Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 1,8 T QUATTRO - PUNO RADA BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 29.01.2012 14:24:26
Slika
PITANJE:

Postovanje!Problem 1.8T Audi A4 Quattro Imam problem koji pokusavam rijesit vec pola godine...kad sam tek kupio auto bila je upaljena zuta lampica(greska)...Otisao sam u servis i pokazalo da je Senzor na bregastoj osovini..Majstor mi je preporucio da neradim nista dok nebudem uradio veliki servis...Nakon toga je uradjen veliki servis i sve je promijenjeno...Opet lampica gori i pokaziva istu gresku..Auto dobro vuce,lijepo rad i pali dobro.Nakon toga plavo bijeli dim se pokazao i majstori rekli da bih blo pozeljno generalku uradit.rastavili motor sve uredu..karike,gumice,klipovi,radilica sve ok.kao novo..ja opet promijenim gumice,karike,lezajeve..sastavili opet dimi..na kraju kazu da je turbina..promijenili turbinu novu..sve ok ali auto tesko pali i opet ista lampa gori..i na kraju otjeram u Audi servis i oni nisu otkrili kvar..Sve uredu,elektronika,motor,sve provjerili ali ja jos kvar nisam otkrio..Znaci nekad upali isprve,nekad nece iz 5-6 puta..I kad palim ponekad puca iz uaspuha...Molim pomoc ako ikako moze...Neznam vise sta da radim...Hvala vam puno

ODGOVOR:

Na žalost Vi ste imali dva puta lošu sreću da niste naišli na servis koji bi kvalitetno obavio pregled vozila , utvrdio i otkrio neispravnosti i točno predložio rješenje . Nakon toga kontrolna lampica motora ne bi više svijetlila . Lampica motora se može paliti radi , mehaničkih nedostataka motora, radi elektronskog sustava goriva, radi sustava za stvaranje iskre za svjećice, radi sustava za upravljanje motorom . Nakon svega opet mogu reći da bih na Vašem vozilu ispitao sve sustave koje sam naveo i nakon toga bih mogao predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. 16V - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 29.01.2012 00:11:41
Slika
PITANJE:

Zdravo..imam mazdu 626 2.0i 16v gt 103kw...i nedavo sam je pregrijo..i pukla mi bila glava motora...to zamijenim..i od tad ..sa novom glavom..nikako ne prima gas kao prije na niskim obrtajima...dok na visokim puno bolje ide nego prije..hvala

ODGOVOR:

Prvo morate biti sigurni da li ste dobro obavili sve radove oko glave motora .  Nakon toga treba provjeriti slijedeće : fazu motora, kompresiju, tlak goriva, injektore, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, pojedine senzore motora , lambda sondu, električnu instalaciju motora, mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 28.01.2012 21:48:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine imam pitanje za golfa 3 1.8 66kw troši dosta ulja kad je hladan motor dobro radi a kad se zagrije počne dimiti i smrdjeti po ulju dal da radim polu generalku ili samo da se mjenjaju gumice ventila . Molio bi vaše mišljenje što bi to bila i kaj da radim.Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba svakako urediti glavu motora ( vodilice ventila, ventili , strojna obrada glave, ostali potrebni radovi ) . Kada se demontira glava motora vidjeti će se istrošenje cilindara . Ako je istrošenje minimalno možete zamijeniti klipne prstenove . Ako je istrošenej veće od dozvoljenog mora se raditi obrada cilindara i ugradnja novih većih klipova . Ako želite još detaljnije informacije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER GRAND VOYAGER 2,8 CRD - ČUDAN ZVUK ???

Datum objave: 27.01.2012 21:41:11
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam Chrysler Grand Voyager 2.8 crd automatik 2004 god. prešao 203ooo km. Motor radi preglasno dok je u leru i dok vozi, ali kad ga vozim na uzbrdici i lagano držim gas radi tiho, ali kad dodam malo gasa ili cesta prelazi u ravnicu ili nizbrdicu zvuk se pojača. Takodjer kad krečem sa mjesta npr. sa sermafora dok lagano ubrzavam radi tiho do nekog trenutka tada opet počme raditi glasno. Imate osječaj kao da su vam uši zaglušene i onda opet čujete normalno. Zvuk samo pređe iz tihog mekanog zvuka u glasan zveckav zvuk. Hvala.

ODGOVOR:

Niste mi baš nešto precizno objasnili i opisali preglasan zvuk motora . Prema vašemu opisu to može biti svašta . Zvuk se može stvarati na motoru, u motoru, u mjenjaču, na transmisiji, na ispušnom sustavu, na diferencijalu , na pogonskim osovinama . Kada bi znali na kojim od navedenih mjesta se stvara opisani zvuk tada bih Vam mogao nabrojiti moguće uzroke . To bih mogao napraviti i sada ali bi spisak mogućih neispravnosti bio vrlo dugačak a takva informacija Vama ne bi bila od koristi . Neposrednim uvidom na vozilu mogao bih Vam točno navesti uzrok i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CAMPUS 1,1 S - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 27.01.2012 18:23:44
Slika
PITANJE:

renault 5...pozdrav gospodine meic,imam problema sa potrosnjom navedenog vozila..naime radi se o renaultu 5 campusu-1991,1.1 benzinac.. auto sam nedavno kupio kod susjeda koji je bio prvi vlasnik,te ga je savrseno odrzavao sto se tice mehanike i ostalog..motor ima 93000km,ali nekako veliku potrosnju goriva...gradska potrosnja mu je 10 litara,sto se meni cini previse za taj autic...mehanicar je pregledao cjeli motor,ocistio karburator postelao ga pregledao sva crijeva goriva zbog moguceg curenja goriva ali i to je sve u redu..e sad: mehanicar tvrdi da je jedini moguci razlog potrosnje,taj sto se vozim na kratke relacije a vani je dosta niska temperatura pa auto dosta vremena radi pod cokom dok se ne zagrije na radnu temperaturu i u to vrjeme potrosi 2-3 litre vise goriva uz to mi tvrdi da ce ljeti trositi znatno manje....Zanimalo bi me vase strucno misljenje o tome,hvala

ODGOVOR:

Potrošnja goriva na Vašem vozilu se uvijek računa u točno određenim uvjetima i na točno određeni način. Podrazumjeva se da je mehaničko stanje motora dobro , da je motor dobro podešen , da je filter zraka čist , da je rasplinjač ispravan . Potrošnja goriva se uvijek računa kada je motor zagrijan na radnu temperaturu ( veća od 80°C ) . U tim uvjetima napravite najprije test potrošnje goriva na otvorenoj cesti vozeći se nekom prosječnom brzinom . Potrošnja goriva u tim uvjetima ne bi trebala prelaziti 6 l/100 km . Nakon toga napravite i test potrošnje po gradu i u tim uvjetima potrošnja goriva ne bi trebala biti veća od 8 l/100 km . Ako je potrošnja veća Vašim vozilom ( motorom ) se treba baviti stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. TWINPORT - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 26.01.2012 12:17:09
Slika
PITANJE:

poštovani! vozim opel corsu 1.2 twinport 2006 godiste i prije pola godine auto mi je poceo malo trzat i upalila se lampica od motora tj od lambda sonde! palila se i gasila neko vrijeme ali sada vec par mjeseci stalno svijetli ali auto se normalno ponasa i ne trosi nista vise! bio sam na dijagnostici i rekli su da je do lambda sonde! u međuvremenu sam otisao na tehnicki pregled gdje je auto prosao eko test! mislim da to nebi bilo moguce ukoliko je otisla lambda sonda! sada me zanima vase misljenje,postoji li mogusnost da se radi o erg ventilu ili stvarno o lambdi sondi bez obzira sto sam prosao eko test!? u koliko je erg ventil dali se mora mijenjati novi ili se da otvoriti podmazati,ocistiti i vratiti nazad!? unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida i ispitivanja nije moguće samo na osnovu vašega opisa dati točnu ocjenu da li je neki od navedenih dijelova ispravan ili nije . Uvijek se radi ispitivanje a nakon toga se točno zna da li je nešto ispravno ili nije. Vozilo je moglo proću eko test bez obzira što lampica motora svijetli . Moguće greške su . lambda sonda , EGR , pojedini senzori motora, sustav paljenja , i ostali mogući uzroci . Moguće je čistiti EGR ventil ali to rijetko kada dovodi do rezultata. Lambda sonda se ne mijenja na pemet , ista može biti izvan funkcije i ako su neispravni i neki drugi dijelovi . Najbolje rješenje bi bilo , jednoznačno definiranje kvara, otklanjanje neispravnosti, brisanje greške iz memorije računala .

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,6 S - KUT PREDPALJENJA ?

Datum objave: 26.01.2012 10:16:51
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Meić Imam Ladu Nivu 1.6 89g. prije dva mjeseca je rađen generalno motor ,bušen blok obrada radilica itd.karburator stavljen od nive 1.7 imam problem sto kada kočim motor niz nizbrdicu pocme pucketat iz auspuha ,u cemu je problem ,i izjutra kada je hladno neće da pali kao da nema snage ,zastaje kada pali ,promjenjen akumlator ,svjecice,razvodna kapa ,kablovi a razvodnik je bez vakuma.Ja mozda mislim da je problem u kutu predpaljenja ali neznam ipak mozda je nesto drugo ,nema majstora da mi zna to napravit ,pa ako mi mozete rec kako se to radi ,steluje predpaljenje,moze li se to probnom lampicom od 12v,na koliko stavi stupnjeva kut paljenja prije GMT.Bio bih zahvalan na odgovoru.Pozdrav

ODGOVOR:

Pojave na motoru koje ste opisali nastaju radi raznih mogućih razloga i to : loše podešeni ventili, faza motora, propuštanje na ventilima, greška sustva paljenja, kut predpaljenja, probijanje visokog napona, nečisto gorivo, rasplinjač . Kut predpaljenja treba biti 5 - 7 ° prije GMT . Paljenje možete podesiti i lampicom na slijedeći način : stavite mjenjač u IV brzinu , spojite lampici na kabel koji vodi do platina, dajte kontakt , gledajte u remenicu radilice , dok gledate u remenicu lagano gurajte vozilo napred, u jednom momentu vidjeti ćete oznaku na remenici radilice , oznaka se mora poklopiti sa srednjom crtom koja se nalazi na Al poklopcu motora . Ako oznaka odstupa od pravca prema srednjoj crti , popustite razvodnik paljenja i okretanjem ( vrlo mali pomaci ) dovedite da se oznaka na remenici radilice poklapa sa srednjom crtom na poklopcu motora . Ovu radnju i okretanje motora provjerite više puta radi točnosti .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 TDI - STALNO MIJENJAM DISKOVE, ZAŠTO ???

Datum objave: 26.01.2012 10:04:27
Slika
PITANJE:

Imam polo1.4 tdi 2003 i imam problem sa diskovima i kocnicama do sada sam promenila 5 pari diskova i kocnice kod svakih se javio isti problem a to je ni sa jednim novim diskovim nisam presla 4000 km da ne pocne da mi trese volan na brzini 90-130km/h i sada 6 put stavila sam original vw diskove i kocnice i pojavio mi se isti problem?Pre neki dan sam uradila i balansiranje guma,felni i reglazu trapa i opet trese a da i mam i nove zadnje diskove i nova letva volana,novi silen blokovi i opet trese da li mozete da mi kazete koji problem ima moj auto?Ne znaju ni u servisu sta bi moglo biti...

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa , zaključio sam da vibracije vozila ( trešnja ) nastaje prilikom kočenja . Ako je to tako onda su diskovi samo jedan od mogućih uzroka . Servis nije dobro defektirao kvar/kvarove i zato nepotrebno mijenjate diskove. Ostali mogući uzroci su : kočna kliješta, nosači kočnih kliješta, hidraulički sustav kočnice, glavčine kotača, visokotlačne fleksibilne cijevi kočnice , gume , felge . Osnovni zadatak servisa je da sa svojim stručnim kadrovima otkrije neispravnost , predloži rješenje , otkloni kvar .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - NETIPIČAN I RIJETKI KVAR ?

Datum objave: 26.01.2012 09:55:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vlasnik sam Škode Oktavie 1.6 55kw 2001 god. Imam sitan problem. Tjekom vožnje se događa da ostane bez snage, ali samo na sekundu-dvije. Taj problem se događa u prosjeku svakih 30-50 km.Nadam se da imate rješenje tog problema. Inaće, auto je redevno servisiran kod ovlaštenog servisera.

ODGOVOR:

Pojavu koju ste opisali treba istražiti, otkriti , otkloniti . Kvar nije tipičan a defektaža i iznalaženje kvara može potrajti . Zadnji takav kvar koji sam imao je bio vrlo zahtijevan . Ispitivanje je trajalo 5 dana a uzrok je bila električna instalacija .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PUNO BIJELOG DIMA , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.01.2012 09:46:30
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problam. U pitanju je passat 2002. god. 1.9 TDI 100 KS, cipovan. Auto izbacuje nenormalnu kolicinu bijelog dima. Auto ne trosi pretjerano ulje, mijenjali smo turbinu, eger ventil, dizne, pumpu na bregastoj, pumpu u rezervoaru. Skinuli smo glavu motra, i provjerili ventile, promjenili smo dihtung glave, jer nismo bili sligurni da slucajno ne mjesa vodu i ulje. Kompresija je mjerena i iznosi 19,1 na sva cetiri cilindra. Ali auto ne prestaje da pusi, tesko pali. Molim vas za vas savjet... Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Kompresija motora koju ste naveli ( 19,1 bar ) je preniska , treba biti od 25 bara do 32 bara . Najprije se bavite kompresijom i dovedite je u granice normale .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - NEMA SNAGE ???

Datum objave: 26.01.2012 09:37:57
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mazdu 626 2001 DITD 74 KW sa 148 000 km. Auto je izgubilo na max brzini, nemoze vise od 160 km/h, u ovlastenom servisu nisu znali odgovor. Auto zadnjih 30 000 km propusta malo ulja na crijeva sa Intercoolera i na mislim da se zove EGR ventil (nalazi se tocno nasuprot hladnjaka). Na 7000 km potrosi litar ulja 10 w 40.

ODGOVOR:

Ako motor nema potrebnu snagu , na to mogu utjecati brojni razlozi . Radi toga se najprije radi dijgnostika motora kako bi st točno otkrio uzrok ili kvar . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na ventilima, kompresija, suženej usisnih kanala, začepljenje auspuha ) , filteri, senzor tlaka turbine, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, sustav za regulaciju turbine, turbina, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor bregaste osovine , senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - SUSTAV PLINOVA BlueTec

Datum objave: 26.01.2012 09:17:03
Slika
PITANJE:

Postovani! Vlasnik sam Mercedes E 220 CDI god.proizv. 2004, sa prijedjenih 110 000 km.Imam stalni problem sa russpartikel filtrom,vec u nekoliko navrata mi se javila greska da je on u kvaru.Auto sam odveo na servis oni su gresku izbrisali ili sto a ja sam se vozio nekih 5000 km opet iznova sve. Najprije se upali zuta lampica od motora a za 2 ,3 dana partikel filter.opet u servis i na otstopavanje ili sto neznam. Mene zanima dali ima kakva tekucina koja se stavlja u gorivo pa sistemom izgaranja ocisti te cadji.Molim Vas da mi pomognete,jer opet ce mi se to desiti.Pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati dva sustava za samočišćenje filtera krutih čestica ( partikl filtera ) . Jedan sustav BLUE-TEC ima odgovarajuću tekućinu ( nalazi se u posebnom rezervoaru )  koja se u odgovarajućem momentu injektira u ispušni sustav i nataj način radi čišćenje filtera krutih čestica , smanjuje emisiju dušikovih oksida NOx i na taj način zadovoljava eko-norme Euro-4, Euro-5 .  Drugi sustav ne koristi nikakvu tekućinu . Računalo motora u kritičnom momentu zakreće kut paljenja u plus i povećava količinu goriva. Na taj način se povečava temperatura ispušnih plinova i opet počinje proces regeneracije filtera krutih čestica. Nakon što je proces gotov sustav se vrača u normalni rad . Iz navedenog se može zaključiti da je potrebno najprije provjeriti koji je sustav na Vašem vozilu ( BlueTec ili sustav s katalizatorom i bez dodavanja tekućine ) . Nakon toga treba obaviti dijagnostiku i utvrditi : stanje filtera krutih čestica, ima li BlueTec tekućine, ispravnost upravljačkog sustava filtera krutih čestica .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,9 D TURBO - LOŠA KOMPRESIJA ?

Datum objave: 26.01.2012 08:43:06
Slika
PITANJE:

Postovani pratim Vas rad na sajtu i hvala Vam na dobroj volji. Imam Pezo 306 1.9 tdi 66kw 1998god. sa Lucas pumpom.Pise da je presao 185000,a ja sam ga kupio sa 78000 pre 9 godina i od prosle zime je poceo slabije da pali zimi. Proverio sam kompresiju i majstor je rekao da je losa i da mora generalna. Auto sam redovno odrzavao, nisam ga vozio leti po 3 meseca. Od zamene do zamene ulja potrosi oko maximum 10 deci koju radim na 7000,a ulje 10w 40 Esso, izbacuje crni dim ali samo preko 3000rpm. Da li ste se susretali sa necim slicnim i da li mozete da pretpostavite o cemu se radi. Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Sami ste rekli da je nakon pregleda vozila vaš majstor rekao da je loša kompresija a to je dovoljan razloga radi kojega motor ne može normalno paliti . Ako je kompresija stvarno loša motor se mora urediti mehanički tako da kompresija opet bude veća od 28 bara . Uređenej motora znači : obrada cilindara, zamjena klipova i klipnih prstenova, kompletno uređenje glave motora . Ukoliko sumnjate u informaciju o lošoj kompresiji , zatražite još jedno stručno mišljenje. Tada pitajte i za prijedlog rješenje i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 HDI - ZAŠTO SE STALNO POJAVLJUJE P0125 GREŠKA ?

Datum objave: 25.01.2012 13:40:13
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Mejiću , cenim Vase znanje , zbog toga Vam se obracam . Radi se o pezoovom motoru 1.4 HDI proitvodnje 2008 god. 8HZ . Bavim se dijagnostikom za svoje potrebe i zanima me cesta pojava greske po215 .Kada dam kontakt prikopcam dijagnostiku pokaze p0215 , upalim motor i celo vreme dok radi ne registruje gresku . pri tome mi lampica motora , zbog te greske nikada ne svetli , ja je otkrijem pri dijagnostici , Znaci ako je obrisem prilikom datog kontakta i upalim motor ne javlja se vise , ali kada ugasim motor pa ga ponovo palim opet nastaje p0215 , Shutoff solenoid malfunctio ,ali ne svetli lampica a greska postoji . O kakvoj se gresci radi , dal je to iz memorije , sto mi ne upali lampicu kada se cesto javlja ? gde se nalazi taj prekidac iskljuceno-ukljuceno hteo bih ga zameniti I ako mozda mozete da mi date savet kako da ga nabavim , mislim na neki kataloski broj ili drugi podatak za ovaj motor . Ja sam isto zavrsio elektrotehnicki fakultet ali mi je ovo , neka ljubav i potreba ,a inace volim mehaniku i bavio sam se jednostavnijim motorima a evo ni ja ni kolega neznamo resenje pa smo resili da se obratimo Vama . Unapred hvala , cenicu svakako Vase misljenje i savet .

ODGOVOR:

Greška koju ste očitali s memorije ECU centrale P0125 se odnosi na solenoidni ventil za zatvaranje goriva . Ista se može pojavljivati radi pada napona u strujnom krugu, radi samog solenoida, radi greške koju generira ECU centrala. U stvarnosti ona ne mora značiti ništa ukoliko sve funkcionira kako treba . Činjenica jest da računalo motora može prepoznati male promjene u strujnom krugu ili u samom solenoidu ( napon, otpor , struja ) i da radi toga može zabilježiti grešku P0125 .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - ZAŠTO SE OPET PALI LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 25.01.2012 13:15:42
Slika
PITANJE:

imam ford focus karavan 1.4 16V 2003.GOD. unatrag godinu dana kako sam ga kupila javlja se problem pali se lampica motora . kod spajanja na kompijutor ukazuje uvijek na grešku lamda sonde. promjenili smo oba dvije sonde , katalizator, aspuh i bilo je dobro nekoliko mjeseci , da bi se sada opet palila lampica motora. mjenjali smo mehaničare , autoelektričare ali nitko ne zna u čemu je problem. auto radi normalno, ne povećava se potrošnja goriva niti ne ukazuje na neke probleme sa motorom.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se može paliti kontrolna lampica motora . Uzroci mogu biti mehanički , hidraulični, električni , elektronski . Ovom prilikom ne bih kritizirao servis koji je radio dijagnostiku motora jer nemam razloga za to . Samo želm naglasiti da mogućih razloga radi kojih se pali lampica motora može biti tridesetak . Pojedinačnim navođenjem mogućih neispravnosti ne bi bilo nikakve koristi . Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora, točno defektirati neispravnost , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

OPEL - FIAT - ŠTO JE BOLJE ?

Datum objave: 25.01.2012 13:06:36
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine,imam pitanje. Zamolio bi za vas savjet oko vozila. Ovako,planiram sebi uzimati automobil pa bih vas zamolio da mi kazete koji od ova dva je bolji. Opel vectra A 1.7 turbo dizel 1994 ili Fiat Tempra 1.9 turbo dizel godiste 1993 do 1995. Koji od ove dvije vrste sto sam naveo je bolje vozilo i pouzdanije. Dovidjenja i prijatno.

ODGOVOR:

Kada bi uspoređivali kvalitetu i jednog i drugog vozila onda bi to bila podjednaka kvaliteta . Stvarnos može biti sasvim drugačija . Tu je najvažnija činjenica trenutno stanje vozila i motora. Da bi došli do spoznaje o trenutnom stanju vozila neophodno je napraviti stručni pregled motora i vozila . Najbolje bi bilo da Vi izaberete vozilo koje Vam se sviđa ( neovisno koja je marka ) i da tada napravite stručni pregled vozila koji sam već spomenuo . Takve pregleda radimo vrlo često i isti su vrlo korisni jer mogu spriječiti neugodna iznanađenja . Ako budući vlasnik kupi pregledano vozilo , mi na osnovu stručnog pregleda savjetujemo što bi trebalo napraviti na servisu kako bi vozilo ispravno funkcioniralo . Nadam se da sam odgovorio na Vaše pitanje a ako ima kakvih nejasnoća jevite se opet .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,1 i. - LOŠE RADI ?

Datum objave: 25.01.2012 12:09:03
Slika
PITANJE:

Kupio sam Citroen saxsa 1.1i pa me zanima par stvari ako mi mozete pomoci.Presao je 130000km. S vremena na vrijeme dogodi se da auto jako tesko pali,a kad se upali trese se sav i muci se dok radi.Neznam u cemu je problem jer inace pali normalno.I cini mi se da ima nujednaceni rad ler gasa pogotovo kad upalim ventilaciju u autu.Bio bih vam jako zahvalan kad bi mi odg. na pitanja.

ODGOVOR:

Prema vašem opisu mogu navesti brojne razloge radi kojih motor loše radi . Mogući razlozi su slijedeći : mehanički uzroci ( faza, podešenost ventila, kompresija, propuštanje na usisnoj grani ), senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage , nečisti injektori, tlak goriva, senzor radilice, svjećice, bobina, elektronika paljenja, električna instalacija motora . U ovom slučaju treba ispitati sve što sam naveo i tada ćete točno znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 16V - PROBLEMI NAKON KUPNJE VOZILA ?

Datum objave: 25.01.2012 08:15:28
Slika
PITANJE:

Jucer smo kupili opel omegu 20 16v 95 god brc plin ocuvana super stanje. Bivsem vlesniku stajala cca 1 god tesko je upalila ali je upalila i presla 20 km do kuce bez nekakvih poteskoca i danas tesko pali kad upali dok drzis gas radi cim pustis crkne blinka lampica motora jel moze savjet sta da se radi

ODGOVOR:

Vozilo koje ste kupili je dugo stajalo i pitanje je u kakvom stanju su pojedine tekućine , filteri, senzori, injektori . Radi toga je potrebno HITNO napraviti kompletan servis vozila . Servis treba obuhvatiti sve potrebne radove i to : zamjenu svih filtera, zamjenu svih tekućina, zamjenu svjećica, kontrolu elektronskog sustva ubrizgavanja, kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama , sve ostale kontrole koje su bitne za ispravno funkcioniranje vozila. Ovaj servis napravite što prije i na najkvalitetniji način .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D TD-4 - NEMA SNAGE , LOŠE RADI ???

Datum objave: 25.01.2012 08:06:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Landrover Freelander 2,0 TD4, 2003 godina. Pojavio se problem: auto nemirno radi, ne vuče kako treba ( kao da ne radi turbina ), povećala mu se i potrošnja, u vožnji trokira, pali se i lampica greške motora, no kad se i ne upali auto isto tako radi . Molim Vas savjet, da li znate što bi mogao biti problem ? *molim Vas ako mi možete javiti odgovor na moj gore navedeni mail . Unaprijed Vam se zahvaljujem na hitnom odgovoru i srdačno Vas pozdravljam

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svim detaljima koje ste naveli , točan uzrok mogu nevesti tek nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : mehanički uzroci ( faza motora, kompresija, usisni kolektor, ispušni sustav ) , senzor pedale gasa, filteri, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, niski tlak tirbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, dize, senzor temperature ECT, solenoid usisanog zraka, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - ZAŠTO NASTAJE EMULZIJA ?

Datum objave: 24.01.2012 10:38:48
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Sve pohvale i velika hvala na trudu koji ulažete u odogovore! Moj problem: Škoda Fabia 1.4 mpi (68 KS)120 000 km. 3000 km nakon promjene ulja javlja se obilato emulzija na čepu poklopca ventila. Rashladnu tekućinu ne gubi niti se u njoj naslućuje ulje. Ulje čisto (bistro), ne troši ulje dobro vuče. Nakon otprilike spomenutih 3000 km počinje da se čuju ventili i to u ritmu da se prvo čuje kao da lupa jedan, pa dva, pa cijela filharmonija, pa se sve umiri (prede) par sekundi i onda ispočetka. Napominjem da se nakon promjene ulja ventili ne čuju prvih 3000 km. Pregledao sam i svjećice kod kojih samo na svjećici 3 cilinda primjetio da je ima malo više crne gareži na sebi, ostale svjećice su normalne (vožene oko 20000 km). Kada ga palim često ispočetka radi na 2 ili 3 cilindra dok se ne ugrije, nakon toga radi relativno mirno (za taj motor). Lanac se ne čuje pretjerano (malo šuška). Što bi moglo uzrokovati stvaranje emulzije i lupanje ventila? Unaprijed hvala odgovoru.

ODGOVOR:

Stvaranje emulzije koju vidite mogu izazvati nekoliko faktora i to : kratke svakodnevne vožnje u kojim se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu, brtva glave motora, kondenzat na sustavu oduška od ulja . Lupanje koje povremeno čujete su hidropodizači ventila . Uzrok je nečist motor iznutra , sami hidropodizači . Problemi radi kojih motor radi na tri cilindra mogu biti : svjećice , kablovi, bobine, kompresija motora, injektori, senzor temperature motora, MAP senzor, senzor položaja zaklopke snege , aktuator minimuma, mehanički uzroci . Sve navedeno se može ispitati i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh