Danas je: 21.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT BRAVO 1,6 - NIKOM SE NE DA TRAŽITI KVAR !!

Datum objave: 27.01.2007 12:07:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat BRAVO 1.6 16v, 97. god.; cim sam kupio ugradio sam plin (travanj 2006.). Prije nekoliko dana poceo je problem s ler gasom (preslab), a zatim više uopce nije htio radit u leru na benzin. Pri paljenju ga turiram dok ne prebaci na plin, a onda radi bez problema. Servisiram ga redovito: promijenjeni kablovi, svjecice, filteri zraka, goriva, ulja; ulje, pregledani senzori i ocišcene dizne, ali nema promjene. I dalje na benzin i plin mogu vozit, ali u leru na benzin se gasi. Bio sam kod nekoliko majstora i u ovlaštenom servisu, ali nikom se ne da tražiti kvar.
ODGOVOR:Kada se motor gasi na minimumu ( leru ) uzroci mogu biti : ETC senzor , motoric minimuma , leptirasti ventil , potenciometar , senzor temperature zraka , slabi brtvljenje usisnog kolektora , MAP senzor i td. Potrebno je samo pronaci uzrok a to je najlakše uz pomoc dijagnosticke opreme jer se bez odgovarajuce opreme za dijagnostiku teže pronade kvar . Nije mi jasno kako to da se u servisu kako navodite ne da majstoru tražiti kvar , pa vi ste upravo zato i došli na to mjesto da vam navedeni kvar otklone .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - LEŽAJEVI MJENJACA

Datum objave: 25.01.2007 22:59:00
Slika
PITANJE: U autu mi se prilicno cuje zujanje kad mi je auto u trecoj i cetvrtoj brzini, a u petoj vec manje i to mi se samo cuje kad držim gas, cim pustim gas nestane i zujanje vjerujem da je stvar mjenjaca ali nisam siguran ako je, jeli to opasno i šta mi je ciniti.
ODGOVOR:Sve što ste opisali ukazuje na ležajeve mjenjaca , prije bilo kakve intervencije isto treba poslušati strucnjak . Vožnja u ovakvom stanju nije preporucljiva jer može nastati teži kvar .
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LEGANZA - NEUGODAN MIRIS

Datum objave: 25.01.2007 22:52:00
Slika
PITANJE: Na Leganzi se u kabini osjeti neugodan miris, mislio sam da je od auspuha, da je negdje probijen pa plinovi ulaze u kabinu. Medutim, cijeli ispušni sistem je OK, ustanovili su u servisu. Od toga cak malo zapeku oci i štipa u grlu. Kad ukljucim recirkulaciju zraka i provjetrim kabinu, u redu je. Izvan auta se ništa ne osjeti. Promijenio sam filter klime, svejedno. Uz to, pri okretanju volana, na mjestu, s desne se strane cuje neko škrgutanje. Da li se kao na Alfi okrece i amortizer s kotacem, pa je otišao onaj prstenasti ležaj? Motor inace radi mirno i lijepo vuce.
ODGOVOR:Teško je bez neposrednog uvida ustanoviti cinjenice . Probajte se voziti bez ukljucenog grijanja i ventilatora grijaca . Nakon toga upalite samo ventilator a ako nema pojave navedenog ukljucite i grijanje te na taj nacin pokušajte otkriti uzrok . Uzrok škripanja kada se okrece volan može dolaziti od kugle ovjesa , krajnika spone ili selen bloka ovjesa .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 - UGRADNJA XENON FAROVA

Datum objave: 25.01.2007 22:46:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 6 sa obicnim farovima (H1 žarulje), zanima me dali je moguce ugraditi nove farove sa xenox (HID) žaruljama na postojacu instalaciju?
ODGOVOR:Moguce je ugraditi ksenon farove na postojecu elektricnu instalaciju ali uz to mora se ugraditi i pripadajuci generator za svaki far . Navedena rasvjeta koristi visokofrekventnu struju .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - OTVARANJE REZERVOARA

Datum objave: 25.01.2007 22:41:00
Slika
PITANJE: Radi se o golfu 4, pritiskom na gumb za otvaranje rezervoara cuo sam da je mehanizam otvorio, pa sam natocio gorivo. Sada više mehanizam ne radi pa se poklopac rezervoara ne može zatvoriti kako treba a i gumb za otvaranje kao da je" mrtav " .
ODGOVOR:Problem može biti u mehanizmu za otvaranje vrata koji radi uz pomoc celicnog užeta koje otvara bravicu . Da bi se došlo do navedenog mehanizma treba demontirati zadnju desnu oblogu ( tapecirung ) .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - XENON ŽARULJE

Datum objave: 28.03.2011 20:20:40
Slika
PITANJE:

Molim Vas, imam namjeru ugraditi xenon žarulje(xenon kit H7), pa me zanima da li ja mogu sam to ugraditi jer sam negdje procitao da je vrlo jednostavno i da nije potreban nikakav alat, te me zanima mogu li štetiti mojim farovima zbog velike jacine žarulje.

ODGOVOR:

Navedene žarulje možete sami ugraditi . To inace nisu prave ksenon žarulje vec imitacija a pravi ksenon radi na drugom principu i cijena same žarulje je mnogostruko veca .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - POTENCIOMETAR LEPTIR.VENTILA

Datum objave: 25.01.2007 22:24:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Tipo 1.4 ie iz 1993. prešao oko 180.000 km.
Nekad se dešava da ne može potegnuti više od 120 km/sat.Naime na auto-putu dode do 120 km/sat, ja dajem gas ali ne povuce više.
Dao sam ga na dijagnostiku i rekli su mi da je jedino neispravno na njemu potencimetar gasa ali oni ne garantiraju da je to rješenje mog problema.Moje pitanje je: što je potenciometar gasa, kako se njegova neispravnost manifestira i kako se odražava u vožnji tj. što ja kao vozac mogu osjetiti (slabije vuce, troši više goriva, više se grije itd ...)? I još jedno, je li moguce da uslijed neispravnosti potenciometra gasa, auto kod vecih uspona slabije vuce, muci se i više se grije?
ODGOVOR:Potenciometar leptirastog ventila ( ili gasa ) je dio sustava ubrizgavanja koji daje vrlo bitnu informaciju ECU centrali ( kompjuteru ) . ECU dobiva bitne informacije o otvorenosti leptirastog ventila , o tlaku zraka u usisnoj grani , o temperaturi zraka u usisnoj grani , o radnoj temperaturi motora i obradom tih informacija racuna kolicinu goriva koja je potrebna motoru za pojedini režim rada ili broja okretaja motora . Ako u tom sustavu nešto ne radi motor nema snage , potrošnja goriva je veca , performanse motora su loše .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - VOŽNJA PO MAKADAMU

Datum objave: 25.01.2007 09:54:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da potvrdite ili otklonite moje sumnje u svezi s ovjesom na Audiju A4. Naime, planiram kupiti i uvesti Audi A4 avant quattro iz 2000.g. (najvjerojatnije 1.8T). Citao sam da Audi A4 i VW Passat tog godišta dijele platformu i citao sam zapravo da je Passat razocarao svoje vlasnike zbog nekakve specijalne i skupe, ali nepouzdane plastike ugradene u dvostruka poprecna ramena sprijeda. Buduci da u Bosni gdje živim ceste nisu nimalo dobre i da mom buducem Audiju predstoji i dosta vožnje po makadamu, pitam Vas: ima li doista razloga za moju brigu?
ODGOVOR:Za uvjete koje navodite najbolje bi poslužio pravi terenac . Tocno je da AUDI i PASSAT imaju identican ovjes sa mnogo potpornih spona i oscilirajucih ramena . I jedno i drugo vozilo primarno voze po normalnim cestama a koliko ce ovjes izdržati po makadamu teško je reci . Utješno je jedino to da postoje zamjenski dijelovi ovjesa koji su znatno jeftiniji od originala .
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - ZAMJENITE TERMOSTAT

Datum objave: 25.01.2007 09:49:00
Slika
PITANJE: Na mojoj Ibizi 1.9 SDI, dok se vozim po otvorenoj cesti, kazaljka temperature se ne podiže dalje od jedne trecine ili cak varira ulaskom u zavoj. U gradskoj vožnji takoder je potrebno više vremena da dode na normalu. Jel problem u termostatu ili nešto gore? Koliko je ovo opasno po motor?
ODGOVOR:Nije dobro za motor da tako vozite . Treba zamijeniti termostat i opet ce sve biti dobro.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA 2,0 - DESNA STRANA VIŠA OD LIJEVE

Datum objave: 22.01.2007 17:13:00
Slika
PITANJE: Prije godinu dana primjetio sam da mi je stražnja desna strana vozila viša od lijeve za nekih 2.5-3cm(mjereno iznad kotaca). Nakon toga, na prijedlog majstora izmjenio sam i amortizere i opruge i sve je ostalo isto..znate li možda o cemu se može raditi??Imao bih još jedno pitanje, vezano za svjecice,nakon koliko km bi ih bilo potrebno zamjeniti.
ODGOVOR:Provjerite još ispravnost ( visine ) prednjih ovjesa narocito prednjeg lijevog . Ako je to dobro onda treba kontrolirati samu karoseriju odnosno mjesta gdje se oslanjaju opruge i amortizeri . Svjecice se mijenjaju po potrebi na 15.000 do 30.000 km .
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i.- NE PALI KAD JE VLAŽNO

Datum objave: 22.01.2007 17:09:00
Slika
PITANJE: Oduševljen sam Vašim savjetima, pa kako nisam uspio naci odgovor za moj problem obracama Vam se ovim putem. Imam BMW 320i iz 1987. godine i s njim u pravilu nemam nikakvih problema. U zadnje vrijeme imam problema samo kada je vlažno vrijeme upaliti ga. Nakon par sat normalno se upali kao da se ništa nije desilo. Svjecice su nove. U cemu bi mogao biti problem.
ODGOVOR:Najcešci uzrok problemu kojega imate je visokonaponski dio sustava paljenja . Sustav se sastoji od svjecica , kablova za svjecice , razvodne kape , rotora razvodnika i bobine . Neki od ovih dijelova kada se navlaže ( vlaga u zraku ) probijaju radi loše izolacije . Tada nastaje veliki pad napona , iskra na svjecici je minimalna ili je nema . Rješenje je zamjena navedenog dijela koji probija ili navedene dijelove treba zaštititi silikonskim sprejem . Ovo zadnje ne pomaže uvijek .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 - AUTOMATSKO STIŠAVANJE RADIA

Datum objave: 22.01.2007 10:39:00
Slika
PITANJE: Zanima me da li autoradio u Mazdi 6 ima kontakt (žicu) za automatsko utišavanje koje se spaja kada je u vozilu ugraden mobilni telefon. Koristim priliku zahvaliti Vam na ovom portalu.
ODGOVOR:MAZDA 6 ima originalni radio koji bi trebao imati navedenu mogucnost . Za potpunu sigurnost treba pogledati direktno na radio aparat . Nova generacija radio aparata redovito ima tu opciju da se stiša radio kada dobije impuls od telefona .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VENTILATOR KLIME

Datum objave: 22.01.2007 10:31:00
Slika
PITANJE: Imama astru 96 god 1.6 motor. Problem je u klimi,kad dam kotakt ventilator od klime se odmah pali iako nije pritisnut gumb u kabini.
Netko kaže da je nekakav relej????Kolika je to greška i koliko bi koštao popravak??
ODGOVOR:Ventilator se ne smije paliti kada je sustav klime iskljucen . Ako se isti pali onda postoji greška na sustavu za ukljucivanje ventilatora , elektricnoj instalaciji i sl. Navedenu pojavu treba istražiti i pronaci grešku ili greške .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - FIAT PUNTO

Datum objave: 22.01.2007 10:23:00
Slika
PITANJE: Kupio sam nedavno polovnog Puntica '98. god. 78000 km.Pri prvom paljenju iz auspuha nije izlazilo ništo sumnjivo, no nakon dvadesetak minuta gradske vožnje pojavio se bjelkasti dim iz auspuha. Vrijeme je bilo hladno, cca. 2-3 C. Citao sam na internetu da bi to mogao biti znak da je voda ušla u motor - koliko je to pouzdano te koliko bi koštalo otklanjanje takvog kvara?
ODGOVOR:Pratite i dalje navedenu pojavu a istovremeno kontrolirajte nivo rashladne tekucine ( najbolje kada je motor hladan ) . Ako na ispuhu vidite znacajnu kolicinu bijelog dima onda treba reagirati . Takvu pojavu najbolje ce dijagnosticirati strucnjak koji ce prepoznati da li se radi o brtvi glave ili necem drugom . Ako je u pitanju navedena brtva popravak nije skup a precizni iznos se tocno zna kada se demontira glava motora .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 22.01.2007 10:16:00
Slika
PITANJE: Imam problem s vectrom, 2003 god. automatik, 2.2 dti. Komp. u servisu je pokazivao kvar senzora za mjenjac i kad se promjene, vozim se neko vrijeme - oko 2000 km i opet me baca u safe mod te izgubim brzine. Nakon bezuspješnih pokušaja popravka u servisu, upucen sam u Ivanic grad u spec. servis, te mi je kompletno reparirana unutrašnjost mjenjaca ali auto kao da proklizava, te niti oni više ne znaju šta je u pitanju...pomozite...da li može još nešto utjecati da auto ne ubacuje u brzine do kraja nego polovicno, te kliže, diže okretaje a ne vuce .
ODGOVOR:Automatski mjenjac povezan je sa sustavom za upravljanje motorom i radi pod nadzorom racunala . Ako postoji problem u komunikaciji ili nepovezanosti s elektronickim sustavom automatski mjenjac nece raditi kako treba . Ako želite doci do rezultata svakako treba napraviti dijagnostiku sustava i otkriti nedostatke . Na žalost nema puno servisa koji imaju adekvatnu opremu i kadar za tu svrhu , zato treba pokušati na više mjesta kod poznatih servisa .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NE RADE PODIZACI STAKLA

Datum objave: 22.01.2007 10:09:00
Slika
PITANJE: Ne rade mi podizaci stakala na golfu 4 karavan svi osiguraci ispravni, možeteli mi pomoci.
ODGOVOR:Ako su svi osiguraci ispravni onda krenite dalje na nacin da pronadete gdje ima struje . Možete krenuti i od pojedinog prekidaca za podizac stakla . Ako nema struje na navedenom prekidacu , pratite elektricni vod sve dok ne pronadete mjesto gdje ima struje odnosno gdje je prekid . To je logika .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - PEDALA KUPLUNGA

Datum objave: 22.01.2007 10:04:00
Slika
PITANJE: Imam problem s pedalom kuplunga na Berlingu 2.0 HDI. Proizvodnja 07-2004 god. Nakon dvije godine i cca 50.000 km pedala kuplunga pocela je propadati uz cudan zvuk preskakanja –škrgutanja. Zvuk je dolazio tocno od korjena pedale. Auto je još bio pod garancijom i zamijenjena je kompletna pedala i sajla. Iducih desetak tisuca km stvar je bila ok, a sredinom prosinca 2006 stvar se ponovila. U servisu naravno sve ok, pumpa se 100 puta i ništa. Nakon uvjeravanja da je otišla košara i mojeg upita: kako je onda stvar nakon promjene pedale štimala 10.000, jer valjda je odmah bio isti kvar? ; pronaden je neki Citroenov naputak i malo se nešto oko pedale ureguliralo. Sve u svemu ništa. Propadanje pedale odvija se kao neko preskakanje zuba, cuje se „škljoc“. Pritom ona ostane na podu. Nogom je vratim, što ide vrlo lagano i onda opet sve normalno radi desetak puta. Imam dojam da nešto u hvatištu preskace, ali ne mogu pronaci sliku sklopa da probam odgonetnuti razlog.
ODGOVOR:Prema vašem opisu poteškoca koje imate postoje samo dvije stvari koje treba pregledati i po potrebi zamijeniti . Svakako treba demontirati kuplung i provjeriti njegovo stanje a posebno treba pregledati potisni ležaj i vodilicu ležaja . Kada se na ovaj nacin pregleda i po potrebi zamijeni kuplung set onda više nema nepoznanica .
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i.- VARIRAJU OBRTAJI

Datum objave: 19.01.2007 18:15:00
Slika
PITANJE: Imam Ford Mondeo, benzin 1.8 1997. Od kada sam ugradio plin kada je auto u leru il kad krecem/zaustavljam obrtaji variraju oko 900. Bio sam u servisu na kompjuterskoj dijagnostici i rekli su mi da je kompjutor pokazao ventil za ler gas i lambdu sondu. Auto radi, ali ne znam jel to može utjecati na još nešto, možda potrošnju i da se najzad skroz pokvari.
ODGOVOR:Nije dobro da sami nabavljate navedene dijelove jer vam nakon ugradnje SERVIS može reci da su dijelovi neodgovarajuci i nece vam garantirati za popravak . Najbolje je da dijelove nabavi , ugradi i popravak napravi servis koji je radio dijagnostoku motora . Lambda sonda može raditi štetu na nacin da nastaje oštecenje katalizatora radi povecane potrošnje goriva . Ventil minimuma ne može napraviti neku štetu osim što se cesto gasi motor kada radi na minimumu .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 - IRITANTNE VIBRACIJE

Datum objave: 19.01.2007 18:09:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Brava 1.4, 12V, kod ubrzanja i vožnje u rasponu 80-90km/h iritantno se trese mjenjac a ponekad i cijeli auto. Balansirao sam tockove no problem nije nestao.Ponekad vibracije traju i na vecim brzinama ali nikada preko 120km/h.
ODGOVOR:Postoje dvije stvari koje morate ispitati u vezi vibracija koje se pojavljuju u vožnji . Prvo su gume i felge a drugo je motor . Najbrži nacin je da posudite od istog takvog vozila kotace nakon cega cete znati tocno što je uzrok .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 19.01.2007 18:05:00
Slika
PITANJE: Golf 3 bezinac nakon što se zagrije podignu mu se okretaji a znaju se neki put i spustit toliko nisko da se cijeli auto trese pa se ponekad i ugasi,a nakon što se ugasi osjeti se smrad koji dolazi ispod automobila kao da auspuh negdje pušta ali puno jaceg intenziteta. Dali je katalizator u pitanju jer okretaji variraju uz poneko gašenje zagrijanog automobila popraceno velikim smradom. Auto nakon toga normalno pali i vozi dalje na visokim okretajima...
ODGOVOR:Ima puno uzroka koji mogu utjecati na gašenje i loš rad motora kao što navodite . Najcešce su to : slabo brtvljenje usisnog kolektora , motoric minimuma , elektricni konektori i vodovi , TP ventil , potenciometar leptirastog ventila , IAT senzor , MAF senzor , injektori , tlak goriva ….
U slucaju kao što je ovaj treba raditi test navedenih komponenata odnosno dijagnostiku , sve ostalo ne garantira uspjeh .
na vrh Povratak na vrh