Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PUNO BIJELOG DIMA , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.01.2012 09:46:30
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problam. U pitanju je passat 2002. god. 1.9 TDI 100 KS, cipovan. Auto izbacuje nenormalnu kolicinu bijelog dima. Auto ne trosi pretjerano ulje, mijenjali smo turbinu, eger ventil, dizne, pumpu na bregastoj, pumpu u rezervoaru. Skinuli smo glavu motra, i provjerili ventile, promjenili smo dihtung glave, jer nismo bili sligurni da slucajno ne mjesa vodu i ulje. Kompresija je mjerena i iznosi 19,1 na sva cetiri cilindra. Ali auto ne prestaje da pusi, tesko pali. Molim vas za vas savjet... Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Kompresija motora koju ste naveli ( 19,1 bar ) je preniska , treba biti od 25 bara do 32 bara . Najprije se bavite kompresijom i dovedite je u granice normale .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - NEMA SNAGE ???

Datum objave: 26.01.2012 09:37:57
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mazdu 626 2001 DITD 74 KW sa 148 000 km. Auto je izgubilo na max brzini, nemoze vise od 160 km/h, u ovlastenom servisu nisu znali odgovor. Auto zadnjih 30 000 km propusta malo ulja na crijeva sa Intercoolera i na mislim da se zove EGR ventil (nalazi se tocno nasuprot hladnjaka). Na 7000 km potrosi litar ulja 10 w 40.

ODGOVOR:

Ako motor nema potrebnu snagu , na to mogu utjecati brojni razlozi . Radi toga se najprije radi dijgnostika motora kako bi st točno otkrio uzrok ili kvar . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na ventilima, kompresija, suženej usisnih kanala, začepljenje auspuha ) , filteri, senzor tlaka turbine, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, sustav za regulaciju turbine, turbina, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor bregaste osovine , senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - SUSTAV PLINOVA BlueTec

Datum objave: 26.01.2012 09:17:03
Slika
PITANJE:

Postovani! Vlasnik sam Mercedes E 220 CDI god.proizv. 2004, sa prijedjenih 110 000 km.Imam stalni problem sa russpartikel filtrom,vec u nekoliko navrata mi se javila greska da je on u kvaru.Auto sam odveo na servis oni su gresku izbrisali ili sto a ja sam se vozio nekih 5000 km opet iznova sve. Najprije se upali zuta lampica od motora a za 2 ,3 dana partikel filter.opet u servis i na otstopavanje ili sto neznam. Mene zanima dali ima kakva tekucina koja se stavlja u gorivo pa sistemom izgaranja ocisti te cadji.Molim Vas da mi pomognete,jer opet ce mi se to desiti.Pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati dva sustava za samočišćenje filtera krutih čestica ( partikl filtera ) . Jedan sustav BLUE-TEC ima odgovarajuću tekućinu ( nalazi se u posebnom rezervoaru )  koja se u odgovarajućem momentu injektira u ispušni sustav i nataj način radi čišćenje filtera krutih čestica , smanjuje emisiju dušikovih oksida NOx i na taj način zadovoljava eko-norme Euro-4, Euro-5 .  Drugi sustav ne koristi nikakvu tekućinu . Računalo motora u kritičnom momentu zakreće kut paljenja u plus i povećava količinu goriva. Na taj način se povečava temperatura ispušnih plinova i opet počinje proces regeneracije filtera krutih čestica. Nakon što je proces gotov sustav se vrača u normalni rad . Iz navedenog se može zaključiti da je potrebno najprije provjeriti koji je sustav na Vašem vozilu ( BlueTec ili sustav s katalizatorom i bez dodavanja tekućine ) . Nakon toga treba obaviti dijagnostiku i utvrditi : stanje filtera krutih čestica, ima li BlueTec tekućine, ispravnost upravljačkog sustava filtera krutih čestica .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,9 D TURBO - LOŠA KOMPRESIJA ?

Datum objave: 26.01.2012 08:43:06
Slika
PITANJE:

Postovani pratim Vas rad na sajtu i hvala Vam na dobroj volji. Imam Pezo 306 1.9 tdi 66kw 1998god. sa Lucas pumpom.Pise da je presao 185000,a ja sam ga kupio sa 78000 pre 9 godina i od prosle zime je poceo slabije da pali zimi. Proverio sam kompresiju i majstor je rekao da je losa i da mora generalna. Auto sam redovno odrzavao, nisam ga vozio leti po 3 meseca. Od zamene do zamene ulja potrosi oko maximum 10 deci koju radim na 7000,a ulje 10w 40 Esso, izbacuje crni dim ali samo preko 3000rpm. Da li ste se susretali sa necim slicnim i da li mozete da pretpostavite o cemu se radi. Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Sami ste rekli da je nakon pregleda vozila vaš majstor rekao da je loša kompresija a to je dovoljan razloga radi kojega motor ne može normalno paliti . Ako je kompresija stvarno loša motor se mora urediti mehanički tako da kompresija opet bude veća od 28 bara . Uređenej motora znači : obrada cilindara, zamjena klipova i klipnih prstenova, kompletno uređenje glave motora . Ukoliko sumnjate u informaciju o lošoj kompresiji , zatražite još jedno stručno mišljenje. Tada pitajte i za prijedlog rješenje i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 HDI - ZAŠTO SE STALNO POJAVLJUJE P0125 GREŠKA ?

Datum objave: 25.01.2012 13:40:13
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Mejiću , cenim Vase znanje , zbog toga Vam se obracam . Radi se o pezoovom motoru 1.4 HDI proitvodnje 2008 god. 8HZ . Bavim se dijagnostikom za svoje potrebe i zanima me cesta pojava greske po215 .Kada dam kontakt prikopcam dijagnostiku pokaze p0215 , upalim motor i celo vreme dok radi ne registruje gresku . pri tome mi lampica motora , zbog te greske nikada ne svetli , ja je otkrijem pri dijagnostici , Znaci ako je obrisem prilikom datog kontakta i upalim motor ne javlja se vise , ali kada ugasim motor pa ga ponovo palim opet nastaje p0215 , Shutoff solenoid malfunctio ,ali ne svetli lampica a greska postoji . O kakvoj se gresci radi , dal je to iz memorije , sto mi ne upali lampicu kada se cesto javlja ? gde se nalazi taj prekidac iskljuceno-ukljuceno hteo bih ga zameniti I ako mozda mozete da mi date savet kako da ga nabavim , mislim na neki kataloski broj ili drugi podatak za ovaj motor . Ja sam isto zavrsio elektrotehnicki fakultet ali mi je ovo , neka ljubav i potreba ,a inace volim mehaniku i bavio sam se jednostavnijim motorima a evo ni ja ni kolega neznamo resenje pa smo resili da se obratimo Vama . Unapred hvala , cenicu svakako Vase misljenje i savet .

ODGOVOR:

Greška koju ste očitali s memorije ECU centrale P0125 se odnosi na solenoidni ventil za zatvaranje goriva . Ista se može pojavljivati radi pada napona u strujnom krugu, radi samog solenoida, radi greške koju generira ECU centrala. U stvarnosti ona ne mora značiti ništa ukoliko sve funkcionira kako treba . Činjenica jest da računalo motora može prepoznati male promjene u strujnom krugu ili u samom solenoidu ( napon, otpor , struja ) i da radi toga može zabilježiti grešku P0125 .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - ZAŠTO SE OPET PALI LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 25.01.2012 13:15:42
Slika
PITANJE:

imam ford focus karavan 1.4 16V 2003.GOD. unatrag godinu dana kako sam ga kupila javlja se problem pali se lampica motora . kod spajanja na kompijutor ukazuje uvijek na grešku lamda sonde. promjenili smo oba dvije sonde , katalizator, aspuh i bilo je dobro nekoliko mjeseci , da bi se sada opet palila lampica motora. mjenjali smo mehaničare , autoelektričare ali nitko ne zna u čemu je problem. auto radi normalno, ne povećava se potrošnja goriva niti ne ukazuje na neke probleme sa motorom.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se može paliti kontrolna lampica motora . Uzroci mogu biti mehanički , hidraulični, električni , elektronski . Ovom prilikom ne bih kritizirao servis koji je radio dijagnostiku motora jer nemam razloga za to . Samo želm naglasiti da mogućih razloga radi kojih se pali lampica motora može biti tridesetak . Pojedinačnim navođenjem mogućih neispravnosti ne bi bilo nikakve koristi . Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora, točno defektirati neispravnost , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

OPEL - FIAT - ŠTO JE BOLJE ?

Datum objave: 25.01.2012 13:06:36
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine,imam pitanje. Zamolio bi za vas savjet oko vozila. Ovako,planiram sebi uzimati automobil pa bih vas zamolio da mi kazete koji od ova dva je bolji. Opel vectra A 1.7 turbo dizel 1994 ili Fiat Tempra 1.9 turbo dizel godiste 1993 do 1995. Koji od ove dvije vrste sto sam naveo je bolje vozilo i pouzdanije. Dovidjenja i prijatno.

ODGOVOR:

Kada bi uspoređivali kvalitetu i jednog i drugog vozila onda bi to bila podjednaka kvaliteta . Stvarnos može biti sasvim drugačija . Tu je najvažnija činjenica trenutno stanje vozila i motora. Da bi došli do spoznaje o trenutnom stanju vozila neophodno je napraviti stručni pregled motora i vozila . Najbolje bi bilo da Vi izaberete vozilo koje Vam se sviđa ( neovisno koja je marka ) i da tada napravite stručni pregled vozila koji sam već spomenuo . Takve pregleda radimo vrlo često i isti su vrlo korisni jer mogu spriječiti neugodna iznanađenja . Ako budući vlasnik kupi pregledano vozilo , mi na osnovu stručnog pregleda savjetujemo što bi trebalo napraviti na servisu kako bi vozilo ispravno funkcioniralo . Nadam se da sam odgovorio na Vaše pitanje a ako ima kakvih nejasnoća jevite se opet .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,1 i. - LOŠE RADI ?

Datum objave: 25.01.2012 12:09:03
Slika
PITANJE:

Kupio sam Citroen saxsa 1.1i pa me zanima par stvari ako mi mozete pomoci.Presao je 130000km. S vremena na vrijeme dogodi se da auto jako tesko pali,a kad se upali trese se sav i muci se dok radi.Neznam u cemu je problem jer inace pali normalno.I cini mi se da ima nujednaceni rad ler gasa pogotovo kad upalim ventilaciju u autu.Bio bih vam jako zahvalan kad bi mi odg. na pitanja.

ODGOVOR:

Prema vašem opisu mogu navesti brojne razloge radi kojih motor loše radi . Mogući razlozi su slijedeći : mehanički uzroci ( faza, podešenost ventila, kompresija, propuštanje na usisnoj grani ), senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage , nečisti injektori, tlak goriva, senzor radilice, svjećice, bobina, elektronika paljenja, električna instalacija motora . U ovom slučaju treba ispitati sve što sam naveo i tada ćete točno znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 16V - PROBLEMI NAKON KUPNJE VOZILA ?

Datum objave: 25.01.2012 08:15:28
Slika
PITANJE:

Jucer smo kupili opel omegu 20 16v 95 god brc plin ocuvana super stanje. Bivsem vlesniku stajala cca 1 god tesko je upalila ali je upalila i presla 20 km do kuce bez nekakvih poteskoca i danas tesko pali kad upali dok drzis gas radi cim pustis crkne blinka lampica motora jel moze savjet sta da se radi

ODGOVOR:

Vozilo koje ste kupili je dugo stajalo i pitanje je u kakvom stanju su pojedine tekućine , filteri, senzori, injektori . Radi toga je potrebno HITNO napraviti kompletan servis vozila . Servis treba obuhvatiti sve potrebne radove i to : zamjenu svih filtera, zamjenu svih tekućina, zamjenu svjećica, kontrolu elektronskog sustva ubrizgavanja, kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama , sve ostale kontrole koje su bitne za ispravno funkcioniranje vozila. Ovaj servis napravite što prije i na najkvalitetniji način .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D TD-4 - NEMA SNAGE , LOŠE RADI ???

Datum objave: 25.01.2012 08:06:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Landrover Freelander 2,0 TD4, 2003 godina. Pojavio se problem: auto nemirno radi, ne vuče kako treba ( kao da ne radi turbina ), povećala mu se i potrošnja, u vožnji trokira, pali se i lampica greške motora, no kad se i ne upali auto isto tako radi . Molim Vas savjet, da li znate što bi mogao biti problem ? *molim Vas ako mi možete javiti odgovor na moj gore navedeni mail . Unaprijed Vam se zahvaljujem na hitnom odgovoru i srdačno Vas pozdravljam

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svim detaljima koje ste naveli , točan uzrok mogu nevesti tek nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : mehanički uzroci ( faza motora, kompresija, usisni kolektor, ispušni sustav ) , senzor pedale gasa, filteri, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, niski tlak tirbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, dize, senzor temperature ECT, solenoid usisanog zraka, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - ZAŠTO NASTAJE EMULZIJA ?

Datum objave: 24.01.2012 10:38:48
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Sve pohvale i velika hvala na trudu koji ulažete u odogovore! Moj problem: Škoda Fabia 1.4 mpi (68 KS)120 000 km. 3000 km nakon promjene ulja javlja se obilato emulzija na čepu poklopca ventila. Rashladnu tekućinu ne gubi niti se u njoj naslućuje ulje. Ulje čisto (bistro), ne troši ulje dobro vuče. Nakon otprilike spomenutih 3000 km počinje da se čuju ventili i to u ritmu da se prvo čuje kao da lupa jedan, pa dva, pa cijela filharmonija, pa se sve umiri (prede) par sekundi i onda ispočetka. Napominjem da se nakon promjene ulja ventili ne čuju prvih 3000 km. Pregledao sam i svjećice kod kojih samo na svjećici 3 cilinda primjetio da je ima malo više crne gareži na sebi, ostale svjećice su normalne (vožene oko 20000 km). Kada ga palim često ispočetka radi na 2 ili 3 cilindra dok se ne ugrije, nakon toga radi relativno mirno (za taj motor). Lanac se ne čuje pretjerano (malo šuška). Što bi moglo uzrokovati stvaranje emulzije i lupanje ventila? Unaprijed hvala odgovoru.

ODGOVOR:

Stvaranje emulzije koju vidite mogu izazvati nekoliko faktora i to : kratke svakodnevne vožnje u kojim se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu, brtva glave motora, kondenzat na sustavu oduška od ulja . Lupanje koje povremeno čujete su hidropodizači ventila . Uzrok je nečist motor iznutra , sami hidropodizači . Problemi radi kojih motor radi na tri cilindra mogu biti : svjećice , kablovi, bobine, kompresija motora, injektori, senzor temperature motora, MAP senzor, senzor položaja zaklopke snege , aktuator minimuma, mehanički uzroci . Sve navedeno se može ispitati i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,2 i. - ZAŠTO LOŠE RADI ?

Datum objave: 24.01.2012 10:11:31
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, Prije skoro godinu dana, kupio sam Fiata Punta 2 (2001.g. 1.2). Već pri samom povratku kući na instrument tabli upalila se lampica kao na slici: http://img830.imageshack.us/img830/2476/slikaoy.jpg S obzirom da sam totalni laik kada su auta u pitanju, zaustavio sam auto na jedno 10minuta, te se lampica više nije palila jedno sat vremena, nakon čega se ponovilo isto. Auto nije trzalo, niti gubilo snagu, jednostavno, samo bi se lampica upalila. Pri povratku kući, auto sam odvukao na servis, nakon čega su mu uradili dijagnostiku, restartovali računar, zamjenili svječice, pročistili dizne i ko zna šta sve još. Uglavnom servis je iznosio 800KM. Nakon toga, lampica se nije palila jedno 2mj. Nakon 2mj. auto se počelo čudno ponašati, u toku vožnje bi jednostavno počelo da gubi snagu, te bi se u pokretu ugasilo, nakon čega bi se upalile sve lampice na instrument ploči. Kada bi se to desilo, auto bi djelovalo kao "mrtvo" jedno pola sata, nakon čega bi se ponovo upalilo i išlo normalno. Auto sam vukao nakon toga još tri puta na servis, kod različitih majstora u nadi da će barem neko dijagnosticirati kvar, ali bezuspješno. Uradili bi dijagnostiku, na kojoj ne bi izbacilo ni jedan problem, a meni auto i dalje ne radi. Jednostavno ili se ugasi tijekom vožnje prilikom prebacivanja iz manje u veću, ili za vrijeme čekanja na semaforu i ponovnog kretanja. Što je još zanimljivije, kada bi se upalila lampica (sa slike) auto kao da bi počelo gubiti snagu. Što više kada se upali ta lampica, temperatura motora jednostavno padne u roku sekunde i ne reaguje dok se auto ne zaustavi, te ponovo ne pokrene. Zadnja dijagnostika "automehaničara" bila je da je otišla pumpa za ubrizgavanje goriva (ajnšpric pumpa). Tačnije da je oslabila za 2bara. Znate li Vi slučajno u ćemu je problem, da ne lutam previše, jer dosadašnji majstori očigledno da su samo nagađali.

ODGOVOR:

Dijagnostika motora se ne može raditi na daljinu nego neposrednim ispitivanjem pojedinih komponenata direktno na vozilu . Vi jedino imate lošu sreću što niste pronašli stručni servis koji može bez velike filozofije otkloniti kvar na Vašem vozilu  a to nije nikakv problem . Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolketoru, pojedini senzori motora, suetav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Potražite bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 24.01.2012 09:31:54
Slika
PITANJE:

golf VI 1.9 TDI 66kw 1998g slabo ubrzava i ne ide preko 120kmh te izbacuje crni dim. bosch pumpu sam servisirao ali to nije rijesilo problem. kad se spoji na kompjuter ne izbacuje nikakav problem. Turbina radi uredno.

ODGOVOR:

Točan odgovor i jednostavan odgovor na Vaše pitanje mogu dati tek nakon pregleda vozila . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, kompresija , faza motora ) , senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, regulator količin egoriva, senzor radilice, visokotlačna pumpa, računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - LOŠE RADI NALERU ?

Datum objave: 23.01.2012 13:51:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine moj problem je sljedeći. Imam lagunu 1,9dci karavan iz 2003g. ,kad radi u leru motor ne radi ravnomjerno trese cijelu kabinu, a kazaljka broja okretaja varira.Mjenjao sam filter goriva, i nosač motora, te smo očistili i nekakav ventil zacrnjenosti.Nakon izmjene filtera dva dana je radio bez tih trzaja ,a sad je opet poočeo tresti.

ODGOVOR:

Motor na leru može nemirno raditi radi brojnih razloga i to : prisutnost zraka u sustavu goriva, filteri, mehaničko stanje motora, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Ispitajte ako možete sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK MJENJAČA ?

Datum objave: 23.01.2012 09:06:11
Slika
PITANJE:

problem kod kia pride DOKJE HLADNO ČUJE SE NEKO ZUJANJE ,STRUGANJE JA BI REKAO U GETRIBI. DOK SE ZAGRIJE SVE JE U REDU, NEMA ČUDNIH ZVUKOVA. ULJA U GETRIBI IMA PREKO ONOG ZUBČANIKA OD BRZINOMJERA. UJA U MOTORU IMA. ANTIFRIZA IMA -25. TAJ ČUDNI ZVUK SE JAVLJA SAMO U VOŽNJI, DOK SE NEZAGRIJE OKO 15-20 MINUTA ONDA PRESTAJE

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih provjerio kvalitetu ulja u mjenjaču a isto tako bih provjerio ima li u ulju metalnih čestica mjenjača. Ako toga ima to ukazuje na istrošenej ležajeva ili nekih zupčanika u mjenjaču . Po potrebi bi zamijenio umje u mjenjaču . Ako bi s ei nakon toga čuo isti zvuk mjenjača obavio bih popravak mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

Upišite naslovPEUGEOT 106 1,1 i. - LOŠE RADI I GASI SE ?

Datum objave: 23.01.2012 08:49:26
Slika
PITANJE:

Postovani g-dine, Molim Vas za vase strucno misljenje.Radi se o Peugeot 106, 1.1 , 2003 god.Naime lampica inspekcije motora manje vise je stalno upaljena.Auto je generalno radilo normalno osim pri zaustavljanju (npr.na semaforu)kada obrtaji padaju na 500 do 700 obrtaja ,pa se cak motor ponekad i ugasi.Nakon toga odmah normalno upali i nema nikakvih problema do ponovnog zaustavljanja.Simptomi su nekad blazi nekad izrazeniji.Vozio sam u ovlasteni servis gdje su mi rekli da je do step motora ler gasa, koji je promijenjen i dan dva je bilo malo bolje , nakon toga opet po starom.Prije par dana mijenjao sam svijecice (jer su mi rekli da bi i to mogao biti uzrok)i nemam toliko problema za padanjem obrtaja ,ali motor radi prilicno nemirno u leru ,dok se ne zagrije,otisao sam ponovo na dijagnostiku ( ovaj put ne kod ovlastenog servisera) i izbacio mi je gresku sekundarnog protoka zraka p0410. Majstor mi kaze da mijenjam lambda sondu, ali da moze biti i katalizator ili zracna pumpa za povrat ispusnih plinova.Obzirom da su to dijelovi koji poprilicno kostaju ne bih da nakon sto kupim neki dio ustanovio da nije do njega, zato bih Vas ljubazno zamolio za Vase strucno misljenje. Hvala za Vase vrijeme o odgovor

ODGOVOR:

Natpis INSP nije povezan s lošim radom motora , to je samo informacija da treba obaviti redovni servis. Navedeni natpis se može resetirati i isti će se opet upaliti za 20.000 km . Loš rad motora na leru je druga priča i za to mogu postojati brojni uzroci . Neispravnost se može otkriti neposrednim ispitivanjem na vozilu . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, nečist injektor, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora , ventil rezervoara EVAP, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav paljenja, ECU centrala motora . Osnovni zadatak servisa je da točno utvrdi što je neispravno i da otkloni kvar . Nakon toga ne smije biti više problema s motorom .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,6 HDI - DA LI JE UZROK EGR VENTIL ???

Datum objave: 21.01.2012 18:17:58
Slika
PITANJE:

Pitanje Vozim Partner 1.6 HDI godna 2008 ima Imam probleme sa avtom kad je hladan on normalno pali a tek po dveh minutah rada motora se avto počinje obrati motora skaču dole pa opet gore i to traje par minuta kad poraste temparatura motora počinje normalno radit .A kad je avto topao radi motor normalno.To je več počelo u garanciji a nisu naišli na nikakav kvar. Idem kod drugog mehaničara i skinemo konektor sa EGR ventila i avto radi normalno bez spuštanja i dizanja obrata motora on radi negde 920 o/m.Kako mi savetujete jer je EGR ventil u kvaru ili još koja greška motora Hvala vam za odgovor

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može imati nestabilan broj okretaja na leru a to su : zrak u sustavu goriva, grijači i upravljački modul grijača, dize, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala , EGR ventil . Osnovni zadatak servisa je da ispitivanjem otkrije što je neispravno i da otkloni kvar . Ako je Vaš mehaničar siguran da je to EGR ventil , neka ga zamijeni .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 i. - ZAŠTO NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 21.01.2012 18:10:19
Slika
PITANJE:

Postovani gos.Mejicu. Posedujem automobil audi a8 i imao bih par pitanja. Kada je auto hladan upali bez problema ali mu nesmem pipnuti gas,radi 30sekc.i ugasi se upalim ga ponovo i on isto radi,pokusa da se ugasi i od jednom primi gas,kada je topao radi bez problema.Mora raditi u mestu jedno 5min da bih krenuo- Isto tako nema snage kao da ga nesto gusi,kada m u mestu dam gas prima do 7000 obrtaja a u voynji jedva 3000 obrtaja. Jos jedno pitanje menjao sam mu kocnice i diskove i na dig.satu m stoji da su mi bremse lose i lampa od abs-a,kako da se ugase. U napred hvala.Kojic.

ODGOVOR:

Vaše vozilo nije baš jednostavno po funkciji i složenosti . Radi toga je potreban stručan pristup i servisna logistika. Navesti ću što sve treba u ovom slučaju ispitati : tlak goriva, količinu goriva, injektore, filtere, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, mjerač protoka zraka, senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, senzor radilice, lambda sonde, senzor brzine vozila, električnu instalaciju motora, ECU centralu . Kontrolnu lampu od ABS - a ne možete ugasiti dok ne otklonite kvar na sustavu ABS-a . Ako su kočnice stvarno loše provjerite još jednom što ste ugradili i kako ste obavili ugradnju navedenih dijelova . Po potrebi provjerite i ostale dijelove kočnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - PUNO TROŠI , KOJE JE RJEŠENJE ?

Datum objave: 21.01.2012 17:46:26
Slika
PITANJE:

Imam golf 3. Motor 1.4 benzinac. Godiste 1993. Imam veliki problem. Nijedan automehanicar niti autoelektricar u djakovu ne mogu rijesiti problem. Naime,auto trosi preko 20 litara benzina na 100 km. Auto nema prikljucak za spajanje na kompjuter pa ne mogu ocitati gresku. Gledali su karburator,paljenje,kompjutor,potenciometar,ali nitko nista nije rijesio. Molim za pomoc ako netko ima da zna sto je problem ili ako je netko imao slicna iskustva. Hvala!

ODGOVOR:

Najbolja savjet koji mogu dati je da potražite servis koji će bez problema moći napraviti dijagnostiku motora , predložiti rješenje i otkloniti kvar. Redoslijed ispitivanja treba biti : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza , kompresija, pojedina propuštanja ) , sustav goriva ( tlak goriva, injektori, količina goriva, lambda sonda, pojedini senzori motora, mjerači, davači impulsa ) , sustav paljenja ( probijanje visokog napona, bobina, elektronika paljenja ) , sustav za upravljanje motorom ( električna instalacija , ECU centrala ) . Ovaj problem ne možete riješiti putem dopisa ili telefonom nego neposrednim i stručnim uvidom i radom . Da ste bliža ja bih Vam to brzo riješio.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 i. 16V - NEPRAVILAN LERGAS , NEISPRAVAN ABS ?

Datum objave: 21.01.2012 13:04:59
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Seat Cordoba Vario 1.4 16v. Postavio bih dva pitanja ukoliko je moguce naravno... 1- motor nema pravilan(stabilan) rad, naime obrtaji na leru skacu od 900 do 1100 rpm, vuca je u redu, nemam problema sa potrosnjom, ali niti jedan majistor kome sam otisao nije znao dijagnosticirati kvar. 2- prilikom starovanja upali se ABS lampica i ostane da gori. kada se auto pocne kretati, upali se jos jedna lampica (crvena lampica sa uzvicnikom i dva diska oko uzvicnika) i pri tom tri puta zvucni signal upozori da postoji neka greska. ova lampica ostaje da miga tokom cijele voznje,dakle nikada se ne gasi. takodjer sam bio na par mijesta za dijagnostiku, ponovo bez rezultata. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor loše radi na leru su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor zaklopke snege, EGR ventil, nečisti injektori, velika razlika u tlakovima kompresije, propuštanje na usinom kolektoru, loše svjećice, bobina, kablovi, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala. Pregledom gore navedenih komponenata svaki bolji serviser će moći otkriti i otkloniti kvar . Ako svijetli lampica ABS sustav je izvan funkcije . Moguće neispravnosti su : senzori broja okretaja na kotačima, električna instalacije i konektori, hidraulični ventili ABS-a upravljačka centrala ABS-a , ležaj kotača, nazubljeni vjenac na nekom od kotača. Žao mi je da niste bliže da Vam otklonim sve kvarove koje ste spomenuli na vozilu .

na vrh Povratak na vrh