Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C5 1,6 HDI - NE RADI DOBRO U NIŽIM OKRETAJIMA ?

Datum objave: 21.01.2012 12:38:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić imam problem sa ciroenom c5 1.6 hdi 2006 god.Prešao je 150000 km ,problem se javlja prilikom ubrzanja tj davanja gasa .Negdje na 1500-2000 ne prima kako treba počne da trokira i kad pređe te kritične okretaje nastavi normalo da prima gas.Na leru radi normalno i nema nikakvih problema .Jednostavno traži da se daje gas maksimalno i onda se to trokiranje ne osjeti na tim okretajima .Međutim ja živim u gradu i 80% vožnje se dešava lagana vožnja i onda nastaje taj problem.Promjenuo sam i novi filter od goriva i opet sve isto .Molim vas za savjet šta bi moglo biti problem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti slijedeće moguće neispravnosti : senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, regulator količin egoriva, dize, ECU centrala motora . Nakon neposrednog uvida na vozilu , može se doći do saznanja što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 166 2,5 i. 24V - ZAŠTO NE PRIHVAČA GAS ?

Datum objave: 21.01.2012 10:45:13
Slika
PITANJE:

Imam auto Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v 1998 193 ks da li znate zašto na vrijeme ne prima gas...Znači stinem papučicu i tek malo kasnije prima gas a to kad se dešava upali se kao neki utikač na instrument tabli...Kada ugasim auto i ponovo upalim drzeci malo gasa sve radi super..I da dok je taj utikač upaljen kada jednom nogom drzim kocnicu drugom pokušam dodati gas auto nece primiti gas nikako dok se kocnica ne pusti....I drugo pitanje da li je normalno da su na ovom autu zadnji tockovi malo zakrivljeni znači donji dio gume je imalo izbočen ako razumijete sta sam htjeo reci?..Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Postoji više razloga radi kojih motor ne prihvača pravovremeno gas a to mogu biti : senzor pedale gasa, elektronski modul zaklopke snage, senzor temperature motora, propuštanje na usisnom kolektoru, niski napon na pojedinim senzorima motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, tlak goriva, nečisti injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, loš rad jedne ili više svjećica, ECU centrala . Ne možete davati gas dok držite istovremen stisnutu kočnicu jer na kočnici postoji senzor koji ne dozvoljava takvu radnju . Zadnji kotači imaju mali negatvni nagib radi stabilnosti vozila .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 2,0 i. - NEMA SNAGE I LOŠE RADI ?

Datum objave: 21.01.2012 10:35:55
Slika
PITANJE:

Imam problem sa PEUGEOTOM 405 2.0 89KW 1993 novija tipa! auto kada je hladno vrijeme i kad ga upalim ocepi turu do 3000obrtaja i posle malo padne i sam daje i pusta gas i tako varira! a kad je toplo i fino vrijeme nema nikih problema! Molim odgovor na oovo pitanje? Unaprijed hvala!!!

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor na Vaše pitanje može se dati nakon preglada vozila i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : niski tlak goriva, filteri, injektori, senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, mehanički uzroci motora ( propuštanje na usisnom kolektoru, kompresija, začepljenje auspuha, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, aktuator minimuma, ventil za ventilaciju spremnika goriva, loša iskra na svjećicama, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - ZAŠTO MI SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 19.01.2012 19:08:31
Slika
PITANJE:

Postovani evo kratke povijesti moje bolesti, Imam volvo V40 2001 godiste koji ima u sebi kako oni kazu renult-ov motor 1,9. Već 7-8 mjeseci mi se gasi i ja uporno hodam po mehanicarima i svaki rijesi nesto medjutim gasenje ostaje. U pocetku se gasio jednom tjedno u poziciji kada usporavam pa ide ler gas, a poslje sve češće da bi se zadnjih 3 mjeseca gasio stalno, čak i na autoputu pri brzini od 140km/h. Zadnji popravak prije nove godine bio je na pumpi od goriva, mijenjali su opruge i "salice". Jedan dan je radio normalno i onda opet gasenje svaki put kad stajem ili usporavam. Onda sam napravila kompletan servis medjutim nisam zamjenila zupčasti jer mu jos nije isteklo vrijeme. Opet mi se gasio i valjda od silnog paljenja-gasenja je otisao onaj drugi kanalicasti remen - odvojio se jedan kanal i podletio pod zupcasti i zaribao ga. Sva sreca da se desilo kada mi je auto stalo pa sam sparkirala sa strane i pokusavala ga upaliti i onda je zazujalo. Na glavi nije bila velika steta tako da je to spaseno i sad je majstor sve promjenio, ali se i dalje gasi kad pocnem usporavati ili kad stajem na semaforu ili parkiralistu?!? Kompjuter ne javlja nikakvu gresku. Što da radim?

ODGOVOR:

Ako ste naveli da je u Vašem vozilu motor 1,9 , to znači da je to dizel motor sa ili bez turbine . Ako je to tako onda mogu navesti moguće uzroke radi kojih se gasi motor a to su : prisutnost zraka u gorivu , kućište filtera goriva, cijevi dovoda goriva, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, senzor radilice, upravljački modul visokotlačne pumpe, relej ECU centrale , ECU centrala motora . Moj savjet je da nađete bolji servis koji može točno utvrditi uzroke radi kojih se gasi motor i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - AKUMULATOR BRZO ISPRAZNI ?

Datum objave: 19.01.2012 18:53:36
Slika
PITANJE:

IMAM PROBLEM MOTOR MI VUCE STRUJU,KAKO NA NAJLAKSI NACIN NACI MJESTO DJE ON VUCE STRUJU...AKUMULATOR MI JE NOVI,JA GA STAVIM I ON UPALI NORMALNO ALI POSLE 5-6 SATINECE ISPRAZNI GA...UNAPRIJED ZAHVALAN

ODGOVOR:

Ispitivanje se obavlja na način da se između minus pola akumulatora i minus kleme akumulatora spoji ampermetar . Tada se može i očitati struja pražnjenja akumulatora . Nakon toga treba odspajati jedan po jedan potrošač ili strujni krug . Istovremeno se gleda u ampermetar . Kada se primjeti da je struja pražnjenja značajno pala , odkopčali ste potrošač koji prazni akumulator .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - EKSTREMNA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 19.01.2012 12:41:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! molila bih vas ako mi možete pomoći savjetim naime imam renault megane 1.5.dci 2003.g troši užasno puno ulja 1l na 100 km i ispušta užasne oblake dima. Promjenjena mu je turbina,gumice i vođice ventila ali stanje je uvijek isto. Dali moram mjenjeti klipove i karike i koja je cijena toga? Hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje ne tri načina i to : preko vodilica ventila, preko klipova i cilindara, preko turbine . Pregledom i testom motora može se točno reći što je neispravno i predložiti rješenje. Ako je turbina ispravna, ostaju vodilice ventila i klipovi . Troškovi oko uređenja vodilica ventila mogu biti oko 3.000,- kn . Ako su uzrok klipovi i cilindri troškovi su dosta visoki . Troškove je moguće nevesti nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. TWINPORT - SKUPI POPRAVCI BEZ REZULTATA, POMOĆ !

Datum objave: 19.01.2012 08:27:38
Slika
PITANJE:

Dragi majstore, Astra H, 1.6 twinport, 2004. Prvi problem je što ne radi ventilator u prvoj brzini jer je otišo otpornik koji je u samom konektoru. Da li imate takav jer se mora kupiti cijeli ventilator. Drugi problem je taj što dok se motor zagrije cca 30 min vožnje, okretaji motora počnu zastajavati kod mijenjanja brzina, a u leru skaču od 1 - 1.500. Prilikom toga počne lagano cviliti tračni remen. Dve godine ecn signalizira grešku 013607 i nitko ne može naći uzrok kvara. Popavljali su mi u Opel Šatraku u Koprivnici. Mijenjali su lamda sonde pa ništa, pa su mi vratili stare natrag na motor, kupio sam novu cijelu granu sa svim senzorima, i opet ništa. Osjeti se miris benzina. Ovo sljedeće sam rekao u Šatraku pa su rekli da sam bedak, a mislim da je to itekako važno. Lampica motora se pali samo u vožnji i to uvijek na istom mjestu (dok putujem, samo na tom zavoju od 90 stupnjeva u lijevo sa brzinom 50-90km/h, dok vozim ispod 50 km/h se ne upali). Nekoliko mj. poslje je počeo plavo dimiti. Promjenio sam karike, nešto za ventile, katalizator jer je sve bilo puno ulja. Čistili su dizne. Auto radi besprijekorno dobro sve dok se ne zagrije. Majstore tužno je to jer ću morat prodat auto dok se složi jer više nemam novca za ništa. Platio sam preko 15000 kuna sve to i neću odustati a da se ne obratim Vama. Majstore, da li oni mene namjerno za(je)bavaju, jer fitilj mi je pri kraju, a novaca više nema. Da li imate slično iskustvo i što bi se tu moglo događati? Unaprijed hvala! Lijep pozdrav!!

ODGOVOR:

Sve detalje i probleme koje ste naveli mogu razumjeti . Na Vaša pitanja bih mogao odgovoriti još dužim odgovorom ali od toga ne bi bilo koristi i zato ću odgovoriti kratko i razumljivo . Na motoru Vašega vozila postoje tri osnovna sustava i to : mehanički sustav motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. kada postoje problemi kao što ste Vi to naveli moraju se ispitati sva tri sustava i to svi pojedini dijelovi i sklopovi . Prvo i osnovno je da mehanički sustva motora bude ispravan a to znači : točna faza motora, dobra kompresija, dobra zabrtvljenost motora, motor ne smije trošiti ulje ( vodilice ventila, klip-cilindra ) . Drugi važan faktor je : dobra iskra na svjećicama, ispravnost bobina, ispravnost elektronika paljenja . Na kraju mora biti potpuno ispravan sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to : tlak goriva, količine goriva, regulator tlaka , injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, lamnda sonda, senzori radilice i bregaste osovine, odzračni ventil spremnika goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kada bi sve što sam naveo bilo ispravno , Vaš motor bi ispravno radio . Iz navedenog možete zaključiti da se kvar /kvarovi mogu otkriti ako se stručno i pažljivo ispitaju sve komponente i svi dijelovi koje sam naveo .  Nemam otpornik koji ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i - ZAŠTO SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 18.01.2012 19:06:46
Slika
PITANJE:

OPEL Astra F 1.6 8V 72KS problem je sledeci : ugarednjom plina posle par meseci auto na rezimu benzina prilikom kocenja tj padom obrtaja gasi se padne naglo pa se povrati obrtaj pa varira skala obrtaljke gore dole do 1000 1500 obrtaja,dok na plinu radi ko sat ,i non stop radi check engine zuta lampica ,tj u tku voznje cas svetluca cas ne ,kao da je na benzinu izgubio moc auto jednostavno a plin je prihvatio perfektno kao da je do sada 160000 km preso na gas a ne na benzin svih ovih godina da napomenem stavio sam slikonske kablove GM ,svecice za plin 3 elektrode, ocisto step motor,diznu na monopointu u ultrazvucnoj kadi,filter vazduha goriva zamenejno jebem li ga sta je vise s oprostenejm ne znam?

ODGOVOR:

Zamjena pojedinih dijelova po principu slučajnog pogađanja rijetko kada dovodi do rezultata . Logično bi bilo da na Vašem vozilu napravite dijagnostiku motora i potrebna ispitivanja . Nakon stručno obavljenog posla točno se može znati što je neispravno i kolika je cijena popravka . Navesti ću moguće neispravnosti : senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka , senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, odzračni ventil spremnika goriva, električna instalacija motora , mehaničko stanje motora, nečist rezervoar, tlak goriva, količina goriva, senzor radilice, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - TRESE KOD KRETANJA ?

Datum objave: 18.01.2012 12:33:27
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, posjedujem Renault Lagunu 1.9 DTI iz 1999. godine, sa prijeđenih 284 tkm. Pojavio mi se neki problem auto normalno pali lijepo vozi ali pri polasku sa mjesta zatrese se te daljnjom vožnjom i mjenjanjem brzina je sasvim normalno, prije 3-4 tkm promjenjeno je kompletno kvačilo (korpa, lamela i potisni ležaj). Trenja mi se počela pojavljivati oko 1000 km prijeđenih nakon mjenjanja kvačila. Što sam nadalje primjetio da manje trese dok je hladan motor nego kad je zagrijan, pa vas molim za savjet. HVALA !!!

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se pojavilo trzanje prilikom kretanja su : zamašnjak, spojka, nosači motora, loše fiksiran mjenjač prema motoru, pogonske osovine i zglobovi, transmisija mjenjača, ostali netipični uzroci . Sve ovo sam naveo bez mogućnosti neposrednog uvid na vozilu . Pregledom vozila mogao bih točno reći što je uzrok i kako otkloniti kvar . Ako želite detaljniji odgovor možete me nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12V - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 18.01.2012 09:42:37
Slika
PITANJE:

Poštovani tek sam nekidan saznao za vas moj problem je slijedeći.Imam Fiat-brava 1.4-12V 1997.naime dok je u stanju murovanja(odlično radi)ali kada krečem mjenjač se jako čuje odnosno zuji samo kada je u brzini.Korpa kvačila i lamela su promjeniti dali su u pitanju možda ležaji u mjenjaču ili nešto drugo.

ODGOVOR:

Ako zvuk iz mjenjača čujete samo u vožnji , neispravni mogu biti : pojedini ležajevi snopa mjenjača, ležajevi piramide, ležajevi diferencijala, pojedini zupčani parovi . U tom slučaju potrebno je obaviti reviziju mjenjača ( rastavljanje , pranje, defektažu ) . Nakon toga će se sigurno znati što je neispravno i što je potrebno zamijeniti da bi mjenjač opet bio potpuno ispravan .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO MK1 1,8 i. 16V - KAKO ĆU PROVJERITI FAZU MOTORA ?

Datum objave: 18.01.2012 09:31:57
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, posjedujem Ford Mondeo mk1 s 1.8 16v 85kw motorom. Uredno sam ga jučer dovezao doma i ugasio,a prilikom paljenja nakon 5-6 sati verglao mi je kao da je zupčasti remen preskočio,daje znakove kao da će upalit ali motor vrti kao da mu je ponestalo kompresije. Ljubazno bih Vas molio da mi kažete dali postoje oznake na radilici i bregastim osovinama te gdje se nalaze da ih dovedem na mjesto pa da vidim dali je preskočio ili i za njega postoje alati za blokade pa se tako dovodi u fazu. Srdačan pozdrav i puno hvala. Ante

ODGOVOR:

Za kontrolu faze motora koristi se jedan alat za blokadu bregastih osovina . Međutim Vi možete provjeriti fazu i bez toga alata. Skinite remenicu kanalnog remena na radilici i tada ćete vidjeti oznaku na remenici zupčastog remena . Okretanjem radilice namjestite da Vam ta oznaka bude u pravcu oznaka na prednjem poklopcu motora ( to je položaj kao kada je mala kazaljka sata na 5 sati ) . U tom položaju su klipovi prvod i četvrtog cilindra u GMT . Sada trebate obaviti kontrolu položaja bregastih osovina . Skinite poklopac ventila . Na zadnjoj strani bregastih osovina nalazi se utor širine 4 mm . Navedeni utori trebaju stajati vodoravno odnosno paralelno s dosjednom površinom na koju dolazi poklopac ventila . Navedeni utori su pomaknuti izvan centra bregastih osovina . Može se dogoditi da morate za još jedan krug okrenuti radilicu kako bi navedeni utori došli u pravi položaj . Kada se poklopi sve što sam spomenuo motor je u fazi .

na vrh Povratak na vrh

LADA 2103 1,5 S - MOTOR I KOČNICE

Datum objave: 18.01.2012 08:41:47
Slika
PITANJE:

lijepi pozdrav! novi sam vlasnik lade 2103 1500 sl iz 78. godine. auto je u super stanju, osim limarije (koja također nije jako loša, nigdje nije trula ili šuplja, samo hrđava i par bubuljica)i to namjeravam srediti. zanima me nekoliko stvari. prvo, prilikom mijenjanja tj. ispuštanja ulja nisam mogao odšarafiti šaraf za ispuštanje jer je uništen (izlizan) dio u koji se stavi imbus. dok nisam bio tamo, susjed tokar je bušilicom probušio šaraf za ispuštanje ulja i napravio navoj za novi šaraf. strah me jesu li prilikom bušenja mogli unutra dospijeti komadići metala koji bi poslje mogli uništiti motor?? inače, motor je zaista odličan, odlično vuče, ne dimi, mirno radi, ne troši ulje ni puno benzina, ali teško pali kad se zagrije! nekad upali na pol ključa ali ipak u 3/4 slučajeva treba dugo verglati. kad je hladan upali odmah! mjenjane su svjećice, kablovi i bobina. i zadnje pitanje, po mokroj cesti pri kočenju blokiraju zadnji kotači i s laganim pritiskom na kočnicu. kad je suho, tog problema nema, prvo prokližu prednji kotači ili uopće ne prokližu. po kiši, ako vozim kratko s dignutom ručnom i gasom problem nestane, ali se ubrzo opet pojavi. majstor nije otklonio kvar, jer ga nije bilo po suhom. kočnice su nedavno mijenjane i kabeli! inače koči odlično i ravnomjerno. evo, ispričavam se na ovako dugačkom pitanju, ali odgovor bi mi bio od velike pomoći. puno hvala!

ODGOVOR:

Bušenjem čepa mogla je nastati metalna strugotina koja je ostala u karteru . Najbolje bi bilo karter demontirati i oprati . Sama pumpa za ulje ima na na usisnoj strani filter koji može zaustaviti pojedine nečistoće. Uzroci radi kojih motor teško pali kada je zagrijan mogu biti : loša iskra na svjećicama, kablovi za svjećice, razvodna kapa , rotor, platine, kut predpaljenja, podešenost ventila, nečist ili loše podešen karburator, kompresija motora. Radi problema s kočnicama potrebno je ispitati : glevni kočni cilindar, pojedine kočne cilindra na kotačima, regulator tlaka kočenja, kočne pločice, kočne papuče, diskove, kočne bubnjeve , stanje guma .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,2 i. - PALI SE LAMPICA MOTORA, ŠTO JE NEISPRAVNO ???

Datum objave: 17.01.2012 09:54:44
Slika
PITANJE:

postovani kolega imam jedan problem sa vw polo 1.2 2008 god auto iam samo 25.000 km tekom voznje po nekad se upali lampa za gresku motora i epc zatim auto ne ide i neradi dobro na ler gasu sa dijagnostiku bosch pojavlja greske po123-p1544 auto ide u posebni mod kaze da senzor polozaj leptir klapne-1 da ima prevelik signal ocemu je rec dali ima neke mane fabricke i ocemu moze biti uzrok tok problema ako moze da mi pomognete zahvalujem se puno pozdrav is skoplja

ODGOVOR:

Greške koje ste očitali odnose se na sklop leptirastog ventila ( zaklopka snage ) . Šifra greške P0123 je greška senzora položaja leptirastog ventila ili greška senzora pedale gasa . Šifra greške P1544 je također greška leptirastog ventila . Moguće neispravnosti su : električna instalacija, senzor položaja leptira, senzor pedale gasa, ECU centrala . Sve što može biti uzrok sam naveo. Vi trebate samo pažlijvo spitati što od navedenog je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - BOČNO TROŠENJE ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 17.01.2012 10:02:01
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI, IMAM AUDI 80 1,6 TD INTERCOLER 91 GOD ,I JEDNOM PRILIKOM SAM ISAO PROVJERAVAT ZUPČASTI REMEN TE SAM PRIMJETIO DA GA VUĆE NAPRIJED NEJDE PO SREDINI VODILICE, ISTO TAKO GA DERE S PREDNJE STRANE. PA VAS MOLIM DA ME SAVJETUJETE KAJ DA UČINIM S TIM?MISLIM DA SAMOM PROMJENOM REMENA NEBI NISTA RIJESIO,SMATRAM DA MI JE BOSCH PUMPA ZAMAKNUTA,PA DA GA ONA VUĆE NAPRIJED. UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU ,ZA SVAKU POHVALU STE!!!!!!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih nastaje bočno istrošenej zupčastog remena je zračnost ( istrošenje ) ležaja osovine visokotlačne pumpe. U rijeđim slučajevima to mogu biti natezač ili ležaj pomoćne osovine. Neposrednim uvidom može se utvrditi što je uzrok i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 2,0 i. - MOTOR NE RADI DOBRO ?

Datum objave: 16.01.2012 22:43:01
Slika
PITANJE:

Poštovani,već duže vrijeme imam problema sa mojim RAV-om 4, 2000.g., 2,0 benzinac sa ugrađenim plinom. Prošlo ljeto su mi zamjenjene dvije bobine i izvađene ćelije katalizatora (to je očito uzrokovala vožnja od ZD do ZG sa neispravnim bobinama). Auto ni nakon toga ne radi kako treba.Ujutro moram zagrijavati auto tako dugo dok se ne prebaci na plin,sačekati još bar pola minute, tada pokušam krenuti i auto se ugasi, tada ga još jednom upalim i tada mogu krenuti. Ako to ne napravim onda mi se auto ugasi čim malo zastanem, odnosno ne dajem gas, znači zablokira mi se i ABS i servo...U toku dana ponovno ista stvar ako se auto sasvim ohladi. Bila sam na nekoliko mjesta: u Toyotinom servisu predlažu otvaranje motora (kao ventili imalu lufta zbog plina, oni uopće za sve krive plin a stvari rješavaju tako da redom mjenjaju djelove pa dok ne "pogode" kvar. Moje vlastito iskustvo...prije par godina taj isti auto bio u nevoznom stanju 6 mjeseci jer su tvrdili da je otišla automatska getriba a moj majstor je tvrdio da je sa getribom sve u redu i da je otišao kompjuter što se i ispostavilo kao točno. Sada svi ostali majstori kod kojih sam bila smatraju da ne treba otvarati motor jer on radi sasvim ok kad je zagrijan (to pokazuje i kompjuter za dijagnostiku).Napominjem da je auto bio 3 tjedna u Benc elektroniku u Zdenčini i oni nisu ništa našli.Nadam se da ćete Vi imati neki prijedlog što dalje.Unaprijed zahvaljujem.LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , na Vašem vozilu treba najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora a to znači detaljno ispitati : mehaničko stanje motora, elektronski sustav ubrizgavanja , sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Nakon stručnog i detaljnog ispitivanja mogu se znati sve neispravnosti i predložiti rješenje . Bez ispitivanja koje sam spomenuo bilo kavi komentari i mišljenja su samo prazne priče od kojih nema koristi . Ovakvih ispitivanja radim jako puno i zato znam o čemu govorim . Ako želite još detaljnie možete me nazvati i na tel. za besplaten savjete 060/6060-044 i mobitel.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 9 1,4 S - MOŽE LI TWINGO U RENO 9 ???

Datum objave: 16.01.2012 09:12:07
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore ako može jedna stručna pomoć. Ja imam reno9 1,4 84gbenzin, taj motor je dosta amortizovan pa sam ubacio motor od tvinga 1239cm2 94g,međutim motor nije primao turažu tresao se i ponekad je pucao na karburator. Kompresija na tom motoru je 11 bari na sve četiri cilindra. Motor je došao na normalan rad tek onda kada sam doradio davač impulsa za varnicu koja se nalazi na mjenjaču, i to tako što sam taj davač pomjerio na maksimalno ranije paljenje do kraja otvora u desnu stranu. Po meni bi možda trebao ići još desno ali nema više kud.Pošto je sada na tvingovom motoru moj mjenjač i zamajac od starog motora 1397cm2 84g možete li mi reći dali je taj zamajac nešto malo drugačiji od tvingovog pa mi je pravio ove probleme jer mi je poznato da reno sa zamajca šalje signale za varnicu na svjećice. Pozdrav i hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Motor od Twinga koji ste ugradili nije niti sličan motoru Renault 9 . Još veća razlika je u sustvau paljenja i sustavu dobave goriva . I jednim i drugim sustavom upravlja računalo motora ECU . Sustav za stvaranje iskre na svjećicama radi pomoću bobine sa statičkim razvodom , bez razvodnika paljenja , položaj senzora radilice ( davač impulsa ) je strogo određen jer služi samo za slanje signala kada je klip u GMT . Sve ostalo radi ECU računalo motora , određuje vrijeme kada će svjećica baciti iskru i pomiće po potrebi kut predpaljenja u plus ili minus . Ako ste ugradili motor od Twinga , tada treba ugraditi i sve drugo što je potrebno a to su : zamašnjak, ECU računalo , električnu instalaciju motora , električnu pumpu za gorivo , ostale potrebne dijelove sustava ubrizgavanja goriva i sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Način na koji Vi to radite neće dovesti do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - NE PALI KADA JE HLADNO ?

Datum objave: 16.01.2012 08:18:41
Slika
PITANJE:

imam pitanje u vezi peugeota 406 2.0 hdi 110 ks 2000 god,kada temp.padne ispod nule auto ne pali,kada se auto stavi u garažu nakon pola sata što je bio na nekih +10 koliko je u garaži auto pali normalno,novi je akomulator i pumpa,jedam simptom koji je čudan kada se da kontakt kod motora se čuje klik(možda relei)auto upali i čuje se pumpa,a kada se ne čuje klik ne čuje se pumpa i auto ne pali,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Problemi s paljenjem dok je motor hladan mogu biti brojni i to : veliki pad napona u momentu kada se starta motora ( akumulator, elektropokretač, električni kontakti ) , grijači, upravljački modul grijača, zrak u sustavu goriva, niski tlakovi kompresije, filteri, nečist rezervoar, EGR ventil, senzor temperature motora, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva solenoid tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - EMULZIJA U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 15.01.2012 20:54:05
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meic, Posjedujem Audi A6 1.9 TDI, 110 KS,automat,god. 1997 Zbog emulzije u ekspazionoj posudi promjenio sam dihtung glave motora,ali i nakon zamjene dihtunga emulzija se i dalje stvara. Neznam u cemu je problem. Molim Vas za Vase misljenje. Unaprijed zahvaljujem. Pavo Kraljevic

ODGOVOR:

Ako ste sve radove na glavi motora obavili stručno i korektno uz upotrebu kvalitetnih brtvila , tada bi trebalo sumnjati u nešto drugo . Prvo treba još dva ili tri puta isprati rashladni sustav jer uvijek ostane ulja na udaljenim mjestima rashladnog sustava. Ako s ei nakon toga opet pojavljuje emulzija, provjerite hladnjak za ulje. U rijetkim slučajevima može biti neravan i blok motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12V - JAKO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 15.01.2012 20:44:16
Slika
PITANJE:

Poštovani vlasnik sam Fiat Brave 1.4 12v 1996 g. 157 000 km. Pitanje vezano za potrošnju.Naime Brava troši ko luda.više od 12-13 litara po gradu.Na otvorenoj cesti oko 10 lit!!! Primjetio sam da tijekom vožnje kazaljka temperature nije nikada na pola nego uvijek malo ispod pola. Kada vozim po parkingu ili se "vrtim" po gradu onda ide preko polovice i onda se upali ventilator znači termostat radi.Usput termostat sam mjenjao već dva puta.Htio sam vas pitati jel moguće da je do lambda sonde?Tehnički sam prošao,do sada nisam mijenjao lambda sondu(svijećice sam mijenjao cca prije 5000 km ).Redovito mjenjam ulje i filtere,pokušavam uvijek održavati auto na zavidnoj razini pa mi nije jasna ta pretjerana potrošnja.Mislite li da bi mjenjanjem lambda sonde riješio problem prevelike potrošnje?Vozim umjereno.koliko bi bila cijena lambda sonde? ( polovne,nove,orginalne,zamjenske) hvala unaprijed s nestrpljenjem očekujem vaš odgovor.

ODGOVOR:

Na povećanu potrošnju goriva utjeću mnogi faktori i to : mehanučko stanje motora, sustav ubrizgavanja goriva, sustav paljenja , sustav za upravljanje motorom, način vožnje , neodgovarajuće gume, nepotreban teret u vozilu . Ispitivanjem pojedinih komponenata i sklopova sigurno se mogu otkriti sve anomalije i greške . Ovoga časa mogu nabrojiti više od trideset mogućih uzroka a lambda sonda je samo jeddan od njih . Vaše vozilo je pravi izazov za svaki ozbiljan servis koji bi se želio dokazati u rješavanju velike potrošnje goriva. Cijena originalne lambda sonde je 1.160,- kn .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - NEMA SNAGE, NE RADE DVA CILINDRA ?

Datum objave: 15.01.2012 20:30:32
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu! Auto (ASTRA 1.6 16v motor z16xep) mi je 2008. godiste i vozim ga na benzin (ima i ugradjen gasni uredjaj gde se isto ponasa. Pre par meseci mi se upalila zuta kontrolna lampica i auto je poceo nestabilno da radi, po mom misljenju na tri cilindra. Na leru mu varira broj obrtaja i na izduvu se oseca intenzivan miris benzina. Kada u voznji predjem 2000 obrtaja, lampica pocne da blinka, auto izgubi snagu i moram da smanjim gas... Pored ovoga pri brzini 120km/h kad pritisnem kvacilo auto se ugasi. Na dijagnostici u ovlascenom servisu prijavljuje dve greske- 0300 i 0304, odnosno "misfire detected multiple cylider" "misfire detected" na cetvrtom cilindru... Majstor mi je rekao da je komp pobrljavio i da spremim 400e za drugi- POLOVAN!!! Kaze da je 80% do kompjutera, Desilo mi se da kada pocne lose da radi u voznji, stanem, izvucem kljuc iz brave, sacekam par sekundi i onda startujem auto... Posle toga, lampica gori, ali auto radi normalno! Zaboravio sam da kazem da sam zamenio komp(polovan), sonda, svecice i bombinu. sve u ovlascenom servisu i opet isto. Vise ne znam sta da radim. Unapred zahvalan za svaki moguci savet!!!

ODGOVOR:

Vi ste spomenuli da je dijagnosticiran kvar na dva cilindra i to izostanak paljenja . Mogući uzroci su : svjećice, bobine, električna instalacija od motora ,  kompjutor motora, injektori , neki netipični kvarovi . Ispitivanje treba obaviti po slijedećem redoslijedu : mehaničko ispitivanje motora , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( sve komponente ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( sve komponente ) . Na ovaj način se može točno utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar . Možda bi bilo dobro da zatražite još jedno stručno mišljenje , obzirom da ovlašteni servis u kojemu ste bili nije otkrio pravi uzrok .

na vrh Povratak na vrh