Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 15.02.2012 08:40:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam problem. Nime, vozim oktaviju karavan 2010. g.p. motor 1.968 d. Iznenada u toku vožnje pojavila se smetnja prilikom dodavanja gasa. Ne može da pređe 2.000 obrtaja niti brzinu preko 35 km/h. Zbog niskih temperatura u servisu su mislili da je zaledila nafta, međutin nakon noći provedene na kravljenju ni to nije pomoglo. Molim Vas za mišljene i savjet oko popravke. Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može izgubiti snagu radi slijedećih razloga : nečist rezervoar, filteri, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor temperature goriva, električna instalacija motora. Osnovni zadatak Vašeg servisa je da pregleda vozilo i da koristeči sve metode ispitivanja otkrije kvar i uz Vašu suglasnost kvar otkloni .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA EASYTRONIC - GREŠKA AUTOMATSKE KOMANDE MJENJAČA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:18:26
Slika
PITANJE:

OP-COM - KW2000 Communication Window> 2001|Corsa-C|Transmission|Easytronic (MTA) P0725 - Engine Speed Signal Range/Performance (08) - Present Postovani Gospodine Meicu Ovu gresku mi izbaci prilikom provere menjaca dali bi bili ljubazni da mi objasnite u cemu je problem posto izbacuje F na displeju automobila?

ODGOVOR:

Očitana greška ukazuje na neispravnost senzora brzine vozila koji se nalazi na mjenjaču . Slovo F koje se pojavljuje na zaslonu instrument ploče samo znači da u sustavu transmisije ( mjenjača ) postoji greška F = Fault = greška . Neposrednim uvidom i ispitivanjem na samom vozilu treba točno utvrditi što je neispravno i tek tada se može pokušati otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - JAKO VELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:06:16
Slika
PITANJE:

Dobro vece molio bih vas da mi pomognete jer imam opel astru GCC 1.6 16v 62 KW 108000 je presla,auto mi fino radi,ne pregrijava se,uredno servisiran,koristim WURTH 10-40 ulje,samo mi trosi puno ulja na 1000-1200 km potrosi 1,5 l ulja,otisao sam kod automehanicara rekao mi je da treba da poravna glavu motora jer je od pregrijavanja mozda otisla jer mi se prije nekoliko mjeseci pokvario hladnjak pa sam kupio novi,to mi je uradio znaci poravnao galvu motora i promjenio sto se treba promjeniti,ali i poslije toga mi trosi pa mi kaze da bih trebao sada da promjeni karike jer samo jos njih nije promjenio a kaze da je i njemu cudno sto ovako dobro i ocuvanom auto je otislo to sve, sta mi vi savjetujete,hvala vam puno unaprijed!

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je prevelika . Takvo stanje se mora rješiti . Potrošnja ulja na Vašem vozilu nastaje na dva načina . Prvi način je kroz vodilice ventila ( to je valjda Vaš majstor napravio kada je skidao glavu motora ) a drugi način je na klipne prstenove i cilindre . Kada se to bude radilo treba paziti i utvrditi koliko je istrošenje cilindara . Ako je istrošenje na cilindrima preveliko , klipni prstenovi neće pomoći . Tada se radi obrada bloka motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 D - NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 14.02.2012 16:20:38
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu.Imam pitanje za vas,moje auto je fiat punto 1.9 dizel 2003 godina.Problem je u tome sto ujutru kada ga palim pojavi se crvena lampica auto upali ali nema nikako gasa i auto trokira i baca bijeli dim.Podrugi put kada zaverglam auto upali i izgasi se lampica i auto radi normalono.Prilikom voznje kada se ubaci u trecu i cetrvrtu brzinu neko vrijeme dođe do trzanja auta,a sada u koju bilo brzinu da je ubacen trza.Sada kada su nastupili hladni dani i minusi auto nece da upali nikako tj.auto upali i odmah se izgasi.Molim vas da mi odgovorite na ovo pitanja da bih znao o cemu je rijec POZDRAV.....

ODGOVOR:

Radi teškoća koje ste opisali potrebno je detaljno pregledati sve što ću navesti : filter goriva, nečistoča u rezervoaru, prisutnost zraka u gorivu, grijače, dize, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, senzor položaja pumpe, visokotlačnu pumpu, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , senzor radilice, upravljačku centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 1,2 i. - PROBLEMI OD PRVOG DANA ?

Datum objave: 14.02.2012 15:32:59
Slika
PITANJE:

Fiat Punto 75ELX, 1.2, 98 GOD. Imam problem sa Puntom. Moj otac je kupio novi auto u fiat salonu, prvi smo vlasnici automobila već 13 godina, skoro toliko traje problem sa elektronikom. Kada palim auto, uključim kontakt, ponekad se ukljući ventilator hladnjaka(hladan auto) i istovrmeno se upali lampica koja regristrira kvar sustava za ubrizgavanje. U početku je to bio jedini problem, dok mi u zadnje vrijme kad dam kontakt, upali se lampica ( kvar sa ubrizgavanjem ) ukljući se ventilator hladjaka , i oslabi mi struja, nešto mi izvuće struju preko noći iz akumulatora.Znalo mi se dogodit da auto ne može upalit zbog slabe struje, nako par sati upali, kao da mu se struja vrati. Akumulator je star 1 god. Bosch 44 Ah, 440 A. To se događalo i sa prijašnjim akumulatorom. Ja sumljam da je problem sa ECU centralom. Auto je bio više puta na dijagnostici, uvjek je pokazivao da je greška u indikatoru temperature. Stavljen je drugi indikator i opet ista stvar, doduše taj drugi indikator nije bio orginal o punta, jer moj auto ima indikator sa tri pina, a za moju verziju ne postiji takav indikator. Probo sam sa iskapčanjem indikatora kada se upali ventilator, ventilator se ne gasi. ECU centrala isto nije orginal za moju verziju, nego je od fiata brava, to mi je rekao električar koji je skidao centralu. Na centrali je našao nekoliko grešaka na hardveru koje je ispravio, nakon nekog vremena opet isti problem. Uza sve to auto mi je znao otići u turažu, skakanje okretaja, ponekad slabo vuće kad dođe na točno 3000 okretaja u minuti. On je došao sa greškom iz tvornice. Zanima me vaše mišljenje ? Namjerevam zamjeniti Ecu centralu. Hvala unaprjed na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , vozilom se nisu bavili pravi stručnjaci i majstori svoje profesije nego improvizatori i nedovoljno stručni automehaničari. Vaše vozilo nije ništa specijalno u odnosu na druga vozila koja su mnogo složenija a ipak se uredno servisiraju i dijagnosticiraju . Bez obzira na sve nestručne radove , vaše vozilo se može najprije ispitati , dijagnosticirati, otkriti kvarove, predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvarove .

na vrh Povratak na vrh

LANCIA THESIS 2,0 T - MOTOR IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 13.02.2012 17:41:59
Slika
PITANJE:

imam LANCIA THTSIS 2.0T 185ch benzin godina proizvodnje 2004 i imam sledeci sa vucom nece da vuce izgubijo sam vise od pola snage sto se tice potrosnje moglo bi se reci da je ostala ista. uplalila se lampica i spojio sam na kopmijuter i on mi je otkrijo ovako pise TURBO/VISOKI PRITISAK/ULAZ pregledo sam sve kablove sto se tice zraka i sve je u redu mijenjo sam i sve senzore sto imaju na tim crijevima i jos jedan ventil ali nista se nije promjenilo kada ponistim gresku sa konpijuterom i idem da probam auto je u redu ima vucu i cim ja malo preforsiram vozilo odam mi se upali greska i auti izgubi snagu nije bitno jeli to bilo na uzbrdici ili na ravnome samo nek malo preforsiram auto nada se upali i ja stvarno neznam sta da vise mijenjam pa bi vas molijo za odgovor unapred fala

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu uzrok radi kojega motor nema snage je preveliki tlak turbine. Kada tlak turbine postane veći od dozvoljenog , upravljačko računalo motora ECU smanji snagu motora kako ne bi došlo do oštećenja motora ( safe mode ) . Moguće neispravnosti su ; senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PUNO TROŠI PO GRADU ?

Datum objave: 13.02.2012 17:02:51
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav.Imam problem s prevelikom potrošnjom goriva,radi se o A4,TDI,96Kw.2003g.Naime,gradska potrošnja,kraće relacije(4,5 km.)troši oko 12-13 litara,a na otvorenoj cesti troši normalno, oko 7-7,5 lit.Motor normalno pali,ne troši ulje,ubrzava normalno,kompesija na sva 4 cilindra je oko 29,30,filteri novi,senzor protoka zraka novi,termostat u redu,tlak turbine normalan ali on po gradu i dalje jednostavno puno troši.Zadnje mjerenje potrošnje bilo je 10 lit. - 75 pređenih km. po gradu.Molim Vas vas stručno mišljenje,te da li je taj problem moguće riješiti kod vas?Hvala unaprijed na odgovoru...

ODGOVOR:

Ako bi išli normirati potrošnju goriva u bilo koji VAG servis , tada bi se test potrošnje goriva radio na točno propisani način . Motor bi morao biti zagrijan na radnu temperaturu, cesta bi morala biti suha , broj okretaja motora točno određen , ventilator grijača smije raditi samo u prvoj brzini, pojedini grijači moraju biti isključeni ( stakla , sjedala ) ,  vožnja u četvrtom ili petom stupnju prijenosa, vanjska temperatura iznad +5 °C . Na taj način bi i Vama potrošnja goriva bila manja . Isto tako bi potrošnja kroz grad mogla biti iznatno veća ( vožnja stani-kreni, korištenje svih potrošača, dugo stajanje na brojnim semaforima, klizav kolnik ) . Osim navedenog na potrošnju utječu i slijedeći objektivni faktori : mehaničko stanje motora, stanje guma, kočnice, stanje diza, stanje upravljačkog sustava motora, djelomično začepljenje usisnih kanala, djelomično začepljenje auspuha, stanje i učinak turbine . Prema Vašoj subjektivnoj procjeni moguće je da Vam se čini da je na vozilu sve u redu ali ipak nije . Vremanom su nastale promjene i neka istrošenja . Ukoliko ipak smatrate da je potrošnja goriva povećana , možete obaviti test motora, dijagnostiku i ispitivanje diza .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI - ČESTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.02.2012 15:18:26
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001. godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 145 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Molim vas pomagajte, unaprijed hvala, pozdrav!

ODGOVOR:

Ako su dobri akumulator i elektropokretač provjerite slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, sustav grijača ( grijače, kontrolni modul grijača ) , senzor temperature motora, relej grijača . Nakon toga po potrebi provjerite : dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - LOŠ RAD MOTORA NAKON KRIVOG GORIVA ?

Datum objave: 13.02.2012 14:47:33
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meic! Posjedujem Vozilo Opel Vectra 1.9 cdti, prilikom zadnjeg tocenja goriva, greskom je prodavac nasuo u rezervoar benzin! Nakon desetak minuta rada motora, auto je poceo da trza i da se gasi! Kada se ugasio, logicno nismo mogli upaliti auto, dok nismo istocili benzin! Nasuo sam dizel i odmah je upalio, ali i dalje auto trza! Moje pitanje je, posljedice i moguci kvarovi koji su mozda nastali prilikom tocenja benzina i sta raditi dalje, jer mi automobil za sad nikako ne radi normalno!!! Unapred zahvalan...

ODGOVOR:

Nakon što ste izvadili benzin iz rezervoara, filtera goriva,  cijevi dovoda goriva, visokotlačne pumpe , Rail-a , motor je trebao normalno upaliti . U prvim trenutcima rada mogao je i nemirno raditi . Nakon nekoliko minuta rada motor je trebao početi normalno raditi . Ako to sada nije tako , potrebno je ispitati visokotlačnu pumpu, dize, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 i.16V - DOBRO IDE ALI PUNO TROŠI ???

Datum objave: 12.02.2012 10:59:20
Slika
PITANJE:

Imam Ford Mondeo MK1 1995. godište, 2.0 16v benzinac - 136 KS. Problem je sljedeći: puno troši, u lokalu blizu 20 litara bezolovnog. Motor uredno radi, ne preoizvodi čudne zvuke, vibracije, odlično vuče, ne trokira, mirno radi u leru, ne guši se na nižim obrtajima, uredno se pali uvijek iz prve. Išao sam u servis da majstor pokuša preko dijagnostike, međutim kažu mi da ne mogu uraditi dijagnostiku motora za ovo godište. Zato vas molim da mi probate odgovoriti šta bi mogao biti uzrok ovako visoke potrošnje. Po fabričkoj deklaraciji i po priči drugih vlasnika, trebao bi da troši oko 11 litara u gradskoj vožnji. ovo kod mene je baš katastrofa. Nadam se brzom odgovoru. Unaprijed hvala. Milan iz Banja Luke.

ODGOVOR:

Po Vašoj želji navesti ću uzroke radi kojih motor troši puno goriva a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, začepljenje usinih kanala, začepljenje katalizatora, propuštanje na usinom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, regulator tlaka , injektori, senzor ECT, senzor MAP, senzor IAT, senzor TPS , senzor bregaste osovine , lambda sonda, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, ECU centrala ) , sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 - NIJE GREŠKA MAJSTORA !

Datum objave: 12.02.2012 10:09:04
Slika
PITANJE:

nedavno sam mjenjao plivajuči zamajac na toyoti rav 4, te sam umjesto plivajučeg stavio fiksni zamajac, jer je znatno jeftiniji, medjutim sada mi auto trza pri vračanju iz veče u manju brzinu, majstor sto mi je radio je štimao kvačilo ispod volana te sad manje trza ali nije ni blizu kao prije a on pojma nema i veli da če to leč da malo vozim itd. šuplja politika, možete li mi reč dali se to može uštimati na kvačilu ispod volana, ili je to on nešto loše uradio, postavio jel moguče da je nešto loše postavio, jer auto normalno ide, neznam ni sam sta da radim hvala na odgovoru

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije pogriješio majstor nego Vi osobno . Zamašnjaci s dvije mase ( plivajući kako Vi kažete ) se ne ugrađuju bez razloga . Takvi zamašnjaci absorbiraju ( neutraliziraju ) vibracije motora i vibracije rotirajućim masa mjenjača . Klasična spojka to nije u stanju napraviti . Ugradite ponovo odgovarajući zamašnjak s dvije mase i odgovarajuću spojku i riješite navedeni problem . Na žalost kvaliteta ima uvijek svoju cijenu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI -PROBLEMI S PALJENJEM ?

Datum objave: 11.02.2012 19:09:18
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001.godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 146 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Pomagajte, hvala pozdrav

ODGOVOR:

Vašim vozilom setreba baviti jer kvar nije tipičan . Mogući uzroci su : električna instalacija i konektori ( moguć pad napona ) , mehaničko stanje motora, zrak u sustavu goriva, kontrolni modul grijača, relej grijača, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,4 i. 16V - KATALIZATOR ?

Datum objave: 11.02.2012 19:01:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, molim Vas da mi pomognete riješiti problem. Imam Renault Clio 2 2003. god. 1,4 16v sa ugrađenim plinom. Raspao mi se katalizator(zveči). Čuo sam da je novi skup pa su me prijatelji savjetovali da ga izvadim i umjesto njega stavim običnu cijev. Neznam što se onda dešava sa potrošnjom i lambda sondom. Kako riješiti moj problem a sa najmanjim ulaganjem? Hvala Vam unaprijed na nesebičnosti i savjetima kojima pomažete. Ivan Raič

ODGOVOR:

Postoje i zamjenski katalizatori koji nisu skupi ( oko 800,- kn ) . Takvo rješenje je u svakom smislu kvalitetno jer će ispravno raditi i lambda sonda i biti će dobri ispušni plinovi kada motora radi na benzin .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,3 S - NEĆE DA RADI NA LERU ?

Datum objave: 11.02.2012 15:28:19
Slika
PITANJE:

ljudi dajte neki koristan savjet molim vas imam problem sa golfom 1.3 benzin nece da radi na leru,zamjenio karburator auto radilo 5 dana i opet isto poslije mi zamjenili glavu motora sa ventilima jer je kazu bila slaba kompresija opet radilo par dana i opet isto ja vise nemam para da bacam do sad sam dao 400 maraka a nista mi napravili nisu,auto vuce dobro ali kad usporavam i kad stajem dok pustim gas odma se ugasi

ODGOVOR:

Morate pronaći kvalitetniji servis koji će znati popraviti Vaše vozilo . Najčešće neispravnosti su : karburator, propuštanje na usinoj grani, uljne pare iz motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, nečist rezervoar za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 11.02.2012 15:08:58
Slika
PITANJE:

Vozim Škodu Octaviu 2,1.6, 2005 g, sa prijeđenih 50000 km. Prilikom vožnje po autocesti upali mi se žuta kontrolna lampica u obliku motora.Kod lokalnog majstora na dijagnostici izbrišemo grešku i auto može po gradu voziti tjednima da se lampica ne upali.Ali čim odem na autocestu nakon nekih 10-20 kilometara lampica se upali. Pod greškama piše lambda sonda slaba smjesa benzina ili prekid dovodnog voda.I sada nakon nekih dva mjeseca auto mi prilikom prvog jutarnjeg paljenja nemirno radi i kad se umiri dalje je sve u redu, primjetio sam da mi više troši i bio sam na eko testu i auto nemože proći. Dali je stvarno lambda sonda nakon tako malo prijeđenih kilometara ili je nešto drugo.Hvala

ODGOVOR:

Najprije morate znati da se samo neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu može znati da li je neki dio ispravan ili neispravan a to isto važi i u ovom slučaju kada pitate za lambda sondu . Ne postoji realna mogućnost da ja osobno  na udaljenosti od 150 km utvrdim da li je lambda sonda na Vašem vozilu neispravna ili ispravna . Druga važna činjenica je da se pojedini kvarovi nikako ne mogu riješiti ( popraviti ) brisanjem greške iz memorije upravljačkog računala motora . Treča činjenica , normalno je da Vam motor više troši i slabije ide jer kvar ( ma koji on bio ) na vašem vozilu treba otkloniti a ne izbrisati . Za detaljnije informacije i prijedlog rješenja možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ???

Datum objave: 11.02.2012 14:28:18
Slika
PITANJE:

Imam Opel Vectru 2.0 DTI 16V i nitko mi ne može točno ustanoviti kvar motora a simptomi su sljedeći;auto normalno upalim i do 2000 okr radi normalno a iznad toga nemogu više dići okretaje. Na dijagnostici očitava grešku pod šifrom P1220 tj greška u regulaciji količine goriva.Molim za savjet.Hvala.

ODGOVOR:

Naveli ste da motor ne može postići brojeve okretaja a to znači da nema snage . Naveli ste i da nitko nezna što je neispravno . S Vašom tvrdnjom se ne slažem jer ste možda tražili mišljenje Vaših lokalnih majstora i nikoga više .  Ovoga časa mogu nabrojiti točno 34 moguća uzroka radi kojih motor nema potrebnu snagu . Naravno da nema smisla da ih posebno navodim jer Vam to ne bi koristilo . Na Vašem vozilu bih najprije napravio kompletnu dijagnostiku motora i tada bih točno naveo sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALTEA 1,9 TDI - GRIJAČI ?

Datum objave: 11.02.2012 14:10:06
Slika
PITANJE:

poštovani, posjedujem seat alteu 1.9 tdi, 105 ks, 2005 god. na dijagnostici mi je očitano da mi ne rade 3 grijača ali mi se lampica nije upalila. na hladnom (-10) teže upali (motor jako trese tek nakon nekoliko sekundi se stabilizira i radi normalno a kad je toplo pali bez problema). jeli to posljedica grijača i gdje se oni nalaze? hvala

ODGOVOR:

Ako imate povjerenja u osobu koja je radila dijagnostiku i utvrdila neispravnost , nije mi jasno zašto ne zamijenite sva četiri grijača i tako riješite problem paljenja. Svi grijači se nalaze na glavi motora u neposrednoj blizini diza .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 2,0 TURBO - MOTOR DOMI, PUNO TROŠI, LOŠE RADI ?

Datum objave: 11.02.2012 13:54:59
Slika
PITANJE:

Imam problema sa fiat tipom, medutim u njega je naknadno ubacen 2.0 turbo motor iz fiat coupea-onaj sa sperom noviji model. Desava se to da ima problem pri samom paljenju, kad upali previse dimi na auspuh(prebogata smjesa), doslovno popijie benzin za sekund, često i znaju otici svjecice, bit ce kako ga preljeva benzinom.Sad jel moguce da i svejecice pregoru?E da trenutni tlak na rampi benzina je 2.5bara.. Molim pomoc, neznam odakle krenuti...

ODGOVOR:

Ako je na Vaše vozilo ugrađen motor koji ste naveli , uz to je morala biti ugrađena i ECU centrala motora koja podržava rad takvog motora . Podrazumijeva se da su na motoru i odgovarajući senzori, davači, aktuatori , električna instalacija . To znači da kompletan sustav upravljanja motorom mora biti isti kao što je bio i u vozilu Fiat Coupe .  Ako je sve to tako onda mogu navesti moguće uzroke radi kojih motor dimi , previše troši loše radi . Potrebno je ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav ) , ispravnost injektora, regulator tlaka goriva, količinu goriva ( otvorenost injektora ) , senzor položaja leptirastog ventila, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, ispravnost leptirastog ventila, senzor tlaka zraka u usisnoj grani, senzor temperature zraka u usisnoj grani, lambda sonda, električna instalacija motora, senzor bregaste osovine, senzor radilice, regulacioni ventil turbine, upravljačka centrala motora ECU . Ako ste u mogućnosti ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.02.2012 13:26:52
Slika
PITANJE:

Radi se o motoru 1.8 16v benzinac 115Ks mjenjac automatik. Ford mondeo mk1 1994 godina, koji zimi teže pali malo vergla kod se zeli ugasit moram dodat gasa da pokrene motor neznam dali je do anlasera,kad pokrnem onda radi mirno u leru nekih 25min i onda ponovo anlasujem upali bez problema dok se zagrije motor, inace su svjecice nove i kablovi svjecica i filter goriva nov, maf senzor ociscen, e sad ne znam sto je uzrok da pali tesko po zimi na hladnom startu dok -7c vani bio bi zhvlan ako bi mogo dobit svajet o cemu se radi.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije morate ispitati u kavom stanju je akumulator i elektropokretač . Ako su te dvije stvari u redu , radilica motora se okreće sa više od 120 o/min prilikom startanja motora. Tada nema ni velikog pada napona na pojedinim senzorima motora. Ostali mogući uzroci su : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, MAP senzor, kvaliteta iskre na svjećicama, tlak goriva, injektori , mehaničko stanje motora. Naravno da se točan uzrok može saznati nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 1,2 i. - TEŠKO ŠALTANJE ?

Datum objave: 10.02.2012 21:14:49
Slika
PITANJE:

Imam punto 1 Neće iz 1 brzine u 2 i iz 3 u 2 brzinu i to samo pri temperaturi nižoj od -5 i dok se auto kreće.Na mjestu dok se ne kreće prebacuje normalno i u vožnji nakon pređenih 3-4 kilometra sve normalno radi. Kada je toplo vrijeme sve normalno radi. Nečuje se nikakvo struganje niti kakvi drugi zvuci nego jednostavno neće u brzinu .Ulja u mjenjaču ima. Na autu nije ništa novo rađeno 1 god i problem je nastao padom temperature. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Niska temperature stvara mnoge probleme u tehnici motornih vozila . Problemi sa otežanim šaltanjem nastaju zbog dotrajalosti spojke , zbog mehanizma za šaltanje brzina , zbog istrošenja u mjenjaču . Za sve to su krive niske temperature . Stanje bi s epopravilo ugrdnjom nove spojke i doradom na mehanizmu za šaltanje brzina .

na vrh Povratak na vrh