Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF II 1,8 i. - NE RADI JEDAN CILINDAR KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 02.02.2012 07:55:41
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću imam golfa 2 1.8 benzin prilikom prvog paljenja obično kada je hladno motor upali,ali radi na" tri klipa".Tek kada se malo ugrije proradi i četvrti i onda radi normalno.Prilikom pregleda kablova, svjećica i razvodne kape primjetio sam na razvodnoj kapi mehaničko oštećenje unutarnjeg zida najvjerojatnije od dijela koji se okreće unutar kape.Šta može biti razlog tom oštećenju i da li to može biti razlog nepravilnog rada motora i šta napraviti po tom pitanju?Unaprijed hvala.Pozdrav iz Livna.

ODGOVOR:

Mogući uzroci nepravilnog rada motora su : loša iskra na svjećicama, svjećice, visokonaponski kablovi, razvodna kapa, rotor, injektori, brtva usisne grane, mehaničko stanje motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, aktuator minimuma . Potrebno je pregledati sve što sam naveo i nakon toga otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 TD - MUKE S PALJENJEM MOTORA ?

Datum objave: 01.02.2012 11:18:31
Slika
PITANJE:

pozdrav evo kupio sam ford escort 1.8 td 1996g.tada sam promjenio cjevčicu za gorivo od rezervara do filtera i filter sam stavio od golfa(cjevčicu sam stavio od 6mm 20cmm od filtera iako je original bila od 8mm ako ima kakve veze)te sam stavio nepovratni ventil između filtera i pumpe.tada počinju moji problemi ,auto sam jedva upalio uz ozračivanje na dizni na cjevčici (ključ 17) takodjer sam stavio nove grijače(EYQUEM G42 +PTA601 ŽIČICA JE NA KLJUČ 8 )sada mi prijatelj savjetuje da stavim BERU grijače(duži su i struja im ide na ključ 7,ako i to ima kakve veze)kada ujutro upali od "100-te"baci bjeli dim i trese no nakon par minuta kada ja dodam gas bijeli dim nestane ;jedino mi se čini da na minimumu malo više trese a kad je topal i uroku od 3-4 sata pali bolje nego benzinac ulje mi ne troši kompresiju nisam mjerio i sada neznam šta da radim a prije je tako dobro palio .molim vas za pomoč da mi kažete dali ima zraka i ako ima kako ga istjerati dali su dobri ti grijači onda cjevčica6mm drugdje je sve 8 mm ili nešto treče ako je moguče sa što manje troškova puno vam hvala pozdrav roberto

ODGOVOR:

Problemi s otežanim paljenjem mogu biti brojni i ja ću ih nabrojiti po logičnom redoslijedu . Po tome redoslijedu Vi trebate onda i obaviti potrebne kontrole , dorade , zamjene . Napravite slijedeće : podesite ventile, provjerite fazu motora, izmjerite kompresiju ( mora biti veća od 27 bara ) , ispitajte stanje akumulatora, ispitajte elektropokretač , ispitajte dize ( tlak mora biti veći od 120 bara ) , ispitajte da li rade grijači ( moraju raditi duže od 9 sekundi ) , provjerite da li pumpa vuče zrak , po potrebi otklonite prisustvo zraka u gorivu . Na kraju kao uzrok ostaje samo visokotlačna pumpa . Napravite sve što sam napisao a ako nešto ne možete ili ne znate , zatražite pomoč stručnjaka .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - OPET TROŠI ULJE NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 01.02.2012 08:26:55
Slika
PITANJE:

Dobar dan Imam problem sa Audijem 80 1.6 TD 1998 (140000 km),prvi vlasnik.Naime imam problem sa potrošnjom ulja.U međuvremenu smo promijenili karike,gumice ventila ali ostao je isti problem,doduše potrošnja se malo smanjila. Nema nikakvih tragova da gubi ulje u smislu da negdje curi,također i nije da nešto pretjerano dimi. Također mislim da mu ubrzanje nije baš na nivou kao što bi trebalo biti.Pali normalno. Dali postoji mogucnost da je problem sa turbinom,jer neki mehanicari govere da ,neki ne? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje ne tri načina : preko vodilica ventila, preko klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom Vašega vozila može se utvrditi kako motor troši ulje . To može provjeriti svaki bolji mehaničar . Na loše ubrzanje mogu utjecati slijedeći faktori : faza motora, podešenost predpaljenja, stanje turbine, tlak turbine, dize, visokotlačna pumpa , kompresija . Od pojedinih nagađanja nećete imati koristi . Napravite test motora i ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,8 i. 16V - SERVO VOLAN

Datum objave: 31.01.2012 22:31:18
Slika
PITANJE:

Postovani ako imate vremena za jedno pitanje? Imam peugeot 406 1,8 16v 1996 g. i zanima me kako se mjenja ulje u servo volanu jer sam citao vase komemtare i na jednom od vasih odgovora je da se ulje mora mjenjat svaku dvije g. pa ako mozete objasnit postupak. i imam problem,auto grije u kabini samo na dva ventilacijska izlaza pokraj prednjih stakala a na druge izlaze samo hladni zrak,koji je moguci problem? unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Postupak : odspojiti sve cijevi servo volana ( tlačne, niskotlačne ) , demontirati i oprati rezervoar za ulje, okretati volan u obe strane da iziđe ulje iz volana . Spojiti sve cijevne vodove i rezervoar, napuniti ulje u sustav , okretati nekoliko puta u obe strane volan da iziđe zrak . Ako je ulje još nečisto ponovite postupak . U vezi grijanja provjerite : filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka , radijator grijača, količinu rashladne tekućine .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - I NAKON UREĐENJA MOTORA , TROŠI ULJE ?

Datum objave: 31.01.2012 16:33:35
Slika
PITANJE:

poštovanje... Naime posedujem audi a4 2001 godište, 2.0 benzinac već nekih 3 meseca. Od samog početka mi je trošio 1 litar ulja na predjenih 1000 km. Auto sam reklamirao gazdi auto placa koji je pristao da isti servisira. Na autu je zamenio gumice ventila, vodjice, karike i izvršio obradu glave. Nakon toga sam preuzeo auto i od tada sam prešao 2200km ali potrošnja ulja je i dalje 1 litar na 1000 km. Isti mi je rekao da mora da troši ulje 2000-3000 km dok nalegnu karike i dok sve dodje na svoje mesto. Šta dalje da radim šta mi vi predlažete, kakva su vaša iskustva sa ovakvim problemom...Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Klipni prstenovi se mogu mijenjati kada cilindar nije istrošen . Tada se mogu postići rezultati samo sa zamjenom klipnih prstenpva . kada postoji istrošenje na cilindru veće od dozvoljenog klipni prstenovi ne pomažu . Tada treba raditi obradu cilindara i ugraditi nove veće klipove .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 TD - NE RADI MI DRUGI CILINDAR ???

Datum objave: 31.01.2012 10:25:46
Slika
PITANJE:

Imam jedan problem kod golfa II turbo diesel. Godište 1986. Snaga motora 52 kW. Problem je slijedeći: Kad je hladan motor - ne radi drugi klip dok se ne zagrije. Provjerio sam kompresiju motora i bila je u redu. Dizne motora su isto OK, a Bosch pumpa je ispravna. Dobro je uzupčit zupčasti remen i pali iz prve. Zanimaju me mogući uzroci kvara. Unaprijed se zahvaljujem na Vašem vremenu i očekujem Vaš odgovor.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu izgleda da je sve u redu a ipak ne radi drugi cilindar . S time se ne bih složio jer sigurno postoji uzrok radi kojega ne radi drugi cilindar . Moguće neispravnosti su : kompresija na drugom cilindru ( mora biti veća od 28 bara ) , grijač, diza, zrak u sustavu goriva, tlak goriva na dizi ( mora biti veći od 120 bara ) , prisutnost rashladne tekućine u cilindru .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ZAŠTO SVIJETLE BROJNE LAMPICE ???

Datum objave: 31.01.2012 10:18:59
Slika
PITANJE:

Poštovani imam audi A4 2001 godište 1.9 TDI do sada nisam imao nikakvih problema dok neki dan dosao sam s posla i ostavio auto kao i uvijek do sada bez ikakve greske medjutim ujutro kad sam ga upalio radio je normalno ali je upalio na kontrolnoj tabli sam od sebe da kocnice ne rade (a stavljene su prije nekoliko mj nove) da akumulator ne puni (a novi je) da je rucna povucena ( a spustena je i da svejtla ne rade (naravno rade) i jos da je auto na rezervi (sto nije) i tako to se ne gasi vec danima bio sam kod puno majstora i nitko ne zna sto je pa bih vas zamolio ako mi ikako mozete pomoci . Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, konektori instrument ploče, instrument ploča ( puknuće hladnog lema ) , variranje napona kojega stvara alternator, BSI računalo . Morate pronači servis koji može rješavati i ovakve kvarove . Ako ne uspijete mi se možemo pozabaviti Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,9 TD - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 29.01.2012 15:26:11
Slika
PITANJE:

Poštovanje, nedavno sam kupio fiat tipo 1.9 td 1993 god. Problem je u pre velikoj potrosnji ulja oko 0,5-1 litru na 100 km. Ujutro kad ga upalim cuje se jako lupanje u glavi nekih 10 sekundi a iza mene je sve u plavom dimu. dosta ljudi mi kaze da je turbina losa i da ona trosi ulje, ali ja mislim da je ipak rijec o gumicama ventila i da zato ulje iz podizaca iscuri uz ventil u motor i zbog toga je ono lupanje i dim kad ga upalim hladnog. Molim vas za savjet. Pripremam se na izmjenu gumica bez skidanja glave jer nemam bas previse novaca a auto je registriran do 8mj i planiram ga ganjat do kraja rege jer kasnije ionak nece moc proc na tehnickom, zanima me koliko je to pametno radit (mjenjat ih bez skidanja glave. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Možete zamijeniti gumice ventila na Vaš način . Time nećete dobiti značajno poboljšanje u smislu potrošnje ulja . Prava stvar bi bila skinuti glavu motora, izmjeriti istrošenje cilindara, urediti glavu motora, provjeriti istrošenja na turbini . Sve što sam naveo nije jeftino ali i kvaliteta ima svoju cijenu .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - KRATKO RADE GRIJAČI ?

Datum objave: 29.01.2012 15:05:41
Slika
PITANJE:

radi se o pasatu 5 iz 98 god tdi 81 kw,znaci auto teze upali ujutro kad su naze temperature,grijaci su ispravni,ali je problem sto kad se kljuc okrene vrlo kratko rade,kao da je motor vruc a drugi problem je(mozda ima veze sa prvim)sto auto ne moze postici radnu temperaturu,bar tako pokazuje na instrument tabli,a grijanje uredno funkcionise,hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu biti neispravni : senzor temperature motora, upravljački modul  grijača, sami grijači . Radna temperatura motora mora biti iznad 85°C . Ako to nije tako , najčešće je neispravan termostat.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - TLAK ULJA ?

Datum objave: 29.01.2012 14:54:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, na instrument tabli na VW Golf 3 1.9D (1995) blica mi lampica od ulja (a ulja ima dovoljno),u isto vrijeme mi svijetli lampica od akumulatora, te ne radi kazaljka od okretaja. No kada se auto malo ugrije i kada na leru stisnem gas do kraja kazaljka od okretaja proradi i automatski se pogase navedene lampice.I tako nakon nekoliko kilometara opet ispočetka....

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je električna instalacija motora ili vozila, instrument ploča , kutija s osiguračima i relejima. Dobro bi bilo da ipak izmjerite tlak ulja u motoru kako bi bili potpuno sigurni da motor ima dobro podmazivanje i da je u ispravnom stanju .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T QUATTRO - PUNO RADA BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 29.01.2012 14:24:26
Slika
PITANJE:

Postovanje!Problem 1.8T Audi A4 Quattro Imam problem koji pokusavam rijesit vec pola godine...kad sam tek kupio auto bila je upaljena zuta lampica(greska)...Otisao sam u servis i pokazalo da je Senzor na bregastoj osovini..Majstor mi je preporucio da neradim nista dok nebudem uradio veliki servis...Nakon toga je uradjen veliki servis i sve je promijenjeno...Opet lampica gori i pokaziva istu gresku..Auto dobro vuce,lijepo rad i pali dobro.Nakon toga plavo bijeli dim se pokazao i majstori rekli da bih blo pozeljno generalku uradit.rastavili motor sve uredu..karike,gumice,klipovi,radilica sve ok.kao novo..ja opet promijenim gumice,karike,lezajeve..sastavili opet dimi..na kraju kazu da je turbina..promijenili turbinu novu..sve ok ali auto tesko pali i opet ista lampa gori..i na kraju otjeram u Audi servis i oni nisu otkrili kvar..Sve uredu,elektronika,motor,sve provjerili ali ja jos kvar nisam otkrio..Znaci nekad upali isprve,nekad nece iz 5-6 puta..I kad palim ponekad puca iz uaspuha...Molim pomoc ako ikako moze...Neznam vise sta da radim...Hvala vam puno

ODGOVOR:

Na žalost Vi ste imali dva puta lošu sreću da niste naišli na servis koji bi kvalitetno obavio pregled vozila , utvrdio i otkrio neispravnosti i točno predložio rješenje . Nakon toga kontrolna lampica motora ne bi više svijetlila . Lampica motora se može paliti radi , mehaničkih nedostataka motora, radi elektronskog sustava goriva, radi sustava za stvaranje iskre za svjećice, radi sustava za upravljanje motorom . Nakon svega opet mogu reći da bih na Vašem vozilu ispitao sve sustave koje sam naveo i nakon toga bih mogao predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. 16V - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 29.01.2012 00:11:41
Slika
PITANJE:

Zdravo..imam mazdu 626 2.0i 16v gt 103kw...i nedavo sam je pregrijo..i pukla mi bila glava motora...to zamijenim..i od tad ..sa novom glavom..nikako ne prima gas kao prije na niskim obrtajima...dok na visokim puno bolje ide nego prije..hvala

ODGOVOR:

Prvo morate biti sigurni da li ste dobro obavili sve radove oko glave motora .  Nakon toga treba provjeriti slijedeće : fazu motora, kompresiju, tlak goriva, injektore, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, pojedine senzore motora , lambda sondu, električnu instalaciju motora, mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 28.01.2012 21:48:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine imam pitanje za golfa 3 1.8 66kw troši dosta ulja kad je hladan motor dobro radi a kad se zagrije počne dimiti i smrdjeti po ulju dal da radim polu generalku ili samo da se mjenjaju gumice ventila . Molio bi vaše mišljenje što bi to bila i kaj da radim.Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba svakako urediti glavu motora ( vodilice ventila, ventili , strojna obrada glave, ostali potrebni radovi ) . Kada se demontira glava motora vidjeti će se istrošenje cilindara . Ako je istrošenje minimalno možete zamijeniti klipne prstenove . Ako je istrošenej veće od dozvoljenog mora se raditi obrada cilindara i ugradnja novih većih klipova . Ako želite još detaljnije informacije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER GRAND VOYAGER 2,8 CRD - ČUDAN ZVUK ???

Datum objave: 27.01.2012 21:41:11
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam Chrysler Grand Voyager 2.8 crd automatik 2004 god. prešao 203ooo km. Motor radi preglasno dok je u leru i dok vozi, ali kad ga vozim na uzbrdici i lagano držim gas radi tiho, ali kad dodam malo gasa ili cesta prelazi u ravnicu ili nizbrdicu zvuk se pojača. Takodjer kad krečem sa mjesta npr. sa sermafora dok lagano ubrzavam radi tiho do nekog trenutka tada opet počme raditi glasno. Imate osječaj kao da su vam uši zaglušene i onda opet čujete normalno. Zvuk samo pređe iz tihog mekanog zvuka u glasan zveckav zvuk. Hvala.

ODGOVOR:

Niste mi baš nešto precizno objasnili i opisali preglasan zvuk motora . Prema vašemu opisu to može biti svašta . Zvuk se može stvarati na motoru, u motoru, u mjenjaču, na transmisiji, na ispušnom sustavu, na diferencijalu , na pogonskim osovinama . Kada bi znali na kojim od navedenih mjesta se stvara opisani zvuk tada bih Vam mogao nabrojiti moguće uzroke . To bih mogao napraviti i sada ali bi spisak mogućih neispravnosti bio vrlo dugačak a takva informacija Vama ne bi bila od koristi . Neposrednim uvidom na vozilu mogao bih Vam točno navesti uzrok i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CAMPUS 1,1 S - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 27.01.2012 18:23:44
Slika
PITANJE:

renault 5...pozdrav gospodine meic,imam problema sa potrosnjom navedenog vozila..naime radi se o renaultu 5 campusu-1991,1.1 benzinac.. auto sam nedavno kupio kod susjeda koji je bio prvi vlasnik,te ga je savrseno odrzavao sto se tice mehanike i ostalog..motor ima 93000km,ali nekako veliku potrosnju goriva...gradska potrosnja mu je 10 litara,sto se meni cini previse za taj autic...mehanicar je pregledao cjeli motor,ocistio karburator postelao ga pregledao sva crijeva goriva zbog moguceg curenja goriva ali i to je sve u redu..e sad: mehanicar tvrdi da je jedini moguci razlog potrosnje,taj sto se vozim na kratke relacije a vani je dosta niska temperatura pa auto dosta vremena radi pod cokom dok se ne zagrije na radnu temperaturu i u to vrjeme potrosi 2-3 litre vise goriva uz to mi tvrdi da ce ljeti trositi znatno manje....Zanimalo bi me vase strucno misljenje o tome,hvala

ODGOVOR:

Potrošnja goriva na Vašem vozilu se uvijek računa u točno određenim uvjetima i na točno određeni način. Podrazumjeva se da je mehaničko stanje motora dobro , da je motor dobro podešen , da je filter zraka čist , da je rasplinjač ispravan . Potrošnja goriva se uvijek računa kada je motor zagrijan na radnu temperaturu ( veća od 80°C ) . U tim uvjetima napravite najprije test potrošnje goriva na otvorenoj cesti vozeći se nekom prosječnom brzinom . Potrošnja goriva u tim uvjetima ne bi trebala prelaziti 6 l/100 km . Nakon toga napravite i test potrošnje po gradu i u tim uvjetima potrošnja goriva ne bi trebala biti veća od 8 l/100 km . Ako je potrošnja veća Vašim vozilom ( motorom ) se treba baviti stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. TWINPORT - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 26.01.2012 12:17:09
Slika
PITANJE:

poštovani! vozim opel corsu 1.2 twinport 2006 godiste i prije pola godine auto mi je poceo malo trzat i upalila se lampica od motora tj od lambda sonde! palila se i gasila neko vrijeme ali sada vec par mjeseci stalno svijetli ali auto se normalno ponasa i ne trosi nista vise! bio sam na dijagnostici i rekli su da je do lambda sonde! u međuvremenu sam otisao na tehnicki pregled gdje je auto prosao eko test! mislim da to nebi bilo moguce ukoliko je otisla lambda sonda! sada me zanima vase misljenje,postoji li mogusnost da se radi o erg ventilu ili stvarno o lambdi sondi bez obzira sto sam prosao eko test!? u koliko je erg ventil dali se mora mijenjati novi ili se da otvoriti podmazati,ocistiti i vratiti nazad!? unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida i ispitivanja nije moguće samo na osnovu vašega opisa dati točnu ocjenu da li je neki od navedenih dijelova ispravan ili nije . Uvijek se radi ispitivanje a nakon toga se točno zna da li je nešto ispravno ili nije. Vozilo je moglo proću eko test bez obzira što lampica motora svijetli . Moguće greške su . lambda sonda , EGR , pojedini senzori motora, sustav paljenja , i ostali mogući uzroci . Moguće je čistiti EGR ventil ali to rijetko kada dovodi do rezultata. Lambda sonda se ne mijenja na pemet , ista može biti izvan funkcije i ako su neispravni i neki drugi dijelovi . Najbolje rješenje bi bilo , jednoznačno definiranje kvara, otklanjanje neispravnosti, brisanje greške iz memorije računala .

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,6 S - KUT PREDPALJENJA ?

Datum objave: 26.01.2012 10:16:51
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Meić Imam Ladu Nivu 1.6 89g. prije dva mjeseca je rađen generalno motor ,bušen blok obrada radilica itd.karburator stavljen od nive 1.7 imam problem sto kada kočim motor niz nizbrdicu pocme pucketat iz auspuha ,u cemu je problem ,i izjutra kada je hladno neće da pali kao da nema snage ,zastaje kada pali ,promjenjen akumlator ,svjecice,razvodna kapa ,kablovi a razvodnik je bez vakuma.Ja mozda mislim da je problem u kutu predpaljenja ali neznam ipak mozda je nesto drugo ,nema majstora da mi zna to napravit ,pa ako mi mozete rec kako se to radi ,steluje predpaljenje,moze li se to probnom lampicom od 12v,na koliko stavi stupnjeva kut paljenja prije GMT.Bio bih zahvalan na odgovoru.Pozdrav

ODGOVOR:

Pojave na motoru koje ste opisali nastaju radi raznih mogućih razloga i to : loše podešeni ventili, faza motora, propuštanje na ventilima, greška sustva paljenja, kut predpaljenja, probijanje visokog napona, nečisto gorivo, rasplinjač . Kut predpaljenja treba biti 5 - 7 ° prije GMT . Paljenje možete podesiti i lampicom na slijedeći način : stavite mjenjač u IV brzinu , spojite lampici na kabel koji vodi do platina, dajte kontakt , gledajte u remenicu radilice , dok gledate u remenicu lagano gurajte vozilo napred, u jednom momentu vidjeti ćete oznaku na remenici radilice , oznaka se mora poklopiti sa srednjom crtom koja se nalazi na Al poklopcu motora . Ako oznaka odstupa od pravca prema srednjoj crti , popustite razvodnik paljenja i okretanjem ( vrlo mali pomaci ) dovedite da se oznaka na remenici radilice poklapa sa srednjom crtom na poklopcu motora . Ovu radnju i okretanje motora provjerite više puta radi točnosti .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 TDI - STALNO MIJENJAM DISKOVE, ZAŠTO ???

Datum objave: 26.01.2012 10:04:27
Slika
PITANJE:

Imam polo1.4 tdi 2003 i imam problem sa diskovima i kocnicama do sada sam promenila 5 pari diskova i kocnice kod svakih se javio isti problem a to je ni sa jednim novim diskovim nisam presla 4000 km da ne pocne da mi trese volan na brzini 90-130km/h i sada 6 put stavila sam original vw diskove i kocnice i pojavio mi se isti problem?Pre neki dan sam uradila i balansiranje guma,felni i reglazu trapa i opet trese a da i mam i nove zadnje diskove i nova letva volana,novi silen blokovi i opet trese da li mozete da mi kazete koji problem ima moj auto?Ne znaju ni u servisu sta bi moglo biti...

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa , zaključio sam da vibracije vozila ( trešnja ) nastaje prilikom kočenja . Ako je to tako onda su diskovi samo jedan od mogućih uzroka . Servis nije dobro defektirao kvar/kvarove i zato nepotrebno mijenjate diskove. Ostali mogući uzroci su : kočna kliješta, nosači kočnih kliješta, hidraulički sustav kočnice, glavčine kotača, visokotlačne fleksibilne cijevi kočnice , gume , felge . Osnovni zadatak servisa je da sa svojim stručnim kadrovima otkrije neispravnost , predloži rješenje , otkloni kvar .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - NETIPIČAN I RIJETKI KVAR ?

Datum objave: 26.01.2012 09:55:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vlasnik sam Škode Oktavie 1.6 55kw 2001 god. Imam sitan problem. Tjekom vožnje se događa da ostane bez snage, ali samo na sekundu-dvije. Taj problem se događa u prosjeku svakih 30-50 km.Nadam se da imate rješenje tog problema. Inaće, auto je redevno servisiran kod ovlaštenog servisera.

ODGOVOR:

Pojavu koju ste opisali treba istražiti, otkriti , otkloniti . Kvar nije tipičan a defektaža i iznalaženje kvara može potrajti . Zadnji takav kvar koji sam imao je bio vrlo zahtijevan . Ispitivanje je trajalo 5 dana a uzrok je bila električna instalacija .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PUNO BIJELOG DIMA , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.01.2012 09:46:30
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problam. U pitanju je passat 2002. god. 1.9 TDI 100 KS, cipovan. Auto izbacuje nenormalnu kolicinu bijelog dima. Auto ne trosi pretjerano ulje, mijenjali smo turbinu, eger ventil, dizne, pumpu na bregastoj, pumpu u rezervoaru. Skinuli smo glavu motra, i provjerili ventile, promjenili smo dihtung glave, jer nismo bili sligurni da slucajno ne mjesa vodu i ulje. Kompresija je mjerena i iznosi 19,1 na sva cetiri cilindra. Ali auto ne prestaje da pusi, tesko pali. Molim vas za vas savjet... Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Kompresija motora koju ste naveli ( 19,1 bar ) je preniska , treba biti od 25 bara do 32 bara . Najprije se bavite kompresijom i dovedite je u granice normale .

na vrh Povratak na vrh