Danas je: 16.12.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

YUGO 45 - NAKON 2 MJESECA NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 16.03.2012 06:57:23
Slika
PITANJE:

imam problem kod yuga 45 87god. stavio sam mu nove karike i auto je radilo super,palio je na pola kljuca ,medjutim 2 mjeseca ga nisam palio ,sad kad sam pokusao da ga upalim nije mogo,,vergla samo sto ne upali molio bih vas oako mozete da mi pomognete u ovom problemu

ODGOVOR:

Motor ne može upaliti radi tri osnovne stvari a to su : kompresija, gorivo, struja na svjećicama. Najprije izmjerite ili provjerite kompresiju ( treba biti veća od 9 bara ) . Po potrebi ulijte malo ulja u cilindre i nakon toga pričekajte 30 minuta da ulje dođe do klipnih prstenova. Nakon toga nekoliko puta elektropokretačem startajte motor bez svjećica . Tako će ulje podmazati cilindre i klipne prstenove a kompresija će se popraviti . Stavite svjećice , povucite čok i pokušajte upaliti motor. Ako motor ne upali provjerite ima li iskre na svjećicama i provjerite ima li benzina u karburatoru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 TD - ULJE U MJENJAČU ?

Datum objave: 16.03.2012 09:21:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam auto golf 2 TD, 86 godište. Prije par dan morao sam promijeniti mjenjač. Sad mi je mjenjač ili od golfa 3 ili nekog kedija i poluge mi nisu najbolje namještene, bio sam kod par majstora ali ako mi namjeste prvu i drugu brzinu onda često umjesto u petu ubacim u treću (peta je skroz desno i baš moram zapeti da ubacim), ako mi namjeste petu onda teško ide u prvu i drugu (baš moram vući ručicu ulijevo da ubacim). Ima li neka caka kako namjestiti poluge pa da sve bude OK. I još jedno pitanje, da li je potrebno da promjenim ulje u mjenjaču (neki mi savjetuju da ga ne mjenjam, jer je bolje tvorničko neko ono koje se sada kupi u auto dijelovima) Hvala vam najeljepša.

ODGOVOR:

Ne postoji nikakva CAKA , potrebno je samo odraditi stručno i profesionalno podešavanje poluga za šaltanje brzina . Taj posao bi trebao znati svaki bolji automehaničar . Obzirom da je vozilo Vaše i da Vi osobno plačate sve popravke na vozilu , ulje u mjenjaču mijenjajte ili NE mijenjajte po vlastitoj logici ili rezonu . Ja ću Vam smo navesti stručni podatak da se ulje u mjenjaču mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - CRNI DIM , DA LI JE TO GENERALKA ?

Datum objave: 15.03.2012 23:19:05
Slika
PITANJE:

pozdrav,vozim golf 3 93,g,1.9 dizel,auto jako tesko pali,nakon 4,5 verglanja,grijaci su promijenjeni,i dok vergla baca dim,a kad upali baci veliki oblak crnog dima.da li bi trebalo promijenit karike,i da li je uz to obavezna promjena cilindara i brusenje glave,kako da znam trebam li cilindre mijenjat.unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da se najprije obavi test motora i da se provjeri stanje svih faktora koji mogu utjecati na otežano paljenje motora . Crni dim ne znači nužno da je neophodna generalka motora . Mogući uzroci su : akumulator , elektropokretač, grijači, dize, zrak u sustavu goriva, filteri i tek na kraju kompresija motora . Ako želite još detaljnije objašnjenje možete nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FORD GALAXY 1,9 TDI PD - NA ŠTO TREBA OBRATITI PAŽNJU ?

Datum objave: 15.03.2012 23:11:59
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav gospodine meiću.Evo odmah da vam se zahvalim na savjetima koje ste mi dali te sam tako otkrio i popravio kvar na vozilu. Stvarno ste pravi stručnjak pa bih vas ovim putem zamolio za još jedan savjet ako može.Imam povoljnu priliku u austriji kupiti Ford Galaxy 2002 god.85.kw sa prijeđenih 214000.tkm.pa vas molim ako bi mi mogli reci nešto konkretnije o tom vozilu auto je izvana dosta ocuvan i iznutra uredan na sto bi trebo obratiti paznju prilikom kupovine hvala unaprijed pozdrav Mario.

ODGOVOR:

Prilikom kupovine vozila koje je staro 10 godina korisno bi bilo obaviti stručni pregled motora i vozila u cjelini . Takav pregled obuhvača : mjerenje kompresije, kompjutorsko očitavanje snimljenih grešaka, kontrolu mjenjača, transmisije, klima uređaja, podvozja, komforne elektronike. To je jedini način da izbjegnete neugodna iznenađenja .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA MX-5 1,6 i. - PALI SE ŽUTA LAMPICA ?

Datum objave: 15.03.2012 23:00:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Mazda MX-5 1.6, 2002. god., problem je što se u vožnji upali istovremeno žuta lampica airbaga i motora (pazite istovremeno, nema neke logike), na komjuteru to ponište i onda je sve u redu neko vrijeme i onda se opet upali (istovremeno). Neki kažu da bi moglo biti zbog akumulatora (provjerio ima dobar napon jer sam ga i punio, ali kao da ima neke otpore?), a na kompjuteru ukazuje na lambda sondu ili katalizator (kao nešto s ispušnim plinovima). Sva ulja i filtere i filter goriva sam promjenio. Bivsi vlasnik kaze da se to i njemu znalo paliti kao zbog lošeg goriva i da se nakon nekog vremena samo izgasi, ali nekako sumnjam u lose gorivo (voda), jer pazim gdje točim. Sada ima 109 tkm. Inače, auto skroz normalno mirno radi, uredno prima gas i lijepo ide (naravno koliko moze ići 1.6) i to je isto i kad se te dvije lampice upale (nema promjene u mirnoči rada, vučnoj sili, nekom zvuku i sl.). Da li je možda problem u nekom kontaktu, svječicama, kablovima ili bobinama?

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba se držati činjenica a ne nagađanja . Činjenice jesu da se navedene lampice pale . To se ne događa bez razloga . Razlozi sigurno postoje samo ih treba otkriti a nakon toga otkloniti . Ovoga trena mogu nabrojiti trideset i više razloga radi kojih se mogu paliti spomenute lampice ali od toga nećete imati koristi . Spomenuti ću samo globalne razloge a to su : pojedini dijelovi elektronskog sustava ubrizgavanja, dijelovi sustava za stvaranje iskre na svjećicama, dijelovi upravljačkog sustava motora. Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet . Logično je da na Vašem vozilu obavite detaljno ispitivanje svih komponenata sustava koje sam spomenuo i na taj način se može otkriri kvar a nakon toga i otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - MOTOR SE GASI I NE RADI SERVO VOLAN ?

Datum objave: 15.03.2012 14:49:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam vozilo C3 iz 2003.god.Za vrijeme vožnje volan postane tvrd toliko da se jedva okreće,brzinomjer je na nuli ili se sa nule pomakne na 25,30,55..,zadnja 2-3 dana je stalno na nuli i ne broji km.U vožnji se auto i gasi(uglavnom kada se prelazi u manju brzinu ili kada se npr.staje na semaforu).Već sam nekoliko puta bila u ovlaštenom sevisu.Promijenili su indikator km sata ali su simptomi ostali isti.Na zadnjem servisu auto je ostalo na testiranju te su mi rekli da je problem u elektronici,odnosno de je otišlo računalo.Pokušali su ga očistiti ali su odustali (rekli su da je zaliveno smolom),potom su računalo reprogramirali i predali mi auto, ali su simptomi i dalje ostali isti.Njihov zaključak je da se promijeni računalo. U 12.mj.2011.promijenjena mi je pumpa goriva,čini mi se da je od tada i nastao ovaj problem (samo napominjem, možda neme veze sa navedenim). Molim Vas Vaše stručno mišljenje na temelju navedenog.Je li možda nešto drugo u pitanju,a ne računalo. Unaprijed zahvaljujem, Vanja Gamberažić

ODGOVOR:

Računalo motora nije jeftino i zato bi bilo dobro da zatražite još jedno stručno mišljenje drugog servisa. Ako se i tada utvrdi da je uzrok računalo motora tada to treba riješiti . Ako se Vaše računalo ne može popraviti tada treba ugraditi novo bez obzira na cijenu . Bitno je da iza svega toga stoji servis koji će svojim ugledom i etikom garantirati da će nakon toga Vaše vozilo biti ispravno . Ne smije se dogoditi da servis ugradi novo računalo a da kvar nije otklonjen . Krive procjene su rizik servisa a ne Vaše .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO 343 1,4 S - NE MOGU NAMJESTITI LER GAS ?

Datum objave: 15.03.2012 11:43:24
Slika
PITANJE:

Imam VOLVO 340 - 343, 1,4 benzin 1987 god. VARIOMATIC. Naime kod njega je motor od Renola 5-ice.Nikako ne mogu da namjestim normalan rad motora stim što se nemože(kako majstori kažu) navodno namjestiti palenje na razvodniku.Pa Vas molim da mi objasnite gdje se regulira palenje kod mog automobila? Biću Vam zahvalan do kraja života.Invalid bez penzije.Hvala još jedanput.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se može namjestiti kut predpaljenja i podesiti karburator . Kut predpaljenja treba biti 6° prije GMT . Oznaka se nalazi na zamašnjaku a vidi se kada stojite s lijeve strane vozila. Na kućištu mjenjača se nalazi otvor ( prozor ) na kojemu se nalaze pojedine oznaka ( horizontalne crtice ) . Najdonja crtica je nula a druga crtica je 6° . S tom crticom s etreba poklopiti oznaka na zamašnjaku . Predpaljenje podešavate pomoću stroboskop lampe , zakretanjem razvodnika paljenja . Ako nakon toga i dalje motor nemirno radi , podesite i po potrebi očistite karburator. Ako motor nije mehanički ispravan to isto može biti uzrok lošeg rada na leru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - LUPANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 15.03.2012 00:08:27
Slika
PITANJE:

Imam Gofa trojku 96 god. Tdi 81kw. Imam tezak problem: auto ima 326.000 tisuca kada se zgrije na radnu temp. pri naglom ubrzavanju cetvrtom i petom brzinom izmedu 1000 i 2000 tisc. okr. dolazi do lagane zvonjave u motoru i dalje motor ide bez problema normalno, samo u tom podrucju okretaja. Ne znam sta da radim i sta bi to bilo, molim pomozite? Dali su dizne , ventili, ili bolcna u klipu ili leteci lezajevi? Hvala.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste Vi opisali treba čuti neposredno na vozilu i tada bih točno znao o čemu se radi . Mogući uzroci su : ležajevi klipnjača, hidropodizači, prerano paljenje, bregasta osvina, ventili, pomočna osovina motora, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

OPEL REKORD C COUPE 1969. - OLDTIMER

Datum objave: 14.03.2012 10:13:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Opel Rekord C coupe iz 1969. godine sa originalnim motorom 1.7 55kW. Kako taj motor ne može raditi na današnje gorivo, a niti sa aditivima nije dugo izdrža o i više nije u stanju da se pokreće, htio bih ugraditi noviji motor o nasljednika Opel rekorda što je bila Opel omega. Ciljam na motore 1.8 66kW 89hp, te 2.0i od 73kW ili 74kW. S obzirom da su svi ti motori jači od originalnog u autu, na što bih morao paziti prilikom zamjene motora radi atesta? Moram li mijenjati kočnice te šta bih još popratno trebao mijenjati i prilagođavati za prolaz na atestu (ako ste upoznati s time)? Hvala Vam unaprijed. V.Č.

ODGOVOR:

Motor koji namjeravate ugraditi je potpuno drugačiji i neće biti dovoljno da ugradite samo motor nego i mnoge druge sklopove . To znači slijedeće : motor, mjenjač, elktričnu instalaciju, upravljački kompjutor, hladnjak, auspuh, komande, električnu dobavnu pumpu u rezervoaru, cijevi za dovod i povrat goriva, filter goriva, ostale potrebne dijelove . Moje subjektivno mišljenje je da je bolje urediti originalni motor i tako zadržati sve atribute oldtajmera .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D TIPTRONIC - FUČKANJE TURBINE ?

Datum objave: 14.03.2012 10:00:38
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine velike me muke stigle kupio sam u sloveniji bmw 320 d tiptronik 2003. vlasnik mi je bio sumljiv al sam ga zbohg izgleda ippak kupio naime auto je čipovan vć 3 godine je kod mene sad zadnje vrijeme pojavio mi se problem auto dobro ide troši 7,5 litara čisto gradske vožnje samo me zabrinjava pojava plavog dima prilikom paljenja nebitno hladan il topal motor čim se zaustavim vrlo brzo počinje da dimi. zar je moguće da na ovako relativno mladom bmw su otišle karike i klipovi.turbina mi fućka to se osjeti samo mi pomzite kako biti siguran da li je do turbine il do klipova i karika. jer prije par dana majstor mi je rekao otprilike da je turbina i da je treba zamjenitt. s obzirom da je sve to izuzetno skupo kako najlakše bit siguran do čega vi ste veliki čovjek koji ovim putem pomaže ljudima .. pozdrav i sve najbolje

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite nastaje kada motorno ulje ulazi u cilindre . Ulje izgara u cilindru i u vidu plavog dima izlaze na auspuh . Uzroci radi kojih ulje ulazi u cilindre mogu biti : turbine, vodilice ventila, klipni prstenovi . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi način na koji se to događa . Ipak najčešći uzroci su : istrošenje vodilica ventila ili istrošenje ležajeva turbine . Naveli ste da turbina stvara specifičan zvuk ( fučkanje ) . Taj detalj ukazuje na istrošenje ležajeva turbine . Zato još jednom provjerite stanje turbine i po potrebi obavite servis turbine .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 XS 1,6 i. 16V - RABLJENI MJENJAČ ?

Datum objave: 14.03.2012 08:13:47
Slika
PITANJE:

Imam pugeota 206 xs sport 2001 godina , 1.6 i 16V Problem je mjenjač, u toku vožnje je brujao i tokom kretanja u prvoj i u rikverc se cuo zvuk koji je sa povećanjem brzine prestajao. majstor mi je rekao da mu nema popravke jer su se i veliki komadi unutar trošilli , ulje je bilo puno špene. Kada smo zamjenili mjenjač polovnim, sve je super bilo, mekan bez ikakvog zvuka, bez trzanja, ali nakon 30.-tak km već je počeo da povećava hod i da u prvoj i u rikvercu se cuje onaj isti zvuk a sada i ostalim brzinama...da li je moguće da je nešto drugo u pitanju jer je ovo već treći mjenjač koji su mi postavili i opet se javlja isti problem.

ODGOVOR:

Kada se ugrađuje drugi rabljeni mjenjač uvijek postoji rizik da je i taj mjenjač dotrajao . To se dogodilo i u ovom slučaju . Moje mišljenje je da je gotovo uvijek najbolje obaviti popravak originalnog mjenjača. Nakon revizije mjenjača ( kompletno rastavljanje ) točno se vide sva istrošenja ( pojedini ležajevi, pojedini zupčanici ) . Ugradnjom novih dijelova takav mjenjač je oet na dugi rok pouzdan i ispravan .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,25 i. - DA LI ĆE ME PREVARITI ?

Datum objave: 14.03.2012 08:02:26
Slika
PITANJE:

Imam fiestu 1.25 ugrađeni plin,flash tube ima. prošo 88000. E sad otišli mi ventili.(rekli na redovnom servisu) auto slabo vuće, pogotovo na plin puno troši. rekli mi da bi trebalo mijenjat 10 ventila, gumice, zupčasti, ulje, filter, vodena pumpa, gumice nekakve, brtva glave i kaj ja znam jer sam kaj zaboravio. Da li je stvarno to potrebno ili me neko želi oderat samo jer se u to ne kužim ništa. Ako može pomoć što stvarno se treba mjenjat? kaže može i jeftinije ako nisu svi ventili izgorili.

ODGOVOR:

Kada izgori jedan ili više ventila mora se demontirati glava motora. Kada se demontira glava motora moraju se obaviti svi potrebni radovi na glavi motora a to su : strojna obrada glave motora, obrada siceva ventila, zamjena oštećenih ventila ( nagorenih ) , zamjena svih potrebnih brtvila na glavi motora, brušenje ventila koji nisu nagoreni , pažljivo uteđenje glave motora, stručna ugradnja glave motora. Sve navedeno se radi kako bi glava motora i motor u cijelini dugoročno opet ispravno funkcionirao . Improvizacije i štednja na nekim dijelovima nije u interseu servisa a još manje u Vašem interesu . Zarada servisa na ovom poslu je minimalna a cilj servisa nije da Vama napravi nepotrebne troškove , nego je cilj da izvedeni radovi budu garancija da će Vaše vozilo na dugi period opet besprijekorno raditi . Odaberite servis u kojega ćete imati bezrezervno povjerenje i koji Vam nakon demontaže glave motora može pokazati stanje svih dijelova . Tada će i Vama kao laiku biti jasno što sve treba raditi . Tako zapravo mi radimo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,4 i. - MOTOR LUPA I LOŠE RADI ?

Datum objave: 13.03.2012 19:20:50
Slika
PITANJE:

poštovani imam pitanje u vezi opel kadetta 1.4i 1991 benzin plin proplem je zljedeći svijecice su mi crne prve dvije od rzvodne kape i trosimi dosta ulja i osjeti se ulje kad pritišćem papućicu gasa znaći dim se osjeti na ulje. auto nevuce ko prije i pri vožnji ćujem lupkanje u motoru zvuk je ko kada bi lupkali u dva komada metala. prije toga mi je otiso alternator koji nije punio vise sada imam gore drugi koji puni ali mi na kontrolnoj tabli svijetli lampica za akomulator i usklicnik dali je moguce da je slabija struja pa zado lupka u motoru i da su mi crne svijećice? proplem je isti i na plinu i na benzinu.. HVALA U NAPRJED

ODGOVOR:

Sve što ste napisali u vezi motora ukazuje na istrošenje motora i na oštećenje ležajeva radilice. Nemojte dalje voziti . Pregledajte mehaničko stanje motora  ( kompresija, lupanje ) . Demontirajte karter i pregledajte ležajeve radilice. Na Vašem vozilu sigurno će biti potrebno uređenje mehanike motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - ČUDNA DOGAĐANJA ?

Datum objave: 12.03.2012 23:34:25
Slika
PITANJE:

Postovanje..Imam pezo 307 2.0 hdi 107 ks 2001 god uvezao sam ga prije 3 mjeseca auto je u ekstra stanju kad sam ga kupio svijetlile su lampice ABS i ESP i ispisivao mi je not funktion sve ostalo bilo je ok odvezao sam ga majstoru prikopcao ga je na diagnostiku i ustanovio da je senzor na desnom zadnjem tocku u kvaru zamijenio ga je ugasio se ABS ali je ESP ostao da gori napadao je velik snijeg i ja sam vozio drugi auto a taj sam parkiro u garazu 20-setak dana kad sam usao da ga upalim nisam mogao da ga otkljucam na daljinski nego sam morao kljucem ,prozori su poceli da se otvaraju sami do pola nakon par km upalila mi se lampica elektronike i ispisalo mi je unblok dizel filter,antipolution fault i ESP not funktion i auto nema gasa preko 2000 obr. cak sam primijetio da mi i svjetla smanje i pojacaju u voznji to sve trajalo 2 dana pa 3-4 dana normalno i sve tako 2 dana super dva dana sve ponovo svijetli tecnosti u malom rezervoaru za regeneraciju ima iznad polovine fap filter sam juce otvarao i djeluje mi kao da je nov sace se sija mozda ga je neko prije i mijenjao jer je auto preso 170 hiljada molim za pomoc i savjet sta dalje i ko to moze da rijesi unaprijed hvalaa.

ODGOVOR:

Sve se može riješiti ako vozilo dođe u ruke stručnjaka servisa , u kućnoj radinosti nije moguće obavljati uspiješno pojedina ispitivanja i popravke jer za to ne postoje uvjeti ni znanje . Na amaterskoj osnovi možete jedino ( ako imate čime ) ispitati napon punjenja kojega stvara alternator i ispitati ispravnost akumulatora ( napon , kapacitet ) . Radi niskog napona mogu nastati brojni problemi kao što ste i Vi naveli .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI TIPTRONIC - PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 12.03.2012 09:57:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa paljenjem na svom Audi-u A6 (2.5 TDI V6,Tiptronic, 150 ks, 98. godište sa prijeđenih 195000 km).Prije nekoliko dana, automobil je počeo teže paliti nakon dužeg stajanja, a nekada nakon samo 2-3 sata. Dva puta sam morao paliti i preko kablova, a od danas ga nemogu upaliti nikako, odnosno "vergla" u prazno kao da nema goriva iako je spremnik pun.Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru!Pozdrav!

ODGOVOR:

Najprije treba ispitati ispravnost akumulatora i elektropokretača , radi mogućeg velikog pada napona prilikom startanja motora . Ako je s time sve u redu ispituju se dalje slijedeći dijelovi i sklopovi : filteri, prisutnost zraka u gorivu, faza motora, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, relej grijača, niskotlačna dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, mehaničko stanje motora, senzor položaja visokotlačne pumpe, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 0,8 i. - MOTOR SE UGASIO U VOŽNJI I NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 12.03.2012 08:04:31
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine, i ranije ste mi pomogli pa vam se sa zahvalnoscu opet javljam. Imamo Daiwo MATIZ,koji mi je naprasno u voznji stao cemu je prethodilo cangrljanje. Pri ponovnom paljenju cuje se kao da anlaser okrece u prazno. Predpostavljam da je otisao automat na anlaseru ali me stavlja u nedoumicu naprasno gasenje motora u voznji. Kad sam otvorio haubu video sam da je iz posude za hladjenje iscurila tekucina za hladjenje preko cepa. Termometar je pokazivao normalnu radnu temperaturu i voda nije prokljucala.Inace mi se desava da kod normalnog nivoa tekucine posuda je mokra posle voznje. Dva su problema:prestanak rada motora i prelivanje tecnosti za hladjenje iz boce. Molim Vas za odgovor. Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti da li je motor u fazi . Nakon toga provjerite ima li rashladne tekućine u cilindrima . Moguće je da je preskočio zupčasti remen a isto tako da je pregorila brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 i. - OŠTEĆENJE NA DVA MOTORA ?

Datum objave: 11.03.2012 18:48:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem passata 2001 godinu i izgorio mi je klip, motor je zamijenjen novim i za 300 km se isto dogodilo i na tom motoru inace motor je 1.6 benzin i ima instaliran plin. auto malo ide dobro malo cuka. bio bih Vam zahvalan ako bi mogli pretpostaviti o cemu se radi? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Klip na motoru može izgoriti radi monogo razloga i to : neispravni injektori, neispravne svjećice, neispravni kablovi, bobina, ulazakrashladne tekućine u cilindar, nekvalitetno ulje, mehaničko stanje motora . Oštećenje na drugom motoru se dogodilo jer nije otklonjen uzrok radi kojega je stradao i prvi motor .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - ZVIŽDANJE TURBINE ?

Datum objave: 11.03.2012 18:36:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić Više i ne brojim koliko ste mi puta do sada pomogli savjetom, pa evo da vas još jednom zamolim za pomoć Imam golf TDI 66kw iz 2006. sa 110t prijeđenih kilometara. Automobil je kupljen prije nešto više od 2 godine sa cca 80t km. Bio je uredno održavan u ovlaštenom servisu i kupljen na preporuku mehaničara iz ovlaštenog servisa koji mi i održava automobil. Mene muči zviždanje turbine. Zviždanje se javlja isprekidano i čuje se pri nižim okretajima ali nije jako, već jedva čujno (u kabini). Na višim se okretajima i brzinama, vjerojatno od buke motora i vjetra, ne može ni čuti. Na leru je sve uredno i zviždanje turbine se ne čuje. Moj mehaničar mi je već pri kupnji tog automobila tvrdio da to nije problem i da turbine koje se ugrađuju u taj model (KKK) zvižde i kad su nove. U ovih 30t km koliko ja već vozim taj automobil, zvuk se nije pojačao i simptomi su ostali isti. Dijagnostika ne pokazuje nikakve greške na sustavu, auto dobro ide i ne dimi. Molim vas za savjet; da li preventivno napraviti servis turbine (ukoliko je ovo zviždanje znak za uzbunu) da se spriječi otkazivanje, ili poslušati savjet mehaničara i ne dirati ništa Još jednom hvala na pomoći

ODGOVOR:

Nije veliki trošak obaviti pregled turbine i po potrebi istu očistiti . Tada se mogu vidjeti i svi detalji na turbini kao što su zračnost na ležajevima turbine, izgled i stanje lopatica turbine, prolaz ulja kroz turbinu . Na kilometraži koju ste naveli ne bi trebalo biti nikavih istrošenja , međutim uvijek postoje neugodna iznenađenja. Možda ipak ne bi bilo loše obaviti spomenuti pregled turbine, ispušnog kolektora i usinog kolektora . Tada se može napraviti još jedna korisna stvar a to je čišćenje usinog kolektora .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 D - SVE U REDU A NE PALI ?

Datum objave: 11.03.2012 18:29:04
Slika
PITANJE:

Imam passata 1990god.1.9D-50kw cijelu zimu je palio bez problema sto znaci da je kompresija dobra problem je u tome sto se pojavio plavi dim kada ga upalim i pri vecem broju obrtaja javlja se u voznji nema povecanu potrosnju ulja ne propusta kompresiju u karter jesu li u pitanju gumice ventila.Pozdrav.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu izgleda da je sve u redu s motorom , međutim sigurno nije tako . Ako možete obavite slijedeća ispitivanja : akumulator , elektropokretač, grijači, dize, zrak u sustavu goriva, faza motora , izmjerite kompresiju ( mora biti veća od 27 bara ) . Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. 16V - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 11.03.2012 18:19:40
Slika
PITANJE:

postovani!!!!! pokusavam duze vremena uz pomoc servisera rijesiti problem kod Fiat stilo 1.6 16v 2002g. naime diagnostickim pregledom pri ovlastenom fiat servisu ustanovljeno je da je greska pri senzoru radilice....examiner je pokazao i gresku kod tlaka goriva i to kao privremenu nakon ponistavanja greske i izvjesnog vremena doslo do ponovnog paljenja lampice greska na motoru....jednom prilikom je ciscenj leptir gasa sa slicnim problemom i nakon toga je bilo ok....nedavno su ciscenje i dizne....simptomi kod auta su gasenje na leru nemiran rad,gubitak snage u tjeku voznje i cudan zvuk koji se svremena na vrijeme moze primjetiti pri manjim obratajima kao lupanje klipa ili sl...stoga sam zelio potraziti vasu strucnu pomoc ukoliko postoje neke od indicija koje bi mogle voditi dalje mimo navedenih gresaka.... hvala.....

ODGOVOR:

Nije mi problem dati odgovor koji se bazira isključivo prema Vašem opisu , iako bi prava stvar bila ispitivanje neposredno na vozilu . Moguće neispravnosti su : faza motora, propuštanje na ventilima, bregasta osovine, tlakovi kompresije, propuštanje na usinom kolektoru, nečist rezervoar, filteri, tlak goriva, injektori, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, MAF senzor, senzor kisika , TPS senzor zaklopke, električna instalacija motora, probijenje visokog napona, bobina, loša iskra na svjećicama ili izostanak paljenja na jednom od cilindara. Sve što sam naveo treba ispitati a to bi trebao moći napraviti svaki bolji servis .

na vrh Povratak na vrh