Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA - TORZIONE OPRUGE ?

Datum objave: 08.02.2012 17:52:10
Slika
PITANJE:

hteo bi pitati imam renault lagunu 2000bgodiste .imam problema sa zadnjom torzijom pala je do dole drzise na amortizerima kako da resim taj problem kako da je stelujem kakav je princip sta je potrebno da se uradi da bi resio taj problem ... i dali mozete da mi objasnite kako da ga resim sam UNAPRED HVALA...........CEKAM VAS ODGOVOR

ODGOVOR:

Ako niste nikada radili zadnji ovjes onda nemojte ni sada jer je za to potreban odgovarajući alat , radni uvjeti i tehničko znanje . Takve poslove možete naučiti jedino kada obavite praktičnu nastavu u  nekom servisu . Odgovor nija ohrabrujući za Vas ali to je realnost . Pojedina znanja i vještine ne možete steći putem dopisa ili kratkog objašnjenja .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - MOTOR IZBACIO ULJE ?

Datum objave: 08.02.2012 17:31:02
Slika
PITANJE:

Imam jedno pitanje za majstora Meica posto vidim da je expert za Forova vozila.Imam Ford Mondeo TDCI,2003 godiste,2000 ccm i 85 kw,automatik. Motor automobila je dobio turu i izbacio ulje.Nakon toga motor vergla ali nece da upali.U takvom stanju je ostavljen.Interesuje me moguci uzrok kvara.Unarijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Najčešći uzrok radi kojega motor ode u prekomjerni i nekontrolirani broj okretaja ( ibertura ) je motorno ulje koje dospije u cilindar. To se događa kada je oštećen jedan od klipova, kada je oštećen cilindar , kada je oštećena turbina. Mogući kvarovi su svi koje sam već naveo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 JTD - TEŠKO PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 08.02.2012 17:24:28
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Stilo SW JTD 2005. U zadnje vrijeme ponekad pravi probleme kod paljenja. Upali normalno, ali se ugasi, i nakon toga neće. kod pokušaja paljenja ispušta bijeli dim, pa crni dim i onda bez veze upali. To se zna desiti kada mi se slučajno ugasi kod kretanja(npr kad se pusti kvačilo, te isto tako kod ponovnog paljenja ne upali odmah, ili ako upali nema snagu. U servisu su mi rakli da je možda gorivo,ali to mi se desilo više puta. Hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije krenuti od najjednostavnijih stvari i ispitati : filtere, čistoću rezervoara, prisutnost zraka u gorivu . Nakon toga : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, senzor radilice, relej dobavne pumpe, dize, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora. Nakon stručnog i pažljivog ispitivanja uzrok će se sigurno pronaći .

na vrh Povratak na vrh

DAIHATSU FEROZA 1,6 - MIJEŠA SE BENZIN I MOTORNO ULJE ???

Datum objave: 08.02.2012 07:56:46
Slika
PITANJE:

DAIHATSU FEROZA Postovani, molim vas da mi odgovorite na slijedece pitanje: imam daihatsu ferozu, unutra je motor od applausa 1.6, te su problemi slijedeci: motor u ljeti radi normalno, cim je vlaga pocne trokirat, dimi crni dim, kad se malo isturira radi normalno. Onda je poceo mjesati ulje i benzin, u karteru bude benzina. Probija na svijecicama i masti ih, uglavnom radi na dva ili tri cilindra. Zamjenio sam vec 3 kompleta svijecica, kablove, bobinu, rasplinjac, ulje, razvodnu kapu i dalje sve po starom. I na kraju je opet poceo mjesat ulje i benzin. STA BI MOGAO BITI UZROK SVEMU TOME? Hvala!

ODGOVOR:

Ako u motornom ulju ima benzina, za to mogu postojati dva osnovna uzroka . Prvi uzrok je neispravan rasplinjač i prevelika količina goriva koja ulazi u motor . Prevelika količina goriva ne može izgoriti u cilindrima i zato jedan dio goriva prolazi kroz klipne prstenove i miješa se s motornim uljem . Drugi način je kada je neispravna membranska pumpa za gorivo . Pumpa se nalazi na motoru a benzin prolazi kroz membrane pumpe i opet se miješa s motornim uljem . Treći uzrok nisam odmah spominjao jere je vrlo rijetki a događa se kada je neispravan jedan ili više klipova . U tom slučaju praktično nema kompresije i opet neizgoreni benzin dolazi u karter . Pregledajte sve što sam naveo . Ukoliko trebate detaljno objašnjenje i tehničke upute možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - TEŠKO ŠALTA U RIKVERC I PRVU BRZINU ???

Datum objave: 07.02.2012 22:20:16
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine molio bih ako mi možete pomoći oko problema sa mjenjačem koji ide otežano u rikverc a ponekad i u prvu brzinu znam da je spojka hidraulična i u posudi je nedostajalo ulja nadoloisam odgovarajuće ali je problem sa rikvercom idalje prisutan dali je moguće da u samoj gitribi nedostaje ulja i kako se ono provjerava automobil je prešao svega 90000 km radi se o audiju 80 b4 1,9 tdi 1993 g.vozilo je u ekstra sačuvanom stanju prvi sam vlasnik bitno mi je da znam kako se ulje u gitribi provjerava i kako se nadolijeva znam da je kod starih vozila postojao jedan čep koji je bio u nivou ulja pa kad ga ima onda bi se to ulje preljevalo na otvoru vijka a kod ovog tipa neznam način provjere i nadoljevanja inače auto dobro vuče i nema nikakvog proklizavanja na smoj spojci molim vaš odgovor i ujedno koristim priliku da vam se zahvalim u ime svih nas vozača pišem vam ovo po treći put ali bez odgovora veliki pozdrav vama i vašoj ekipi

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam Vam već odgovorio a sada ću ga staviti i na svoju internet stranicu u rubliku besplatni savjeti . Mjenjač se može otežano šaltati u rikverc i u prvu brzinu radi slijedećih razloga : loše odvajanje komande spojke ( hidraulični cilindri ) , dotrajala spojka, istrošenje na komandama za šaltanje brzina . Ulje u mjenjaču nije uzrok . Na bočnoj strani mjenjača se nalazi kontrolni čep za ulje u mjenjaču ( imbus 17 ) . Isti takav je na donjoj strani mjenjača za ispuštanje ulja iz mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - SIVKASTA MASA U EKSPANZIONOJ POSUDI ?

Datum objave: 07.02.2012 12:02:53
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav iz Bosne,imam jedan problem.Vozim ford fokusa 1,8 dizela 2002 god.U posudi gdje mi bude antifriz pojavljuje mi se gusti talog sivkaste boje.Ford ide jos dobro pali ok i ne trosi ulje.Ovim putem molim za savijet posto vidim da ste u ocima drugih i ocajnih spas za nase ljubimce na cetiri tocka.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Navedena pojava ukazuje na oštećenje brtvila glave motora . Napravite slijedeće : detaljno očistite ekspanzionu posudu , po potrebi zamijenite antifriz . Pratite dalje da li će se opet pojavljivati sivkasta masa . Ako se ista neće pojavljivati ne morate poduzimeti ništa . Ako se to bude pojavljivalo opet potrebno je ispitati i urediti glavu motora .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - ČUDAN ZVUK MOTORA I KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 07.02.2012 09:58:31
Slika
PITANJE:

pre pet dana sam Vam uputio dva pitanja na koje nisam dobio odgovor neznam zbog čega da li niste dobili e-meil ili šta je u pitanju neznam ? zato ću ponoviti moja pitanja na koje ću nadam se dobiti odgovor !!! 1.imam škodu fabiju 1.4 mpi 2001 godište benzinac i već duže vreme se pojavljuje ovaj problem koji ću izneti /napomena nevozim puno nedeljno jenom do dva puta ali svakog jutra kada idem da upalim motor prilikom startovanja čujem neko kleckanje ali samo provo palenje kada odmah ugasim motor i ponovo startujem više se ništa nečuje i tokom celog dana kada vozim to se ne čuje . ZNAČI SAMO PRVO JUTARNJE ILI DNEVNO PALJENJE !!!!!!!! 2.tokom leta kada upalim klimu radi normalno naštelujem je na odredjenu temperaturu i normalno hladi odjednom klima počne da duva vruć vazduh da se neda izdržati otvaram prozore ali nevredi onda stanem i igasim motor i ponovo startujem normalno hladi.bio sam u ovlašćenom servisu i na dijagnostici su nešto radili ali se posle izvesnog vremena ponovo javlja isti problem .u čemu je problem?????? Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete prilikom prvog paljenja nije zabrinjavajući ako isti nakon nekog vremena nestane . Zvuk može nestati radi : kanalnog remena altrenatora, radi gustog ulja motoru ( nije uspostavljen tlak ulja ) , radi gustog ulja u mjenjaču , radi vibracija ispušnog sustava.  Problem s klim auređajem najčešće nastaje radi neredovitog servisiranja klima uređaja . Mogući uzroci su : nedovoljna količina plina, ekspanzioni ventil , dehidrator, niski tlak kojega stvara kompresor . Svaki dan dobivam na stotine pitanja i nisam u mogućnosti odmah odgovoriti , zato treba čekati 3 do 6 dana na odgovor . Ako odgovor želite odmah nazovite me telefonom .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - VOZILO VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 07.02.2012 08:46:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine, vec duze vremena pratim Vas forum sa pitanjima i odgovorima i mogu Vam reci da je jedan od najboljih pa Vam se i ja javljam sa svojim problemom. Naime vlasnik sam Megana II 2004 godiste 1.5dci koga sam uvezao pre cetiri godine. Auto je presao 175000km. Imam problem jer vec neko duze vreme auto vuce u levu stranu.Na pravcu blago vuce u levo tako da uvek mora da bude korekcija na volanu. Prilikom polazenja iz mesta i prilikom stajanja volan se uvek zakrene u levo za par stepeni.Obilazio sam mnoge majstore u Srbiji i dobijao razlicite odgovore.Centriranje trapa je u redu, nema lufta u ni jednom delu prednjeg trapa, gume su probane i letnje i zimske i uvek isto. Na nekom forumu sam procitao da je to greska kod tih megana jer ima elektricni volan. Ja u to bas ne verujem.Posto u Krusevcu i okolini vise nema majstora kod koga nisam bio molim Vas da mi odgovorite da li postoji resenje za ovaj problem. Da dodam samo da auto nije nikad bio havarisan.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Vi sigurno znate činjenicu da se neki kvarovi mogu otkriti i defektirati samo neposrednim uvidom na vozilu . Bez mogućnosti pregleda Vašega vozila mogu samo navesti što sve može biti uzrok . Ispitajte slijedeće : prednje kočnice ( moguća blokada ) , poluosovina i homokinetički zglobovi , odstupanje dijagonala ( od prednjeg lijevog do zadnjeg desnog kotača i od prednjeg desnog do zadnjeg lijevog kotača ) , mehanički utjecaj zubne letve volana, nevidljiva deformacija na hvatištima prednjih ovjesa, utjecaj kotača ( nevidljive deformacije ) . Osnovni zadatak servisa je da obavi sva potrebna ispitivanja na Vašem vozilu , da otkrije neispravnost , da Vam predloži rješenje . Ako takav servis nemate u vašoj blizini , potražite ga negdje dalje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - PREKIDANJE MOTORA ?

Datum objave: 06.02.2012 19:16:36
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam Peugeot 407, 2007 god, 20 HDI 16V,i 104.000 km. Problem je poceo sa nekih 70.000 km, u voznji na svakih 500-800 km i prilikom promene brzine motor pocinje da trokira, i sve dok ga ne ugasim i ponovo upalim, ili nastavim sa voznjom i nakon 10-15 km prestanje trokiranje i radi normalno.Naravno posetio sam par mehanicara po preporuci ali sam zakljucio da Italijani nemaju pojma ako im kompjuter nesto ne kaze. Nema nikakve greske na kompjuteru kazu promeni centralnu, ocisti filter, jedan je cak i ocistio EGR ventil navodno prljav i zaista nakon toga prvo trokiranje se javlja nakon 2 km. Molim vas za neki savet jedino je ostalo da promenim sve gore pomenuto ili neznam ni sam.Hvala unapred.

ODGOVOR:

Vama je sigurno poznata činjenica da za otkrivanje konkretnog kvara treba imati mogučnost neposrednog uvida na vozilu i mogućnost ispitivanja pojedinih dijelova i komponenata. Ispitati treba slijedeće : čistoću rezervoara, filtere, prisutnost zraka u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, EGR ventil, FRP senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, ECU centralu motora. Neka gospoda u servisu ispitaju pojedinačno sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 1,9 TDI - SLABIJE UBRZANJE ?

Datum objave: 06.02.2012 19:07:48
Slika
PITANJE:

imam seat leona2001god.1.9tdi,90ks.oznaka motora je ALH.imam jedan problem rediovno kmi se desava kada npr normalno vozim na nekih 2000 o/min i pocnem da ubrzavam,tacnije potopim pedalu gasa dokraja on krene sa ubrzanjem ali negde priiblizno 3000 o/min kao da imam neko posustajanje i tad sporije ubrzava pa nakon 3200 o/min otprilike opet pocinje jace vuc!kao da mi dolazi u takozvani sejf mod na momenat ali kasnije opet sve normalno funkcionise!u cemu bi tu mogao biti problem na dijagnostici pokaze samo jednu gresku koja se svodi na senzor temperature goriva na bosh pumpi ali su mi za to u servisu rekli da nema znacaja u odnosu na moj problem...hvala unapred!

ODGOVOR:

Osnovni zadatak servis je da nakon pregleda vozila otkrije kvar i Vama predloži rješenje . Moguće neispravnosti su : filteri, nečisto gorivo, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - KAKO I KADA SERVISIRATI ?

Datum objave: 06.02.2012 16:52:18
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meicu. Ja vas potpuno razumem da imate puno posla i da vam stize puno pitanja, ali vidite ako nadete malo vremena za moje pitanje odgovorite mi. Mercedes c 200 cdi Posedujem Mercedes C 200 CDI godina proizvodnje 2000 W 202 snaga motora 75 kw - 102 ch manuelni menjac 5 brzina. Do sada je presao 99000 km. Kod ovih mercedesa se rade mali i veliki servisi na svakih 20000 km. Sada na 102000 km treba da radim mali servis. Zanima me da li se kod ovih mercedesa vrsi zamena ulja u menjacu i diferencijalu i ako se vrsi na koliko kilometara se vrsi. Unapred se zahvaljujem na odgovoru gospodine Meicu. Puno toplih pozdrava i zelja iz Brisela za vas i vas servis.

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo će mnogi reći da je kvalitetno što je točno . Isto tako će Vam reći da ne treba često raditi servise i mijenjati pojedine tekućine . Iz vlastitog dugogodišnjeg iskustva mogu reći da to nije tako . Ako želite da Vaše vozilo traje što duže , da ima što manje kvarova onda bi na Vašem mjestu radio drugačije . Redovni servis vozila bi radio svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . Na tom servisu bi mijenjao ulje u motoru i sve filtere . Isto tako bih obavljao i druge potrebne radove i kontrole ( kočnice, istrošenja, ostalo po potrebi ) . Sve ostale tekućine ( ulje u mjenjaču, ulje u diferencijalu, ulje u kočnicama, antifriz ) mijenjao bih svakih 60.000 km ili svake dvije godine ( što prije dođe ) . Svrha svega što sam naveo je pouzdanost , kvaliteta i trajnost vozila a to je sigurno u Vašem interesu .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,2 i. 12V - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 05.02.2012 12:54:18
Slika
PITANJE:

Imam jedan problem, radi se o VW Polo 1.2 12v ,2003.g, auto ima 210 000km, dakle, na leru cudno radi, trese, dok je u voznji sve sasvim normalno. Da li je moguce da je problem EGR ventil?? ili nesto drugo? HVALA.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda vozila . Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva , nečisti injektori, regulator tlaka goriva, filteri, aktuator minimuma, ECT senzor, senzor položaja zaklopke snage, ventil rezervoara EVAP, lambda sonda, MAP senzor, IAT senzor, razlika u tlakovima kompresije, električn ainstalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 i. - ZAŠTO MOTOR TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 05.02.2012 12:43:18
Slika
PITANJE:

Imam pitanje u vezi pasata 5 97 god 1,6 motor benzinac troši mi ulje na 1000 kilometara 1 litru ulja zamenio sam gumice ventila i opet isto šta je uzrok toga i koliko bi me koštala popravka nigdje ne razbacuje ulje vani motor je suh Unapred hvala Pozdrav

ODGOVOR:

Potrošnja ulja na Vašem vozilu se događa radi istrošenih vodilica ventila i radi istrošenih klipnih prstenova . Dakle na motoru treba obaviti kompletno uređenje glave motora i uređenje sustava klip-cilindar . Ako je cilindar istrošen više od normale klipni prstenovi nisu rješenje . U tom slučaju je potrebno napraviti obradu cilindara i ugraditi nove veće klipove . Na taj način ćete dugoročno riješiti problem s motorom .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 05.02.2012 12:37:08
Slika
PITANJE:

Zdravo!zelio bih vam postaviti jedno pitanje imam forda eskorta 91 god.prije pola godine mi je pukao remen zupcasti u voznji da skratim promijenio sam mu ventile posto je jedan bio iskrivljen vodenu sve spanere i sve dihtunge ali mu nisam mijenjao karike pa mi se sada javljaju problemi prvi problem je bio da je prije mjesec dana poceo da trosi ulje svako 15 dana uspem pola kila ulja nakon toga je poceo nakon neke voznje stanem na semaforu ubacim u ler a nakon desetak sekundi pocne da ga nesto gusi i ugasi se ,pa nakon toga se pojavio problem paljenjau jutro treba jedno 15 puta da ga verglam i nakon toga kad upali iz auspuha izbaci crni dim koji izbaciva sve dok se auto ne ugrije. pa bih vas zamolio da mi date neki savjet i da mi kazete dali trebam raditi generalnu motora. unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba svakao najprije urediti mehanički sustav motora . To znači da riješite problem s potrošnjom ulja i s kompresijom . Nakon toga po potrebi riješite i druge nedostatke ako postoje . Najčešće su to problemi sa sustavom za dobavu goriva  i sustavom paljenja .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 T - TVRDA KOČNICA KADA JE HLADNO ?

Datum objave: 05.02.2012 12:32:21
Slika
PITANJE:

Imam Passata5 1.8T 110 KW benzin, proizveden u 11 mjesecu 2001 god. Problem mi se pojavio kad je vrijeme postalo hladno preko 7 stepeni u minus,koćnica mi postane jako tvrda kao beton, jedva da mogu zakoćiti! Čim se temperatura vani spusti ispod minusa koćnica radi normalno. Zamijenio sam prednje i zadnje diskove za koćenje, promijenio sam ulje u koćnicama, no isto mi se i dalje dešava. Ne znam dal je sad do koćionog cilindra ili do serva ili pak nečeg trećeg... Interesuje me i ako znate kolike su cijene polovnih i novih koćionih cilindara i serva za ovog passata? Takodje me interesuje koliko bi me kod vas odprilike došao popravak? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba provjeriti sva kočna kliješta , po potrebi razraditi kako ne bi bilo blokiranja. Uz to treba provjeriti i sve flaksibilne cijevi kočnog sustava, glavni kočni cilindar, regulator tlaka kočenja . Na kraju treba ispitati i utjecaj servo uređaja kočnice . Ne bavim se nabavom ni prodajom rabljenih dijelova. Cijenu popravka bi Vam mogao reći nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - KADA JE HLADNO NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 04.02.2012 13:11:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic POMAGAJTE!!! Posjedujem Pezo 406 2.0 HDI 110 ks 2003 god. Imam problem sa paljenjem kada je hladno.Dok su temperature u plusu auto pali bez ikakvih problema.Kada je pala temperatura ispod nula ne pali nikako.Par puta sam probao da se pomognem sa kablovima i auto je upalilo bez problema.Kada upali i odradi 1 min kasnije pali bez problema.Akumulator je savrseno ispravan i najnormalnije vergla ali ne dobija gorivo.

ODGOVOR:

Ako motor pali uz pomoć kablova tada nema razloga za zabrinutost . Mogući uzroci su samo akumulator . Nakon toga po potrebi provjerite i stanje elektropokretača . Prilikom startanja motora dolazi do velikog pada napona , pojedini senzori i davači nameju ispravan radni napon i zato motor ne pali  .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - DA LI JE POTROŠNJA POVEĆANA ???

Datum objave: 03.02.2012 18:40:31
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vlasnik sam citroen xsara picasso (2002. godina, prešao 81.000, benzinac 16i, ABS). Zanima me potrošnja goriva. Lako ju je izmjeriti jer to obavlja putno računalo koje kaže da je auto na prijeđenih 2.500 tisuće kilometara trošilo u prosjeku 10,5 litara na 100 kilometara. Treba kazati da je barem 70 posto kilometraže gradska vožnja, s čestim kratkim relacijama (na hladno) s uključenom klimom ljeti i zimi. Gume su na propisanih 2,2 prednje i zadnje. Računalo ne prijavljujue nikakav kvar u radu. Koristim eurosuper 98, kad sam koristio 95 znali su se čuti ventili i vozilo je bilo nekako lijeno, a s 98 motor radi izvrsno. Auto je inače redovno servisiran, ne troši ulje, a prošle godine mijenjane su i svjećice u ovlaštenom servisu. Računalo kaže da na otvorenoj cesti troši oko 7 litara, ali čim se malo nagazi, ode na 8-10 litara, dok po gradu zna ići i do 11,5 litara, a uz umjereni gas od 8-10. Uglavnom s jednim punjenjem (45 litara) prijeđem u prosjeku 450 do 500 kilometara. Ipak, nije li to premalo, bez obzira na gradsku vožnju? Je li to normalno za ta vozila (teška su oko 1,5 tonu), imate kakav savjet ili nešto treba servisirati? Rubika Vam je sjajna, pozdrav!

ODGOVOR:

Potrošnja koju ste naveli je u granicama normale . Kada bi potrošnju goriva reklamirali Citroenu , oni bi radili test vožnju kroz grad i na otvorenoj cesti . Način vožnje djelatnika servisa bi bio takav da bi potrošnja bila znatno niža nego što ste Vi to naveli . Takva vožnja u stvarnosti nije moguća jer se ne smije prelaziti veći broj okretaja od 2.300 o/min a mnogi potrošači u vozilu moraju biti isključeni . Ukoliko sumnjate da je potrošnja goriva ipak velika , napravite kompletnu dijgnostiku motora .

na vrh Povratak na vrh

DAIHATSU CHARADE 1,0 - GUŠENJE MOTORA ?

Datum objave: 03.02.2012 10:05:11
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Naime radi se o Daihatsu Charade 1.0, 3 cil, 90. godiste, 38 kw. Ovako kada zelim malo bolje startat onda on krene, no zastane i onda opet krene vuc, kao da ga nesto gusi. Nadalje ne moze ici preko 120 km/h a ubrzanje iznad 100 mu je katastrofalno, recimo da mu od 110-120 treba minuta ..Promjenjeni su filteri, ociscen fergazer i sve sta je u sklopu toga, i otisao sam u servis auspuha i rekli su mi da su i prednji i zadnji lonac vrisnuli i da treba sve to promjenit. Sada mene zanima dal su te poteskoce moguce kod kvara auspuha? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : podešenost predpaljenja, podešenost ventila, ispravnost rasplinjača, probijanje visokog napona, čistoća rezervoara, mehaničko stanje motora. Najprije treba pregledati : mehaničko stanje motora, zatim sustav dobave goriva i na kraju sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

VW LT - 28 2,5 TDI - ŠTO TREBA RADITI ?

Datum objave: 03.02.2012 09:54:17
Slika
PITANJE:

kupio sam vw lt 28 2.5 tdi 1999. godiste zanima me sto mi je potrebno promjeniti ako bih zelio osvjeziti motor i koja cijena bi prilicno bila? Hvala

ODGOVOR:

Kada se kupi rabljeno vozilo , najprije treba obaviti kompletan pregled vozila ( motor, mjenjač, volan, kočnice , ovjese, podvozje ) . Nakon takvog pregleda točno možete znati sve detalje i sve što je potrebno napraviti i zamijeniti na takvom servisu . Pregled vozila obavite u servisu koji će raditi na Vašem vozilu . Tada zatražite troškovnik materijala i troškovnik radova.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,2 HDI - HLADAN TEŠKO PALI ?

Datum objave: 02.02.2012 08:40:31
Slika
PITANJE:

ljepi pozdrav, imam kombi citroen jumper 2008g. motor 2,2 hdi (ford-ov motor), imam veliki problem prilikom paljenja ujutro kad je hladan. jedva upali puno moram verglat a anlaser već počinje preskakat. promjenili smo grijače,uredili anlaser,bio je kod bošiste za pregled visokotlačne pumpe,pumpa goriva uredu,tlak kompresije 25. jednom kad upali dalje je bez problema. senzor temperature provjeren,nikakve greške ne očitava. čuo sam puno priča da je motor u banani od kad je nov, neznam šta da gledam dalje. on kad počne palit kao da sastavlja jedan po jedan cilindar. dal imate kakav savjet šta dalje??? hvala najljepše.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može teško paliti kada je hladan . Neke od ti razloga ste i Vi već provjerili . Ovom prilikom mogu navesti i ostale moguće razloge a to su : električna instalacija i konektori ( pad napona na nekom od kontakata ) , prisutnost zraka u gorivu, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, visokotlačna pumpa, dize , EGR ventil, ECU centrala . U ovom slučaju sumnjao bih u sve i provjeravao bi sve . Kompresija je u redu .

na vrh Povratak na vrh