Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 2,0 i.- NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 28.12.2006 10:09:00
Slika
PITANJE: Svaka cast nisam još vidio ništa slicno na netu da se mogu postaviti sva pitanja u vezi auta i na to brzo odgovorite.
Zanima me auto škoda octavia 2004 godina (stari model) 2.0 benzin 85 kw sa 115 ks 8 ventila mislim da se takav motor ugraduje i u osnovni model škode superb
1. dali gore navedeni model auta i motora ima lanac ili zupcasti remen ?
2. ako ima remen da li taj model motora podiže ventile kod pucanja remena ? koliko sam cuo da neki motori podižu ventile i kod pucanja remena nema nikakvih posljedica po motor vec se samo zamjeni novi remen sa zatezacima i može se slobodno voziti dalje.
3. koja je razlika izmedu DOHC i OHC motora i koja je vrsta motora gore navedeni motor 2.0
ODGOVOR:Navedeni motor oma zupcasti remen . U slucaju pucanja zupcastog remena dolazi do sudara klipova i ventila . Ovaj motor je OHC . Motor DOHC je motor s dvije bregaste osovine .
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 MPI - LAMBDA SONDA

Datum objave: 28.12.2006 10:03:00
Slika
PITANJE: Kupio sam Auto Seat Ibiza 14mpi 99. god., novija verzija i primjetio sam da mi je otkopcana lamda sonda, jer je džek za prikopcavanje na njoj slomljen. Auto ništa ne signalizira, ide dobro i sve je OK, ali mislim da malo više troši. Da li ja smijem taj džek, (ima 6 rupica na jednoj i 6 limenih kontakata na drugoj strani) koji se sad može okrenuti i na jednu i na drugu stranu, za 180 st. prikljuciti i da li bi moglo doci do nekih problema ako se okrene džek naopacke. I kako mogu ispitati da li sam dobro prikljucio Ili da li po bojama žica kopcam ali imam samo jednu istu boju na sondi i na kablu iz mašine a to je bijela.
ODGOVOR:Vozilo ima vecu potrošnju goriva jer Lambda sonda nije u funkciji . Navedeni konektor ( uticnicu ) možete spojiti . Lambda sondu je najbolje ispitati osciloskopom ali se može ispitati i voltmetrom . Napon na sondi treba varirati od 0,1 V do 0,9 V . Ako postoje neki problemi nakon spajanja navedene sonde onda treba svakako ispitati sustav ubrizgavanja goriva i napraviti test ispušnih plinova .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TRESE SE

Datum objave: 26.12.2006 23:15:00
Slika
PITANJE: Vec duže vrijeme imam problem sa Lagunom koji nikako da riješim, a radi se o slijedecem: kod ubrzavanja, na brzini od 80 - cca. 100 km/h auto se pocne tresti (cijeli prednji kraj, s time da jace trese ako je u petoj a brzina 80 km/h). Jacina trešnje je tolika da osjetite vibracije npr. sata na ruci ili CD-a u pretincu. Ako otpustim gas auto se smiri. Prva dijagnoza bila je da treba mijenjat gume, koje su i zamijenjene, pa napravljen balans, provjera špura,... ! Kako problem nije riješen u servisu je receno da treba mijenjat desnu poluosovinu - zamijenjeno, auto i dalje trese. Sada kažu da je možda u pitanju lijeva poluosovina ili u najgorem slucaju getriba. Nosaci motora su ispravni, probali smo cak i mijenjat komplet felge sa gumama.
ODGOVOR:Iz navedenog vidim da ste dosta stvari izmijenili . Trebalo bi ustanoviti da li se u navedenom režimu vožnje motor dodiruje same karoserije . Moj savjet je da pronadete neki ozbiljniji servis .
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - PROBLEM MJENJACA

Datum objave: 26.12.2006 23:09:00
Slika
PITANJE: Posjedujem automobil SEAT CORDOBA god.1999,1,9 sdi.Kada vozim u rikverc cuje se lupanje,a u prijenosima naprijed toga nema.Otišao sam mehanicaru,gdje je rastavio mjenjac i ustanovio da je zupcanik rikverca oštecen.Kako je cijeli mjenjac prilicno skup,odlucili smo da nademo polovan ali ispravan,što nam je i uspjelo.Zamijenili su zupcanik rikverca,i postavili mjenjac nasuli ulje SAE80w-90.Poslije probe dešava se slijedce:Mjenjac ne uklapa dobro tj. kao prije,imam osjecaj da ima dva podioka do ubacivanja u željenu brzinu,zatim je kruci i ponekad se desi da zakrci kod prebacivanja.
ODGOVOR:Nisam siguran da je uzrok prijašnjeg lupanja bio rikverc zupcanik . Probleme koje imate sa šaltanjem brzina kod ovog drugog mjenjaca mogu biti unutar samog mjenjaca radi istrošenosti pojedinih dijelova (vilice , zupcanici i sl. ) ali uzrok može biti i izvan mjenjaca . Podešenost polužnog mehanizma je cesti uzrok kao i istrošenja na navedenom mehanizmu . Problem je najlakše riješiti ako koristite znanje i iskustvo servisa koji drži do svog ugleda .
na vrh Povratak na vrh

FIAT DIESEL MOTORI - ISPLATIVOST KUPNJE ??

Datum objave: 28.03.2011 00:33:56
Slika
PITANJE:

Imam namjeru kupiti Fiat-bravo,brava ili punto dizel god. 1999-2001,zavisno šta mi ispadne povoljno.
Interesira me konceptualno, kakvi su Fiatovi dizel motori? Šta je bolje, obicni TD sa 101KS ili JTD sa 105KS(kod punta 80KM.
Koliki je vijek trajanja tih motora? Jer bi ja kupio auto koji je prešao od 150.000-200.000km.Imaju li ti motori kakave svoje “boljke”? I koji je vas stav da li je to isplativa investicija??

ODGOVOR:

Motor JTD je kvalitetniji od TD motora . Vijek trajanja ovisi o nacinu vožnje i redovnom održavanju . Ako ne znate prvog vlasnika onda je potrebno detaljno pregledati vozilo , narocito kompresiju , bregasto vratilo i razvodni mehanizam . Da li je nabavka takvog vozila isplativa procijenite sami .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT – 21 - NE PALI KAD JE HLADNO

Datum objave: 26.12.2006 22:43:00
Slika
PITANJE: Imam Reno 21 1,7 ajnšpric.Ne mogu da upalim kad je hladano, alnaser teško vergla odnosno jedva a akumulator je nov 45 ah . Pokušavao sam skidati kleme tokom noci ali ništa opet ista stvar. Kad upalim normalo pali pali poslije nekog vremena.
ODGOVOR:Prvo i osnovno je da akumulator ima odgovarajuci kapacitet ( vaš nema ) te da je isti u ispravnom stanju a to znaci da snaga akumulatora ne smije biti ispod 70% od nominalne . Druga bitna cinjenica je ispravnost elektro pokretaca te njegovo funkcionalno stanje . Kada je potpuno ispravno ovo što sam prethodno spomenuo tada se mogu istraživati eventualni kvarovi na sustavu ubrizgavanja i sustavu paljenja .
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i.- IZBRISATI GREŠKU

Datum objave: 26.12.2006 22:36:00
Slika
PITANJE: VW Polo 1997 god.1.4 benzin 6N1, kupio sam sportski volan I zamjenio sam ga medutim poslije nije radio airbag jer ga nije ni bilo, zatim sam vratio stari volan sa airbagom, lijepo ga spojio i sve je bilo OK dok nisam upalio i primjetio da se upalila lampica od airbag, a sve sam lijepo spojio.Da li postoji neka metoda vracanja airbaga I kako? Pokušao sam sa vadjenjem baterije ali ništa opet isto.I gdje bih mogao naci knjigu o karakteristikama pola 1.4 benzin 1997.Imam takodje problema sa daljinskim zakljucavanjem jer kad ga zakljucam i upali se alarm poslije toga alarm se nikada ne ukljucuje,kad sam ga iskljucio sa baterije I ponovo ukljucio poceo je da pišti, opet kad ga zakljucam I upalim, alarm ne radi.Zašto ???
ODGOVOR:AIR BAG svijetli jer ste skidali volan . Ako ste ispravno vratili originalni volan natrag onda treba samo izbrisati grešku sa kompjutera AIR BAG-a . Za to morate imati odgovarajuci servisni kompjuter . Problem koji imate s alarmom treba ispitati direktno na vozilu a za to je potrebno poznavanje navedenog sustava i odgovarajuca servisna dijagnostika . Knjigu s tehnickim uputama i karakteristikama možete nabaviti u servisnim centrima OPEL .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - UGRADNJA "GLJIVE"

Datum objave: 23.12.2006 22:22:00
Slika
PITANJE: Molim vas da mi pomognete i kažete kako bih pravilno izveo postavljanje Gljive umjesto obicnog panel filtera. Imam audi A3 1.8T i hocu mu staviti otvoreni filter(gljivu) ali na samoj kutiji filtera on ima još nekakav dodatni senzor pored onoga na samoj cijevi izmedu motora i filtera,poslao sam vam sliku u prilogu i oznacio taj senozor pa me zanima jel se on jednostavno samo skine ili se iskljucuje tj. jel može motor bez njega raditi.
ODGOVOR:Navedeni senzor na kucištu filtera za zrak je senzor temperature usisnog zraka . Njegova funkcija je znacajna jer šalje informaciju racunalu o navedenoj temperaturi zraka . Racunalo uz pomoc te informacije i informacija koje dobiva od drugih senzora izracunava koliko zraka je ušlo u motor i prema toj kolicini zraka dozira odgovarajucu kolicinu goriva . Motor ce sigurno raditi i bez toga ali ce nedostajati taj podatak za precizno racunanje kolicine zraka .
Ugradnjom navedenog filtera znatno se skracuje trajnost mjeraca mase zraka .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i - PROBLEMI NAKON SERVISA

Datum objave: 22.12.2006 09:56:00
Slika
PITANJE: Molim vas ako mi možete pomoci oko problema koji me muci vec par mjeseci.U proljece sam na preporuku mehanicara s tehnickih pregleda vozila kupio Opel Corsu Atlanta 1,4i, 44kW, 12/1997, 5400o/min (troja vrata), na uri je pisalo oko 89000 prijedenih km (ali tko zna da li je to istina) i dok nisam u ljeto napravio onaj obavezni prvi servis bio sam zadovoljniji s autom nego nakon servisa.Na servisu su mi zamijenili prednje kocione plocice (pakne-BOSCH), remenje, ukljucujuci i zupcasti (svi BOSCH), sve filtre (svi BOSCH), kupio sam ulje Castrol 10W40 Magnatac, zamijenili su mi i mast u mjenjacu, stavili su mi nove opel-ove originalne svjecice sa 2 elektrode po svjecici i promijenili su mi termoprekidac na hladnjaku jer je bio neispravan.Nakon toga auto se sasvim drugacije poceo ponašati. Što se termoprekidaca tice, pali ventilator za debljinu kazaljke prije 100 stupnjeva C, a prije je otvarao na oko 95. Je li to uredu?Kada se s autom nadem na brdu prilikom parkiranja cuje se kako motor zacvrci. Mislio sam da je krivo ili loše postavljen remen pa sam se vratio u servis da ga ponovno pokušaju namjestiti, medutim, cim sam došao na ravnicu to cvrcanje, bez obzira na pokušaj izazivanja namjernog opterecenja (kretanje s podignutom rucnom ili sl.), to cvrcanje više ne mogu ponoviti i ispalo je kao da zezam mehanicare pa su me samo poslali kuci, ali na brdu mi se to cvrcanje i dalje uredno pojavljuje.Osim toga, nakon servisa mi se auto cini puno tromiji. Prilikom kretanja, kada prešaltam u drugi stupanj brzine, kad stisnem papucicu gasa auto nakon što vrlo tromo dode do kojih 30-ak km/h tek tada naglo skoci i pocne naglo ubrzavati i u zadnje vrijeme što se duže vozim cini mi se sve tromiji i u ostalim stupnjevima prijenosa i pri drugim brzinama. Htio bih još napomenuti da mi je auto u ljeto trošio po gradu nepunih 8 l goriva (7,6 do 7,8 lna100km ovisno o vožnji), a sada od kako je zahladilo troši punih 10 l na prijedenih 100km!
Skoro svako jutro kada idem na posao dok se spuštam niz jednu vrlo strmu ulicu nakon što se zaustavim na njoj da se prikljucim na raskrižju na glavnu cestu auto mi se sam ugasi.Nakon što ga bez muke ponovno upalim i nastavim dalje po djelomicno ne brdovitoj cesti auto neko krace vrijeme "cuka" dok se ne ugrije na radnu temperaturu. Mislio sam da je to sve zbog hladnog motora, ali bez obzira grijao ja malo motor prije kretanja ili ne opet mi se zna dogoditi isto, ne tako cesto ali se ipak dogodi.
ODGOVOR:Ako je termoprekidac bio neispravan onda nije mogao ukapcati ventilator na 95 stupnjeva C . Termoprekidac kojega ste ugradili trebao bi ukapcati ventilator na 96 stupnjeva C . Sada to nije problem ali po ljetu bi mogao biti . Navedeni zvuk koji vi cujete ( na brdu ) svakako mora cuti osoba koja to treba defektirati odnosno ustanoviti od cega nastaje spomenuti zvuk . Vaša primjedba da je vozilo sporije , ubrzanje slabije te pojava prekidanja u radu motora zahtijeva da se napravi dijagnostika motora i otkriju eventualni uzroci . Ovo zadnje cete morati napraviti u nekom ozbiljnijem servisu .
PRONAŠAO SAM KVAR:
Uzrok simptoma kvara ležao je u jednom vrlo jednostavnom razlogu na kojeg nitko nije posumnjao niti se itko toga sjetio.Pitao sam mnoge mehanicare i kolege, ali nitko nije otkrio razlog.Sumnjao sam na injektor, na možda loše postavljen zupcasti remen i tko zna na što sve ne, a zapravo kvar je bio vrlo jednostavan.Što sam se duže vozio s autom je postajalo sve više problema, sve dok jednoga dana ispušna cijev nije probila i auto je živnuo.Naime, tek kada je ispušna cijev probila izmedu katalizatora i srednjeg (odnosno, prvog) ispušnog lonca, tek tada mi je postalo jasno da je zapravo cijelo vrijeme ispušni sustav bio zacepljen i da se automobil zapravo cijelo vrijeme gušio.Dakle, onaj obavezni servis koji sam napravio nije bio loše napravljen, niti je bio problem u injektoru, vec je problem cijelo vrijeme bio u zacepljenom srednjem ispušnom loncu.Izgorjele su poprecne pregrade i svaki puta kada bi se našao na nizbrdici cada bi zacepila cijev i auto bi se ugasio, a
dok bi vozio na ravnom opet bi se nekako odcepio, ali ne skroz i auto bi bio u voznom stanju, ali vrlo nemirnog rada i bez snage, što se odrazilo i na povecanu potrošnju goriva.Nakon što sam promijenio ispušni sustav auto se potpuno preporodio. Kao da sam kupio novi.
Ima snagu, tiho i mirno ("savršeno") radi, odlicno hvata i ide ko' avion. Potpuno drugi auto.Što se onog "cvrcanja" tice otkrio sam da je to bilo zbog novog remena na servu za volan. Nakon nekog vremena cvrcanje je prestalo samo od sebe, jer se remen prilagodio remenici.
Nadam se da ce moje iskustvo nekome koristiti i da nece morati previše lutati i trošiti uzalud novac na nepotrebne i krive diagnostike kod razlicitih servisera.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - DALJINSKO ZAKLJUCAVANJE

Datum objave: 22.12.2006 09:50:00
Slika
PITANJE: Planiram u Opel astru 1,6 75ks 97g F-linija ugraditi daljinsko zakljucavanje.Na autu postoji centralno, na koje sam mislio nadograditi daljinsko zakljucavanje. Molio bih Vas da mi kažete što bih sve morao kupiti, i gdje ugraditi (vrata, gepek....).Pretpostavljam da bih trebao kupiti modul dalj.zakljucavanja i daljinske, koji bi odradivali istu funkciju kao i kljuc- slali bi impulse zaklj. I otklj.- indikacija na pokazivace itd.Vidio sam na internetu neke module firme VENOM. Dali bi bilo dovoljno samo kupiti te module sa daljincima i ugraditi ih, ili je potrebna još neka popratna oprema...
ODGOVOR:Za to što vi želite kupiti postoje setovi za tu svrhu uz koje dobijete sve potrebne komponente . Bolja varijanta za vas da to ne kupujete nego da nabavku i ugradnju prepustite servisu koji ce to strucno odraditi . Na taj nacin imate jamstvo na ugradeni materijal i na rad .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 SX - KOCNICE

Datum objave: 21.12.2006 09:56:00
Slika
PITANJE: U servisu sam mijenjao diskove i disk plocice na svom Puntu 1,2sx. Ali auto više ne koci kao prije.Naime prije servisa auto je na pola hoda papucice blokirao prednje kotace i super je kocio, a sada ne može blokirati kotace, ali što je još cudnije auto super koci. Kad se zaletim 50-tak km/h i "sjednem" na kocnicu auto tako jako zakoci da mi se pojas aktivira i baci me naprijed, ali ne blokira kotace.U servisu sam napomenuo serviseru da ocisti diskove alkoholom ili nekom tekucinom, jer su oni namašceni radi skladištenja. No on to nije napravio, niti je malo pošmirglo disk plocice da skine onaj prvi grubi sloj.Dali je trebalo ocistiti diskove i plocice?Dali je to uzrok mom problemu?Hoce li se to sve vratiti u neku normalu?
ODGOVOR:Normalno je da je pedala kocnice mekša nakon ugradnje novih kocnica . Bitno je da pedala kocnice uvijek ide do iste dubine te da se nakon nekoliko uzastopnih stiskanja pedale njezina visina ne povecava . Kao što i sami navodite efekt kocenja je sada bolji nego prije , pravo stanje sile kocenja cete najbolje provjeriti na valjcima ( ima ih svaka stanica za tehnicki pregled ) . Vaš mehanicar je sigurno odmastio diskove jer mu to sigurno nisu prvi koje je ugradio . Kocnica ce vremenom postati tvrda i malo viša .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323-F - ZAMJENSKI REMEN ?

Datum objave: 20.12.2006 19:55:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam mazde 323F iz 2000. god.sa 2.0 DITD, 90KS motorom i predenih 200000km. Kupio sam ga kao novog.Jako sam zadovoljan autom i nisam imao vecih problema osim izmjene ležaja prednjeg lijevog tocka prije nekih 10000km.Sada trebam napraviti izmjenu zupcastog remena i zatezaca sa rolnicama. Sve dijelove sam kupio originalne osim remena koji je CONTINENTALOV ali ne u Mazda servisu.U Mazdinom servisu su rekli da ce mi napraviti tu izmjenu ali da ne snose odgovornost za moguce posljedice šmi je i razumljivo. Kažu da to remenje puca i da mi nije uputno montirati bilo koji drugi remen osim Mazdinog.Zanima me Vaše mišljenje o tome. Da li da montiram remen koji sam kupio ili da se ipak odlucim za Mazdin?
ODGOVOR:Treba razumjeti servis koji ne želi imati odgovornost za dijelove koje ste vi kupili i njihov stav je u redu . Vi ste nabavili dijelove koji su originalni (osim zupcastog ), ni na te dijelove ne možete imati garanciju od strane servisa koji ce vam ih ugraditi jer ste iste sami nabavili . Zupcasti remen koji navodite je vjerovatno dobar ali opet ste ga vi nabavili i odgovornost je vaša . Uvijek je bolje da dijelove nabavi servis koji ce i obaviti ugradnju navedenih dijelova . U tom slucaju imate garanciju i na ugradene dijelove i na rad . Ukoliko vam ne odgovara cijena , postoje i drugi servisi koji su prihvatljiviji po tom pitanju .
HVALA:
Puno Vam hvala na brzom odgovoru. Jedino mi je žao što auto ne mogu dovesti kod Vas na servise, posto živim u Slavonskom Brodu, jer takav servis kao Vaš ovdje nemamo, bar koliko sam mogao vidjeti iz mailova koje Vam ljudi šalju.
Ali tko zna, DOBAR MAJSTOR NIKADA NIJE DALEKO!
na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,5 i.- UGRADNJA PLINA

Datum objave: 20.12.2006 19:51:00
Slika
PITANJE: Interesira me ugradnja plina u automobil Nissan Almera 1.5, 90 hp, proizvodnja 5/2000. Cini mi se da je usisna grana aluminijska. Molio bih informacije o tipu uredaja koji se može ugraditi (klasicni/direktno ubrizgavanje), približnoj cijeni i koliko se ceka na red. Uzeo bih toroidalni spremnik (cca 50 litara).
ODGOVOR:U vaše vozilo treba ugraditi sustav za MPI ( multi point injection ) , Sustav s centralnim mješacem bio bi lošija varijanta . Kod nas bi mogli ugraditi plinski sustav PRINS , svjetski poznatog Nizozemskog proizvodaca . Njegova cijena je 12.500,- kn . Na red se dode relativno brzo .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - ZACEPIO SE KATALIZATOR

Datum objave: 19.12.2006 21:50:00
Slika
PITANJE: imam Opel Astru 1.6 16v, motor Z16XE, 2001. g.p.
Prije nekog vremena auto mi je odjednom izgubio snagu i jedva je išao. Ustanovljen je potpuno zacepljen katalizator. Odlucio sam se privremeno za jeftiniju opciju bušenja katalizatora i poslije toga auto opet ide normalno (iako mi se cini da je prije kvara katalizatora vukao malo bolje), ali sam primjetio da je pojacano poceo trošiti ulje oko 0.35l/1000km. Takoder sam primjetio da auto sada na auspuh pušta svijetlo plavi dim i neugodno smrdi na izgorjelo ulje. Cini mi se da se dim ne pojavljuje kada je hladan motor, nego tek kada postigne radnu temperaturu. Da li to sve ukazuje na ventile ili prstene na klipovima ili nesto trece?
ODGOVOR:Katalizator se zacepio zbog ulja koje dolazi u cilindar i dalje putuje prema katalizatoru gdje radi nepopravljivu štetu . Ono što morate napraviti jest utvrditi dali je kvar na vodilicama ventila ili na sistemu klip cilindar . Ako su u pitanju vodilice ventila onda je popravak znatno jeftiniji .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 i. - GRIJANJE

Datum objave: 19.12.2006 21:33:00
Slika
PITANJE: Imam Golf 3 1.4 benzinac. Imam problema sa grijanjem. Grije samo tokom vožnje ali ne kao prije. Na ler gasu hladi. Veoma je teško narocito u gradskoj vožnji. Unutrašnji hladnjak jo procišcen, termostat sam zamjenio, untrašnji filter od kabine sam zamjenio, sajla od grijanja je o.k. Ne znam šta je u pitanju.
ODGOVOR:Sigurno postoji razlog radi kojega nema grijanja u kabini . Navesti cu redoslijed i moguce uzroke . Radna temperatura motora mora biti iznad 80 stupnjeva C ( i u gradskoj vožnji i na otvorenom ) . Pumpa za vodu mora biti ispravna . Cijevi od motora do grijaca moraju biti prohodne . Radijator grijaca ne smije imati zacepljenje niti malo . Hladan zrak koji dolazi na radijator grijaca mora imati nesmetani prolaz do samog radijatora grijaca . Ventilator grijaca mora biti ispravan . Nakon ovoga grijanje mora raditi uz uvjet da je brtva glave ispravna te da kompresija ne ulazi u rashladni sustav .
na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASSIC - POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 19.12.2006 21:29:00
Slika
PITANJE: Vozim Polo Classic 1.9 SDI iz 1997. sa prijedenih 135.000 km. Koliko je normalna potrošnja ulja za taj motor? Pitam iz razloga što mi se cini da motor troši cca 1,5l ulja na 5.000 km. Nema crnog dima i motor radi i pali odlicno.
ODGOVOR:Navedena potrošnja ulja je još uvijek u granicama normale . Kod novog motora potrošnja je 0,1 do 0,2 l/1000 km .
na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 - VENTILACIJA

Datum objave: 19.12.2006 21:13:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam fiat stila 1.9 jtd, jacina puhanja u kolima je na izuzetno niskom nivou, cak i kada stavim da puše samo na gore. Drugo zvuk koji se cuje prilikom okretanja volana, kao da se nešto lomi, ali samo kada CITY nije ukljucen?
ODGOVOR:Ventilacija slabo radi jer je zacepljen filter kabine koji se mora mijenjati svake godine ili po potrebi . Zvuk volana treba tocno defektirati na samom vozilu i po potrebi eventualnu neispravnost odmah otkloniti .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,6 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 18.12.2006 18:06:00
Slika
PITANJE: Imam RENAULT SENICA 1,6i 16V starog pola godine. Sve je za sada OK, ali me zanima dali u auto, po Vašem mišljenju, smijem ugraditi auto-plin? Naime, auto je još pod garancijom i u ovlaštenom servisu smatraju da nije dobro ugraditi plin (niti pod garancijom, ali niti kasnije) jer da ugradnja i korištenje plina na ovom tipu motora izaziva velike probleme na istom (pregrijavanje, izgaranje ventila i sl.). Napominjem da sam imao CITROENA PICASSO 1,6i s ugradenim plinom (BRC) i sve je radilo bez greške (jasno, to je tehnološki drugaciji tip motora). Pouzdanost u radu i ekonomicnost navedenog energenta me je navela da isti ugradim i u novi auto. I još jedno pitanje vezano uz ovo gore: ako mislite da se može i smije ugraditi plin, dali se navedeni zahvat može izvest kod Vas i kolika bi bila cijena ?
ODGOVOR:Nema razloga da ne ugradite plin za navedeno vozilo , na ventilima i ostalim dijelovima motora nece biti nikakvih štetnih posljedica . Treba se samo ugraditi kvalitetan plinski sustav . Ako ugradujete kod nas mi vam takav možemo ponuditi uz garanciju .
Cijena uredaja i montaže je 12.500,- kn .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DI - CRNI DIM

Datum objave: 18.12.2006 18:00:00
Slika
PITANJE: vektra 97god.2.0 di 16v
Zanima me zašto mi auto ispušta crni dim preko 3000okretaja,inace potrošnja je normalna i dobro pali.Drugi problem je što mi se upalila lampica od zracnog jastuka i ne radi sirena to se dogodilo istodobno.Je li moguce da je stvar da su žice negdje u prekidu? I još me zanima trebam li mjenjati ulje u mjenjacu pošto sam napravio 60.000 km otkad sam ga kupio?
ODGOVOR:1997. Crni dim koji vidite na auspuhu je znak prevelike kolicine goriva odnosno smanjene kolicine zraka . Razlozi mogu biti mehanicke prirode ili kvar na sustavu upravljanja motorom . Do rezultata se najbrže dolazi tako da se radi dijagnostika navedenih sustava . Žice mogu biti u prekidu ali to je rijetkost . Ulje u mjenjacu se mijenja svakih 60.000 km ili dvije godine .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 - CVILJENJE PODVOZJA

Datum objave: 18.12.2006 17:57:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da bi ukažete što bi moglo biti uzrok cviljenja podvozja automobila prilikom prelaska preko vecih neravnina poglavito zadnjeg dijela,te se inace radi o opel vectri kupljenoj ove godine te je prešla 120000 tisuca kilometara.Da li mi možete dati podatke o ubrzanju,potrošnji te opcenito mišljenje o ovom motoru,chip tuningu na 110 kw inace ima 100kw unaprijed zahvaljujem.
ODGOVOR:Prelaskom preko neravnina cuju se gumeni dijelovi ovjesa ( selen blokovi ) . Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 10,9 s . Ako vas chip tuning veseli povecanje snage za 10% nece škoditi .
na vrh Povratak na vrh