Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF IV - SVJETLO NA VRATIMA

Datum objave: 22.11.2006 10:38:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa IV 1.9 TDI godina 1999. Na desnim vratima prilikom otvaranja ne pali se sijalica. Promijenio sam sijalicu opet ne radi. Dok je funkcioniralo svjetlo na vratima ako su ostali farovi upaljeni i prilikom vadenja kljuca imao sam zvucni signal da farovi gore. Sada to ne radi.
ODGOVOR:Ispitajte ima li struje na prekidacu na vratima , ako struje ima onda ispitajte sam prekidac a ako struje nema onda pogledajte osigurac za svijetlo u kabini . Na kraju ako je potrebno ispitajte elektricni vod od kutije osiguraca do prekidaca na vratima .
na vrh Povratak na vrh

ROVER – 200 - NE ZNAJU GA POPRAVITI !?

Datum objave: 21.11.2006 16:05:00
Slika
PITANJE: Rover 200 nece upaliti, varnicu nigde ne baca, uredno vergla, cuje se pumpa kako gura gorivo, ali motor se ne pokrece. Majstor koji ga je detaljno pregledao tvrdi da je kvar u kompjuteru i da to on ne može odkloniti. Živim u Zrenjaninu kraj Novog Sada, gde je rover retkost, pa mislim da i nema nade za njegovu popravku. Možete li mi reci koliko bi trebalo da me košta popravka kvara na kompjuteru? Izgubila sam svu nadu da ce auto upaliti. Da li je moguce da taj auto niko ne ume da popravi?
ODGOVOR:Kompjuter se ne popravlja nego se stavi novi . Nemojte prihvatiti cinjenicu da je neispravan kompjuter jer to treba defektirati strucna osoba . Bez obzira koji je kvar na vozilu kod nas se to može riješiti . Žao mi je ako kod vas ne postoji ta mogucnost .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9-TDI - VAKUUMSKI REGULATOR TURBINE

Datum objave: 21.11.2006 15:57:00
Slika
PITANJE: Imam golfa3(81kw)96god,tijekom vožnje(30-60min)pri brzini(50-80km/h)kod okretaja(2000-3000)auto prestane vuci,ugasim ga i upalim ponovo radi,prije 4mj sam promjenio mjerac protoka zraka,medutim sve isto.Dobio sam novu dijagnozu,vakumski regulator turbine,kolika bi mu mogla biti cijena jer nitko do sad nije na to znao odgovor(tokic&com)gdije kupit?Koliko košta izmjena i dali se može izmjeniti kod vas?i Dali ako se ne izmjeni na vrijeme može doci do oštecenja turbine i motora?
ODGOVOR:Cijena navedenog dijela je 1068,- kn . Navedeni dio se može zamijeniti kod nas ali je bolje da mi dijagnosticiramo kvar te da nakon toga dovedemo motor u ispravno stanje .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - VIŠE PITANJA

Datum objave: 21.11.2006 15:44:00
Slika
PITANJE: Imam golfa IV 1.4-16V,cuje se tuckanje 3 ispušnog ventila,cuju se svi da zveckaju pogotovo kad je hladan i ponekad se dogodi da ujutro baci dim a poslje je sve o.k. Koje svjecice idu na njega, jel ove nisu iste kao one šta su bile gore.Jesu hidro ventili ili obicni pa im samo treba štelanje.Dali treba uredivanje glave ,ne troši ulje i dobro vuce, potrošnja je normalna,prošo je oko140000tkm.Koliko bi okvirno došlo uredjivanje glave i cjelog motora? Zanima me dali vi vršite poprava letve volana za golfa IV 1.4 98g.
ODGOVOR:Letva volana se može popraviti a cijena se može znati kada se ista otvori . Trošak može biti od 2.000,- do 3.000,- kn . Zvuk ( tuckanje ) koje navodite treba najprije poslušati a uzrok može biti hidropodizac . Za ovo vozilo možete koristiti svijecice NGK BKUR6ET-10 ili BERU 14FGH – 7DTURX . Glavu motora treba uredivati kada se za to ukaže potreba . Ukoliko želite detaljnije o cijenama nazovite nas .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - MJERAC PROTOKA ZRAKA

Datum objave: 21.11.2006 10:44:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Hyundai accent 2001g. 1.3l prilikom tehnickog pregleda auto nije prošao eko test . U servisu sumljaju u neispravnost regulatora protoka zraka kojemu je cijena 1800 kn . Prilikom vožnje odnosno rada motora ne osjecaju se nikakve nepravilnosti ,motor radi mirno , nema povecanja potrošnje , ne gasi se.Pa moje pitanje glasi dali postoje kakve opasnosti za motor ako se regulator ne promjeni i koji su simtomi neispravnosti regulatora .
ODGOVOR:Kratkorocno ne postoji neka opasnost za motor ako je neispravan mjerac protoka zraka . Kada je isti neispravan motor ima nešto manju snagu a potrošnju goriva vecu .
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E - PREMALA TEMPERATUTRA

Datum objave: 21.11.2006 10:30:00
Slika
PITANJE: Posjedujem E200Cdi i imam dva problema, ne znam da li su povezani. Prvi problem je da je temperatura stalno malo iznad 60 C, mislim da je normalno 82 C.Drugi problem je u tome što pomalo troši rashladnu tekucinu. Za godinu je potrošio otprilike za dva prsta. Nije se još upalila lampica da je treba dosipati.
ODGOVOR:U ovom slucaju ( ako je instrument za temperaturu ispravan ) neispravan je termostat . Potrebno ga je zamijeniti i temperatura motora ce biti oko 90 stupnjeva C . Nestajanje rashladne tekucine treba istražiti a može nestajati na spojevima gumenih cijevi , pumpi za vodu i nekim brtvama . Nema utjecaja na prethodni problem .
DODATNO PITANJE:
Cuje se ventilator klime. Imam osjecaj kao da je zaprljan. Da li se može ocistiti ili se mora mijenjati?
ODGOVOR:
Ventilator klime se može ocistiti, ne treba ga mijenjati .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - ORIGINALNI TERMOSTAT

Datum objave: 21.11.2006 10:15:00
Slika
PITANJE: Imam golf III obicni disel 47 kw. god. 1995 .Imam golf III obicni disel 47 kw. godiste 1995 .Da li je normalno to da kada vozim auto putom temperatura mi pada ispod 70 stupnjeva,po gradu se penje do 90 a cim auto ne stoji u mjestu temperatura mu pada.To sam primjetio prije par dana.Znam da je to u vezi sa termostatom,prje golfa sam imao pasata kod njega je temperatura stajala konstantno na 90.
ODGOVOR:Navedena temperatura nije u granici normale a razlog tome je termostat . Zamjenite ga i stavite originalnog jer je najkvalitetniji .
na vrh Povratak na vrh

BMW – 316 - RADNA TEMPERATURA

Datum objave: 21.11.2006 10:05:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam bmw 316, 83. godište. Imam problem sa radnom temperaturom. Naime, kada ga polako vozim u drugoj, trecoj brzini po gradu kazaljka se polako penje do polovine i kada izadem na otvoren put i normalno ga vozim ona padne nešto iznad prve crte i tu stoji. Mijenjao sam tremostate. Kada u gradu i dode do polovine, nikada preko, stanem i u leru pocnem da dajem jaci gas kazaljka opet padne nešto iznad prve crte. Grijanje u autu je cas toplo, ne prevruce, cas hladno. A jednom sam primetio i da mi blago magli šajba, a ukljucen je bio ventilator u kolima i vozio sam na otvorenom putu. I kada god sam provjeravao, vec mi je i dojadilo, crijevo ispod termostata je bilo hladno, termostat vruc i sva druga crijeva od hladnjaka.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa problema zakljucak je da motor može postici radnu temperaturu kada radi na mjestu ili u gradskoj vožnji . Ako je to tocno onda postoji samo jedan uzrok radi kojega temperatura motora pada ispod normale na otvorenoj cesti a to je termostat . Morate ugraditi originalni termostat a ne zamjenski i to baš za taj tip motora . Navedeni termostat ce i na otvorenoj cesti održavati radnu temperaturu motora iznad 80 stupnjeva C .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - PALJENJE

Datum objave: 21.11.2006 09:59:00
Slika
PITANJE: Imam vectru c 2.2 dti 2003 god i problem sa paljenjem,nije htjela paliti ujutro ni kad je hladno(minus) ni toplo pa su promjenjene gumice na diznama,i prelivna crijeva.(zagrijana kasnije pali normalno ).Sada (kad je to promjenjeno) problem je prvo paljenje kada je vani toplo 10 - 15 C (tad ne ukljucje grijace-rekli su mi da je to normalno),vergla jako dugo dok ne upali i kasnije kad se zagije pali normalno.Kada je ujutro hladno i upale se grijaci upali od prve. Grijaci su ispravni i ne prikazuje grešku na kompjuteru u servisu. 127 hiljada je prešla.
ODGOVOR:Da se izbjegne bilo kakva sumnja u stanje motora treba izmjeriti kompresiju koja mora biti veca od 25 bara . Slijedeci preduvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i elektro pokretaca . Nakon ovoga može se krenuti korak dalje i provjeriti mogucnost da se gorivo iz pumpe ne vraca u rezervar kada je motor ugašen . Daljnja kontrola treba obuhvatiti provjeru svih spojeva na dovodu i povratu goriva radi mogucnosti ulaska zraka u sustav goriva . Na kraju treba utvrditi ispravnost diza i po potrebi pumpe visokog pritiska .
na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER 300-M - ZVUK ŠIVACE MAŠINE

Datum objave: 21.11.2006 09:44:00
Slika
PITANJE: Na netu sam tražeci i citajuci po raznim forumima naišao i na vaš forum koji mi se jako dopao sa bogatim sadržajem i strucnim odgovorima.
Auto je Chrysler 300M, 3518 ccm. 185 kw, god. 9/2000, prijedenih realnih 97.000 km. Prošli tjedan je mehanicar, koji je inace zaposlen na službenom servisu i generalnom uvozniku za Chrysler za Sloveniju u domacoj radinosti iliti u "fušu" napravio tzv. veliki servis ( zamena zupcastog i ostalih remena, španera, vodne pumpe. svjecica, filtera za zrak, gorivo i ulje, motornog ulja i još nekih sitnica. Sav materijal je original Mopar-Chrysler, sam automehanicar je o.k. momak i u njega imam povjerenje jer mi Chryslere servisira vec 10. godina. Na putu od njega, cim se je auto ugrijao na radnu temperaturu cuo sam zvuk kojeg prije definitivno nije bilo. U leru auto radi kao i prije do 1600 obrtaja, a tada se na desnoj strani motora gledano iza volana prilicno glasno cuje neki zvuk slican šivacoj mašini. Sa povišenjem broja obrtaja i njegov glas je viši da bi negdje oko 2200-2300 potpuno nestao. Prva sumnja cim sam se vratio kod njega je bila ev. napuknuti kolektor. Drugi dan kod hladnog motora sumnja na kolektor je otpala, jer se kod hladnog stroja uopce ne cuje. Druga sumnja je pala na ulje jer smo za zimu dali Mobil 1OW-40. Poslije prijedenih svega 200 km ponovo smo zamjenili filter i ulje kao što je i bilo prije servisa, to je Mobil 1 5W-50, ali ni to nije pomoglo. Poskidao je sve remene osim glavnog, zvuk je ostao potpuno isti. Ostavio sam auto kod njega da bi on drugi dan donio iz firme drugi španer i neku hidraulicnu stvar za španer, opet isto. Privremeno je odklopio EGR ventil, opet isto. Prekontrolirao je svaku svjecicu posebno i tvrdi, da je motor 1000% u fazi. Sam sam mu rekao da ja takode 1000% tvrdim da takvoga zvuka prije nije bilo i da ne zaboravi, da sam kao amater prešao oko 1 MIO km. Priznao je, da pojma nema šta bi moglo biti a da sve što je on napravio 100% u redu i ako se bilo šta u vezi sa tim dogodi ide njemu na dušu i trošak, što je ipak fer sa njegove strane. Zvuk nije prisutan kod hladnog stroja, kako se motor sve više ugrijava do radne temperature tako se zvuk linearno tome povecava. Takav auto se u modusu automatskog mjenjaca obzirom na prilicnu snagu i cestovna ogranicenja brzine baš vozi u tom polju okretaja gdje je i zvuk prisutan. Zvuk 100% dolazi sa desne strane, 80% sa vrha desne glave (V motor, uzdužno) i mnogo bolje ga se cuje u zatvorenoj kabini nego vani kod podignute haube. Auto sam probao i na auto putu i glede toga nema nikakve razlike prije servisa, jednako dobro vuce i ne grije se. Sam sam pomišljao na ulje iako je jednako kao prije i mota mi se po glavi a nebih volio bacati novce da ga opet zamjenim sa Castrolovim RS 10W-60. Pošto je ulje u motoru cisto razmišljao sam i o nekom aditivu, iako to nisam nikada prije koristio jer na zamjeni filtera i na kvaliteti ulja nisam nikada šparao. Sama potrošnja ulja je u granici normalnog, cca 0,1 l/1000 km. Iskreno vas molim za pomoc i dobar savjet. , jer me je strah da u meduvremenu ne napravim kakvu nepotrebnu glupost.
ODGOVOR:Moguce je da bi se navedeni zvuk pojavio i da niste radili navedeni servis ali to se ne može za ozbiljno reci . Ako navedeni zvuk stvarno postoji dobro bi bilo da strucna osoba defektira mjesto i moguci uzrok . Nekada to nije jednostavno ali vrijedi pokušati ako treba i u drugom servisu .Ako je zupcasti remen zategnut jace nego što je potrebno to takoder stvara karakteristican zvuk .Navedeni aditivi ce dobro doci jer ce se smanjiti trenje u motoru izmedu kliznih i rotirajucih površina .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - STRUGANJE

Datum objave: 20.11.2006 09:11:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vozilo Golf 3 TDI (66kw) '94. Prije 2 mjeseca poceo se javljati cudan zvuk kad je auto pod jacim gasom i iznad cca 2200 obr.- zvuk struganja sa laganim i kratkim oscilacijama u jacini zvuka . Takoder osjetim gubitak snage. Sam motor je u prilicno dobrom stanju ( koliko je to moguce za motor koji je prešao cca 265.000 km ). Pali bez problema, nema dima, ne troši ulje, prosjecna potrošnja goriva je nekih 7-7.5 l gradske vožnje u normalnim uslovima. U prvoj brzini pod punim gasom auto povuce veoma dobro i osjeti se velika promjena snage kad turbina "zavrti" dok u višim brzinama to i nije tako osjetno. Drugo pitanje se odnosi na cišcenje EGR-a, turbine i intercoolera. Naime, auto je u mom posjedu nekih 6 mjeseci i sumnjam da je prijašnji vlasnik to radio. S obzirom da se ne javljaju klasicni simtopmi zacepljenja i zagušenja EGR-a i intercoolera (crni dim) htjeo sam da provjerim dali je takav zahvat potreban i preporucljiv.
ODGOVOR:Zvuk koji opisujete ne dolazi iz motora nego od slabo zategnutog klinastog remena , ležajeva alternatora . Ponekad to može biti i pumpa za vodu . Ako sumnjate u zacepljenje korisno bi bilo ocistiti ne samo EGR ventil nego kompletnu usisnu granu . Interkuler se može skinuti i oprati s benzinom , usput provjerite sve visokotlacne gumene cijevi . Takoder je jako važno da ispitate ispravnost diza jer radi njih može crno dimiti . Redovito mijenjajte ulje i filtere .
na vrh Povratak na vrh

ŠKODA OCTAVIA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 20.11.2006 09:08:00
Slika
PITANJE: Nedavno se na 4 g. staroj Škodi Octavia 1,9 TDI pojavila škripa u vožnji kada auto naide na neku neravninu. Ljuljanjem ovjesa na mjestu primjecuje se da škripa dolazi od prednjeg lijevog kotaca. Pri ljuljanju nema nekog dodatnog progiba. Da li je problem u amortizeru ili necem slicnom?
ODGOVOR:Škripanje može dolaziti iz kuglastog zgloba ovjesa , krajnika spone , selen bloka ovjesa i ponekad od amortizera .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,8 - MOTOR PODRHTAVA

Datum objave: 20.11.2006 09:01:00
Slika
PITANJE: Motor u leru podrhtava kao da negdje probija kabal takav osjecaj .
Sve pregledano kvar i dalje postoji motor ima 90.000 tisuca redovno održavan.Šta bi moglo bit u kvaru ?
ODGOVOR:Najprije treba ispitati ( osciloskop ) visoki napon na pojedinim cilindrima i trajanje iskre na svijecicama . Nakon ovoga korismo je znati stanje kompresije pojedinih cilindara . Ako je sve navedeno u redu treba se pozabaviti sustavom goriva odnosno svim bitnim komponentama sustava .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA -6 - FANTOMSKI ZVUK

Datum objave: 19.11.2006 14:21:00
Slika
PITANJE: Poštovani, nisam se mogao zacuditi vašoj dobrohotnosti glede pružanja besplatnih savjeta pa sam odlucio i ja potražiti odgovor na svoje muke. Naime, moja mazda 6 cd te sa 136 ks (2004.g.) cvilucka cim joj taknem kuplung dok se u vožnji ne cuje ništa. U leru se nekad jedva cuje ali uglavnom ne. Problem se javio prije 1,5 godine i tada je zamijenjen nekakav zatezac remena (valjda klinastog) i sami remen. Zvuk koji me je neizmjerno živcirao je u potpunosti nestao ... ali... prije par tjedana, dakle, niti 6 mjeseci od „zahvata“ u ovlaštenom servisu, fantomski zvuk se vratio. Znam da mi necete poštom poslati carobni štapic koji bi kvar uklonio i svjestan sam da cu u Samobor na kremšnite uz bermet ali utješite me barem do tada nekakvom suvislom dijagnozom.
ODGOVOR:Niste baš jasno opisali navedeni zvuk ali je bitno razluciti da li isti dolazi od samog motora ili od transmisije ( mjenjac , kuplung , osovine ) . Ako zvuk dolazi iz motora ili oko motora onda ga može stvarati neki od remena , natezaca , klizaca ili lažajeva pojedinih agregata . Ako je u pitanju ovo zadnje onda se može kontrolom jednog po jednog faktora eventualnog utjecaja doci do cilja .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - ŠUŠKANJE

Datum objave: 19.11.2006 14:18:00
Slika
PITANJE: Kupila sam mazdu 3 u 2.mjesecu ove godine i sve je bilo u redu do prije mjesec dana kad sam osjetila lagano šuškanje u kontrolnoj tabli pri vožnji uz brijeg ili kad je malo gasiram u 2 brzini.. Obratla sam se ovlaštenom serviseru te su uzeli auto na pregled i nisu mogli naci grešku. Bila sam uporna i dogovorila novi termin opet su pogledeli i rekli da ne mogu ništa pronaci, premda i oni cuju to «šuškanje» jedino da bi trebali skinuti citavu tablu, a to traži vremena barem tri dana jer smatraju da je možda pukla neka plastika koja šuška. Zanima me da li je potrebno skidati tablu i da li ce se poslje vidjeti da je ta tabla skidana pa da ne bude još veceg šuškanja?
ODGOVOR:Svakako inzistirajte da vam otklone navedeni zvuk . Nakon demontaže instrument ploce i konzole nece se ništa vidjeti .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - DIZE

Datum objave: 19.11.2006 14:11:00
Slika
PITANJE: Na pocetku sve pohvale za odlicnu stranicu i savjete. Puno se može nauciti. Nešto slicno radi g.Marušic, ali Vi ste puno konkretniji i obuhvatniji. Imam par pitanja. Vozim golf II 1.6 D, '85. (245000 km) i mijenjao sam mu dize (dimio je zacrnjeni dim) i stavio bosch-ove, ali nisam zadovoljan, inace zemlja proizvodnje je Indija. Neki ce reci da to puno ne znacii. Neki su mi preporucavali dresden (?) i monarch (ne znam jesu li nazivi tocni) koje su i skuplje. Zanima me utjece li i kucište na rad diza, tj. bi li i kucišta trebalo mijenjati? nakon promjene dosta dobro vuce, ali ujutro me zeza kad je paljenje u pitanju (grijaci su novi - NGK). Ispušta svjetlo sivi dim i to isprekidano kao da mu treba vremena da 'probije' i tek dobro proradi uz dodavanje gasa. Poslije sam primjetio da jedna diza propušta gorivo na spoju s glavom motora. Nisam mijenjao toplotne 'šajbe' diza - jel možda u njima problem?
ODGOVOR:Nije bitno tko je proizvodac diza vec je važnije da se ispravno podesi njezin radni tlak ubrizgavanja te da se kucište dize pravilno zabrtvi . Teže paljenje nije posljedica diza . Najprije provjerite da u sustavu goriva nema zraka a ako je to u redu onda izmjerite kompresiju koja mora biti veca od 27 bara . Ako je kompresija manja to vam je uzrok .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - LUPKANJE

Datum objave: 19.11.2006 13:57:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault Lagunu 2.0 RXE 1996g.Kada je auto ugašen i kad vrtim volan lijevo,desno cujam lupkanje u prednjim kolima. U servisu su promjenili ležaje amortizera.Sad lupka manje,ali ipak lupka.Prilikom pokretanja vozila još jace lupa.Kad prijedem nekoliko km prestane.
ODGOVOR:Razlog lupkanja sigurno postoji , najlakše ga je otkriti direktno na vozilu i to na probnoj vožnji a zatim na dizalici . Lupati može : balans štanga , vertikalne spone , blokovi ovjesa , upravljacki mehanizam ..
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9-SDI - ŠTO SADA MIJENJATI ?

Datum objave: 19.11.2006 13:54:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam vw polo 1.9 sdi. Prešao je 90 000 km. Zanima me što bih sada morala mjenjati na njemu i kolika bi otprilike cijena bila. Redovno je servisiran svakih 15 000 km.
ODGOVOR:Ako do sada niste mijenjali zupcasti remen i natezace onda to svakako napravite . Uz to se još po potrebi mijenjaju svi filteri i pojedine tekucine . Ostali dijelovi sustava vozila ( kocnice, volan , ovjesi ... ) se kontroliraju te po potrebi tretiraju .
Cijenu dijelova možete saznati u svim VW servisima . Ako vas zanima kako je to kod nas kontaktirajte nas telefonom .
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - KOJE ULJE?

Datum objave: 19.11.2006 13:48:00
Slika
PITANJE: Imam Ford Focus 1999.godina TDDI 90ks,sa predenih 150000km, motor ne troši skoro pa ništa ulja.U servisu su stavili Helix 10W-40 sa narednom izmjenom nakon15000km. Dali je bolje u doticni motor stavljati Helix 5W-40 s obzirom na godinu proizvodnje i prijedene kilometre i na koliko vršiti izmjenu ulja,ili bih samo bespotrebno placao skuplje ulje?
Samo još jedno pitanje: Svi Boshisti preporucuju stavljanje dvotaktol ulja u euro-disel jer je kod nas presuh pa me zanima dali to ima loš utjecaj na motor,dizne,katalizator i opcenito sve ostalo?
ODGOVOR:U motor ovog vozila možete stavljati ulje 10W-40 . Važnija cinjenica jest interval izmjene ulja koji može biti 10.000 km ili 6 mjeseci ( što prije stigne ) . Ako je Euro - dizel adekvatne kvalitete nije potrebno dodavati dvotaktol ali umjerena kolicina nece škoditi .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 i - NAJVAŽNIJI JE MAJSTOR !

Datum objave: 19.11.2006 13:42:00
Slika
PITANJE: Imam Accent 2000 75ks 1400kub
Na instr. ploci upalilo mi se narancasto svjetlo, da bi mi ovlašteni servis dijagnosticirao neispravnost senzora zraka. Nakon zamjene istog (1700kn) opet se nakon nekog vremena upalilo narancasto svjetlo i auto je poceo trokirati. Dijagnostika je pokazala neispravnost lambda sonde. Nakon zamjene iste ( 800kn), opet se nakon kratkog vremena (cc50km) upalilo narancasto svjetlo, a ovlašteni servis mi je dijagnosticirao slabo ubrizgavanje prvog i cetvrtog injetora goriva.
Nakon cišcenja istih opet mi se dešava ista stvar. Auto nema snage pri startu, trokira, nema dovoljno gasa i trokira pogotovo pri manjim okretajima u vožnji. Serviser mi je rekao da ce zamijeniti prvi i cetvrti injetor pa ce vidjeti kako se auto ponaša. Da li je u ovom slucaju serviser krivo dijagnosticirao kvar u samom pocetku bez obzira što je ovlašten i posjeduje kompjuter za dijagnostiku, te mi sve to nepotrebno naplatio ili je to samo slucajnost da su se ovi kvarovi jednostavno desili jedan za drugim. Obzirom da mi kvar još uvijek nije riješen da li postoji mogucnost nekog kvara kojeg servis ne može dijagnosticirati.
ODGOVOR:Narancasto svijetlo o kojem govorite pali se kada postoji greška ili greške na sustavu za ubrizgavanje goriva . Navedeni sustav je vrlo složen i radi pod nadzorom kompjutera . Navedeni dijelovi koji su zamijenjeni pripadaju navedenom sustavu goriva ali postoji još nešto što nije ispravno . Prilikom dijagnostike navedenog sustava i zamjene neispravnog dijela potrebno je ponovo napraviti test kompletnog sustava kako bi sa sigurnošcu znali da je sve ispravno . Prilikom dijagnostike a u cilju otkrivanja svih eventualnih grešaka na motoru uz servisni kompjuter koristi se još dosta uredaja u tu svrhu , najvažniji faktor u svemu tome je osoba - majstor . Navedeni kvar se može defektirati i otkloniti .
na vrh Povratak na vrh