Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

DAEWOO TICO - BJELANJAK ILI PAPRIKA ?!?

Datum objave: 08.09.2006 16:21:00
Slika
PITANJE: Puno pozdrava iz Skopja.
Kopajuci po internetu i tražeci sredstvo kojim se zaptiva kapljanje iz rashladnog sistema, našao sam vaš sajt. Vjerujem da cete mi odgovoriti.Imam 11 godisnog Tiku-Daewoo, i evo poslije tolikih godina pocelo je kapljati negdje sa sredine motora.Promijenio sam vodenu pumpu, opet kaplje. Troši oko pola litre na 10 dana. Znaci da ne kaplje strašno.Sva su crijeva suha, ulje nije pomješano sa vodom, a mašina radi odlicno.Poanta: Interesira me koji aditiv za zaptivanje koji se stavlja u hladnjak (u vodu) preporucujete. Znam o "domacim sredstvima" kao bjelanac od jajeta, te crvena mljevena paprika i sl. Mene interesira samo sinteticko u širokoj prodaji. Takodjer sam cuo o Vodenom staklu, medutim, samo cuo, nisam vidio nikoga da ga je sipao u hladnjak...
ODGOVOR:Vaša domaca sredstva kao što su bjelanjak od jaja , crvena paprika , divka i staklena voda ne bih preporucio kao sredstvo za otklanjanje curenja rashladne tekucine . Pravo riješenje jest pronaci mjesto propuštanja i otkloniti kvar . Ako želite neko pouzdanije sredstvo koje se ulije u hladnjak onda vam preporucam preparat od firme VALVOLIN " stop leak " .
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-280 - MOLIM SAVJET

Datum objave: 08.09.2006 00:43:00
Slika
PITANJE: mercedes E280 4matic automatik tiptronik godina proizvodnje 12. 2000.
1. svako koliko kilometara je potrebno mijenjati ulje u automatskom mjenjacu
2. koje ulje ide u taj mjenjac, znam da mercedes ima dvije vrste ulja i da se razlikuju osim po svojstvima i po boji, crveno(236.10) i zeleno(?)
3. dali je interval izmjene ulja u motoru 15 000km?
4. imate li neki poseban savjet za vlasnika ovakvog vozila
ODGOVOR:1- svakih 60.000 km ili 2 god.
2- Originalno ili zamjensko atf-a
3- 10.000 do 15.000 km ili dva puta godišnje
4- Redovita izmjena svih tekucina i filtera , redoviti servis klime ( svake dvije godine )
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - VOZITI NA LOŽ ULJE ???

Datum objave: 07.09.2006 23:31:00
Slika
PITANJE: IMAM FIAT PUNTO 1,9JTD 2001 GODINA PA ME ZANIMA DALI SE MOŽE UNIŠTITI MAŠINA AKO SE VOZI NA LOŽ ULJE. I ŠTA VI MISLITE O TOJ IDEJI.
ODGOVOR:Može se uništiti motor a narocito pumpa visokog pritiska .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT CARAVAN 1,9-TDI - RADI KAO RAGA !

Datum objave: 07.09.2006 14:46:00
Slika
PITANJE: Vozim Passat karavan V ’98 godina proizvodnje, 110 KS, TDI, crveno I. Navedeni auto sam kupio prije godinu dana i moja agonija sa tim autom traje otprilike isto toliko. Motor jednostavno nije agilan kao što je bio kad sam ga kupio. Na auto putu, u petoj brzini ne ide preko 120-240 km/h, pri otprilike 3000 obrrtaja (to mu je neki max na auto putu, dok po gradu hoce preko toga broja ali je opet bucan i troši puno i kao da je smjesa loša). Troši i vise goriva, pretpostavljam oko 9-10 litara normalne gradske vožnje.Radio sam servis turbine (pjeskarenje krilaca na statoru turbine).Nakon 2-3 mjeseca kada je majstor skinuo turbinu, krilca su bila ponovo zakovana od dima.Nakon tog servisa auto takodjer ne ide kako treba, nema snage i agilnosti. Kompjuterska jedinica prijavljuje grešku sa nekim magnetom na pumpi visokog pritiska i elektronskom dizom.Ne troši ulje i vodu.Svi ventili su pregledani. Auto se ponaša kao neka raga, mislim da sagorjevanje nije u redu i ne usudim se izaci na auto put.Nije raden servis ni test elektronske dize niti pumpe visokog pritiska.
ODGOVOR:Motor mora biti u fazi , predpaljenje podešeno , kompresija viša od 26 bara . Ako je sve ovo u redu onda treba ispitati rad aktuatora u Bosch pumpi , tlak turbine , regulator turbine . Uzrok može biti i zacepljenje ispušnog sustava ( katalizator ili ispušni lonac ) kao i zacepljenje usisnih kanala .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NEKOLIKO PRAKTICNIH PITANJA

Datum objave: 07.09.2006 00:36:00
Slika
PITANJE: Vozac sam Peugeota 206; 1.1; 2000. god. ( 39 000 km ) te imam nekolicinu pitanja koja bi mi uvelike olakšala održavanje automobila s obzirom na to da svakodnevno prevalim cca 140 km. Pitanja su slijedeca:
1 - Koliko cesto je potrebno ici na opticko podešavanje traga kotaca (špur )?
2 - Kada je potreban izmjena kocionih obloga ( disk plocica )?
3 - Koji broj okretaja diktira srednji režim rada motora koji je ujedno i najpovoljniji za motor automobila?
4 - Zamjena zupcastog i klinastog remena?
5 - Kada se ( prosjecno ) izmjenjuje akumulator tj. da li se na neki nacin može otkriti/osjetiti kada je kraj radnome vijeku akumulatora?
ODGOVOR:1- jednom godišnje
2- kada njihova debljina dode na minimum ili kada postanu jako tvrde (duži zaustavni put ili škripanje )
3- dvije trecine od maksimalnog
4- svakih 80.000 km
5- po potrebi ili kada mu snaga postane manja od 60%
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - VODA ISPOD SJEDALA

Datum objave: 05.09.2006 20:47:00
Slika
PITANJE: Imam audi A4 95g. kada pada kiša nakuplja mi se voda ispod vozacevog sjedala. Zanima me zašto se to dešava i kako da uklonim taj problem.
ODGOVOR:Došlo je do zacepljenja odvodnog kolektora kojega je potrebno detaljno ocistiti . Isti se nalazi ispod prednjeg poklopca motora .
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - SPREMNIK ZA PLIN

Datum objave: 08.08.2006 23:06:00
Slika
PITANJE: Imam Audija 80 ,želim ugraditi plinsku bocu u obliku rezervoara pošto se rezervoar nalazi u gepeku i želim da ga zamjenim za plinski.Molio bih da mi objasnite od kojeg materijala se prave plinski rezervoari za automobile, pod kojim pritskom se testiraju.Pošto ce boca biti pljosnata kakva pojacanja moraju biti radi pritiska plina .Zanimaju me detalji oko propisa i sigurnosti.
ODGOVOR:Po obliku postoje dvije vrste spremnika za plin ( boce ) . Jedna ima valjkasti oblik a druga toroidalni ( kao kotac ) . Svi spremnici prolaze strogu kontrolu ustanove za tlacna ispitivanja . Ista ustanova izdaje i certifikat za svaki spremnik . Materijal od kojega se rade spremnici je specijalni celik . Ako želite detalje u vezi navedenog obratite se proizvodacu spremnika .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV , 1,4 - SLAGAO SAM MOTOR !

Datum objave: 08.08.2006 09:41:00
Slika
PITANJE: Golf IV 1.4-16V 98.
Slagao sam motor, mijenjao karike,letece, glavne, kvacilo, remenje, hidro podizace, dao urediti glavu, katalizator, lambda sondu. Motor je provjeren, 2 puta slagan iz pocetka, i opet imam isti problem kao i prvi put. Problem je u tome što ima kompresiju 13 bara, nove svjecice, nove kablove, bobina je ispravna, anlaser ureden, a auto nece upaliti. Kad mu dam kontakt, pumpica mu dozira gorivo, zatim okrecem kljuc na palenje, moram ga držati 1-2 minute bez prestanka na palenju, tek onda upali.Ponaša se pri palenju kao da nije u "fazi", a to sve je ,kao što sam vec napisao potpuno u redu, motor je ufaziran, složen kao i svi drugi motori koje sam složio do danas.Svi kolege se cude, i nitko se nije susreo sa ovakvim problemom, da sve štima, a u biti ništ ne štima.Kada mu skinem struju sa injektora, motor vrti ko lud, kada ih spojim natrag, pocinje se zaletavati,kao da anlaser šteka, a on je ureden pred mojim ocima.
ODGOVOR:Krenite logicnim redoslijedom , mora se poceti od mehanickog sustava . Motor mora biti tocno u fazi , svi senzori na tocno odredenim mjestima , motor mora imati kompresiju , injektori moraju propuštati gorivo u cilindar , svjecice trebaju stvarati iskru unutar cilindra . Kada ste ovo provjerili motor bi trebao upaliti . Ako želite možete još provjeriti imobilizator ( weg farr schpere ) , sustav paljenja , tlak goriva , injektore , CKP senzor , RPM senzor , MAF senzor , MAP senzor , senzor bregaste , konektore i ožicenje , ECM modul ( centrala ) .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9-TDI - CRNI DIM

Datum objave: 05.08.2006 18:09:00
Slika
PITANJE: Posedujem passata karavan 96 god. 1.9 tdi ( 90 Ks ).Auto je prešao 276.000 i radena mu je generalna.Olicno je išao i u posljednje vrijeme sve slabije vuce i izbacuje crni dim na auspuh pri normalnom gasu i pri vecem jos više.Ulje ne troši ni malo.Rashladnu tekucinu ne gubi.Imao sam neke prijedloge da skinem katalizator sa auspuhaj da mu se vrati snaga(jer se zacepio katalizator i guši motor).Išao je na kompletan servis i sve je u odlicnom stanju što se motora tice.
1.Što mislite da je uzrok dima iz auspuha,imate li neki prijedlog?
3.Mislite li da ce mu se snaga vratiti ako skinem katalizator ?
ODGOVOR:Crni dim na auspuhu evidentni je pokazatelj da je kolicina goriva prevelika a potrebna kolicina zraka premala . U vecini slucajeva kvar treba tražiti na tlacnoj strani turbine ( gumene tlacne cijevi koje povezuju turbinu s usisnim kolektorom ) , Interkuler ( propuštanje ) , zacepljenje usisne grane , istrošenje turbine ( ne može se stvoriti odgovarajuci tlak ) , djelomicno zacepljenje interkulera , kvar aktuatora u pumpi visokog pritiska , regulator tlaka turbine . Ako je zacepljen katalizator motor nema snage ali nema ni crnog dima .
Pokušajte kontrolu pojedinih dijelova sustava kako je navedeno , trebali bi doci do rezultata .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9-TDI - REGULATOR TLAKA TURBINE

Datum objave: 05.08.2006 18:01:00
Slika
PITANJE: Imam golfa IV 1.9 TDI (116 ks) pd. Imam problem sa vakumom na turbini kako su mi rekli. Problem se javlja pri brzini oko 120 ili na manjim brzinama pri malo vecim obrtajima.Jednostavno auto iskljuci turbinu i moram ponovo startati auto jer slabo vuce.Mislite li da je problem sa vakumom i ako je koliko bi me koštala reparatura istog.
ODGOVOR:Vakum ( podtlak ) na turbini ne postoji ali postoji regulator tlaka turbine koji ima vakumski i elektricni sklop . Navedeni regulator povezan je s kompjuterom i na taj nacin kompjuter ima permanentni nadzor tlaka turbine . U slucaju kojega navodite zbog neispravnosti navedenog regulatora , kompjuter prelazi na rezervni program ( reccoveri ) sa smanjenom snagom motora kako bi sacuvao motor od oštecenja . Navedeni regulator se ne popravlja vec se stavlja novi.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,6-AGT - OPRUGA NA KARBURATORU ??

Datum objave: 02.08.2006 10:06:00
Slika
PITANJE: Imam Fiata Tipa 1.6 AGT 1990. god. problem je u tom dok se auto vozi, pritisne se na kvacilo, auto se jednostavno ugasi, padnu mu obrtaji i negdje oko 1100 on je vec mrtav. Kad iz trece brzine prebacim u drugu - mrtav. Gledao sam sve, i došao sam do saznanja da je u pitanju jedna opruga na karburatoru koja se vremenom istrošila. VAS bih molio samo da mi kažete da li je to moguce? Ako je kako moguce da mi kažete, za elektricne podizace stakala na zadnjim sjedištima. Imam prekidace imam podizace da li mi jos šta treba?
ODGOVOR:Navedena opruga nije uzrok gašenja motora na minimumu . Pokušajte dobro ocistiti karburator , podesiti nivo goriva , podesiti smjesu benzin-zrak na minimumu i podesiti glavni leptir za snagu. Za podizace stakla dovedite još struju za napajanje elektro motora i pokušajte to ugraditi u vrata .
HVALA:
Hvala! Riješeno je i perfektno radi. A meni rekli kupi karburator, još su gledali, a Vi samo e-mailom i riješeno, pa mogu misliti kako je u vašem servisu, uUUUUu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NOVI VOZAC

Datum objave: 02.08.2006 09:50:00
Slika
PITANJE: Nov sam vozac i vlasnik Peugeota 206 iz 2000. godine ( 36 500 km ) te Vas molim da mi odgovorit na nekoliko pitanja:
Koje je najbolje ulje za motor?
Koja je doljnja granica istrošenosti guma ( mislim da velicinu " ripni " )?
Da li je motor bucniji ako je gorivo plin?
ODGOVOR:Najbolje ulje je ono koje ce biti najmanje – najkrace u motoru . Donja granica istrošenosti profila gume je 2 mm . Motor nije bucniji na plin .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7-DTI - PLAVI DIZEL

Datum objave: 01.08.2006 19:27:00
Slika
PITANJE: - Opel, 1.7 dti (Isuzu) star 3.g. stvarnih 85.000 km, prije oko 1.500 km promijenjeno je ulje (Liqui-Moly 5w40) i filteri ulja, goriva i zraka (zamjenski).
- motor normalno starta (gotovo uopce ne vergla),indikatori ne pokazuju nikakvu grešku ali unazad par tjedana motor u vožnji pri nižim okretajima sve slabije prima gas a pri naglom dodavanju ispušta crni dim. Ako želim koliko toliko brži start npr. na semaforu, moram ga turirati. Prilikom skretanja npr. prelaskom iz III u II brzinu cuga i slabo ubrzava, što je još više izraženo sa ukljucenom klimom. Inace na oko 3.000 okretaja postiže oko 120-130 km/h bez cuganja ali prilikom pretjecanja (smanjivanjem brzine) ponovo teško ubrzava.
- Interesira me koliko nabrojane poteškoce mogu biti uzrokovane gorivom jer sam zadnjih nekoliko 3-4 rezervoara vozio na plavom dizelu kojega vec duže vrijeme koristi i rodak u Golfu IV 1.9 TD (98.g.) preko 150.ooo km koji nema nikakvih problema.
ODGOVOR:Pumpa visokog pritiska koja ima elektronsku regulaciju ( aktuatori unutar pumpe ) , jako je osjetljiva na loše gorivo . Neadekvatno gorivo doslovno uništava elektronske komponente unutar same pumpe tako da je cesti slucaj gubljenja performansi motora ili potpunog otkazivanja same pumpe . U ovom slucaju ne želim reci da je to razlog , ali bi najprije trebalo pokušati s odgovarajucim gorivom a po potrebi nakon toga raditi dijagnostiku motora .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SLABO VUCE I GUŠI SE

Datum objave: 01.08.2006 19:19:00
Slika
PITANJE: imam problem sa passatom ,motor jako slabo vuce, guši se i obrtomjer jedva dolazi do 3000 obrtaja u 5. i 4. brzini.Na autoputu jedva vozi i do130-140km/h.Kada tek startam ujutro tada krene super do 100 za par sekundi i obrtomjer radi u leru na oko 1000 o/min i vuce super i pokazuje pravu snagu, ali kada stanem na semaforu prava gnjavaža,jedva ubrza do 80km/h i to u 3. brzini i gas do daske.Ako vidi malo brda,bilo kakvo uzvišenje pomaže samo 2. brzina.Po savjetu ovlaštenih servisa mijenjao sam luftmasemesser,jedni su mi rekli da egr ventil nije bio u redu i to su radili,sipam eco i euro dizel na OMV-u,medutim samo ostaje isti problem.Malo poboljšanje sam osjetio kada sam radio servis na1150000km zamijenio sam sve filtere(zrak,nafte,...)ali nekih5000 km,sada imam ozbiljan problem sa vucom.
ODGOVOR:Jasno je da motor nema snage i da je ubrzanje jako slabo . Moguce uzroke treba tražiti najprije u regulatoru tlaka turbine i eventualno samoj turbini . Slijedeca aktivnost jest kontrola razvodnog mehanizma i faze motora . Na kraju ostaje provjera stanja samog motora a tu najprije mislim na zacepljenje same usisne grane . Za ovu provjeru i eventualni zahvat na grani potrebno je istu demontirati . Kada je usisna grana demontirana svakako treba detaljno pregledati usisne i ispušne kanale na samoj glavi motora ciji promjer može znatno biti smanjen radi taloženja cade i crne supstance koja se na navedenom mjestu nataložila , a isto tako može se nakupiti i na samim ventilima . Ako se radi o ovom zadnjem onda je najbolje demontirati glavu motora i napraviti kompletno uredenje glave .
na vrh Povratak na vrh

YUGO 1,1i. - GASI SE NA LERU

Datum objave: 30.07.2006 16:24:00
Slika
PITANJE: Imam Yuga 1.1i i všse ne znam šta da radim sa njim, kad sam ga kupio radio je super, poslile ugradnje plina landirenzo vozio sam se oko 3 mjeseca, prešao oko 10.000 Km i sve do sada je bilo ok, e onda su nastali problemi, gasi se na leru na gasu i na benzinu nece svaki put, bio sam kod majstora za plin i rekli su mi da je sve ok što se tice plinskog uredjaja i instalacije i da treba da se obratim zastavinom servisu da zamjene leptir za gas pošto je pukao, to sam i napravio ali ništa, opet isto, kad ujutru palim auto pali se na benzin i ne gasi se ali radi pred gašenje (malo mu fali da se ugasi što se neki put i desi kad stanem) što nije bio slucaj kad sam auto kupio ! Zamoli bi vas da mi kažete šta to može da bude pošto više nemam ideju šta ga zeza, inace auto je 2001 godište i prešao je 30.000 km, mijenjane su svjecice stavio sam bosch-ove i mjenjan je neki uredjaj za servo kocnicu mali plasticni dio, ustvari kad je on otisao poceli su ti problemi (zamjenio sam ga ali nista).
ODGOVOR:Postoji više razloga radi kojih se motor može gasiti ili imati mali broj okretaja na leru . Nabrojiti cu moguce uzroke : Falš zrak kojega motor usisava na usisni kolektor ili na servo uredaj kocnice , ETC senzor, motoric minimuma , EVAP karnister ventil, slabi kontakt na važnim elektricnim konektorima, tlak goriva kolicina goriva , injektori, leptirasti ventil, potenciometer leptirastog ventila, centrala . Najbolje je da se napravi dijagnostika i na taj nacin tocno locira kvar.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,3 i.- LAMBDA SONDA

Datum objave: 28.07.2006 19:09:00
Slika
PITANJE: Da li napon na lambda-sondi (na izlazu) pri ler gasu (pri stalnom broju obrtaja) treba biti konstantan ili treba varirati (što je slucaj kod mene)?
ODGOVOR:Napon lambda sonde kada ista ispravno radi se mijenja od 0,1 Volt do 0,8 Volti na minimalnom gasu . Najbolja kontrola rada sonde je na osciloskopu na kojem se vidi visina amplitude i vremenska baza . Prilikom povecanja broja okretaja vremenska baza se smanjuje a napon ostaje u navedenim granicama .
na vrh Povratak na vrh

VW T4 , 1,9 TD - SKUP REMENICA PODRHTAVA ?

Datum objave: 28.07.2006 12:01:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam VW T4 1.9 TD. Vozilo sam kupio na licit. prodaji. Vec u startu je imalo kvar. Naime, radilo se o havariji nastaloj po svemu sudeci pucanjem zupcastog remena a posljedica je bila naravno- savijeni ventili itd… Vjerojatno je ovom svemu opet prethodilo ono što se kod ovih motora navodno cesto dogadja. Proklizala je glavna remenica zupcastog remena. To je medjutim sanirano. Ali…Vi znate da ta remenica «nosi» još dvije – jednu za pogon mikroremena i jednu za pogon klinastog remena (za servo pumpu). Sada primjecujem da taj skup remenica «podrhtava» trese odnosno vibrira u nepravilnom ritmu. E sad sam cuo da je to neki ucestali problem kod 1.9 TD motora ali da problem nije mali (u npr. lošoj remenici- medu ostalim skidali smo je i provjeravali –sve je u redu) nego da se radi o savinucu radilice. Molim da potvrdite da li je ovo cest slucaj, te kakve su opasnosti pri daljoj eksploataciji, odnosno što je sve nužno odraditi da se ovo riješi.
ODGOVOR:
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - NISAM "PICAJZLA", ALI....

Datum objave: 28.07.2006 11:54:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Vectru B 2000g, 20DTI 16V, motor Y20DTH 100Ks i sve do sada sam bio jako zadovoljan sa autom. Prošle godine se temperatura motora pocela prebrzo podizati na 100C.Inace idem na redovite servise sa autom i na zadnja dva servisa sam naveo tu grešku, ali me ocito nitko nije uzeo za ozbiljno.Na autocesti se to pocelo pojavljivati ove godine pa sam potražio pomoc u servisu. Oni su testirali auto i donesli zakljucak da je i dalje sve u redu.Sve bi to bilo krasno da mi nije jednog dana zakuhao na sred ceste. Naravno, platio sam vucu do servisa i ostavio im auto da nešto ucine.Promijenili su termostat, pa kiler te na kraju termoprekidac. Ispitali su dihtung na glavi motora i tvrde da je ok.Auto je ostao i dalje isti kao što je bio, te u servisu tvrde da samo kazaljka nešto krivo pokazuje, ali da je temperatura auta u redu.
Obišao sam cetri ovlaštena servisa (Bacic,PSC i Hadrovica te zadnje AutoKnez) da bi me uvjerili da je auto ok. Ne vjerujem u njihove price, jer kada se vozim po autocesti kazaljka i dalje stoji na 100 te kada se zaustavim i izadem iz auta ventilator konstantno radi. Vec kada su napamet mijenjali sve ove stvari rekao sam im neka tako ucine i sa vodenom pumpom, ali svi uporno tvrde da nema šanse da ona ne valja.
Više ne znam što napraviti i lagano sam vec lud od toga. Ispadam „picajzla“ dok mi opet ne zakuha negdje na cesti. Molim vas za savjet što mi je napraviti.
ODGOVOR:U ovom slucaju potrebno je napraviti još neke kontrolne radnje i po potrebi zahvate. Ako vozilo ima klimu potrebno je svakako provjeriti cistocu rashladnih rebara na kondenzatoru ( mora biti potpuno cisto ) , takoder je jako važno da je navedeni kondenzator tocno na svom mjestu ( ponekad nakon sudara zna biti pomaknut u stranu ) , kroz kondenzator prolaze silnice zraka te direktno odvode toplinu s hladnjaka . Potrebno je takoder provjeriti pumpu za vodu . Protok kroz gornju i donju cijev hladnjaka mora biti dobar . Motor ne smije nabijati kompresiju u rashladni sustav . Ako je sve ovo u redu tada motor na otvorenoj cesti ima temperaturu 90°C i manje .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA-G 2,0 DTL , 82 KS , 1999.- SENZOR I GLAVČINA

Datum objave: 25.03.2011 00:58:12
Slika
PITANJE: Dali je tacno,da bi se promjenio senzor za abs na prednjem kotacu, mora da se mijenja kompletna glavcina i ako je ona ok.Kažu da se samo senzor ne moze zamijeniti,malo mi je to cudno,kao i tvrdnje ovdašnjih servisa da su pumpe visokog pritiska na ovim modelima loše,i da dosta cesto otkazuju što zbog loše kvalitete goriva.
ODGOVOR:Senzor ABS-a radi u paru sa nazubljenim vijencem ( rotofonika ) i zajedno cine jednu cjelinu . Ako je oštecen nazubljeni vijenac ( sastavni dio glavcine ) mijenja se kompletna glavcina . Ukoliko postoji kvar i oštecenje na samom senzoru mijenja se sam senzor . Nekada postoji oštecenje na jednom i drugom dijelu te je neophodno zamijeniti i senzor i glavcinu . Da tocno je da loše gorivo oštecuje dijelove pumpe visokog pritiska .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - BIJELI DIM

Datum objave: 28.07.2006 11:12:00
Slika
PITANJE: Moj se katalizator raspao i zaccepio auspuh (zadnji lonac ) i sad poslije mijenjanja turbine i mjeraca mase zraka, vadjenja ostataka odnosno samo mrežice koja je ostala od katalizatora mi dimi na auspuh bijeli dim i to tako puno da u grad s njim ne smijem ici jer svi mi trube, sad ne znam šta da radim. Takodjer auto još ne ide kako bi trebao ici , moj a4 ima 150000 tis km .
ODGOVOR:Problem koji navodite nema povezanosti s katalizatorom. Postoje dva bijela dima koji se mogu vidjeti na ispuhu , jedan od njih je izrazito bijele boje i vidi se kao oblak vodene pare . Takav dim je znak prisutnosti rashladne tekucine u cilindru a znak je oštecenja brtve glave ili same glave motora . Drugi dim je nešto tamniji i ima izrazito neugodan miris po izgorenom motornom ulju . Ovakav dim je znak prisutnosti povecane kolicine ulja u cilindru a to znaci neispravnost klipnih prstenova ili havariju jednog od klipova ili cilindara . U oba slucaja potrebno je najprije napraviti odgovarajucu defektažu a zatim demontirati glavu ili glave motora .
na vrh Povratak na vrh