Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A3 - TEMPERATURA ?

Datum objave: 17.11.2006 18:31:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Audi A3 1.9 tdi 66kw,2001g.Imam problem sa pokazivacem temperature vode.Kod davanja kontakta pri hladnom motoru pokazivac pokazuje oko 65 celzijusa(prije 60),dok pri radnoj temperaturi pokazuje izmedu 95 i 100 celzijusa,prije 90.Jel to problem u senzoru ili nešto drugo,te može li imati kakvih opasnosti da ne dode do pregrijanja motora?
ODGOVOR:Najprije treba ispitati kolika je stvarna temperatura motora i ukoliko je ista u redu uzrok treba tražiti u indikatoru temperature , elektricnim vodovima ili na instrument ploci . Temperaturu motora treba mjeriti preciznim termometrom a ne putem kompjutera .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,5 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 17.11.2006 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1989g (isuzu) 15d turbo intercoler,problem je sljedeci: do prije 10 dana mi je auto palio na pola kljuca,auto ide odlicno,no tada se javlja taj problem što nije htio paliti kao obicano vec iz nekoliko puta.Tako je loše palio 2 dana i onda uopce nije htio upaliti,verglao je ali nije htio sastaviti,tada sam ga odvezao kod majstora da vidi šta je i on je rekao da su svi grijaci otišli,promjenio sam sva 4 no auto opet kad je hladan slabo pali tj. iz drugog verglanja auto upali i trza te se ugasi.Treci put opet tako trza ali nekako upali i baci puno bijelog dima iza sebe.Kad se auto tek upali ispred suvozaceva sjedišta unutar komandne ploce cuje se nekakvo cudno tuckanje ili zujanje koje traje 10-15 sekundi (kad se zujanje cuje motor dosta nepravilno radi i trese se a kad prestane zujati auto dobije normalan zvuk i sve bude ok). Majstor kaže da je sa grijacima sve u redu i da je vjerovatno kompresija problem,no auto ide odlicno,ne dimi i ne troši ulje te ne mislim da je kompresija a majstor pita 500kn za samo mjerenje kompresije jer navodno treba naruciti nekekave brtve.Ja sam sumnjao na dovod goriva pa sam promjenio filter goriva no opet isto,sad mislim da je problem u pumpi za gorivo no nisam siguran te vas pitam kako saznati do cega je i kako to mogu sam provjeriti jer mi svaki majstor prvo kaže da odem izmjeriti kompresiju.
ODGOVOR:Postoji nekoliko razloga koji mogu biti uzrok radi kojih motor ne pali, zato treba krenuti nekim redoslijedom kako bi se došlo do rezultata . Ako su grijaci ispravni onda treba ispitati elektroniku grijaca preko koje dolazi struja na grijace i koja odreduje vremensko trajanje koliko dugo grijaci rade . Ako je to ispravno onda se može ispitati da li u sustavu goriva ima zraka koji uvijek stvara problem kod paljenja . Nakon ovoga može se razmišljati o mjerenju kompresije . Podatak o tlaku kompresije je vrlo bitan jer to govori u kakvom stanju je motor te da li je to razlog teškog paljenja motora . Cijena za mjerenje kompresije koju navodite nije velika jer se kod ovog motora mora demontirati usisni kolektor kako bi se došlo do diza a i same dize su specificne .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9-TDI - NERJEŠIV PROBLEM ??

Datum objave: 17.11.2006 18:18:00
Slika
PITANJE: Imam izgleda jedan nerješiv problem za sada. Naime, vozim vec neko vrijeme VW Passat 1,9 TDI (81kw) iz 1998 godine te sam prije nekih mjesec dana osjetio pad snage. Dok je auto hladan još i ide nekako, a kad se ugrije u 5. brzini na nekih 100 - 110 km/h pri nekih 2200 o/min stisnem papucicu gasa auto jednostavno kao da se zaguši, više ne vuce i ide najviše do nekih 125 km/h. Tada ga ugasim i ponovno upalim i opet ide do te granice sa nešto slabijom snagom, kao da ima 75 KS,a ne 110 KS. Bio sam u obližnjem servisu, spojili smo ga na kompjuter, detektirali grešku (greška: tlak zraka grane), poništili grešku i auto je išao osjetno bolje nekih 2 dana. Nakon toga opet isto. BTW: Auto ne dimi ništa, ne troši ulje, išao je dobro i navodno je kompresija dobra. Da li je tu u pitanju senzor za protok/ doziranje zraka ili nešto drugo. Drugo, kazaljka za mjerenje temperature mi ne stoji tocno na 90 C nego nekih milimetar ili dva ispod 90 C ili kad se upali auto, kazaljka se odmah digne na nekih 50 - 60 C, Da li to ima veze sa senzorom temperature ili je to sve vezano? Vidim da je problem sa tlakom zraka cest problem na VW Golfu i Passatu pa me zanima da li je to netko i kako riješio.
ODGOVOR:Ako je tlak u usisnom kolektoru ( grani ) preniski , uzrok može biti regulator turbine ili sama turbina . Isto tako ne treba zanemariti ni suženje usisnih kanala u glavi motora . Kazaljka temperature nema utjecaja na navedenu pojavu . Greška na instrumentu temperature može biti elektricka samo je treba locirati . Sve što ste naveli može se riješiti .
HVALA NA POHVALI, ALI TO JE NAŠ POSAO !
16.11.2006. 23:02
bok ljudi, vlasnik sam automobila marke BMW i imao sam velikih problema sa tim autom, išao sam kod raznoraznih,nazovimo ih "majstora" koji su samo znali naplatiti NIŠTA i ugraditi vec rabljene dijelove. Toga mi je vec bilo stvarno dosta i uzeo sam stvar u svoje ruke i tako sam naišao na stranicu autoservisa Meic te kontaktirao cijenjenog gospodina,a potom i dogovorio servis u njegovom servisu. Covjek je pregledao, dijagnosticirao, a potom i popravio kvar koji me mucio pune dvije godine. Znaci od samog pristupa poslu, do krajnje tocke odklanjanja nekoliko kvarova koji su bili na mom autu, sve je odradeno kako treba i kako je i u redu da se odradi.Ljudi, samo sam htio svima ukazati na to da ako imate bilo kakav problem ili ako trebate savjet što da radite i kako, vjerujte mi, obratitie se tamo, vjerujem da ce vam pomoci isto tako kako je i meni pomogao i da cete na kraju biti zadovoljni s ucinjenim kao što sam i ja bio.
sve pohvale ljudima koji su zaduženi da autoservis Meic funkcionira tako kako funkcionira i želim Vam svima svako dobro i bilo bi super kad bi više bilo autoservisa kao sto je AUTO-SERVIS MEIC
Mario
ODGOVOR:
Poštovani , u današnje vrijeme kada su narušeni sustavi vrijednosti narocito na podrucjima struke i profesionalnosti lijepo je cuti rijec pohvale koju ste mi uputili . Odgovoriti cu vam , ja sam samo obavljao svoj posao . Hvala vam za to kao i za promicanje pozitivnog ugleda našeg servisa .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - UGRA?EN PLIN, ALI...

Datum objave: 16.11.2006 22:56:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam ugradio plin u bravo 16 .16v i sve je ok,al ima jedna primjedba stavljen je sistem na usisnu granu s flandom koja je vjerojatno manjeg promjera nego rupa gdje se nalazi leptir gasa . Majstor mi je rekao da mu je smanjen usis i to se da primjetiti kad se prebaci na benzin,naravno slabije vuce,ocekivao sam kad prebacim na benzin da ce bit isto kako prije ali nije, pa me zanima da li se to tako radi, ako da zašto, da li se može podesit na prvobitno stanje što se tice benzina, a kod plina da li se može podešavat sistem tako da auto bude življi ili tromiji. .Usput, znam da se prilikom ovakve ugradnje plina gubi snaga al gdje je sad nestala ona snaga koja je bila prije na benzin.
ODGOVOR:Na navedeno vozilo trebali ste ugraditi sustav s plinskim injektorima i drugom pripadajucom opremom i tada bi motor išao normalno i na benzin i na plin . Navedeni sustav nije primjeren tom motoru .
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 - GUMICE INJEKTORA

Datum objave: 16.11.2006 22:54:00
Slika
PITANJE: Koliko ide gumica po injector dizni 2 ili 1-na. Vozilo je BMW 318 i, E30, 550 t.km. Naime, oko prve i cetvrte dizne ima dosta benzina. Utijece li to na vecu potrošnju goriva?
ODGOVOR:Na jednom injektoru ima dvije gumice ( brtve ) , gornja i donja . Ako navedene gumice dobro ne brtve , motor na tom mjestu vuce zrak koji može utjecati na vecu potrošnju .
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9-TDI - UZROCI TREŠNJE ??

Datum objave: 16.11.2006 22:48:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu Octaviju I iz 12. mjeseca 2004. 1.9 tdi 90k.s. 70.000 km problemi su:
1. pri kretanju trese, nekad više nekad manje ali uvijek kad je hladan(da li je to lamela?) Inace, to se dogada od proljeca a auto pazim i vozim svaki dan cca 100 km iskljucivo po autocesti. Ako je stvar u lameli da li postoji garancija (proizvodac propisuje garanciju 2 godine što još nije isteklo)U Stasnom se prave ludi.
2. trese volan pri brzini od 100-120 osobito pri nižim okretajima (5. brzina, 2000 okr/min.) Stavio sam nove Michelin gume, 3 puta ih balansirao, sve badava.
ODGOVOR:Uzrok trešnje ( trzanja ) prilikom kretanja je kuplung ( košara, lamela ) . Navedeni sklop se smatra da je potrošni materijal pa shodno tome proizvodac daje garanciju samo 10.000 km ili 6 mjeseci . Trešnja volana je druga prica a uzrok može biti : guma , felga , poluosovina , zracnost na prednjem ovjesu . U ovom slucaju svakako se treba pozabaviti i istražiti o cemu se tocno radi .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - JAKO ZADIMI

Datum objave: 16.11.2006 22:45:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 323 DITD iz 1999 god i prešla je 95 tkm. Nemam nekih problema,ali primjetio sam da kod naglog pritiskanja gasa,kad se na 2500 o/min upali turbina,dosta jako zadimi (crni dim). Da li je to zbog loše kvalitete goriva ili nešto drugo? Auto je inace redovno servisiran.
ODGOVOR:Nije u pitanju gorivo . Uzrok treba tražiti u dizama ili manjoj kolicini zraka koja dolazi u cilindar . Uzrok može biti i loš filter zraka .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - SKIDANJE OBLOGE VRATA

Datum objave: 16.11.2006 22:41:00
Slika
PITANJE: Dali ste ikada skidali obloge sa suvozacevih vrata opel corsa C. Ako jeste možete li mi objasniti kako. Ovo pitanje možda nije u vezi mehanike i motora ali možda imate iskustva. Zvucnik mi je riknuo,pa bih ga zamjenio.To bih pokušao sam.
ODGOVOR:Ako to niste do sada radili nemojte ni sada jer ce vam popucati plasticne kopce koje drže oblogu . Nacin na koji se skida obloga mogu vam pokazati direktno na vratima vozila .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - SERVISIRANJE ?

Datum objave: 16.11.2006 22:35:00
Slika
PITANJE: Želio bih da mi date par savjeta o održavanju automobila sa fabrickim plinom u ljetnim i zimskim uslovima (narocito paljenje).Pri redovnom servisu,mjenjanje filtera od zraka,ulja goriva...da li treba nešto mijenjati i u plinskom sistemu? Navodeci da dnevno prelazim i do 150km pretežno na plin. Rijec je o reno cliu 1.2 60kw 1999 god (polovan, kupljen prije dva mjeseca u super stanju).
ODGOVOR:Vaše vozilo treba servisirati normalno kao što je predvideno po tvornickim preporukama . U praksi se pokazalo da je jako korisno mijenjati ulje svakih 10.000 km ili svakih 6 mjeseci . Održavanje plinskog sustava je jednostavno jer se svodi na zamjenu filtera svakih 20.000 km .
na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA - POTENCIOMETAR GASA

Datum objave: 16.11.2006 22:29:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da li mi možete reci kolika je cijena za potenciometar gasa za vozilo Nissan Almera, 2001 godina, motor 1,5 i, benzinac (66 kW). Naime, vec duže vrijeme vozilo dok je na mjestu u leru nemirno radi, odnosno obrtometar skace od 900 - 1000 obrtaja, te prilikom vožnje vozilo "cuka" kada se dodaje gas. Da li receni kvar može prouzrociti kakvu vecu štetu na vozilu ukoliko se ne bi zamijenio još neko vrijeme, da li receni motori tvornicki moraju u vremenskom periodu od 10000 km koliko mi traje od izmjene do izmjene ulja, trošiti ulje (oko 2-3 litre ulja ), stavljam ulje Mobil 10-40.
ODGOVOR:Za cijenu navedenog dijela možete nazvati ovlašteni servis . Navedeni kvar može stvarati izvjesnu štetu na motoru jer je radi toga veca kolicina goriva koja ulazi u motor . Navedena potrošnja ulja je malo povecana , bilo bi u redu da je od 1 do 1,5 litre . Navedena potrošnja ( ukoliko nema nikakvog curenja iz motora ) najcešce se dogada na brtvenim prstenima ventila .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - PRI POKRETANJU NEMA SNAGE

Datum objave: 16.11.2006 22:23:00
Slika
PITANJE: Posjedujemo Opel corsu 1,2 16 v 6 godina stara 70.000 km sa automatskim mjenjacem.Imamo problem, ali ne redovito a javlja se vec dva mjeseca: Prilikom jutranjeg paljenja auta, upali ali kada se krene - zna se ugasiti i kao da nema snage pri pokretanju - kada krece, to je pri samom pocetku vožnje, zna se i ugasiti, medutim kada prijede npr. 30 km/h onda nema problema. Kada je motor zagrijan radi sve normalno.
U ovlaštenom Opelovom servisu su mijenjali: remen alternatora, pumpu za vodu i termostat ali problemi i dalje su prisutni.
ODGOVOR:Vaše pitanje je vrlo jednostavno medutim odgovor na njega bi bio dosta složen ako bih vam htio nabrojiti sve moguce uzroke . Postoji više od 15 uzroka koji mogu doci u obzir . Zato vam predlažem da napravite dijagnostiku sustava za ubrizgavanje goriva nakon koje cete tocno znati uzrok . To je ujedno i najjednostavniji nacin da se otkloni navedeni problem .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - OBRTAJI POLUDE

Datum objave: 16.11.2006 22:18:00
Slika
PITANJE: SVAKA VAM CAST ZA ODGOVORE I NAPOR KOJI ULAŽETE ZA ISTE. IMAM PITANJE U VEZI ASTRE G 1,6 16V. 98GOD. NAIME, DESI MI SE CESTO PRI JUTARNJEM STARTANJU MOTORA DA IAKO UPALI NA ZUB OBRTAJI POLUDE VARIRAJUCI IZMEDJU 3000 I 1000 OBRTAJA, TO TRAJE MINUTU I ONDA SPUSTI NA OKO 900, ALI NE PRIMA GAS. TEK KAD USPIJEM DA GA ISTURIRAM, POCNE NORMALNO PRIMATI GAS. SIPAO SAM cleaner injector U BENZIN ALI NIJE BILO NEKIH REZULTATA. TREBA LI KVAR TRAŽITI U DIZAMA ILI NECEM DRUGOM. PRIMJECUJEM DA DO 4000 OBRTAJA VUCE SOLIDNO A PREKO TOGA KAO DA SE GUŠI, NEMA SNAGE.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa zakljucio sam da najprije treba izmjeriti tlak goriva koji treba biti od 2,8 do 3,2 bara . Nakon toga svakako treba ispitati stanje i rad injektora , razlika u kolicini goriva po injektoru ne smije biti veca od 5 % . Daljnje kontrole treba provesti na IAC ventilu ( ventil minimuma ) , potenciometru leptirastog ventila . Leptirasti ventil po potrebi treba ocistiti . Problem može biti i u propuštanju usisnog kolektora koji se može takoder ispitati .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF I - UGRADNJA DRUGOG MJENJACA

Datum objave: 16.11.2006 22:14:00
Slika
PITANJE: Imam golf I 1.6D iz 1984. g. U njega je ugraden 4 brzinski mjenjac. Zanima me mogu li u njega ugraditi mjenjac od Golfa II 1.6D sa 5 brzina?
ODGOVOR:Možete ugraditi navedeni mjenjac ali i komande za šaltanje brzina takoder .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 - GUŠI SE ?

Datum objave: 16.11.2006 22:10:00
Slika
PITANJE: Imam audi a8, quattro, v8, 4,2 benz, i imam dva problema.
Naime, pojavila mi se lampica na kojoj piše CAT,koja se palila ranije samo kada bi dao kontakt,i kada upalim ona se gasi.
Drugi: pomalo "cima" kada je u 2-oj brzini(izmadju 2000-3000 okretaja).Imam utisak da se guši.Bio sam i obišao razne servise,dobijao razlicite odgovore.
ODGOVOR:Ukoliko su neispravni pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja goriva kao što je : mjerac protoka zraka , MAP senzor , ETC senzor , senzor temperature zraka u usisnoj grani , lambda sonda , loši injektori ili propuštanje usisnog kolektora , onda se to može manifestirati kao nepravilan rad motora kao što ste opisali . Napravite testiranje pojedinih komponenti uz pomoc strucne osobe i odgovarajuce tehnicke podrške .
na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - PROKLIZAVANJE KUPLUNGA

Datum objave: 16.11.2006 14:45:00
Slika
PITANJE: Vozim audi b4 1992., 2000 kubika benzinac ugraden plin. Primjetio sam u poslednje vreme da dok je hladan dobro prima gas i vuce, ali kad u gradskoj prva-druga-prva.... vožnji zagrijem motor na radnu temperaturu, pa poslije kad se oslobodi put pokušam da ga naglo ubrzam, on teško prima gas , nabije obrtaje ali slabo vuce. Izmjenjao sam mu sve filtere i zamjenio antifriz i ulje. Isto se ponaša i na plinu i na benzinu. U cemu je problem?
ODGOVOR:Ako motor prilikom naglog dodavanja gasa postiže odnosno ide u visoki broj okretaja a da pritom ubrzanje vozila nije adekvatno to znaci da je neispravan ( istrošen ) kuplung . Ta pojava se naziva proklizavanje kuplunga . U ovom slucaju rješenje je u zamjeni kuplunga .
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT RS-TURBO - MALI TLAK GORIVA

Datum objave: 15.11.2006 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam escort rs turbo iz 1990, i imam par problema. Auto teško pali pogotovo kad je vruc. Inace , pumpa goriva je stavljena na oko 3.5 bara a serijska 5.5. ima li to veze? iTurbina ima pritisak oko 0.4 bara (na urici) a trebala bi oko 0.55.
ODGOVOR:Tlak goriva je premali , mora biti od 5,5 do 6,0 bar .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 70 - KLJUČEVI

Datum objave: 25.03.2011 00:46:23
Slika
PITANJE: Radi se o autu Punto TD70 elx , 1998 god. sa prijedenih cca 150000 km , zanima me sljedece , naime dobio sam uz auto dva kljuca ( crveni i plavi ),a pošto nemem nikakvu knjigu ( uputstvo ) za auto i pošto se na plavom kljucu nalazi dugme i u kucištu kljuca dvije plosnate baterije da li je ovaj model punta posjedovao daljinsko otvaranje jer to dugme na kljucu ne djeluje ni nakon izmjene baterija .Na crvenom kljucu nema ni dugmeta ni baterija .Citao sam ponešto o fiat code kljucu ( sustavu ) pa Vas molim da mi nabrojite šta se sve od simbola na tabli treba pojaviti kad dam kontakt kljucem . Konkretno , u mom slucaju se ne pojavljuje simbol kljuca pa me zanima da li je auto raskodiran i zbog cega , inace uredno upali iz prve i sa jednim i sa drugim kljucem i ako jeste da li je potrebno i moguce ponovno kodiranje .Osim ovoga "problema" nakon što auto upali simbol grijaca ostane titrati još desetak sekundi. Napomena , centralna brava radi besprijekorno.
Drugi problem je sljedeci , prilikom dodavanja gasa u trecoj brzini u trenutku dok je brzina 50km/h kao da nešto prokliže jednu sekundu i tek onda prihvati zadati gas.Na autu je nedavno promijenjen zupcasti remen i redovno mijenjam ulje i filtere , ne gubi ulje skoro nikako kao ni rashladnu tekucinu . Pošto je 90 % moje vožnje gradska , da li je normalna potrošnja ovog auta od 6,5l do 7,5 l nafte.
ODGOVOR:Uz vozilo se dobiva tri kljuca , dva plava i jedan crveni . Crveni kljuc (master ) se cuva na sigurnom jer služi za kodiranje novih kljuceva prema centrali . Plavi kljuc je za normalnu upotrebu . Ako želite znati dali vozilo ima daljinsko zakljucavanje onda treba direktno na vozilu pogledati da li postoji i takva oprema . Kada se da kontakt moraju se upaliti sve potrebne lampice na instrument ploci , takoder i one koje ste naveli . Nakon što je motor upalio sve lampice se moraju ugasiti ( ako neka ostane nešto duže upaljena ne smeta ) . Za proklizavanje koje navodite potrebno je napraviti probnu vožnju .
Navedena potrošnja goriva je u redu .
na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 - TEŠKO PALI

Datum objave: 15.11.2006 18:10:00
Slika
PITANJE: Vozim Rover 200 benzinca 1998 godište. Ujutro teško pali, zavergla, ali ne pali se, tek nakon dužeg verglanja iz treceg puta. Onda sam našla sistem, dam kontakt, cujem kako pumpa radi, kad prestane kratko zaverglam i odmah vratim kljuc u položaj da pumpa još radi. Ovu radnju ponavljam sve dok se pumpa nanovo cuje, onda iz 3-4 puta kad pumpa više ne gura gorivo auto upali. U toku vožnje br. obrtaja ne opada ispod 1500, tako da u leru jako bruji. Tako je bilo dva dana, pa onda odjednom nikako nije htio da upali. Gurali smo malo kontakte, kablove drmali i sljedeci dan je upalio. Palio je normalno 2 dana, i eto danas opet nikako ne pali. Gdje da tražim kvar? Svjecice su dobre, ulje voda, su zamjenjeni...
ODGOVOR:Mogao bih vam nabrojiti bezbroj razloga koji vam mogu stvarati problem koji opisujete . Najbolji i najbrži nacin da dodete do rezultata je da napravite kontrolu sustava ubrizgavanja goriva jer je problem u njemu . Tom prilikom ce se najprije provjeravati tlak goriva , kolicina goriva , rad injektora a zatim ce se ispitati ispravnost pojedinih senzora i aktuatora .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - VIBRACIJE

Datum objave: 15.11.2006 18:07:00
Slika
PITANJE: Zanima me Vaše mišljenje o sljedecem problemu na Renault Meganu, starom 2,5 godine. Prilikom mjenjanja brzine, prilikom dodavanja gasa, prisutne su vibracije na kvacilu, na papucici gasa te na mnjenjacu. Koji bi uzrok mogao biti navedenim problemima?
ODGOVOR:Iz vaših primjedbi može se zakljuciti da se vibracije motora prenose na karoseriju i komandne pedale . Svakako najprije pregledajte nosace motora i mogucnost da se motor ili ispušni sustav dodiruje s karoserijom .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 - UDARIO ME AUTO

Datum objave: 15.11.2006 18:02:00
Slika
PITANJE: Prije dva dana, pri skretanju u sporednu ulicu, u stražnji kotac udario
me auto koji je prerano krenuo (prije toga je stajao i cekao da prodem).
Nakon udarca ustanovila sam da je ratkapa dosta uništena, ali me
zanima da li je moglo doci do nekakvih drugih oštecenja koja ja, kao
laik, ne mogu detektirati i da li bi bilo potrebno odvesti auto kod
automehanicara. Radi se o Citroenu xsari 1.4.
ODGOVOR:Najvjerojatnije nije došlo do oštecenja vitalnog dijela ovjesa ali to ne treba prepustiti slucaju nego svakako treba napraviti strucni pregled koji ce otkloniti bilo kakve sumnje . Najbolje je da se napravi opticko-kompjuterska kontrola zadnjeg ovjesa .
na vrh Povratak na vrh