Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD - ZETEC MOTORI ?

Datum objave: 06.01.2007 18:51:00
Slika
PITANJE: Mozete mi reci kakvi su to fordovi ZETEC motori, kako su se pokazali i u cemu se razlikuju u odnosu na druge motore ?
ODGOVOR:To je nova generacija Ford-ovih motora koja je modernija i zadovoljava eko normu EURO-4 .U praksi su se pokazali kao kvalitetni .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ANTIFRIZ ?

Datum objave: 06.01.2007 18:48:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Corsu C 1.2 16v 75KS (2004.) i primjetio sam da je razina rashladne tekucina malo ispod nomale. Zanima me koji tip antifriza treba dolijati (sve što ja znam je da je unutra "nekakav narancasti" i da li pritom postoji neka posebna "procedura".
ODGOVOR:Možete nadoliti bilo koji narandasti antifriz . Antifriz se mijenja svake dvije godine jer nakon toga pocinje agresivno dijelovati na rashladni sustav , narocito na obojene metale .
na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC - UKLANJANJE KATALIZATORA ?

Datum objave: 06.01.2007 18:43:00
Slika
PITANJE: Nedugo sam tek cuo za vaš sajt i stvarno je super. Dajete detaljne
odgovore i svaka cast. Imam jedno pitanje,da li bi uklanjanje katalizatora i stavljanje cijevi stvaralo probleme lambda sondi i motoru uopce na Hondi civic 1.4i(55kw,97g.)?
ODGOVOR:Uklanjanje katalizatora utjecalo bi na rad lambda sonde a vozilo ne bi prošlo eko-test .
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 - TUNING

Datum objave: 06.01.2007 18:31:00
Slika
PITANJE: Vozim seat ibizu 1.4 16v 75ks -2004god. Zanima me dali mogu i koliko bi mogao dobiti više konja sa takozvanim tuningom. Isto tako dok sam kupovao auto bila je ista ibiza 1.4 16v obujama 1390, samo sa 100ks. Zato me zanima dali bi mogao u ovlaštenom servisu ili negdije drugdije ko se bavi s tim, moju ibizu sa 75ks s nekim promijenama da dostigne 100ks.Dali bi zbog takvih promijena ako su moguce moglo biti nekakvih vecih problema s motorom ili necim drugim nakon nekog vremena ili duže vožnje.
ODGOVOR:Modifikacijom softvera na ovom vozilu samo neznatno se može povecati snaga motora . Ako se želi znatno više onda je neophodan zahvat na glavi motora , usisu , ispuhu te ugradnja druge bregaste osovine . Cijena ovakvog tuninga je znatno veca .
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 L- VELIKA POTROŠNJA

Datum objave: 29.12.2006 00:57:00
Slika
PITANJE: Posedujem ford eskort 1.3L iz 1983 god. sa predenih 123000 km.Imam problem sa potrošnjom goriva koja trenutno u zimskim uslovima ide oko 13-14lit na 100km.Auto ima automatski gas i nema problema sa paljenjem u hladnim jutrima, osim malo nestabilnog rada .Da li bi servisom karburatora rješio vrlo visoku potrošnju?
ODGOVOR:Karburator je samo jedan od uzroka povecane potrošnje goriva . Ostali faktori su : stanje kompresije , podešenost ventila , svijecice , kut predpaljenja , ispravnost ispušnog sustava , folter za zrak .
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220-D - DOSTA PROBLEMA

Datum objave: 29.12.2006 00:52:00
Slika
PITANJE: Prije 10 dana kupio sam mercedes e 220 diesel 1998godište,ustanovio sam da ima dosta problema
1. kada se vozilo krece na 1500-1650 okretaja u kabini(posebice zadnjem dijelu) nastaje velika vibracija i dumljenje,kod turiranja motora se to ne cuje, provjerili smo auspuh , ali i dalje je isto.
Nakon prijedenih 50 km upalila mi se lampica za ulje, kad sam zavirio ispod vozila sve je bilo puno ulja , mehanicar kaže da je otišao semering na radilici, ali da je problem u nabavci jer on dolazi sa nekakvim kucištem.Kad se motor upali prvih nekoliko minuta motor ne radi ravnomjerno, a kod kretanja se osjeti malo podrhtavanje i zacukavanje , ima li to veze sa kvacilom.Motor ima 189564 kilometra , što bi bilo sve dobro promijeniti na motoru i koja je kompresija tog motora.
ODGOVOR:Opisani zvuk može dolaziti od neispravnih zadnjih ležajeva kotaca , ležajeva na kardanskom vratilu kao i od samog diferencijala . Curenje ulja kao i nabavka semeringa nije nikakav problem . Motor može raditi neravnomjerno iz više razloga : zrak u sustavu goriva , grijaci dize , pumpa i sl . Kompresija na ovom motoru treba biti 26 do 32 bara . Najbolje što možete napraviti jest da vam strucna osoba – servis napravi kompletnu dijagnostiku vozila te da nakon toga pocnete rješavati jednu po jednu evidentiranu grešku .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KUPNJA RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 28.03.2011 20:29:10
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meic,ponajprije Sretan Božic i uspješnu Novu 2007 godinu vam želim ,kao i vašem timu,da Vam se sve želje ostvare.Do sada kad god bih od Vas molio za savjet ste pogadali te sam uz vašu pomoc uspjevao otklanjati kvarove na svome Kadettu karavanu.No prije par dana mi se ukazala prilika za kupovinom rabljenoga Ford Escorta 1.4 karavan iz 1996 godine.Stoga Vas molim vaše mišljenje kao i savjete za ili protiv kupnje, takoder me zanima da li je i cijena od 3100 E u skladu s vozilom jer je po satu prešlo 111000 km.

ODGOVOR:

Savjet u vezi kupnje može se dati tek nakon pregleda vozila , manje je bitno koje marke je navedeno vozilo . Kod odluke o kupnji navedenog vozila jedino i najvažnije jest trenutno stanje vozila . Da bi donekle bili sigurni što kupujete potrebno je pregledati kompletno vozilo i to kompresiju, EKO test , stanje podvozja te stanje ovjesa i kocnica . Ako sami niste to u mogucnosti angažirajte strucnjaka ili dovedite vozilo na pregled u servis gdje cete dobiti takvu uslugu . manje je važno da li je cijena vozila 3.100,- ili 4.100,- Eura .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - ZAMJENA ŽARULJICA

Datum objave: 29.12.2006 00:33:00
Slika
PITANJE: Slucajno sam naišao na vaš fantasticni web sajt i od tada ga cesto posjecujem. Svaka vam cast, od velike ste pomoci svim koji zatraže objašnjenje u rješavanju svojih problema sa automobilom.
Vozim škodu feliciju 1,9d , "99 godina , pregorile su mi tri sijalice u kontrolnoj tabli, jedna na samom satu brzinomjera, i dvije na regulaciji grijanja u automobilu, to su oni prekidaci što reguliraju toplo-hladno. Ako možete da mi objasnite kako da zamjenim te sijalice.
ODGOVOR:Teško vam mogu objasniti kako da to napravite jer postoje specificnosti koje strucnjak vidi tek kada ima predmet u prvom planu . Za zamjenu bilo koje žaruljice na instrument tabli svakako treba demontirati istu iz njezinog ležišta . Fiksirana je sa vijcima ( nekada su vijci sakriveni odgovarajucim poklopcima ) koje morate osloboditi a nakon toga mogu postojati i dodatne kopce koje se na neki nacin takoder oslobode . Ovo radite pažljivo da ne dode do oštecenja na samoj instrument tabli . Rucne komande grijaca treba izvuci iz ležišta i nakon toga vide se navedene žaruljice .
na vrh Povratak na vrh

BMW 518 i.- NAPUHNUTA CIJEV

Datum objave: 29.12.2006 00:29:00
Slika
PITANJE: Prijatelj mi ima BMW-a 518 i, 1988. Naime, jedno crijevo koje ide iz glave motora na termostat je dosta napuhnuto, dok su ostala crijeva tvrda ali nisu napuhnuta. Nema nikakvog taloga na cepu za ulje. Dali to može biti zbog kompresije u sustavu hladenja ili starog crijeva. I koji su uopce pokazatelji dotrajalog dihtunga glave motora!
ODGOVOR:Ako su gumene cijevi rashladnog sustava po necijoj subjektivnoj procjeni tvrde ( pod tlakom vecim od normale ) , to nužno ne znaci da je nastalo propuštanje na brtvi glave . Ako je navedeni tlak veci od dozvoljenog onda ce rashladna tekucina izlaziti iz sustava preko cepa na hladnjaku ( na cepu postoji sigurnosni ventil ) . Drugi nacin provjere brtve glave je mjerenje kolicine HC u samom hladnjaku ili ekspanzionoj posudi .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - DIZE

Datum objave: 28.12.2006 10:24:00
Slika
PITANJE: Vozim golfa TDI 66 kw, 97 god. 186,000 km, mjenjao sam sve 4 dize, kompresija je na svim bila 27, e sad me zanima, od kada sam promjenio dize imam osjecaj da slabije postiže brzinu tj. ubrzanje, pogotovo kad iz druge prebacujem u trecu brzinu, a tako iz trece u cetvtu, prije promjene diza doslovce auto bi poletio kad bi okretaji bili veci od 2500 okretaja, a sad imam osjecaj kao da se okretaji dižu, ali brzinu željenu ne postiže.Molim Vas da mi kažete da li to ima veze sa dizama ili necim drugim, i da li je to normalna reakcija nakom promjena diza.
ODGOVOR:Tocno dize mogu biti uzrok narocito ako niste stavili nove . Na stare dize išla je veca kolicina goriva i motor je bolje ubrzavao . Ispitajte ugradene dize na odgovarajucem uredaju . Ako je potrebno ispitajte i mjerac protoka kao i tlak turbine .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5-TDI - GASI SE

Datum objave: 28.12.2006 10:15:00
Slika
PITANJE: Passat 2.5 TDI automatic 4 motion
Vozim se i upali mi se ona lampica od grijaca, citao sam u servisnoj knjizi od golfa da to znaci problem s motorom, nastavljam put i vozilo se samo gasi. Probam upaliti nece. Nemam izbora nego šlep služba i kod mehanicara. Covjek ima kompjuter, prikljucio ga, medutim ništa bitno ne pokazuje osim što plovak od goriva nije ispravan i neke sitnice. Možda je važno napomenuti da mi se akumulator vrlo brzo potrošio iako ništa nije radilo, jedino se verglalo ali nije mogao da upali. Kad ga je napokon uspio upaliti i provozao šta se dešava? gubi snagu na 3000 obrtaja. Bio sam na servisu nedavno, napravili su mi dijagnozu i vrijeme je da se promjeni remenje i ostalo što ide uz to, kako vidim vi preporucujete da se mijejnja u ovlaštenom servisu zbog garancije. danas kad je otvoren nije ništa od toga otišlo (još). Cuo sam da sa ovim motorima ima puno problema.Koja je normalna potrošnja goriva za ovaj automobil, kroz grad naravno, ovaj moj troši 13 L .
ODGOVOR:Nisam rekao da se mora ici u ovlašteni servis kako bi imali garanciju na obavljene radove . To je vjerojatno izvadeno iz konteksta . Postoje i drugi servisi koji imaju prihvatljivije cijene i daju garanciju na ugradeni materijal i rad .
Uzrok što motor nema snagu iznad 3000 0/min može biti neodgovarajuci tlak turbine , regulator tlaka turbine , turbina , dize , upravljacka elektronika i sl. Zato je najmudrije napraviti dijagnostiku kako bi se utvrdile cinjenice a nakon toga popravak . Nije mjerodavna potrošnja u gradskoj vožnji nego na otvorenoj cesti i u tim uvjetima treba biti oko 7 l/100 km .
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 i.- NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 28.12.2006 10:09:00
Slika
PITANJE: Svaka cast nisam još vidio ništa slicno na netu da se mogu postaviti sva pitanja u vezi auta i na to brzo odgovorite.
Zanima me auto škoda octavia 2004 godina (stari model) 2.0 benzin 85 kw sa 115 ks 8 ventila mislim da se takav motor ugraduje i u osnovni model škode superb
1. dali gore navedeni model auta i motora ima lanac ili zupcasti remen ?
2. ako ima remen da li taj model motora podiže ventile kod pucanja remena ? koliko sam cuo da neki motori podižu ventile i kod pucanja remena nema nikakvih posljedica po motor vec se samo zamjeni novi remen sa zatezacima i može se slobodno voziti dalje.
3. koja je razlika izmedu DOHC i OHC motora i koja je vrsta motora gore navedeni motor 2.0
ODGOVOR:Navedeni motor oma zupcasti remen . U slucaju pucanja zupcastog remena dolazi do sudara klipova i ventila . Ovaj motor je OHC . Motor DOHC je motor s dvije bregaste osovine .
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 MPI - LAMBDA SONDA

Datum objave: 28.12.2006 10:03:00
Slika
PITANJE: Kupio sam Auto Seat Ibiza 14mpi 99. god., novija verzija i primjetio sam da mi je otkopcana lamda sonda, jer je džek za prikopcavanje na njoj slomljen. Auto ništa ne signalizira, ide dobro i sve je OK, ali mislim da malo više troši. Da li ja smijem taj džek, (ima 6 rupica na jednoj i 6 limenih kontakata na drugoj strani) koji se sad može okrenuti i na jednu i na drugu stranu, za 180 st. prikljuciti i da li bi moglo doci do nekih problema ako se okrene džek naopacke. I kako mogu ispitati da li sam dobro prikljucio Ili da li po bojama žica kopcam ali imam samo jednu istu boju na sondi i na kablu iz mašine a to je bijela.
ODGOVOR:Vozilo ima vecu potrošnju goriva jer Lambda sonda nije u funkciji . Navedeni konektor ( uticnicu ) možete spojiti . Lambda sondu je najbolje ispitati osciloskopom ali se može ispitati i voltmetrom . Napon na sondi treba varirati od 0,1 V do 0,9 V . Ako postoje neki problemi nakon spajanja navedene sonde onda treba svakako ispitati sustav ubrizgavanja goriva i napraviti test ispušnih plinova .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TRESE SE

Datum objave: 26.12.2006 23:15:00
Slika
PITANJE: Vec duže vrijeme imam problem sa Lagunom koji nikako da riješim, a radi se o slijedecem: kod ubrzavanja, na brzini od 80 - cca. 100 km/h auto se pocne tresti (cijeli prednji kraj, s time da jace trese ako je u petoj a brzina 80 km/h). Jacina trešnje je tolika da osjetite vibracije npr. sata na ruci ili CD-a u pretincu. Ako otpustim gas auto se smiri. Prva dijagnoza bila je da treba mijenjat gume, koje su i zamijenjene, pa napravljen balans, provjera špura,... ! Kako problem nije riješen u servisu je receno da treba mijenjat desnu poluosovinu - zamijenjeno, auto i dalje trese. Sada kažu da je možda u pitanju lijeva poluosovina ili u najgorem slucaju getriba. Nosaci motora su ispravni, probali smo cak i mijenjat komplet felge sa gumama.
ODGOVOR:Iz navedenog vidim da ste dosta stvari izmijenili . Trebalo bi ustanoviti da li se u navedenom režimu vožnje motor dodiruje same karoserije . Moj savjet je da pronadete neki ozbiljniji servis .
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - PROBLEM MJENJACA

Datum objave: 26.12.2006 23:09:00
Slika
PITANJE: Posjedujem automobil SEAT CORDOBA god.1999,1,9 sdi.Kada vozim u rikverc cuje se lupanje,a u prijenosima naprijed toga nema.Otišao sam mehanicaru,gdje je rastavio mjenjac i ustanovio da je zupcanik rikverca oštecen.Kako je cijeli mjenjac prilicno skup,odlucili smo da nademo polovan ali ispravan,što nam je i uspjelo.Zamijenili su zupcanik rikverca,i postavili mjenjac nasuli ulje SAE80w-90.Poslije probe dešava se slijedce:Mjenjac ne uklapa dobro tj. kao prije,imam osjecaj da ima dva podioka do ubacivanja u željenu brzinu,zatim je kruci i ponekad se desi da zakrci kod prebacivanja.
ODGOVOR:Nisam siguran da je uzrok prijašnjeg lupanja bio rikverc zupcanik . Probleme koje imate sa šaltanjem brzina kod ovog drugog mjenjaca mogu biti unutar samog mjenjaca radi istrošenosti pojedinih dijelova (vilice , zupcanici i sl. ) ali uzrok može biti i izvan mjenjaca . Podešenost polužnog mehanizma je cesti uzrok kao i istrošenja na navedenom mehanizmu . Problem je najlakše riješiti ako koristite znanje i iskustvo servisa koji drži do svog ugleda .
na vrh Povratak na vrh

FIAT DIESEL MOTORI - ISPLATIVOST KUPNJE ??

Datum objave: 28.03.2011 00:33:56
Slika
PITANJE:

Imam namjeru kupiti Fiat-bravo,brava ili punto dizel god. 1999-2001,zavisno šta mi ispadne povoljno.
Interesira me konceptualno, kakvi su Fiatovi dizel motori? Šta je bolje, obicni TD sa 101KS ili JTD sa 105KS(kod punta 80KM.
Koliki je vijek trajanja tih motora? Jer bi ja kupio auto koji je prešao od 150.000-200.000km.Imaju li ti motori kakave svoje “boljke”? I koji je vas stav da li je to isplativa investicija??

ODGOVOR:

Motor JTD je kvalitetniji od TD motora . Vijek trajanja ovisi o nacinu vožnje i redovnom održavanju . Ako ne znate prvog vlasnika onda je potrebno detaljno pregledati vozilo , narocito kompresiju , bregasto vratilo i razvodni mehanizam . Da li je nabavka takvog vozila isplativa procijenite sami .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT – 21 - NE PALI KAD JE HLADNO

Datum objave: 26.12.2006 22:43:00
Slika
PITANJE: Imam Reno 21 1,7 ajnšpric.Ne mogu da upalim kad je hladano, alnaser teško vergla odnosno jedva a akumulator je nov 45 ah . Pokušavao sam skidati kleme tokom noci ali ništa opet ista stvar. Kad upalim normalo pali pali poslije nekog vremena.
ODGOVOR:Prvo i osnovno je da akumulator ima odgovarajuci kapacitet ( vaš nema ) te da je isti u ispravnom stanju a to znaci da snaga akumulatora ne smije biti ispod 70% od nominalne . Druga bitna cinjenica je ispravnost elektro pokretaca te njegovo funkcionalno stanje . Kada je potpuno ispravno ovo što sam prethodno spomenuo tada se mogu istraživati eventualni kvarovi na sustavu ubrizgavanja i sustavu paljenja .
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i.- IZBRISATI GREŠKU

Datum objave: 26.12.2006 22:36:00
Slika
PITANJE: VW Polo 1997 god.1.4 benzin 6N1, kupio sam sportski volan I zamjenio sam ga medutim poslije nije radio airbag jer ga nije ni bilo, zatim sam vratio stari volan sa airbagom, lijepo ga spojio i sve je bilo OK dok nisam upalio i primjetio da se upalila lampica od airbag, a sve sam lijepo spojio.Da li postoji neka metoda vracanja airbaga I kako? Pokušao sam sa vadjenjem baterije ali ništa opet isto.I gdje bih mogao naci knjigu o karakteristikama pola 1.4 benzin 1997.Imam takodje problema sa daljinskim zakljucavanjem jer kad ga zakljucam i upali se alarm poslije toga alarm se nikada ne ukljucuje,kad sam ga iskljucio sa baterije I ponovo ukljucio poceo je da pišti, opet kad ga zakljucam I upalim, alarm ne radi.Zašto ???
ODGOVOR:AIR BAG svijetli jer ste skidali volan . Ako ste ispravno vratili originalni volan natrag onda treba samo izbrisati grešku sa kompjutera AIR BAG-a . Za to morate imati odgovarajuci servisni kompjuter . Problem koji imate s alarmom treba ispitati direktno na vozilu a za to je potrebno poznavanje navedenog sustava i odgovarajuca servisna dijagnostika . Knjigu s tehnickim uputama i karakteristikama možete nabaviti u servisnim centrima OPEL .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - UGRADNJA "GLJIVE"

Datum objave: 23.12.2006 22:22:00
Slika
PITANJE: Molim vas da mi pomognete i kažete kako bih pravilno izveo postavljanje Gljive umjesto obicnog panel filtera. Imam audi A3 1.8T i hocu mu staviti otvoreni filter(gljivu) ali na samoj kutiji filtera on ima još nekakav dodatni senzor pored onoga na samoj cijevi izmedu motora i filtera,poslao sam vam sliku u prilogu i oznacio taj senozor pa me zanima jel se on jednostavno samo skine ili se iskljucuje tj. jel može motor bez njega raditi.
ODGOVOR:Navedeni senzor na kucištu filtera za zrak je senzor temperature usisnog zraka . Njegova funkcija je znacajna jer šalje informaciju racunalu o navedenoj temperaturi zraka . Racunalo uz pomoc te informacije i informacija koje dobiva od drugih senzora izracunava koliko zraka je ušlo u motor i prema toj kolicini zraka dozira odgovarajucu kolicinu goriva . Motor ce sigurno raditi i bez toga ali ce nedostajati taj podatak za precizno racunanje kolicine zraka .
Ugradnjom navedenog filtera znatno se skracuje trajnost mjeraca mase zraka .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i - PROBLEMI NAKON SERVISA

Datum objave: 22.12.2006 09:56:00
Slika
PITANJE: Molim vas ako mi možete pomoci oko problema koji me muci vec par mjeseci.U proljece sam na preporuku mehanicara s tehnickih pregleda vozila kupio Opel Corsu Atlanta 1,4i, 44kW, 12/1997, 5400o/min (troja vrata), na uri je pisalo oko 89000 prijedenih km (ali tko zna da li je to istina) i dok nisam u ljeto napravio onaj obavezni prvi servis bio sam zadovoljniji s autom nego nakon servisa.Na servisu su mi zamijenili prednje kocione plocice (pakne-BOSCH), remenje, ukljucujuci i zupcasti (svi BOSCH), sve filtre (svi BOSCH), kupio sam ulje Castrol 10W40 Magnatac, zamijenili su mi i mast u mjenjacu, stavili su mi nove opel-ove originalne svjecice sa 2 elektrode po svjecici i promijenili su mi termoprekidac na hladnjaku jer je bio neispravan.Nakon toga auto se sasvim drugacije poceo ponašati. Što se termoprekidaca tice, pali ventilator za debljinu kazaljke prije 100 stupnjeva C, a prije je otvarao na oko 95. Je li to uredu?Kada se s autom nadem na brdu prilikom parkiranja cuje se kako motor zacvrci. Mislio sam da je krivo ili loše postavljen remen pa sam se vratio u servis da ga ponovno pokušaju namjestiti, medutim, cim sam došao na ravnicu to cvrcanje, bez obzira na pokušaj izazivanja namjernog opterecenja (kretanje s podignutom rucnom ili sl.), to cvrcanje više ne mogu ponoviti i ispalo je kao da zezam mehanicare pa su me samo poslali kuci, ali na brdu mi se to cvrcanje i dalje uredno pojavljuje.Osim toga, nakon servisa mi se auto cini puno tromiji. Prilikom kretanja, kada prešaltam u drugi stupanj brzine, kad stisnem papucicu gasa auto nakon što vrlo tromo dode do kojih 30-ak km/h tek tada naglo skoci i pocne naglo ubrzavati i u zadnje vrijeme što se duže vozim cini mi se sve tromiji i u ostalim stupnjevima prijenosa i pri drugim brzinama. Htio bih još napomenuti da mi je auto u ljeto trošio po gradu nepunih 8 l goriva (7,6 do 7,8 lna100km ovisno o vožnji), a sada od kako je zahladilo troši punih 10 l na prijedenih 100km!
Skoro svako jutro kada idem na posao dok se spuštam niz jednu vrlo strmu ulicu nakon što se zaustavim na njoj da se prikljucim na raskrižju na glavnu cestu auto mi se sam ugasi.Nakon što ga bez muke ponovno upalim i nastavim dalje po djelomicno ne brdovitoj cesti auto neko krace vrijeme "cuka" dok se ne ugrije na radnu temperaturu. Mislio sam da je to sve zbog hladnog motora, ali bez obzira grijao ja malo motor prije kretanja ili ne opet mi se zna dogoditi isto, ne tako cesto ali se ipak dogodi.
ODGOVOR:Ako je termoprekidac bio neispravan onda nije mogao ukapcati ventilator na 95 stupnjeva C . Termoprekidac kojega ste ugradili trebao bi ukapcati ventilator na 96 stupnjeva C . Sada to nije problem ali po ljetu bi mogao biti . Navedeni zvuk koji vi cujete ( na brdu ) svakako mora cuti osoba koja to treba defektirati odnosno ustanoviti od cega nastaje spomenuti zvuk . Vaša primjedba da je vozilo sporije , ubrzanje slabije te pojava prekidanja u radu motora zahtijeva da se napravi dijagnostika motora i otkriju eventualni uzroci . Ovo zadnje cete morati napraviti u nekom ozbiljnijem servisu .
PRONAŠAO SAM KVAR:
Uzrok simptoma kvara ležao je u jednom vrlo jednostavnom razlogu na kojeg nitko nije posumnjao niti se itko toga sjetio.Pitao sam mnoge mehanicare i kolege, ali nitko nije otkrio razlog.Sumnjao sam na injektor, na možda loše postavljen zupcasti remen i tko zna na što sve ne, a zapravo kvar je bio vrlo jednostavan.Što sam se duže vozio s autom je postajalo sve više problema, sve dok jednoga dana ispušna cijev nije probila i auto je živnuo.Naime, tek kada je ispušna cijev probila izmedu katalizatora i srednjeg (odnosno, prvog) ispušnog lonca, tek tada mi je postalo jasno da je zapravo cijelo vrijeme ispušni sustav bio zacepljen i da se automobil zapravo cijelo vrijeme gušio.Dakle, onaj obavezni servis koji sam napravio nije bio loše napravljen, niti je bio problem u injektoru, vec je problem cijelo vrijeme bio u zacepljenom srednjem ispušnom loncu.Izgorjele su poprecne pregrade i svaki puta kada bi se našao na nizbrdici cada bi zacepila cijev i auto bi se ugasio, a
dok bi vozio na ravnom opet bi se nekako odcepio, ali ne skroz i auto bi bio u voznom stanju, ali vrlo nemirnog rada i bez snage, što se odrazilo i na povecanu potrošnju goriva.Nakon što sam promijenio ispušni sustav auto se potpuno preporodio. Kao da sam kupio novi.
Ima snagu, tiho i mirno ("savršeno") radi, odlicno hvata i ide ko' avion. Potpuno drugi auto.Što se onog "cvrcanja" tice otkrio sam da je to bilo zbog novog remena na servu za volan. Nakon nekog vremena cvrcanje je prestalo samo od sebe, jer se remen prilagodio remenici.
Nadam se da ce moje iskustvo nekome koristiti i da nece morati previše lutati i trošiti uzalud novac na nepotrebne i krive diagnostike kod razlicitih servisera.
na vrh Povratak na vrh