Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,2 - PRI POKRETANJU NEMA SNAGE

Datum objave: 16.11.2006 22:23:00
Slika
PITANJE: Posjedujemo Opel corsu 1,2 16 v 6 godina stara 70.000 km sa automatskim mjenjacem.Imamo problem, ali ne redovito a javlja se vec dva mjeseca: Prilikom jutranjeg paljenja auta, upali ali kada se krene - zna se ugasiti i kao da nema snage pri pokretanju - kada krece, to je pri samom pocetku vožnje, zna se i ugasiti, medutim kada prijede npr. 30 km/h onda nema problema. Kada je motor zagrijan radi sve normalno.
U ovlaštenom Opelovom servisu su mijenjali: remen alternatora, pumpu za vodu i termostat ali problemi i dalje su prisutni.
ODGOVOR:Vaše pitanje je vrlo jednostavno medutim odgovor na njega bi bio dosta složen ako bih vam htio nabrojiti sve moguce uzroke . Postoji više od 15 uzroka koji mogu doci u obzir . Zato vam predlažem da napravite dijagnostiku sustava za ubrizgavanje goriva nakon koje cete tocno znati uzrok . To je ujedno i najjednostavniji nacin da se otkloni navedeni problem .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - OBRTAJI POLUDE

Datum objave: 16.11.2006 22:18:00
Slika
PITANJE: SVAKA VAM CAST ZA ODGOVORE I NAPOR KOJI ULAŽETE ZA ISTE. IMAM PITANJE U VEZI ASTRE G 1,6 16V. 98GOD. NAIME, DESI MI SE CESTO PRI JUTARNJEM STARTANJU MOTORA DA IAKO UPALI NA ZUB OBRTAJI POLUDE VARIRAJUCI IZMEDJU 3000 I 1000 OBRTAJA, TO TRAJE MINUTU I ONDA SPUSTI NA OKO 900, ALI NE PRIMA GAS. TEK KAD USPIJEM DA GA ISTURIRAM, POCNE NORMALNO PRIMATI GAS. SIPAO SAM cleaner injector U BENZIN ALI NIJE BILO NEKIH REZULTATA. TREBA LI KVAR TRAŽITI U DIZAMA ILI NECEM DRUGOM. PRIMJECUJEM DA DO 4000 OBRTAJA VUCE SOLIDNO A PREKO TOGA KAO DA SE GUŠI, NEMA SNAGE.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa zakljucio sam da najprije treba izmjeriti tlak goriva koji treba biti od 2,8 do 3,2 bara . Nakon toga svakako treba ispitati stanje i rad injektora , razlika u kolicini goriva po injektoru ne smije biti veca od 5 % . Daljnje kontrole treba provesti na IAC ventilu ( ventil minimuma ) , potenciometru leptirastog ventila . Leptirasti ventil po potrebi treba ocistiti . Problem može biti i u propuštanju usisnog kolektora koji se može takoder ispitati .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF I - UGRADNJA DRUGOG MJENJACA

Datum objave: 16.11.2006 22:14:00
Slika
PITANJE: Imam golf I 1.6D iz 1984. g. U njega je ugraden 4 brzinski mjenjac. Zanima me mogu li u njega ugraditi mjenjac od Golfa II 1.6D sa 5 brzina?
ODGOVOR:Možete ugraditi navedeni mjenjac ali i komande za šaltanje brzina takoder .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 - GUŠI SE ?

Datum objave: 16.11.2006 22:10:00
Slika
PITANJE: Imam audi a8, quattro, v8, 4,2 benz, i imam dva problema.
Naime, pojavila mi se lampica na kojoj piše CAT,koja se palila ranije samo kada bi dao kontakt,i kada upalim ona se gasi.
Drugi: pomalo "cima" kada je u 2-oj brzini(izmadju 2000-3000 okretaja).Imam utisak da se guši.Bio sam i obišao razne servise,dobijao razlicite odgovore.
ODGOVOR:Ukoliko su neispravni pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja goriva kao što je : mjerac protoka zraka , MAP senzor , ETC senzor , senzor temperature zraka u usisnoj grani , lambda sonda , loši injektori ili propuštanje usisnog kolektora , onda se to može manifestirati kao nepravilan rad motora kao što ste opisali . Napravite testiranje pojedinih komponenti uz pomoc strucne osobe i odgovarajuce tehnicke podrške .
na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - PROKLIZAVANJE KUPLUNGA

Datum objave: 16.11.2006 14:45:00
Slika
PITANJE: Vozim audi b4 1992., 2000 kubika benzinac ugraden plin. Primjetio sam u poslednje vreme da dok je hladan dobro prima gas i vuce, ali kad u gradskoj prva-druga-prva.... vožnji zagrijem motor na radnu temperaturu, pa poslije kad se oslobodi put pokušam da ga naglo ubrzam, on teško prima gas , nabije obrtaje ali slabo vuce. Izmjenjao sam mu sve filtere i zamjenio antifriz i ulje. Isto se ponaša i na plinu i na benzinu. U cemu je problem?
ODGOVOR:Ako motor prilikom naglog dodavanja gasa postiže odnosno ide u visoki broj okretaja a da pritom ubrzanje vozila nije adekvatno to znaci da je neispravan ( istrošen ) kuplung . Ta pojava se naziva proklizavanje kuplunga . U ovom slucaju rješenje je u zamjeni kuplunga .
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT RS-TURBO - MALI TLAK GORIVA

Datum objave: 15.11.2006 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam escort rs turbo iz 1990, i imam par problema. Auto teško pali pogotovo kad je vruc. Inace , pumpa goriva je stavljena na oko 3.5 bara a serijska 5.5. ima li to veze? iTurbina ima pritisak oko 0.4 bara (na urici) a trebala bi oko 0.55.
ODGOVOR:Tlak goriva je premali , mora biti od 5,5 do 6,0 bar .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 70 - KLJUČEVI

Datum objave: 25.03.2011 00:46:23
Slika
PITANJE: Radi se o autu Punto TD70 elx , 1998 god. sa prijedenih cca 150000 km , zanima me sljedece , naime dobio sam uz auto dva kljuca ( crveni i plavi ),a pošto nemem nikakvu knjigu ( uputstvo ) za auto i pošto se na plavom kljucu nalazi dugme i u kucištu kljuca dvije plosnate baterije da li je ovaj model punta posjedovao daljinsko otvaranje jer to dugme na kljucu ne djeluje ni nakon izmjene baterija .Na crvenom kljucu nema ni dugmeta ni baterija .Citao sam ponešto o fiat code kljucu ( sustavu ) pa Vas molim da mi nabrojite šta se sve od simbola na tabli treba pojaviti kad dam kontakt kljucem . Konkretno , u mom slucaju se ne pojavljuje simbol kljuca pa me zanima da li je auto raskodiran i zbog cega , inace uredno upali iz prve i sa jednim i sa drugim kljucem i ako jeste da li je potrebno i moguce ponovno kodiranje .Osim ovoga "problema" nakon što auto upali simbol grijaca ostane titrati još desetak sekundi. Napomena , centralna brava radi besprijekorno.
Drugi problem je sljedeci , prilikom dodavanja gasa u trecoj brzini u trenutku dok je brzina 50km/h kao da nešto prokliže jednu sekundu i tek onda prihvati zadati gas.Na autu je nedavno promijenjen zupcasti remen i redovno mijenjam ulje i filtere , ne gubi ulje skoro nikako kao ni rashladnu tekucinu . Pošto je 90 % moje vožnje gradska , da li je normalna potrošnja ovog auta od 6,5l do 7,5 l nafte.
ODGOVOR:Uz vozilo se dobiva tri kljuca , dva plava i jedan crveni . Crveni kljuc (master ) se cuva na sigurnom jer služi za kodiranje novih kljuceva prema centrali . Plavi kljuc je za normalnu upotrebu . Ako želite znati dali vozilo ima daljinsko zakljucavanje onda treba direktno na vozilu pogledati da li postoji i takva oprema . Kada se da kontakt moraju se upaliti sve potrebne lampice na instrument ploci , takoder i one koje ste naveli . Nakon što je motor upalio sve lampice se moraju ugasiti ( ako neka ostane nešto duže upaljena ne smeta ) . Za proklizavanje koje navodite potrebno je napraviti probnu vožnju .
Navedena potrošnja goriva je u redu .
na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 - TEŠKO PALI

Datum objave: 15.11.2006 18:10:00
Slika
PITANJE: Vozim Rover 200 benzinca 1998 godište. Ujutro teško pali, zavergla, ali ne pali se, tek nakon dužeg verglanja iz treceg puta. Onda sam našla sistem, dam kontakt, cujem kako pumpa radi, kad prestane kratko zaverglam i odmah vratim kljuc u položaj da pumpa još radi. Ovu radnju ponavljam sve dok se pumpa nanovo cuje, onda iz 3-4 puta kad pumpa više ne gura gorivo auto upali. U toku vožnje br. obrtaja ne opada ispod 1500, tako da u leru jako bruji. Tako je bilo dva dana, pa onda odjednom nikako nije htio da upali. Gurali smo malo kontakte, kablove drmali i sljedeci dan je upalio. Palio je normalno 2 dana, i eto danas opet nikako ne pali. Gdje da tražim kvar? Svjecice su dobre, ulje voda, su zamjenjeni...
ODGOVOR:Mogao bih vam nabrojiti bezbroj razloga koji vam mogu stvarati problem koji opisujete . Najbolji i najbrži nacin da dodete do rezultata je da napravite kontrolu sustava ubrizgavanja goriva jer je problem u njemu . Tom prilikom ce se najprije provjeravati tlak goriva , kolicina goriva , rad injektora a zatim ce se ispitati ispravnost pojedinih senzora i aktuatora .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - VIBRACIJE

Datum objave: 15.11.2006 18:07:00
Slika
PITANJE: Zanima me Vaše mišljenje o sljedecem problemu na Renault Meganu, starom 2,5 godine. Prilikom mjenjanja brzine, prilikom dodavanja gasa, prisutne su vibracije na kvacilu, na papucici gasa te na mnjenjacu. Koji bi uzrok mogao biti navedenim problemima?
ODGOVOR:Iz vaših primjedbi može se zakljuciti da se vibracije motora prenose na karoseriju i komandne pedale . Svakako najprije pregledajte nosace motora i mogucnost da se motor ili ispušni sustav dodiruje s karoserijom .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 - UDARIO ME AUTO

Datum objave: 15.11.2006 18:02:00
Slika
PITANJE: Prije dva dana, pri skretanju u sporednu ulicu, u stražnji kotac udario
me auto koji je prerano krenuo (prije toga je stajao i cekao da prodem).
Nakon udarca ustanovila sam da je ratkapa dosta uništena, ali me
zanima da li je moglo doci do nekakvih drugih oštecenja koja ja, kao
laik, ne mogu detektirati i da li bi bilo potrebno odvesti auto kod
automehanicara. Radi se o Citroenu xsari 1.4.
ODGOVOR:Najvjerojatnije nije došlo do oštecenja vitalnog dijela ovjesa ali to ne treba prepustiti slucaju nego svakako treba napraviti strucni pregled koji ce otkloniti bilo kakve sumnje . Najbolje je da se napravi opticko-kompjuterska kontrola zadnjeg ovjesa .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - ODGOVORNOST SERVISERA ?

Datum objave: 13.11.2006 21:18:00
Slika
PITANJE: Kupio sam Citroen Berlingo iz 2001. godine, polovan ali sa servisnom knjižicom od ovlaštenog servisera i pregledao sve servise te vidio da je sve u redu, sa obzirom da je auto tada imao 119.000km. Do danas sam napravio kilometara do 143 000 i promijenio sam remenje, redovito radio servise, cak svakih 5-7 tisuca km, prevencije radi..Auto je zadnji put bio na servisu 20.10.2006. g. i nakon servisa vidio sam da postoji mala kap ulja ispod haube, svaki put, tj. skoro svaki put.. Posjetio sam svojeg mehanicara koji mi je radio servis i on mi je rekao da je vjerojatno ulje iz kartera motora te da me taj kvar može koštati odprilike oko 600-900kn, iako smatram da, pošto je auto servisiran nedavno-toga nebi smjelo biti a isto tako sam ga servisirao u 8. mjesecu ove godine. Dali je realno da mi gdin iz servisa želi to naplatiti kao "dotrajalo" a ne uzima za opciju to što sam napravio dva servisa u razmaku dva mjeseca kod njega te da bi ta usluga trebala biti besplatna posto sam na servisu rekao da naprave sve što je potrebno? Isto me tako interesira dali je to veliki problem te dali mogu pricekati sa tim radom cca. mjesec-dva sa redovitom provjerom ulja? Molim vas za iskreno mišljenje jer, kao i svima danas, novac mi nije jaca strana trenutno i pazim na auto i njegovo održavanje ali mi se cini da nije u redu sa serviserove strane da mi to želi extra naplatiti.. Hvala vam unaprijed i ako se bavite i Citroen vozilima, rado bih doŠao na servis kod vas nakon procitane web stranice gdje se pokazali da vam je stvarno stalo do povjerenja ljudi sa kojima suradujete.
ODGOVOR:Vaš mehanicar može snositi odgovornost samo za ono što je radio i što vam je naplatio. U konkretnom slucaju kao što kažete vaš mehanicar vam je defektirao kvar ( curenje ulja ) i kazao cijenu da to otkloni , dakle nije vas doveo pred gotov cin što je normalno . Zamislite da je kojim slucajem on otklonio kvar bez da vas je pitao i zatražio da platite , kako bi vi onda reagirali , vjerojatno mu ne bi platili tu uslugu .U ovom slucaju bitno je da nakon brtvljenja kartera curenje ulja na navedenom dijelu mora biti riješeno . Cijena materijala i rada bi mogla biti preciznija .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - KOJI PLINSKI URE?AJ ?

Datum objave: 13.11.2006 21:14:00
Slika
PITANJE: Koji sistem za auto-plin se pokazao najboljim za astru g 1,6 16v, 98god? Želim da ugradim urdjaj na plin ali sam cuo toliko razlicitih mišljenja da ne mogu da se odlucim.
ODGOVOR:Prema povratnim informacijama iz prakse do sada je na prvom mjestu plinski sustav PRINS , iza njega je B.r.c. i LOVATO .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9-TDI - HOCE DA EKSPLODIRA

Datum objave: 13.11.2006 21:05:00
Slika
PITANJE: U pitanju je Passat 3b ili b3 sa 81 kw afn motor.Turbo sam cisito u ovlaštenom servisu, promijenio maf senzor i onaj n75 ventil.I opet nakon toga turbina prepunjava.Imam osjecaj kad stisnem gas da hoce da explodira motor.MIsterija je veca u tom ako ukljucim klimu i tako vozim neko vrijeme osjeti se da na 2,500 obr/min n75 radi svoj posao i auto dobija onu svoju snagu i mogu ga tjerat do 4500obr/min bez problema.Nakon recimo brze vožnje od 140 -160 poslije toga dan dva radi auto cool i opet poslije toga isto prepunjava.Šta da radim da ovo popravim.Drugo pitanje je u vezi instrument table kilometraža ne radi ,može li se druga tabla recimo ugraditi od drugog pasata iste klase.Trece pitanje je šta može biti ako se duže ne zamijeni kineticki zglob, koje su posljedice.
ODGOVOR:Ispitajte-izmjerite tlak turbine ( ne smije biti veci od 1 bar ), po potrebi ispitati regulator tlaka turbine .Instrument ploca bi trebala odgovarati od istog takvog vozila . Posljedice neispravnog zgloba su : lupanje , vibracije , zagrijavanje , ispadanje iz funkcije .
na vrh Povratak na vrh

VOLVO S 40 - KLIMA I RAD MOTORA

Datum objave: 13.11.2006 16:52:00
Slika
PITANJE: Prvo želim da Vam se zahvalim na ovako osmišljenoj stranici i na vašim savjetima kojima zasigurno pomažete mnogima koji imaju problema sa svojim automobilima,a nisu u stanju da ih riješe u kojekakvim ervisima.
Problem sa kojim se ja trenutno suocavam je sljedeci:
Posjedujem Volvo S 40 1,6 benzin 2001 god. a problem se odnosi na rad motora pri radu klima uredaja.Još od 6.mjeseca ove godine nisam uspio da riješim taj problem iako sam se od prvog dana obratio za pomoc u ovlaštenom Volvo servisu. U slucaju kad upalim klima uredaj obrtaji motora jednostavno pocnu ”divljati” i penju se cak na 2,5 obrtaja što stvara posebne probleme u vožnji u slucaju smanjenja brzine odnosno kocenja, automobil jednostavno dobiva prevelik broj obrtaja tako da je ponekad zaista i opasno,ili u samom pocetnom kretanju. Stvar je u tome da pravila nema tj dešava se u leru,brzini ili ponekad sasvim normalno radi. U Volvo servisu su odmah utvrdili da nije u redu tkzv. BAJPAS VENTIL i za njegovu zamjenu sam platio 250 eura ali opet se ništa promijenilo nije.Poslije toga su mijenjali POLENOV FILTER,ali stvar je ostala ista ,i više ni sam ne znam šta nisu probali od PONOVNOG PUNJENJA KLIMA URE?AJA pa nadalje,nažalost nije pomoglo.Digao sam ruke od servisa jer sam shvatio da je to cisto bacanje novca. Napominjem da motor radi savršeno ako klima uredaj nije upaljen.
ODGOVOR:Problem koji navodite nije uobicajen ali se u praksi dogada . U momentu kada se upali klima, treba napraviti kontrolu presostata i samog kompresora jer svaki od njih koristi struju za svoj rad a kontrola cjelokupnog sustava ide preko kompjutera . Naglasio bih da se provjere sve komponente sustava klime a uzrok može biti i sam kompjuter .
na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA - FILTER KLIME

Datum objave: 13.11.2006 16:46:00
Slika
PITANJE: OPEL FRONTERA 2.2DTI, 2002god.- KADA SE MIJENJA ZRACNI FILTER KLIME. (JA NISAM NAŠAO GDJE SE NALAZI).
ODGOVOR:Navedeni filter se mijenja jednom godišnje a po potrebi i prije . Neka vozila ga nemaju a ako postoji onda ga treba tražiti ispod poklopca motora ispred ventilacionog kanala ili u kabini u predjelu grijaca .
na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - GASI SE

Datum objave: 13.11.2006 16:34:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Seat Toledo '94 1.8. Imam dva problem koja mislim da nisu povezana, ali navešcu ih oba. Moram samo napomenuti da je na auto ugraden auto plin vakumski proizvodjaca Lovato, i da radi odlicno vec godinu ipo dana ili 15.000 kilometara.
1) Auto zadnjih dana od kad je hladnije (pricam o prvom jutarnjem paljenju) pali normalno, ali kad predem nekih 500 - 1000 metara izgubi obrtaje i ugasi se. Stanem, upalim - malko duže vergla (4-5 sekundi) ali upali i onda je sve normalno. Mislim da je taj problem još od prošle godine, ali desio mi se pri kraju zime 2 puta, ali kako su otoplili dani nije mi se dešavalo do sada. Mislim da nije važno, ali da napomenem da tada vozim na plin. Mislim da bi problem bio i kod benzina, ali kad procitate drugi problem bice vam jasno zašto vam ne mogu reci sa sigurnošcu da li bi se to dešavalo i na benzinu.
2) Takode problem vec duže vrijeme, auto nece da radi na benzin normalno. Kad ga vozim na plin, pa prebacim na benzin auto radi ok, ali posle nekih 3-7 kilometara auto pocne da štuca i ugasi se. Poslije toga ne mogu da upalim auto na benzin niti da ga u toku vožnje prebacim sa plina na benzin. Auto u tom trenutku mogu samo da vozim na plin i sve tada radi normalno. Moram vam napomenuti da sam auto vozio kod majstora i da mi je on zamijenio malu benzinsku pumpu (koja se nalazi u rezervoaru) ali problem se nije uklonio.
ODGOVOR:U ovom slucaju nije u pitanju plinski sustav vec sustav goriva iako ne treba zanemariti ni visokonaponski dio paljenja . Da bi došli do rezultata svakako treba detaljno ispitati sustav goriva i to tako da se pocne nekim redosljedom i to : izmjeriti tlak goriva , ispitati injektore , ispitati leptirasti ventil i potenciometar ventila , ispitati MAP senzor , provjeriti senzor temperature zraka i ETC senzor . Ako je sve navedeno u redu onda je problem u sustavu paljenja ( postojanje iskre na svjecicama ) .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - NE PALI KAKO TREBA

Datum objave: 13.11.2006 16:30:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Bravo 1,2 16v 2000. god. kojeg sam kupio prije nešto više od mjesec dana. Nakon 20-ak dana mi se pocelo dešavati da ujutro na prvom paljenju auto ne pali kako treba. Obicno se upali (ili se bar tako cini) na trenutak i onda ugasi. Upalim ga (ako uspijem) tako što malo duže verglam i kad se javi dam malo gasa, nakon cega onda više nema problema.
ODGOVOR:Postoji više faktora koji mogu biti uzrok , zato ih treba pojedinacno ispitati . Navesti cu ih po nekoj logici : elektricni konektori , usisni kolektor ne brtvi , ETC senzor , TP ventil , aktuator minimuma , EVAP ventil , senzor temperature zraka u usisnoj grani , ECU centrala .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - PRVO PALJENJE

Datum objave: 13.11.2006 16:23:00
Slika
PITANJE: imam FIAT bravo 16.16v i nedavno sam bio na dijagnostici, naime sve je u najboljem redu ocišceni su injektori i auto sad jednostavno ide ko metak,al imam jedan cudan detalj. PRI PRVOM PALJENJU I poslije gašenja motora ili vožnje nakon otprilike pola sata kad ponovo palim dosta se dugo okrece alnaser cak i predugo dok se ne pokrene motor i potrebano mu je dodati gas dok se to prije cišcenja injektora nije dogadalo , naime smo je bilo potrebno okrenuti kljuc i on je startao motor u pola sekunde i digao okretaje bez gasa.
ODGOVOR:Uzrok navedene pojave može biti sustav paljenja ili sustav goriva . U momentu kada motor ne pali treba ustanoviti da li ima iskre na svijecicama , ako iskre ima onda je u pitanju sustav goriva ( neka od komponenata ) , ako iskre nema onda treba tražiti uzrok na sustavu paljenja .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - ZUJALICA

Datum objave: 13.11.2006 16:20:00
Slika
PITANJE: Zanima me da li je moguce da se zujalica upali i nakon promjene ulja pod pretpostavkom da je ulje OK, inace radi se o Golfu 2 '87. god dizel. Nakon zamjene ulja zujalica se opet aktivirala i nakon nekih 5-10 sekundi ugasila i od tada nema više problema. Da li se ona samo pali ako je u pitanju loše motorno ulje?
ODGOVOR:Zujalica se pali kada nema adekvatnog tlaka ulja a samo ulje nije razlog . Da bi tocno znali što je u stvari treba na mjesto indikatora ulja spojiti manometar koji ce pokazati pravo stanje .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - TROKIRA I GASI SE

Datum objave: 13.11.2006 16:03:00
Slika
PITANJE: Imam Golf III TDI, motor 66kw(90 ks) - najprije je poceo da trokira a sada se gasi u vožnji i na malom broju obrtaja rada motora. Što se tice samog paljenja ono se nije promjenilo automobil pali iz prve,ali cim bih pokušao da krenem nastaju ponovno problemi auto se gasi, trokira, trza, ne vuce a potrošnja goriva se strahovito povecala cak na preko 16 litara dizel goriva.Automobil sam vozio na kompjutersku dijagnostiku i neki majstor mi je rekao da je problem navodno u releju 109 ili u dovodu goriva,zacepljenom katalizatoru itd...medutim eto promjenio sam i taj relej i ništa se nije promjenilo,pa sam sam sve više poceo da sumnjam da nije u pitanju elektronika ili luftmassenmesser( ja sam cuo za taj dio ali ne znam gdje se nalazi i kako izgleda pa gdje bih mogao da nadjem sliku doticnog dijela ako nije problem?).
ODGOVOR:U slucaju kojeg navodite mora se najprije ispitati funkcionalnost sustava goriva i kod toga treba poceti od najjednostavnijih stvari . Najprije se provjeri rezervar za gorivo ( može biti prljav ) i samo gorivo , zatim filter goriva , prisutnost zraka u sustavu goriva , zacepljenje u samim cijevima za dovod goriva . Ako je s navedenim sve u redu može se krenuti dalje a to znaci da treba ispitati same brizgaljke ( dize ) te po potrebi pumpu visokog pritiska . To bi bio sustav goriva . Nakon ovoga svakako treba provjeriti fazu i pogonsku remenicu radilice . Na kraju ako postoji sumnja na zacepljenje katalizatora ili ispušnog sustava svakako iste treba ispitati .
na vrh Povratak na vrh