Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - PALI SE KONTROLNA LAMPICA

Datum objave: 11.04.2007 22:15:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Astru 1.4. 16V koja je prešla nekih 110000 km. Pri gradskoj vožnji se pali kontrolna lampica elektronike motora, a tada dolazi do gušenja, odnosno automobil teže prima gas. Lampica pri slijedecem startanju motora (nakon odredenog vremenskog perioda hladenja motora) ne svijetli, a sve do ponovne gradske vožnje, odnosno dužeg rada u mjestu i cešceg kretanja.U opelovom servisu je dijagnosticiran kvar, kako oni kažu, leptira gasa (sa otenciometrom). Cijena 2900,00 kn. Na navedenom dijelu je vidljiva nekakva masnoca, odnosno vlažnost (nešto propušta). Što je uzrok tome? Da li je možda i nešto drugo u pitanju? Cini mi se da niti zadnji ispušni lonac nije u najboljem stanju. Da li on može biti uzrok navedenom? I ako je ipak taj „leptir gasa“ u pitanju, a s obzirom na njegovu cijenu, da li je potrebna njegova izmjena ili je moguce isti popraviti, ocistiti ili slicno.
ODGOVOR:Poteškoce s vozilom koje ste opisali najcešce su vezane uz kvarove sustava ubrizgavanja ili sustava paljenja a potenciometar leptirastog ventila je dio sustava ubrizgavanja. On može biti uzrok ali ne i jedini uzrok. Treba vjerovati strucnoj osobi koja je direktno na vozilu utvrdila navedenu cinjenicu. Ukoliko sumnjate u navedenu dijagnozu potražite drugi servis od povjerenja. Ispušni lonac nije uzrok kvara o kojem govorimo. Navedeni leptirasti ventil s potenciometrom se ne popravlja , barem ne u servisnim uvjetima.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - CUKA I TROKIRA

Datum objave: 11.04.2007 21:25:00
Slika
PITANJE: Pitanje o Kadetu1.6i, 1989 problemi nastaju kad je auto topal i samo u gradskoj vožnji. Naime jako cuka i trokira, ne prima gas sve dok se ne pritisne papucica spojke i to najcešce samo pri kretanju i to se ne dogada uvijek. Ponekad i pri naglom pritisku na gas motor se jednostavno pocme gušit. U vožnji na otvorenome auto se normalno ponaša i odlicno vuce. U zadnje vrijeme ne moze dici temperaturu motora na radnu(bar po kazanjci na instrument tabli), a na zadnjem servisu je mijenjan i termostat! Je li moguce da je termostat u pitanju? Injektor je provjeren, svijecice, faza, zupcasti remen, filtar zraka takoder.
I još jedno! zanima me da li je 180tkm za fiat punto 1.1 (55ks) puno, kakvi su to motori s obzitom da ovaj ima kolko se vidi bregastu kao novu (pri izmjeni brtve poklopca), dobro vuce i ne troši ulje. Koliku cca kilometražu prelaze do generalke?
ODGOVOR:Prije svega treba ispitati tlak goriva i kolicinu goriva, tek tada ako je potrebno može se krenuti u dalje traženje kvara. Nakon ovoga može se ispitati sustav paljenja i to elektronika u razvodniku paljenja i visoki napon na svjecicama. U trecoj fazi ispituju se dijelovi sustava ubrizgavanja i to potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, ETC senzor, senzor temperature usisanog zraka i dalje po potrebi sve što je u vezi sustava ubrizgavanja.
Motor FIATA Punto je puno bolji nego što mnogi misle. Navedena kilometraža ne znaci ništa , treba pregledati motor i napraviti neka mjerenja .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 11.04.2007 21:12:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio Opel Vectru B 1.8i (90 ks) i mislim da je potrošnja goriva previsoka jer iznosi oko 12l/100km. Napominjem da auto koristim uglavnom za odlazak na posao 6 km i natrag, u gradskoj vožnji.
Kolika bi po vašem iskustvu bila realna potrošnja goriva za ovako star automobil sa 160.000 km u ovim uvjetima? Od prethodnog vlasnika saznao sam da nešto nije u redu sa lambda sondom, može li to biti uzrok prevellike potrošnje?
ODGOVOR:Potrošnja goriva ( prosjecna ) je oko 8 l/100km. Lambda sonda ima znacajnog utjecaja na potrošnju, medutim to nije jedini uzrok. Najbolje je da provjerite sustav ubrizgavanja i nakon toga napravite EKO test.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - OŠTECENJE KLIPA

Datum objave: 06.04.2007 15:21:00
Slika
PITANJE: Imam scenika 16i 1997 god. iz nepoznatih razloga je otišao 4. klip(nije izgorio)sastrugo je cilinder.Nit se je dizala temperatura niti se upalila lampica od ulja a svega je bilo. Napravljena je generalka bušen blok 2.spec.klipovi novi 2.spec. brušena glava ,leteci,sajaci ležaji.Poslje 800km isti problem 4. klip (nije izgorio) sastrugan na 4 strane.Tekucine je bilo(antifriz,ulje) .
ODGOVOR:Oštecenje klipa nastaje radi velikog lokalnog zagrijavanja. Uzrok zagrijavanja može biti deformacija klipnjace , ispiranje cilindra gorivom ( oštecenje uljnog filma ), slabo hladenje , nekvalitetno ulje , loš materijal klipa .
na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - ISKLJUCIVANJE TURBINE

Datum objave: 06.04.2007 15:18:00
Slika
PITANJE: Imam Seat Toledo 2002 godine prešao 76000 km 1900 kubika 81kw dizel.Htio bih da pitam u vezi turbine.Naime dešava se da mi se ona iskljuci kad pritisnem jako gas.Kada polako pritišcem auto ide bez problema,nekad se desi da vozim 3-4 dana bez problema.Najviše se dešava ako npr idem iza nekog kamiona i kada ga preticem moram jace pritisnuti gas on vuce bez problema do 80 – 100 km/h i onda izgasi turbinu tj nece da vuce.Kada sam ga prikljucivao na kompjter sve uredu.Prijatelj mi kaže da treba cešce auto davati jaci gas da bi se nakupine gareži ocistile.Znam da zeza EGR ventil jeli se on može softverski iskljuciti ili nemože dali je moguce da je loše gorivo.Jer sam primjetio da ako je lošije da mi se to cešce dešava.
ODGOVOR:Iskljucivanje turbine nastaje kada tlak zraka u usisnom kolektoru poraste iznad dozvoljenog . Uzrok treba tražiti u upravljackom ventilu turbine , „over boots“ ventilu ili zacepljenju usisnog kolektora , intercoolera ili kanala u glavi motora .EGR ventil takoder može raditi probleme ali drugacije vrste. On se ne može softwerski iskljuciti .
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - MIJENJAO SAM ZUPCASTO REMENJE

Datum objave: 02.04.2007 21:29:00
Slika
PITANJE: Imam escorta 1,8d iz 1996 god.kad sam ga kupio iz svoje sigunosti sam mjenjao zupcasto remenje.Novo remenje sam metnuo u fazu po prijašnjem stanju ali mi sad auto malo teže pali i lošije vuce,a znadem da je bilo bolje prije mjenjanja remenja.Molim vas da mi odgovorite gdje se na tom motoru nalazi na radilici oznaka za poziciju u fazi paljenja s obzirom da je ja nisam nikako mogao pronaci.
ODGOVOR:Na ovom motoru postoje dva zupcasta remena, jedan povezuje radilicu sa bregastim vratilom a drugi radilicu i visokotlacnu pumpu. Faza motora je definirana kada se kroz blok motora stavi odgovarajuci alat na koji se nasloni radilica i to je prvi osnovni položaj. Nakon toga stavlja se drugi alat na remenicu bregaste osovine, alat treba sjesti u tocno odredeni dosjed. Nakon ovoga ostaje još samo pumpa visokog tlaka koja na svojoj remenici ima dobro vidljivu oznaku koja se treba poklopiti sa odgovarajucom oznakom na kucištu motora. Naglasio bih da na radilici nema nikakve oznake nego je faza definirana navedenim alatom koji se umetne na za to predviden dosjed na bloku motora. Dosjed se nalazi na donjoj desnoj strani bloka motora ( demontira se jedan metalni cep koji zatvara taj otvor za alat ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - TROKIRA

Datum objave: 02.04.2007 21:25:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renault Clio 1.4 RT (1999 god) i moram priznati da sam apsolutno zadovoljan sa autom. Problem je nastao u vožnji i sudeci po mom kakvom-takvom poznavanju rada motora, sudim da je problem u ubrizgavanju. Motor je poceo ''trokirati''..cak štoviše mislim da 2. cilindar uopce ne radi. Pokušao sam promijeniti svjecice, ali simptomi su ostali isti.Provjerio sam ''iskru'' na samoj razvodnoj ruci (grani) i na lulici kod svjecice, te utvrdio da sa obje strane uredno baca iskru.Sama svjecica, bez obzira na to što drugi cilindar nije sagorijevao, potpuno je suha, a upravo me to navelo da 2. cilindar uopce ne ''dobiva'' gorivo.Molim da samo odagnate moje sumnje u neki veci kvar, jer nacuo sam da se slicni simptomi pojvaljuju kada otkaže ''CETRALNA''.
ODGOVOR:Ne treba uvijek sumnjati na najgore. U ovom slucaju treba najprije izmjeriti tlak goriva, nakon toga mogu se ispitati brizgalice ili brizgaljka ( niste naveli koji je sustav ubrizgavanja ) .Ako niste dugo podešavali ventile to bi bilo jako korisno , nakon podešavanja ventila možete izmjeriti kompresiju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - SUMNJA NA BRTVU GLAVE

Datum objave: 02.04.2007 21:11:00
Slika
PITANJE: opel corsa 1991g. A 1,4 NZ nestanak rashladne tekucine
Sumnjam da je krivac brtva glave motora. Crijeva rashladnog sistema tvrda. Tijekom vožnje cuje se žuborenje tekucine u malom kileru. Kada vozilo zaustavim i ugasim nakon nekog vremena manja kolicina tekucine iscuri najcešce kod obujmica. Prije cetiri godine kada se dogadalo gotovo isto napravljen je servis. Promijenjena brtva glave , brušenje glave, nove gumice, podizaci ventila itd. Pitanje: Da li se može motor servisirati ponovo istim nacinom? Može li se znati okvirna cijena popravka?
ODGOVOR:Ako postoji defekt na brtvi glave ili na samoj glavi motora tada je neophodno demontirati glavu motora, po potrebi istu obraditi ( ako treba i ispitati na hidraulicki tlak ) i zamijeniti sva potrebna brtvila. Nakon demontaže glave motora potrebno je provjeriti dosjednu površinu za brtvu glave motora na bloku motora. Prije nego se odlucite na demontažu i uredenje glave motora, provjerite ispravnost termostata , gumenih cijevi rashladnog sustava te ispravnosti ( zacepljenost ) hladnjaka . Precizna cijena se može znati nakon demontaže i rastavljanja glave motora, može se kretati od 1.500,- do 3.000,- kn.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - KATALIZATOR

Datum objave: 01.04.2007 23:27:00
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje u vezi katalizatora na passatu b5 1.9 tdi 99g,66kw.Interesuje me ako se razbuši katalizator(izvadi se keramicko sace)a ostane samo protocan lonac, da li auto postaje bucniji!!!Da li se isti katalizator nekako može ocistiti,isprati naftom ili benzinom.
ODGOVOR:Motor ce biti bucniji nakon bušenja i odstranjivanja keramickog dijela . Nikakvo cišcenje ili pranje katalizatora ne daje rezultat.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - GLAVNI KOCIONI CILINDAR

Datum objave: 01.04.2007 23:22:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1.4 LS 91.g. kojemu je otišao glavni kocioni cilindar.
Zanima me jeli se cilindar može reparirati i koliko je to dugotrajno?
Kolika je uopce otprilike cjena repariranja a koliko novog glavnog kocionog cilindra?
ODGOVOR:Glavni kocioni cilindar se ne isplati popravljati , postoje zamjenski po vrlo prihvatljivoj cijeni.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - UPALIO SE CHECK ENGINE

Datum objave: 01.04.2007 23:12:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam accenta 1.3 iz 2001. godine. Problem se pojavio tokom gradske vožnje, check engine se upalio, blicao i auto je imao pri konstantnoj brzini lagane trzaje te gubitak snage.Na kompjuteru sam ocitao detonacije u sva 4 cilindra. Izmjerio sam kompresiju, odlicna.
promjenio svjecice i kabele,sve ok. Sve svjecice imaju struju, bacaju jaku iskru. Svijecice su pune gareži vec nakon par minuta rada, crni dim izlazi iz auspuha, motor nemirno radi. Pregledan ispušni sustav, sve ok, nema zacepljenja. Sonde rade, osim što prva radi u bogatoj smjesi.
Injektore sam iskljucio kao mogucnost, zajedno sa svim komponentama ubrizgavanja jer je auto pogonjen i sa plinom. Identicni simptomi rada..Nema "falšeg" zraka. (Interesantno je kad iskljucim konektor od ler motora, auto se ne gasi). Sve u svemu, nemam pojma što više napraviti. Inace, moram ga upaliti sa gasom, malo živne i umiri se kod 4000 okretaja, sve drugo, niži okretaji, popraceno je detoniranjem, ali ne iz auspuha, crnim domom (ne gustim) i mirisom bezina. Zupcasti je pregledan, u fazi je...
ODGOVOR:Ovakvi kvarovi su zahtjevni za dijagnosticiranje ali treba biti uporan. Predlažem da krenete nekom logikom , provjerite još jednom mehanicki sustav i to fazu, senzor radilice, kontrola položaja razvodnika paljenja. Ispitajte tlak goriva. Slijedece što treba kontrolirati je " vrijeme ubrizgavanja goriva " ( prekratko ili predugo ) , kod ove kontrole svakako se moraju ispitati ETC senzor, MAP senzor, IAT senzor, senzor leptirastog ventila, senzor detonacija. Ispitajte sva elektricne kontakte ( konektore ) kao moguci uzrok. Isto tako provjerite ispušni sustav koji lupanjem može aktivirati senzor detonacija. Ako sustav paljenja ima razvodnik paljenja i razvodnu kapu ispitajte njihovu ispravnost. Nakon svega što sam naveo ostaje ECU centrala . Nadam se da cete uspjeti doci do rezultata i otkloniti kvar. Da vas malo utješim, nekada treba i nekoliko dana da dodete do rješenja.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO - DISPLEJ

Datum objave: 01.04.2007 23:04:00
Slika
PITANJE: KUPUJEM XSARU PICASSO 1.6 HDI 92KS 2007 G ,ZANIMA ME MIŠLJENJE O MOTORU I KAKO NABAVITI BROJAC OKRETAJA I MONTIRATI .ISTO TAKO KAKO DA NA DISPLEJU BUDE JACE SVJETLO KADA SE UPALE SVIJETLA ,A DA SE NE MORA RUCNO ŠTELATI NA GUMBU KONTRAST,NAIME DISPLEJ PO DANU JE LOŠE VIDLJIV JER DODATNO IZGUBI SNAGU ZBOG PALJENJA SVJETLA . DALI JE MOGUCE MONTIRATI DISPLEJ DRUKCIJE BOJE?
ODGOVOR:Motor ovoga vozila je dobar i ekonomican . Treba paziti na kvalitetu goriva i redovitu izmjenu pojedinih filtera . Brojac okretaja možete nabaviti u trgovackoj mreži za auto dijelove, najpoznatije marke su VDO, Marelli, Valeo . Jacina svjetla na displeju je takva kakva je , to se ne može tek tako mijenjati jer taj sustav radi preko upravljacke elektronike. Potreban je direktan uvid na vozilu da bi se moglo nešto više kazati o tome.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - ŠKRIPANJE I TEMPERATURA

Datum objave: 01.04.2007 22:55:00
Slika
PITANJE: Imam problem, zanimama me šta bi moglo biti na autu ( fiat bravo 1.6 16v 96g.).Kada god puštam kocnicu u leru ili rucnu u leru cuje se zvuk - škripi - pa sam gledao ispod auta sajle rucne te uocio da zvuk dolazi iz stražnjeg dijela auta tj. kotaca pogotovo se cuje zvuk kad sam skinuo bubnjeve stražnje , pakne nisu istrošene te vidio oprugu od pakne samozatezavajucu koja škripi pa sam malo podmazao ali i dalje se cuje zvuk kada puštam kocnicu.
Drugi problem je u temperaturi motora , kada sam u gužvi temperatura se diže na crticu i pol od sredine ali ne ide
gore jer se pali termoprekidac ali mi je cudno da ne stagnira na cica 90'-95 stupnjeva ko u drugih brava
(INACE MJERIO SAM TEMP. BLOKA MOTORA - NA SAM ALUMINIJ TE JE TEMP. BILA 90 STUPNJEVA I NIJE SE DIZALA , JEDINO TERMOPREKIDAC PREVIŠE PUTA SE PALI .
ODGOVOR:Uzrok škripanja koje cujete može dolaziti od same rucne kocnice ili od kocionog mehanizma zadnjih kotaca. Sajla rucne se može pokušati podmazati ili ako je neophodno zamijeniti. Kocioni mehanizam treba potpuno rastaviti i po potrebi doraditi kocione polugice i papucice.
Radna temperatura motora je 88 do 95 °C . Dobro bi bilo izmjeriti temperaturu motora u momentu kada se pali ventilator na hladnjaku ( treba se paliti na 96 °C ) , tada ce se znati uzrok.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - UGRADNJA PLINA ?

Datum objave: 01.04.2007 22:47:00
Slika
PITANJE: Da li u Opel Corsu 1.2 16v 55 kW Tip C (2003) s klimom ugraditi plin i ako da da li je Lovato dobro rješenje.
ODGOVOR:Ugradnjom plina povecavate autonomiju kretanja vozila a nikakvih štetnih posljedica nema , neke komponente kao i sam motor duže traju . Da li je navedeni plinski sustav dobar trebate pitati servis koji ugraduje navedeni sustav.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - KOMPRESIJA I PLIN

Datum objave: 01.04.2007 22:31:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za savjet oko ugradnje plina u automobil AUDI 80 1986 god.proizvodnje1,6 benzin. Kolika mora da bude kompresija motora da bi motor mogao da radi normalno sa ugradenim plinom i koja je to maksimalna kompresija kod ovoga motora. Molim vas za neke karakteristike vezano za ovu temu.
ODGOVOR:Kompresija treba biti 10 do 12 bara . Ovaj motor ima pripremu gorive smjese pomocu karburatora te shodno tome treba ugraditi odgovarajuci plinski sustav. Kod toga sustava sve je poznato ( rezervoar, plinski ventil, isparivac) , jedino postoji dvije vrste mješaca . Jedan se ugraduje ispod karburatora a drugi u sam karburator. Odluku o tome prepustite onome koji ce ugradivati plinski sustav.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - PIERBURGOV KARBURATOR - ŠTELANJE ??

Datum objave: 28.03.2011 19:46:52
Slika
PITANJE:

Imam pierburgov 2e3 karburator te me zanima sljedece kako štelati "fast idle speed i mixture, choke pull-down, fast idle cam position, throttle valve fast idle gap te accelerator pump delivery " . Imam neku skriptu tj. prirucnik za sve opelove motore pa ne znam što ovo znaci i kako se prevodi te kako uciniti te korekcije, te ako možete pošaljite mi shematski prikaz 2e3 karburatora, poslao bih ga u servis ali je to samo gubitak vremena želio bih sam jer imam nekoga iskustva sa starijim motorima , pa mi ne treba strucna pomoc .

ODGOVOR:

Vi ste veliki optimista ako mislite putem pisanog teksta nauciti kako da podesite rasplinjac. Donesite mi rasplinjac ili vozilo , tada vam mogu nešto pokazati. Ako želite sami prouciti literaturu , tada morate prevesti navedene pojmove.
( idle speed = broj okretaja na minimumu, mixture = mješavina, choke pull-down = spustiti cok, idle cam position = položaj bregaste osovine na minimumu, throttle valve = leptirasti ventil, idle gap = prazni hod minimuma, accelerator pump delivery = kolicina goriva pumpe za naglo ubrzanje ).

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - ZABRINUTI KUPAC

Datum objave: 28.03.2007 20:50:00
Slika
PITANJE: svidja mi se vaša stranica i što imate volje odgovoriti svima na mukotrpna pitanja.......moje pitanje je sljedece:kupio bih peugeot 307 hdi 2000 ccm 110 konja.koje su mane tog auta i što se gleda prvo na peugeotu...da napomenem auto je od 1.vlasnika i navodno serijski ima 17 cola kotace što mi smrdi..100000 km i servisnu,cijena mu je 7500 eura plus prijenos....godina je 2002 automobila...kako vidjeti da je sve ispravno neznam.......štangica,dekl motora volan....šta još koji su trikovi....hvala
SEAT TOLEDO - POVECANJE SNAGE
28.3.2007. 20:44
PITANJE:
Koliko bi dobio konja skracivanjem glave, do koliko mogu da je skratim a da motor ne trpi veliko opterecenje zbog smanjivanja kompresionog prostora?
ODGOVOR:Ako imate namjeru bilo raditi bilo kave preinake u vezi snage motora tada krenite od glave motora . Napravite kompletno uredenje glave tako da ocistite sve usisne i ispušne kanale, zamijenite vodilice ventila i ventile ( po potrebi ) , obradite dosjede ventila. Glavu motora nemojte skidati po visini više od 0,3 mm . Nakon glave temeljito ( do metalnog sjaja ) ocistite usisni i ispušni kolektor. Dok je demontirana glava motora provjerite stanje cilindara i prstenova ( najbolje je izmjeriti istrošenje cilindra koje ne smije biti vece od 0,09 mm ) . Nakon ovih aktivnosti može se modificirati ispušni sustav koji treba biti što sa što manje prigušivanja ( samo sa zadnjim loncem ) . Na usisnu stranu motora možete ugraditi sportski filtar zraka ili još neke dorade u cilju smanjenja otpora za ulaz zraka u motor. Na ovaj nacin motor ce biti jaci za 8 do 12 ks ovisno o pedantnosti zahvata .
na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - POVECANJE SNAGE

Datum objave: 28.03.2007 20:44:00
Slika
PITANJE: Koliko bi dobio konja skracivanjem glave, do koliko mogu da je skratim a da motor ne trpi veliko opterecenje zbog smanjivanja kompresionog prostora?
ODGOVOR:Ako imate namjeru bilo raditi bilo kave preinake u vezi snage motora tada krenite od glave motora . Napravite kompletno uredenje glave tako da ocistite sve usisne i ispušne kanale, zamijenite vodilice ventila i ventile ( po potrebi ) , obradite dosjede ventila. Glavu motora nemojte skidati po visini više od 0,3 mm . Nakon glave temeljito ( do metalnog sjaja ) ocistite usisni i ispušni kolektor. Dok je demontirana glava motora provjerite stanje cilindara i prstenova ( najbolje je izmjeriti istrošenje cilindra koje ne smije biti vece od 0,09 mm ) . Nakon ovih aktivnosti može se modificirati ispušni sustav koji treba biti što sa što manje prigušivanja ( samo sa zadnjim loncem ) . Na usisnu stranu motora možete ugraditi sportski filtar zraka ili još neke dorade u cilju smanjenja otpora za ulaz zraka u motor. Na ovaj nacin motor ce biti jaci za 8 do 12 ks ovisno o pedantnosti zahvata .
na vrh Povratak na vrh

PUNTO 55 S - GASI SE, ŠKODA - KLJUC

Datum objave: 28.03.2007 20:26:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Punto 55S, 96 god. motor 1,1 kupljenog iz uvoza. Potrošnja mu je prevelika 10 l / 100 km, eko test u je dobar, ( na tehnickom pregledu ), vožen je u ovlašteni Fiatov servis, na dijagnostici kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku i eko test je opet dobar, kažu nema viška nespaljenog goriva U posljednje vrijeme poceo se gasiti u vožnji, jednostavno se ugasi kao da si okrenuo kljuc i ugasio ga,nema ni gušenja motora, ni trzanja samo se ugasi i pojavi se znak kljuca i piše code, nakon toga se može ponovo upaliti vecinom od prve, a nekad baš i ne iz prve. Ta pojava se ne dešava uvijek nekad prode i tjedan dana da se ne ugasi, pa onda par dana uzastopce, ali se vecinom ugasi dok je motor hladniji. Molim Vaše mišljenje o kojem se problemu radi.
I još jedno pitanje, Škoda Octavia 1,9 TDI 98 god. s autom je sve u redu, ali jedan kljuc nema koda, ali nemam ni plocicu sa kodom, auto je kupljen kao rabljeno vozilo u auto kuci prije tri godine, kontaktirali smo prvog vlasnika, ali su oni plocicu izgubili. U servisu za izradu kljuceva su rekli da mogu skinuti kod sa ovog kljuca i napraviti drugi, cijena 500,00 kn, ali ne garantirada ce kljuc valjati, pa me zanima na koji nacin nabaviti rezervni kljuc.
ODGOVOR:Najteže je pronaci kvarove koji se pojavljuju povremeno , kako ih otkriti, upornošcu i temeljitošcu. Za pocetak treba ocistiti sve elektricne konektore na motoru , oko motora i na ECU centrali.Nakon toga ako je potrebno može se spojiti prijenosni mototester i voziti dok se ne pojavi kvar , tada uz pomoc mototestera pokušati locirati uzrok.
Kljuc za SKODU možete nabaviti u ovlaštenom servisu kojega treba naruciti uz predocenje knjižice vozila i osobne isprave. Kada kljuc stigne treba ga samo kodirati.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - FAZA NIJE DOBRA

Datum objave: 28.03.2007 20:16:00
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Meic, zahvaljujem se na prije danim odgovorima a upravo citam jedno pitanje i pronalazim svoj slucaj u njemu ali isto želim pitati jer se radi o drugom tipu auta.
"Majstor" je zamijenio zupcasti, natezac i vodenu pumpu na golf II 1.6d ali auto nakon ovoga teže pali, lošije vuce, bucniji je, pa cak mislim da se cuje i neki zvuk kojega prije nisam cuo... Pošto sam stalno zauzet, pa odgadam poci do drugoga majstora vec 3 dana (od te zamjene) zanima me da li je moguce da je pomjerena faza (mislim da je problem u fazi bosch pumpe) i koje su posljedice?
ODGOVOR:Navedeni simptomi su baš karakteristicni kada faza motora nije dobra i kada staticki kut paljenja nije podešen. Kod ovoga motora potrebno je koristiti alat za blokadu bregaste osovine i alat za blokadu visokotlacne pumpe. Isto tako nakon ispravne zamjene zupcastog remena potrebno je odgovarajucim mjernim uredajem kontrolirati staticki kut paljenja i po potrebi ga podesiti.
na vrh Povratak na vrh