Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 1,7 TD - ZUJANJE, ULJE, SIRENA

Datum objave: 08.12.2006 11:19:00
Slika
PITANJE: 1. Imam problem sa Vectrom 1.7 TD (Isuzu motor) iz 1994 (proizv. kraj
1993.) Prešla je 168 000 km i redovno je servisirana. Pri paljenju (na
hladno) motor normalno starta ali se pri najmanjem pomaku volana pojavi zujanje (nisam uspio locirat izvor - negdje s prednje strane oko motora, možda je servo?) koje onda traje, pojacava se ili smanjuje ovisno o tome koliko je volan daleko od pocetne tocke. Poslije kad se motor ugrije zujanje se smanji i gotovo prestane ali svejedno, cak i sa ugrijanim motorom, može se cuti lagano zujanje cim auto ulazi u malo oštriju okuku (skretanje po gradu, itd...).
2. Koje je ulje najbolje za nju, s obzirom da ne tocim eurodiesel nego "obicni" diesel (do sad sam koristio 10-40 valvoline) ali pošto je turbodiesel i prešla je odavno 100 000 km, imate li neki prijedlog, koje bi joj ulje najviše odgovaralo?
3. Sirena (truba) koja je do nedavno isto tako radila, sad naglo odbija poslusnost - provjerio sam osigurace na kutiju ispod volana, svi su ok.
Postoji li još koje mjesto gdje bih mogao zavirit prije nego potrazim strucnu pomoc?
ODGOVOR:Zvuk o kojem govorite dolazi iz servo volana ili iz pumpe servo volana i znak je lošeg stanja navedenih sklopova . Potrebno je što prije zamijeniti ulje u sustavu upravljackog mehanizma i po potrebi to isto ponoviti za tjedan dana jer ce se na taj nacin bolje odstraniti sve necistoce . Ulje mora biti tocno ono koje je propisano za tu svrhu . Ulje za servo volan ima oznaku 90 350 342 , ako ne možete naci u trgovackoj mreži navedeno ulje onda ga kupite u OPEL servisu ali tako da navedete tocan tip vozila i broj šasije .Nakon toga vidjeti ce se rezultat . Ako je navedeni zvuk i dalje prisutan potrebno je napraviti servis ili pumpe ili letve volana .
Ulje koje stavljate u motor je u redu ali ga mijenjajte svakih 10.000 km ili svakih 6 mjeseci .
Sirenu ispitajte na nacin da provjerite ima li 12 V na prikljuccima za sirenu , ako nema tada morate tražiti gdje je prekid na elektrickim vodovima .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - VENTILATOR ??

Datum objave: 08.12.2006 10:43:00
Slika
PITANJE: Dali možete da mi objasnite šta je sekundarni ventilator kod opel vectre, i gde se tocno nalazi u motoru? Vectra je 98. god.
ODGOVOR:Termin sekundarni ventilator nije odgovarajuci naziv . Na hladnjaku vozila postoji ventilator za hladenje rashladne tekucine motora , ako vozilo ima klima uredaj na prednjoj strani ispred kondenzatora može postojati još jedan ventilator za hladenje rashladnog plina ( freon ) , u kabini vozila postoji ventilator kabine ili neki ga zovu ventilator grijaca .
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - GUME

Datum objave: 08.12.2006 10:33:00
Slika
PITANJE: Imam BMW 320d E46,2000.g.,najmanje preporucene gume za njega su 195/65 R15. Pošto sam imao gume 185/65 R15 (naime,radi se o zimskim gumama),njih sam iskoristio jer su gume korištene tek mjesec dana. Da li je sporno da auto ima uže gume od propisanih ? I još jedno pitanje : kupio sam auto prije 2 mjeseca i na njemu sam imao alu felge 17" sa gumama 235/45 R17 i auto mi je bio viši nego sad sa zimskim gumama? Auto mi je jako spušten,pa sumnjam na to da ima M podvozje...
ODGOVOR:Ne smeta ako ste stavili uže gume , važnije od toga je da navedene gume odgovaraju brzini vozila . Obzirom da niste naveli oznake guma koje su bitne za brzinu, važno je da znate da oznaka „T“ je za brzinu do 190 km/h a oznaka „ H“ je za brzinu do 210 km/h .Moguce je da vozilo ima navedeno podvozje , vi morate odluciti da li cete vozilo ( ovjes ) podizati ili cete staviti felge i gume veceg promjera .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II GTD - UGRADNJA SEVO VOLANA

Datum objave: 08.12.2006 09:44:00
Slika
PITANJE: Može li se na Golfu 2 GTD ugraditi kontrolna tabla sa mjeracem broja okretaja? Dali je moguca ugradnja servo volanana na istom?
ODGOVOR:U navedeno vozilo može se ugraditi spomenuta instrument ploca ali uz nju ce se morati ugraditi i odgovarajuci alternator . Moguca je ugradnja i servo volana a to znaci da za taj komplet treba : letva volana , servo pumpa , cjevovod , rezervoar za ulje , nosaci servo pumpe , remenice , pogonski remeni i još par sitnica .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 AVANT 1,8T - KVACILO

Datum objave: 08.12.2006 09:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Audi A6 Avant, 1999. god, benzinac turbaš 1,8T - 132 kW (tip: AJL...).U zadnje vrijeme primjecujem da sve teže "šaltam" rucicu mjenjaca, ali nisam primijetio proklizavanje pri visim stupnjevima prijenosa, tako da nisam siguran da li je u pitanju kvacilo...
Moja su pitanja slijedeca:
1. Da li je moguce da se zaprljalo ulje u kucistu mjenjaca (pa je to jedan od uzroka), ako je, koje ulje staviti (ne piše u servisnim uputama, pa pretpostavljam da je "trajno" ulje...)?
2. Ukoliko treba mijenjati set kvacila, molim da mi odgovorite da li se na ovom tipu motora zajedno sa setom mora mijenjati i zamašnjak ili ne?
ODGOVOR:Ulje u mjenjacu nije uzrok . U mjenjac ide specijalno ulje 75w-90 i dobro ga je mijenjati svake dvije godine . Kvacilo ne mora proklizavati da bi se po tome zakljucilo da li je za zamjenu ili ne . Ako isto ne odvaja kako treba takoder ga treba zamijeniti . Prilikom zamjene kvacila ne treba mijenjati zamašnjak ukoliko to nije nužno ( obicno nije ) . Ako se mjenjac dobro šalta kada motor ne radi onda je neispravno kvacilo , rjede može biti nešto drugo .
KOMENTAR:
Poštovani,
još jednom koristim priliku da Vam se zahvalim na Vašem odgovoru i svakako, poslusati cu Vaš savjet (savjete) koji ste mi dali, a napminjem da u mojem mjestu ima dosta Vaših citatelja koji su postupili po Vašim sugestijama i otklonili višegodišnje kvarove na svojim automobilima.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 28.03.2011 20:05:05
Slika
PITANJE:

Imam dva ww motora jedan je 1.6 gt 74kw 96g.,a drugi je 1.8 66kw 96g.Zanima me cijena ugradnje auto plina za oba motora i gdje se može ugraditi?

ODGOVOR:

Cijenu ugradnje plina ce te najbolje saznati sami ako zovete pojedine ovlaštene servise . Kod nas možete ugraditi sustav PRINS koji je po kvaliteti klasa za sebe , on je namijenjen samo za MPI sustave ubrizgavanja i može se ugraditi na vaše vozilo od 74 kw . Za drugo vaše vozilo možemo ugraditi BRC plinski sustav sa centralnim miješacem . Cijena s ugradnjom za MPI sustav je 12.500,- kn a za drugi sustav SPI je 6.500,- kn .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 16V - 115 ili 125 KONJA ??

Datum objave: 06.12.2006 23:26:00
Slika
PITANJE: Kupio sam opel vectru 1.8 16 v 1998,covjek od koga sam je kupio uvezao je auto iz Njemacke i kaže de je to vectra sa 125 a ne 115 konja. Kad sam bio u opelovom servisu pitao sam dali se to kako može provjeriti ali oni su me zacudeno gledali jer oni ne znaju da postoji vectra sa 125 konja i oni je kao takvu nemaju u kompjuteru. Pomozite ako ikako možete jer me zanima dali je covjek rekao istinu.
ODGOVOR:Vaše vozilo po tvornickim podacima ima 115 ks . Ako vozilo ima vecu snagu od navedene ( mehanicki uredena glava motora , usis , ispuh ili tuning uz pomoc cipa ) to se može ispitati samo pomocu motorne kocnice na ispitnom stolu .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - PET PITANJA

Datum objave: 06.12.2006 23:19:00
Slika
PITANJE: Imam A4 1.8, 95.god. u vožnji mi temperatura stoji na 60 stupnjeva ili malo više a kada auto stoji onda pocne rasti temp., zašto. Drugo pitanje je da mi iz auspuha prska voda,rekli su mi da je to od kondenzacije vode u auspuhu. Trece pitanje auto mi u leru malo podrhtava i motor cudno radi zvuk kao dizel motora. Cetvrto pitanje zašto mi cvili ili škripi
volan kada ga smotam da kraja na ljevu ili desnu stranu. Peto pitanje zašto mi prilikom prebacivanja brzina mijenjac malo zapinje.
ODGOVOR:U vezi prvog pitanja , neispravan je termostat . Kondenzat ( voda ) može u manjoj mjeri izlaziti na auspuh ali kada se isti ugrije toga više ne smije biti . Takoder treba provjeriti da ne nestaje rashladna tekucina . Ako motor u leru podrhtava treba ustanoviti zašto , u pitanju može biti mehanicki kvar ili kvar na sustavu upravljanja motorom . Volan može škripati iz više razloga , treba poslušati osoba kojoj je to struka .
Prilikom šaltanja brzina mjenjac može zapinjati ako postoji zracnost na mehanizmu za šaltanje ili ako je spojka u pitanju .
na vrh Povratak na vrh

0PEL CALIBRA - AKUMULATOR, ...

Datum objave: 06.12.2006 23:12:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Calibru 2.0 16V 1991.god. i imao bih dva pitanja za Vas.Rjec je o termostatu, kojeg sam kupio prije 9mjeseci i do prije 3mjeseca sve je bilo u redu, dok nisam primjetio da mi se kazaljka temeprature nalazi jedno 2mm ispod crte koja oznacava radnu temperaturu i za isto toliko mi se ranije pali ventilator(do tada kazaljka se poklapala s crtom i ventilator se palio na 90C). Znaima me postoji li uopce kvar na termostatu(pošto se ventilator pali i auto grije) ili je rijec o necem drugom?Trebam li ga opet promijeniti?Kada mogu biti siguran da se termostat pokvario? Drugo pitanje vezano je za akumulator,koji je star 15mjeseci 65Ah, ukoliko auto ne palim 3-4 dana ili ga vozim na jako kratkoj lokaciji do 400m,dogada mi se da auto jako teško upali ili uopce ne pali,te uporabom klema pali odmah.To mi se sad pocelo dagadat cim su se temperature vani spustile.Kvar akumulatora ili mi nešto vuce struju, može li se to kako provjeriti?Ista stvar mi se dogodila i ovog ljeta na moru gdje auto nisam palio 7dana, potom sam ga napunio i do sada nisam imao problema.
ODGOVOR:Ako je kazaljka temperature neznatno niža od normale to nije neka smetnja za motor . Važnija cinjenica je to da radna temperatura motora (na otvorenoj cesti ) nije ispod 80 stupnjeva C i da temperatura motora u gradskoj vožnji ne prelazi 96 stupnjeva C . Da li je to tako može se izmjeriti sa preciznim termometrom ( profesionalni ) .
Preduvjet da motor normalno pali jest ispravno stanje akumulatora i elektro pokretaca . Može se još dogoditi da neki potrošac vuce struju kada je vozilo u mirovanju , ako je to u pitanju onda se može izmjeriti koliko struje vuce navedeni potrošac . Dozvoljeno je samo 0,15 A (ampera ) .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0-DTL -FAMOZNI TUNEL ?!

Datum objave: 05.12.2006 14:29:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Astru 1999, 161000KM, sa motorom 2.0 DTL.
U dva navrata mi se desila u najmanje ruku cudna stvar. Kod ulaska u isti tunel se u zadnjem dijelu auta cuje cudan jak zvuk. Nakon stajanja sam vidio dim sa zadnjeg tocka i vruci diskovi kao da je disk plocica bila u zahvatu sa diskom. Na ulazu u taj famozni tunel primjetio sam uredaj za mobilnu telefoniju. Da li je moguce da u tom nekom trenutku elektronika poludi'
Drugo pitanje se odnosi na paljenje u jutro. Primjetio sam da kod nešto viših temepratura oko 5-10C teže palim nego kod temperatura ispod 0, pošto se lamipca za grijace ne pali kod nešto viših temperatura. Je li to razlog?
ODGOVOR:Dim koji ste vidjeli na zadnjim kotacima je znak pregrijavanja zadnjih kocnica i to ne smije tako biti jer može doci do propadanja pedale kocnice . Uzrok može biti blokada klipa u kocionom cilindru ili mehanicka blokada kocnice .
Elektronika na vozilu ne reagira na nekakve antene ili releje za mobilnu telefoniju . Grijaci se ne pale kada je temperatura motora kao što navodite ali svejedno motor i tada treba normalno paliti . Ako to nije tako onda treba otkriti uzrok tome .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - SERVISNA DOKUMENTACIJA

Datum objave: 28.03.2011 20:40:21
Slika
PITANJE:

Imam astru 1,6, 8v, 75ks, 1997 god.F linija.(nema klimu). Potrebna mi je elektro šema kompletna za taj automobil. Ako se to može kod Vas nabaviti i koliko bi koštalo.
p.s.primjetio sam da je u današnje vrijeme jako malo takvih auto servisa kao što je Vaš što je za svaku pohvalu.

ODGOVOR:

To što vi tražite postoji u servisnoj dokumentaciji odnosno u bazi podataka za navedeni automobil . Baza podataka je vrlo skupa i normalno je da vam to nitko ne želi dati . Jedan CD sa podacima na kojem se nalazi i to što vi trebate može koštati više od tisucu eura a to je samo CD za jedno podrucje .

na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - LAMBDA SONDA

Datum objave: 28.03.2011 20:33:27
Slika
PITANJE:

Na internetu sam procitao informaciju da lambda sonda pocinje da daje
informacije o sastavu ispušnih plinova tek kada motor dostigne
temperaturu 60 stupnjeva i više. Interesira me da li je ta informacija tocna.

ODGOVOR:

LAMBDA SONDA ne daje informaciju o sastavu ispušnih plinova vec radi tako da u ovisnosti o kolicini kisika u ispušnim plinovima mijenja svoj napon . Neke lambda sonde pocnu normalno raditi kada temperatura rashladne tekucine dostigne odgovarajuci temperaturni nivo , to može biti oko 60 stupnjeva C .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ALTERNATOR

Datum objave: 26.11.2006 20:37:00
Slika
PITANJE: Radi se o opel astri 1,7 dti, 2000. god. sa klimom i Isuzu motorom. Auto ima blizu 90 000 km,. Danas kad sam upalio auto primjetio sam da mi servo ne radi, te da je ostala upaljena lampica od alternatora. Ugasio sam auto i provjerio u knjižici vozila na šta se to odnosi. U knjižici piše da se u ovakvom slucaju javim ovlaštenom servisu, što sam i ucinio. Dobio sam odgovor da mi je izgleda otišao alternator. Auto sam uspio odvesti do opelovog servisa u Osijeku. Vizualno su pogledali motor i zakljucili da je otišao alternator. Ponudili su mi dvije opcije: 1. Da mi ugrade raparirani alternator koji košta oko 3.000,00 kn uz garanciju dvije godine ( ali im moram ostaviti i svoj "neispravan"); 2. Da mi ugrade novi koji košta oko 5.700,00 kn. Imam prijatelja koji mi se ponudio da skine alternator, te provjeru u cemu je neispravan. On predpostavlja da je možda otišao regler, te da bi me taj dio koštao oko 500,00 kn plus ruke majstora.
ODGOVOR:Ne morate se odmah odluciti za zamjenu alternatora jer u vecini slucajeva isti se može popraviti tako da se zamijeni samo neispravni dio ili dijelovi .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 - VARENJE ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 26.11.2006 20:29:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Vectru 18.16v 2001god. 115KS (85KW).Imam dva problema sa ovim automobilom: 1- problem sa ispušnom granom auspuha koja je napukla po sredini na spoju onih kratkih cijevi koje izlaze iz glave motora, gdje se spajaju u jednu. Nosio sam je dva puta na varenje i na ravnanje spojnih površina ali glava je opet nakon 15-ak dana napukla na istome mjestu preko vara, zanima me dali uopce postoji mogucnost da se to kvalitetno zavari ili je ipak potrebno kupiti novu ili po mogucnosti polovnu ispusnu granu, i dali je to nekakva greška kod vectri sa ovim motorom.
2- Problem sa mienjacem, poznato je da opeli nažalost u svim svojim modelima pa tako i u ovoj vectri koju ja vozim ugraduju neprecizne mjenjace sa dugim hodovima, što je prava šteta za ovakav automobil,
dali postoji mogucnost nekakvog štelanja i poboljšanja kod ovog mjenjaca, ili možda postoji nekakav sportski mijenjac za ovaj utomobil?
ODGOVOR:Ispušna grana je termicki jako opterecena i postupak zavarivanja radi se na specifican nacin a ako to nije tako onda opet dolazi do pucanja . Sami morate odluciti da li želite novu ili rabljenu granu .
Problem oko mijenjanja brzina može se poboljšati tako da se otklone sve eventualne zracnosti na mehanizmu za šaltanje i nakon toga potrebno je podmazati sve bitne dijelove navedenog mehanizma .
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i.- NAGLO PADNE BROJ OKRETAJA

Datum objave: 26.11.2006 20:21:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu feliciu 1.3 lx 99 god..U vožnji pri vecem broju okretaja motora kada pritisnem papucicu kvacila naglo mi opada broj okretaja na 500 i manje tako da se vozilo nekada ugasi - samo kada nije dovoljno ugrijan motor. Kada se ugrije obrtaji su ok....oko700-800 obrtaja.Mada u trenutku opadnu na 500-400.
ODGOVOR:Najprije ispitajte ispravnost ETC senzora i zabrtvljenosti usisnog kolektora , ukoliko nije do toga treba napraviti dijagnostiku sustava ubrizgavanja jer ima dosta faktora koji mogu utjecati na to .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NEMA SNAGU,VIŠE TROŠI ...

Datum objave: 26.11.2006 20:10:00
Slika
PITANJE: Molim Vas pomozite mi da otklonim kvar na Puntu 1.2 75 ELX, 1994.god. Problem je u tome što nema snagu,troši više goriva,crni auspuh.Izmjerena je kompresija i ona je 14 bara na sva cetiri cilindra, tada sam vidio da svjecice nemaju dobru boju sagorjevanja.Stavio sam nove svjecice i kablove,poslije 100km imale su istu boju kao i stare.Pri maloj brzini i malom broju obrtaja(oko 1000-1200)kada dotam gas imam osjecaj kao da se cuju ventili.Ponekad kada je temperatura oko 5-10 st.i C i hladan motor,minutu do dvije motor prima gas i pokazuje punu snagu.Jako lako pali i kada je hladan i kada je zagrijan.
ODGOVOR:Ako želite doci do rezultata treba krenuti logicnim redoslijedom tako da najprije provjerite fazu zatim se može izmjeriti tlak goriva i ispitati ispravnost injektora . Ako je do sada sve dobro može se krenuti dalje u kontrolu pojedinih dijelova sustava goriva . Tu je potrebno ispitati senzor radilice CKP , senzor temperature motora ETC , IAT senzor temperature zraka u usisnoj grani , MAP senzor za tlak zraka , TP senzor leptirastog ventila . Na kraju ostaje samo ECU centrala .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 - VISINA OVJESA ?

Datum objave: 23.11.2006 20:53:00
Slika
PITANJE: Kupio sam polovan Renault Laguna 1.8 RT 1995.g. sa predenih 170,000km. Nakon višegodišnjeg iskustva sa Golfom II 89.g., prelazak na Renault-a mi se cini kao san. Generalno sam zadovoljan novim izborom, ali ima jedna stvar koja me malo zabrinjava. Radi se o visini ovjesa, ili udaljenosti poda vozila od ceste. U odnosu na Golfa kojeg sam vozio posljednjih 9 godina, Laguna mi se cini znatno spuštenijom. Možda je ovo kod mene fabricka postavka ali ja nisam siguran, pa ako možete da mi odgovorite koja bi po proizvodacu bila ta visina.
ODGOVOR:Navedeni podatak ne postoji odnosno tvornica ga ne daje . Najjednostavnije vam je to usporediti s drugim isto takvim vozilom .
na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA - PROBUDIM POLA ULICE

Datum objave: 23.11.2006 20:45:00
Slika
PITANJE: Posjedujem KIA Sephiu 1.5 GTX, 1997. godište. U srpnju ove godine, prilikom zamjene zupcastog remena i španera, zamijenio sam i oba vanjska remena 4PR (jedan pokrece pumpu za vodu, a drugi alternator). Od tada pocinju problemi. Naime, prilikom startanja motora remen alternatora užasno škripi i cvili, ponekad krace, a ponekad duže vrijeme, ali redovito dok se ne zagrije i tada prestaje. Naizgled sve je normalno (remen, remenice na radilici i bregastoj osovini, remenica alternatora, ležaj alternatora, ….). Za vrijeme cviljenja pojavi se i miris spaljene gume (remena). To je trajalo oko 2 mjeseca kada se remen potpuno raspao. Stavio sam novi remen ali se nije ništa promijenilo. I dalje cvili kod svakog paljenja. Ako je vrijeme hladnije cvili duže, a ako je toplije krace vrijeme, i dalje se povremeno osjeti miris spaljenog remena, a u servisu i dalje tvrde da je sve u redu. Ovo me užasno iritira, a da ne govorim o tome kako ujutro probudim pola ulice kada krecem na posao.
ODGOVOR:Navedeni remeni mogu škripiti iz cetiri razloga , prvo ako nije dovoljno zategnut , drugo ako je remen uži od propisanog , trece ako je istrošena remenica , cetvrto ako je neispravan neki od ležajeva ( alternator , pumpa i sl. ) .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - DVA PROBLEMA

Datum objave: 23.11.2006 20:32:00
Slika
PITANJE: Imam dugogodišnji problem na svom automobilu koji niko od ovlaštenih servisera u Sarajevu nije uspio da riješi do sada.
Imam Opel Astru Classic, 2001 god., motor 1.4 16V sa predenih oko 100.000 km. Konstantni problem na mom autu je da slabo vuce od prvog dana (od 2003 god.) tj. pri polasku kao da je zagušen i onda nakon nekih 100-200 m. odjednom povuce i onda ide normalno. Onda se auto gasio na semaforu, cak i u vožnji, pa je serviser zakljucio da treba promijeniti AGR ventil. Sa promjenom ventila auto je prestalo da se gasi, medutim problem slabe vuce je i dalje prisutan. Zatim, u ljeto se nakon servisa (promjena zupcastog remena, španera, filtera, filtera klime, ventil klime itd.) poceo pojavljivati bijeli, gusti dim u ogromnim kolicinama kod paljenja, koji ima ružan miris otprilike kao izgoreno ulje. Ljetos na moru sam imala smiješnu situaciju da su ljudi izletjeli iz kuce da vide 'šta to gori'....Na kraju, jutros se konacno upalila žuta lampica na kontrolnoj tabli koja se nije ugasila ni tokom vožnje. Ona se nalazi na dnu kontrolne table, u sredini, i probacu je opisati. Izgleda kao lonac na kojem je odsjecena cijev sa desne strane, a na lijevoj strani se nekako zavrsava u špic. Moram reci da sad auto jos slabije vuce.
ODGOVOR:Na vašem vozilu imate dva problema i to dim od ulja u ispušnim plinovima i motor nema snage . Prvo treba rješavati dim od ulja kojega ne smije biti a što ukazuje na oštecenje klipa ili cilindra ili oboje . Tek kada se obavi popravak navedenog može se pozabaviti problemom male snage motora i kontrolnom lampicom motora . Navedena lampica ukazuje na grešku u upravljanju motorom a uzrok je u sustavu ubrizgavanja goriva ili u sustavu paljenja . Krenite u rješavanje navedenog što prije i po redoslijedu koji sam naveo .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD .HIDROPODIZACI

Datum objave: 23.11.2006 20:23:00
Slika
PITANJE: Radi se o mazdi 323 ditd 1999.g.. Kad ujutro upalim auto cuje se nekakvo metalno lupkanje.Da li se radi o ventilima? Kad auto postigne radnu temperaturu i dalje tokom dana nema više nikakvih cudnih zvukova.Kakva je posljedica ako se kvar odmah ne riješi (ima do servisa još 3000 km) i koje bi ulje preporucili.
ODGOVOR:Navedeno lupanje može biti od hidropodizaca ( treba poslušati strucnjak ) , kada se ulje zagrije postane rijede i hidropodizac pocne normalno raditi . Situacija nije ozbiljna ali bi bilo dobro da se riješi . Možete koristiti ulje 10W-40 ili 5W-40 .
na vrh Povratak na vrh