Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - SVIJETLI LAMPICA ZA ISPUŠNE PLINOVE ?

Datum objave: 25.01.2013 16:18:50
Slika
PITANJE:

vozim opel astru g,2006god,1.6 16w,svjetli mi lampica za izduvne plinove,svjetli zanjih 6-7tisuca km,bio sam kod 4-5 majstora i svi mi kazu da to nije nista,ali ona svjetli ponekad se ugasi,ali ponovo se pali sama,a sama se i gasi,auto radi normalno,normalan ler gas,dobro vuce sve ok,ali ona i daje se sama pali.zanima me i vase misljenje o tome. unapred hvala

ODGOVOR:

Vi ste jedini koji odlučuje da li navedeno stanje popraviti ili voziti tako i dalje. Kada svijetli spomenuta lampica to je siguran znak da postoji greška na sustavu ubrizgavanja goriva, na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora. Stručnim pregledom i dijagnostikom može se točno otkriti neispravnost i ista otkloniti. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, nečisti injektori, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, propuštanje na usinoj grani, visokonaponski kablovi, bobina, svjećice, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - ZALEDIO SE RASHLADNI SUSTAV

Datum objave: 24.01.2013 18:28:15
Slika
PITANJE:

pozdrav za majstora znam da nije lahko odgovorit na sva pitanja ali se nadam da cete imati vremena i volje da mi pokusate objasnit kako ozracit sistem nakon zamjene rashladne tekucine,naime nedavno sam kupio passata 2.0 tdi 140 ks highline ali imam dva problema sa njim jedan je da auto puno pusi bjeli dim nesto nalik pari neznam kako bi to objasnio drugacije ujedno sam nasao tragove ulja ispod karter je mastan i poluga mjenjaca mjenjac je dsg drugi problem je da mi je smrzla tecnost u rashladnom sistemu (s obzirom da sam kupio auto u zimskom periodu racuno sam da je permant u njemu) ostavio sam auto u garazu par dana led se otopio nasuo sam permant ali je donje crjevo stalno hladno dali treba ozracivat i kako to odradit vozio sam auto 100 km na -7 stepeni temperatura motora je bila stalno 90 stepeni ali donje crjevo hladnjaka hladno inace auto ide ko sat pozdrav iz svedske

ODGOVOR:

Postupak koji treba napraviti je slijedeći : staviti vozilo u toplu prostoriju da se otopi led rashladnom sustavu , ispustiti kompletnu rashladnu tekućinu , isprati vodom rashladni sustav, staviti odgovarajući antifriz koncentracije za ( minus ) -40°C, upaliti motor, čekati dok se ne otvori termostat, dopuniti rashladnu tekućinu u ekspanzionu posudu, napraviti kratku probnu vožnju, provjeriti kako radi rashladni sustav ( temperatura motora ne smije prelaziti iznad 90°C, po potrebi opet dopuniti rashladnu tekućinu. Posebnog odzračivanja nema. Ako nakon toga vidite veću količinu bijelog dima na auspuhu , to može biti znak da je oštećena brtva glave motora. Tada odmah treba skidati glavu motora i obaviti potreban popravak. Kada vozilo bude na servisnoj dizalici, provjerite brtvu kartera i brtvu mjenjača zbog curenja ulja. To curenje ulja također otklonite.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NITKO NE ZNA ODAKLE CURI ULJE !

Datum objave: 21.01.2013 19:10:24
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,sinoc sam vam se obratio sa pitanjem ,izvinjavam se sto sam nestrpljiv ,ali mi gori pod nogama .Samo danas sam bio kod 4 razlicita majstora i svi su mi razlicito rekli,ustvari niko mi nije znao reci odakle tacno curi ulje sa turbine .Jedni kazu da turbina nije losa ,jedni da mora da se radi ,treci da mora nova nikako polovna ,a ja ludim .Ako vam nije problem da me posavjetujete sto da uradim sa autom !znaci golf 4 1,9 tdi presao 217 000 ulje curi negde sa turbine, dima nema nikakvog ,nikakve greske ne pokazuje,ne trza ....S postovanjem !

ODGOVOR:

Pitanja koja mi svakog časa stižu su vrlo brojna i ne stignem odmah odgovoriti . Kada trebate hitan odgovor, možete nazvati i telefonom. Na ovo mislim da sam već odgovorio. Odgovor je bio slijedeći . Ulje se na turbini može pojaviti na dva načina i to preko sustava za odušak uljnih para i kroz smu turbinu. Ako je to ulje koje dolzi kroz odušak za ulje , turbine je ispravna . Ako ulje dolazi kroz samu turbinu, neispravni su ležajevi turbine jer kroz njih prolazi ulje. U ovom slučaju potrebno je obaviti popravak turbine ili ugraditi drugu turbinu. Izjave Vaših mehaničara ne bih komentirao.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PONEKAD JAKO DUGO VERGLA ?

Datum objave: 21.01.2013 07:54:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic.Obracam Vam se za savjet i pomoc oko audija A4 1.9tdi 74kw,2002god.Audi je u perfektnom stanju.Ide kao zmaj,na izdivima nema ni malo dima.Na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske ali imam problem od pre nekoliko dana sto je poceo da vergla kada pali i to ne uvek vec neko palje je ono sto kazu na pola kljuca bez imalo verglanja a neko vergla.Uvek je palio savrseno cak bolje nego i benzinci.Dohvatis kljuc i kresne kao lud.I sad tako pali ali se pojavljuje i situacija sa verglanjem.Moment ubrizgavanja,sagorijevanje,pumpa visokog pritiska,dizne,sve je u gotovo fabrickom stanju.Vuce uzbrdo kao da idem nizbrdo.Radio sam nekoliko dijagnostika i nikakvih rezultata.On nekad prokine i po par dana pali bez greske a nekad vergla.Uplaim sa verglanjem,gasim,ponovo palim,upali kao lud.Nije bitno da li je hladan i da li je prvo ili 101-vo paljenje.Ja sam perfekcionista i bas odrzavam i cuvam automobil i ovo stanje me bas smara.Predpostavljam da se radi o nekoj sitnici koja ne moze da se vidi na dijagnostici.Jedino sto mi jedan majstor rekao je da vergla kada ima ispod 280 obrtaja na alanseru.Uradio sam rekont alansera,ocistio piksnu,cetkice sredio rotor,ne probijaju mu namotaji struje i proverio sam ga na uredjajima i on je odlican,cak je i akumulator nov.Ali i pored svega sto je kako kazu majstori bez greske on nekad vergla nekad pali onako kako samo on zna a to je savrsenstvo.Kao iskusnom serviseru koji se je sreo sa mnogo mocnijih auta od mog obracam vam se za pomoc i unaprijed se zahvaljujem i pozdravljam Vas.

ODGOVOR:

Moguće je da se kvar ne može otkriti jednostavno i uz pomoć servisno dijagnostičke opreme. U tom slučaju bi trebalo ispitivanje raditi točno u momentu kada motor ne može upaliti. Tada se mogu pratiti svi parametri i kontrolirati pojedine vrijednosti sa pojedinih senzora davača, aktuatora. Isto tako se mogu gladati pojedini padovi napona i broj okretaja radilice. Ovo ispitivanje bi trebao raditi djelatnik servisa koji bi uz svoju stručnost i uz upotrebu svih potrebnih uređaja i pomagala u kritičnom momentu mogao doći do saznanja zbog čega motor ne može upaliti. Alternativa ovakvom ispitivanju je metoda eliminacije grešaka. To znači da se na osnovu predviđanja mijenjaju  ( kratkotrajno ) neki dijelovi i da se na taj način dođe do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ČESTO SE PALI LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 20.01.2013 11:21:04
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav.Posjedujem Ford Focusa 2002.1.8 tdci.u zadnjih mjesec dana često se pali lampica grijača nakon čega motor gubi snagu,međutim nakon što ugasim pa ponovno upalim auto radi bez problema.također auto ne pali iz prve;vergla ali pali uz trećeg-četvrtog puta uz dodavanje gasa.(i to samo kad je motor hladan).akumulator je promijenjen.Molim vas za odgovor.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada postoji bilo kava neispravnost u sustavu za upravljanje motoro ili kada je neispravan jedan ili više grijača. Naveli ste da motor teže pali . Zbog toga bi za Vas bilo jako korisno da obavite stručni pregled i dijagnostiku motora. Tada ćete točno znati zašto motor teže pali i koje su neispravnosti. Naravno da ćete znati i cijenu popravka. Moguće neispravnosti su : elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, dize, visokotlačna pumpa, relej grijača, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka turbine, senzor položaja pedale kočnice, senzortemperature goriva, senzor radilice.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - MOTOR JE IZGUBIO SNAGU !

Datum objave: 20.01.2013 10:55:06
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. radi se o AR 156 1.9 JTD 77KW 99.GOD a uzrok mojim problemima je sto je izgubila snagu i kada se lagano daje gas onda mi samo zacuga,a kada naglo dam gas ugasi se,a to se samo dogsda od 2000-2700 okretaja,a promjenio sam sljedece:senzor radrilice,senzor na letvi reila,ventil na reilu i opet ista stvar i jos jedno pitanje u vezi turbine kada dignem auto u visoke okretaje u praznom hodu ventil na turbu ne reagira stoji na jednom mjestu.Unapred hvala

ODGOVOR:

Ispitivanje turbine i mjerenje tlaka turbine se nikada ne radi kada vozilo stoji . To se uvijek radi u vožnji i pod opterećenjem. Uzroci zbog kojih motor nema snge kao što ste opisali mogu biti brojni i sda ću ih nabrojiti : faza motora, kompresija motora, začepljenje na usisnoj strani motora, začepljenje auspuha, filteri, nečisto gorivo, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, tlak turbine, dobavna pumpa, visokotlačna pumpa, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - NAKON VELIKOG SNIJEGA NE RADI ABS ?

Datum objave: 19.01.2013 18:16:37
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić, unaprijed sam zahvalan na bilo kakvom savjetu i pomoći s Vaše strane, i želim puno uspjeha u 2013. godini. Sad na problem, vozim Audi A3 8L, 2001g. 1.9tdi 90ks. Prije 2mj. su promijenjeni diskovi (zimmermann) i pločice (ferodo premier), kao i ulje za kočnice. Prije mjesec dana je i zamijenjen akumulator, stavljen je Bosch Silver S5 74ah. Uslijed visoke razine snijega ovih dana počela mi se paliti lampica ABS-a i odmah za njom ESP-a, i imam problema pri kretanju iz prve brzine. Štoviše - odmah pri davanju kontakta, upali se žuta ABS lampica i ostaje upaljena. Što mi je činiti, pošto sam automobil detaljno očistio i nema više nigdje zaglavljenog snijega i leda, bar što vidim golim okom. Postoji li rješenje i resetiranje greške odnosno kakva dijagnostika ovog problema? U vožnji zna biti prilično neugodno jer imam dojam da stražnji kotači blokiraju, ili čak pri naglom kočenju da jedan od kotača zablokira i automobil zanosi.Hvala najljepša.

ODGOVOR:

Kočni sustav i ABS sutav su dva odvojena sustava . To sam spomenuo jer želim reči da uzrok zanošenja vozila nije ABS sutav nego kočni sustav, točnije razlika u sili kočenja na pojedinim kotačima. To znači da najprije treba dovesti u red kočni sustav. Nakon toga se treba baviti sustavom ABS. Moguće je da kvar nije veliki i da je za to kriv veliki snijeg . Uzrok najprije treba tražiti u električnoj instalaciji , konektorima i senzorima ABS-a na kotačima. Tek nakon toga po potrebi ispituje se hidroagregat, unutrašnja elektroinstalacija, procesor ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 2,0 i. - MOTOR PREKIDA NA PLIN I BENZIN ?

Datum objave: 19.01.2013 08:15:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić naime vlasnik sam e klase w210 ,200 classic ,96.god. Ugradio sam plin te mi je nakon određenog vremena počeo trokirati i na plinu i na benzini. Mehaničar mi je promijenio bobine i svijećice i pregledao kabele koji su bili u redu,te je nakon toga određeno vrijeme auto dobro radio na benzini međutim nakon pređenih cca 5000 km auto na benzini opet trokira. Interesira me marka svijećica koje bih trebao staviti i dali postoji još koji razlog trokiranja izuzev svijećica,bobina i kablova. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Odgovarajuće svjećice su : Bosch F8DC4, Beru 14F-8DU7.97 ili 14FGH-8DTURXO, NGK BCP6E-VG97 ili BKUR5ET . Osim svjećica, kablova i bobine, ostali mogući uzroci prekidanja mogu biti : filteri, nečisti injektori, tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snge, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - NISKI LER GAS I POVREMENO GAŠENJE MOTORA ?

Datum objave: 18.01.2013 13:10:41
Slika
PITANJE:

Poštovani g.meić pišem vam u nadi da čete mi riješiti problem.Imam VW passata 1.8 benz.66kw.1995 god.26o.oootk(međulinija)vlasnik sam 5 godina nisam imao nikakvih problema osim jednoga koji mi se povremeno javlja pogotovo u zimskom periodu.Naprimjer ujutro zapalim odmah krenem i vozim se nekih 12km temperatura je oko 70c na kraju puta još se nije zagrijao normalno,zagasim ga i odmah zapalim sve normalno.Ali evo problema vračam se u auto za 10-15 minuta zapalim ga od prve ali broj okretaja pada na oko 500 i oče da se gasi ja ga isturiram on opet pada i oče da se gasi ili se zagasi ili krenem sa večom turažom vozim do prvog raskrižja pa opet isto ili proradi normalno na 800-900 okretaja.Da ga palim kasnije dok se malo ohladi bilo bi sve ok.Ima i drugi način upalim ga ujutro i pustim ga da radi u leru da se full zagrije okretaji su normalni ili padnu na 500,dodam gas da krenem on se ugasi ja ga zapalim malo isturiram vozim do semafora motor opet na 500 okretaja ili normalno na 800-900.Znalo mi se dogoditi par puta da vozi normalno i onda u prometnoj gužvi na temperaturi oko 70c u leru padnu okretaji i zagasi se neki puta je odmah zapalio ali sa odmah ugasio.Nadam se da nisam bio naporan sa detaljnim objašnjenjem,vjerujem da čete pogoditi kvar,unaprijed mnogo zahvalan

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu izgleda da postoji samo jedan problem a to je gašenje motora ili niski broj okretaja motora . Međutim za taj jedan problem koji imate mogu postojati brojne neispravnosti koje mogu utjecati i stvarti problem koji ste naveli. Biti ću jako detaljan i navesti ću po logičnom redoslijedu što sve može biti uzrok i što sve treba ispitati . To su : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na monoinjektoru, regulator tlaka goriva, količina goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, potenciometar zaklopke snage, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,5 TDI - CRNI DIM I PUNO TROŠI ?

Datum objave: 18.01.2013 12:31:47
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem sa Audijem 100 C4 2.5 Tdi,redni petak. Radi se o tome da puno baca crni dim i povecana potrosnja,a nema mi bas snage, dao sam cititi dizne, sad imaju pritisak 190 bara koliko i pise na njima.Mjerena je kompresija koja iznosi od 25-30,sto je OK po katalogu, ali i nakon svega crni dim i velika potrosnja. Od pet dizni jedna ima nekakvu struju, kad sam je iskljucio, prestao je dimiti ali i dalje trosi vise i snaga je isto slaba kao i sa ukljucenom diznom. Cemu ta dizna sluzi i sta mi je ciniti dalje? E da i gas nekad je normalan na leru a nekad se digne na 1000 obrtaja i radi kao da mu je to ler,znaci ujednaceno. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije biti siguran da je mehaničko stanje motora u redu . Naveli ste da je kompresija dobra . Osim toga treba biti dobro i slijedeće što ću navesti : usisni kanali i usisni kolektor bez začepljenja, ispušni sustav bez začepljenja, faza motora bez odstupanja, predpaljenje na visokotlačnoj pumpi dobro podešeno, EGR venti ( ako postoji , ispravan ) . Nakon ovoga treba se baviti slijedećim stvarima : filteri, dobava zraka u motor ( ispravan tlak turbine , ispravan sustav za regulaciju tlaka turbine, ispravna turbina ) . Na kraju ostaje sustav za dobavu goriva u motor a to su : dize, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa. Električna diza koju ste spomenuli je vrol bitna za regulaciju motora. Ona daje točan impuls kompjutoru motora o položaju GMT . Na osnovu toga kompjutor motora određuje kut predpaljenja i vrijeme kada će dize injektirati gorivo u cilindre. Naglasio bih samo činjenicu da crni dim nastaje kada u motor ulazi prevelika količina goriva a premala količina zraka.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - U VOŽNJI ODJEDNOM IZGUBI GAS ?

Datum objave: 17.01.2013 12:08:55
Slika
PITANJE:

IMAM MAZDU 626 DITD 2.0 2001GOD.UPALILA MI SE LAMP.GRIJAČA I IMAM GREŠKU.ISPOLJAVA SE TAKO ŠTO UVOZNJI ODJEDNOM IZGUBIM GAS,NEČE SE UGASIT ALI NEMA GASA.GAD GA UGASIM PA UPALIM RESETIRA SE KRATKO VRIJEME PA OPET.JA RADIM S MAZDOM VEĆ DUGO GODINA IMAM SVOJ SERVIS ALI OVAJ PROBLEM NEZNAM RIJEŠIT.OTKRIO SAM KAD IŠTEKAM PREKIDAĆ NA PEDALI GASA BLINKA GREŠKA ALI NE GUBI GAS ALI OD JUČE GA VIŠE NEMOGU VOZIT POMOZITE HVALA.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i problemu koji ste naveli, mogu navesti brojne uzroke zbog kojih može motor povremeno ili trajno izgubiti snagu. Navesti ću koji su to mogući uzroci a Vi ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, začepljenje na usisnoj strani motora, djelomično začepljenje auspuha ) , filteri, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, ventili za regulaciju tlaka turbine ( previsoki tlak turbine ), MAP senzor, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja na visokotlačnoj pumpi, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva u visokotlačnoj pumpi, senzor radilice, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala motora. Obavite detaljno ispitivanje svih dijelova koje možete i koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TD - OBJAŠNJENJE ZA NEKOLIKO NEISPRAVNOSTI ?

Datum objave: 15.01.2013 14:34:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam VW Passat 1.9 td 55kW, međulinija. Prilikom kretanja motor se počne tresti i kao da gubi malo snagu ako ne dodam malo veći gas, a nakon što krene dalje je sve normalno, motor mirno radi i vuče prilikom dodavanja gasa. U čemu može biti problem? Također što se tiče turbine, na spoju s crijevom koje ide na nju stalno pomalo pušta crno ulje i pri dodavanju gasa blago "fućka", pa ako mi možete pojasniti da li je turbina pri kraju ili što bi moglo biti? Inače nakon 2500 okr/min se osjeti kada se upali i onda auto živahno vuče. Dok je hladan izbaci malo bijelog dima, a kada postigne radnu temp. tada ništa ne dimi. Također je mjenjana brtva glave i ponekad kad "ganjam auto od seamfora do semafora" mi zna izbaciti nešto vode iz posude, jednom prilikom mi se čak upalila lampica od temperature jer je nedostajala oko 1L. Inače auto pali na zub i mirno radi ali ima ove mane koje bih htio ukloniti pa vas molim za stručan savjet. Hvala!

ODGOVOR:

Ako vibracije ( trzanje ) nastaje samo prilikom kretanja moguće neispravnosti su spojka ili nosači motora. Uzrok gubitka snage mogu biti : filteri, dize, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora. Crno ulje koje vidite na usisnoj cijevi za zrak dolazi kroz odušak ua ulje ili kroz ležajeve turbine. Točan uzrok se može znati nakon pregleda Vašega vozila. Motor ne smije izbacivati rashladnu tekućinu bez obzira kako ga vozite . Najčešći uzrok je termostat, hladnjak, čep ekspanzione posude, probijanje kompresije u rashladni sustav. Najbolji savjet koji mogu dati je da obavite stručni pregled i dijagnostiku motora. Tada ćete točno znati sve što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - KAKO NAJLAKŠE RIJEŠITI PROBLEME S MOTOROM ?

Datum objave: 14.01.2013 18:48:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam audia 100 2.0E 74kW 1994god, nekad mi u voznji oko 1500 do 2500 o/min sam oduzme gas pa ga primi i onda ga moram prebacit u nizu brzinu da mi se dignu okretaji da radi normalno. to mi se ne desava svaki dan nego jedamput tjedno. drugo pitanje bio auto hladan ili topal nekad nece da upali nego samo alnasuje, pri tom paljenju moram drzati gas na podu da bi upalia i to jedva i kad upali trokira dimi crno i osijeti mi se benzin. rekli su mi da je moguce da je do motorica ler gasa, pa me zanima vaše mišljenje. Hvala.

ODGOVOR:

Problemi koje ste naveli mogu se riješiti . Međutim rješenje treba biti bazirano na ispitivanju i dijagnostici. Druge metode na osnovu slučajnog pogađanja i na osnovu pretpostavki neće dovesti do rezultata. Ovom prilikom mogu navesti što sve treba ispitati i redoslijed ispitivanja. Najprije mehanički sustav motora i to : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usinom kolektoru . Nakon toga sustav za dobavu goriva i to : tlak goriva, filter goriva, ispravnost injektora . Zatim pojedine senzore i elektronske davače : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija na motoru. Slijedi sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to : svjećice, kablovi, razvodna kapa, ravodnik paljenja, podešenost predpaljenja, bobina, ECU centrala motora. Kada bi imali mogućnost obaviti ovakvo ispitivanje, vrlo brzo bi otkrili sve neispravnosti i točno bi znali što treba raditi i što se mora zamijeniti. Na taj način bi potrošili najmanje novaca a Vaše vozilo bi bilo ispravno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i. 20V - NE RADI JEDAN CILINDAR

Datum objave: 14.01.2013 10:11:57
Slika
PITANJE:

poštovanje,iman audi a4 1.8 20v,1997god,sa prijedenih 160 000km.problem nastaje kad se nevozi 10 dana.kad se upali ,počme počme radit na 3 cilindra ali ne uvjek.ne troši ulje vuče odlično.hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može raditi na tri cilindra radi slijedćih neispravnosti : svjećica, visokonaponski kabel svjećice, bobina, nečist injektor, propuštanje na jednom od ventila cilindra koji ne radi, loša kompresija, mokra svjećica zbog ulaska male količine rashladne tekućine u cilindar. Provjerite najprije ima li iskre na svjećici i ispravnost injektora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 13.01.2013 11:46:02
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam opel tigru 1.6 16v,1997 god.imam je dvije godine do sad nisam imao problema sa potrošnjom ulja ali sad imam mjenjam ulje svakih 10 000km i manje, preporucili su mi shelovo neznam koje toćno ali mjenjo sam filter ulja i ulje.od sad toćim stalno nakon svakih 500km ja moram sipat ulje litru dvije,lampica od ulja mi blicne i odma sipam novu litru..al je problem vjerovatno što sam točio delta 5 sa ine 15-40.auto ide normalno malo plavi dim kad upalim al prestane.moje pitanje uglavnom je šta da radim prešao je 240000km neko kaže puno neko ne,molim vas koje ulje da sipam,jer troši previše ulja ili mi je otišao motor?unaprijed hvala

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je prevelika i to je potrebno što prije rješavati. Motor Vašea vozila može trošiti ulje samo na dva načina. Jedan način koji je i najčešći je preko vodilica ventila a drugi način je preko istrošenih klipnih prstenova. Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi da li su uzrok samo vodilice ili su još uz to i klipni prstenovi. Detaljnije informacije o tome Vam mogu dati na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - POJAVILE SU SE 4 GREŠKE ?

Datum objave: 13.01.2013 11:20:04
Slika
PITANJE:

postovanje imam jedno pitanje,imam mercedesa c lasa 220 cdi automatik 2001 godina pojavilo mi se 4 greske abs,bas,esp i epc..tjekom voznje znam mi se desit da kad stanem na semaforu i onda opet krenem da mi ostane u 3 ili cetvrtoj brzini kako kad onda stanem sa autom ugasim ga i izvadim kljuc pustim ga da se resetira i opet ga upalim i onda je sve normalno.vozio sam ga na diagnostiku pokazo mu je kvar na zadnjem desnom kotaca na abs senzoru mehanicar mi je reko da to treba promjeniti pa ako nebude to onda da treba promjeniti esp neki kompjuter ili nesto slicno...pa me zanima vase misljenje...hvala...pozdrav...

ODGOVOR:

Kada se radi dijagnostika motora i dijagnostika opčenito, onda treba svaku neispravnost i svaku grešku shvatiti ozbiljno jer ista sigurno radi određene smetnje . Greške koje ste naveli ABS, BAS, ESP, EPC odnose se na pojedine sustave. Zajedničko za sve te sustave jest da su međusobno povezani . Tako i kvar senzora ABS-a na zadnjem desnom kotaču može biti uzrok zbog kojega ne rade i sustavi koje ste Vi spomenuli. Ukoliko ne sumnjate u stručnost i dobre namjere Vašega servisa, dajte im mogućnost da se bave vašim vozilom i da isto dovedu u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - LAGANI TRZAJI U LERU ?

Datum objave: 13.01.2013 11:01:38
Slika
PITANJE:

Postovani!vlasnik sam mazde 323f 1,5 95g.auto mi fenomenalan malo trosi ide dobro,sve super u 2mj napravim s njim po 10000km Zamjena ulja servis sve 5,ali u leru osjecam lagan trzaj,ko da se jako lagano trese to osjecam u kabini al nista strasno onak lagano nepravilno obrtaji padaju gore dolje.Sta bi to bilo?hvala super ste!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti a to su : podešenost ventila, razlika u tlakovima kompresije, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, nečista zaklopka snage, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru motora, pad napona na konektorima električne instalacije motora, nećisti injektori, probijenje visokog napona.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 TDI - POVREMENO IZGUBI SNAGU

Datum objave: 10.01.2013 09:11:26
Slika
PITANJE:

Imam seat cordobu 1.9tdi,1999.godina..događa se da auto povremeno izgubi snagu,kao da turbina prestane raditi..bio sam kod majstora i na testeru pokazuje grešku "senzor temperature goriva"..zanima me dal to može utjecati na gubitak snage i gdje se taj senzor uopće nalazi? unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nakon stručnog pregleda i dijagnostike Vašega vozila može se točno otkriti što je neispravno i predložiti rješenje. Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala . Senzor temperature goriva također može biti uzrok . Isti se nalazi u visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,7 S - VIBRACIJE U VOŽNJI I OSTALA PITANJA ?

Datum objave: 10.01.2013 08:29:14
Slika
PITANJE:

Imam Ladu Nivu 1998. godina 1.7 (karburator). U vožnji se osijećaju vibracije a nikako ne mogu odrediti odakle dolaze. Digli smo ju na dizalicu te provjerili ulje u mjenjaču reduktoru i diferencijalima, podmazali smo kardane na mazalice. Provjerili smo hardijevu gumu i na oko izgleda dobra isto tako sve je suho i kardani tj. diferencijali nemaju lufta koliko je to moguće na oko vidjeti bez rastavljanja. Zamijenjen je lanac u motoru sa svim što ide uz njega i naštelani su ventili. Neznam kako odrediti odakle dolaze te vibracije tj. kako suziti krug mogućih kvarova ? Najizraženije su na brzini 50-60km/h. Kad se vozilo kreće nizbrdo ili po ravnom konstantnom brzinom vibracije nestanu, a kad se doda gas ili ide uzbrdo onda su najizraženije. Što se tiće motora, na njemu nije originalni karburator, pa me zanima koji je najbolji karburator za taj 1.7 motor ? Kad se izvadi šipka od ulja, koliko jako puše proporcionalno tome je potrošen motor ili sam u krivu ? Što se može žačepiti da na iberlauf užasno puše, a motor je u biti dobar ? (Taj sam slučaj imao na Fiat Tipu 1.4, ali sam zaboravio kako se je to zvalo) Na Nivi na crijevo od iberlaufa jako lagano puše, zapravo sad kad su niske temperature izlazi kao bijela para, kakav je to znak ? Dali ste imali iskustvo u ugradnji plina na ovaj motor i što preporučujete ? (alu grana + karburator) I zadnje pitanje koji stupanj kompresije je kod nove, a do kojeg stupnja je zadovoljavajuće ? (Uskoro ću imati prilike izmjeriti kompresiju, pa da znam) Unaprijed hvala !

ODGOVOR:

Zabrinjavajuće vibracije koje ste naveli stvaraju kardanska vratila . Ako isklučite prednji pogon a vibracije opet nastaju , uzrok je zadnje kardansko vratilo i hvatište srednjeg ležaja kardanskih vratila na podvozju vozila. Najbolje rezultate možete dobiti s originalnim karburatoro ( potrošnja goriva, eko-test ). Ako ste zadovoljni sadašnjom potrošnjom goriva i ubrzanjem, možete ostaviti postojeći karburator. Na odušku od ulja uvijek možete vidjeti bijeli dim , naročito kada je motor zagrijan. To ne znači da je motor istrošen ili dotrajao. Bitno je da nije povećana potrošnja ulja i da motor ima potrebnu snagu. Na ovo vozilo se može ugraditi običan ( mehanički ) plinski sustav s centralnim mješačem ili sa prirubnicom ispod ili iznad karburatora. Stupanj kompresije na ovom motoru je  9,3 : 1 . Međutim Vi ste vjerovatno pomiješali pojmove što je stupanj kompresije sa pojmom tlakovi kompresije. Tlakovi kompresije se mjere manometrom za kompresiju i trebaju biti u granicama od  10,0 do 13,0 bara.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - KOJE SVJEĆICE SU DOBRE ?

Datum objave: 09.01.2013 15:48:00
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić !!! Molio bi vas za jednu stručnu informaciju !!! Da li je preporučljivo ugraditi u ŠKODU OKTAVIU 1,6, 55 KW, MOTOR AEE GODINA PROIZVODNJE 1999. IRIDIJ SVJEČICU DENSO IW20 KOJU SAM VEĆ KORISTIO NA DRUGOM AUTOMOBILU A PREŠLA JE SVEGA 5000 KM. Napominjem da su svječice temeljito očišćene i na izgled izgledaju kao nove !!! A njihova cijena je vrlo visoka pa bi se odlučio za taj poduhvat !!! Također me zanima da li bi time dobio nešto na performansama,mirnijem radu motora kao i na smanjenju potrošnje goriva ?? A ukoliko je vaš odgovor negativan molim vas da mi kažete koje bi bile najpreporučljivije svjećice za moj auto ?? Da li je to Bosch,NGK,Brisk itd ?? Koje vi svječice konkretno preferirate kao najbolje na hrvatskom tržištu za moj auto ?? Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i lijepo vas pozdravljam. Zdenko

ODGOVOR:

Odgovarajuća svjećica za Vaš motor je W20EPBR-S ili IW20 . Svaka svjećica treba biti odgovarajuća za pojedini motor i tada će iskra na svjećici biti dobra. Ugradnjom pojedinih svjećica nikada se ne potiže veća snaga ili bolje performanse motora. Dakle ne postoje najbolje svjećice, postoje samo odgovarajuće svjećice. Proizvođač svjećica može biti bilo koji važno je samo da toplinska vrijednost svjećice odgovara Vašem motoru .

na vrh Povratak na vrh