Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

0PEL CALIBRA - AKUMULATOR, ...

Datum objave: 06.12.2006 23:12:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Calibru 2.0 16V 1991.god. i imao bih dva pitanja za Vas.Rjec je o termostatu, kojeg sam kupio prije 9mjeseci i do prije 3mjeseca sve je bilo u redu, dok nisam primjetio da mi se kazaljka temeprature nalazi jedno 2mm ispod crte koja oznacava radnu temperaturu i za isto toliko mi se ranije pali ventilator(do tada kazaljka se poklapala s crtom i ventilator se palio na 90C). Znaima me postoji li uopce kvar na termostatu(pošto se ventilator pali i auto grije) ili je rijec o necem drugom?Trebam li ga opet promijeniti?Kada mogu biti siguran da se termostat pokvario? Drugo pitanje vezano je za akumulator,koji je star 15mjeseci 65Ah, ukoliko auto ne palim 3-4 dana ili ga vozim na jako kratkoj lokaciji do 400m,dogada mi se da auto jako teško upali ili uopce ne pali,te uporabom klema pali odmah.To mi se sad pocelo dagadat cim su se temperature vani spustile.Kvar akumulatora ili mi nešto vuce struju, može li se to kako provjeriti?Ista stvar mi se dogodila i ovog ljeta na moru gdje auto nisam palio 7dana, potom sam ga napunio i do sada nisam imao problema.
ODGOVOR:Ako je kazaljka temperature neznatno niža od normale to nije neka smetnja za motor . Važnija cinjenica je to da radna temperatura motora (na otvorenoj cesti ) nije ispod 80 stupnjeva C i da temperatura motora u gradskoj vožnji ne prelazi 96 stupnjeva C . Da li je to tako može se izmjeriti sa preciznim termometrom ( profesionalni ) .
Preduvjet da motor normalno pali jest ispravno stanje akumulatora i elektro pokretaca . Može se još dogoditi da neki potrošac vuce struju kada je vozilo u mirovanju , ako je to u pitanju onda se može izmjeriti koliko struje vuce navedeni potrošac . Dozvoljeno je samo 0,15 A (ampera ) .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0-DTL -FAMOZNI TUNEL ?!

Datum objave: 05.12.2006 14:29:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Astru 1999, 161000KM, sa motorom 2.0 DTL.
U dva navrata mi se desila u najmanje ruku cudna stvar. Kod ulaska u isti tunel se u zadnjem dijelu auta cuje cudan jak zvuk. Nakon stajanja sam vidio dim sa zadnjeg tocka i vruci diskovi kao da je disk plocica bila u zahvatu sa diskom. Na ulazu u taj famozni tunel primjetio sam uredaj za mobilnu telefoniju. Da li je moguce da u tom nekom trenutku elektronika poludi'
Drugo pitanje se odnosi na paljenje u jutro. Primjetio sam da kod nešto viših temepratura oko 5-10C teže palim nego kod temperatura ispod 0, pošto se lamipca za grijace ne pali kod nešto viših temperatura. Je li to razlog?
ODGOVOR:Dim koji ste vidjeli na zadnjim kotacima je znak pregrijavanja zadnjih kocnica i to ne smije tako biti jer može doci do propadanja pedale kocnice . Uzrok može biti blokada klipa u kocionom cilindru ili mehanicka blokada kocnice .
Elektronika na vozilu ne reagira na nekakve antene ili releje za mobilnu telefoniju . Grijaci se ne pale kada je temperatura motora kao što navodite ali svejedno motor i tada treba normalno paliti . Ako to nije tako onda treba otkriti uzrok tome .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - SERVISNA DOKUMENTACIJA

Datum objave: 28.03.2011 20:40:21
Slika
PITANJE:

Imam astru 1,6, 8v, 75ks, 1997 god.F linija.(nema klimu). Potrebna mi je elektro šema kompletna za taj automobil. Ako se to može kod Vas nabaviti i koliko bi koštalo.
p.s.primjetio sam da je u današnje vrijeme jako malo takvih auto servisa kao što je Vaš što je za svaku pohvalu.

ODGOVOR:

To što vi tražite postoji u servisnoj dokumentaciji odnosno u bazi podataka za navedeni automobil . Baza podataka je vrlo skupa i normalno je da vam to nitko ne želi dati . Jedan CD sa podacima na kojem se nalazi i to što vi trebate može koštati više od tisucu eura a to je samo CD za jedno podrucje .

na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - LAMBDA SONDA

Datum objave: 28.03.2011 20:33:27
Slika
PITANJE:

Na internetu sam procitao informaciju da lambda sonda pocinje da daje
informacije o sastavu ispušnih plinova tek kada motor dostigne
temperaturu 60 stupnjeva i više. Interesira me da li je ta informacija tocna.

ODGOVOR:

LAMBDA SONDA ne daje informaciju o sastavu ispušnih plinova vec radi tako da u ovisnosti o kolicini kisika u ispušnim plinovima mijenja svoj napon . Neke lambda sonde pocnu normalno raditi kada temperatura rashladne tekucine dostigne odgovarajuci temperaturni nivo , to može biti oko 60 stupnjeva C .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ALTERNATOR

Datum objave: 26.11.2006 20:37:00
Slika
PITANJE: Radi se o opel astri 1,7 dti, 2000. god. sa klimom i Isuzu motorom. Auto ima blizu 90 000 km,. Danas kad sam upalio auto primjetio sam da mi servo ne radi, te da je ostala upaljena lampica od alternatora. Ugasio sam auto i provjerio u knjižici vozila na šta se to odnosi. U knjižici piše da se u ovakvom slucaju javim ovlaštenom servisu, što sam i ucinio. Dobio sam odgovor da mi je izgleda otišao alternator. Auto sam uspio odvesti do opelovog servisa u Osijeku. Vizualno su pogledali motor i zakljucili da je otišao alternator. Ponudili su mi dvije opcije: 1. Da mi ugrade raparirani alternator koji košta oko 3.000,00 kn uz garanciju dvije godine ( ali im moram ostaviti i svoj "neispravan"); 2. Da mi ugrade novi koji košta oko 5.700,00 kn. Imam prijatelja koji mi se ponudio da skine alternator, te provjeru u cemu je neispravan. On predpostavlja da je možda otišao regler, te da bi me taj dio koštao oko 500,00 kn plus ruke majstora.
ODGOVOR:Ne morate se odmah odluciti za zamjenu alternatora jer u vecini slucajeva isti se može popraviti tako da se zamijeni samo neispravni dio ili dijelovi .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 - VARENJE ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 26.11.2006 20:29:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Vectru 18.16v 2001god. 115KS (85KW).Imam dva problema sa ovim automobilom: 1- problem sa ispušnom granom auspuha koja je napukla po sredini na spoju onih kratkih cijevi koje izlaze iz glave motora, gdje se spajaju u jednu. Nosio sam je dva puta na varenje i na ravnanje spojnih površina ali glava je opet nakon 15-ak dana napukla na istome mjestu preko vara, zanima me dali uopce postoji mogucnost da se to kvalitetno zavari ili je ipak potrebno kupiti novu ili po mogucnosti polovnu ispusnu granu, i dali je to nekakva greška kod vectri sa ovim motorom.
2- Problem sa mienjacem, poznato je da opeli nažalost u svim svojim modelima pa tako i u ovoj vectri koju ja vozim ugraduju neprecizne mjenjace sa dugim hodovima, što je prava šteta za ovakav automobil,
dali postoji mogucnost nekakvog štelanja i poboljšanja kod ovog mjenjaca, ili možda postoji nekakav sportski mijenjac za ovaj utomobil?
ODGOVOR:Ispušna grana je termicki jako opterecena i postupak zavarivanja radi se na specifican nacin a ako to nije tako onda opet dolazi do pucanja . Sami morate odluciti da li želite novu ili rabljenu granu .
Problem oko mijenjanja brzina može se poboljšati tako da se otklone sve eventualne zracnosti na mehanizmu za šaltanje i nakon toga potrebno je podmazati sve bitne dijelove navedenog mehanizma .
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i.- NAGLO PADNE BROJ OKRETAJA

Datum objave: 26.11.2006 20:21:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu feliciu 1.3 lx 99 god..U vožnji pri vecem broju okretaja motora kada pritisnem papucicu kvacila naglo mi opada broj okretaja na 500 i manje tako da se vozilo nekada ugasi - samo kada nije dovoljno ugrijan motor. Kada se ugrije obrtaji su ok....oko700-800 obrtaja.Mada u trenutku opadnu na 500-400.
ODGOVOR:Najprije ispitajte ispravnost ETC senzora i zabrtvljenosti usisnog kolektora , ukoliko nije do toga treba napraviti dijagnostiku sustava ubrizgavanja jer ima dosta faktora koji mogu utjecati na to .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NEMA SNAGU,VIŠE TROŠI ...

Datum objave: 26.11.2006 20:10:00
Slika
PITANJE: Molim Vas pomozite mi da otklonim kvar na Puntu 1.2 75 ELX, 1994.god. Problem je u tome što nema snagu,troši više goriva,crni auspuh.Izmjerena je kompresija i ona je 14 bara na sva cetiri cilindra, tada sam vidio da svjecice nemaju dobru boju sagorjevanja.Stavio sam nove svjecice i kablove,poslije 100km imale su istu boju kao i stare.Pri maloj brzini i malom broju obrtaja(oko 1000-1200)kada dotam gas imam osjecaj kao da se cuju ventili.Ponekad kada je temperatura oko 5-10 st.i C i hladan motor,minutu do dvije motor prima gas i pokazuje punu snagu.Jako lako pali i kada je hladan i kada je zagrijan.
ODGOVOR:Ako želite doci do rezultata treba krenuti logicnim redoslijedom tako da najprije provjerite fazu zatim se može izmjeriti tlak goriva i ispitati ispravnost injektora . Ako je do sada sve dobro može se krenuti dalje u kontrolu pojedinih dijelova sustava goriva . Tu je potrebno ispitati senzor radilice CKP , senzor temperature motora ETC , IAT senzor temperature zraka u usisnoj grani , MAP senzor za tlak zraka , TP senzor leptirastog ventila . Na kraju ostaje samo ECU centrala .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 - VISINA OVJESA ?

Datum objave: 23.11.2006 20:53:00
Slika
PITANJE: Kupio sam polovan Renault Laguna 1.8 RT 1995.g. sa predenih 170,000km. Nakon višegodišnjeg iskustva sa Golfom II 89.g., prelazak na Renault-a mi se cini kao san. Generalno sam zadovoljan novim izborom, ali ima jedna stvar koja me malo zabrinjava. Radi se o visini ovjesa, ili udaljenosti poda vozila od ceste. U odnosu na Golfa kojeg sam vozio posljednjih 9 godina, Laguna mi se cini znatno spuštenijom. Možda je ovo kod mene fabricka postavka ali ja nisam siguran, pa ako možete da mi odgovorite koja bi po proizvodacu bila ta visina.
ODGOVOR:Navedeni podatak ne postoji odnosno tvornica ga ne daje . Najjednostavnije vam je to usporediti s drugim isto takvim vozilom .
na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA - PROBUDIM POLA ULICE

Datum objave: 23.11.2006 20:45:00
Slika
PITANJE: Posjedujem KIA Sephiu 1.5 GTX, 1997. godište. U srpnju ove godine, prilikom zamjene zupcastog remena i španera, zamijenio sam i oba vanjska remena 4PR (jedan pokrece pumpu za vodu, a drugi alternator). Od tada pocinju problemi. Naime, prilikom startanja motora remen alternatora užasno škripi i cvili, ponekad krace, a ponekad duže vrijeme, ali redovito dok se ne zagrije i tada prestaje. Naizgled sve je normalno (remen, remenice na radilici i bregastoj osovini, remenica alternatora, ležaj alternatora, ….). Za vrijeme cviljenja pojavi se i miris spaljene gume (remena). To je trajalo oko 2 mjeseca kada se remen potpuno raspao. Stavio sam novi remen ali se nije ništa promijenilo. I dalje cvili kod svakog paljenja. Ako je vrijeme hladnije cvili duže, a ako je toplije krace vrijeme, i dalje se povremeno osjeti miris spaljenog remena, a u servisu i dalje tvrde da je sve u redu. Ovo me užasno iritira, a da ne govorim o tome kako ujutro probudim pola ulice kada krecem na posao.
ODGOVOR:Navedeni remeni mogu škripiti iz cetiri razloga , prvo ako nije dovoljno zategnut , drugo ako je remen uži od propisanog , trece ako je istrošena remenica , cetvrto ako je neispravan neki od ležajeva ( alternator , pumpa i sl. ) .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - DVA PROBLEMA

Datum objave: 23.11.2006 20:32:00
Slika
PITANJE: Imam dugogodišnji problem na svom automobilu koji niko od ovlaštenih servisera u Sarajevu nije uspio da riješi do sada.
Imam Opel Astru Classic, 2001 god., motor 1.4 16V sa predenih oko 100.000 km. Konstantni problem na mom autu je da slabo vuce od prvog dana (od 2003 god.) tj. pri polasku kao da je zagušen i onda nakon nekih 100-200 m. odjednom povuce i onda ide normalno. Onda se auto gasio na semaforu, cak i u vožnji, pa je serviser zakljucio da treba promijeniti AGR ventil. Sa promjenom ventila auto je prestalo da se gasi, medutim problem slabe vuce je i dalje prisutan. Zatim, u ljeto se nakon servisa (promjena zupcastog remena, španera, filtera, filtera klime, ventil klime itd.) poceo pojavljivati bijeli, gusti dim u ogromnim kolicinama kod paljenja, koji ima ružan miris otprilike kao izgoreno ulje. Ljetos na moru sam imala smiješnu situaciju da su ljudi izletjeli iz kuce da vide 'šta to gori'....Na kraju, jutros se konacno upalila žuta lampica na kontrolnoj tabli koja se nije ugasila ni tokom vožnje. Ona se nalazi na dnu kontrolne table, u sredini, i probacu je opisati. Izgleda kao lonac na kojem je odsjecena cijev sa desne strane, a na lijevoj strani se nekako zavrsava u špic. Moram reci da sad auto jos slabije vuce.
ODGOVOR:Na vašem vozilu imate dva problema i to dim od ulja u ispušnim plinovima i motor nema snage . Prvo treba rješavati dim od ulja kojega ne smije biti a što ukazuje na oštecenje klipa ili cilindra ili oboje . Tek kada se obavi popravak navedenog može se pozabaviti problemom male snage motora i kontrolnom lampicom motora . Navedena lampica ukazuje na grešku u upravljanju motorom a uzrok je u sustavu ubrizgavanja goriva ili u sustavu paljenja . Krenite u rješavanje navedenog što prije i po redoslijedu koji sam naveo .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD .HIDROPODIZACI

Datum objave: 23.11.2006 20:23:00
Slika
PITANJE: Radi se o mazdi 323 ditd 1999.g.. Kad ujutro upalim auto cuje se nekakvo metalno lupkanje.Da li se radi o ventilima? Kad auto postigne radnu temperaturu i dalje tokom dana nema više nikakvih cudnih zvukova.Kakva je posljedica ako se kvar odmah ne riješi (ima do servisa još 3000 km) i koje bi ulje preporucili.
ODGOVOR:Navedeno lupanje može biti od hidropodizaca ( treba poslušati strucnjak ) , kada se ulje zagrije postane rijede i hidropodizac pocne normalno raditi . Situacija nije ozbiljna ali bi bilo dobro da se riješi . Možete koristiti ulje 10W-40 ili 5W-40 .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2,0-DTI - DISPLEJ

Datum objave: 23.11.2006 20:19:00
Slika
PITANJE: Vozim Vectru C 2.0 dti iz 2002.g i u zadnje vrijeme imam problema sa multifunkc. displejom. Naime kada upalim automobil displej mi neko vrijeme radi isprekidano cime prekida i radio, ali kao da mu samo malo treba da prbaci te nakon dvadesetak minuta, displej prebaci na uobicajene informacije i sve bude normalno. Napominjem da cijelo vrijeme u autu sve funkcionira besprijekorno osim displeja. U servisu nemaju pojma o tome, doticni majstor je doslovce rekao da je to neki kratki spoj pa je šakom udarao po kontrolnoj ploci nebi li displej nadošao. Usput kada je hladnije duže treba vremena da displej nadode nego kada je vani toplije vrijeme.
ODGOVOR:U ovom slucaju uzrok mogu biti dvije stvari i to slabi kontakt na elektricnim konektorima ( veliki prelazni otpor ) i drugo sam displej . Naravno da treba najprije otkloniti ovo prvo ( ako je to u pitanju ) , nakon toga znati cete što dalje .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,5-TD - NEMA ŠANSE DA SAMI RIJEŠITE PROBLEME

Datum objave: 23.11.2006 17:21:00
Slika
PITANJE: Prije nekoliko dana sam vam postavio pitanje i vi ste mi odgovorili,
sad se nadovezujem na to pitanje .Što se tice struje koja dolazi do grijaca,ona je ispravna tj. kad je auto hladan pri prvom davanju kontakata grijaci rade nekih 7-8 sekundi te se ugase a pri drugom davanju kontakta grijaci rade 2-3 sekunde.Sad sam ustanovio ovo da auto puno bolje pali ako mu dam kontakt i cekam nekih pola minute pa onda upalim.Na vašoj stranici sam citao slican problem u kojem piše da je bilo nešto vezano sa pumpom za gorivo.Mene zanima kako provjeriti ima li zraka u gorivu,koliki je pritisak goriva?Dali je ovaj moj motor ima ikakvu pumpicu na ispustit zrak iz goriva?Gdje se u mom autu uopce nalazi pumpa za gorivo,dali je to ona mala ele. sprava na samom filteru? Koji bi mogao biti razlog tuckanja tek kad se auto upali koje se javlja kod suvozacevih noga,ispred vrata u malom ele.sklopu gdje se nalaze 3 releja i jedan ele.sklop na kojem piše controler?Zašto to uopce služi? Oprostite na puno postavljenih pitanja ali dosad sam išao kod nekoliko majstora koji su davali razlicite dijagnoze,mijenjao sam sve što su rekli i opet isto, zato sam odlucio uzeti stvar u svoje ruke.
ODGOVOR:Po postavljenim pitanjima nema nikakve šanse da vi riješite navedene probleme , to bi bio problem i za neke mehanicare . Struka se ne može nauciti ako se procita nekoliko brošura ili odgovora na neka pitanja , za to je potrebno puno više . Zato vam predlažem da angažirate neki ozbiljniji servis kako bi riješio navedeni kvar .
DODATNO PITANJE:
Pokvario se termostat na opel kadetu (isuzu moto) 15 tdi pa mi ne radi propeler, zanima me dali se može staviti termostat sa istog kadeta ali koji nije isuzu vec obicni opel npr. 16d ili benzinca?? Ako ne koji kupiti i kolika mu je otprilike cijena? Dali šteti autu ako se vozi nekoliko dana sa pokvarenim termostatom?
ODGOVOR:
Možete staviti zamjenski termostat ali je bitno da isti potpuno zatvara protok rashladne tekucine , rashladna tekucina ne smije prolaziti preko termostata kada je on u zatvorenom položaju .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NERAVNOMJERAN RAD

Datum objave: 23.11.2006 17:17:00
Slika
PITANJE: GOLF IV 1.6 benzin godina 1999, 74 KW, ima neravnomjeran rad na leru nekad više nekad manje , obišao sam par majstora ali oni kažu da to nije ništa, a mene strašno nervira pogotovo nocu pošto se i svjetla smanjuju i pojacavaju, pa Vas molim ako imate rješenje da mi odgovorite.
ODGOVOR:Svakako da ima rješenja za problem koji navodite . Kada broj okretaja na minimumu nije dobar odnosno kada motor nemirno radi postoji barem deset faktora koji mogu utjecati na takav rad motora . Iako necete imati koristi od toga nabrojiti cu neke : ETC senzor , MAF senzor , senzor tlaka zraka u usisnoj grani , aktuator minimuma , TP senzor i t.d. Navedeni kvar treba riješiti tako da se napravi dijagnostika sustava ubrizgavanja goriva i sustava paljenja nakon cega se može zamijeniti neispravan dio ili dijelovi i na taj nacin doci do rješenja .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9-SDI - ULJE I SERVIS

Datum objave: 22.11.2006 16:20:00
Slika
PITANJE: Kao prvo sve pohvale vašim savjetima! Zanima me koje ulje preporucujete za Golfa IV SDI 2003.god., ako možete objektivno reci ili preporuciti ulje koje najcešce koristite za ovaj tip vozila. Auto se vozi na otvorenoj cesti i zime su dosta hladne. Pošto je auto sada prešao 60000km što bi još trebalo promijenti!
ODGOVOR:U motor ovoga vozila može se staviti ulje 10W-40 ili 5W-40 . Na ovom servisu uz motorno ulje treba zamijeniti i sve filtere ( ima ih 4 kom ) . Ostale tekucine je preporucljivo zamijeniti jer je njihov interval izmjene 60.000 km ili 2 godine . Uz to još treba provjeriti stanje kocnica i ako postoje neke vaše primjedbe .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT – 11 D - ZAMJENA DISK PLOCICA

Datum objave: 22.11.2006 16:02:00
Slika
PITANJE: Imam Renault 11D god. 88. Prije toga sam vozio R 9, R 21 Fiate, Zastave itd. Uvijek sam si sam mijenjao disk plocice i obloge, pa i gumice i drugo na kocnicama. U tome imam podosta iskustva ali nisam još imao problem da ne mogu ispustiti zrak iz kocionog sistema. Naime, promijenio sam disk plocice i par dana je bilo OK. Nije auto kocio kao prije, ali sam mislio da ce se to popraviti dok plocice sjednu itd. No stvar se nije popravila nego je kocnica radila sve slabije, pa sam primjetio da ima zraka u sistemu. Pokušao sam ispustiti zrak na sva 4 kotaca, pa napokon i kocionom cilindru ali papucica ostaje napeta i nikako da sjedne. Stariji modeli Renaulta su imali ispušnu slavinicu na samom cilindru, dok to kod ovog modela nema pa sam zrak pokušao ispustiti odvrtanjem "lajtunga" na kocionom cilindru. To mi nije uspjelo, te papucica ostaje napeta.
ODGOVOR:Na svakom kocionom cilindru za pojedini kotac postoji vijak za odzracivanje , ako ga ne vidite znaci da je polomljen . Na glavnom kocionom cilindru nema vijka za odzracivanje . Odzracivanje zapocnite od zadnjeg desnog kotaca , zadnjeg lijevog zatim prednji desni pa prednji lijevi . Ako ste to napravili kako treba onda imate kocnicu , ukoliko kocnica nije dobra onda postoji negdje problem a to je obicno glavni kocioni cilindar , korektor kocenja ili neki od radnih cilindara .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - ZAMJENA ULJA U HIDRAULICI

Datum objave: 22.11.2006 10:54:00
Slika
PITANJE: Kako promijeniti ulje u hidraulici koje služi za pokretanje servo upravljaca. Da li da to napravim sam, ako nije komplicirano ili
da odem u neki servis. Radi se o vozilu VW passat tdi 90 Ks iz 1996 god.
ODGOVOR:Ako to nikada niste radili nemojte ni sada . Za to je potrebno imati radne uvjete , vozilo treba biti na dizalici . Sama izmjena se izvodi tako da se ulje ispušta na više mjesta kako bi potpuno izašlo iz sustava . Nakon toga treba odzraciti sustav i na kraju ne smije biti nikakvog curenja . U navedeni sustav ne ide bilo koje ulje vec tocno odredeno .
na vrh Povratak na vrh

BMW E30 - GUMICE BRIZGALJKI

Datum objave: 22.11.2006 10:49:00
Slika
PITANJE: Vrlo ste zanimljivi, i na ovim prostorima rijetko viden site. Imao bih jedno pitanje. Kako se mijenjaju gumice na injektor diznama? Dali se mora demontirati cjeli injection sustav. Koliko ide gumica po dizni? Primijetio sam malo benzina oko istih. može li to uzrokovat povecan broj okretaja u leru, buduci da je loše dihtanje dizni. I možete li mi reci ako znate u svezi ventila za ler gas-solenoid 0 280 140 171, gdje naci polovni, jer isti-novi od boscha košta blizu 1200 kn, što mi je previše. Vozilo je BMW, E-30, 318 i, 1986. L-jetronic ubrizgavanje!
ODGOVOR:Svaka brizgaljka ima dva brtvena prstena . Donji brtvi na usisnoj grani a gornji brtvi na kolektoru za benzin . Kolektor treba demontirati a zatim pojedinacno izvaditi brizgaljke . Za ventil minimuma koji vas zanima morate se snaci sami jer se ne bavim starim dijelovima .
na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 - SPAJANJE LAMBDA SONDE

Datum objave: 22.11.2006 10:42:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meicu pisao sam vam vec u veza velike potrošnje na mojoj alfa 146 1.6 ie boxer i nakon kompijuterske dijagnostike utvr?eno je da je lambda sonda neispravna! Kupio sam novu univerzalnu NTK-NGK sondu i sad me zanima kako tocno da je spojim sa starim dzekom od stare sonde! Moja stara sonda ima 4 žice i to:
2 kafene žice. ja mislim da su od grijaca sonde, 1 ljubicastu, mislim da je signalna, 1 svijetlo kafenu, mislim da je masa-zemlja!
Nova NTK sonda isto ima 4 žice i to: 2 bjele- piše da su od grijaca
1 crna -piše da je signalna, 1 siva piše da je masa-zemlja!
MOLIM VAS DA MI KAŽETE KAKO DA SPOJIM NOVU SONDU NA STARI ?EK OD STARE SONDE, KOJU BOJU SA KOJOM DA SPOJIM?????
I NAKON SPAJANJA I MONTIRANJA SONDE DA LI JE POTREBNO ICI NA KOMPIJUTER DA SE PREKONTROLIRA JELI SVE OK?????
ODGOVOR:Dvije bijele žice spojite sa dvije smede žice , crnu sa ljubicastom a sivu sa svijetlo smedom . Kada ste to napravili obvezno treba ispitati rad lambda sonde . Nekada možete staviti novu sondu a da ona opet ne radi i to ne radi sonde . Zato treba otkloniti eventualne uzroke koji mogu blokirati rad iste .
na vrh Povratak na vrh