Danas je: 21.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES E - PREMALA TEMPERATUTRA

Datum objave: 21.11.2006 10:30:00
Slika
PITANJE: Posjedujem E200Cdi i imam dva problema, ne znam da li su povezani. Prvi problem je da je temperatura stalno malo iznad 60 C, mislim da je normalno 82 C.Drugi problem je u tome što pomalo troši rashladnu tekucinu. Za godinu je potrošio otprilike za dva prsta. Nije se još upalila lampica da je treba dosipati.
ODGOVOR:U ovom slucaju ( ako je instrument za temperaturu ispravan ) neispravan je termostat . Potrebno ga je zamijeniti i temperatura motora ce biti oko 90 stupnjeva C . Nestajanje rashladne tekucine treba istražiti a može nestajati na spojevima gumenih cijevi , pumpi za vodu i nekim brtvama . Nema utjecaja na prethodni problem .
DODATNO PITANJE:
Cuje se ventilator klime. Imam osjecaj kao da je zaprljan. Da li se može ocistiti ili se mora mijenjati?
ODGOVOR:
Ventilator klime se može ocistiti, ne treba ga mijenjati .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - ORIGINALNI TERMOSTAT

Datum objave: 21.11.2006 10:15:00
Slika
PITANJE: Imam golf III obicni disel 47 kw. god. 1995 .Imam golf III obicni disel 47 kw. godiste 1995 .Da li je normalno to da kada vozim auto putom temperatura mi pada ispod 70 stupnjeva,po gradu se penje do 90 a cim auto ne stoji u mjestu temperatura mu pada.To sam primjetio prije par dana.Znam da je to u vezi sa termostatom,prje golfa sam imao pasata kod njega je temperatura stajala konstantno na 90.
ODGOVOR:Navedena temperatura nije u granici normale a razlog tome je termostat . Zamjenite ga i stavite originalnog jer je najkvalitetniji .
na vrh Povratak na vrh

BMW – 316 - RADNA TEMPERATURA

Datum objave: 21.11.2006 10:05:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam bmw 316, 83. godište. Imam problem sa radnom temperaturom. Naime, kada ga polako vozim u drugoj, trecoj brzini po gradu kazaljka se polako penje do polovine i kada izadem na otvoren put i normalno ga vozim ona padne nešto iznad prve crte i tu stoji. Mijenjao sam tremostate. Kada u gradu i dode do polovine, nikada preko, stanem i u leru pocnem da dajem jaci gas kazaljka opet padne nešto iznad prve crte. Grijanje u autu je cas toplo, ne prevruce, cas hladno. A jednom sam primetio i da mi blago magli šajba, a ukljucen je bio ventilator u kolima i vozio sam na otvorenom putu. I kada god sam provjeravao, vec mi je i dojadilo, crijevo ispod termostata je bilo hladno, termostat vruc i sva druga crijeva od hladnjaka.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa problema zakljucak je da motor može postici radnu temperaturu kada radi na mjestu ili u gradskoj vožnji . Ako je to tocno onda postoji samo jedan uzrok radi kojega temperatura motora pada ispod normale na otvorenoj cesti a to je termostat . Morate ugraditi originalni termostat a ne zamjenski i to baš za taj tip motora . Navedeni termostat ce i na otvorenoj cesti održavati radnu temperaturu motora iznad 80 stupnjeva C .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - PALJENJE

Datum objave: 21.11.2006 09:59:00
Slika
PITANJE: Imam vectru c 2.2 dti 2003 god i problem sa paljenjem,nije htjela paliti ujutro ni kad je hladno(minus) ni toplo pa su promjenjene gumice na diznama,i prelivna crijeva.(zagrijana kasnije pali normalno ).Sada (kad je to promjenjeno) problem je prvo paljenje kada je vani toplo 10 - 15 C (tad ne ukljucje grijace-rekli su mi da je to normalno),vergla jako dugo dok ne upali i kasnije kad se zagije pali normalno.Kada je ujutro hladno i upale se grijaci upali od prve. Grijaci su ispravni i ne prikazuje grešku na kompjuteru u servisu. 127 hiljada je prešla.
ODGOVOR:Da se izbjegne bilo kakva sumnja u stanje motora treba izmjeriti kompresiju koja mora biti veca od 25 bara . Slijedeci preduvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i elektro pokretaca . Nakon ovoga može se krenuti korak dalje i provjeriti mogucnost da se gorivo iz pumpe ne vraca u rezervar kada je motor ugašen . Daljnja kontrola treba obuhvatiti provjeru svih spojeva na dovodu i povratu goriva radi mogucnosti ulaska zraka u sustav goriva . Na kraju treba utvrditi ispravnost diza i po potrebi pumpe visokog pritiska .
na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER 300-M - ZVUK ŠIVACE MAŠINE

Datum objave: 21.11.2006 09:44:00
Slika
PITANJE: Na netu sam tražeci i citajuci po raznim forumima naišao i na vaš forum koji mi se jako dopao sa bogatim sadržajem i strucnim odgovorima.
Auto je Chrysler 300M, 3518 ccm. 185 kw, god. 9/2000, prijedenih realnih 97.000 km. Prošli tjedan je mehanicar, koji je inace zaposlen na službenom servisu i generalnom uvozniku za Chrysler za Sloveniju u domacoj radinosti iliti u "fušu" napravio tzv. veliki servis ( zamena zupcastog i ostalih remena, španera, vodne pumpe. svjecica, filtera za zrak, gorivo i ulje, motornog ulja i još nekih sitnica. Sav materijal je original Mopar-Chrysler, sam automehanicar je o.k. momak i u njega imam povjerenje jer mi Chryslere servisira vec 10. godina. Na putu od njega, cim se je auto ugrijao na radnu temperaturu cuo sam zvuk kojeg prije definitivno nije bilo. U leru auto radi kao i prije do 1600 obrtaja, a tada se na desnoj strani motora gledano iza volana prilicno glasno cuje neki zvuk slican šivacoj mašini. Sa povišenjem broja obrtaja i njegov glas je viši da bi negdje oko 2200-2300 potpuno nestao. Prva sumnja cim sam se vratio kod njega je bila ev. napuknuti kolektor. Drugi dan kod hladnog motora sumnja na kolektor je otpala, jer se kod hladnog stroja uopce ne cuje. Druga sumnja je pala na ulje jer smo za zimu dali Mobil 1OW-40. Poslije prijedenih svega 200 km ponovo smo zamjenili filter i ulje kao što je i bilo prije servisa, to je Mobil 1 5W-50, ali ni to nije pomoglo. Poskidao je sve remene osim glavnog, zvuk je ostao potpuno isti. Ostavio sam auto kod njega da bi on drugi dan donio iz firme drugi španer i neku hidraulicnu stvar za španer, opet isto. Privremeno je odklopio EGR ventil, opet isto. Prekontrolirao je svaku svjecicu posebno i tvrdi, da je motor 1000% u fazi. Sam sam mu rekao da ja takode 1000% tvrdim da takvoga zvuka prije nije bilo i da ne zaboravi, da sam kao amater prešao oko 1 MIO km. Priznao je, da pojma nema šta bi moglo biti a da sve što je on napravio 100% u redu i ako se bilo šta u vezi sa tim dogodi ide njemu na dušu i trošak, što je ipak fer sa njegove strane. Zvuk nije prisutan kod hladnog stroja, kako se motor sve više ugrijava do radne temperature tako se zvuk linearno tome povecava. Takav auto se u modusu automatskog mjenjaca obzirom na prilicnu snagu i cestovna ogranicenja brzine baš vozi u tom polju okretaja gdje je i zvuk prisutan. Zvuk 100% dolazi sa desne strane, 80% sa vrha desne glave (V motor, uzdužno) i mnogo bolje ga se cuje u zatvorenoj kabini nego vani kod podignute haube. Auto sam probao i na auto putu i glede toga nema nikakve razlike prije servisa, jednako dobro vuce i ne grije se. Sam sam pomišljao na ulje iako je jednako kao prije i mota mi se po glavi a nebih volio bacati novce da ga opet zamjenim sa Castrolovim RS 10W-60. Pošto je ulje u motoru cisto razmišljao sam i o nekom aditivu, iako to nisam nikada prije koristio jer na zamjeni filtera i na kvaliteti ulja nisam nikada šparao. Sama potrošnja ulja je u granici normalnog, cca 0,1 l/1000 km. Iskreno vas molim za pomoc i dobar savjet. , jer me je strah da u meduvremenu ne napravim kakvu nepotrebnu glupost.
ODGOVOR:Moguce je da bi se navedeni zvuk pojavio i da niste radili navedeni servis ali to se ne može za ozbiljno reci . Ako navedeni zvuk stvarno postoji dobro bi bilo da strucna osoba defektira mjesto i moguci uzrok . Nekada to nije jednostavno ali vrijedi pokušati ako treba i u drugom servisu .Ako je zupcasti remen zategnut jace nego što je potrebno to takoder stvara karakteristican zvuk .Navedeni aditivi ce dobro doci jer ce se smanjiti trenje u motoru izmedu kliznih i rotirajucih površina .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - STRUGANJE

Datum objave: 20.11.2006 09:11:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vozilo Golf 3 TDI (66kw) '94. Prije 2 mjeseca poceo se javljati cudan zvuk kad je auto pod jacim gasom i iznad cca 2200 obr.- zvuk struganja sa laganim i kratkim oscilacijama u jacini zvuka . Takoder osjetim gubitak snage. Sam motor je u prilicno dobrom stanju ( koliko je to moguce za motor koji je prešao cca 265.000 km ). Pali bez problema, nema dima, ne troši ulje, prosjecna potrošnja goriva je nekih 7-7.5 l gradske vožnje u normalnim uslovima. U prvoj brzini pod punim gasom auto povuce veoma dobro i osjeti se velika promjena snage kad turbina "zavrti" dok u višim brzinama to i nije tako osjetno. Drugo pitanje se odnosi na cišcenje EGR-a, turbine i intercoolera. Naime, auto je u mom posjedu nekih 6 mjeseci i sumnjam da je prijašnji vlasnik to radio. S obzirom da se ne javljaju klasicni simtopmi zacepljenja i zagušenja EGR-a i intercoolera (crni dim) htjeo sam da provjerim dali je takav zahvat potreban i preporucljiv.
ODGOVOR:Zvuk koji opisujete ne dolazi iz motora nego od slabo zategnutog klinastog remena , ležajeva alternatora . Ponekad to može biti i pumpa za vodu . Ako sumnjate u zacepljenje korisno bi bilo ocistiti ne samo EGR ventil nego kompletnu usisnu granu . Interkuler se može skinuti i oprati s benzinom , usput provjerite sve visokotlacne gumene cijevi . Takoder je jako važno da ispitate ispravnost diza jer radi njih može crno dimiti . Redovito mijenjajte ulje i filtere .
na vrh Povratak na vrh

ŠKODA OCTAVIA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 20.11.2006 09:08:00
Slika
PITANJE: Nedavno se na 4 g. staroj Škodi Octavia 1,9 TDI pojavila škripa u vožnji kada auto naide na neku neravninu. Ljuljanjem ovjesa na mjestu primjecuje se da škripa dolazi od prednjeg lijevog kotaca. Pri ljuljanju nema nekog dodatnog progiba. Da li je problem u amortizeru ili necem slicnom?
ODGOVOR:Škripanje može dolaziti iz kuglastog zgloba ovjesa , krajnika spone , selen bloka ovjesa i ponekad od amortizera .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,8 - MOTOR PODRHTAVA

Datum objave: 20.11.2006 09:01:00
Slika
PITANJE: Motor u leru podrhtava kao da negdje probija kabal takav osjecaj .
Sve pregledano kvar i dalje postoji motor ima 90.000 tisuca redovno održavan.Šta bi moglo bit u kvaru ?
ODGOVOR:Najprije treba ispitati ( osciloskop ) visoki napon na pojedinim cilindrima i trajanje iskre na svijecicama . Nakon ovoga korismo je znati stanje kompresije pojedinih cilindara . Ako je sve navedeno u redu treba se pozabaviti sustavom goriva odnosno svim bitnim komponentama sustava .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA -6 - FANTOMSKI ZVUK

Datum objave: 19.11.2006 14:21:00
Slika
PITANJE: Poštovani, nisam se mogao zacuditi vašoj dobrohotnosti glede pružanja besplatnih savjeta pa sam odlucio i ja potražiti odgovor na svoje muke. Naime, moja mazda 6 cd te sa 136 ks (2004.g.) cvilucka cim joj taknem kuplung dok se u vožnji ne cuje ništa. U leru se nekad jedva cuje ali uglavnom ne. Problem se javio prije 1,5 godine i tada je zamijenjen nekakav zatezac remena (valjda klinastog) i sami remen. Zvuk koji me je neizmjerno živcirao je u potpunosti nestao ... ali... prije par tjedana, dakle, niti 6 mjeseci od „zahvata“ u ovlaštenom servisu, fantomski zvuk se vratio. Znam da mi necete poštom poslati carobni štapic koji bi kvar uklonio i svjestan sam da cu u Samobor na kremšnite uz bermet ali utješite me barem do tada nekakvom suvislom dijagnozom.
ODGOVOR:Niste baš jasno opisali navedeni zvuk ali je bitno razluciti da li isti dolazi od samog motora ili od transmisije ( mjenjac , kuplung , osovine ) . Ako zvuk dolazi iz motora ili oko motora onda ga može stvarati neki od remena , natezaca , klizaca ili lažajeva pojedinih agregata . Ako je u pitanju ovo zadnje onda se može kontrolom jednog po jednog faktora eventualnog utjecaja doci do cilja .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - ŠUŠKANJE

Datum objave: 19.11.2006 14:18:00
Slika
PITANJE: Kupila sam mazdu 3 u 2.mjesecu ove godine i sve je bilo u redu do prije mjesec dana kad sam osjetila lagano šuškanje u kontrolnoj tabli pri vožnji uz brijeg ili kad je malo gasiram u 2 brzini.. Obratla sam se ovlaštenom serviseru te su uzeli auto na pregled i nisu mogli naci grešku. Bila sam uporna i dogovorila novi termin opet su pogledeli i rekli da ne mogu ništa pronaci, premda i oni cuju to «šuškanje» jedino da bi trebali skinuti citavu tablu, a to traži vremena barem tri dana jer smatraju da je možda pukla neka plastika koja šuška. Zanima me da li je potrebno skidati tablu i da li ce se poslje vidjeti da je ta tabla skidana pa da ne bude još veceg šuškanja?
ODGOVOR:Svakako inzistirajte da vam otklone navedeni zvuk . Nakon demontaže instrument ploce i konzole nece se ništa vidjeti .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - DIZE

Datum objave: 19.11.2006 14:11:00
Slika
PITANJE: Na pocetku sve pohvale za odlicnu stranicu i savjete. Puno se može nauciti. Nešto slicno radi g.Marušic, ali Vi ste puno konkretniji i obuhvatniji. Imam par pitanja. Vozim golf II 1.6 D, '85. (245000 km) i mijenjao sam mu dize (dimio je zacrnjeni dim) i stavio bosch-ove, ali nisam zadovoljan, inace zemlja proizvodnje je Indija. Neki ce reci da to puno ne znacii. Neki su mi preporucavali dresden (?) i monarch (ne znam jesu li nazivi tocni) koje su i skuplje. Zanima me utjece li i kucište na rad diza, tj. bi li i kucišta trebalo mijenjati? nakon promjene dosta dobro vuce, ali ujutro me zeza kad je paljenje u pitanju (grijaci su novi - NGK). Ispušta svjetlo sivi dim i to isprekidano kao da mu treba vremena da 'probije' i tek dobro proradi uz dodavanje gasa. Poslije sam primjetio da jedna diza propušta gorivo na spoju s glavom motora. Nisam mijenjao toplotne 'šajbe' diza - jel možda u njima problem?
ODGOVOR:Nije bitno tko je proizvodac diza vec je važnije da se ispravno podesi njezin radni tlak ubrizgavanja te da se kucište dize pravilno zabrtvi . Teže paljenje nije posljedica diza . Najprije provjerite da u sustavu goriva nema zraka a ako je to u redu onda izmjerite kompresiju koja mora biti veca od 27 bara . Ako je kompresija manja to vam je uzrok .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - LUPKANJE

Datum objave: 19.11.2006 13:57:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault Lagunu 2.0 RXE 1996g.Kada je auto ugašen i kad vrtim volan lijevo,desno cujam lupkanje u prednjim kolima. U servisu su promjenili ležaje amortizera.Sad lupka manje,ali ipak lupka.Prilikom pokretanja vozila još jace lupa.Kad prijedem nekoliko km prestane.
ODGOVOR:Razlog lupkanja sigurno postoji , najlakše ga je otkriti direktno na vozilu i to na probnoj vožnji a zatim na dizalici . Lupati može : balans štanga , vertikalne spone , blokovi ovjesa , upravljacki mehanizam ..
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9-SDI - ŠTO SADA MIJENJATI ?

Datum objave: 19.11.2006 13:54:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam vw polo 1.9 sdi. Prešao je 90 000 km. Zanima me što bih sada morala mjenjati na njemu i kolika bi otprilike cijena bila. Redovno je servisiran svakih 15 000 km.
ODGOVOR:Ako do sada niste mijenjali zupcasti remen i natezace onda to svakako napravite . Uz to se još po potrebi mijenjaju svi filteri i pojedine tekucine . Ostali dijelovi sustava vozila ( kocnice, volan , ovjesi ... ) se kontroliraju te po potrebi tretiraju .
Cijenu dijelova možete saznati u svim VW servisima . Ako vas zanima kako je to kod nas kontaktirajte nas telefonom .
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - KOJE ULJE?

Datum objave: 19.11.2006 13:48:00
Slika
PITANJE: Imam Ford Focus 1999.godina TDDI 90ks,sa predenih 150000km, motor ne troši skoro pa ništa ulja.U servisu su stavili Helix 10W-40 sa narednom izmjenom nakon15000km. Dali je bolje u doticni motor stavljati Helix 5W-40 s obzirom na godinu proizvodnje i prijedene kilometre i na koliko vršiti izmjenu ulja,ili bih samo bespotrebno placao skuplje ulje?
Samo još jedno pitanje: Svi Boshisti preporucuju stavljanje dvotaktol ulja u euro-disel jer je kod nas presuh pa me zanima dali to ima loš utjecaj na motor,dizne,katalizator i opcenito sve ostalo?
ODGOVOR:U motor ovog vozila možete stavljati ulje 10W-40 . Važnija cinjenica jest interval izmjene ulja koji može biti 10.000 km ili 6 mjeseci ( što prije stigne ) . Ako je Euro - dizel adekvatne kvalitete nije potrebno dodavati dvotaktol ali umjerena kolicina nece škoditi .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 i - NAJVAŽNIJI JE MAJSTOR !

Datum objave: 19.11.2006 13:42:00
Slika
PITANJE: Imam Accent 2000 75ks 1400kub
Na instr. ploci upalilo mi se narancasto svjetlo, da bi mi ovlašteni servis dijagnosticirao neispravnost senzora zraka. Nakon zamjene istog (1700kn) opet se nakon nekog vremena upalilo narancasto svjetlo i auto je poceo trokirati. Dijagnostika je pokazala neispravnost lambda sonde. Nakon zamjene iste ( 800kn), opet se nakon kratkog vremena (cc50km) upalilo narancasto svjetlo, a ovlašteni servis mi je dijagnosticirao slabo ubrizgavanje prvog i cetvrtog injetora goriva.
Nakon cišcenja istih opet mi se dešava ista stvar. Auto nema snage pri startu, trokira, nema dovoljno gasa i trokira pogotovo pri manjim okretajima u vožnji. Serviser mi je rekao da ce zamijeniti prvi i cetvrti injetor pa ce vidjeti kako se auto ponaša. Da li je u ovom slucaju serviser krivo dijagnosticirao kvar u samom pocetku bez obzira što je ovlašten i posjeduje kompjuter za dijagnostiku, te mi sve to nepotrebno naplatio ili je to samo slucajnost da su se ovi kvarovi jednostavno desili jedan za drugim. Obzirom da mi kvar još uvijek nije riješen da li postoji mogucnost nekog kvara kojeg servis ne može dijagnosticirati.
ODGOVOR:Narancasto svijetlo o kojem govorite pali se kada postoji greška ili greške na sustavu za ubrizgavanje goriva . Navedeni sustav je vrlo složen i radi pod nadzorom kompjutera . Navedeni dijelovi koji su zamijenjeni pripadaju navedenom sustavu goriva ali postoji još nešto što nije ispravno . Prilikom dijagnostike navedenog sustava i zamjene neispravnog dijela potrebno je ponovo napraviti test kompletnog sustava kako bi sa sigurnošcu znali da je sve ispravno . Prilikom dijagnostike a u cilju otkrivanja svih eventualnih grešaka na motoru uz servisni kompjuter koristi se još dosta uredaja u tu svrhu , najvažniji faktor u svemu tome je osoba - majstor . Navedeni kvar se može defektirati i otkloniti .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TEMPERATURA ?

Datum objave: 17.11.2006 18:31:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Audi A3 1.9 tdi 66kw,2001g.Imam problem sa pokazivacem temperature vode.Kod davanja kontakta pri hladnom motoru pokazivac pokazuje oko 65 celzijusa(prije 60),dok pri radnoj temperaturi pokazuje izmedu 95 i 100 celzijusa,prije 90.Jel to problem u senzoru ili nešto drugo,te može li imati kakvih opasnosti da ne dode do pregrijanja motora?
ODGOVOR:Najprije treba ispitati kolika je stvarna temperatura motora i ukoliko je ista u redu uzrok treba tražiti u indikatoru temperature , elektricnim vodovima ili na instrument ploci . Temperaturu motora treba mjeriti preciznim termometrom a ne putem kompjutera .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,5 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 17.11.2006 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1989g (isuzu) 15d turbo intercoler,problem je sljedeci: do prije 10 dana mi je auto palio na pola kljuca,auto ide odlicno,no tada se javlja taj problem što nije htio paliti kao obicano vec iz nekoliko puta.Tako je loše palio 2 dana i onda uopce nije htio upaliti,verglao je ali nije htio sastaviti,tada sam ga odvezao kod majstora da vidi šta je i on je rekao da su svi grijaci otišli,promjenio sam sva 4 no auto opet kad je hladan slabo pali tj. iz drugog verglanja auto upali i trza te se ugasi.Treci put opet tako trza ali nekako upali i baci puno bijelog dima iza sebe.Kad se auto tek upali ispred suvozaceva sjedišta unutar komandne ploce cuje se nekakvo cudno tuckanje ili zujanje koje traje 10-15 sekundi (kad se zujanje cuje motor dosta nepravilno radi i trese se a kad prestane zujati auto dobije normalan zvuk i sve bude ok). Majstor kaže da je sa grijacima sve u redu i da je vjerovatno kompresija problem,no auto ide odlicno,ne dimi i ne troši ulje te ne mislim da je kompresija a majstor pita 500kn za samo mjerenje kompresije jer navodno treba naruciti nekekave brtve.Ja sam sumnjao na dovod goriva pa sam promjenio filter goriva no opet isto,sad mislim da je problem u pumpi za gorivo no nisam siguran te vas pitam kako saznati do cega je i kako to mogu sam provjeriti jer mi svaki majstor prvo kaže da odem izmjeriti kompresiju.
ODGOVOR:Postoji nekoliko razloga koji mogu biti uzrok radi kojih motor ne pali, zato treba krenuti nekim redoslijedom kako bi se došlo do rezultata . Ako su grijaci ispravni onda treba ispitati elektroniku grijaca preko koje dolazi struja na grijace i koja odreduje vremensko trajanje koliko dugo grijaci rade . Ako je to ispravno onda se može ispitati da li u sustavu goriva ima zraka koji uvijek stvara problem kod paljenja . Nakon ovoga može se razmišljati o mjerenju kompresije . Podatak o tlaku kompresije je vrlo bitan jer to govori u kakvom stanju je motor te da li je to razlog teškog paljenja motora . Cijena za mjerenje kompresije koju navodite nije velika jer se kod ovog motora mora demontirati usisni kolektor kako bi se došlo do diza a i same dize su specificne .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9-TDI - NERJEŠIV PROBLEM ??

Datum objave: 17.11.2006 18:18:00
Slika
PITANJE: Imam izgleda jedan nerješiv problem za sada. Naime, vozim vec neko vrijeme VW Passat 1,9 TDI (81kw) iz 1998 godine te sam prije nekih mjesec dana osjetio pad snage. Dok je auto hladan još i ide nekako, a kad se ugrije u 5. brzini na nekih 100 - 110 km/h pri nekih 2200 o/min stisnem papucicu gasa auto jednostavno kao da se zaguši, više ne vuce i ide najviše do nekih 125 km/h. Tada ga ugasim i ponovno upalim i opet ide do te granice sa nešto slabijom snagom, kao da ima 75 KS,a ne 110 KS. Bio sam u obližnjem servisu, spojili smo ga na kompjuter, detektirali grešku (greška: tlak zraka grane), poništili grešku i auto je išao osjetno bolje nekih 2 dana. Nakon toga opet isto. BTW: Auto ne dimi ništa, ne troši ulje, išao je dobro i navodno je kompresija dobra. Da li je tu u pitanju senzor za protok/ doziranje zraka ili nešto drugo. Drugo, kazaljka za mjerenje temperature mi ne stoji tocno na 90 C nego nekih milimetar ili dva ispod 90 C ili kad se upali auto, kazaljka se odmah digne na nekih 50 - 60 C, Da li to ima veze sa senzorom temperature ili je to sve vezano? Vidim da je problem sa tlakom zraka cest problem na VW Golfu i Passatu pa me zanima da li je to netko i kako riješio.
ODGOVOR:Ako je tlak u usisnom kolektoru ( grani ) preniski , uzrok može biti regulator turbine ili sama turbina . Isto tako ne treba zanemariti ni suženje usisnih kanala u glavi motora . Kazaljka temperature nema utjecaja na navedenu pojavu . Greška na instrumentu temperature može biti elektricka samo je treba locirati . Sve što ste naveli može se riješiti .
HVALA NA POHVALI, ALI TO JE NAŠ POSAO !
16.11.2006. 23:02
bok ljudi, vlasnik sam automobila marke BMW i imao sam velikih problema sa tim autom, išao sam kod raznoraznih,nazovimo ih "majstora" koji su samo znali naplatiti NIŠTA i ugraditi vec rabljene dijelove. Toga mi je vec bilo stvarno dosta i uzeo sam stvar u svoje ruke i tako sam naišao na stranicu autoservisa Meic te kontaktirao cijenjenog gospodina,a potom i dogovorio servis u njegovom servisu. Covjek je pregledao, dijagnosticirao, a potom i popravio kvar koji me mucio pune dvije godine. Znaci od samog pristupa poslu, do krajnje tocke odklanjanja nekoliko kvarova koji su bili na mom autu, sve je odradeno kako treba i kako je i u redu da se odradi.Ljudi, samo sam htio svima ukazati na to da ako imate bilo kakav problem ili ako trebate savjet što da radite i kako, vjerujte mi, obratitie se tamo, vjerujem da ce vam pomoci isto tako kako je i meni pomogao i da cete na kraju biti zadovoljni s ucinjenim kao što sam i ja bio.
sve pohvale ljudima koji su zaduženi da autoservis Meic funkcionira tako kako funkcionira i želim Vam svima svako dobro i bilo bi super kad bi više bilo autoservisa kao sto je AUTO-SERVIS MEIC
Mario
ODGOVOR:
Poštovani , u današnje vrijeme kada su narušeni sustavi vrijednosti narocito na podrucjima struke i profesionalnosti lijepo je cuti rijec pohvale koju ste mi uputili . Odgovoriti cu vam , ja sam samo obavljao svoj posao . Hvala vam za to kao i za promicanje pozitivnog ugleda našeg servisa .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - UGRA?EN PLIN, ALI...

Datum objave: 16.11.2006 22:56:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam ugradio plin u bravo 16 .16v i sve je ok,al ima jedna primjedba stavljen je sistem na usisnu granu s flandom koja je vjerojatno manjeg promjera nego rupa gdje se nalazi leptir gasa . Majstor mi je rekao da mu je smanjen usis i to se da primjetiti kad se prebaci na benzin,naravno slabije vuce,ocekivao sam kad prebacim na benzin da ce bit isto kako prije ali nije, pa me zanima da li se to tako radi, ako da zašto, da li se može podesit na prvobitno stanje što se tice benzina, a kod plina da li se može podešavat sistem tako da auto bude življi ili tromiji. .Usput, znam da se prilikom ovakve ugradnje plina gubi snaga al gdje je sad nestala ona snaga koja je bila prije na benzin.
ODGOVOR:Na navedeno vozilo trebali ste ugraditi sustav s plinskim injektorima i drugom pripadajucom opremom i tada bi motor išao normalno i na benzin i na plin . Navedeni sustav nije primjeren tom motoru .
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 - GUMICE INJEKTORA

Datum objave: 16.11.2006 22:54:00
Slika
PITANJE: Koliko ide gumica po injector dizni 2 ili 1-na. Vozilo je BMW 318 i, E30, 550 t.km. Naime, oko prve i cetvrte dizne ima dosta benzina. Utijece li to na vecu potrošnju goriva?
ODGOVOR:Na jednom injektoru ima dvije gumice ( brtve ) , gornja i donja . Ako navedene gumice dobro ne brtve , motor na tom mjestu vuce zrak koji može utjecati na vecu potrošnju .
na vrh Povratak na vrh