Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO II 1,2 i. - ZAŠTO LOŠE RADI ?

Datum objave: 24.01.2012 10:11:31
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, Prije skoro godinu dana, kupio sam Fiata Punta 2 (2001.g. 1.2). Već pri samom povratku kući na instrument tabli upalila se lampica kao na slici: http://img830.imageshack.us/img830/2476/slikaoy.jpg S obzirom da sam totalni laik kada su auta u pitanju, zaustavio sam auto na jedno 10minuta, te se lampica više nije palila jedno sat vremena, nakon čega se ponovilo isto. Auto nije trzalo, niti gubilo snagu, jednostavno, samo bi se lampica upalila. Pri povratku kući, auto sam odvukao na servis, nakon čega su mu uradili dijagnostiku, restartovali računar, zamjenili svječice, pročistili dizne i ko zna šta sve još. Uglavnom servis je iznosio 800KM. Nakon toga, lampica se nije palila jedno 2mj. Nakon 2mj. auto se počelo čudno ponašati, u toku vožnje bi jednostavno počelo da gubi snagu, te bi se u pokretu ugasilo, nakon čega bi se upalile sve lampice na instrument ploči. Kada bi se to desilo, auto bi djelovalo kao "mrtvo" jedno pola sata, nakon čega bi se ponovo upalilo i išlo normalno. Auto sam vukao nakon toga još tri puta na servis, kod različitih majstora u nadi da će barem neko dijagnosticirati kvar, ali bezuspješno. Uradili bi dijagnostiku, na kojoj ne bi izbacilo ni jedan problem, a meni auto i dalje ne radi. Jednostavno ili se ugasi tijekom vožnje prilikom prebacivanja iz manje u veću, ili za vrijeme čekanja na semaforu i ponovnog kretanja. Što je još zanimljivije, kada bi se upalila lampica (sa slike) auto kao da bi počelo gubiti snagu. Što više kada se upali ta lampica, temperatura motora jednostavno padne u roku sekunde i ne reaguje dok se auto ne zaustavi, te ponovo ne pokrene. Zadnja dijagnostika "automehaničara" bila je da je otišla pumpa za ubrizgavanje goriva (ajnšpric pumpa). Tačnije da je oslabila za 2bara. Znate li Vi slučajno u ćemu je problem, da ne lutam previše, jer dosadašnji majstori očigledno da su samo nagađali.

ODGOVOR:

Dijagnostika motora se ne može raditi na daljinu nego neposrednim ispitivanjem pojedinih komponenata direktno na vozilu . Vi jedino imate lošu sreću što niste pronašli stručni servis koji može bez velike filozofije otkloniti kvar na Vašem vozilu  a to nije nikakv problem . Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolketoru, pojedini senzori motora, suetav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Potražite bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 24.01.2012 09:31:54
Slika
PITANJE:

golf VI 1.9 TDI 66kw 1998g slabo ubrzava i ne ide preko 120kmh te izbacuje crni dim. bosch pumpu sam servisirao ali to nije rijesilo problem. kad se spoji na kompjuter ne izbacuje nikakav problem. Turbina radi uredno.

ODGOVOR:

Točan odgovor i jednostavan odgovor na Vaše pitanje mogu dati tek nakon pregleda vozila . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, kompresija , faza motora ) , senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, regulator količin egoriva, senzor radilice, visokotlačna pumpa, računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - LOŠE RADI NALERU ?

Datum objave: 23.01.2012 13:51:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine moj problem je sljedeći. Imam lagunu 1,9dci karavan iz 2003g. ,kad radi u leru motor ne radi ravnomjerno trese cijelu kabinu, a kazaljka broja okretaja varira.Mjenjao sam filter goriva, i nosač motora, te smo očistili i nekakav ventil zacrnjenosti.Nakon izmjene filtera dva dana je radio bez tih trzaja ,a sad je opet poočeo tresti.

ODGOVOR:

Motor na leru može nemirno raditi radi brojnih razloga i to : prisutnost zraka u sustavu goriva, filteri, mehaničko stanje motora, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Ispitajte ako možete sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK MJENJAČA ?

Datum objave: 23.01.2012 09:06:11
Slika
PITANJE:

problem kod kia pride DOKJE HLADNO ČUJE SE NEKO ZUJANJE ,STRUGANJE JA BI REKAO U GETRIBI. DOK SE ZAGRIJE SVE JE U REDU, NEMA ČUDNIH ZVUKOVA. ULJA U GETRIBI IMA PREKO ONOG ZUBČANIKA OD BRZINOMJERA. UJA U MOTORU IMA. ANTIFRIZA IMA -25. TAJ ČUDNI ZVUK SE JAVLJA SAMO U VOŽNJI, DOK SE NEZAGRIJE OKO 15-20 MINUTA ONDA PRESTAJE

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih provjerio kvalitetu ulja u mjenjaču a isto tako bih provjerio ima li u ulju metalnih čestica mjenjača. Ako toga ima to ukazuje na istrošenej ležajeva ili nekih zupčanika u mjenjaču . Po potrebi bi zamijenio umje u mjenjaču . Ako bi s ei nakon toga čuo isti zvuk mjenjača obavio bih popravak mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

Upišite naslovPEUGEOT 106 1,1 i. - LOŠE RADI I GASI SE ?

Datum objave: 23.01.2012 08:49:26
Slika
PITANJE:

Postovani g-dine, Molim Vas za vase strucno misljenje.Radi se o Peugeot 106, 1.1 , 2003 god.Naime lampica inspekcije motora manje vise je stalno upaljena.Auto je generalno radilo normalno osim pri zaustavljanju (npr.na semaforu)kada obrtaji padaju na 500 do 700 obrtaja ,pa se cak motor ponekad i ugasi.Nakon toga odmah normalno upali i nema nikakvih problema do ponovnog zaustavljanja.Simptomi su nekad blazi nekad izrazeniji.Vozio sam u ovlasteni servis gdje su mi rekli da je do step motora ler gasa, koji je promijenjen i dan dva je bilo malo bolje , nakon toga opet po starom.Prije par dana mijenjao sam svijecice (jer su mi rekli da bi i to mogao biti uzrok)i nemam toliko problema za padanjem obrtaja ,ali motor radi prilicno nemirno u leru ,dok se ne zagrije,otisao sam ponovo na dijagnostiku ( ovaj put ne kod ovlastenog servisera) i izbacio mi je gresku sekundarnog protoka zraka p0410. Majstor mi kaze da mijenjam lambda sondu, ali da moze biti i katalizator ili zracna pumpa za povrat ispusnih plinova.Obzirom da su to dijelovi koji poprilicno kostaju ne bih da nakon sto kupim neki dio ustanovio da nije do njega, zato bih Vas ljubazno zamolio za Vase strucno misljenje. Hvala za Vase vrijeme o odgovor

ODGOVOR:

Natpis INSP nije povezan s lošim radom motora , to je samo informacija da treba obaviti redovni servis. Navedeni natpis se može resetirati i isti će se opet upaliti za 20.000 km . Loš rad motora na leru je druga priča i za to mogu postojati brojni uzroci . Neispravnost se može otkriti neposrednim ispitivanjem na vozilu . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, nečist injektor, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora , ventil rezervoara EVAP, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav paljenja, ECU centrala motora . Osnovni zadatak servisa je da točno utvrdi što je neispravno i da otkloni kvar . Nakon toga ne smije biti više problema s motorom .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,6 HDI - DA LI JE UZROK EGR VENTIL ???

Datum objave: 21.01.2012 18:17:58
Slika
PITANJE:

Pitanje Vozim Partner 1.6 HDI godna 2008 ima Imam probleme sa avtom kad je hladan on normalno pali a tek po dveh minutah rada motora se avto počinje obrati motora skaču dole pa opet gore i to traje par minuta kad poraste temparatura motora počinje normalno radit .A kad je avto topao radi motor normalno.To je več počelo u garanciji a nisu naišli na nikakav kvar. Idem kod drugog mehaničara i skinemo konektor sa EGR ventila i avto radi normalno bez spuštanja i dizanja obrata motora on radi negde 920 o/m.Kako mi savetujete jer je EGR ventil u kvaru ili još koja greška motora Hvala vam za odgovor

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može imati nestabilan broj okretaja na leru a to su : zrak u sustavu goriva, grijači i upravljački modul grijača, dize, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala , EGR ventil . Osnovni zadatak servisa je da ispitivanjem otkrije što je neispravno i da otkloni kvar . Ako je Vaš mehaničar siguran da je to EGR ventil , neka ga zamijeni .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 i. - ZAŠTO NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 21.01.2012 18:10:19
Slika
PITANJE:

Postovani gos.Mejicu. Posedujem automobil audi a8 i imao bih par pitanja. Kada je auto hladan upali bez problema ali mu nesmem pipnuti gas,radi 30sekc.i ugasi se upalim ga ponovo i on isto radi,pokusa da se ugasi i od jednom primi gas,kada je topao radi bez problema.Mora raditi u mestu jedno 5min da bih krenuo- Isto tako nema snage kao da ga nesto gusi,kada m u mestu dam gas prima do 7000 obrtaja a u voynji jedva 3000 obrtaja. Jos jedno pitanje menjao sam mu kocnice i diskove i na dig.satu m stoji da su mi bremse lose i lampa od abs-a,kako da se ugase. U napred hvala.Kojic.

ODGOVOR:

Vaše vozilo nije baš jednostavno po funkciji i složenosti . Radi toga je potreban stručan pristup i servisna logistika. Navesti ću što sve treba u ovom slučaju ispitati : tlak goriva, količinu goriva, injektore, filtere, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, mjerač protoka zraka, senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, senzor radilice, lambda sonde, senzor brzine vozila, električnu instalaciju motora, ECU centralu . Kontrolnu lampu od ABS - a ne možete ugasiti dok ne otklonite kvar na sustavu ABS-a . Ako su kočnice stvarno loše provjerite još jednom što ste ugradili i kako ste obavili ugradnju navedenih dijelova . Po potrebi provjerite i ostale dijelove kočnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - PUNO TROŠI , KOJE JE RJEŠENJE ?

Datum objave: 21.01.2012 17:46:26
Slika
PITANJE:

Imam golf 3. Motor 1.4 benzinac. Godiste 1993. Imam veliki problem. Nijedan automehanicar niti autoelektricar u djakovu ne mogu rijesiti problem. Naime,auto trosi preko 20 litara benzina na 100 km. Auto nema prikljucak za spajanje na kompjuter pa ne mogu ocitati gresku. Gledali su karburator,paljenje,kompjutor,potenciometar,ali nitko nista nije rijesio. Molim za pomoc ako netko ima da zna sto je problem ili ako je netko imao slicna iskustva. Hvala!

ODGOVOR:

Najbolja savjet koji mogu dati je da potražite servis koji će bez problema moći napraviti dijagnostiku motora , predložiti rješenje i otkloniti kvar. Redoslijed ispitivanja treba biti : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza , kompresija, pojedina propuštanja ) , sustav goriva ( tlak goriva, injektori, količina goriva, lambda sonda, pojedini senzori motora, mjerači, davači impulsa ) , sustav paljenja ( probijanje visokog napona, bobina, elektronika paljenja ) , sustav za upravljanje motorom ( električna instalacija , ECU centrala ) . Ovaj problem ne možete riješiti putem dopisa ili telefonom nego neposrednim i stručnim uvidom i radom . Da ste bliža ja bih Vam to brzo riješio.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 i. 16V - NEPRAVILAN LERGAS , NEISPRAVAN ABS ?

Datum objave: 21.01.2012 13:04:59
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Seat Cordoba Vario 1.4 16v. Postavio bih dva pitanja ukoliko je moguce naravno... 1- motor nema pravilan(stabilan) rad, naime obrtaji na leru skacu od 900 do 1100 rpm, vuca je u redu, nemam problema sa potrosnjom, ali niti jedan majistor kome sam otisao nije znao dijagnosticirati kvar. 2- prilikom starovanja upali se ABS lampica i ostane da gori. kada se auto pocne kretati, upali se jos jedna lampica (crvena lampica sa uzvicnikom i dva diska oko uzvicnika) i pri tom tri puta zvucni signal upozori da postoji neka greska. ova lampica ostaje da miga tokom cijele voznje,dakle nikada se ne gasi. takodjer sam bio na par mijesta za dijagnostiku, ponovo bez rezultata. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor loše radi na leru su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor zaklopke snege, EGR ventil, nečisti injektori, velika razlika u tlakovima kompresije, propuštanje na usinom kolektoru, loše svjećice, bobina, kablovi, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala. Pregledom gore navedenih komponenata svaki bolji serviser će moći otkriti i otkloniti kvar . Ako svijetli lampica ABS sustav je izvan funkcije . Moguće neispravnosti su : senzori broja okretaja na kotačima, električna instalacije i konektori, hidraulični ventili ABS-a upravljačka centrala ABS-a , ležaj kotača, nazubljeni vjenac na nekom od kotača. Žao mi je da niste bliže da Vam otklonim sve kvarove koje ste spomenuli na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 1,6 HDI - NE RADI DOBRO U NIŽIM OKRETAJIMA ?

Datum objave: 21.01.2012 12:38:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić imam problem sa ciroenom c5 1.6 hdi 2006 god.Prešao je 150000 km ,problem se javlja prilikom ubrzanja tj davanja gasa .Negdje na 1500-2000 ne prima kako treba počne da trokira i kad pređe te kritične okretaje nastavi normalo da prima gas.Na leru radi normalno i nema nikakvih problema .Jednostavno traži da se daje gas maksimalno i onda se to trokiranje ne osjeti na tim okretajima .Međutim ja živim u gradu i 80% vožnje se dešava lagana vožnja i onda nastaje taj problem.Promjenuo sam i novi filter od goriva i opet sve isto .Molim vas za savjet šta bi moglo biti problem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti slijedeće moguće neispravnosti : senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, regulator količin egoriva, dize, ECU centrala motora . Nakon neposrednog uvida na vozilu , može se doći do saznanja što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 166 2,5 i. 24V - ZAŠTO NE PRIHVAČA GAS ?

Datum objave: 21.01.2012 10:45:13
Slika
PITANJE:

Imam auto Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v 1998 193 ks da li znate zašto na vrijeme ne prima gas...Znači stinem papučicu i tek malo kasnije prima gas a to kad se dešava upali se kao neki utikač na instrument tabli...Kada ugasim auto i ponovo upalim drzeci malo gasa sve radi super..I da dok je taj utikač upaljen kada jednom nogom drzim kocnicu drugom pokušam dodati gas auto nece primiti gas nikako dok se kocnica ne pusti....I drugo pitanje da li je normalno da su na ovom autu zadnji tockovi malo zakrivljeni znači donji dio gume je imalo izbočen ako razumijete sta sam htjeo reci?..Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Postoji više razloga radi kojih motor ne prihvača pravovremeno gas a to mogu biti : senzor pedale gasa, elektronski modul zaklopke snage, senzor temperature motora, propuštanje na usisnom kolektoru, niski napon na pojedinim senzorima motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, tlak goriva, nečisti injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, loš rad jedne ili više svjećica, ECU centrala . Ne možete davati gas dok držite istovremen stisnutu kočnicu jer na kočnici postoji senzor koji ne dozvoljava takvu radnju . Zadnji kotači imaju mali negatvni nagib radi stabilnosti vozila .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 2,0 i. - NEMA SNAGE I LOŠE RADI ?

Datum objave: 21.01.2012 10:35:55
Slika
PITANJE:

Imam problem sa PEUGEOTOM 405 2.0 89KW 1993 novija tipa! auto kada je hladno vrijeme i kad ga upalim ocepi turu do 3000obrtaja i posle malo padne i sam daje i pusta gas i tako varira! a kad je toplo i fino vrijeme nema nikih problema! Molim odgovor na oovo pitanje? Unaprijed hvala!!!

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor na Vaše pitanje može se dati nakon preglada vozila i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : niski tlak goriva, filteri, injektori, senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, mehanički uzroci motora ( propuštanje na usisnom kolektoru, kompresija, začepljenje auspuha, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, aktuator minimuma, ventil za ventilaciju spremnika goriva, loša iskra na svjećicama, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - ZAŠTO MI SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 19.01.2012 19:08:31
Slika
PITANJE:

Postovani evo kratke povijesti moje bolesti, Imam volvo V40 2001 godiste koji ima u sebi kako oni kazu renult-ov motor 1,9. Već 7-8 mjeseci mi se gasi i ja uporno hodam po mehanicarima i svaki rijesi nesto medjutim gasenje ostaje. U pocetku se gasio jednom tjedno u poziciji kada usporavam pa ide ler gas, a poslje sve češće da bi se zadnjih 3 mjeseca gasio stalno, čak i na autoputu pri brzini od 140km/h. Zadnji popravak prije nove godine bio je na pumpi od goriva, mijenjali su opruge i "salice". Jedan dan je radio normalno i onda opet gasenje svaki put kad stajem ili usporavam. Onda sam napravila kompletan servis medjutim nisam zamjenila zupčasti jer mu jos nije isteklo vrijeme. Opet mi se gasio i valjda od silnog paljenja-gasenja je otisao onaj drugi kanalicasti remen - odvojio se jedan kanal i podletio pod zupcasti i zaribao ga. Sva sreca da se desilo kada mi je auto stalo pa sam sparkirala sa strane i pokusavala ga upaliti i onda je zazujalo. Na glavi nije bila velika steta tako da je to spaseno i sad je majstor sve promjenio, ali se i dalje gasi kad pocnem usporavati ili kad stajem na semaforu ili parkiralistu?!? Kompjuter ne javlja nikakvu gresku. Što da radim?

ODGOVOR:

Ako ste naveli da je u Vašem vozilu motor 1,9 , to znači da je to dizel motor sa ili bez turbine . Ako je to tako onda mogu navesti moguće uzroke radi kojih se gasi motor a to su : prisutnost zraka u gorivu , kućište filtera goriva, cijevi dovoda goriva, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, senzor radilice, upravljački modul visokotlačne pumpe, relej ECU centrale , ECU centrala motora . Moj savjet je da nađete bolji servis koji može točno utvrditi uzroke radi kojih se gasi motor i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - AKUMULATOR BRZO ISPRAZNI ?

Datum objave: 19.01.2012 18:53:36
Slika
PITANJE:

IMAM PROBLEM MOTOR MI VUCE STRUJU,KAKO NA NAJLAKSI NACIN NACI MJESTO DJE ON VUCE STRUJU...AKUMULATOR MI JE NOVI,JA GA STAVIM I ON UPALI NORMALNO ALI POSLE 5-6 SATINECE ISPRAZNI GA...UNAPRIJED ZAHVALAN

ODGOVOR:

Ispitivanje se obavlja na način da se između minus pola akumulatora i minus kleme akumulatora spoji ampermetar . Tada se može i očitati struja pražnjenja akumulatora . Nakon toga treba odspajati jedan po jedan potrošač ili strujni krug . Istovremeno se gleda u ampermetar . Kada se primjeti da je struja pražnjenja značajno pala , odkopčali ste potrošač koji prazni akumulator .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - EKSTREMNA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 19.01.2012 12:41:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! molila bih vas ako mi možete pomoći savjetim naime imam renault megane 1.5.dci 2003.g troši užasno puno ulja 1l na 100 km i ispušta užasne oblake dima. Promjenjena mu je turbina,gumice i vođice ventila ali stanje je uvijek isto. Dali moram mjenjeti klipove i karike i koja je cijena toga? Hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje ne tri načina i to : preko vodilica ventila, preko klipova i cilindara, preko turbine . Pregledom i testom motora može se točno reći što je neispravno i predložiti rješenje. Ako je turbina ispravna, ostaju vodilice ventila i klipovi . Troškovi oko uređenja vodilica ventila mogu biti oko 3.000,- kn . Ako su uzrok klipovi i cilindri troškovi su dosta visoki . Troškove je moguće nevesti nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. TWINPORT - SKUPI POPRAVCI BEZ REZULTATA, POMOĆ !

Datum objave: 19.01.2012 08:27:38
Slika
PITANJE:

Dragi majstore, Astra H, 1.6 twinport, 2004. Prvi problem je što ne radi ventilator u prvoj brzini jer je otišo otpornik koji je u samom konektoru. Da li imate takav jer se mora kupiti cijeli ventilator. Drugi problem je taj što dok se motor zagrije cca 30 min vožnje, okretaji motora počnu zastajavati kod mijenjanja brzina, a u leru skaču od 1 - 1.500. Prilikom toga počne lagano cviliti tračni remen. Dve godine ecn signalizira grešku 013607 i nitko ne može naći uzrok kvara. Popavljali su mi u Opel Šatraku u Koprivnici. Mijenjali su lamda sonde pa ništa, pa su mi vratili stare natrag na motor, kupio sam novu cijelu granu sa svim senzorima, i opet ništa. Osjeti se miris benzina. Ovo sljedeće sam rekao u Šatraku pa su rekli da sam bedak, a mislim da je to itekako važno. Lampica motora se pali samo u vožnji i to uvijek na istom mjestu (dok putujem, samo na tom zavoju od 90 stupnjeva u lijevo sa brzinom 50-90km/h, dok vozim ispod 50 km/h se ne upali). Nekoliko mj. poslje je počeo plavo dimiti. Promjenio sam karike, nešto za ventile, katalizator jer je sve bilo puno ulja. Čistili su dizne. Auto radi besprijekorno dobro sve dok se ne zagrije. Majstore tužno je to jer ću morat prodat auto dok se složi jer više nemam novca za ništa. Platio sam preko 15000 kuna sve to i neću odustati a da se ne obratim Vama. Majstore, da li oni mene namjerno za(je)bavaju, jer fitilj mi je pri kraju, a novaca više nema. Da li imate slično iskustvo i što bi se tu moglo događati? Unaprijed hvala! Lijep pozdrav!!

ODGOVOR:

Sve detalje i probleme koje ste naveli mogu razumjeti . Na Vaša pitanja bih mogao odgovoriti još dužim odgovorom ali od toga ne bi bilo koristi i zato ću odgovoriti kratko i razumljivo . Na motoru Vašega vozila postoje tri osnovna sustava i to : mehanički sustav motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. kada postoje problemi kao što ste Vi to naveli moraju se ispitati sva tri sustava i to svi pojedini dijelovi i sklopovi . Prvo i osnovno je da mehanički sustva motora bude ispravan a to znači : točna faza motora, dobra kompresija, dobra zabrtvljenost motora, motor ne smije trošiti ulje ( vodilice ventila, klip-cilindra ) . Drugi važan faktor je : dobra iskra na svjećicama, ispravnost bobina, ispravnost elektronika paljenja . Na kraju mora biti potpuno ispravan sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to : tlak goriva, količine goriva, regulator tlaka , injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, lamnda sonda, senzori radilice i bregaste osovine, odzračni ventil spremnika goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kada bi sve što sam naveo bilo ispravno , Vaš motor bi ispravno radio . Iz navedenog možete zaključiti da se kvar /kvarovi mogu otkriti ako se stručno i pažljivo ispitaju sve komponente i svi dijelovi koje sam naveo .  Nemam otpornik koji ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i - ZAŠTO SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 18.01.2012 19:06:46
Slika
PITANJE:

OPEL Astra F 1.6 8V 72KS problem je sledeci : ugarednjom plina posle par meseci auto na rezimu benzina prilikom kocenja tj padom obrtaja gasi se padne naglo pa se povrati obrtaj pa varira skala obrtaljke gore dole do 1000 1500 obrtaja,dok na plinu radi ko sat ,i non stop radi check engine zuta lampica ,tj u tku voznje cas svetluca cas ne ,kao da je na benzinu izgubio moc auto jednostavno a plin je prihvatio perfektno kao da je do sada 160000 km preso na gas a ne na benzin svih ovih godina da napomenem stavio sam slikonske kablove GM ,svecice za plin 3 elektrode, ocisto step motor,diznu na monopointu u ultrazvucnoj kadi,filter vazduha goriva zamenejno jebem li ga sta je vise s oprostenejm ne znam?

ODGOVOR:

Zamjena pojedinih dijelova po principu slučajnog pogađanja rijetko kada dovodi do rezultata . Logično bi bilo da na Vašem vozilu napravite dijagnostiku motora i potrebna ispitivanja . Nakon stručno obavljenog posla točno se može znati što je neispravno i kolika je cijena popravka . Navesti ću moguće neispravnosti : senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka , senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, odzračni ventil spremnika goriva, električna instalacija motora , mehaničko stanje motora, nečist rezervoar, tlak goriva, količina goriva, senzor radilice, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - TRESE KOD KRETANJA ?

Datum objave: 18.01.2012 12:33:27
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, posjedujem Renault Lagunu 1.9 DTI iz 1999. godine, sa prijeđenih 284 tkm. Pojavio mi se neki problem auto normalno pali lijepo vozi ali pri polasku sa mjesta zatrese se te daljnjom vožnjom i mjenjanjem brzina je sasvim normalno, prije 3-4 tkm promjenjeno je kompletno kvačilo (korpa, lamela i potisni ležaj). Trenja mi se počela pojavljivati oko 1000 km prijeđenih nakon mjenjanja kvačila. Što sam nadalje primjetio da manje trese dok je hladan motor nego kad je zagrijan, pa vas molim za savjet. HVALA !!!

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se pojavilo trzanje prilikom kretanja su : zamašnjak, spojka, nosači motora, loše fiksiran mjenjač prema motoru, pogonske osovine i zglobovi, transmisija mjenjača, ostali netipični uzroci . Sve ovo sam naveo bez mogućnosti neposrednog uvid na vozilu . Pregledom vozila mogao bih točno reći što je uzrok i kako otkloniti kvar . Ako želite detaljniji odgovor možete me nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12V - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 18.01.2012 09:42:37
Slika
PITANJE:

Poštovani tek sam nekidan saznao za vas moj problem je slijedeći.Imam Fiat-brava 1.4-12V 1997.naime dok je u stanju murovanja(odlično radi)ali kada krečem mjenjač se jako čuje odnosno zuji samo kada je u brzini.Korpa kvačila i lamela su promjeniti dali su u pitanju možda ležaji u mjenjaču ili nešto drugo.

ODGOVOR:

Ako zvuk iz mjenjača čujete samo u vožnji , neispravni mogu biti : pojedini ležajevi snopa mjenjača, ležajevi piramide, ležajevi diferencijala, pojedini zupčani parovi . U tom slučaju potrebno je obaviti reviziju mjenjača ( rastavljanje , pranje, defektažu ) . Nakon toga će se sigurno znati što je neispravno i što je potrebno zamijeniti da bi mjenjač opet bio potpuno ispravan .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO MK1 1,8 i. 16V - KAKO ĆU PROVJERITI FAZU MOTORA ?

Datum objave: 18.01.2012 09:31:57
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, posjedujem Ford Mondeo mk1 s 1.8 16v 85kw motorom. Uredno sam ga jučer dovezao doma i ugasio,a prilikom paljenja nakon 5-6 sati verglao mi je kao da je zupčasti remen preskočio,daje znakove kao da će upalit ali motor vrti kao da mu je ponestalo kompresije. Ljubazno bih Vas molio da mi kažete dali postoje oznake na radilici i bregastim osovinama te gdje se nalaze da ih dovedem na mjesto pa da vidim dali je preskočio ili i za njega postoje alati za blokade pa se tako dovodi u fazu. Srdačan pozdrav i puno hvala. Ante

ODGOVOR:

Za kontrolu faze motora koristi se jedan alat za blokadu bregastih osovina . Međutim Vi možete provjeriti fazu i bez toga alata. Skinite remenicu kanalnog remena na radilici i tada ćete vidjeti oznaku na remenici zupčastog remena . Okretanjem radilice namjestite da Vam ta oznaka bude u pravcu oznaka na prednjem poklopcu motora ( to je položaj kao kada je mala kazaljka sata na 5 sati ) . U tom položaju su klipovi prvod i četvrtog cilindra u GMT . Sada trebate obaviti kontrolu položaja bregastih osovina . Skinite poklopac ventila . Na zadnjoj strani bregastih osovina nalazi se utor širine 4 mm . Navedeni utori trebaju stajati vodoravno odnosno paralelno s dosjednom površinom na koju dolazi poklopac ventila . Navedeni utori su pomaknuti izvan centra bregastih osovina . Može se dogoditi da morate za još jedan krug okrenuti radilicu kako bi navedeni utori došli u pravi položaj . Kada se poklopi sve što sam spomenuo motor je u fazi .

na vrh Povratak na vrh