Danas je: 18.01.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA 1,2 i. - PALI SE LAMPICA

Datum objave: 18.01.2007 09:57:00
Slika
PITANJE: Konstantno se pali lampica koja signalizira nepravilnost u radu elektronickog sustava.Naime radi se o vozilu Skoda Fabia 1.2classic 2003 god,sa serijom motora AWY.Prilikom ispitivanja na kompjuteru utvrdeno je da je kvar na :1.senzor pozicije bregaste osovine, 2.senzor temperature sredstva za hladjenje
3.sustav za gorivo.
Kvar pod rednim brojem 2 u zadnjih mjesec i pol se dešavao 3 puta i svaki put sam mjenjao senzor.Šta je uzrok tog kvara,da li se automobil može voziti odredeno vrijeme sa ovim kvarovima.Isto tako me zanima da li je elektronika u ove vrste automobila tako osjetljiva"non stop sam u servisu zbog resetiranja elektronike".Zbog cega mi kazaljka od temperature radi nervnomjerno(pri radnoj temperaturi ona spadne na nulu,bez obzira na ispravnost gore pomenutog senzora pod br 2,koji bude ugraden u servisu).
ODGOVOR:Sve što ste nabrojili je dio sustava goriva ubrizgavanja goriva . Navedeni dijelovi i oni koje niste naveli rade se u nekoj klasi kvalitete a to znaci da dobro funkcioniraju 3 do 5 godina a nakon toga poneki od dijelova otkaže pa se treba mijenjati . Kada rješavate neki kvar kao što je ovaj onda nije dobro da rješenje bude polovicno vec potpuno . Na taj nacin ce i ostale komponente sustava dulje trajati . Ako postoji konkretan problem kao što je ovaj onda resetiranje kompjutera ne pomaže jer na taj nacin niste otklonili kvar vec samo trenutno izbrisali grešku da se ne pali kontrolna lampica motora . Kazaljka temperature nema veze sa senzorom temperature motora . Za tu svrhu postoji davac ili indikator temperature baš za instrument koji pokazuje temperaturu motora .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 – TD - MASANOCA OKO TURBINE

Datum objave: 17.01.2007 13:55:00
Slika
PITANJE: Radi se o golfu jedinici 1.6 turbo dizelu i vidim masnocu oko turbine pa me zanima što bi moglo pridonijeti toj masnoci? (kao da pušta ulje) Jel nešto u kvaru il treba zamjeniti?
ODGOVOR:Ulje koje vidite oko turbine dolazi najcešce iz samog motora i to preko cijevi oduška od ulja koja je spojena na usisnu cijev . Navedeno ulje dolazi na taj nacin i na tlacnu stranu turbine . Tlacna cijev turbine ne brtvi uvijek u potpunosti i na tom mjestu može se vidjeti motorno ulje koje može u manjoj ili vecoj mjeri curiti . Povecana kolicina uljnih para na odušku od ulja znak je istrošenosti klipnih prstenova i cilindra .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - DEMONTAŽA INSTR.PLOČE

Datum objave: 25.03.2011 00:41:36
Slika
PITANJE: Imate lijepu Internet stranicu, sa vrlo korisnim informacijama, nastavite samo tako. Dakle, htio bih izvaditi km/h na Vectri B da bih provjerio multi funk. display (par redaka je necitljivo na njemu, pa bih htio provjeriti konektor(re), ispuhati prasinu..) Trebao bih savjet odakle da prvo pocnem, da nebi bilo previše grebanja po armaturi. P.S. koji benzin preporucate za ovaj auto - 2.0 16V, Super 95 ili Euros. 95, tocim Supera i uvjereni sam da sa tim benzinom prelazim više km..
ODGOVOR:Demontažu instrument ploce lakše je pokazati nego objasniti nacin skidanja . Svi elementi koji fiksiraju instrument plocu su skriveni . Neki od njih su vijci a neki su specijalne kopce . Na samoj instrument ploci postoje PVC poklopci i ukrasne maske ispod kojih se nalaze odgovarajuci vijci . Nakon oslobadanja potrebnih vijaka po logici bi trebalo zakljuciti gdje se nalaze kopce koje takoder fiksiraju instrument plocu . Nekada je potrebno kratkim trzajem osloboditi navedene kopce . Za ovo vozilo koristio bih EUROSUPER - 95 .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI H - SKINUTI GLAVU MOTORA

Datum objave: 17.01.2007 11:12:00
Slika
PITANJE: Posjedujem kombi H1 2,5 td, u zadnje vrijeme mi se dešava da vozilo za hladna vremena pali odlicno ,grijaci su svi u redu.Kada ugasim vozilo i u prvih 5-6 min pali odlicno ali nakon pola sata vergla 15-20 sec.dok ne upali i izbaci crni dim, ako odstoji par sati pali isto dobro.Moguca dijagnoza -hladan auto pali jer se pale grijaci i pomažu paljenju , prvih nekoliko minuta motor je vruc toliko da još uvjek pali dobro iako se ne pale grijaci ,nakon pola sata grijaci se još uvjek ne pale jer je antifriz topal pa senzor ne pali još relej za grijace ali nema dovoljno kompresije da upali odmah jer IMA CA?I NA CILINDRIMA .Ako bi to bila dijagnoza dali postoji još kakav nacin cišcenja cilindara od cadi osim rastavljanja motora nap aditivi ili ispiranje i sl .
ODGOVOR:Vi ste jako dobro opisali problem i objasnili problem . Ja cu se samo malo nadopuniti na vaše objašnjenje . Tocno je da problem stvara niska kompresija . Navedena cada nema utjecaja na paljenje motora . Ako želite ocistiti motor od cade onda je potrebno skinuti glavu motora jer se ista najviše skuplja na ventilima i usisnim kanalima .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 2,0 - RADIM GENERALKU !?

Datum objave: 17.01.2007 11:04:00
Slika
PITANJE: Radi se o Fiat Bravo 2.0 20V HGT 5 cilindara 95. god. na kojemu su prolupali leteci ležajevi, te na kojem se radi generalni popravak.
Molim Vas da mi opišete nacin ili predocite skicom na koji nacin se bregasta usisnih ventila stavlja u tocnu fazu. Za bregastu osovinu ispušnih ventila u redu ima oznaku na remenu i zupcaniku, za donji kotac tj. remenicu isto u redu ima oznaku koja paše na crtu remena tj. na nulu od zamašnjaka, ali mene zanima kako tocno regulirati remenicu na cetiri šarafa 6mm na usisnoj bregastoj jer ima na sebi šlice, nije fiksna s jednim šarafom kao bregasta za ispušne ventile.
ODGOVOR:Navedeni motor ne možete nikako na ispravan nacin staviti u fazu bez dva specijalna alata . S jednim se alatom blokira usisna bregasta osovina a s drugim ispušna bregasta osovina . Alati su narocite konstrukcije ( imaju oblik brijega bregaste osovine ) . Treci važan alat (bez kojega bi se i moglo ) jest komparator s adapterom za prvi cilindar uz pomoc kojega se tocno u stotinku mm odredi položaj GMT .
Ako ipak nekako stavite bez navedenih alata motor u fazu to nece biti dobro jer ce odstupanje biti preveliko i motor nece dobro raditi .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - SAM SVOJ MAJSTOR

Datum objave: 17.01.2007 10:45:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam vozila Renault Clio 2004 sa agregatom 1.2,8v.
Zanima me koje ulje ide original u njega (malo podrobnije informacije)
te koje svjecice i sa koliko elektroda. Isto tako me zanima mjesto gdje je smješten filter kabine i filter goriva. Naime, radi se o tome da bih trebao otici na redovni servis u ovlašteni servis u Osijeku,ali smatram da je cijena pretjerano velika za servis na 40000 km pa s pbzirom da imam
malu radionicu sa kanalom sam bih zamijeno ulje u motoru, uljni filter, filter zraka,filter goriva i svjecice.Naime, to je repromaterijal koji se i ugraduje na toj kilometraži u ovlaštenom servisu.
ODGOVOR:Originalno ulje za motor je ELF 10W-30 . Originalne svijecice su Eyquem – RFC50LZ2E , imaju jednu elektrodu . Podešavaju se na 0,9 mm . Filter kabine ( ako ga vaše vozilo ima ) nalazi se blizu grijaca . Filter goriva je ispod vozila u blizini rezervara za gorivo .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - DA LI JE TURBINA NA IZDAHU ?

Datum objave: 16.01.2007 13:44:00
Slika
PITANJE: Imam Audi A4 1.9 TDI 66kw, auto mi pri nekih 4200 okretaja u cetvrtoj brzini, te pri +/- 3900 okretaja u petoj brzini izgubi snagu, te nakon restartanja opet radi normalno. Radio sam dijagnostiku, te mi javlja
grešku: tlak zraka na kolektoru. Probao sam zamijeniti regulator protoka zraka, te onaj ventilic na prednjoj strani motora, kod kilera, auspuh mi nije zaštopan(provjereno). Povrat ispuha mi je bio zaštopan i kapalo mi je ulje iz turbine, to sam ocistio i blokirao. Inace mi auto ne dimi, no troši mi nekih litru i pol ulja na 10 000 km. Dali mi je turbina na izdahu ili postoji mogucnost da prodem jeftinije.
ODGOVOR:Da bi se došlo do rješenja svakako treba izmjeriti tlak turbine i to pod opterecenjem na probnoj vožnji . Ako je tlak previsok onda treba ispitati OVER BOOTS ventil na samoj turbini ( da li otvara pod tlakom od 1 bar ), regulator tlaka turbine , elektricne vodove od regulacionog ventila do ECU centrale , zacepljenje usisnih kanala i usisnog kolektora , zacepljenje INTERCOOLERA . Na kraju treba provjeriti i samu ECU centralu jer ista upravlja regulatorom tlaka .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - 4 PITANJA

Datum objave: 16.01.2007 13:34:00
Slika
PITANJE: Molio bih za strucnu pomoc. posjedujem Audi A4 1.6(74kW), 1995.g.Imao bih nekoliko pitanja:
1.-kad je motor hladan pri paljenju treba malo duže vrtjeti, i kad se upali na ploci se upali crvena lampica i usklicnik u njoj ( ! ), da spomenem da je akumulator Bosch 44 (ampera) i dali je to slab akumulator?
2.-nekad mi se pri paljenju zna upaliti (jako rijetko) narandasta lampica sa kljucem, dali je to problem sa kodom u kljucu ili može biti nešto drugo?
3.-auto mi troši 10l/100km, dali je to puno i dali mi je isplativa ugradnja plina (oko 12000km/1god.), i koliko bi došla instalacija u vašem servisu?
4.-molim preporuku za ulje! trenutno areal super tronic, full sintetic 5W-40W.-dali je to dobro ulje za moj motor ili možete preporuciti nešta bolje.
ODGOVOR:Uzrok težeg paljenja kod hladnog starta može biti senzor temperature motora , aktuator minimuma , senzor tlaka ili injektori . Dobro bi bilo ispitati sustav ubrizgavanja . Crvena lampica koju spominjete je znak neispravnosti kocionog sustava . U pitanju mogu biti kocione obloge ili hidraulicki sustav kocnice . Navedeni akumulator je manjeg kapaciteta , treba biti 56 Ah . Lampica s kljucem je znak neispravnosti samog kljuca ili sustava za blokadu motora ( protiv krade ) . Ako je potrošnja 10 L/100 km na otvorenom onda je to povecana potrošnja . Ako vam je godišnja kilometraža 12.000 km onda vam se plinska instalacija ne isplati . Navedeno ulje je potpuno u redu i nema potrebe za nekim drugim . Cijena plinskog sustava za vaše vozilo je 12.500,-kn .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO – 55 - VELIKA POTROŠNJA

Datum objave: 16.01.2007 13:27:00
Slika
PITANJE: Imam jedan veliki problem i to vezano za potrošnju goriva, auto je fiat punto 55 sole 99 god., naime sa punim rezervoarom prodem bijednih 300 km, pa vas molim da li mi možete reci šta bi to moglo biti i ponuditi neko rješenje.
ODGOVOR:Na potrošnju goriva može utjecati mnogo faktora , evo nekih koji su vrlo bitni : Motor nije u fazi , kut predpaljenja , slabo podešeni ventili , slaba kompresija , zacepljenost usisnog ili ispušnog kolektora , neispravan sustav ubrizgavanja goriva ( injektor , lambda , ETC senzor , MAP senzor ……) , neispravan sustav paljenja ( bobina , svijecice , kablovi , senzor radilice … ) .Vidite ima toga dosta ali ni ovo nije sve , necete imati koristi ako vam i dalje navodim uzroke .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8i - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 14.01.2007 11:41:00
Slika
PITANJE: Koliko bi cijena bila ugradnje plina u Passat 1,8i, 20V, 125KS iz 1999 godine i koliko unaprijed je potrebno rezervirati termin ugradnje kod Vas?
ODGOVOR:U vaše vozilo možemo ugraditi plinski sustav marke „PRINS“ provjerene kvalitete . Sustav bi funkcionirao kao MPI s cetiri plinska injektora s kojim upravlja posebno racunalo . Cijena sustava je 12.500,00 kn s ugradnjom . Troškovi atestiranja su 1.120,00 kn .
Termin se može rezervirati vrlo brzo . Najbolje je telefonski 091/2525353 ili 01/3362765 .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 14.01.2007 11:37:00
Slika
PITANJE: S obzirom da imam u planu ugraditi plin u svoje vozilo, lijepo Vas molim da mi pošaljete cijenu ugradnje plina za sljedece vozilo:
Audi A4, 1.8 (125KS), 12/96., metalna usisna grana.
Isto tako, zanima me koliko auto izgubi na snazi prelaskom na plinsku instalaciju, te koliko se ceka na ugradnju?
ODGOVOR:U vaše vozilo možemo ugraditi plinski sustav marke " PRINS " provjerene kvalitete . Sustav bi bio takoder MPI kompjuterski upravljan . Rezervoar može biti cilindricni ili toroidalni .
Cijena sustava s ugradnjom je 12.500.- kn . Na red se može doci vrlo brzo , za precizan dogovor potreban je telefonski kontakt . Najbolje na tel. 091/2525353 . Snaga motora na plin je do 10% manja , medutim kod vašeg vozila to necete ni primijetiti .
na vrh Povratak na vrh

VOLVO V-40 - AUTOMATSKI MJENJAC ?

Datum objave: 10.01.2007 09:34:00
Slika
PITANJE: Cijenim Vaše savjete i želio bi da mi date savjet,pošto bi trebao do srijede odluciti o kupnji.Ponuden mi je na kupnju Volvo V40 2.0 102kw iz konca 1996.g.i to za oko 5500e.Interesira me znate li išta o automatskom mjenjacu koji se ugradivao u ova vozila jer ovaj auto ima takav mjenjac?Auto je navodno prešao oko 160000km.Je li moj strah od tog mjenjaca opravdan i može li se eventualni kvar pa popravak pretvoriti u financijsku nocnu moru?Zvao sam ovlašteni servis da bi dogovorio pregled mjenjaca,a oni mi odgovorili "da se tu nema šta gledat nego dok ide-ide"????
POMOC!
ODGOVOR:Navedeno vozilo je kvalitetno kao i automatski mjenjac ali treba postaviti pitanje kako je navedeno vozilo održavano . Poznato je da se ulje i filter u automatskom mjenjacu mijenjaju svake dvije godine ili 60.000 km medutim malo tko obavlja redovite servise jer je to mnogima "nepotreban " trošak . Možda imate srece da je ipak vlasnik redovito obavljao servise . Protiv automatskog mjenjaca nemam nikakvih primjedbi . U slucaju kvara navedeni mjenjac se može servisirati i popraviti samo je cijena popravka veca nego kada je u pitanju manuelni mjenjac. Naveo bih još jedan detalj a to je cinjenica da uvijek kada treba neki rezervni dio istog nema na skladištu vec ga treba naruciti i cekati . Razmislite o svemu navedenom , prespavajte , još jednom razmislite i tada donesite odluku . Ako je odluka "ZA" onda je vrlo važno da navedeno vozilo pregledate u cijelosti kako bi otkrili eventualne greške .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF I BENZ. - ULILI NAFTU ?

Datum objave: 10.01.2007 09:26:00
Slika
PITANJE: U Golfa I, benzincu, polu punog goriva, na benzinskoj, sipali su mi još 10 litara goriva. Od tada pa nadalje u vožnji auto mi nije primao dobro gas i pocelo je da trokira. Da li je moguce da mi je greškom(više mojom!) momak na pumpi sipao naftu. Na slijedecoj benzinskoj sam nasuo još deset litara supera za svaki slucaj(jer sam sumnjao na naftu,ali ponavljam nisam siguran). U daljoj vožnji auto se relativno smirio, ali i dalje nije 100% ok. Auto ima godina, ali je dobro ocuvan, prešao je 80.000 km i još i dalje je avion. Pomozite mi nekim savjetom,šta raditi, ako mi je sipao naftu i smije li se auto i dalje voziti?
ODGOVOR:Najbolje bi bilo da ocistite rezervar za gorivo i po potrebi da ocistite i podesite karburator . Nakon ovoga možete radi preventive staviti i novi filter za gorivo .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ETC SENZOR

Datum objave: 28.03.2011 20:26:49
Slika
PITANJE:

Možete li mi odgovoriti iz vašeg bogatog iskustva, koliki otpor ima ETC senzor kad je hladan i vruc! Te može li se isti nadomjestiti nekim otporom, da daje ECU podatak da je motor uvjek zagrijan, i kakove bi to posljedice bile za motor?
Zašto neki automobili imaju expanzionu posudu a neki nemaju, vec se rash. tekucina uljeva direktno u radijator?

ODGOVOR:

Postoje dvije vrste senzora , jedni imaju negativni termicki koeficjent a drugi pozitivni termicki koeficjent . Senzor s negativnim termickim koeficjentom radi tako da kod niske temperature motora ima veliki elektricni otpor i postupno u ovisnosti o zagrijavanju rashladne tekucine njegov otpor se smanjuje . Drugi spomenuti senzor radi obrnuto . Navedeni senzori nisu univerzalni nego su za svako vozilo specificni kako po velicini tako i po radnim karakteristikama . Navedeni senzor može se zamijeniti s odgovarajucim otpornikom ali koja je svrha toga ?
Zašto neka vozila imaju ekspanzionu posudu a druga ne razlog je što je tehnicki riješeno tako da hladnjak narocite konstrukcije ima ekspanzionu posudu u svom gornjem dijelu .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - AKUMULATOR

Datum objave: 09.01.2007 01:21:00
Slika
PITANJE: Skoda Octavia akumulator?
Prije godinu dana sam uzeo VARTA blue dynamic 74Ah 680A(hladni start) koji je cini mi se bez održavanja, nema cepica za provjeru tekucine. Prije 3 mjeseca sam imao problem sa alnaserom koji je riješen u Skoda servisu. Nikakve druge kvarove nisu našli. Sad imam problem da mi ujutro "oteže" kad palim. Probao sam sa punjenjem akumulatora i sve je bilo uredu nekih 7 dana.Koji je odgovarajuci akumulator za Skodu Octaviu 1.9TDI 66kw i koja je minimalna i maximalna amperaža akumulatora za taj motor? I još da napomenem da prevaljujem veoma male razdaljine u toku dana, najcešce je to oko 5-10KM. Je li moguce da alternator ne stigne nadoknaditi izgubljenu struju tokom paljenja?
ODGOVOR:Akumulator za ovo vozilo može biti 72 do 78 Ah . Kratke relacije ne bi trebale utjecati na jutarnje paljenje motora . U ovom slucaju bitno je da alternator puni s naponom vecim od 13,4 V kao i da nema nijednog elektricnog potrošaca koji bi u stanju mirovanja vozila vukao vecu struju od 0,2 A .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - BLOW OFF VENTIL

Datum objave: 28.03.2011 20:28:01
Slika
PITANJE:

Molim vas da mi napišete vaše mišljenje o prednostima i nedostacima oko ugradnje blow-of vantila na motor 1.9 TDI.

ODGOVOR:

Navedeni ventil je korisna stvar jer obavlja rasterecenje na tlacnoj strani turbine . Nakon ponovnog pritiskanja papucice gasa turbina se lakše zavrti na vece okretaje a samim tim je i efekt punjenja cilindra bolji .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF I - UGRADNJA UPALJACA

Datum objave: 09.01.2007 00:56:00
Slika
PITANJE: Možete li mi objasniti kako da spojim instalaciju auto upaljaca? Rijec je o golfu jedinici iz 1979 godine.
ODGOVOR:Ako nestrucno napravite navedenu ugradnju može vam se zapaliti vozilo . Upaljac mora imati odgovarajuci promjer elektricnih vodova , mora imati relej i mora imati svoj osigurac.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8-TD - HAVARIJA MOTORA

Datum objave: 09.01.2007 00:37:00
Slika
PITANJE: Ford Mondeo 1,8 TD 1996. Karavan
Imao sam havariju pukao mi je zupcasti remen(duži) te se polomila bregasta na tri dijela popucali ventili, držaci bregaste. Otvaranjem motora ustanovljeno je da su i klipovi u sredini napukli(objašnjenje mehanicara da to nije od ovog kvara nego da su klipovi na fordu boljka(ja to oštecenje ni ne vidim tako je to malo oštecenje (šprungiralo) i da treba promjeniti i klipove jer postoji opasnost da ce kad se to složi popucati)no nije spomenuo da treba raditi nešto na cilindrima jer da nisu previše ošteceni(ja mislim da bi i njih trebalo urediti da bi to bilo 100 %)ili je najbolje potražiti drugi motor.(kako da ga nadem) Možete li me vi malo posavjetovati u vezi svega ovoga.
Imam još jedno pitanje! Kad sam prije kvara palio auto upalio je kako treba ali sam morao malo pricekati oko 20 sek. da mu se podigne broj okretaja izmedu 900-1000, kao da mu se nije ukljucio odmah cok ili neka elektronika jer je malo i trokirao te mi se par puta znao i ugasiti pogotovo ako sam ga odmah nakon paljenja stavljao u rikverc.
Molim Vas da mi još odgovorite nakon koliko km se mijenja zupcasti remen sad je pukao na 70 000 km barem su mi tako napisali u auto kuci di sam kupio auto da je promijenjen.
ODGOVOR:Motor se ne rastavlja svaki dan a navedena radnja nije nimalo jeftina zato u slucaju kao što je ovaj treba napraviti sve po pravilima struke i s najboljim materijalima koji su potrebni za navedeni popravak . Ocjena o stanju cilindara se ne donosi letimicnim pogledom vec se radi mjerenje svakog cilindra s vrlo preciznim instrumentom kako bi tocno izmjerili istrošenje cilindara . Nakon toga pouzdano znamo što je sve potrebno raditi na motoru .
Bolja varijanta je popravak motora jer tada imamo kompletno uredeni motor za duže vremensko razdoblje . Rabljeni motor je rizik .
Poteškoce koje ste imali prilikom paljenja mogu biti radi dovoda goriva , iste se mogu jednostavno riješiti . Na ovom motoru zupcasti remen se mijenja svakih 60.000 km .
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - "VRISNUO" GRIJAC KABINE

Datum objave: 08.01.2007 21:15:00
Slika
PITANJE: Ford Escort LX 1992 g.
Vrisnuo mi je grijac kabine na mom Fordu... U servisu su mi rekli da me izmjena grijaca sa dijelovima i radom košta 1000kn...
Kao što se vidi auto baš i nije nov, pa me zanima, dal bi ja to mogao sam izmjeniti kada bih nabavio rezervni dio? Dosta sam vješt sa alatom, a rekli su mi da moram skidati kontrolnu plocu kako bih došao do radijatora za grijanje kabine...Zanima me da li bih ja to kao "laik" mogao sam uciniti da uštedim svoju kunu ili da to prepustim profesionalcima?
ODGOVOR:Biti ce za vas puno jeftinije da vam to naprave profesionalci a navedena cijena nije velika .
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - TRESE PRI KOCENJU

Datum objave: 08.01.2007 21:10:00
Slika
PITANJE: Sve pohvale za najozbiljniji servis na koji sam naišao surfujuci po netu i sve najbolje u novoj 2007 godini.
Mnogo ste mi pomogli oko mog Seat Ibiza 1.8 gti 16v pa se nadam da cete moci i sada , naime nakon zamjene disk plocica pri laganom kocenju na oko 80km/h auto se jako trese , ali ne zanosi i lijepo koci, diskovi imaju debljinu ali su na rubovima imali dosta hrde koju je majstor ostrugao ali diskovi nisu skidani i nošeni na obradu.
Da li je to možda jer su plocice nove pa dok ne nalegnu ili je nešto ozbiljnije?
ODGOVOR:Uzrok navedenih problema mogu biti diskovi i disk plocice ali i ne moraju . Slijedece što se mora ispitati su gume i felge koje su cesti uzrok vibracija prilikom kocenja . Najprije provjerite diskove i disk plocice .
na vrh Povratak na vrh