Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA - NEMIRAN RAD MOTORA

Datum objave: 12.12.2006 23:05:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu Octaviu TDI 110ks 2001g prešla 180.000 km,primjetim u zadnje vrijeme ujutro nemiran rad motora.Dam malo gas i to se smiri i sve tako dok se ne ugrije.Prijatelji mi preporucuju da skinem glavu motora jer su imali isti problema na maloj kilometraži ,da im je zaštopana ispušna grana.Mijenjao sam senzor toplote jer je ujutro bilo bijelog dima kad se upali sad je dima manje jer kažu da to kontrolira aktiviranje grijaca.Izvadio sam i katalizator zatim elektronski ponovo podesio paljenje auto dobro ide nešto ulja uzme na 5000km oko 3-4 dcl .Molim za savjet i koliko ti motori mogu prijeci.
ODGOVOR:Medu uzrocima koji mogu utjecati na nemiran rad motora mogu biti i zacepljenje na ili u glavi motora ali mogu biti i drugi faktori kao što je brtva glave , brizgaljka ,zrak u sustavu goriva ,aktuator pumpe visokog pritiska . U ovakvim slucajevima logicno je da se najprije ispitivaju uzroci koji su izvan motora ( jeftiniji ) te na taj nacin da se sužava krug pojedinih cimbenika . Navedeni motori su kvalitetni uz adekvatnu brigu i redovito servisiranje .
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES – 123 - NAKON GENERALKE "DRMUSANJE" MOTORA

Datum objave: 12.12.2006 22:54:00
Slika
PITANJE: Vozim Mercedes 123,200 disel iz 1982god.kojem sam prošle godine
generalno uredio motor jar mu je jedan klip bio slabiji od ostalih i slabije je palio zimi. Odonda konstantno imam neko neprirodno drmusanje motora cak i kada je ugrijan,takoder se pojavljuje više dima nazad nego sto bi trebalo .Auto sam vozio u nekoliko servisa i te posjete su bile uzaludne.Pošto posjedujm neko osnovno znanje iz mehanike predpostavljam da je moguci problem u postavljanju mrtve tocke radilice u odnosu na bregastu osovinu kao i odredivanje momenta paljenja jer je fabricki na 26 st. Pošto su blok motora i glava ravnani radi skidanja ostataka starog dihtunga mislim da se taj momenat promijenio.Pošto niko od ovoh "majstora" kako kažu bez knjige ne mogu to da odrede molim vas ako možete i ako znate da mi pojasnite kako,šta i kojim redosljedom ide,kao i kod štimanja bosch pumpe na kap, koliko kapi u kom vremenskom intervalu,jeli kap u jednoj,pet,deset ili koliko vec sekundi. Posto ne mogu da dodem u vaš servis a što bih rado ucinio jer vidim po vašim korisnicima da su prezadovoljni da bar probam sam to da otklonim, normalno uz vašu pomoc.
ODGOVOR:Da bi se riješili problemi koje navodite svakako treba krenuti logicnim redoslijedom . Prvo i osnovno je faza motora ( tocan medusobni položaj radilice, bregaste osovine i BOSCH pumpe ) , nakon toga stanje kompresije ( mora biti minimalno 26 bara ) . Ako je ovo u redu može se krenuti dalje tako da se podesi kut predpaljenja ( najbolje pomocu okapnice ) . Slijedece u što treba biti siguran je stanje diza , grijaca te ispravnost same pumpe .
Napomena : Prilikom podešavanja paljenja pomocu okapnice potrebno je zamicati ( pomicati ) pumpu do te mjere dok se na okapnici ne pojave nekoliko kapi goriva ( 2 do 4 ) . Puno uspjeha u radu .
na vrh Povratak na vrh

BMW 528 - VENTILATOR

Datum objave: 10.12.2006 22:48:00
Slika
PITANJE: Da li je nornmalno da se na BMW-u 528 i , 99., 150 tkm, ventilator za hladenje motora ukljucuje cim se malo jace stisne papucica gasa i vozi se malo šarf, bez obzira što je vani hladno , oko nule. Kazaljka temperature se uvijek nakon paljenja ubrzo digne na sredinu i tu i ostaje , ali se ventilator cesto ukljucuje bez obzira što je zima! Ne osjete se nikakvi problemi s motorom! Zanima me je li to normalno , te što ce biti kad bude ljeto, hoce li se pregrijavati motor! Takoder Vas molim za objašnjenje što je to "visko" ventilator.
ODGOVOR:Nije normalno da se navedeni ventilator pali tako brzo a još manje da se pali kada jace stisnete pedalu gasa . Svakako treba utvrditi o cemu se radi i kolika je stvarna temperatura motora u tom momentu . U ovom slucaju treba iskljuciti klima uredaj ( ako on postoji ) i opet ustanoviti da li je stanje isto . Ako se to više ne dogada onda navedeni ventilator aktivira klima uredaj kojega takoder treba ispitati .
Visko spojka je uredaj pomocu kojega se okrece propeler ventilatora za hladenje motora a radi pomocu viskozne mase koja se nalazi u istoj .
na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,3 - ODZRACIVANJE ABS-a

Datum objave: 10.12.2006 22:18:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za savjet kako se odzracuje ABS nakon skidanja lajtunga na Audi 100 2.3/93. god. Glavni kocioni cilindar ne daje pritiska na papucicu kocnice, ona uvijek propadne do kraja. Probali smo sa nad pritiskom 0,5 bara u posudu za ulje, ulje je izlazilo na pipac za odzracivanje, zrak nije izlazio i nismo ništa napravili, kocnica i dalje proprada do poda i ne koci.
ODGOVOR:Krenite opet od glavnog kocionog cilindra i uvjerite se da li je ispravan . Po potrebi demontirajte ga i isprobajte na radnom stolu , pomicanjem klipa mora se moci proizvesti tlak na svim izlazima iz cilindra . Kada ste se uvjerili da je navedeni cilindar potpuno ispravan možete poceti sa odzracivanjem kocionog sustava na nacin da se odzraciva najduži hidraulicki vod .
DODATNO PITANJE:
Pokušati cemo zamijeniti hidraulicki cilindar. Da li je moguce da on, ako je neispravan, izgubi pritisak i vrati ulje gore u posudu za ulje. Servo posuda je suha, odnosno ulje ne curi iz cilindra u servo posudu.
ODGOVOR:
Moguce je .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - ZACRNJENJE VECE OD DOZVOLJENOG

Datum objave: 10.12.2006 22:12:00
Slika
PITANJE: Imam Golf 3 TDI, 97. god. 185.000 km, na tehnickom pregledu u vezi (eko testa) ispitavanje ispušnih plinova stanje je bilo LOŠE!
Zacrnjeni uzorak 1. (m-1): 4,55 , 2 (m-1): 3,51, 3 (m-1): 4,28,
4 (m-1): 3,81, 5 (m-1): 4,10
Srednje zacrnjenje (m-1) min: maks: 2,00 4, 06 loše.
Receno mi je da je vjerovatno katalizator pri kraju vijeka i da se u njemu skuplja cada i zbog toga da je eko test jako loš. Moram naglasiti da auto vozim samo na otvorenoj cesti , RI-ZG, uvjek oko 130/140/km/h, do 3000 okretaja. Kompresija je na svim dizama 27 bara. Redovno servisiran i održavan. I na kraju mi je preporuceno da skinem katalizator jer je to najvjerovatnije razlog ne prolaska na eko testu.
ODGOVOR:Zacrnjenje koje navodite je znatno vece od dozvoljenog a uzrok tome nije katalizator . Kada je motor ispravan i bez katalizatora zacrnjenje ne smije biti vece od 1,5 ( m-1 ) . Mijenjanjem katalizatora i prigušivaca ne otklanja se uzrok kvara . Na navedenim mjestima samo se kumuliraju krute cestice ( cada ) . U ovom slucaju treba napraviti dijagnostiku motora kako bi se otkrile sve neispravnosti koje su uzrok ovakvog stanja .
na vrh Povratak na vrh

NOVI VW PASSAT - KUPUJEM

Datum objave: 10.12.2006 22:06:00
Slika
PITANJE: Molim vas za savjet, kupujem novog passata i dvoumim se izmedu motora1.6 (102 ks) i comfortline paketom opreme ili 1.6 FSI (115 ks) i trendline paketom opreme. Razlika u opremi izmedu ta 2 paketa je znacajna a nemam novca za oboje (nažalost)!
ODGOVOR:Motor 1,6 od 102 ks je klasican i provjereni agregat sa MPI sustavom ubrizgavanja a motor 1,6 od 115 ks je novi agregat sa direktnim ubrizgavanjem u cilindar i FSI sustavom ubrizgavanja . Ovih zadnjih nema puno na cestama , puno su složeniji i ne zna se kakvim ce se pokazati u buducnosti . Kod ovih prvih sve je poznato i nema problema za njihovo održavanje .
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - 3 PITANJA

Datum objave: 10.12.2006 21:56:00
Slika
PITANJE: Vozim BMW 320d E46, 2000.g. Imam 3 pitanja. 1. U auto mi je orginalno ugraden BMW – ov radio kazetofon, pa me zanima da li se na njega može prikljuciti CD changer, tj. koji su potrebni uvjeti da se changer prikljuci ( radio nema tipke na kojoj piše CD, što mi je malo cudno ) ili postoji neka druga solucija da prikljucim changer ili cu ipak morat ugradit isti radio,ali s CD ulazom? 2. Kad otvaram vozacev prozor koji je na elektricno podizanje, pri kraju se cuju nekakva struganja, pa me zanima o cem se radi i šta bi trebao promijeniti ? 3. Stavio sam zimske gume 185/65 R15 T i pri žešcem kocenju cuju se cudni zvukovi ( zvuce kao nekakav otpor zraka,teško za objasnit), dok se to sa širokim gumama ( 225/45 R17 W ) nije dešavalo. Zanima da li je to zbog guma ?
ODGOVOR:Ako na vašem radi aparatu ne postoji tipka CD onda se CD changer ne može ugraditi . Ako to želite mora se promijeniti i radio aparat . Struganje podizaca stakla znak je istrošenosti ili slabog vodenja na navedenom sklopu . Potrebno je otvoriti oblogu vrata i tocno utvrditi fakte . Zvuk koji se javlja pri kocenju stvaraju gume .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - LUPANJE

Datum objave: 10.12.2006 21:30:00
Slika
PITANJE: Peugeot 206 Diesel, 1999 god sa preko 160.000 km.
Problem sa lupkanjem u zadnjem desnom kotacu; narocito kada se prelazi preko uzvišica na putu. Sugestije raznih majstora: problemi sa torzijom i da se nakon 6 mjeseci od proizvodnje auta mora promjeniti cijela poluosovina, a ne posebno dijelovi? ili da se zvuk prenosi sa prednjeg kotaca na zadnji?
ODGOVOR:Lupanje sa prednjeg kotaca ne prenosi se na zadnji kotac . Poluosovina se nalazi na prednjem dijelu vozila i ne treba je mijenjati, u slucaju potrebe mijenja se samo zglob poluosovine . Lupanje u zadnjem desnom ovjesu može defektirati svaki bolji mehanicar tako da nema smisla nabrajati sve moguce uzroke .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 - TLAK U GUMAMA ?

Datum objave: 10.12.2006 21:22:00
Slika
PITANJE: Ja sam "novopeceni" vozac,imam fiat punto 55s '96 godište.
Zanima me na koji se pritisak pumpaju prednje,odnosno zadnje gume?
Na njemu su gume ceat artic III 155/70 na celicnim felgama.
ODGOVOR:Tlak u prednjim gumama je 2,0 bar a u zadnjim 1,9 bar .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,6 - ZAMJENA BRTVE GLAVE

Datum objave: 08.12.2006 11:48:00
Slika
PITANJE: Imam Citroen Xsaru 1,6 16v, 80kW, 2001. god. Vec duže vrijeme mi je problem curenje rashladne tekucine na spoju brtve glave motora. Dosad je to bilo zanemarivo kapanje, ali odnedavno je pocelo curiti dosta tekucine. Prije sam i dodavao tekucinu za brtvljenje, ali pokazalo se da ni ona nije dugotrajno riješenje. Sada bi to sve trebao korektno promijeniti. Konkretno me zanima, šta sve ukljucuje taj zahvat i koji je postupak pritezanja glave motora (za moj motor) sa vrijednostima momenta pritezanja.
ODGOVOR:Popravak ovoga kvara podrazumijeva obradu dosjedne površine glave motora i zamjenu brtve glave . Ukoliko situacija nalaže korisno bi bilo napraviti kompletnu obradu glave motora ( ventili , vodilice ventila , sva brtvila ) .
Vijke glave treba zategnuti : 1 – 20 Nm
2 - 260 stupnjeva
Vijci ns smiju biti duži od 122,6 mm .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - POLUGENERALKA NA 57.500 KM !??

Datum objave: 08.12.2006 11:40:00
Slika
PITANJE: Je li realno da vozilu (Peugeotu 206 1.4-2000g) s prijedenih 57500km u servisu kazu da su otišli temeljni ležaji radilice (premda se samo cuju u vožnji pod vecim opterecenjem vozila, pogotovo na uzbrdici i ima jaki - zvonkast zvuk)? Ista dijagnoza kvara je ustanovljena u 2 servisa tako da nema razloga nevjerovat. Kad sam ih pitao kako je to moguce sobzirom na kilomeražu, jer u pitanju je polugeneralka, a motor se tek razradio, njihov odgovor je bio to se dešava kod 80% vozila sa prijedjenih 15000km pa naviše samo se manje cuje šuškanje ležajeva.
Pitam se da li je možda kriv odabir ležajeva pri projektiranju u tvornici sobzirom na dinamicka naprezanja koja se pojavljuju u motoru?
Ne znam šta bi više rekao, totalno sam razocaran u vozilo.
ODGOVOR:Automobil je proizvod koji je izraden u nekoj klasi kvalitete i radi se u velikim serijama kako bi njegova cijena bila prihvatljiva . Naravno da bi se motor vozila mogao napraviti sa znatno kvalitetnijim materijalima koji bi produžili trajnost i pouzdanost istoga .
U ovom slucaju treba što prije obaviti popravak jer ce se daljnjom vožnjom oštecenja sigurno povecati a time i cijena popravka . Cijena popravka ce se znati kada se rastavi motor i utvrde cinjenice . Želim posebno naglasiti da prilikom ovoga popravka ne smije biti nikakvih improvizacija .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA VTS - CIŠCENJE INJEKTORA ...

Datum objave: 08.12.2006 11:28:00
Slika
PITANJE: Imam xsaru vts sa 123kw, sa 125000km, motor ne troši ulje, ali me interesira stavljanje keramickog aditiva cpl, ceracoat ili nekog drugog te cišcenje motora (cišcenje injektora, dosjeda ventila, usine grane…).
Što preporucate i da li su moguca štetne posljedice.
ODGOVOR:Keramicki dodatak za ulje ce koristiti motoru jer ce se smanjiti trenje izmedu kliznih i rotirajucih površina . Cišcenje injektora je dobro ako se radi na nacin da se isti ciste na uredaju za tu svrhu a ne na motoru . Cišcenje ventila i usisne grane može oštetiti katalizator kao i cišcenje injektora na samom motoru .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - ZUJANJE, ULJE, SIRENA

Datum objave: 08.12.2006 11:19:00
Slika
PITANJE: 1. Imam problem sa Vectrom 1.7 TD (Isuzu motor) iz 1994 (proizv. kraj
1993.) Prešla je 168 000 km i redovno je servisirana. Pri paljenju (na
hladno) motor normalno starta ali se pri najmanjem pomaku volana pojavi zujanje (nisam uspio locirat izvor - negdje s prednje strane oko motora, možda je servo?) koje onda traje, pojacava se ili smanjuje ovisno o tome koliko je volan daleko od pocetne tocke. Poslije kad se motor ugrije zujanje se smanji i gotovo prestane ali svejedno, cak i sa ugrijanim motorom, može se cuti lagano zujanje cim auto ulazi u malo oštriju okuku (skretanje po gradu, itd...).
2. Koje je ulje najbolje za nju, s obzirom da ne tocim eurodiesel nego "obicni" diesel (do sad sam koristio 10-40 valvoline) ali pošto je turbodiesel i prešla je odavno 100 000 km, imate li neki prijedlog, koje bi joj ulje najviše odgovaralo?
3. Sirena (truba) koja je do nedavno isto tako radila, sad naglo odbija poslusnost - provjerio sam osigurace na kutiju ispod volana, svi su ok.
Postoji li još koje mjesto gdje bih mogao zavirit prije nego potrazim strucnu pomoc?
ODGOVOR:Zvuk o kojem govorite dolazi iz servo volana ili iz pumpe servo volana i znak je lošeg stanja navedenih sklopova . Potrebno je što prije zamijeniti ulje u sustavu upravljackog mehanizma i po potrebi to isto ponoviti za tjedan dana jer ce se na taj nacin bolje odstraniti sve necistoce . Ulje mora biti tocno ono koje je propisano za tu svrhu . Ulje za servo volan ima oznaku 90 350 342 , ako ne možete naci u trgovackoj mreži navedeno ulje onda ga kupite u OPEL servisu ali tako da navedete tocan tip vozila i broj šasije .Nakon toga vidjeti ce se rezultat . Ako je navedeni zvuk i dalje prisutan potrebno je napraviti servis ili pumpe ili letve volana .
Ulje koje stavljate u motor je u redu ali ga mijenjajte svakih 10.000 km ili svakih 6 mjeseci .
Sirenu ispitajte na nacin da provjerite ima li 12 V na prikljuccima za sirenu , ako nema tada morate tražiti gdje je prekid na elektrickim vodovima .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - VENTILATOR ??

Datum objave: 08.12.2006 10:43:00
Slika
PITANJE: Dali možete da mi objasnite šta je sekundarni ventilator kod opel vectre, i gde se tocno nalazi u motoru? Vectra je 98. god.
ODGOVOR:Termin sekundarni ventilator nije odgovarajuci naziv . Na hladnjaku vozila postoji ventilator za hladenje rashladne tekucine motora , ako vozilo ima klima uredaj na prednjoj strani ispred kondenzatora može postojati još jedan ventilator za hladenje rashladnog plina ( freon ) , u kabini vozila postoji ventilator kabine ili neki ga zovu ventilator grijaca .
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - GUME

Datum objave: 08.12.2006 10:33:00
Slika
PITANJE: Imam BMW 320d E46,2000.g.,najmanje preporucene gume za njega su 195/65 R15. Pošto sam imao gume 185/65 R15 (naime,radi se o zimskim gumama),njih sam iskoristio jer su gume korištene tek mjesec dana. Da li je sporno da auto ima uže gume od propisanih ? I još jedno pitanje : kupio sam auto prije 2 mjeseca i na njemu sam imao alu felge 17" sa gumama 235/45 R17 i auto mi je bio viši nego sad sa zimskim gumama? Auto mi je jako spušten,pa sumnjam na to da ima M podvozje...
ODGOVOR:Ne smeta ako ste stavili uže gume , važnije od toga je da navedene gume odgovaraju brzini vozila . Obzirom da niste naveli oznake guma koje su bitne za brzinu, važno je da znate da oznaka „T“ je za brzinu do 190 km/h a oznaka „ H“ je za brzinu do 210 km/h .Moguce je da vozilo ima navedeno podvozje , vi morate odluciti da li cete vozilo ( ovjes ) podizati ili cete staviti felge i gume veceg promjera .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II GTD - UGRADNJA SEVO VOLANA

Datum objave: 08.12.2006 09:44:00
Slika
PITANJE: Može li se na Golfu 2 GTD ugraditi kontrolna tabla sa mjeracem broja okretaja? Dali je moguca ugradnja servo volanana na istom?
ODGOVOR:U navedeno vozilo može se ugraditi spomenuta instrument ploca ali uz nju ce se morati ugraditi i odgovarajuci alternator . Moguca je ugradnja i servo volana a to znaci da za taj komplet treba : letva volana , servo pumpa , cjevovod , rezervoar za ulje , nosaci servo pumpe , remenice , pogonski remeni i još par sitnica .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 AVANT 1,8T - KVACILO

Datum objave: 08.12.2006 09:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Audi A6 Avant, 1999. god, benzinac turbaš 1,8T - 132 kW (tip: AJL...).U zadnje vrijeme primjecujem da sve teže "šaltam" rucicu mjenjaca, ali nisam primijetio proklizavanje pri visim stupnjevima prijenosa, tako da nisam siguran da li je u pitanju kvacilo...
Moja su pitanja slijedeca:
1. Da li je moguce da se zaprljalo ulje u kucistu mjenjaca (pa je to jedan od uzroka), ako je, koje ulje staviti (ne piše u servisnim uputama, pa pretpostavljam da je "trajno" ulje...)?
2. Ukoliko treba mijenjati set kvacila, molim da mi odgovorite da li se na ovom tipu motora zajedno sa setom mora mijenjati i zamašnjak ili ne?
ODGOVOR:Ulje u mjenjacu nije uzrok . U mjenjac ide specijalno ulje 75w-90 i dobro ga je mijenjati svake dvije godine . Kvacilo ne mora proklizavati da bi se po tome zakljucilo da li je za zamjenu ili ne . Ako isto ne odvaja kako treba takoder ga treba zamijeniti . Prilikom zamjene kvacila ne treba mijenjati zamašnjak ukoliko to nije nužno ( obicno nije ) . Ako se mjenjac dobro šalta kada motor ne radi onda je neispravno kvacilo , rjede može biti nešto drugo .
KOMENTAR:
Poštovani,
još jednom koristim priliku da Vam se zahvalim na Vašem odgovoru i svakako, poslusati cu Vaš savjet (savjete) koji ste mi dali, a napminjem da u mojem mjestu ima dosta Vaših citatelja koji su postupili po Vašim sugestijama i otklonili višegodišnje kvarove na svojim automobilima.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 28.03.2011 20:05:05
Slika
PITANJE:

Imam dva ww motora jedan je 1.6 gt 74kw 96g.,a drugi je 1.8 66kw 96g.Zanima me cijena ugradnje auto plina za oba motora i gdje se može ugraditi?

ODGOVOR:

Cijenu ugradnje plina ce te najbolje saznati sami ako zovete pojedine ovlaštene servise . Kod nas možete ugraditi sustav PRINS koji je po kvaliteti klasa za sebe , on je namijenjen samo za MPI sustave ubrizgavanja i može se ugraditi na vaše vozilo od 74 kw . Za drugo vaše vozilo možemo ugraditi BRC plinski sustav sa centralnim miješacem . Cijena s ugradnjom za MPI sustav je 12.500,- kn a za drugi sustav SPI je 6.500,- kn .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 16V - 115 ili 125 KONJA ??

Datum objave: 06.12.2006 23:26:00
Slika
PITANJE: Kupio sam opel vectru 1.8 16 v 1998,covjek od koga sam je kupio uvezao je auto iz Njemacke i kaže de je to vectra sa 125 a ne 115 konja. Kad sam bio u opelovom servisu pitao sam dali se to kako može provjeriti ali oni su me zacudeno gledali jer oni ne znaju da postoji vectra sa 125 konja i oni je kao takvu nemaju u kompjuteru. Pomozite ako ikako možete jer me zanima dali je covjek rekao istinu.
ODGOVOR:Vaše vozilo po tvornickim podacima ima 115 ks . Ako vozilo ima vecu snagu od navedene ( mehanicki uredena glava motora , usis , ispuh ili tuning uz pomoc cipa ) to se može ispitati samo pomocu motorne kocnice na ispitnom stolu .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - PET PITANJA

Datum objave: 06.12.2006 23:19:00
Slika
PITANJE: Imam A4 1.8, 95.god. u vožnji mi temperatura stoji na 60 stupnjeva ili malo više a kada auto stoji onda pocne rasti temp., zašto. Drugo pitanje je da mi iz auspuha prska voda,rekli su mi da je to od kondenzacije vode u auspuhu. Trece pitanje auto mi u leru malo podrhtava i motor cudno radi zvuk kao dizel motora. Cetvrto pitanje zašto mi cvili ili škripi
volan kada ga smotam da kraja na ljevu ili desnu stranu. Peto pitanje zašto mi prilikom prebacivanja brzina mijenjac malo zapinje.
ODGOVOR:U vezi prvog pitanja , neispravan je termostat . Kondenzat ( voda ) može u manjoj mjeri izlaziti na auspuh ali kada se isti ugrije toga više ne smije biti . Takoder treba provjeriti da ne nestaje rashladna tekucina . Ako motor u leru podrhtava treba ustanoviti zašto , u pitanju može biti mehanicki kvar ili kvar na sustavu upravljanja motorom . Volan može škripati iz više razloga , treba poslušati osoba kojoj je to struka .
Prilikom šaltanja brzina mjenjac može zapinjati ako postoji zracnost na mehanizmu za šaltanje ili ako je spojka u pitanju .
na vrh Povratak na vrh