonsko gorivo kao uzrok kvara. Ako je to tako onda je najbolje da ispraznite gorivo ( potrošite ) te da nalijete ispravno gorivo na drugoj pumpi, tada cete sigurno znati da li je problem u gorivu.
na vrh Povratak na vrh

BMW 524 - SLABIJI JE NEGO PRIJE

Datum objave: 11.04.2007 22:19:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa BMW-om 524.
1. U zadnje vrijeme auto mi jako slabo ide do otvaranja turbine (2000-2500 rpm) a cak i u vecim okretajima osjetno je slabiji nego prije. Dize su promjenjene prije 6000 km, potrošnja je normalna, u fazi je 100% i nema dima ni prekomjerne potrošnje ulja.
2. Nabija pritisak u rashladni sustav i nerijetko izbaci malo tekucine na "iberlauf". Predpostavljam da je tu u pitanju brtva glave ako ne i više.
3. Odzracivanje rashladnog sustava na istom???
Usput,velika pohvala na odlicnoj stranici sa strucnim odgovorima, stvarno ste nam od velike pomoci.
ODGOVOR:Ako želite doci do rješenja treba krenuti nekim redom . Prije svega mora se provjeriti mehanicki sustav motora koji je osnova svega. Ukoliko je neispravna brtva glave ili bilo što drugo u vezi glave motora , to je prvo što se treba napraviti. Nakon toga ako je potrebno provjerava se ispravnost sustava goriva i tlaka turbine .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PALI SE KONTROLNA LAMPICA

Datum objave: 11.04.2007 22:15:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Astru 1.4. 16V koja je prešla nekih 110000 km. Pri gradskoj vožnji se pali kontrolna lampica elektronike motora, a tada dolazi do gušenja, odnosno automobil teže prima gas. Lampica pri slijedecem startanju motora (nakon odredenog vremenskog perioda hladenja motora) ne svijetli, a sve do ponovne gradske vožnje, odnosno dužeg rada u mjestu i cešceg kretanja.U opelovom servisu je dijagnosticiran kvar, kako oni kažu, leptira gasa (sa otenciometrom). Cijena 2900,00 kn. Na navedenom dijelu je vidljiva nekakva masnoca, odnosno vlažnost (nešto propušta). Što je uzrok tome? Da li je možda i nešto drugo u pitanju? Cini mi se da niti zadnji ispušni lonac nije u najboljem stanju. Da li on može biti uzrok navedenom? I ako je ipak taj „leptir gasa“ u pitanju, a s obzirom na njegovu cijenu, da li je potrebna njegova izmjena ili je moguce isti popraviti, ocistiti ili slicno.
ODGOVOR:Poteškoce s vozilom koje ste opisali najcešce su vezane uz kvarove sustava ubrizgavanja ili sustava paljenja a potenciometar leptirastog ventila je dio sustava ubrizgavanja. On može biti uzrok ali ne i jedini uzrok. Treba vjerovati strucnoj osobi koja je direktno na vozilu utvrdila navedenu cinjenicu. Ukoliko sumnjate u navedenu dijagnozu potražite drugi servis od povjerenja. Ispušni lonac nije uzrok kvara o kojem govorimo. Navedeni leptirasti ventil s potenciometrom se ne popravlja , barem ne u servisnim uvjetima.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - CUKA I TROKIRA

Datum objave: 11.04.2007 21:25:00
Slika
PITANJE: Pitanje o Kadetu1.6i, 1989 problemi nastaju kad je auto topal i samo u gradskoj vožnji. Naime jako cuka i trokira, ne prima gas sve dok se ne pritisne papucica spojke i to najcešce samo pri kretanju i to se ne dogada uvijek. Ponekad i pri naglom pritisku na gas motor se jednostavno pocme gušit. U vožnji na otvorenome auto se normalno ponaša i odlicno vuce. U zadnje vrijeme ne moze dici temperaturu motora na radnu(bar po kazanjci na instrument tabli), a na zadnjem servisu je mijenjan i termostat! Je li moguce da je termostat u pitanju? Injektor je provjeren, svijecice, faza, zupcasti remen, filtar zraka takoder.
I još jedno! zanima me da li je 180tkm za fiat punto 1.1 (55ks) puno, kakvi su to motori s obzitom da ovaj ima kolko se vidi bregastu kao novu (pri izmjeni brtve poklopca), dobro vuce i ne troši ulje. Koliku cca kilometražu prelaze do generalke?
ODGOVOR:Prije svega treba ispitati tlak goriva i kolicinu goriva, tek tada ako je potrebno može se krenuti u dalje traženje kvara. Nakon ovoga može se ispitati sustav paljenja i to elektronika u razvodniku paljenja i visoki napon na svjecicama. U trecoj fazi ispituju se dijelovi sustava ubrizgavanja i to potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, ETC senzor, senzor temperature usisanog zraka i dalje po potrebi sve što je u vezi sustava ubrizgavanja.
Motor FIATA Punto je puno bolji nego što mnogi misle. Navedena kilometraža ne znaci ništa , treba pregledati motor i napraviti neka mjerenja .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 11.04.2007 21:12:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio Opel Vectru B 1.8i (90 ks) i mislim da je potrošnja goriva previsoka jer iznosi oko 12l/100km. Napominjem da auto koristim uglavnom za odlazak na posao 6 km i natrag, u gradskoj vožnji.
Kolika bi po vašem iskustvu bila realna potrošnja goriva za ovako star automobil sa 160.000 km u ovim uvjetima? Od prethodnog vlasnika saznao sam da nešto nije u redu sa lambda sondom, može li to biti uzrok prevellike potrošnje?
ODGOVOR:Potrošnja goriva ( prosjecna ) je oko 8 l/100km. Lambda sonda ima znacajnog utjecaja na potrošnju, medutim to nije jedini uzrok. Najbolje je da provjerite sustav ubrizgavanja i nakon toga napravite EKO test.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - OŠTECENJE KLIPA

Datum objave: 06.04.2007 15:21:00
Slika
PITANJE: Imam scenika 16i 1997 god. iz nepoznatih razloga je otišao 4. klip(nije izgorio)sastrugo je cilinder.Nit se je dizala temperatura niti se upalila lampica od ulja a svega je bilo. Napravljena je generalka bušen blok 2.spec.klipovi novi 2.spec. brušena glava ,leteci,sajaci ležaji.Poslje 800km isti problem 4. klip (nije izgorio) sastrugan na 4 strane.Tekucine je bilo(antifriz,ulje) .
ODGOVOR:Oštecenje klipa nastaje radi velikog lokalnog zagrijavanja. Uzrok zagrijavanja može biti deformacija klipnjace , ispiranje cilindra gorivom ( oštecenje uljnog filma ), slabo hladenje , nekvalitetno ulje , loš materijal klipa .
na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - ISKLJUCIVANJE TURBINE

Datum objave: 06.04.2007 15:18:00
Slika
PITANJE: Imam Seat Toledo 2002 godine prešao 76000 km 1900 kubika 81kw dizel.Htio bih da pitam u vezi turbine.Naime dešava se da mi se ona iskljuci kad pritisnem jako gas.Kada polako pritišcem auto ide bez problema,nekad se desi da vozim 3-4 dana bez problema.Najviše se dešava ako npr idem iza nekog kamiona i kada ga preticem moram jace pritisnuti gas on vuce bez problema do 80 – 100 km/h i onda izgasi turbinu tj nece da vuce.Kada sam ga prikljucivao na kompjter sve uredu.Prijatelj mi kaže da treba cešce auto davati jaci gas da bi se nakupine gareži ocistile.Znam da zeza EGR ventil jeli se on može softverski iskljuciti ili nemože dali je moguce da je loše gorivo.Jer sam primjetio da ako je lošije da mi se to cešce dešava.
ODGOVOR:Iskljucivanje turbine nastaje kada tlak zraka u usisnom kolektoru poraste iznad dozvoljenog . Uzrok treba tražiti u upravljackom ventilu turbine , „over boots“ ventilu ili zacepljenju usisnog kolektora , intercoolera ili kanala u glavi motora .EGR ventil takoder može raditi probleme ali drugacije vrste. On se ne može softwerski iskljuciti .
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - MIJENJAO SAM ZUPCASTO REMENJE

Datum objave: 02.04.2007 21:29:00
Slika
PITANJE: Imam escorta 1,8d iz 1996 god.kad sam ga kupio iz svoje sigunosti sam mjenjao zupcasto remenje.Novo remenje sam metnuo u fazu po prijašnjem stanju ali mi sad auto malo teže pali i lošije vuce,a znadem da je bilo bolje prije mjenjanja remenja.Molim vas da mi odgovorite gdje se na tom motoru nalazi na radilici oznaka za poziciju u fazi paljenja s obzirom da je ja nisam nikako mogao pronaci.
ODGOVOR:Na ovom motoru postoje dva zupcasta remena, jedan povezuje radilicu sa bregastim vratilom a drugi radilicu i visokotlacnu pumpu. Faza motora je definirana kada se kroz blok motora stavi odgovarajuci alat na koji se nasloni radilica i to je prvi osnovni položaj. Nakon toga stavlja se drugi alat na remenicu bregaste osovine, alat treba sjesti u tocno odredeni dosjed. Nakon ovoga ostaje još samo pumpa visokog tlaka koja na svojoj remenici ima dobro vidljivu oznaku koja se treba poklopiti sa odgovarajucom oznakom na kucištu motora. Naglasio bih da na radilici nema nikakve oznake nego je faza definirana navedenim alatom koji se umetne na za to predviden dosjed na bloku motora. Dosjed se nalazi na donjoj desnoj strani bloka motora ( demontira se jedan metalni cep koji zatvara taj otvor za alat ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - TROKIRA

Datum objave: 02.04.2007 21:25:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renault Clio 1.4 RT (1999 god) i moram priznati da sam apsolutno zadovoljan sa autom. Problem je nastao u vožnji i sudeci po mom kakvom-takvom poznavanju rada motora, sudim da je problem u ubrizgavanju. Motor je poceo ''trokirati''..cak štoviše mislim da 2. cilindar uopce ne radi. Pokušao sam promijeniti svjecice, ali simptomi su ostali isti.Provjerio sam ''iskru'' na samoj razvodnoj ruci (grani) i na lulici kod svjecice, te utvrdio da sa obje strane uredno baca iskru.Sama svjecica, bez obzira na to što drugi cilindar nije sagorijevao, potpuno je suha, a upravo me to navelo da 2. cilindar uopce ne ''dobiva'' gorivo.Molim da samo odagnate moje sumnje u neki veci kvar, jer nacuo sam da se slicni simptomi pojvaljuju kada otkaže ''CETRALNA''.
ODGOVOR:Ne treba uvijek sumnjati na najgore. U ovom slucaju treba najprije izmjeriti tlak goriva, nakon toga mogu se ispitati brizgalice ili brizgaljka ( niste naveli koji je sustav ubrizgavanja ) .Ako niste dugo podešavali ventile to bi bilo jako korisno , nakon podešavanja ventila možete izmjeriti kompresiju.
na vrh Povratak na vrh