Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 - LAMDA SONDA I PLIN ?

Datum objave: 30.01.2007 15:51:00
Slika
PITANJE: PEUGEOT 307 1.4 16v
Prije godinu dana ugradio sam plin BRC , nakon 7000 km otišla je lambda sonda zamjenio sam je i ponovo nakon 6000 km odlazi lambda sonda. Problem je da u ovlaštenom servisu predpostavljaju??? da je to zbog plina ( promjena lambde 1800 kn) , a kod ovlaštene osobe koja je ugradila plin da to nije povezano sa plinom.
ODGOVOR:Lambda sonda se ne kvari radi plina vec radi drugih stvari kao što su probijanje visokog napona , falš zrak na usisnom kolektoru , neispravni injektori a sama sonda je zadnja u nizu . U ovakvom slucaju potrebno je ispitati stanje navedenih komponenti koje mogu utjecati na blokadu sonde .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9TDI - BLOKIRALA BRAVICA VRATA

Datum objave: 28.01.2007 09:33:00
Slika
PITANJE: Sve pohvale za Vaše odgovore, Vašu internet stranicu i za Vašu strucnost.
Nisam pronašao na web stranicama koje je vaše radno vrijeme i da li radite subotom?
Imam passat 1.9 TDi 90 ks, god. proizvodnje 1998 godina ne mogu se otvoriti desna zadnja vrata (ostala vrata se normalno otvaraju). U cemu je problem?
ODGOVOR:Naše radno vrijeme je od 08 – 16 sati . Subotom radimo samo iznimno po potrebi. Zadnja vrata je dosta zahtjevno otvoriti kada blokira brava . Postupak otvaranja je preko obloge vrata koja se treba demontirati .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA – G - PLIN

Datum objave: 28.01.2007 09:14:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam ugradio plin Lovato sa mješacem i racunalom za plin Loveco Pro u astru g 1,6 16V i zasad to funkcionira. Pitao sam majstora u servisu za plin dali je moguce umjesto klasicnog zracnog filtera staviti sportski, rekao mi je da to nije izvodljivo jer plinu ne odgovara puno zraka te da na plin auto nece dobro funkcionirati. Ugradjen je emulator lo-gas koji ima 4 otpornika od 100 oma koji su na red sa diznama kada releji u emulatoru privuku cineci zajedno 115 oma (dizna je 15 oma) pa mi racunalo ne pali cek lampicu na malim opterecenjima ali upali pri vecem gasu narocito pri ubrzanjima u trecoj. Zar ne bi trebalo da emulator skroz ugasi benzin dizne a prema racunalu prespoji same otpornike iste vrijednosti otpora kao dizna (15 oma), logicno je da tada racunalo ne bi vidjelo razliku te ne bi palilo cek lampicu (Inace sam elektronicar pa mi je to rješenje palo na pamet, ali bih ipak htio cuti vaše cjenjeno mišljenje). Dali dizne ipak brizgaju malo goriva , cini mi se da kazaljka pokazivaca kolicine benzina ipak malo pada i pri dužim relacijama na plin iskljucivo.
ODGOVOR:Plinski sustav koji ste ugradili nije najbolje rješenje za ovaj motor , trebali ste ugraditi sustav MPI ( multi point ) s cetiri plinska injektora i bez emulatora , tada bi mogao biti i sportski filter . Poznata je stvar da navedeni sustav ima nedostatke tako da se kod vecih brojeva okretaja pali lampica kontrole motora . Po pitanju filtera zraka majstor je u pravu . U momentu kada motor radi na plin injektori su potpuno zatvoreni i kroz njih ne prolazi gorivo .
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - CRNA FLEKA NA ZIDU

Datum objave: 27.01.2007 12:24:00
Slika
PITANJE: Kupio sam fokusa iz 2000 god 1,8 diesel tdci, vozim ga vec 5 mjeseci, prešao je 120 000 km u odlicnom stanju, servis sam odradio kompletan, naravno i sa filterima, ja sam prešao s njim 5000 km i pokazao je da ne troši ni kap ulja, medutim od prvog dana sam na zidu garaže primjetio da prilikom paljenja ostavlja crnu fleku sastavljenu od neke vrste gareži i takode prilikom kretanja pod jacim gasom na uzbrdici takode na plocniku ostavi taj trag gareži. Apsolutno sam siguran da nije u pitanju crni dim jer vec duže vremena pratim ovu pojavu. I ako možete da kažete svoje mišljenje o kvalitetu ovih automobila.
ODGOVOR:Svaki diesel motor kao produkt izgaranja proizvodi cestice cade (garež ) . Ako je to u normalnim granicama onda se ne treba zabrinjavati a ako je kolicina navedene supstance veca ( nepotpuno izgaranje ) onda treba svakako riješiti nastalu anomaliju . Vama bi bilo najbolje da izmjerite zacrnjenje ispušnih plinova koje kod vašeg vozila ne smije biti vece od k= 2 . To mjerenje se redovito radi na godišnjem tehnickom pregledu ili po vašoj želji .
Kvaliteta ovih automobila je zadovoljavajuca .
na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER 300 M ILI PASSAT 1,9TDI ??

Datum objave: 27.01.2007 12:13:00
Slika
PITANJE: U prilici sam od poznatog mi vlasnika kupiti Chrysler 300 M 3.5L sa prijedjenih 48 000 km.Vozilo je 2001.god. no prva je registracija 2003. jer je bio salonsko vozilo.Izuzetno je ocuvan , ima full opremu s kožom itd.Cijena vozila je 12 000 eura.Ugradio bih u njega plin zbog potrošnje te me zanima koliko to stoji, takoder me zanima je li preporucujete kupnju ovog vozila s obzirom na sve navedeno ili da se odlucim na Pasat karavan 1.9 tdi 11o ks iz 98. (neregistriran) klimatronic, alu,,,za 7.500 e i ne znam koliko kilometara. Znam da ova dva vozila nemaju nista zajednicko osim kotaca, no zanima me vaše strucno mišljenje. Dvojba je sljedeca: provjereno novije egzoticno ali ocuvano
vozilo s velikom potrošnjom ili ovo drugo kao predmet žudnje vecine Hrvata.
ODGOVOR:Ovo vozilo je klasa za sebe , super je za vožnju . S druge strane za ovo vozilo sve je izuzetno skupo i nema zamjenskih dijelova . Ako je potreban neki vitalniji dio cesto se mora narucivati i cekati .
Sa aspekta održavanja i eventualnih kvarova puno prihvatljiviji je Passat 1,9 tdi koji ima provjereni motor i transmisiju te radi toga nema nikakvih iznenadenja . Cijena plinskog sustava za Chrysler bila bi oko 15.000,- kn .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,6 - NIKOM SE NE DA TRAŽITI KVAR !!

Datum objave: 27.01.2007 12:07:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat BRAVO 1.6 16v, 97. god.; cim sam kupio ugradio sam plin (travanj 2006.). Prije nekoliko dana poceo je problem s ler gasom (preslab), a zatim više uopce nije htio radit u leru na benzin. Pri paljenju ga turiram dok ne prebaci na plin, a onda radi bez problema. Servisiram ga redovito: promijenjeni kablovi, svjecice, filteri zraka, goriva, ulja; ulje, pregledani senzori i ocišcene dizne, ali nema promjene. I dalje na benzin i plin mogu vozit, ali u leru na benzin se gasi. Bio sam kod nekoliko majstora i u ovlaštenom servisu, ali nikom se ne da tražiti kvar.
ODGOVOR:Kada se motor gasi na minimumu ( leru ) uzroci mogu biti : ETC senzor , motoric minimuma , leptirasti ventil , potenciometar , senzor temperature zraka , slabi brtvljenje usisnog kolektora , MAP senzor i td. Potrebno je samo pronaci uzrok a to je najlakše uz pomoc dijagnosticke opreme jer se bez odgovarajuce opreme za dijagnostiku teže pronade kvar . Nije mi jasno kako to da se u servisu kako navodite ne da majstoru tražiti kvar , pa vi ste upravo zato i došli na to mjesto da vam navedeni kvar otklone .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - LEŽAJEVI MJENJACA

Datum objave: 25.01.2007 22:59:00
Slika
PITANJE: U autu mi se prilicno cuje zujanje kad mi je auto u trecoj i cetvrtoj brzini, a u petoj vec manje i to mi se samo cuje kad držim gas, cim pustim gas nestane i zujanje vjerujem da je stvar mjenjaca ali nisam siguran ako je, jeli to opasno i šta mi je ciniti.
ODGOVOR:Sve što ste opisali ukazuje na ležajeve mjenjaca , prije bilo kakve intervencije isto treba poslušati strucnjak . Vožnja u ovakvom stanju nije preporucljiva jer može nastati teži kvar .
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LEGANZA - NEUGODAN MIRIS

Datum objave: 25.01.2007 22:52:00
Slika
PITANJE: Na Leganzi se u kabini osjeti neugodan miris, mislio sam da je od auspuha, da je negdje probijen pa plinovi ulaze u kabinu. Medutim, cijeli ispušni sistem je OK, ustanovili su u servisu. Od toga cak malo zapeku oci i štipa u grlu. Kad ukljucim recirkulaciju zraka i provjetrim kabinu, u redu je. Izvan auta se ništa ne osjeti. Promijenio sam filter klime, svejedno. Uz to, pri okretanju volana, na mjestu, s desne se strane cuje neko škrgutanje. Da li se kao na Alfi okrece i amortizer s kotacem, pa je otišao onaj prstenasti ležaj? Motor inace radi mirno i lijepo vuce.
ODGOVOR:Teško je bez neposrednog uvida ustanoviti cinjenice . Probajte se voziti bez ukljucenog grijanja i ventilatora grijaca . Nakon toga upalite samo ventilator a ako nema pojave navedenog ukljucite i grijanje te na taj nacin pokušajte otkriti uzrok . Uzrok škripanja kada se okrece volan može dolaziti od kugle ovjesa , krajnika spone ili selen bloka ovjesa .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 - UGRADNJA XENON FAROVA

Datum objave: 25.01.2007 22:46:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 6 sa obicnim farovima (H1 žarulje), zanima me dali je moguce ugraditi nove farove sa xenox (HID) žaruljama na postojacu instalaciju?
ODGOVOR:Moguce je ugraditi ksenon farove na postojecu elektricnu instalaciju ali uz to mora se ugraditi i pripadajuci generator za svaki far . Navedena rasvjeta koristi visokofrekventnu struju .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - OTVARANJE REZERVOARA

Datum objave: 25.01.2007 22:41:00
Slika
PITANJE: Radi se o golfu 4, pritiskom na gumb za otvaranje rezervoara cuo sam da je mehanizam otvorio, pa sam natocio gorivo. Sada više mehanizam ne radi pa se poklopac rezervoara ne može zatvoriti kako treba a i gumb za otvaranje kao da je" mrtav " .
ODGOVOR:Problem može biti u mehanizmu za otvaranje vrata koji radi uz pomoc celicnog užeta koje otvara bravicu . Da bi se došlo do navedenog mehanizma treba demontirati zadnju desnu oblogu ( tapecirung ) .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - XENON ŽARULJE

Datum objave: 28.03.2011 20:20:40
Slika
PITANJE:

Molim Vas, imam namjeru ugraditi xenon žarulje(xenon kit H7), pa me zanima da li ja mogu sam to ugraditi jer sam negdje procitao da je vrlo jednostavno i da nije potreban nikakav alat, te me zanima mogu li štetiti mojim farovima zbog velike jacine žarulje.

ODGOVOR:

Navedene žarulje možete sami ugraditi . To inace nisu prave ksenon žarulje vec imitacija a pravi ksenon radi na drugom principu i cijena same žarulje je mnogostruko veca .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - POTENCIOMETAR LEPTIR.VENTILA

Datum objave: 25.01.2007 22:24:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Tipo 1.4 ie iz 1993. prešao oko 180.000 km.
Nekad se dešava da ne može potegnuti više od 120 km/sat.Naime na auto-putu dode do 120 km/sat, ja dajem gas ali ne povuce više.
Dao sam ga na dijagnostiku i rekli su mi da je jedino neispravno na njemu potencimetar gasa ali oni ne garantiraju da je to rješenje mog problema.Moje pitanje je: što je potenciometar gasa, kako se njegova neispravnost manifestira i kako se odražava u vožnji tj. što ja kao vozac mogu osjetiti (slabije vuce, troši više goriva, više se grije itd ...)? I još jedno, je li moguce da uslijed neispravnosti potenciometra gasa, auto kod vecih uspona slabije vuce, muci se i više se grije?
ODGOVOR:Potenciometar leptirastog ventila ( ili gasa ) je dio sustava ubrizgavanja koji daje vrlo bitnu informaciju ECU centrali ( kompjuteru ) . ECU dobiva bitne informacije o otvorenosti leptirastog ventila , o tlaku zraka u usisnoj grani , o temperaturi zraka u usisnoj grani , o radnoj temperaturi motora i obradom tih informacija racuna kolicinu goriva koja je potrebna motoru za pojedini režim rada ili broja okretaja motora . Ako u tom sustavu nešto ne radi motor nema snage , potrošnja goriva je veca , performanse motora su loše .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - VOŽNJA PO MAKADAMU

Datum objave: 25.01.2007 09:54:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da potvrdite ili otklonite moje sumnje u svezi s ovjesom na Audiju A4. Naime, planiram kupiti i uvesti Audi A4 avant quattro iz 2000.g. (najvjerojatnije 1.8T). Citao sam da Audi A4 i VW Passat tog godišta dijele platformu i citao sam zapravo da je Passat razocarao svoje vlasnike zbog nekakve specijalne i skupe, ali nepouzdane plastike ugradene u dvostruka poprecna ramena sprijeda. Buduci da u Bosni gdje živim ceste nisu nimalo dobre i da mom buducem Audiju predstoji i dosta vožnje po makadamu, pitam Vas: ima li doista razloga za moju brigu?
ODGOVOR:Za uvjete koje navodite najbolje bi poslužio pravi terenac . Tocno je da AUDI i PASSAT imaju identican ovjes sa mnogo potpornih spona i oscilirajucih ramena . I jedno i drugo vozilo primarno voze po normalnim cestama a koliko ce ovjes izdržati po makadamu teško je reci . Utješno je jedino to da postoje zamjenski dijelovi ovjesa koji su znatno jeftiniji od originala .
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - ZAMJENITE TERMOSTAT

Datum objave: 25.01.2007 09:49:00
Slika
PITANJE: Na mojoj Ibizi 1.9 SDI, dok se vozim po otvorenoj cesti, kazaljka temperature se ne podiže dalje od jedne trecine ili cak varira ulaskom u zavoj. U gradskoj vožnji takoder je potrebno više vremena da dode na normalu. Jel problem u termostatu ili nešto gore? Koliko je ovo opasno po motor?
ODGOVOR:Nije dobro za motor da tako vozite . Treba zamijeniti termostat i opet ce sve biti dobro.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA 2,0 - DESNA STRANA VIŠA OD LIJEVE

Datum objave: 22.01.2007 17:13:00
Slika
PITANJE: Prije godinu dana primjetio sam da mi je stražnja desna strana vozila viša od lijeve za nekih 2.5-3cm(mjereno iznad kotaca). Nakon toga, na prijedlog majstora izmjenio sam i amortizere i opruge i sve je ostalo isto..znate li možda o cemu se može raditi??Imao bih još jedno pitanje, vezano za svjecice,nakon koliko km bi ih bilo potrebno zamjeniti.
ODGOVOR:Provjerite još ispravnost ( visine ) prednjih ovjesa narocito prednjeg lijevog . Ako je to dobro onda treba kontrolirati samu karoseriju odnosno mjesta gdje se oslanjaju opruge i amortizeri . Svjecice se mijenjaju po potrebi na 15.000 do 30.000 km .
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i.- NE PALI KAD JE VLAŽNO

Datum objave: 22.01.2007 17:09:00
Slika
PITANJE: Oduševljen sam Vašim savjetima, pa kako nisam uspio naci odgovor za moj problem obracama Vam se ovim putem. Imam BMW 320i iz 1987. godine i s njim u pravilu nemam nikakvih problema. U zadnje vrijeme imam problema samo kada je vlažno vrijeme upaliti ga. Nakon par sat normalno se upali kao da se ništa nije desilo. Svjecice su nove. U cemu bi mogao biti problem.
ODGOVOR:Najcešci uzrok problemu kojega imate je visokonaponski dio sustava paljenja . Sustav se sastoji od svjecica , kablova za svjecice , razvodne kape , rotora razvodnika i bobine . Neki od ovih dijelova kada se navlaže ( vlaga u zraku ) probijaju radi loše izolacije . Tada nastaje veliki pad napona , iskra na svjecici je minimalna ili je nema . Rješenje je zamjena navedenog dijela koji probija ili navedene dijelove treba zaštititi silikonskim sprejem . Ovo zadnje ne pomaže uvijek .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 - AUTOMATSKO STIŠAVANJE RADIA

Datum objave: 22.01.2007 10:39:00
Slika
PITANJE: Zanima me da li autoradio u Mazdi 6 ima kontakt (žicu) za automatsko utišavanje koje se spaja kada je u vozilu ugraden mobilni telefon. Koristim priliku zahvaliti Vam na ovom portalu.
ODGOVOR:MAZDA 6 ima originalni radio koji bi trebao imati navedenu mogucnost . Za potpunu sigurnost treba pogledati direktno na radio aparat . Nova generacija radio aparata redovito ima tu opciju da se stiša radio kada dobije impuls od telefona .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VENTILATOR KLIME

Datum objave: 22.01.2007 10:31:00
Slika
PITANJE: Imama astru 96 god 1.6 motor. Problem je u klimi,kad dam kotakt ventilator od klime se odmah pali iako nije pritisnut gumb u kabini.
Netko kaže da je nekakav relej????Kolika je to greška i koliko bi koštao popravak??
ODGOVOR:Ventilator se ne smije paliti kada je sustav klime iskljucen . Ako se isti pali onda postoji greška na sustavu za ukljucivanje ventilatora , elektricnoj instalaciji i sl. Navedenu pojavu treba istražiti i pronaci grešku ili greške .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - FIAT PUNTO

Datum objave: 22.01.2007 10:23:00
Slika
PITANJE: Kupio sam nedavno polovnog Puntica '98. god. 78000 km.Pri prvom paljenju iz auspuha nije izlazilo ništo sumnjivo, no nakon dvadesetak minuta gradske vožnje pojavio se bjelkasti dim iz auspuha. Vrijeme je bilo hladno, cca. 2-3 C. Citao sam na internetu da bi to mogao biti znak da je voda ušla u motor - koliko je to pouzdano te koliko bi koštalo otklanjanje takvog kvara?
ODGOVOR:Pratite i dalje navedenu pojavu a istovremeno kontrolirajte nivo rashladne tekucine ( najbolje kada je motor hladan ) . Ako na ispuhu vidite znacajnu kolicinu bijelog dima onda treba reagirati . Takvu pojavu najbolje ce dijagnosticirati strucnjak koji ce prepoznati da li se radi o brtvi glave ili necem drugom . Ako je u pitanju navedena brtva popravak nije skup a precizni iznos se tocno zna kada se demontira glava motora .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 22.01.2007 10:16:00
Slika
PITANJE: Imam problem s vectrom, 2003 god. automatik, 2.2 dti. Komp. u servisu je pokazivao kvar senzora za mjenjac i kad se promjene, vozim se neko vrijeme - oko 2000 km i opet me baca u safe mod te izgubim brzine. Nakon bezuspješnih pokušaja popravka u servisu, upucen sam u Ivanic grad u spec. servis, te mi je kompletno reparirana unutrašnjost mjenjaca ali auto kao da proklizava, te niti oni više ne znaju šta je u pitanju...pomozite...da li može još nešto utjecati da auto ne ubacuje u brzine do kraja nego polovicno, te kliže, diže okretaje a ne vuce .
ODGOVOR:Automatski mjenjac povezan je sa sustavom za upravljanje motorom i radi pod nadzorom racunala . Ako postoji problem u komunikaciji ili nepovezanosti s elektronickim sustavom automatski mjenjac nece raditi kako treba . Ako želite doci do rezultata svakako treba napraviti dijagnostiku sustava i otkriti nedostatke . Na žalost nema puno servisa koji imaju adekvatnu opremu i kadar za tu svrhu , zato treba pokušati na više mjesta kod poznatih servisa .
na vrh Povratak na vrh