Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF IV 1,9-TDI - NEMA SNAGE, DIMI

Datum objave: 15.02.2007 11:48:00
Slika
PITANJE: Sajt vam je super i puno se da nauciti iz pitanja i odgovora. Imam jedan problem, WWgolf IV 1,9 TDI 66kW, 2000 g, pred par dana je poceo slabo vuci (narocito kad je hladan), negdje oko 2000 okretaja suklja crni dim, i slabo vuce, na 2500 okretaja pocinje normalno vuci i dimi puno manje. Bio sam kod mehanicara koji je napravio kompjutorsku dijagnostiku i kaže da mu ne javlja nikakvu grešku, ali da misli da je najvjerojatnije otišao regulator protoka zraka ali ne do kraja (jer ne javlja grešku). Kaže mi mehanicar da bi najbolje bilo staviti (posuditi mjerac protoka od ispravnog auta i vidjet što ce biti). Pitanje: dali je moguce da je nešto neispravno, a racunalo ne javlja grešku i dali EGR ventil javlja neispravnost racunalu, te konacno postoji li metoda da se dijagnosticira kvar bez isprobavanja.
ODGOVOR:Dijagnostika motora i pojedinih sustava na vozilu je kompleksna aktivnost koja podrazumijeva osim znanja i upotrebu raznih instrumenata , naprava , alata , a servisni kompjuter je samo jedan od uredaja koji može pomoci prilikom dijagnostike motora . Rezultat dijagnostike je otkrivane pojedinih kvarova na motoru ili na upravljanju motorom . Na taj nacin može se utvrditi opce stanje motora . Ako je to moguce najbolje je da dijagnostiku i popravak obavlja isti strucnjak ( servis ) .
U ovom slucaju kojega navodite moguci uzroci su :
-EGR ventil
-niski tlak turbine
-propuštanje ili zacepljenje na visokotlacnoj strani turbine
-regulator turbine
-mjerac protoka zraka
-aktuator ( elektronika ) u pumpi visokog pritiska
Odluka je na vama da li cete popravak raditi parcijalnom zamjenom pojedinih dijelova ili globalnom dijagnostikom motora i upravljanja motorom .
na vrh Povratak na vrh

ALFA 145 - INDIKATOR RUCNE KOCNICE

Datum objave: 12.02.2007 23:59:00
Slika
PITANJE: Imam alfu 145 96.god i imam problema sa indikatorom rucne kocnice na instrument ploci. Rucna mi je spuštena ali indikator je i dalje upaljen.Nekad mu dode pa se ugasi i onda se opet upali.U cemu je problem, dali u nekom kontaktu ili necem drugom i dali to mogu sam popraviti?
ODGOVOR:Indikator lampica rucne kocnice ima dvostruku funkciju , pali se kada se povuce rucna kocnica ali se takoder pali i kada nedostaje ulja u posudi za hidrauliku kocnice . Pogledajte koliki je nivo ulja u posudici .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZVIŽDANJE TURBINE

Datum objave: 12.02.2007 23:50:00
Slika
PITANJE: Na Opel astri 1,7 td 1995. (GM motor) napravljena je generalka na motoru. Uredena je glava - novi ventili, vodilice i gumice ventila, brušenje bloka - novi klipovi s karikama, brušenje radilice - novi ležajevi, kao i sve druge brtve, remenice i semerinzi. Sada se iznad cca 1500 okretaja/min cuje zvuk turbine kao zviždanje - cviljenje, a posebno se pojacava kod dodavanja ili otpuštanja papucice gasa. Prije zahvata na motoru (izmjerena je kompresija 25 na svim cilindrima) takav zvuk se nije cuo.
ODGOVOR:Postoje samo dva uzroka koja mogu biti . Prvi uzrok je propuštanje zraka na tlacnoj strani turbine , to znaci da propuštanje može biti na bilo kojem spoju , dosjedu , cijevi ili intercooleru . Drugi uzrok je sama turbina odnosno njeno istrošenje .
Pažljivo ispitajte ovo prvo .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 - SPAJANJE MJERACA PRITISKA ??

Datum objave: 12.02.2007 23:47:00
Slika
PITANJE: Imam problem kod Opel Corse 1.4 . Kupio sam mjerac pritiska ulja ali nisam dobio uputstva o spajanju..Kamo spojiti senzor koji ce mjeriti trenutni pritisak ulja?
ODGOVOR:Kada bih vidio navedeni instrument lako bi vam odgovorio . Princip spajanja je taj da se treba spojiti odgovarajuci indikator ( trebali ste ga dobiti uz instrument ) na hidraulicki tlak ulja , mjesto spajanja je kod filtra ulja . Elektricki dio spaja se na stalni plus preko prekidaca za svijetla a minus spojite na mjesto gdje je najzgodnije .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM SA SERVOM

Datum objave: 12.02.2007 23:41:00
Slika
PITANJE: Vozim opel astru 2002. god. koja je prešla oko 130.000km, medutim imam problem sa servo upravljacem. Kao da i nema servo uredaja na upravljacu. Pri okretanju na parkingucse kao pretakanje tekucine .
ODGOVOR:Hidraulika servo volana sastoji se od niskotlacnog i visokotlacnog dijela volana . U navedenom slucaju kvar treba tražiti u visokotlacnoj servo pumpi ili u zubnoj letvi . Najprije treba ispitati visokotlacnu pumpu , ako je ona ispravna onda je kvar u zubnoj letvi volana ( hidraulicki dio ) . U vecini slucaja nije potrebna zamjena vec je moguc popravak uz zamjenu pojedinih brtvila .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - EKSPLODIRALO BOČNO STAKLO !!

Datum objave: 27.03.2011 22:59:47
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Clio II Storie 12. 2006. Da li ste ikada culi i da li je moguce da vozacko bocno staklo na vratima pukne samo od sebe, (eksplodira!?)? Naime poznati su mi slucajevi iz prakse za zadnja i prednja stakla ali ovome se svi cude. Naravno u servisu odbijaju bilo kakovu mogucnost samopucanja. Auto ima elektro podizace. Dogodilo se tijekom noci 5.2.'07. kad temperatura ni nije bila u minusu. Ne tražim obeštecenje od servisa iako je auto pod garancijom, samo me zanima ima li u praksi zabilježen takav slucaj i je li to i teoretski moguce. Staklo je eksplodiralo na nacin da ga je bilo i u vozilu i više od metra prema van !?. Mogucnost da je razbijeno od strane nekoga svedeno je gotovo na nulu.

ODGOVOR:

Da to se dogada , u svojoj praksi sam to imao nekoliko puta . Navedena pojava se može objasniti kao feler u proizvodnji ili permanentna napetost u samom ležištu stakla u vratima .

na vrh Povratak na vrh

ROVER - 200 - KUPUJEM ??

Datum objave: 12.02.2007 23:26:00
Slika
PITANJE: Molim vas da mi malo detaljnije opišete karakteristike rovera 200 1.6 98g. i njegove mane kojih koliko cujem ima jako puno. Kupujem auto pa da se ne zaletim pa da kasnije požalim. isto tako ako imate savjet koji auto u ovoj klasi za cca 3000 - 4000 eura a da nije stariji od 95g.
je dobar izbor.
ODGOVOR:Ovo vozilo kao i navedeni motor su dobre kvalitete . Vozilo je vizualno atraktivno i za vožnju je jako ugodno . Najveca mana ovoga automobila je servisna mreža i nabavka rezervnih dijelova . Dijelovi potrebni za redovno servisiranje se mogu naci u ponudi ali ako je potreban neki vitalni dio npr. za sustav ubrizgavanja , sustav paljenja , ovjes i t.d. onda se to mora narucivati i dugo cekati . Bolji izbor je CLIO , PUNTO , ALFA , OPEL , PEUGEOT .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II , 1,3 i. - PRVO DIJAGNOSTIKA !!

Datum objave: 12.02.2007 23:21:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa Golfom 2, 1.3. benzinac 91.god. Naime pri jutarnjem paljenju ne upali mi od prve nego tek nakon par pokušaja i tad kad upali ne smiješ mu dat gas jer se ugasi nego se mora ostavit da radi neko vrijeme da primi gas. Prekidac od lambda sonde nije prikljucen jer kad se prikljuci tad nikako više ne radi jedino kad je iskljuceno, i ponekad u vožnji osjecam kao da ce se ugasit i tad ponovno krece. Pitao sam razno razne majstore po tom pitanju no oni mi kažu da treba mjenjat elektronske dizne i što ja znam što još te vas stoga molim da mi pomognete oko tog pitanja.
ODGOVOR:Osim diza postoji još niz faktora koji mogu stvarati poteškoce ( tlak goriva , potenciometar , map senzor , senzor temperature zraka u usisnom kolektoru , etc senzor … ) . Na vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora i nakon toga ce te imati rezultate odnosno znati ce se što je sve potrebno da bi se motor doveo u ispravno stanje . Pojedinacna zamjena pojedinih dijelova po metodi slucajne procjene nece dati rezultat a nece biti ni jeftina . Savjet je , dijagnostika motora i onda popravak .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,1- PROBLEM KOCENJA

Datum objave: 12.02.2007 23:16:00
Slika
PITANJE: Imam jedan probelm s kocenjem na citroen ax 1,1 91god.Prilikom kocenja auto je neutralan, tj nosom se ne zapikava vec ostaje u ravnini.Put kocenja se znatno produžio.Zbog tog problema promjenjeno je : prednji diskovi, prednje disk plocice, lajtunzi (vep hidraulika s inox opletom), zadnji bubnjevi , zadnje pakne , zadnji cilindrici (u njima su regulatori), kociono ulje , gl. kocioni cilindar. Ovo je sve koštalo dosta ali nije donjelo nikakvih rezultata auto i dalje ne ide nosom dolje nema silinu kocenja .Puno majstora me i odbija jer im se neda tražiti di je kvar, da li bi Vi bili voljin to potražiti ili ne .
Ne znam jel ima što promjeniti više a da vec nije – ništa nije kupljeno da je jeftino vec su sve bran name komponente brembo ferodo mintex lochead.
ODGOVOR:Ponekad se napravi sve moguce u cilju rješenja nekog problema a rezultat se ne postigne . Problem me zanima mogu se pozabaviti njime .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - DVA PROBLEMA

Datum objave: 12.02.2007 23:09:00
Slika
PITANJE: Imam par pitanja u vezi automobila Citroen Xsara,motor 2.0 Hdi 2003.g. oko 95000 km.
Kod startanja motora sve radi normalno,medutim u vožnji kad stanem,tj kad stavim auto u prazan hod brojac okretaja se nikada ne vraca u zadanu vrijednost(oko 900 okr/min) vec ostane desetak sekundi oko 1000 okr/min,ponekad i nešto više.Nakon desetak sekundi vrati se u normalnu vrijednost.Nije problem samo u brojacu okretaja vec i u motoru jer se cuje da motor pojacano radi i vibracije su jace u tih desetak sekundi.Bio sam vec dva puta u citroenovom ovlaštenom servisu,medutim sa nikakvim rezultatima.Zadnji puta su radili dijagnostiku i promjeni indikator temperature.Receno mi je da je sa autom sve u redu.Medutim ja sam sasvim slucajno došao do razloga problema,a razlog je sljedeci.Kad je auto bio u servisu izgorio je osigurac pokazivaca brzine(barem po njihovoj prici) i ja sam primjetio da motor radi normalno u praznom hodu,tj. da se, u vožnji kad auto stane, brojac okretaja vraca u zadanu vrijednost.Kad su promjenili osigurac sve se vratilo na staro.Imate li kakav savjet za gore navedeni problem?
Pitanje u vezi kocnica.Jako se cuje škripa i cviljenje(ponekad jako iritirajuce) stražnjih kocnica.Stražnje kocnice su diskovi s disk plocicama koje su promjenjene prije 10000 km.U servisu mi je receno da je sve u redu s kocnicama.Što bi mogao biti uzrok škripe i cviljenja kocnica?
ODGOVOR:Ako mislite da je uzrok navedeni osigurac najlakše ga je zamijeniti , medutim ne mislim da je to uzrok . Sami ste rekli da motor ima povišeni broj okretaja i to je uzrok . Treba ispitati da li je to zbog mehanicke greške ili do elektronske regulacije motora . Ukoliko ne možete riješiti taj problem u navedenom servisu promijenite servis koji ce to htjeti i moci napraviti . Škripanje kocnica je poznata pojava a dogada se kada se koriste disk plocice neodgovarajuce kvalitete ili kada nije dobra antivibraciona masa na samim plocicama .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 - NEVOLJE SA MJENJACEM

Datum objave: 12.02.2007 22:53:00
Slika
PITANJE: Nevolje su pocele sa mjenjacem.Prvo nije baš najbolje šaltao,zatim je iskakao iz 4-te, da bi na kraju nakon jednog iskakanja poceo da zuji kao da zupcanici udaraju jedni u druge i 4. nije više bila u upotrebi, dok su ostale brzine bile u funkciji ali se i kod njih culo kao da zupcanici pomalo zapinju jedni o druge. Obisao sam par majstora i ubijedili su me da trebam zamijeniti mjenjac jer je jeftiniji polovan mjenjac nego da moj popravljam.To sam i ucinio, medjutim taj polovan mjenjac je od pasata 1.9 TD 94 g.Nakon zamjene mjenjaca cini se da je sve ok tj dobro šalta, mdjutim ponekad kad stoji pa želim u prvu ili u rikverc ubaciti kao da zapne za nešto .Postoji problem i sa ubrzanjem vozila.
Naime sa mojim mjenjacem sam mogao u svakoj brzini voziti po 20 km/h više, do pojave brujanja motora i potrebe za vecom brzinom, nego sad sa ovim mjenjacem.Tj prije sam drugom vozio do 60km/h pa išao na trecu,a sad do 40 km/h pa treca,prije sam trecom brzinom vozio normalno do 80 km/h tek tad sam po zvuku motora prebacivao u 4 a sad to moram raditi na 60km/h.Prije na 110-115 (km/h)u 5 brzini samo šumi kao da se u autu ne cuje motor kao da nema opterecenja a sad vec na 100km/h i više pocne brujiti. Što se tice vuce ona je dobra samo kao da je limitirana u odnosu na ranije.U prvoj brzini povuce kao lud i ubrzava a onda kao da uspori ubrzavanje a pojacava buku tj traži drugu brzinu. Dali je sve ovo zbog drugog mjenjaca? Paše li uopce mjenjac od pasata 1.9 TD 94 g za golf-a 3 1.9 TDI 95g. 66kw? Šta je sa mojim mjenjacem, može li se on popraviti?
ODGOVOR:Ova dva mjenjaca se razlikuju u prijenosnim omjerima na diferencijalu i na pojedinim zupcanim parovima . Kucišta mjenjaca po vanjskim mjerama su isti ali se u navedenom razlikuju .Svaki mjenjac se može popraviti jer za to postoje rezervni dijelovi . Cijena popravka se zna kada se napravi revizija mjenjaca i kada se nakon toga napravi specifikacija potrebnih dijelova mjenjaca . Kako cete rješavati navedeni problem ( rabljeni mjenjac ili popravak postojeceg ) , odluku morate donijeti sami .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9-TDI - LITERATURA ?

Datum objave: 12.02.2007 14:11:00
Slika
PITANJE: Vozim golfa III tdi 110ps ,97 g., i stvarno nemam prigovora na auto (za sada)! Na satu piše 160000km, no najvažnije mi je da za sada nemam prigovora! No moj problem je u tome što nigdje ne mogu naci konkretne tennicke podatke o automobilu! Sve što sam našao na netu , nekeko mi je šturo i nedovoljno! A zanima me sve; tehn. karak. motora, elektronike, tehnickih nedostataka, usporedbe motora, održavanje....
Stoga bih Vam bio zahvalan ako bi me uputili na neku VW Golf III Fan Enciklopediju!
ODGOVOR:Navedenu literaturu potražite po knjižarama . Mogu vam navesti neke tehnicke podatke za motor : motor code AFN , stupanj kompresije 19,5 : 1 , tlak na dizama 190-20 bara , zacrnjenje na ispuhu k=3 m-1 % , ima hidropodizace , tlak kompresije 25 – 31 bar , tlak ulja 2,0 / 2000 ok/min , tlak turbine 050-065 bar/3500 ok/min , zupcasti remen se mijenja na 90.000 km . Sve tekucine je dobro mijenjati svakih 60.000 km ili dvije godine a ulje u motoru svakih 15.000 km ili dva puta godišnje .
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 500 - KICK-DOWN ?

Datum objave: 12.02.2007 14:06:00
Slika
PITANJE: Kupio sam mercedes 126 ; 500 SE,godina 1990.Auto ima automatski mjenjac.Interesira me dali taj mjenjac ima kick-down te dali ima filter ulja i koje ulje preporucujete.Primijetio sam da nema razlike dali je mjenjac u položaju E odnosno S.Isto tako sam primijetio da malo prokliže kada šalta iz prve u drugu,kasnije je sve u redu.
ODGOVOR:Ovaj mjenjac ima kick-down samo je pitanje da li to na vašem mjenjacu funkcionira . Isto tako treba ispitati da li i druge brzine na mjenjacu ispravno rade . Ovaj mjenjac ima filtar za ulje , u njega ide ulje ATF Dexstron 2 , kolicina ulja je 6,2 litre .
na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA - PAR KONJA U ERGELU !

Datum objave: 12.02.2007 13:58:00
Slika
PITANJE: HTIO BI, MALO ZA GUŠT, DODAT PAR KONJA U ERGELU,KAJ DA DELAM?VOZIM FIAT MAREU 2.0 20V 147HP .97g.
ODGOVOR:Povecanje snage za malo novaca moguce je modifikacijom usisa a najjednostavnije je ugradnja sportskog k&n filtra i eventualno finom obradom usisnog kolektora . Uz ovo može se ugraditi sportski ispušni sustav i to od katalizatora na dalje . Treca faza može biti modifikacija softwarea ali od ovoga nemojte ocekivati previše .
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI -CRANKSHAFT POSITION SENZOR ??

Datum objave: 25.03.2011 00:22:53
Slika
PITANJE: Šta je to Crankshaft position (CKP) sensor.
Koje su manifestacije neispravnosti ovog senzora.
ODGOVOR:CKP ( Crankshaft position ) senzor je impulsni davac koji šalje informaciju racunalu o trenutnom položaju radilice . Kada je neispravan motor ponekad ne pali ili uopce ne pali .
na vrh Povratak na vrh

VW CORRADO 2.0 - NEMIRNO RADI

Datum objave: 25.03.2011 00:26:58
Slika
PITANJE: Vozim Corrado 2.0 16v 92god 100Kw i imam problema oko servisa mašine tocnije nitko mi ništa nezna tocno rec sta moram mijenjat.. naime Motor ne troši ulje nit ne vuce slabo samo ponekad kad je ugrijan teže upali kao da mu nešto neda, zapravo kao da ima previše benzina u cilindru pa nemre upalit...neki kažu da je to alnaser drugi pak da su dizne.. Zamijenio sam i kablove svijecica + svijecice + razvodnu kapu + rotor + granu motora + gibljivu granu jer su bile potrgane sad cu i dizne + alnaser...Takoder sam mijenjao i zupcasti remen sa španerom i rolicama jer sam mislio da motor nije u fazi..Zanima me dal nakon zamjene dizni moram ici na poštelavanje glave einspritza jer moja je mehanicka glava? i kome moram to otic,dal vama ili kome drugom? Sad kad sam vec sve to izmijenio osim dizni i alnasera. Zanima me i zašto motor nemirno radi i potrošnja je od 6,5 lit do 10.0 lit..za potrošnju mi kažu da je i lambda sonda možda kriva jer je grana bila šuplja al sad kad je nova potrošnja ne pada a ne divljam sa autom..dal moram i tu sondu mijenjat... Pokušajte mi pomoc .
ODGOVOR:Nakon zamjene brizgalica ( diza ) ne mora se podešavati ništa , bitno je samo da su brizgalice potpuno ispravne . Motor može nemirno raditi iz više razloga , zato bi trebalo ispitati sustav ubrizgavanja goriva jer je najcešce on uzrok ( neka od komponenata ) . U navedeni sustav spada i lambda sonda koja se takoder mora ispitati . Ona može biti uzrok povecane potrošnje goriva a mijenja se samo kada je to neophodno . Ako vas još nešto zanima javite se .Kod nas možete napraviti sve što treba , nazovite radi dogovora .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - KONTROLNI PREGLED

Datum objave: 10.02.2007 10:07:00
Slika
PITANJE: Imam par pitanja o Peugeotu 206, 2000 god, 1.1. Kupila sam ga u 10.mjesecu 2005.god. Prije mjesec dana bio je u servisu na kontrolnom pregledu gdje su mi rekli da mu je otišao leteci ležaj i još mnogo toga. Nakon toga mnogi su mi rekli da je nemoguce da to ode na tako malo km (75 000). U drugom servisu rekli su mi da je on pun plehova i da nekada „zuji“ zato što se pogode frekvencije. Naime,taj zvuk se cuje na oko 2000 okretaja. Kako mogu znati treba li to promijeniti ili ne? Što bi sve trebalo na autu promijeniti s obzirom na km i godine? Od kad sam ga kupila mijenjane su mu prednje kocnice,ulje dva puta,voda s antifrizom.Osim toga,prije par dana slabije mu svijetli kontrolna ploca ali samo na jednom mjestu.
ODGOVOR:Ako je u pitanju strucna dijagnostika nekog kvara ili sumnje na kvar , tada ne treba slušati što mnogi kažu nego uvažavati strucno mišljenje mjerodavne osobe u koju imate povjerenja . Ako takvu osobu nemate vi dodite do nas pa cemo vam mi besplatno pregledati vozilo i reci o cemu se radi . Takav pregled ce biti vrlo koristan jer ce se vidjeti što sve trebate preventivno napraviti da vozilo dalje normalno funkcionira .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PALIO - MAGLJENJE STAKALA

Datum objave: 10.02.2007 09:54:00
Slika
PITANJE: Tragajuci za riješenjem problema na svom autu naišao sam na Vašu web stranicu i priznati cu Vam da sam bio prijatno iznenaden preciznošcu i korisnošcu Vaših savjeta, te Vam se stoga obracam sa nadom da cete svojim savjetom pomoci da riješim problem koji imam na svom autu.Posjedujem Fiatovo vozilo, marke Palio Wikend, god. proizv. 1999., pri cemu imam ogromne probleme sa maglenjem stakala u unutrašnjosti vozila.Problem je izraženiji kada se u autu nalazi više osoba.Iako je zrak u autu dovoljno topao, jedva uspijem osušiti mali dio vjetrobranskog stakla uz maksimalan pogon ventilatora, dok su stakla sa strane potpuno zamagljena uz prisustvo curaka vode.O svom problemu sam se savjetovao sa mnogim prijateljima, pri cemu sam dobijao razna objašnjenja, od curenja rashladne tecnosti na grijacu zraka do kvara klapne na sistemu za recirkulaciju zraka.Napominjem da auto ima manuelnu klimu i da mi nije poznato kada je zadnji put servisirana, jer je auto odnedavno kod mene.Tokom brisanja magle primjetio sam da na staklu ostaju masni tragovi.Kontrolom nivoa rashladne tecnosti nisam primjetio gubitak iste.Dugme za aktiviranje klapne na sistemu za recirkulaciju zraka svijetli u položaju kada je iskljuceno i tokom iskljucivanja i ukljucivanja istog ne cuje se rad motorica koji upravlja klapnom.
ODGOVOR:Ako vi želite riješiti problem s grijanjem sigurno cete ga riješiti . Iz vašeg teksta može se zakljuciti da postoje dva ili tri problema . Prvi problem je cirkulacija zraka koja mora biti intenzivna narocito na ventilacionim kanalima na koje usmjerite struju zraka , drugo je ispravnost klima sustava i trece je masni tragovi tekucine na staklu . Za prvi problem treba otvoriti sam grijac i provjeriti ventilacione kanale i zaklopke za usmjeravanje zraka . Nakon toga treba rješavati problem masne tekucine a to je zapravo antifriz koji negdje u predjelu grijaca izlazi van sustava i nošen strujom zraka lijepi se za staklo . Na trecem mjestu je servis sustava klime koji treba biti ispravan i kao takav ima korisnu ulogu u vozilu cak i zimi jer pomocu njega možete vrlo brzo odmagliti kompletnu kabinu i stakla . Na kraju ovaj posao nije za amatera vec za cistog znalca i profesionalca .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 16V , MOTOR AHW - STAVLJANJE U FAZU

Datum objave: 10.02.2007 09:43:00
Slika
PITANJE: Zanima me gdje se tocno nalaze i kako izgledaju oznake na motoru golfa 1.4 16V.Raspala se vodena pumpa u roku par sekundi, srecom doma u dvorištu, upalio auto pocelo strugat pa drobit, ugasim odmah ali izgleda da je remen preskocio. Oznake koje sam našao ne poklapaju se, motor se okrece nigdje neije da se neda okrenut a na kljuc nisam ni probo dok ne saznam oznake da ga stavim u fazu.
55kw.98g.broj šasije WVWZZZ1JZXBO40887.oznaka jeAHW od 98-02g.
ODGOVOR:Ovaj motor ima dva zupcasta remena , dva natezaca i dva klizaca remena . Da bi se isti stavio u fazu potrebno je imati specijalni alat za faziranje i to : Alat No T10016 , alat No T10074 , alat No 3415 i alat No 10028 . Uz ovaj alat potrebno je i strucno znanje za tu svrhu . Ako je vozilo vaše možete pokušati to napraviti a jedina oznaka faze nalazi se na pogonskoj remenici zupcastog remena s gornje strane .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ULJE IZNAD MAKSIMUMA ?

Datum objave: 28.03.2011 20:18:13
Slika
PITANJE:

Što se može dogoditi motoru ako se sipa previše ulja, dakle iznad max????

ODGOVOR:

Ako u motoru ima znatno više ulja od maksimuma , višak ulja ce motor izbaciti putem oduška ulja . Navedeni odušak spojen je tako da ce taj višak ulja opet doci u cilindar a iz cilindra u ispušni sustav i katalizator . Na taj nacin ce navedeni višak kroz ispušni sustav izaci iz motora ali ce pritom oštetiti katalizator .

na vrh Povratak na vrh