Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - NE ZNAJU PRONAĆI KVAR ?

Datum objave: 03.01.2012 09:01:43
Slika
PITANJE:

radi se o renault laguni 1.8 RT, 97.god. motor jako teško pali, potrebno je dosta verglanja dok ga upali. Kada upali sam od sebe digne okretaje na oko 3000 i ne pušta, među svim tim dosta se osjeti miris benzina. u jednom servisu promjenjen je pozicioner gasa, kvar i dalje nije otklonjen, događa se isto, ponovnim spajanjem na računalo izbacila se greška na elektronici, no majstori i dalje nisu sigurni jel u pitanju elektronika. Dali je moguće da je elektronika u laguni dala svoje ili se radi o nećem drugom? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Kvar koji ste opisali da postoji na Vašem vozilu , može se otkriti i otkloniti . Za to je potrebno detaljno i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Mogući kvarovi mogu biti : mehanički, hidraulični, električni , elektronski . Ovom prilikom mogu nabrojiti više od trideset mogućih neispravnosti ali od toga Vi ne bi imali koristi . Koristi ćete imati ako Vaše vozilo pregleda servis koji može obaviti sva potreban ispitivanja koja sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - NEKAD NEMA SNAGE ?

Datum objave: 03.01.2012 08:46:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam polo 1.4 16v 2003god.imam par problema,ponekad se pale lampice motora i EPC lampica skoro od novog.Motor radi normalno iako mi se čini da slabije vuče(u servisu kažu da je sve ok u više navrata).Drugi problem,nedavno sam uzeo auto sa popravka (bio kod karosera totalna demont.i mont.)od tada mi zuji cent.brava lijevih vrata vozača samo prilikom otvaranja i ponakad neče otvoriti ostala vrata pritiskom prekidača koji se nalazi na voz.vratima. Hvala i Ugodni Blagdani!!!!

ODGOVOR:

Kontrolna lampica EPC ( Electronic Power Control ) se može paliti radi brojnih razloga a najčešće su to : pojedini senzori motora, lambda sonda, davač položaja zaklopke snage, odzračni ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, filteri, tlak goriva, injektori, pad napona na pojedinim električnim vodovima od motora do ECU centrala, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, ECU centrala . Problem s centralnom bravom može biti vezan uz bravu vozačevih vrata . Često puta se to može riješiti , čišćenjem i razrađivanjem bravice i motorića bravice vrata. Sve što sam naveo može se uredno defektirati i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 i. 16V - GASI SE NA LERU ???

Datum objave: 03.01.2012 08:35:17
Slika
PITANJE:

Poštovani opel vectra b 1.8 16v. 1998. god. 190 tkm sa ugrađenim plinom, problem je sa ler gasom neovisno da li radi na plin ili benzin, naime ima dana kad se tokom vožnje prilikom oduzimanja gasa kod zaustavaljanja (recimo semafor,propuštanje pješaka ili slično) jednostavno ugasi i nakon toga ponovno normalno ga upalim.Zna se dogodit da nekoliko dana zaredom ne pokazuje navedene simptome a onda opet isto, na svakom semaforu se ugasi. Izvadio sam motorić ler gasa ( ako se tako zove uređaj slijeve strane usisne zaklopke-na njemčkom jeziku "leerlaufregler" )te istog očistio ali problem nisam riješio. Nadalje sam probao spomenuti leerlaufregler osloboditi struje iskapčanjem strujnog đeka i pošto tada nije htio raditi u leru, zaključio sam da je ispravan, no mjerenjem napona koji dolazi na spomenuti leerlaufregler ostao sam u dilemi ispravnosti rada istog budući napon koji dolazi na taj uređaj iznosi 3-4,5 volti ovisno o dodavanju gasa,dodavanjem gasa napon pada. dakle,molim Vas odgovor da li je napon od 3-4.5 volti odgovarajući za ispravan rad "leerlaufreglera" ili moram otklanjanje opisanog gašenja na leru potražiti u drugim sklopovima? srdačno pozdravljam i zahvaljujem željko

ODGOVOR:

Aktuatorom minimuma ( Idle Speed Control  ISC ) upravlja računalo motora . Napon između pinova 2 i 4 je 5 V  a napon između pinova 1 i 4 je 3,9 V . Omska vrijednost između pinova 2 i 4 treba biti 1.819 Ohm  a između pinova 1 i 2 treba biti 921 - 1.087 Ohm-a . Uz to mogu postojati i brojni drugi razlozi kao što su : pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja , dijelovi sustava paljenja, mehanički uzroci, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 W202 - EMULZIJA ?

Datum objave: 01.01.2012 12:55:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, od nedavno tacnije 3 god. posedujem mercedes c180 w202 1993 god. sa predjenih 250.000 km. do pre par hiljada kilometara koristio sam ulje I.G.A.T. 10W/40 HC i nije bilo nikakvih problema.posto nisam mogao vise naci to ulje presao sam na CASTROL 10W/40 i javio se sledeci problem, u crevu iberlaufa pojavila se neka bela smesa sa par kapi vode, to sam ocistio ali posle desetak dana kada sam proverio bilo je ponovo. Auto vozim na relativno kratkim relacijama. 10km do posla i toliko u povratku. Dali je to posledica ulja ili je jos nesto moguce. Pozdrav

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega se pojavljuje bijela smjesa ( emulzija ) nije motorno ulje nego kratke relacije koje vozite i na kojima se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu . Uzrok je kondenzat koji se stvara u motoru a koji radi nezagrijanog motora ne može ispariti nego stvara emulziju ( kondenzat + ulje ) . Za svaki slučaj provjerite ispravnost termostata . Po potrebi malo duže zagrijavajte motor prije nego krenete .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 16V - ZAŠTO SU SE UPALILE LAMPICE ?

Datum objave: 01.01.2012 12:43:34
Slika
PITANJE:

renault twingo 2003g.55/75 16V upalila se lampica narandjasta-ikona oblika pumpice/kockica/u tom trenu motor je zadrhtao ,zamalo da se nije ugasio,i itovremeno se upalila druga lampica oblika- zarnice -koja se odmah ugasila, ali je ostala stalno goriti ona prva lampica pumpica- kockica.sada se motor cesto ugasi kada ga ,upalim ili kada cekam na semaforu,- kada se smanji broj okretaja prilikom zaustavljanja.kada sam na otvorenoj cesti sve je normalno.napomena-svaki put kada se hoce ugasiti motor upali se ikona -zarnica- ali ona se ugasi kada motor proradi.

ODGOVOR:

Kontrolne lampice se pale kada postoje slijedeće neispravnosti : loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina, neispravni pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, nečisti injektori, loš rad sustava ubrizgavanja goriva, greška na električnoj instalaciji motora, niski napon punjenja alternatora, dotrajao akumulator, propuštanje na usisnom kolektoru, katalizator, mehaničko stanje motora. Kada bi obaviti kompletno ispitivanje i dijagnostiku motora , točno bi znali što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. 16V - ŠTO MOŽE BITI ?

Datum objave: 01.01.2012 12:12:52
Slika
PITANJE:

Kupio sam prije par mjeseci Seat Ibizu 1.4 16V..svaki puta kad krenem u prvoj brzini ili u rikverc, nešto stalno lupi kod motora.prazni hod poluosovine ili?? I počela mi je blicat lampica od motora.i motor se jako trese u leru.Ne radi normalno...ko da bi samo 3 cilindra radila..zahvaljujem..

ODGOVOR:

Vaše vozilo treba najprije pregledati i tada se mogu navesti sve neispravnosti i cijena popravka. Moguće neispravnosti su : zračnost na pojedinim dilelovima ovjesa , aksijalni ležaj amortizera, vilica ovjesa, zračnost u poluosovini . Kontrolna lampica motora ukazuje na neispravan rad motora a najčešći uzroci su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, zaklopka snage, nečisti injektori, tlak goriva, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora, lambda osda, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - MOTOR NE MOŽE UPALITI KADA MALO ODSTOJI ?

Datum objave: 01.01.2012 11:56:04
Slika
PITANJE:

Postovani imam sledeci problem..posjedujem AUDI A4 2.5 TDI V6 2000 god ..i problem mi se pojavio nedavno kada auto nije moglo upaliti nakon sto sam ga ostavio preko noci ...prvo sto sam otklonio to je bio kvar na pumpi u rezerovaru ona je bila zapusena ali nakon toga auto opet nece da upali,zamjenuo sam filter goriva stavio nepovratni ventil i takodje ne pomaze,naime auto jedino pali kada popustim 3 dizne na motoru i nakon par sekundi verlganja uspije da upali ... isto tako auto kada radi par sati ugasim ga odmah i opet pali bez problema ali cim odstoji neki period (3 sata) nece da pali,pa bi vas molio da me usmjerite na sledeca rjesanja,dali je moguce da je kvar u bosch pumpi,mozda grijaci ne radi (zaboravio sam napomenuti da kad dam kontakt indikator grijaca stoji par sekundi i ugasi se sto ranije nije bilo tako )...srdacan pozdrav ! ...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je zrak kojega uvlači visokotlačna pumpa. Kritična mjesta su : cijevi dobavne pumpe u rezervoarau, cijevi dovoda goriva izvan rezervoara, filter goriva, priključci za povrat goriva na dizama, visokotlačna pumpa . Ako je uzrok visokotlačna pumpa ista se mora servisirati .

na vrh Povratak na vrh

JEEP CHEROKEE 4,0 i. - GRIJANJE I KOČNICA

Datum objave: 31.12.2011 17:08:26
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meicu, zelio bih da Vam se zahvalim na odgovoru na moje pitanje postavljeno 14.08. 2011 godine u vezi ABS-a. Imam Jipa Cirokija 4.0 benzinac 1991 godina. Posjeduje ful opremu. Ne radi mi ABS. Pregorio mi je osigurac od ABS 35A. U prethodnom pitanju mislim da sam Vas pogresno informisao. Naime radi seo sledecem. Ja sam imao nezgodu, udario prednju desnu stranu vozila. Vozilo popravio i od tada ne mogu polugom prebaciti grijanje za noge. Ubrzo sam osjetio da mi ne radi Pumpa za Sevo.Kocnica je dobra ali tvrda. Laicki razmnisljam da je u pitanju negdje prekid vakuma. Najradije bih dosao do vas na servis ali nisam u materjalnoj prilici. Ja pretpostavljam da Vi imate i aparat za dijagnostiku? Molim vas da mi odgovorite dali ovo moje laicko razmisljanje ima smisla i sta bi trebao pogledati makar u vezi prebacivanja grijanja? Zelim Vam svaku srecu sretne Praznike i da Vas Bog cuva. Veliko Hvala.

ODGOVOR:

Usmjeravanje zraka za grijanje ( za noge ) radi se upravljačkim komandama  . Navedene komande zatvaraju ili otvaraju zaklopke za usmjeravanje zraka . Ako ta funkcija ne radi mogući uzroci su : komande grijača, električni ili pneumatski aktuatori ( koji pomiču zaklopke ) , blokada samih zaklopki radi deformacije ili oštećenja mehanizma za pokretanje . Najprije provjerite komande za usmjeravanje a nakon toga aktuatore . Ponekad se mora demontirati kompletan grijač . Na Vašem vozilu servo uređaj koristi podtlak iz usisnog kolektora a neispravno može biti : vakum cijev koja povezuje usisni kolektor i servo uređaj, sam servo uređaj . Pregledajte najprij evakum cijev .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,5 i. - DRUGI MOTOR NE RADI DOBRO ?

Datum objave: 31.12.2011 16:49:51
Slika
PITANJE:

dobar dan,evo ovako imam jedno tesko pitanje koje nitko nemoze odgonetniti u osijeku. imam daewoo lanos 98.godiste imao sam u njemu 1.4SE motor(malo sam ga digao na autocesti pa je ostao bez ulja pa mi otisla bregasta i hidropodizaci). potom sam taj motor zamjenio sa 1.5i motorom,i od tada recimo nemam auto.auto trza pri 1-2 brzini,guta gas,tj jedva krece. mjenjao sam kompjuter,lambda sondu,bobina,svjecice,cistio dizne,kablove,pumpu goriva,motoric ler gasa i sve moguce.svi mi kazu da nije mehaniicki kvar,nego elektronski,a nitko ne zna sta mu je.ler gas mu skace sa 700 do 1100 obrtaja,i potrosnja je povecana. Nadam se da mi Vi mozete pomoci,cuo sam mnogima rjesili nedoumice. Unaprijed zahvaljujem,HVALA.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti : mehaničke , hidraulične, električne , elektronske . Ispitati najprije treba mehanički sustav motora i to : fazu , kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru, auspuh . Iza toga je na redu hidraulički sustav i to : mjerenje tlaka goriva, mjerenej količine goriva, kontrola injektora . Ako je i to u redu mogu se ispitivati i ostali dijelovi sustava ubrizgavanja i to : senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, RPM senzor, senzor detonacija, senzor opložaja bregaste osovine, mjerač mase zraka . Na kraju ostaje za provjeriti : kvalitetu iskre na svjećicama, probijanje visokog naopona, električnu instalaciju motora, bobinu, upravljačku centralu motora . Imate li mogućnost ispitati sve što sam naveo ili pojedine dijelove mijenjate na pamet . Prava stvar bi bila mogućnost pračenja i mjerenja sustava elektronskog ubrizgavanja goriva na pojedinim cilindrima ( vrijeme ubrizgavanja )  i dijagramski prikaz rada sustava paljenja . Tada bi mogli vidjeti napon primara, napon sekundara, energiju iskre na svjećicama, vremensko trajanje iskre .

na vrh Povratak na vrh

BMW 330 XD - HAVARIJA TURBINE ?

Datum objave: 31.12.2011 14:48:12
Slika
PITANJE:

imam problem danas mi je crkao turbo na bmw 330xd 204ks 2005 god e46 seria bio sam na garazu oni su napravili racun 4260 eura za poravku ne daju mi se tolike pare nasao navi turbo 900 eura i veceras sam sve skinuo i dosao sam do njega ali sam primetio u 4 grijacu ima malo ulja i malo ulja na 6 cijev od usisne grane ostalo je sve normalno je li to veliki problem mogu li staviti novi turbo ili trebam jos nesto srediti i proveriti pre nego sto postavim novi kada je poceo da dimi vozio sam ga svega 400 metara ne vise molim vas objasnite mi koliko mozete bolje sta i kako da uradim i koje su posledice tog ulja sto sam video i tako sve to posto radim sam sve to u svoju garazu kod kuce unapred hvala

ODGOVOR:

Kada ugrađujete novi turbo punjač potrebno je obaviti još neke kontrolne i operativne radove . Navesti ću ih logičnim redoslijedom : 1 - doći do saznanja o uzroku radi kojega je došlo do kvara turbine 2 - otkloniti uzrok radi kojega je došlo do kvara turbine 3 - provjeriti stanje ispušnog kolektora 4 - zamijeniti ulje u motoru 5 - zamijeniti filter ulja 6 - zamijeniti filter zraka  7 - ispitati dovod i odvod ulja u turbopunjač 8 - pregledati dovod zraka ( kutija filtera, usisne cijevi )  9 - ukloniti nečistoću ili odlomljene komadiće iz usisnog dijela i iz usisnog kolektora 10 - prije spajanja dovoda ulja uliti nekoliko kapi ulja u dovod ulja  11 - prije pokretanja motora pričvrstiti filter zraka 12 - nakon pokretanja motora ostaviti da motor radi na leru 5 minuta .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i.16V - KAKO PRONAĆI NEISPRAVNOST ?

Datum objave: 31.12.2011 14:00:10
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić Javljam vam se sa problemom vezanim za potrosnju. Vozim lagunu 1.8 16v 89kw 2002g presla 206000km. Auto je nedavno poceo da trosi 16l benzin, 15l plin na 100km, testirano vise puta a prije na istoj kilometrazi i u istim uvjetima voznje je trosio 11l plin , 10l benzin, pored potrosnje pojavili su se i jos neki problemi zvuk motora je kao kod dizela, na leru radi neravnomjerno (od 500 do 1200 obrtaja) kada auto radi na leru i kada stisnem gas do nekih 4500-5000 obrtaja iz auspuha izlazi crni dim i na podu ostaje crna fleka, auto je izgubio snagu pogotovo na nizim obrtajima. Na BC neprijavljuje nikakvu gresku kao ni na dijagnostickom pregledu. Unaprijed hvala na odgovoru i strucnom savjetu.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu nije dovoljno samo obaviti kompjutorsku dijagnostiku motora nego treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih komponenata . Takvu uslugu vjerovatno ne možete dobiti na svakom koraku nego samo u pojedinim servisima koji znaju otkriti svaku grešku na motoru . Takav servis trebate tražiti . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnoj strani motora ) , sustva ubrizgavanja ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, filteri, tlak goriva, injektori, električn ainstalacija motora, preveliko vrijeme ubrizgavanja goriva ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, elektronika paljenja, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - TEŠKO PALI , PUNO TROŠI ?

Datum objave: 31.12.2011 13:48:53
Slika
PITANJE:

Postovanje zanima me dali mi mozete pomoci imam problem sa Ford Mondeo 1.8 td 95-o godiste. Kada je hladno pri prvom verglanju nece da upali vec na drugom pali ali cesto zna i na drugom verglanju dase upali a zatim nakon dve sekunde ugasi zatim dok je hladan motor nekih 10-tak minuta je mrtav slabo vuce, ali kad se zagreje vuce dobro i pali kao mina. u zimskom periodu muje potrosnja oko 12l na 100km u lokalu dok u letnjem periodu 7l na 100km Molim vas pomozite mi sta da radim po pitanju paljenja na hladnom kao i slaboj vuci dok je hladan kao i povecanoj potrosnji u zimskim uslovima..Od cega najpe da pocnem radit ovaj auto..

ODGOVOR:

Najčešći uzroci otežanog paljeja su : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar za gorivo, grijači, dize, loša kompresija, visokotlačna pumpa. Uz to na snagu motora utjeće i slijedeće : mjerač mase zraka, EGR ventil, začepljenje ispušnog sustava, suženej usisnih kanala, niski tlak turbine, stanje turbine. Sve što sam naveo automatski utječe i na potrošnju goriva. Najprije provjerite mehaničko stanje motora ( faza , podešenost ventila , kompresija ) .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 CI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 31.12.2011 12:00:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW e46 320ci (170 KS). Imam problem sa rashladnim sustavom. Simptomi su slijedeci: - kada je auto na radnoj temperaturi i vozi se brze tj doda se gas, upali se lampica za vodu. Kada se vozi sporije tj na manjim okretajima, lampica se gasi. - prije godinu dana pukla je glava, koja je ispitana te strojno obradjena i auto se ponasao normalno bez problema. Zanimljivo je da je pri tome kazaljka temperature bila na normalnoj temperaturi te se auto nije pregrijavao niti zakuhao nikada. Nije mjesao ulje i vodu (boja ulja je normalna te razina ulja nije rasla). Istom prilikom, zamjenio sam pumpu od vode, i termostat. - ponekad kad auto duze stoji, kada se prvi put upali, motor se cudno ponasa. Masina se trese, te mi je jedan mehanicar rekao da jedan cilindar ne radi. To se dogadja vrlo rijetko. - Auto se sada ponasa normalno, ne trosi previse i nisam primjetio da ima manje snage, tj ide normalno. - kako sam prije rekao, cudno je da se auto nije nikada pregrijavao. Da li mozda nesto sprijecava termostat u normalnom radu? Molim vas ako mi mozete savjetovati sto jos da provjerim i odakle da pocmem. Bojim se da nije opet pukla glava ili dihtung. Hvala vam unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

U svakom slučaju bi trebalo najprij eprovjeriti mehaničko stanje motora . To znači točno izmjeriti radnu temperaturu motora u momentu kada se upali kontrolna lampica za temperaturu . Možda je signal ( paljenje lampice ) netočan . Tada treba ispitati senzor koji pali spomenutu lampicu . Ako je temperatura motora ipak povećana ( veća od 90°C ) tada se mora ispitivati rashladni sustav i ispravnost brtve i glave motora. Prilikom ispitivanja treba krenuti od jednostavnijih pa prema složenijim uzrocima . Za kraj treba ostaviti utjecaj brtvila glave i utjecaj same glave motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - UPALILA SE LAMPICA MOTORA ???

Datum objave: 31.12.2011 11:47:19
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meiću! Imam Peugeot 307 2.0 hdi 110 ks iz 2004 godine. Sa navedenim motorom i cijelim automobilom sam izninmo zadovoljan, no.. Prije nekoliko dana mi se upalila "žuta lampica" (check engine), te se na displayu pojavila oznaka Antipollution fault. Od tada lampica svijetli non-stop za vrijeme rada motora, i ne osječam nikakvu razliku u vožnji. Moje pitanje je: koji sve kvarovi mogu biti vezani uz oznaku Antipollution fault, te da li je motor u safe modu? Da li je motor uvijek u safe modu dok radi "žuta lampica"? Unaprijed hvala na odgovoru! P.S. Vama i Vašoj obitelji želim blagoslovljen Božić, te sretnu i uspješnu Novu godinu!

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora ( check engine ) pali se uvijek kada postoji kvar na sustavu za dobavu goriva, na mehaničkom sustavu motora, na sustavu za dobavu zraka u motor, na sustvau ispušnih plinova, na sustavu za upravljanje motorom . Ako se upalila oznaka Antipollution fault uzrok je sustav ispušnih plinova . Moguće neispravnosti mogi biti : EGR ventil, FAP filter ( ako isti postoji na Vašem vozilu ) , MAF senzor, MAP senzor, tlak turbine, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva . Sve što sam naveo može utjecati na povečanu količinu zacrnjenja ( čestice čađe radi nepotpunog izgaranja ) i radi djelomičnog začepljenja katalizatora i FAP filtera . Ako motor još uvijek ima uobičajenu snagu ( ubrzanje i konačnu brzinu ) onda nije u rezervnom programu ( safe mode ) . Greška ili neispravnost  se može otkriti ispitivanjem navedenih komponenata ili očitavanjem grešaka s memorije ECU centrale motora . Hvala i svo dobro Vama i Vašima .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,6 i.16V - JAKO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 31.12.2011 11:13:07
Slika
PITANJE:

Postovani,imam Nissan Primeru 1.6 16v 1991 god,problem je u tome sto je potrosnja enormno velika (oko 18 litara),a u isto vreme auto radi neravnomerno na ler gasu (varira od 800-1700 obrtaja/min),iz auspuha izlazi velika kolicina dima i garezi.ZAMOLIO BIH VAS ZA SAVET POSTO SAM U SVE LOKALNE majstore IZGUBIO POVERENJE !!! Unapred zahvalan ALEKSANDAR POPOVIC

ODGOVOR:

Na veliku potrošnju goriva može opčeniti utjecati : mehanički sustav motora, sustav ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Pristup ovom problemu treba biti : stručan, sistematičan, profesionalan, bez improvizacija . Navesti ću redoslijed ispitivanja : mehanički sustav ( faza , kompresija, usisni kolektor, ispušni sustav ) , sustav ubrizgavanja ( filteri, tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači impulsa, mjerač mase zraka, lambda sonda ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja, električna instalacija motora ) , upravljački sustav motora ( ECU centrala , senzor položaja zaklopke snage ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i.16V - PLINSKI SUSTAV

Datum objave: 31.12.2011 10:24:25
Slika
PITANJE:

vozim opel vectru 1.8 16v 96g b linija sa direktnim ubrizgavanjem sa automatskim prebacivanjem plina lovato.e sad nisam se vozio na plin dobrih 3mj nisam bio doma auto je vozila zena ali samo na benzin.dogada mi se to da auto ujutro kad upalim normalno na benzin priprema plina svjetli na lampici od plina i ceka da se auto ugrije da prebaci automatski na plin,znaci tih 5min kad radi pod cokom onda auto trokira radi nemirno i puca na auspuh kad se ugasi cok takoder trokira ali puno manje,a kad se auto full ugrije onda je ok.auto inace ljepo vuce na plin i na benzin,prije toga mi je na plin dobro palio bez trokiranja i sl. to se dogade sad kad se nije vozilo na plin velim dobra 3mj.dali se mozda zastopao filter plina ili ventil koji otvara i zatvara plin??? inace da napomenem da je auto na plin presao 80tkm na plin bez ijednog problema i jako sam zadovoljan molim odgovor hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor loše radi na plin mogu biti : filter tekuće faze plina, filter plinske faze plina, ventil za regulaciju količine plina u isparivaču, nečicsoće u isparivaču, emulator, senzor tlaka plina, senzor temperature rashladne tekućine na isparivaču, plinski injektori . Ako niste dugo radili servis na plinskom sustavu to bi možda bilo rješenje u ovom slučaju .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - NAČIN ZATEZANJA VIJAKA GLAVE MOTORA

Datum objave: 29.12.2011 22:19:52
Slika
PITANJE:

Zanima me stezanje glave na bmw 525 tds kilaza i kojim redom...hvala

ODGOVOR:

Vijci glave motora se zatežu od sredine prema jednom i drugom kraju . Zatezanje se vrši na slijedeći način :  1) 80 Nm  2) otpustiti vijke za 180°  3) +50 Nm  4)  +90°  5) +90°  6) upaliti motor da radi 25 min  7) +90°  .  Nadam se da ste razumijeli postupak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - VELIKI PROBLEM S GRIJAČIMA ?

Datum objave: 29.12.2011 10:30:14
Slika
PITANJE:

imam audi a4 2,5 tdi 2000 .gp. auto je palio na -8 tu i tamo par sekundi verglanja pa sam otisao majstoru a ono ni jedan grijac ne radi od njih 6, a 3 su zamjenili na jednij strani a 3 na drugoj ne mogu da odvrnu i ne usude se ,tako da sad solidno pali na 3 grijaca,kakve su sanse ili rijesenje da se ta tri grijaca odvrnu a da se ne polome ,ima li kakvo rijesenje?unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako se polomi grijač na glavi motora u većini slučajeva se mora demontirati glava motora i obaviti strojno izvlačenje ostatka grijača i obrada dosjeda grijača. Razumljivo je da servis ne želi vama napraviti trošak ali i ne želi da na svoju odgovornost financira radove i dijelove na uređenju glave motora ( jer servis nije kriv što se grijači ne mogu normalno demontirati ) . Takav pristup je u redu jer je vozilo Vaše i zato je i rizik Vaš . Ako želite da Vam servis obavi demontažu neispravnih grijača onda Vi trebate preuzeti rizik oko eventualnog skidanja i uređenja glave motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ZAŠTO SLABIJE VUČE ?

Datum objave: 29.12.2011 10:16:03
Slika
PITANJE:

POZZZ.IMAM RENAULT LAGUNU I 1,9DCI 2000GOD.NEDAVNO SAM RAPARIRAO TURBINU,,PO GRADU MO TROSI 9-10 LIT,A GAS MI NE VRACA ODMA NEGO GA DRZI I POLAHKO SAM VRACA,,,SLABIJE VUCE,,,

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor slabije vuče i pravovremeno na vrača gas su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, suženje usisnih kanala, nečist usisni kolektor, začepljenje auspuha ) , senzor pedale gasa, loše dize, mjerač mase zraka, niski tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor temparature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Potrebno je ispitati sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - MOTOR PREKIDA I DIMI ?

Datum objave: 29.12.2011 09:24:35
Slika
PITANJE:

POSJEDUJEM GOLF 4 . 19.TDI 2000.GOD, 66. KW.90 KS. KAD JE VOZILO HLADNO MOTOR ODMAH UPALI, RADI NA LERU,KAD MU DODAM GAS ODMAH POČNE TROKIRATI.SKINEM CRIJEVO SA USISNE GRANE I EGR VENTILA, IZ TE USISNE GRANE I VENTILA IZLAZI I ULAZI PLAV DIM, POZADI IZ AUSPUHA BIJE CRN DIM ,TO SVE TRAJE 5-7 MINUTA . MOTOR HOČE DA ISKOČI SA NOSAČA,KAD SE ZAGRIJE MALO , DOBRO RADI I SAVRŠENO LIJEPO PRIMA GAS.MIJENJAO SAM ULJNU PUMPU I OPET SE ISTO PONAVLJA ,PITANJE. DALI JE MOGUČE DA SU HIDRO PODIZAČI PRETRPLJELI NEKO OŠTEČENJE,POŠTO SE IZ USISNE GRANE VRAČAJU GASOVI,I USIS I IZDUV. HVALA.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba najprije napraviiti dijagnostiku motora jer postoje mogi razlozi radi kojih motor radi loše kako ste Vi to opisali . Potrebno je ispitati slijedeće : filteri, prisutnost zraka u gorivu, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , prisutnost ulja u usisnoj grani , senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, solenoid vremena ubrizgavanja , regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh