Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

LANCIA KAPPA 2,4 JTD - NEMA SNAGE POD OPTEREĆENJEM ?

Datum objave: 22.12.2011 17:06:31
Slika
PITANJE:

poštovani imam lanciu kapu 97 g 2.4td. imama sljedeči problem. non stop mi se pali lampica chek i na displeju mi javlja grešku da mi nešto nije uredu sa motorom. čim dodam gas taj problem nestaje i tako iz dana u dan. motor vuče dosta dobro samo je malo zadihan na uzbrdici tj na ravnoj cesti vuče kao lud a na uzbrdici ne. kad ga vozim ponekad kad dajem gas auto kada stoji u mijestu tj ne vuče dovoljno dobro . bio sam na komp i on izbaciva grešku kao das sam kompjuter nije ispravan ,a u tom svem đumbusu ne registrira uopće pritisak papućice tj ne isčitava kolićinu dodanoga gasa ili kako se to več zove. auto uredno pali uredno ga mogu normalno voziti ali mu je potrošnja 1o litara e to nije normalno i vjerovatno je to vezano jedno za drugo . i na kraju začepio sam egr ventil pa više nisam pametan ,molim pomoć unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, podešenost ventila, nečisti usisni kanali , nečista usisna grana ) , filteri, nečist rezervoar, dize, EDC visokotlačna pumpa, mjerač mase zraka, djelomićno začepljenje ispušnog sustava, potenciometar gasa , električna instalacija motora . Najprije pregledajte mehanički sustav motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - VENTILATOR GRIJAČA

Datum objave: 22.12.2011 10:51:27
Slika
PITANJE:

Posjedujem renault megan 1.6 1998 god. imam problem sa motorom za grijanje-hlađenjE tj.motor neradi a promjenjen je u 8 mjesecu ove godine.Majstor koji ga je i mjenjao kaže da je neispravan, da je otišao.Zanima me da li ponovo moram mjenjati motor i gdje ga nabaviti s obzirom da mi auto treba za posao a nemože mi sušiti stakla pa imam problema pri vožni.Pošto sam žena nerazumijem se puno pa molim da mi i predložite gdje bi to mogla najpovoljnije i najbrže promjeniti jer sam nezadovoljna s prijašnjim majstorom i koliko bi me to koštalo cc. Hvala

ODGOVOR:

Kada ne radi elektromotor ventilatora grijača , mogu postojati više razloga za to . najčešći kvarovi su : upravljački modul elektromotora ventilatora, električnainstalacija, relej , upravljački prekidač, sam elektromotor ventilatora. Nije dobro da unaprijed sumnjate na neispravnost elektromotora ventilatora . Prvi korak bi bio defektaža i utvrđivanje neispravnosti . Nakon toga se točno zna što je neispravno i može se predložiti rješenje. Tada se može znati i cijena popravka. Da ste bliže popravak bi mogli obaviti kod mene. U Vašem kraju ne bih znao tko bi mogao napraviti kvalitetan popravak .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 i. 16V - MOTOR PREKIDA

Datum objave: 22.12.2011 10:41:20
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam vektru b 2.0 16v 98 godina 100 kw. Problem mi je kad se vozim nekih 5 minuta auto mi pocinje cukati i zaletava se, odjednom dobije obrtaje pa se zaleti pa onda cuka ko da ne dobiva gorivo. pali bez greske i u leru mi radi normalno a kad mu dam gas trokira! Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Uzrok treba tražiti na sustavu elektronskog ubrizgavanja i na sustavu paljenja . Moguće neispravnosti su : filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, brtva usisnog kolektora, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor položaja leptirastog ventila, lambda sonda, probijenje visokog napona ( svjećice, kablovi, bobina ) , mehaničko stanje motora, ECU centrala. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet nego najprije obavite ispitivanje svih komponenata koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

JAGUAR X-TYPE 2,0 i. - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 22.12.2011 10:35:13
Slika
PITANJE:

Postovanje.Pisao sam pre mesec dana u vezi Jaguara X type 2.0 motor v6.problem sa paljenjem izjutra.dugo vrti starter kad je motor hladan.dali ste mi savet kontolu startera i akumulatora.servis start motora je izvrsen,akumukator je u redu .starter vrti velikom brzinom tada, al tek mnogo kasnije upali.jedna piozitivna stvar se javila da je palio jedno vreme posle te kontrole.nekih 10 dana i opet po starom krenulo.moram reci da sam tada ocistio i svecice i malo ih nastelovao.nikakvih ostecenja nisam nasao na njima.imaju lepu sivu boju.kontrolisao pritisak benzina negdeoko 5bara u sistemu.vozim kratke relacije 5km dnevno pa sumnjam da se nesto desava u samom cilindru.motor je uvek hladan tako reci.radi sa bogatom smesom.al jedna stvar jako cudna da motor upali iz prve kada stoji vise od dva dana.unapred zahvalan svaki savet dobrodosao.pozdrav.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i tada ćete znati zašto motor teško pali . Moguće neispravnosti su : senzor temperature rashladnog sredstva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, izostanak iskre na svjećicama, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, kompresija motora, električna instalacija motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine , ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,6 i. 16V - PRIJENOSNI OMJER DIFERENCIJALA

Datum objave: 21.12.2011 23:49:08
Slika
PITANJE:

Postovani, Pisem iz Bosne i Hercegovine i nadam se odgovoru... Imam Fiat Bravo 1.6 16V 1999. godiste. Posto sam imao problem sa mjenjacem odlucio sam se za zamjenu istog, tacnije ugradnju polovnog kupljenog na autootpadu. Majstor je izvrsio "vizuelno" uporedjivanje i zakljucio da se radi o odgovarajucem. Medjutim poslije ugradnje ispostavilo se da automobil pri odredjenom broju obrtaja i stepenu prenosa ne postize odgovarajucu brzinu kao ranije. Npr. sa 2500 obrtaja u 4. brzini auto je postizao brzinu od 80 km/h, pri istom broju obrtaja u 5-oj 100 km/h. Sa novo ugradjenim mjenjacem to izgleda otprilike ovako 2500 obrtaja u 4-oj oko 70 km/h, odnosno u 5-oj nesto malo preko 80 km/h. Za postizanje odredjene "ranije" brzine otprilike moram dodati nekih 500 obrtaja vise. Pretpostavljam da ce to uzrokovati manju brzinu, sporija ubrzanja, te vjerovatno vecu potrosnju. Interesuje me Vasa preporuka dali zadrzati postojeci mjenjac i "pokusati se priviknuti", ili izvrsiti ugradnju odgovarajuceg. U tom slucaju, kako prepoznati odgovarajuci mjenjac ako je on vec demontiran sa auta. Pozdrav,

ODGOVOR:

Mjenjač koji ste ugradili ima manji prijenosni omjer od originalnog mjenjača .  S ovim mjenjačem će potrošnja goriva biti veća jer ćete morati voziti s većim brojem okretaja da bi postigli brzinu kao s prethodnim mjenjačem . Mjenjač ne možete prepoznati izvana jer je razlika iznutra i to u broju zubi pogonskog i gonjenog zupčanika diferencijala . Razlika u broju zubi postoji i između zupčanih parova pojedinih brzina . Najbolje bi bilo da obavite popravak svog originalnog mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NAKON DVA DANA NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 21.12.2011 23:37:56
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić-u,imao bih par pitanja da vam postavim. Skoro sam kupio Mercedesa c 200cdi 2001 god.avangard, imam jedan problem, auto kad mi stoji dva dana da se nepali desi mi se da ne mogu upalit (akumulator mi se isprazni ), kupio sam nov akumulator i ponovo mi se to desava.Nevuce mi struju posto sam ispitivao, neki mi kazu da ima webasto,a ujutru kad udjem u auto sajbe su mi zamagljene malo. Hvala unaprjed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne pali mogu biti : akumulator ( Vaš je novi ) , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, grijači, loša kompresija, relej dobavne pumpa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, senzor radilice . Najprije provjerite elektropokretač i prisutnost zraka u gorivu . Nakon toga izmjerite kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 2,5 D - DIZE

Datum objave: 21.12.2011 23:30:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću pisem vam prvi put jer nisam znao da postoji netko tko toliko zeli pomoci ljudima,svojim neiscrpnim savjetima!imam par pitanja!posjedujem mercedes benz 190d 2.5 iz 1986 godine!moj problem je taj metalni zvuk koji se javi kad auto radi u leru,i kad dignem poklopac motora i lagano dodajem gas i zadrzim ga u određenim okretajima ,čini mi se kao da je netko ubacio gidoru unutra,mislim nije doslovno tako ali proizvodi taj metalni zvuk,koji me iritira!! malo sam se raspitao i ljudi su mi rekli da to štopa jedna dizna!!! dobio sam savjet da na pun rezervoar uspem kilo ulja,kao da podmaze tu diznu,i ako to ne pomogne da mjenjam podloske dizni?? dali se isplati radit ista od ta dva savjeta i zelim da mi kazete sta je najbolje uciniti,odnosno koje su mi opcije?????? inace automobil je odrzavan redovito,31.10 su promjenuti svi filteri i ulje shell!!! automobil pali ko nov,ide ko avion,na sipki se uopce nevidi da je potrosio ni deci ulja od mjenjanja,motor je čist ko suza nema kapi goriva ili ulja po njemu!!!! unaprijed vam zahvaljujem!!!

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti je da obavite ispitivanje svih diza i da nakon toga po potrebi obavite podešavanje ili zamjenu uložaka diza ako je to potrebno . Vijek trajanja diza je oko 100.000 km . Loše dize znatno smanjuju trajnost motora jer gorivo ne dolazi u obliku sitnih kapljica u vidu maglice nego dolazi u koncentriranom mlazu . Loša diza ispire uljni film na cilindru pa se tada klip i cilindar intenzivno troše . Radove na dizama povjerite specijaliziranom servisu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - GLAVA MOTORA

Datum objave: 21.12.2011 23:21:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam audi a3 1.6 benzinac, 97 godiste i problem je u tome sto konstantno drzi temperaturu 90 a ventilator ne radi. Juce mi je upalio lampu da fali tecnosti u sistemu i kada sam dolio, ostavio sam ga na leru da radi dok ne upali ventilator, sto se nije desilo. Creva i hladnjak su postali vreli skazaljka je rasla polako do 90c i tu je stala. Nije mi jasno kako je moguce da ventilator ne vrti a da temperatura ne raste? I dali je bela skrama na poklopcu za ulje siguran znak da je pomesao vodu i ulje i da treba da se predihtuje i poravna glava motora? U napred hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju se mora provjeriti kolika je stvarna temperatura motora u momentu kada je motor maksimalno zagrijan ili kada je na pokazivaču temperatura 90°C . Možda je temperatura znatno veća od one koju vidite na instrument ploči . Normalno bi bilo da se motor na leru zagrije na 94°C i da se upali ventilator na hladnjaku . Bijela emulzija koju vidite na čepu i činjenica da su gumene cijevi tvrde može značiti da kompresija probija u rashladni sustav a uzrok je oštećena brtva glave motora. U tom slučaju bi bilo jako korisno obaviti kompletno uređenje glave motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - DUGO TRAŽE KVAR NA VOZILU ?

Datum objave: 21.12.2011 22:31:30
Slika
PITANJE:

Imam skodu octaviu 1997, nece da pali, kod kuce sam ustanovio da ne daje struju na kablove od svjecica, odvezao sam je na servis vec 4 dana je tamo ne mogu naci kvar, bombine ispravne, razvodna kapa ispravna, imala je alarm al posle udesa mi ne radi, postoji li mogucnost da se alarm nekako aktivirao i da je nesto zablokirao u kompijuteru, i kako to da otklonim.. ? /Pozdrav

ODGOVOR:

Iz Vašeg primjera možete vidjeti da postoje i složeni kvarovi s kojima i stručno osoblje servisa ima poteškoća u otkrivanju kvara . Moje mišljenje je ako imate povjerenje u spomenuti servis dozvolite i omogućite da se još bave s Vašim vozilom . Njima je isto tako u interesu da što prije otkriju kvar i da Vam poprave vozilo . Ako ipak nemate povjerenja onda odmah uzmite vozilo i povjerite popravak servisu kojemu vjerujete . Ovom prilikom ne bih navodio brojne neispravnosti koje mogu biti na Vašem vozilu jer od toga ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4X4 - SLABA VENTILACIJA

Datum objave: 21.12.2011 18:37:28
Slika
PITANJE:

Postovani Vlasnik sam Skode Octavije 1,9 4x4 karavan (vec 6 godina). Takav auto smo kupili jer rado skijamo pa da bi bili sigurniji na zasnjezenim kolnicima. Avto je "Super". Da nije problema nebih vama pisao! Jos kad je auto bio u garantnom roku zalili smo se na problema odmagljivanja prednjeg stakla. naime kad vanjska temperatura padne ispod 0 stupnjeva zamagli se sva stakla i nikako da se odmagle. Prvo su nam rekli da krivo odmagljavamo..pa da je malo plina u Klimi...pa da nam se brzo ovlazi filter kime pa da slabo prolazi zrak... probali smo svega i svasta u ovih 6 godina. Vozio sam bez i filtera, ali nista ne pomaze. Pomorac sam i strojar(Inzinjer) ali nemogu pomagati jednostavno neznam gdje bi mogao biti kvar. sad smo odlucili prodati auto koji oma samo 50 000 kilometara i odlicno je odrzavan samo radi toga. Pomagajte ako znate kako. Zahvalan za svaku pomoc Nikola Markovic

ODGOVOR:

Ovaj slučaj je vrlo interesantan jer druga vozila Skoda Octavia nemaju takve probleme. Interensantno bi bilo usporediti isti takav drugi automobil i sa sigurnošću utvrditi da li i kod drugog vozila postoji sličan problem . Osobno mislim da ne postoji . Moj zaključak je da se Vašim vozilom nitko nije ozbiljno bavio . Kada kažem ozbiljno to znači da je trebalo demontirati kompletnu konzolu vozila ( volan, instrument ploča, i ostali skolopovi ) i tada se može imati neposredni pristup grijaču . Tada se mogu provjeriti svi relevantni detalji ( ulaz zraka, usmjeravanje zraka, rad zaklopki , rad aktuatora grijanja ) . Navedeni radovi su vrlo zahtijevni i složeni . Kada se to radi treba imati puno koncentracije i dosta vremena .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - SPOJKA

Datum objave: 21.12.2011 10:02:19
Slika
PITANJE:

Imam for mondeo 2.0 tdci. Primjetio sam da mi od juče kvačilo odvaja na samom kraju na dnu pa me interesuje šta bi moglo biti u pitanju. Ostale funkcije auta su uredne i nikakva upozorenja nedaje komandna tabla. Molim vas za odgovor šta bi moglo biti u pitanju. Hvala i želim vam svako dobro

ODGOVOR:

Neispravan može biti radni cilindar spojke ( na mjenjaču ) ili glavni cilindar spojke ( u kabini ) . Provjerite najprije ima li ulja u razarvoaru za ulje komande spojke .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. QUATTRO - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 20.12.2011 15:51:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić pre mesec dana sam kupio Audi A6 2.4 Quattro 121kw AML 2002 godište i imam nekoliko problema sa njim, nadam se ste raspoloženi da mi pomognete. 1. Imam curenje ulja na motoru koje se sliva na auspuh i oseća u autu kada se uključi grejanje. Majstori su do sada zamenili semering na bregastoj,semeringe(čepove) na zadnjoj strani glave motora suprotno od semeringa bregaste i dihtunge poklopaca glave motora, ali je problem i dalje isti. 2. Na dijagnostici pokazuje kvar: senzor temperature rashladnog sredstva motora (G62). Pre toga je fiksirao temperaturu 90stepeni, a sada ide do 100 i ponekad preko toga. Na koliko treba da drži temperaturu i gde se nalazi taj senzor? 3. Na dijagnostici pokazuje kvar: loše paljenje na cilindru 2,4 i 5? Unapred hvala!

ODGOVOR:

Najprije nešto o curenju ulja na motoru . Dio motora koji je od ulja treba pedantno oprati . Nakon toga treba upaliti motor i pustiti da radi . Istovremeno treba gledati na kojemu mjestu na motoru će se pojaviti propuštanje ulja . Kada se to ustanovi imate točno locirano mjesto propuštanja ulja . nakon toga nije teško obaviti zamjenu brtve . Senzor ne drži nikavu temperaturu motora , on samo mijenja električni otpor prema temperaturu rashladnog sredstva ( antifriz ) . Radnu temperaturu motora održava termostat . Zato najprije treba ispitati ispravnost termostata . Kada je ispravan termostat i svi drugi dijelovi rashladnog sustava temperatura motora treba biti 90°C .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 2,0 HDI - SVE SE MIJENJALO A REZULTATA NEMA !

Datum objave: 20.12.2011 14:21:32
Slika
PITANJE:

Postovanje!Javljam se iz Banjaluke u nadi da cete mi odgovoriti.Imam problem koji mi vec deset dana niko ne uspijeva otkloniti.Radi se o Peugeotu 306,01 g.p.2.0.hdi,66 kw,auto se gasi pod punim gasom,najcesce u 3. brzini.U servisu su mijenjali sve sto se moglo promjeniti,pumpa rezervoara,hdi pumpa,regulator pritiska,dize,ventile,elektroniku itd.medjutim problem je ostao isti.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili da je mijenjano ne znači ništa ako nije postignut rezultat . Sada i Vi znate da postoje i takve vrste kvarova koje su vrlo zahtijevne za defektirati i za otkloniti . Vašim vozilom se treba i dalje baviti u cilju otkrivanja neispravnosti koju ste naveli . Predložio bih da se ispitaju i druge komponente i to : senzor pedale gasa, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka na Rail-u, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora , mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SAAB 9-3 2,0 T- VELIKA POTROŠNJA I ČUDAN ZVUK MOTORA ?

Datum objave: 20.12.2011 13:50:08
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam saaba 9-3 2.0t 2007 godiste. Prije 10 dana primjetio sam cudne vibracije i lupanje. imao sam osjecaj kao da auto radi na 3 klipa.kad sjedim u autu imam osjecaj kao da sam upalio traktor, kad se pogleda u unutarnji retrovizor ima se osjecaj kao da magli od vibriranja.Povecala se potrosnja sa 8.5 na 12 litara sto je nevjerovatno.Mislio sam da je problem u svijecicama ali auto vuce kao i prije nikakvih problema nema sa paljenjem i vucom.posumnjao sam na katalizator ali kad sam ga udario nisam cuo nikakvo lupanje.pretpostavljam da keramicke pregrade u katalizatoru nisu ostecene,takodjer sam posumnjao na nosac motora ali sam pregledao i svi su u redu. Majstor nije mogao reci sa sigurnoscu sta bi mogao biti uzrok lupanju i katastrofalnoj potrosnji.dali je moguce da je otisao regulator zraka i goriva ili ima nesto drugo sto bi upucivalo.molim vas pomozite..unaprijed hvala

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje ovoga časa mogu dati odgovor i nabrojiti barem dvadeset mogućih uzroka radi kojih se povećala potrošnja goriva i promijenio zvuk motora. Međutim od toga ne bi imali koristi . Zato ću dati kraći odgovor . Na Vašem vozilu treba pregledati : mehanički sustav motora, sustav za dobavu zraka u motor, sustav za dobavu goriva ( ubrizgavanje ) , upravljački sustav motora. Potrebno je obaviti pojedinačno ispitivanje svih sustava koje sam nabrojio.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4i. 16V - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 20.12.2011 13:42:58
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.4 16v 2004 god. Na dijagnostici mi se pokazala greska na senzoru bregaste osovine,istu sam kupio ali zamjensku,u ovlastenom opel servisu je zamjenjena ali i dalje kompjuter pokazuje istu gresku. Zanima me dali je moguce da je greska sto to nije originalan senzor ili je problem u instalacijama,kompjuteru ili nesto sasvim deseto? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Dobro ste zaključili , uzroci mogu biti sam senzor, električna instalacija, ECU centrala . Uz to uzrok može biti nešto sasvim drugo . U ovom slučaju glavni zadatak servisa je da utvrdi što je neispravno, da predloži rješenje , da uz vašu suglasnost otkloni kvar. Tako barem mi radimo . Nakon toga ne smije se više paliti kontrolna lampica motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD - NE MOŽE UPALITI ???

Datum objave: 20.12.2011 13:36:42
Slika
PITANJE:

Imam Passata B5 sa motorom 1.9 TDI (pumpa dizna). Nemogu da upalim auto jer mi dizna ne dobija signal i nece da otvori. Pregledali smo kompjuter i u njemu je sve ispravno. Sta bi mogao da bude problem? Unapred HVALA!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav za blokadu paljenja ( ključ s transponderom, elektromagnetska antena oko kontakt brave, prijemnik signala na instrument ploči, imobilajzer ) , akumulator/elektropokretač ( veliki pad napona ) , mehaničko stanje motora, zrak u sustavu goriva, faza motora, relej dobavne pumpe, nečist rezervoar, dobavna pumpa, senzor radilice, začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,5 i. - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 19.12.2011 23:05:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Drugi sam vlasnik Nissan Almere 1.5 2001 godište. Kupio sam auto sa cca.60000km i već od kupnje je trošio cca. 0.5-1.0 l ulja na 1000km (možda i više). Na autu sigurno nije smanjivana kilometraža. Sad ima oko 115000km i želio bi riješiti navedeni problem. Auto vuče normalno, ne dimi. Katalizator sam zamijenio pred par mjeseci... Drugi problem je voda u autu koja se javlja iza prednjih sjedala. Ne vidim da igdje pušta. Zamolio bi Vas za sugestije kako riješiti navedene probleme. Hvala!

ODGOVOR:

Potrošna ulja nastaje na dva načina i to na vodilice ventila i na klipne prstenove. Na navedenoj kilometraži treba očekivati da su klipni prstenovi dobri i da se potrošnja događa preko vodilica ventila. Uređenjem glave motora može se to uredno riješiti . Potrebno je samo vrlo stručno i kvalitetno sve odraditi . Voda može ulaziti u vozilo kroz bočna stakla na vratima, na brtvu zadnjeg stakla, kroz podnicu ako postoji oštećenje .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD - ZAŠTO TEŽE PALI ?

Datum objave: 19.12.2011 22:58:56
Slika
PITANJE:

Dobar dan...Imam passata b5.5 1.9 tdi sa 130ks i imam dva problema. Prvi problem je taj da auto kad je hladan ne upali "slatko" nego kao da malo zatrokira, kao da prvo upali 2 ili 3 cilindara, ali uvjek upali i sve je ok i prilikom hladnog starta iza auta mogu primjetiti da auto dosta dimi, nekakav plavkasti, tamni dim! Nakon sto se ugrije sve je ok...nema nikakvog dima pri bilo kojim okretajima i servisirao sam auto prije 1700km i nije potrosio kapi ulja!! Drugi problem je mijenjanje brzina...kada je auto hladan mjenjac je super, sve se brzine super saltaju ali kada se ugrije malo jace( mozda nakon 1 sata) jako je tesko prebaciti u rikverc..promijenio sam ulje u getribi sa original vw uljem i falilo je negdje 2 deci i nakon toga saltanje se poboljsalo za nekih 15 posto ali i dalje je dosta tesko. Inace nema nikakvih znakova da je set kvacila prikraju..kod kretanje auto ne zatrese, lamela ne proklizava, vuce super... Inace, auto je iz 2001. godine i getriba je sa 6 brzina i presao je 180000km. Molio bih vas za misljenje sto mi je ciniti... HVALA UNAPRIJED.

ODGOVOR:

Mogući uzroci otežanog paljenja su : akumulator, elektropokretač ( mali broj okretaja prilikom startanja ) , zrak u sustavu goriva , mehaničko stanje motora, filteri, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice . Dim koji vidite nakon paljenja nastaje radi izostanka paljenja jednog cilindra . Mogući uzroci : grijač, diza, niža kompresija na jednom od cilindara. Bez pregleda i ispitivanja na vozilu nisam mogao dati jednostavniji odgovor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - ČUDNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 19.12.2011 19:06:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam opel corsu 2002 g. 1.2 benzinac i unazad godinu dana auto prilikom ubrzanja tj. dodavanja gasa u bilo kojoj brzini počinje tresti. posebno je izražajno pri višim brzinama u manjim brojevima okretaja. također prilikom jačeg kretanja tj startanja dolazi do nekakvog preskakanja kod lijevog pogonskog kotača uz specifičan zvuk. prilikom svakog oduzimanja gasa auto se smiri.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i bez mogućnosti uvida na vozilu , navodim moguće neispravnosti : nosači motora, homokinetički zglobovi, poluosovina, transmisija, odstupanje od geometrje prednjeg ovjesa, spojka . Blic pregledom Vašega vozila odmah bi mogao navesti točna uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 E 220 D - FAZA VISOKOTLAČNE PUMPE

Datum objave: 19.12.2011 19:01:48
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za MERCEDES 210 W E220D,1996. godište. Skidana je glava i brušena,poravnata i ventili ošlajfani.Postavljena je glava,bregasta i radilica su podešene,a boš pumpu nemozemo dovesti u fazu paljenja. Dali nam mozete objasniti kako dovesti boš pumpu u fazu paljenja,i da li postoji jos neka mogucnos za dovesti motor u fazu paljenja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Na bočnoj lijevoj strani pumpe postoji karakterističan čep koji treba skinuti i na njegovo mjesto fiksirati specijalni alat . Točan položaj faze pumpe je kada laganim okretanjem osovine pumpe a gladajući kroz spomenuti otvor ( prije nego se stavi specijalni alat ) ugledate specifičan svornjak ( nosić ) koji treba biti u pravcu otvora za alat . Tada  se lagano i precizno fiksira alat u koji uskoči spomenuti svornjak. Tada se osovina pumpe ne može više pomaknuti jer je drži spomenuti alat. Kada je to tako namješteno i fiksirano može se ugraditi visokotlačna pumpa . Bez spomentutog alata je vrlo teško jer se osovina pumpe i navedena oznaka uvijek pomakne prilikom ugradnje pumpe .

na vrh Povratak na vrh