Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,9 TDI - KAKO ĆU NAMJESTITI FAZU ?

Datum objave: 09.01.2012 14:16:04
Slika
PITANJE:

pukla mi je vida od remenice na radilici,sad bi triba namistit fazu a nisam to nikad radija na golfu motor je 1.9tdi 96god

ODGOVOR:

Za točno namjestiti fazu motora koriste se tri alata ( nema oznaka ) . Prvi klip s epostavi u položaj GMT ( oznaka je na kućištu mjenjača ) , nakon toga se demontira poklopac ventila i stavi alat za blokadu bregaste osovine, slijedi blokada remenice visokotlačne pumpe . Navedeni položaj je točan položaj faze motora. Kada se ugradi novi remen isti se zategne na odgovarajuću napetost . Napetost remena se kontrolira specijalnim alatom na mjestu između remenice bregaste osovine i remenice visokotlačne pumpe . Kada je natezač remena zategnut mogu se izvaditi blokade i okretanjem radilice u smjeru okretanja motora još jednom provjeriti ispravnost faze motora . Na ovaj način rade profesionalci , improvizacije ne bih spominjao .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 i. 16V - OPREZ !!! LUPANJE IZ MOTORA ???

Datum objave: 08.01.2012 16:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani, i ranije sam vas kontaktirao za neke savete i bio sam zadovoljan. Imam jedno pitanje? U pitanju je auto Rover 214si twin cam 16 ventila 1998 god. Auto je bio u leru na parkingu, bio je prebacen na plin, ja sam davao malo veci gas zbog probe zvuka novog zadnjeg lonca, sve je bilo normalno obrtaji su se vratili na 900, ali je auto je posle nekoliko sekundi poceo da stuca i da lupa u motoru. Auto ide, vuce dobro ali lupa u motoru, sto se brze ide to vise lupa, i cim se pusti gas on se ugasi. Pali posle malo duze verglanja, lupa i opet se ugasi. Na auspuha nema dima vise nego sto je uobicajno, ne svetli nijedna lampica upozorenja, ima ulje i antifriz na propisanom nivou. Sta moze da bude, i kakva me intervencija ceka? Unapred zahvalan, pozdrav

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora može biti opasno jer je obično povezano s istrošenjima na radilici, ležajevima, klipnom mehanizmu . Predlažem da više nikako ne palite motor nego da obavite dijagnostiku i defektirate lupanje . Ako lupanje dolazi iz kartera ili iz bloka motora najbolje je odmah demontirati karter i provjeriti sve ležajeve radilice i klipni mehanizam .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - KAKO OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 08.01.2012 15:54:54
Slika
PITANJE:

imam opel vectra b 16-16v 97 godina problem je u tome sto mi stalno pokazuje narandastu lampicu kao greska motora .Alternator je staljen novi i to od boscha.motor radi na minimumu od 1350 okretaja pa na gore zna na momente se dignuti i do 3000 okretaja i tako ostane na par sekundi.Auto je se probo spojiti na kompjuter da ocita gresku ali ga kompjuter ne moze prepoznati nece da se spoji.Zamolio bi vas ako ikako mozete pomoci i odgovoriti mi na ovo bio bi jako zahvalan.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Navedena lampica ( kontrolna lampica motora ) se pali uvijek kada postoji greška na elektronskom sustavu ubrizgavanja , na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora . Sada bih mogao nabrojiti više od trideset mogućih razloga radi kojih se pali spomenuta lampica ali od toga ne bi bilo koristi . Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, zaklopka snage, lambda sonda, aktuator minimuma, električna instalacija, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, tlak goriva, mehaničko stanje motora , ECU centrala. Dijagnostiku treba raditi sa svim sredstvima i pomagalima ( samo dijagnostički kompjutor nije dovoljan ) . Nakon kompletnog i pojedinačnog ispitivanja sigurno se može točno otkriti svaki kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W202 220 D - UPALI SE EDC LAMPICA ?

Datum objave: 07.01.2012 14:11:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Mercedesom w202 220 diesel 1995g. Izjutra, prilikom prvog paljenja, odmah se upali EDC lampica i ugasi se motor. To se ponavlja dva tri puta i poslije bude sve OK tokom dana. Uz to motor ima nemiran rad, kao da je jedna diza loša, pogotovo dok je hladan. U periodu dok malo ne podine temperaturu, pravi trzaj u voznji u svakoj brzini na otprilike 1600-1700 obrtaja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koja se pali EDC ( Electronic Disel Control ) pali s ekada postoji neispravnost na visokotlačnoj pumpi ili na sustavu za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : filter goriva, prisutnost zraka u gorivu, istrošenje na osovini pumpe visokog tlaka , regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor položaja regulatora, upravljački modul pumpe, EGR ventil, pojedini senzori motora. Provjerite najprije filtere i prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 i. - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 08.01.2012 15:31:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje u vezi Golf2 1.3 benzin, 1990.god. (neki poluajnspric, ako se vec tako zove taj motor). u zadnje vrijeme mi cesto varira broj obrtaja (ako podesim ler-gas na nesto ispod 1000rpm kad je hladan, onda me zeza kad je vruc, i obrnuto). jel to moguce kako rijesiti, posto u okolini ne znam da postoji majstor koji se striktno bavi takvim problemima (laika mi je preko glave,uz duzno postovanje).zato ako imate savjet kako da rijesim problem, hvala unaprijed

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja s centralnim injektorom . Sustavom upravlja računalo motora . Broj okretaja se na Vašem motoru ne može podešavati . Vijak koji ste dirali nije za podešavanje broja okretaja . Navedeni vijak služi za namještanje nultog položaja leptiraste zaklopke. Podešavanje leptiraste zaklopke obavlja proizvođač i to se ne dira. Ako postoji problem s ler gasom uzroci su druge vrste . Neispravno može biti : senzor temperature motora, aktuator minimuma, zaklopka snage, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor temperature zraka IAT, propuštanje na usisnom kolektoru , odzračni ventil spremnika goriva, filteri, injektor, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU računalo motora . Ispitivanjem svih komponenata koje sam nabrojio može se točno otkriti zašto motor nema dobar ler gas .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 TD - HOMOKINETIČKI ZGLOBOVI

Datum objave: 08.01.2012 15:12:14
Slika
PITANJE:

Postovani, imam malih problema sa svojim vozilom. Radi se o VW Golfu Mk2 TD-u. Prije nekoliko dana mi se procuo kineticki zglob, pregledom podvozja uoceno se slijedece; manzeta na unutarnjem lijevom zglobu je pojedena, nastradao je desni lager kotaca. Culo se krckanje klasicno za potrgani zglob, no dan kasnije je prestalo. Ne cuje se vise ni na puni lijevi, ni desni ajnslag, sto me cudi jer zglob kada ode konstantno proizvodi buku i na maleni zakretaj kotaca. Takoder me zanima kolika moze biti potrosnja goriva ukoliko je vozilo bez ispusnog sustava? Ispuh je bio izveden iz cijevi sa grane, na zadnji protocni lonac...cijev je veceg promjera nego original. Posto sam uklonio straznji lonac nakon nezgode, potrosnja je drasticno porasla. Unaprijed Hvala, te se radujem Vasoj pomoci!

ODGOVOR:

Kada se počnu čuti homokinetički zglobovi , iste treba demontirati , rastaviti i oprati . Ako se utvrdi da su oštećenja na zglobovima minimalna , može se samo zamijeniti mast u zglobovima i staviti nove manđete . Takav postupak u puno slučajeva pomaže . Ako je oštećenje većeg razmjera zglob treba zamijeniti . Potrošnja goriva s neodgovarajućim ispušnim sustavom može varirarti od malo povećane do jako povećane . Nema potrebe nagađati koliko bi to bilo , treba jednostavno ugraditi odgovarajući ispušni sustav .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - MALO SE GRIJE ?

Datum objave: 07.01.2012 13:23:09
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,imam audi a6 ,1999 god,1,9 tdi,81 kw.Pre par dana sam primetio da se kazaljka od temperature pomerila za nijansu sa 90 stepeni prema plusu,juce sam presao nekih 350 km i primetio da se kazaljka ponovo pomerila ka sledecoj crti za odredjenu vrednost,sada je to po mojoj proceni oko 92 stepena.Nikada mi se to nije desavalo,cak ni po najvecim temperaturama kada se vozi sa upaljenom klimom.Zamolio bih vas za vase strucno misljenje,sta bi mogao biti uzrok ovog problema?Unapred hvala...

ODGOVOR:

U ovom slučaju treb aispitati redom slijedeće : količinu tekućine u rashladnom sustavu ( mora biti iznad minimuma ) , ispravnost termostata , ispravnost pojedinih dijelova preko kojih imate prikaz temperature motora ( senzor  temperature, konektori, električna instalacija, instrument ploča ) , pumpa za vodu, hladnjak ( djelomično začepljenje ) . Na kraju kao razlog ostaje samo brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i - NEMA SNAGE, LOŠE RADI ?

Datum objave: 07.01.2012 13:16:08
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSP. MEICU IMAM AUDI A4 1.6i 75KW 2000 GOD. 144.000 KM. ODJEDNOM MI NIJE HTJEO PRIMITI GAS A I KAD MU DADEM VISE GASA I PUSTIM SAMO STO SE NE UGASI, NA MOTORU IZA ISPUSNE GRANE IMA NEKI DIO NEZNAM STA JE TO SE JAKO ZAGRIJE DA BUDE KAO ZLATO I JAKO VRUCE, HVALA NA SVAKOJ POMOCI.

ODGOVOR:

Ispod ispušne grane se nalazi cijev koja vodi ispušne plinove do EGR ventila , međutim to nije uzrok što motor nema snage i što loše radi . Moguće neispravnosti su : filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, senzor radilice, mjerač mase zraka, senzor temperature zraka, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Najprije bi trebalo provjeriti filtere , tlak goriva, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,9 JTD - NAKON GENERALKE TROŠI VIŠE ULJA ???

Datum objave: 07.01.2012 13:08:16
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi odgovorite na slijedece pitanje u vezi automobila Fiat Marea Weekend 1.9 JTD100 `02 god. radjena generalna motora i turbine i dalje trosi 1L ulja na 100km.otvoren motor ponovo karike na klipovima imaju velikog lufta gore-dole,obradjivani kanali na klipovima pa smatram da je majstor tu napravio gresku,izgleda malo preterao u obradi.Mozete li mi reci promer kanala na klipu gde idu karike. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Generalni popravak motora podrazumjeva obradu cilindara na prvu veću preko mjeru i ugradnju novih većih klipova. Isto tako podrazumjeva i ugradnju novih vodilica ventila te kompletnu obradu glave motora. Turbina mora biti potpuno ispravna . Na Vašem vozilu nije obavljena obrada cilindara i ugradnja novih klipova i zato motor nema dobru kompresiju i troši puno ulja . Posao nije obavljen po pravilima struke .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,3 S - GASI SE I PUNO TROŠI ?

Datum objave: 07.01.2012 13:01:33
Slika
PITANJE:

Imam golfa 1.3 benzin 1987 i problem jedok se ugrije gasi se, znaci u voznji pocinje gubiti vucu sve dok se sam ne ugasi.Kad se ugasi mora se cekati 5-10minuta da se ohladi i ponovo tako dok se ne ugrije,a gorivo trosi nemoguce dok sam morao karburator mijenjati,a na leru takode slabo radi odnosno gasi se.Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : loše mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav paljenja . Najprije ispitajte : podešenost ventila, kompresiju, fazu motora, kut predpaljenja, ispravnost pumpe za gorivo, ispravnost i podešenost karburatora. Na kraju po potrebi provjerite ispravnost razvodnika paljenja, kablova, svjećica .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. 16V EASYTRONIC - PROBLEMI ???

Datum objave: 07.01.2012 11:48:12
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu c,1,2 16v easytronic 2001 god,140.000km, Na autu se dogodilo odjednom da ispada iz brzine,tj krenem u manualnom modu 1,2,pa umjesto u 3 izbaci u ler,tj N,nakon toga pokušam ubacit u 1 ali auto ne kreče kao da nije u brzini,pa uspijem krenut pa nakon 300 ,400 metara opet izbaci iz brzine. Auto je vožen u servis gdje je napravljena dijagnostika i nedaje nikakve greške u Easytronic,molim za vašu pomoć.Hvala

ODGOVOR:

EasyTronic mjenjač na Vašem vozilu je kombinacija običnog mehaničkog mjenjača s klasičnom spojkom i dograđenog automatskog sustava koji obavlja funkciju šaltanja brzina i upravljanja spojkom . Ovakve probleme sam već rješavao u praksi . Prema Vašem opisu kvarovi mogu biti : mehanički, električni elektronski . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi što je neispravno . Za više detalja nazovite na tel. 060/60 60 44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,1 TD - PRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 08.01.2012 09:19:33
Slika
PITANJE:

PEUGEOT 406 2.1 TD 1996 GODINA. KONTAKT NA INSTRUMENT PLOČI SLABIJE SVIJETLI KOJI POKAZUJE AKUMULATOR TE POSLIJE PALJENJA I DALJE JE UPALJEN ALI SLABIJE SVIJETLI. PROVJERA PUNJENJA ALTENATORA IZNOSI PREKO 14 VOLTI ALI MI AKUMULATOR NAKON NEKOLIKO DANA SE ISPRAZNI IAKO SAM KUPIO I NOVI AKUMULATOR.NE RAZUMIJEM GDJE JE PROBLEM U NEKOM KONTAKTU ILI POSTOJI NEKI DODATNI REGLER KOJI NIJE NA ALTENATORU. UNAPRIJED ZAHVALAN NA BILO KOJEM ODGOVORU.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica svijetli radi neispravnog alternatora , bez obzira što ste izmjerili napon punjenja od 14 V . Najčešći uzrok su diode alternatora , regulator napona , kolektor, četkice. Regulator napona se nalazi na alternatoru . Kvalitetno rješenje bi bilo da se skine i pregleda detaljno unutrašnjost alternatora . Kada se obave potrebni radovi na alternatoru treba ispitati da li neki od potrošača vuku preveliku struju iz akumulatora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 4X4 1,9 DCI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 05.01.2012 10:50:41
Slika
PITANJE:

pozdrav. molim vas za mišljenje o reno senic 4x4 1.9 dci. želim nabaviti taj avto (več ga tražim- jer jako mi se dopada-) ali čujem o njemu dosta slabih stvari. najviše me sada zabrinjava taj kardan. zar stvarno na 150.000 km treba ,da se očekuje katastrofa - znači popravka -kupiti nov. dali se kardan može na neki način popraviti??? (postoji koja mala tajna velikih majstora) svi mi kažu da ne ide popraviti jer se ne može kardan razstaviti- unutra neki lageri??? je to stvarno tako?? I ima li smisla ,da se avto prije same kupnje provjeri na računalu - dali se može i tako vidjeti neke "skrivene" kvarove ( motor, turbina,...) jako sam Vam zahvalan na odgovoru!!!! lep pozdrav ,Danilo

ODGOVOR:

Kardansko vratilo ima dva ležaja i oni su uzrok radi kojih se mijenja kardan . Ležajevi kardana mogu trajti 30.000 km a isto tako mogu trajati i 350.000 km i više . Prije kupovine vozila je jako korisno obaviti što detaljniji pregled vozila i tako doći do saznanja o mogućim istrošenjima i kvarovima. Korisno je obaviti slijedeće : mjerenje kompresije, provjera grijača, komtrola zračnosti na osovini turbine, mjerenje tlaka turbine, kontrola razvodnog mehanizma, kontrola spojke, kontrola sustava kočnice, kontrola ovjesa i podvozja, kontrola klima uređaja, kontrola komforne elektronike. Nakon takvog pregleda, može se spustiti cijena vozila ili odustati od kupovine ako ima previše primjedbi i mogućih ulaganja .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 D-4D - SERVIS

Datum objave: 05.01.2012 17:06:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D godište 2007. koja je prešla 208000 km , pošto iz servisne knjige mogu samo utvrditi da je auto redovito servisiran a ne i što je eventualno zamijenjeno, molim vas da mi odgovorite sljedeće: 1. prilikom kontrolnog pregleda u ovlaštenom servisu rekli su da je na autu potrebno zamijeniti pumpu vode i prednje diskove s pripadajućim pločicama. Naveli su i da je prvi sljedeći servis na 210 tkm i da je to veliki servis , pa me zanima da li je mijenjanje pumpe vode uključeno u takav jedan veliki servis, (pošto se obično mijenjaju remenje, zatezači itd.) pogotovo jer taj motor ima lanac razvoda umjesto zupčastog remena. 2. možete li navesti što se sve od bitnih vitalnih dijelova/sustava po toyotinim normama servisira na tom velikom servisu (ulje i filteri se podrazumjevaju, spomenuli su cifru od preko 7000 kn). 3. da li je normalno da auto radi na 1100 obrtaja (pretpostavljam pod "čokom") dok ne postigne punu radnu temperaturu tj. dok se kazaljka temp. ne stabilizira na otp. sredini skale pokazivača (što zimi traje prilično dugo) Ispričavam se na opširnom tekstu i unaprijed zahvaljujem na odgovorima.

ODGOVOR:

Pumpa za vodu nije u sustavu razvodnog mehanizma ( razvodni lanac ) nego se nalazi izvan toga  u sustavu kanalnog remena . Na vašem vozilu kanalni remen pokreće : alternator, pumpu za vodu, kompresor klime, pumpu servo volana. Na velikom servisu se može točno vidjeti stanje navedenog remena i pumpe za vodu . Neposrednim uvidom nije teško zaključiti da li je zamjena potrebna ili nije . Toyotine norme i stvarno stanje se mogu jako razlikovati jer navedena kilometraža ne mora biti točna . Zato je najbolje prije servisa obaviti pregled vozila i svih sklopova uključujući i pojedine filtere, tekućine, kočnice, klima uređaj . Nakon takvog pregleda može se točno navesti što treba raditi i što treba zamijeniti na spomenutom servisu . Na ovaj način radim u svom servisu a korisnici usluga su izuzetno zadovoljni ovakvim pristupom . Normalno je da motor ima povišeni broj okretaja dok se ne zagrije na temperaturu iznad 70°C .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 2,2 CDI 92 KW - NEMA SNAGE ?

Datum objave: 05.01.2012 16:51:57
Slika
PITANJE:

Izvinjavam se vlasnik sam mercedesa c220 cdi 92kv 2000gp desava mi se da mi nesto iskljucuje vakum pumpu kad radi na leru i onda zatvori egr i nece da radi preko 3000 obrtaja nece da ga otvara ili zatvara neznam polozaje,a kad nepustam da radi na leru onda otvara i zatvara egr normalno.kad ga iskljuci nema vakuma na onim dobavnim cjevcivama i nema turaze preko 3000 obrtaja.nakon rada od mozda nekih 1min blokira.egr sam cistio i mislim da on radi.dali je moguce da su zaprljane klapne na usisnoj grani i da one ne otvaraju ili je neki elektro senzor.Hvala na vremenu koje ste odvoili za mene.Dobar savjet je neprocjenjiv POZDRAV

ODGOVOR:

Kada motor nema snage ( ne radi preko 3.000 o/min ) uzrok ne mora biti EGR ventil . Navesti ću i druge moguće uzroke a to su : filter goriva, filter zraka, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, loše stanje turbine, dobavna pumpa niskotlačna, senzor tlaka goriva , solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, začepljenje ispušnog sustava. Najbolje bi bilo da za početak obavite kompjutorsku dijagnostilku motora jer tako možete vrlo brzo otkriti brojne neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i.16V - ŠTO ZAPRAVO LUPA ?

Datum objave: 05.01.2012 16:41:00
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meiću! Imam pitanje u vezi opel astre h,motor je 1.4 16v sa lancem. Iz motora mi se cuje kao zveketanje podigaca ventila ili nategaca lanca,radi kao dizel na ler gasu,samo kad je motor na radnoj temperaturi.Svaki put kad se mijenja ulje i filter nakon 10000km,filter ulja je kao usisan,zbijen,i kada je filter zbijen zna se dogodit da nakon paljenja,lampica ulja nastavi svijetlit sve dok ne dodam malo gasa,zanjima me Vase misljenje,da li je zbijanje filtera ulja i zveketanje podigaca ili natezaca povezano,i sto savjetujete da provjerim?U auto od pocetka stavljam GM ulje 5w30. Hvala lijepa!

ODGOVOR:

Prema vašem opisu, najprije bih zaključio da li zvuk koji čujete nastaje na razvodnom lancu ili na hidropodizačima. Ako zvuk nastaje na lancu , provjerio bih njegovo szanje i napetost . Ako je lanac labav , provjerio bih klizač lanca, papučicu natezača i sam natezač . Ako zvuk dolazi od hidropodizača , provjerio bih da li lupaju svi hidropodizači ili samo neki . Ako lupaju svi hidropodizači posumnjao bih u tlak ulja, začepljenje uljnih kanala na glavi motora, uljnu pumpu . Ako lupaju smo neki podizači , zaključio bih da iste treba očistiti ili zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 05.01.2012 16:05:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem renault clio 1.2 iz 2000.g. prešao 150 000 km. prije 5 dana počeo mi je tresti u leru. i to sam kad je topal. ne kad radi automatski čok. prilikom ubacivanja u drugu brzinu osjeti se jako trzanje kao da nerade svječice ili kablovi . u servisu mi kažu da nisu sječice niti kablovi niti lamda sonda nego je evg ventil zbog gradske vožnje!! dali je to ili nešto drugo?? a auto još uvijek trza. pomozite??!!!

ODGOVOR:

U servisu su Vam nakon dijagnostike motora rekli da je uzrok EGR ventil . Međutim iz Vašeg pitanja zaključujem da Vi ne vjerujete u to . Ako stvarno mislite da to nije tako trebalo bi zatražiti i drugo mišljenje od drugog stručnjaka. Točan uzrok nije moguće navesti bez testiranja i ispitivanja pojedinih komponenata motora. Ovoga časa mogu nabrojiti više od dvadeset mogućih razloga radi kojih motor ne radi ispravno . Međutim to Vama ne bi koristilo . Ako ipak želite da navedem sve moguće uzroke , javite se opet . Najbolja pomoć koju bih mogao dati  je da imam mogućnost pregleda vašega vozila. Tada bi mogao točno navesti što je neispravno , predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

VISOKOTLAČNA PUMPA - OGRANIČENJE BR. OK.

Datum objave: 04.01.2012 13:44:18
Slika
PITANJE:

Postovanje. Molim vas ako mi mozete odgovoriti imam problem sa bosch pumpom ogranicena je na 2850 obrtaja. Koji je postupak dodavanja obrtaja ? Ili gdje je ogranicena (blokirana) unapred hvala

ODGOVOR:

Ograničani broj okretaja imaju samo neki stacionarni motori ( agregati, pumpe, radni strojevi ) . Motori na motornim vozilima nemaju ograničen broj okretaja . Isti imaju mogućnost promjene broja okretaja pomoću regulatora količine goriva . Ukoliko nevedni motor ne može postići veći broj okretaja od navedenog uzrok je kvar u visokotlačnoj pumpi . U tom slučaju se radi revizija i popravak pumpe.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 S - PUNO TROŠI

Datum objave: 05.01.2012 15:47:14
Slika
PITANJE:

Imam Passata 1.6 benzin iz 1988,postala mu je stvarno velika potrosnja goriva i nekad moze radit samo kad mu pumpam gas a ako mu normalno dadnem gas on se ugasi a nekad se vrati u normalu radi sasvim normalno i desavalo mi se da nekad pucketa iz auspuha?? Hvala unaprijed !!

ODGOVOR:

Postoje tri glavna razloga radi kojih motor može trošiti puno goriva a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, nečistoća na ventilima, djelomično začepljenje usisnih kanala ) , sustav dobave goriva ( neispravan ili nečist rasplinjač, brtva usisne grane, gumena prirubnica ispod rasplinjača ) , sustav paljenja ( predpaljenje, kablovi, bobina, razvodnik paljenja, elektronika paljenja , svjećice ) . Predlažem da krenete redoslijedom koji sam naveo u tekstu .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - MOTOR LOŠE RADI

Datum objave: 05.01.2012 13:56:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imamo sljedeći problem kod Ford Mondea 1.6 16v 1995.g: Nakon paljenja (bez problema-promjenjeni kablovi i svjećice), auto mora mirovati nekoliko minuta da se ugrije, i tek onda krenuti. Dok je hladan nemoguće je pokrenuti auto jer se ugasi (kao da ga nešto guši). Također broj okretaja na minimumu dok je hladan je dosta preko 1000, a i topal ne pada ispod 900). Kada je auto topal i u pokretu, kod dodavanja gasa se osjete lagana trzanja. Potrošnja je povećana. Hvala vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu savjetovao bih da ispitate : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav ) , elektronski sustav ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, filtere, injektore, regulator tlaka goriva, MAP senzor, IAT senzor, senzor položaja zaklopke snage, lambda sondu, senzor broja okretaja RPM, senzor temperature motora, odzračni ventil rezervoara ) , sustav paljenja ( bobine, kablove, svjećice, električnu instalaciju motora, ECU centralu ) . Nisam mogao dati jednostavniji i kraći odgovor radi svih simptoma koje ste naveli .

na vrh Povratak na vrh