Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,4 - ŠUŠKANJE OKO REMENICE?

Datum objave: 12.03.2007 11:44:00
Slika
PITANJE: evo javljam vam se iz rijeke sa par upita vezanih za golfa 1.4 16v iz 98 godine.
..dakle na momente jako rijetko ali dešava se...osjeti se vrlo jako vibriranje motora skoro kao cupkanje..to potraje nekoliko sekundi zatim prestane..to se dešava jednako i u leru i pri okretajima...primjetio sam šuškanje oko remenica...sumnjam na ležaj natezaca remena no nisam siguran...te imam osjecaj da se jako cuju ventili..auto ima zvuk kao noviji dieseli...
...drugo pitanje bi bilo vezano za snagu motora..moram napomenuti da sam na ovaj auto prešao sa kockice 1.8 is koja je izvanredno išla i sa 330.000km...ali opet imam osjecaj da ovaj auto jako slabo vuce...na obicnoj manjoj uzbrdici na poluautocesti auto kao da jedva ide..u 4 brzini jedva..petu ne smijem ni pomisljati...cak imam osjecaj da auto ide slabije od punta sa 55 ks kojeg posjeduje moj otac...
auto ima 120.000km...znam da bih trebao ici mjeriti kompresiju i na standardni pregled kod ovlaštenog servisera ali iskreno ne vjerujem nikome od njih...
evo javljam vam se iz rijeke sa par upita vezanih za golfa 1.4 16v iz 98 godine.
..dakle na momente jako rijetko ali desava se...osjeti se vrlo jako vibriranje motora skoro kao cupkanje..to potraje nekoliko sekundi zatim prestane..to se desava jednako i u leru i pri okretajima...primjetio sam suskanje oko remenica...sumnjam na lezaj natezaca remena no nisam siguran...te imam osjecaj da se jako cuju ventili..auto ima zvuk kao noviji dieseli...
...drugo pitanje bi bilo vezano za snagu motora..moram napomenuti da sam na ovaj auto presao sa kockice 1.8 is koja je izvanredno isla i sa 330.000km...ali opet imam osjecaj da ovaj auto jako slabo vuce...na obicnoj manjoj uzbrdici na poluautocesti auto kao da jedva ide..u 4 brzini jedva..petu ne smijem ni pomisljati...cak imam osjecaj da auto ide slabije od punta sa 55 ks kojeg posjeduje moj otac...
auto ima 120.000km...znam da bih trebao ici mjeriti kompresiju i na standardni pregled kod ovlastenog servisera ali iskreno ne vjerujem nikome od njih...
ODGOVOR:Zvuk koji ste naveli ne smijete zanemariti jer dolazi iz podrucja razvodnog mehanizma ( zupcasti remen ) , zato što prije pregledajte pogonsku remenicu zupcastog remena , zupcasti remen i natezac .
Uzrok slabog ubrzanja motora može lako biti odstupanje u fazi razvodnog mehanizma . Ako i nakon servisiranja razvodnog mehanizma snaga motora ne bude ocekivana , tada ce biti potreban test sustava ubrizgavanja i eventualno njegov popravak .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - VRTOGLAVICA I MUCNINA

Datum objave: 12.03.2007 11:38:00
Slika
PITANJE: PEUGEOT 307 2.0 HDI 90KS
Posjedujem navedeno vozilo koje je staro samo tri godine. U servis sam dosta cesto vozio auto premda sam zbog nekih stavki više puta odlazio u servis. Sad imam problem koji se vuce godinu dana a to u ovlaštenom servisu ne znaju ili ne žele riješit. Dakle, kad upalim vozilo kroz ventilaciju mi u kabinu dopire nekekav smrad, poput ispušnih plinova. Ako se auto vozi duže od pola sata osjetim vrtogavicu i mucninu. To sam sve rekao u servisu i oni su mi promjenili: EGR ventil, BSI sistem, dizne, sve filtere. No i danas se taj smrad osjeti a ja se ne smijem vozit jer je opasno ako se pojavi vrtoglavica tokom vožnje. Dakle, u automobilu se možeš doslovno otrovat tim ispušnim plinovima. Dajte mi neki koristan savjet šta da radim jel to je auto star tri godine a neispravan je. Tko je odgovoran ako se nešto meni tokom vožnje desi.
ODGOVOR:Cudi me da navedeni problem niste riješili u servisu koji vam je mijenjao navedene dijelove . Moj savjet je jedino da promijenite servis i da što prije riješite vaš problem . Dobar servis cete sigurno naci . Ako vozilo nije u garanciji vi birate servis koji vama odgovara .
na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - JAKO JE TROM

Datum objave: 12.03.2007 11:30:00
Slika
PITANJE: Imam audi b4 1.6 benz.74kw 1994.god.Moj auto je jako trom i nema nikakve živahnosti za jedan auto od 100 konja,djeluje totalno mrtvo,poput dizelskog motora.Bio sam kod par mehanicara i na par diagnostika koje kažu da auto nema greške a jedan mi je mehanicar rekao da taj auto s tim motorom ni nemože bolje ici niti biti živahniji što mi je malo cudno. Svijecice i kablovi su u redu,tlak pumpe goriva je u redu.Auto ne trza i broj okretaja davanjem gasa raste bez zastajkivanja i prekida ali auto je trom.Moja sumnja je na injektore.Dali je moguce da su oni zacepljeni ili da je neki problem u njima pa auto djeluje tako trom i dali bi pomoglo ultrazvucno cišcenjne.
ODGOVOR:Ovo vozilo s ovim motorom treba imati ubrzanje oko 13,0 s/100km . Ako je to znatno više onda uzrok treba tražiti u ispravnosti sustava ubrizgavanja ( mogu biti i injektori ) te u mehanickom sustavu motora i to u stanju kompresije ( tlakovi ) i u zacepljenosti usisnih kanala glave motora . U svakom slucaju vrijedi se time pozabaviti .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - HOMOKINETIČKI ZGLOB

Datum objave: 28.03.2011 19:59:29
Slika
PITANJE:

Kako možemo znati da se istrošio kiberneticki zglob?
Da li je kiberneticki zglob isto što i semering poluosovine?

ODGOVOR:

Najjednostavniji nacin je da sjednete i vozite vozilo u drugoj brzini s malim brojem okretaja i to tako da volan okrenete u lijevu ili desnu stranu ( bitno je samo da je volan okrenut potpuno u bilo koju stranu ) , kada tako vozite dodajte malo gasa , ako tada ne cujete nikakvo udaranje u predjelu lijevog ili desnog kotaca homokineticki zglobovi su ispravni . Navedeni zglob nije semering poluosovine .

na vrh Povratak na vrh

ALFA 145 1,6 BOXER - DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 12.03.2007 11:01:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam alfe145 1.6 boxer 95god.
Automobil sam stalno dodaje i oduzima gas kako u leru tako i u vožnji (na plinu vozi normalno).Stalno mi gori lampica od kompijutora(nekad se tjekom vožnje ugasi na sekundu ali se ponovo upali), bio sam na autodijagnostici u dva servisa i nitko nije mogao ocitati grešku (kažu da ne mogu uci u kompijutor).Ponekad kada ju palim zna se cuti pucanje iz auspuha. Nedavno je napravljen redoviti servis(zupcasti remen, filteri, ulje,svjecice…).
ODGOVOR:Pucanje iz auspuha navodi na neispravnost sustava paljenja , narocito visokonaponskih dijelova . Najprije ispitajte navedeni sustav a zatim otklonite uzrok-e . Po potrebi nakon toga testirajte i sustav goriva . Dijagnostika se ne radi samo ulaskom u memoriju ECU centrale ( kompjutora ) , postoji i niz drugih nacina samo ih treba znati .
DODATNO PITANJE:
Zašto ne mogu napraviti diagnostiku kompijutora(je li možda tvornicki zakljuca,ako je kako ga otkljucat...?)
ODGOVOR:
Najjednostavniji nacin dijagnostike jest spojiti se na dijagnosticki konektor na vozilu i uz pomoc servisnog kompjutora ocitati snimljene greške na kompjutoru vozila . Na žalost na taj nacin se ne mogu ni približno otkriti razne greške i kvarovi . Navesti cu primjer iz prakse . FIAT PUNTO , motor nema snage evidentno ne radi jedan cilindar , kompjutorski ocitana greška jest kvar bobine i lambda sonda . Medutim i bobina i lambda sonda su ispravne ( ustanovljeno pojedinacnim ispitivanjem ) a stvarno je bila neispravna ECU centrala ( kompjutor ) . OBJAŠNJENJE : Navedeno vozilo ima tzv. staticki razvod iskre na svjecici ( nema razvodnika paljenja ) a to znaci da napajanje primara bobine dolazi direktno iz ECU centrale . Bobina nije imala napajanje primara ne radi vlastitog kvara vec radi kvara ECU-a a efekt je isti,ne radi jedan cilindar . Kada ne radi jedan cilindar neizgoreni benzin iz tog cilindra dolazi u ispušni sustav i blokira rad lambda sonde koja dalje ne radi . Kao što sam vec ranije spomenuo kompjutor ECU registrira grešku-kvar bobine i lambda sonde što nije tocno jer je stvarno neispravan kompjutor ECU . Kada bi netko oslanjajuci se na informaciju koju je ocitao na kompjutoru zamijenio bobinu i lambda sondu ucinak bi bio nula jer je pokušao riješiti posljedicu a ne UZROK . U opisanom primjeru zamijenili smo ECU centralu nakon cega je bobina pocela normalno davati iskru za sve cilindre a lambda sonda je pocela normalno raditi jer nije bilo povecane kolicine HC ( neizgoreni benzin ) koji je blokira .
Na kraju bih naglasio da se dijagnostika može uspješno raditi ako uz svu potrebnu dijagnosticko servisnu opremu postoji i baza podataka koja sadrži sve tehnicke podatke za sve komponente sustava na vozilu . Kada bi bilo moguce otkrivati pojedine kvarove na vozilu putem dopisne pošte ili usmenom predajom onda SERVISI ne bi ulagali enormna sredstva u potrebnu opremu i bazu podataka na što ih prisiljava proizvodac vozila . Napomenuti cu samo detalj da se baza podataka svake godine nadopunjava a cijena nadopune i produženja trajnosti iste je bezobrazno skupa i zato servisi ljubomorno cuvaju te podatke .
na vrh Povratak na vrh

BMW 530D - NULTI SERVIS NAKON KUPNJE

Datum objave: 12.03.2007 10:43:00
Slika
PITANJE: Poštovani,procitao sam sva pitanja na Vašoj stranici i upucujem svake pohvale na Vaše strpljenje prilikom odgovaranja i baš zato što ste tako strucni i strpljivi uputio bih Vam nekoliko pitanja jer se nadam da cete mi odgovoriti , a u strucnost, iskrenost i ispravnost odgovora ne sumnjam.
Vlasnik sam BMW-a e39 iz 2001., redizajn, 530d,142 kw. Auto je kupljen rabljeni, imao je navodnih 129000km, uvoz Austrija, doimao se ocuvano, gume 225/55/16, što je za ovjes zahvalno. Prije kupovine obavio sam dijagnostiku u ovlaštenom BMW servisu AC Baumgartner, gdje se pokazalo da je kompresija jako dobra( vrijednosti su izmedju -4 i 5 za normalno i auto je tako i imao, svaki cilindar izmedju -0,8 do 2,2). Covjek koji je to mjerio kaže da je strucnjak koji je dugo godina radio u Munchenu u BMW-u i da je siguran da je to original kilometraža jer ima taj neki jako dobar uredaj za mjerenje. Takodjer bilo je potrebno promijeniti jedan nosac motora jer se culo lupkanje, pa ne znam je li to normalno. Poslije toga, nakon kupovine, sam napravio servis sa izmjenom svih filtara i ulja,5w-40 , mobil. Auto sad ima 140000km i u medjuvremenu sam nedavno mijenjao srednju pumpu goriva, te akumulator, a display BC-a i kilometraže je oštecen i ne vidi se dobro, no to je navodno inace slaba strana tog modela. Nakon ovog uvoda ono što me zanima je:
-Da li je stvarno moguce utvrditi da je to ta kilometraža
-Da li je normalno da je srednja pumpa goriva mijenjana pri tim kilometrima
-Koliki je servisni interval na autu i šta me od velikih ulaganja ceka pri ovoj kilometraži ako je prava
-Kad je hladan cuje se malo kao zveckanje iz motora,u leru i prilikom kretanja. Da li je lanac u pitanju i je li to opasno? kad se zagrije zvuk se ne cuje toliko ili uopce.
-Kad je hladan, pogotovo kad su niže temperature cuje se zvuk turbine, ništa jako ili neugodno, ali cuje se, nakon vrlo kratko kad se malo zagrije ne cuje se više uopce, pa da li je to normalno i kad se treba raditi servis turbine?
-kolika je trajnost motora
-Da li digitalna klima stvara probleme na tom modelu
I ako moze Vase opcenito mišljenje o ovom modelu auta i motoru jer je navodno jako dobra serija ciji motori su dugotrajni?
ODGOVOR:Kvaliteta motora ovoga vozila je neupitna i uz adekvatnu pažnju i redovno servisiranje može voziti jako dugo . Stvarna kilometraža na vozilu se ne može utvrditi jedino po subjektivnom opcem dojmu . Uvijek kada se kupi bilo koje rabljeno vozilo te ako isto vozilo nije za daljnju prodaju vec za osobnu upotrebu treba napraviti NULTI SERVIS vozila a što se jako isplati . Obavljanjem navedenog servisa djeluje se preventivno na mnoge buduce kvarove koji bi mogli biti jako skupi ( popravak mjenjaca , servo-volana , razvodnog mehanizma ….) . Navedeni servis obuhvaca izmjenu svih tekucina , filtera , provjeru stanja motora , razvodnog mehanizma , upravljackog mehanizma , kocnica , ovjesa i t.d. Servisni interval je 15.000 km . Zvuk koji se cuje kada je motor hladan je vjerojatno hidropodizac . Servis turbine se radi kada postoje odredeni simptomi u tom smislu a preventivno servisiranje je na 150.000 do 200.000 km . Digitalna klima ne stvara nikakve probleme i pouzdano radi ali kao i sve ostalo navedeni klima sustav se redovito servisira svake dvije godine što je vrlo bitno za pouzdani i dugotrajan rad bez kvarova .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,3 - KARBURATOR

Datum objave: 12.03.2007 10:33:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadett 1.3 s pierburgovim 2e3 karburatorom i sekundarni leptir mi se nece otvara niti brizga se gorivo kada je gas na 3/4, kad je spremno sekundarno grlo da se upali tj. da pocme sa radom ne dogada se ništa, sve sam prova ali nema koristi, molim vas ako znate problem javite mi jer me to više izluduje.
ODGOVOR:Drugo grlo ( sekundarno ) otvara se putem podtlaka a uzrok može biti zacepljenje kanala za podtlak , neispravna membrana ili blokada samog leptira . Najbolje je demontirati karburator i napraviti servis karburatora .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - PROMJER CILINDRA ??

Datum objave: 12.03.2007 10:26:00
Slika
PITANJE: Koliki bi trebao biti promjer cilindara nakon prve specijale na automobilu Renault 19 1.8 16v.
ODGOVOR:Odgovor na pitanje može se dati kada postoje svi relevantni podaci o navedenom vozilu ( šifra motora , tocna zapremina ccm , snaga motora KW , godina proizvodnje ) . Uobicajeno je da je prva prekomjera ( specijala 0,20 mm veca od standardnog promjera cilindra . Neki RENAULT motori imaju blok motora s cilindrima za mokru ugradnju u tom slucaju se ne radi obrada cilindra na preko mjeru ( specijalu ) vec se ugraduju novi cilindri i novi klipovi dimenzije STANDARD ( uvijek iste dimenzije ) .
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,4 i.e - CKP SENZOR

Datum objave: 12.03.2007 10:20:00
Slika
PITANJE: Imam fiat tipo 1.4 ie 90 godina,a u zadnje vrijeme imam problema sa pokretanjem motora.Mislim da je problem u senzoru faze motora tj. ckp senzoru pa me zanima kako ga ispitati dali je ispravan te kako ga podesiti . Šifra motora je 160A1.046 version 160AD55A, zanima me još kako ga pricvrstiti tj. na kojoj poziciji jer ima i nosac senzora koji se zakrece jer možda nije na dobroj poziciji, ima dva kontakta te moram li ga odpojiti kad ispitujem .
ODGOVOR:Navedeni senzor možete ispitati ohm-ski ili osciloskopom . Otpor senzora treba biti 578 do 782 ohma .CKP senzor treba biti udaljen od rotirajuceg nazubljenog vijenca 0,9 do 1,0 mm. Ako mjerite otpor senzora morate ga odspojiti .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - KOJE GORIVO ?

Datum objave: 12.03.2007 10:14:00
Slika
PITANJE: Prijatelj je kupio nedavno Peugeota 406 sa 1,9 td motorom,mislim da je to klasican turbodizelaš.Pitao me,kakvo gorivo da toci u njega,jer mu neki savjetuju da toci iskljucivo eurodizel,dok mu drugi govore,da može i obican dizel.Njemu se dopala varijanta sa obicnim(d2)dizelom,jer ga može povoljno nabaviti.
ODGOVOR:Ako navedeni motor ima potpuno mehanicku visokotlacnu pumpu , može koristiti navedeno gorivo . Ako je pumpa elektronska gorivo mora biti nisko sumporni eurodizel.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 - NIJE ZA DIVLJANJE !

Datum objave: 12.03.2007 10:02:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Lagunu 2.0 16v 2003 godina.Problem se sastoji u tome, da auto u 2,3,4 ne ide do blokada 6500 okretaja, vec kao da na 5500 gubi snagu.Kada se krene 1,2 pun gas, prvu zavrti do blokada, a drugu nece nego na 5500 pocinje cukati.Kada krenem 1 do 6500, a s drugom stanem na 5000, držim tako 10-tak sekundi i onda dodam pun gas, dode i u 2 do 6500.Tlak goriva je ok uvijek je 4,5 bara, filter goriva i zraka novi, nove lambda sonde, ima ih dvije, novi katalizator,svjecice.
Auto troši normalno, od 8-10 litara.Uglavnom, kada ga se drži na 5000 okretaja u 2,3,4, 10-15 sekundi, te onda doda gas auto bez problema ode do blokade.Taj auto nije za divljanje, niti se tako vozi, ali volio bi riješiti taj problem, da auto bude 100% ispravan.
ODGOVOR:Razlog pomanjkanja snage i postizanja maksimalnog broja okretaja može biti u mehanickom sustavu motora ( propuštanje ventila , djelomicno zacepljenje usisnih kanala ili usisne grane ) te u sustavu ubrizgavanja i paljenja . Trebalo bi krenuti logicnim redoslijedom : kontrola ispravnosti injektora , kontrola kolicine goriva , ETC senzor , Senzor temperature usisanog zraka i na kraju kontrola ECU centrale .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - VIŠE PITANJA

Datum objave: 12.03.2007 09:56:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadetta 1.3 benzinac 44 kW, zanima me da li je sa 9.5bara ispravna kompresija, i koliko može ostupati, kakvo ulje koristiti za taj motor ? drugi dio što me zanima su kocnice, iako mi je majstor rekao da ih tek na ljeto mjenjam jer su diskovi uredu a na plocicama još ima "mesa", ipak mene zanima zašto mi se volan trese prilikom jaceg pritiska na kocnicu, zadnjih nekoliko dana nekad cujem i kako nekad zaškripe kocnice samo pri malim brzinama (stajanje na semafor) kao da su mokri diskovi.Koliki je normalni pritisak u gumama 165/70 R13 .
ODGOVOR:Tlak kompresije od 9,5 bara je donja granica . Odstupanje je 10 do 15% . Za ovaj motor možete koristiti ulje 10W-40 . Vibracije volana ne moraju biti od kocnica , uzrok mogu biti gume i felge . Škripanje kocnica je znak lošeg stanja frikcionog materijala kocnica ili su ugradene kocione obloge druge klase . Tlak u gumama je 1,9 bara prednje i 1,8 bara zadnje .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2 GTD - STAJAO 6 MJESECI

Datum objave: 12.03.2007 09:48:00
Slika
PITANJE: golf 2 GTD 1.6
Auto je stajao nepaljen 6-mjeseci, poslije prvog startanja izbacuje plavi dim prilikon rada motora,dali je motor odslužio svoje ili mu ima lijeka i što bih trebao uraditi.
ODGOVOR:Motor izbacuje plavi dim jer ne radi jedan cilindar a navedeni dim je nesagoreno gorivo . Nakon dugog stajanja svakako treba zamijeniti ulje u motoru i filtar ulja . Ako i nakon 5 do 6 minuta motor i dalje plavo dimi potrebno je izmjeriti kompresiju , ispitati dize i grijace . Kompresija treba biti iznad 26 bara a dize moraju ubrizgavati gorivo u obliku stožasto raspršenog mlaza a ne u obliku koncentriranog mlaza .Najvažnije je da kompresija na sva cetiri cilindra bude iznad navedene vrijednosti . Dobra kompresija za ovaj motor je iznad 30 bara .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - TERMOSTAT ILI ....??

Datum objave: 12.03.2007 09:26:00
Slika
PITANJE: Vozim Mazdu 323f 2.0 ditd 74kw 12/2001. godina.Jucer mi se javio problem naglog podizanja temperature što mi je rezultiralo prokuhavanjem.Mehanicar kaže da mi je blokirao termostat.Dok je auto u leru ventilator je upaljen i temperatura se ne diže,ali cim ga vozim temperatura se diže. Vodu nigdje ne pušta, a gornje crijevo od
kilera bude vruce dok je doljnje crijevo potpuno hladno. Mehanicar kaže da ne distribuira vodu kroz motor.
ODGOVOR:Ako je gornja cijev hladnjaka vruca a donja hladna , neispravan je termostat .
DODATNO PITANJE:
Mehanicar mi kaže danas da mi treba zamijeniti brtvu glave i da je to problem, a ne termostat, te da mijenjanje zahtijeva brušenje glave itd..?Nisam baš siguran u njegovo tumacenje, pa zato pitam Vas. Je li to moguce? Rekao mi je da je danas upalio auto i da je otvorio cep hladnjaka i da je voda radila mjehure kao kad kuha voda što po njemu ukazuje na brtvu glave. Prije dva mjeseca sam promijenio donju cijev jer mi je napukla, ali otkad sam promijenio cijev nisam primjetio nikakvo puštanje bilo ulja, bilo vode. Jedino mi se nekada upali spirala na kontrolnoj ploci, nakon cega iskljucim struju i ugasim je, ali mi se ponovno upali nakon tjedan do 10 dana. Da probam prvo kupiti termostat nego radije skidati cijelu glavu i brusiti je?
ODGOVOR:
Uredenje glave motora nije jeftino ( ako se radi po pravilima struke ) , zato bi bilo mudro da se izvadi termostat ili da se stavi novi termostat ( originalni ) . Nakon toga treba ispitati motor na probnoj vožnji i ustanoviti tocno o cemu se radi . Ako motor ne izbacuje rashladnu tekucinu znaci da nije potrebno uredenje glave motora . Ukoliko se ustanovi da se motor grije više od normale uzrok može biti i djelomicno zacepljen hladnjak . Antifriz ne smije izlaziti ni na jedan cep ( ni na hladnjaku ni na ekspanzionoj posudi ) .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - OD DRUGI PUT KRESNE OD PRVE

Datum objave: 12.03.2007 09:19:00
Slika
PITANJE: fiat bravo 1.6 16v
Prije par tjedana sam kupio navedeni auto 2000god sa plinom.Auto ima 156000km,servisiran u ovlaštenom servisu..Prije koji dan me poceo zezati ;pri prvom paljenju samo zavergla,a ponekad i sastavi...
Od drugi put kresne od prve.Drugi problem je to što kada ga palim kasnije auto mi crne ak ne taknem malo gasa...prošli gazda me upozorio na to da ga zna zekat motoric ler gasa.Zanima me vaše mišljenje..
ODGOVOR:Najbolji potez bi bio da napravite dijagnostiku motora . Bivši vlasnik sigurno zna sve kvarove na vozilu i zato ga je i prodao . Sporadicno popravljanje ce vas koštati živciranja .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i.- HLADAN SE GUŠI

Datum objave: 12.03.2007 09:12:00
Slika
PITANJE: Molim vas da mi kažete koji mogu biti razlozi da auto kada je hladan u voznji se guši .Cim se ugrije bude sve u redu.Radi se o GOLF 3 benzinac 97god.1600cm.74kw.To je motor od golfa 4-ajspric[bar su mi tako rekli].Elektronika,svjecice,bobina,razvodnik..... su u redu[na kompjuteru].Kažu mi da je to mehanicki kvar.
ODGOVOR:Uzrok slabo rada motora u hladnom stanju je najcešce niski tlak goriva , loši ili prljavi injektori , ETC senzor . Ispitajte navedeno a nakon toga po potrebi ispitajte sustav ubrizgavanja .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO GRANDE - KVAR NA NOVOM AUTU

Datum objave: 09.03.2007 15:38:00
Slika
PITANJE: Prije tri tjedna kupili smo novi Grande Punto 1.4 Dynamic 8v i vec drugi dan vožnje pocela se nakon 10-ak prijedenih km paliti signalna lampica kvara na EOBD sistemu. Suprug je išao u kod ovlaštenog servisera gdje je auto kupljen i dijagnosticiran je kvar na varijatoru faze. Zamijenili su varijator faze novim medutim i dalje se u vožnji pali ta lampica
a auto gubi na snazi, tj. kod dodavanja gasa ne dobiva odgovarajuce ubrzanje (guši se) te motor više buci. Što uciniti s obzirom da se radi o potpuno novom autu?
ODGOVOR:Navedena lampica se pali kada postoji greška na sustavu ubrizgavanja . Vaš auto je novi i pod garancijom , zato nema razloga za brigu , treba samo otici u ovlašteni FIAT servis gdje cete dobiti adekvatnu uslugu .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO - LAMPICA AKUMULATORA

Datum objave: 09.03.2007 15:34:00
Slika
PITANJE: Imam Citroen Saxo 1,0 1999.godište.Zadnjih par dana nakon paljenja auta na komandnoj ploci ostaje svijetliti signalna lampica akumulatora. Pri višim okretajima se ona ugasi ali se tokom voženje nakon nekog vremena opet upali iako ne najjaceg intenziteta.Zanima me da li je u pitanju akumulator ili možda regler.
ODGOVOR:Prema vašem opisu kvar bi trebao biti na diodnom mostu , može biti i regulator napona . Alternator se mora servisirati i tom prilikom ce se zamijeniti neispravni dijelovi .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7-TD - MALA KOMPRESIJA

Datum objave: 09.03.2007 15:22:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Astre F 1.7TD iz 1998 i prešao je skoro 150 000km. Skoro sam primijetio da motor dimi više nego što bi trebao pa sam morao posjetiti servis. Ispostavilo se da je kompresija mala na dva od ukupno cetiri cilindra. Jel je moguce da je vec Bosch pumpa dotrajala i da je treba promijeniti (što nije nimalo jeftin zahvat) ili pak treba uciniti nešto drugo (promijeniti karike cilindra ili možda polugeneralka)? Isto tako, kakva je razlika izmedju generalke i polugeneralke i isplati li se nešto od toga ciniti u mom slucaju?
ODGOVOR:Generalka motora i visokotlacna pumpa ( Bosch pumpa ) nemaju veze jedno s drugim . Generalka motora se radi kada su istrošeni cilindri . Polugeneralka je uredenje glave motora , zamjena klipnih prstena i zamjena ležaja klipnjaca . Kako cete znati da li treba raditi generalni popravak motora ili polu – generalni popravak motora ? U oba slucaja treba demontirati glavu motora i tada strucna osoba treba pregledati blok motora i cilindre te zakljuciti na osnovu mjerenja da li je potrebna generalna reparatura ili polu-generalna reparatura motora . Visokotlacna pumpa ( Bosch ) i dize su drugi dio price . Ako su dize loše svakako ih treba zamijeniti . Visokotlacna pumpa je uglavnom dobra ali na 150.000 km dobro bi došao servis pumpe . Navedeni servis nije jako skup jer se mijenjaju samo neki dijelovi ( brtvila , ležaj , solenoid ) . Na kraju želim naglasiti da se prije bilo kakvih radova posavjetujete sa strucnom osobom te da se napravi procjena troškova ( materijal i rad ) .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 09.03.2007 15:15:00
Slika
PITANJE: Upravo sam kupio Mazdu 323 DITD 2,0 iz 12. mj 2002. s predenih 145tkm.Automobil je redovito servisiran svakih 15tkm. Zanima me kada je potrebno zamjeniti zupcasti remen, jer mi se cini da je automobil prešao dosta kilometara, kako mi se ne bi dogodila havarija usljed pucanja remena.Druga stvar koja me zanima je da li je kod promjene remena obavezno promijeniti i zatezace remena(španere).To pitam jer su original zatezaci enormno skupi.Zanima me da li Vi obavljate izmjenu zupcastog remena i okvirna cijena ukupnog posla s dijelovima.
ODGOVOR:Razvodni mehanizam ( zupcasti remen , natezac , klizac , pumpa za vodu , brtva ) na ovom motoru mijenja se svakih 80.000 km . Uvijek se mijenja sve jer je to jedna cjelina . Kod nas možete obaviti navedene radove a za tocne informacije trebam broj šasije , snagu motora i tocnu zapreminu motora .
na vrh Povratak na vrh