Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF V 1,9 TDI - UPALILA SE LAMPICA ŽUTE BOJE ?

Datum objave: 26.12.2012 10:29:18
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ,IMAM GOLFA 5 1,9TDI 2005GOD.90KS PREŠAO 135000KM PRIJE 1MJESEC UPALILA MI SE LAMPICA ŽUTE BOJE NA TABLI-GREŠKA NA MOTORU ISPUŠNI PLINOVI,ODVEZEM AUTO KOD MAJSTORA NA DIJAGNOSTIKU I POKAŽE GREŠKU EGR-VENTIL. MAJSTOR PROMJENI NOVI ORIGINAL EGR-VENTIL IZBRIŠE GREŠKU I POSLJE VOZIM OKO 100KM OPET MI SE UPALI LAMPICA ODVEZEM AUTO U MAJSTORA PRIKLJUČI GA NA DIJAGNOSTIKU POKAZUJE ISTU GREŠKU,ON IZBRIŠE GREŠKU I OPET VOZIM OKO 100KM UPALI SE LAMPICA NAKON TOGA VOZIM AUTO OKO 200KM ONA SE SAMA UGASI,I TAKO SE PALI I GASI SAMA. MOTOR VUČE ODLIČNO I RADI U PRAZNOM HODU KAO SAT JEDINO KADA SE UPALI LAMPICA UBACI GA KOMPJUTOR U SAFE MOOD ONDA OSJETIM DA MALO SLABIJE VUČE. NEZNAM ŠTO MI JE RADITI PROMJENIO SAM FILTER ZRAKA I GORIVA. S,ŠTOVANJEM I VELIKI POZDRAV.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi drugi servis koji može točno otkriti kvar i otkloniti kvar . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, ventil turbine Wastegate, regulator količine goriva, senzor poožaja reguilatora količine goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, solenoidni ventil visokotlačne pumpe, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor temperature goriva, senzor broja okretaja, djelomično začepljenje usisnog kolektora, dize, ECU centrala motora . Kompjutoru s kojim se radi dijagnostika ne treba uvijek vjerovati .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - PROBLEM JUTARNJE PALJENJE ?

Datum objave: 26.12.2012 08:21:09
Slika
PITANJE:

Gospodine Mejic imam problem sa Xsarom 2.0HDI 66kw,a problem mi je jutarnje paljenje. Potrebno mi je dugo verglanja da bi motor sastavio a proveravo sam i grejace i relej i sve je ok.

ODGOVOR:

Postoji veliki broj mogućih razloga zbog kojih motor u jutarnjem paljenju otežano pali . Točan uzrok se može otkriti nakon testiranja i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, filteri, dobavna pumpa, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, dize, EGR ventil, loša kompresija motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - NERAVNOMJERNI RAD MOTORA ?

Datum objave: 24.12.2012 16:09:31
Slika
PITANJE:

poštovanje,imam pasat 1,8 benzinac,1989.godina,prije 2 godine napravljena prava generalna na motoru+kabeli svjećica i sl.do prije dva dana sve ok ali počeo mi je neravnomjeran rad motora-trzaji u vožnji te gašenje motora na ler gasu.Promjenio sam odmah 4 svjećice/od generalne prešao 12.000 km/i rad je bio ok jedan dan.Pregledao sam svjećice i one su cne -garave.Molim štO mi je raditi i što bi mogao biti kvar? HVALA

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na pamet bez ispitivanja njihove ispravnosti . Svakako bi bilo bolje da napravite stručno testiranje i dijagnostiku motora , nakon toga možete točno znati što je neispravno . Moguće neispravnosti su : mehanički sustav motora ( faza, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, razvodna kapa, razvodnik paljenja, bobina ) , sustav ubrizgavanja ( senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, senzor temperature usisanog zraka, senzor tlaka zraka, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, nečist rezervoar, ECU centrala ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - MOTOR U VOŽNJI IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 20.12.2012 12:26:02
Slika
PITANJE:

Peugeot 306 1.4 2001. god. prošao 175 000 km, redovno servisiran. Odjednom u vožnji kao da su prestala raditi dva cilindra, ali glava je u redu, brtva glave i ventili također, lampice na tabli ne javljaju ništa. Stala sam odmah i primjetila da se katalizator ugrijao do usijanja. Što bi moglo uzrokovati usijanje katalizatora. Hvala

ODGOVOR:

Katalizator se može pregrijati zbog djelomičnog začepljenja , zbog povećane količine goriva koja jednim dijelom ulazi u ispušni sustav, zbog greške u paljenju smjese . Motor može izgubiti snagu zbog brojnih razloga i to : začepljenje katalizatora, niski tlak goriva, nečisti injektori, filteri, izostanak paljenja na jednom ili više cilindara, probijanje visokog napona, bobina, senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor radilice, gubitak kompresije na jednom ili više cilindara, ECU centrala motora . Najprije treba ispitati : mehaničko stanje motora i ispravnost ispušnog sustava zbog mogućeg začepljenja .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - NEUGODNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 20.12.2012 08:56:08
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam ford focusa 2003 god 1.8 TDCI 115 KS. Radjen je servis, zamijenjen zupcasti kais, spaner zupcastog, mikrokaisi. Nakon servisa, nakon par dana su se pocele pojavljivati cudne vibracije. Vibrira plastika u obadvoja prednja vrata, te plastika ispod sofersajbe. Volan vibrira kada se tek upali motor (hladan motor), pa se onda smiri. Vibracije su narocito izrazene od 800 - 1500 obrtaja. Otprilike oko 2200 obrtaja se pojavljuju drugacije vibracije od ovih. Isao sam ponovo u servise, ali nisu nista nasli. Mijenjali su desni nosac motora,te zamajac koji je bio los, kako kazu, ali se vibracije nisu uklonile. Da li vi mozete dati vase strucno misljenje usljed cega se pojavljuju ove cudne vibracije, te kako ih ukloniti? S postovanjem,

ODGOVOR:

Glavni generatori vibracija su : motor , transmisija, kotači , ostali dijelovi u rotacionom gibanju . Ako vibracije nastaju i kada motor radi na mjestu ( dok vozilo stoji ) , onda vibracije stvara motor . Svaki motor stvara vibracije i kada radi najispravnije . Te vibracije se ne osjete kada su svi nosači motora ispravni i kada se ispušni sustav ne dira karoserije . Iz ovoga možete izvuči zaključak . Na kraju želim reči da svaki bolji automehaničar može nakon stručnog pregleda Vašega vozila točno otkriti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT RX4 2,0 i. - MOTOR RADI NA 3 CILINDRA ?

Datum objave: 19.12.2012 08:55:51
Slika
PITANJE:

imam reno rx4 2.0 benzin kupuo sam ga prije par dana ali u vožnji mi je počeo raditi na 3 cilindra tj trokira trese se nema punu snagu jedva ga upalim i to moram pod gasom u vožnji mi se pali žuta kutja izgleda kao pumpa ili reduktor sa dva priključka jedan na vrhu jedan sa strane.ima i atestiran prins plin ali neda prebacit na plin iako svijetli da vozi na plinu al ustvari je benzin jer kazaljka pada... unaprijed hvala

ODGOVOR:

Postoje dobri razlozi zbog kojih trebate obaviti detaljan pregled i dijagnostiku vozila i motora . Prvi razlog je to što ste kupili rablljeno vozilo a drugi razlog je što motor ne radi ispravno . Stručnim pregledom vozila otkriti ćete sve nedostatke na vozilu a dijagnostikom motora točno ćete otkriti sve kvarove na motoru . Ovom prilikom ću nabrojiti koji su mogući kvarovi na motoru , zbog kojih motor radi na tri cilindra . Neispravno može biti : svjećice, injektori, tlak goriva, propuštanje na ventilima, bobina, visokonaponski kablovi, upravljačka elektronika motora . Prilikom dijagnostike motora , najprije provjerite fazu motora , kompresiju , propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,9 DCI - PROBLEM NA INSTRUMENT TABLI ?

Datum objave: 18.12.2012 16:58:05
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Scenik II-2003 1.9dci pojavio mi se problem na instrument tabli-kod svakog paljenja auta resetira mi se sat i trenutno prijeđena kilometraža.Inače sve drugo ok. Nadalje zna mi se desiti da u vožnji na moment izgubi gas kao da sam digao nogu s njega.To se dešava kod niskih okretaja i kad održavam brzinu.Kad se to desi moram brzo pustiti gas i ponovo pritisnuti i onda je sve u redu.Jedna situacija kad se ponavlja-kod hladnog paljenja krenem te upalim pumpicu za brisače,tu se dosta često desi ta stvar. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Problem koji imate na instrument ploči može nastati radi nekoliko razloga . Uzrok je najčešće pad napona na pojedinim dijelovima instrument ploče ili kratkotrajni prekid napajanja na dijelu instrument ploče . Najčešći kvarovi su loši kontakti na konektorima električne instalacije, velike oscilacije u naponu zbog lošeg akumulatora ili regulatora napona  , puknuće hladnog lema na instrument ploči . Prema Vašem opisu motor može izgubiti gas zbog slijedećih razloga i neispravnosti : senzor pedale gasa, senzor tlaka zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil zaregulaciju tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice,  pojava zraka u sustavu goriva, sekundarno loš rad jedne od diza, regulacioni ventil turbine , pad napona na nekom od konektora motora . Pumpa za brisače je električni potrošač i ona također može utjecati na padove napona koje sam već spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

BMW E60 525 D AUTOMATIC - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 17.12.2012 17:47:31
Slika
PITANJE:

poštovanje bmw e60 525d 2005godina 177hp automatik na bord kompjuteru potrošnja nikad manja od 11.5 litara kako god ga vozio po gradu ili otvorena cesta pošto sam tek kupio auto ne znam da li je ovo neki kvar i o čemu se radi auto radi bezprijekorno osim mala mala zadrška kod šaltanja u veću brzinu i koja je normalna potrošnja za ovakav auto vidio sam da 530d automatik troši manje hvala

ODGOVOR:

Prosječna potrošnja goriva bi trebala biti oko 7,2 l / 100 km . Ako je potrošnja goriva povećana sigurno za to postoji uzrok ili uzroci . Moguće neispravnosti su : filteri, sezor temperature motora, senzor tlaka goriva na Rail-u, kontrolni ventil za tlak goriva, regulator količine goriva, dize, senzor tlaka turbine, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 17.12.2012 08:08:19
Slika
PITANJE:

pozdrav!imam problem s rasladnom tekucinom!dakle,radi se o renault meganu 1.6e 1996god!prije nekih mjesec dana sam zapazio da mu nestaje rasladna tekucina i to svaki put od 1-1,5l!danas se dogodilo sljedece ujutro na -16 auto je poceo kuhat da bi kasnije natocio rasladnu tekucinu oko 2litre i na 5 km nestalo je 1,5 litara rasladne tekucine!na vodenoj pumpi ne curi na kileru sastane se vidi lagano isparavanje!dihtung glave je propustio i na njemu suzi ulje pa me zanima dali moze bit da i sa uljem curi i voda!kazaljka od temperatura kao da je podivljala naglo se dize preko polovice pa naglo pada a tekucina nestaje i kad autosamo na mjestu radi!molim vas za pomoc da mi objasnite sta bi bilo i sta bi trebalo promjenit!hvala unaprijed!!! s postovanjem!!!

ODGOVOR:

Ako curi ulje na brtvi glave motora to ne znači i da brtva glave propušta rashladnu tekućinu . Kazaljka temperature ima velike oscilacije jer u rashladnom sustavu nema dovoljno tekućine . U ovom slučaju treba najprije defektirati kvar a nakon toga isti otkloniti . Mogući kvarovi su : propuštanje rashladne tekućine na : hladnjaku, na motoru, na radijatoru grijača, na pumpi, na cijevima . Na kraju kao mogući uzrok ostaje brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - NAKON UGRADNJE PLINA , MOTOR ČUDNO RADI ?

Datum objave: 16.12.2012 10:43:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav,stranica vam je ekstra dobra,svaka cast samo tako nastavite.Imam jedan problem sa ford fokusom 1.6 74kw g.p.2001.Poslje ugradnje plina auto je pocelo da radi jako cudno,tacnije u toku voznje kada auto stavim na ler obrtaji motora ne padaju ispod 1800 dok god se auto u potpunosti ne zaustavi.Isto se desava i na plinu i na benzinu.Prvo sto sam uradio,zamjenio sam motoric ler gasa i nista se nije promjenilo,zatm sam promjenio senzor brzine i opet nista,prije nego sto cu to sve zamjeniti auto sam vozio na dve razlicite dijagnostike koje su pokazale te kvarove i pored toga lamda sondu.Kada sam ga odvezao na trecu dijagnostiku,pokazalo je da je kvar na elektronici(racunaru) ali ja sumnjam da je to u pitanju.Moram reci i to da kad iskopcam u potpunosti senzor brzine auto radi normalno.Zahvaljujem vam se na paznji.

ODGOVOR:

Dijagnostika pomoću servisnog kompjutora ne može otkriti većinu grešaka . Za to je potrebno raditi pojedinačno ispitivanje pojedinih komponenata i dijelova . Kao što vidite i nakon nepotrebne  zamjene nekih dijelova kvar je i dalje prisutan . U ovom slučaju bi trebalo isključiti plinski sustav i obaviti testiranje i ispitivanje svih dijelova benzinskog sustava . Kada se postige da motor dobro radi na benzin, može se provjeriti i ispravnost plinskog sustava . Moj zaključak je da niste obavili stručno i detaljno dijagnostiku motora i zato je rezultat izostao . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacija motora, niski napon punjenja i akumulatora, upravljanje motorićem minimuma, senzor položaja zaklopke snage, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - LUPANJE OVJESA ?

Datum objave: 16.12.2012 10:25:44
Slika
PITANJE:

Radi se o Alfi 156 sw 1.9jtd 2005.g. Prije mjesec dana mjenjao sam prednje gornje,donje vilice,stabilizatore balans štange te selena blokove balans štange zbog lupanja ovijes. Lupanje se znatno smanjilo ali se i sada povremeno čuje udarac sa prednje vozačeve strane. Npr.na 10 km iste relacije gdje ima i ležečih pol.lupit če 1-2 puta,a ponekad neče nikako. Na volanu ne osječam luft,na letvi nema tragova ulja. Šta bi po Vašem cjenjenom mišljenju moglo biti uzrok lupanja? Kako provjeriti krajnik i sponu volana da one ne lupaju?

ODGOVOR:

Zamjenom pojedinih dijelova znatno ste smanjili lupaje ovjesa , međutim još postoje neki dijelovi koji mogu lupati . Zato treba ispitati : aksijalne ležajeve amortizera, hvatišta amortizera, krajnike spona , spone volana, klizni ležaj zubne letve, zračnost na zubnoj letvi , selen blokve prednjeg mosta, amortizeri  i sve dijelove na koje se prenose dinamički udarci s kolnika . Uzrok je lako otkriti kada je on evidentan i lako vidljiv . Međutim to nije uvijek tako i nekada treba obaviti demontažu nekih dijelova kako bi se utvrdio kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - PROBLEM ZBOG KOJEGA BIH BACIO AUTO ?

Datum objave: 15.12.2012 09:48:30
Slika
PITANJE:

postovanje, javljam se sa problemom zbog kojeg bih najradije bacio auto u otpad !!! naime radi se o renault meganu 1,4 clacic . u voznji pocme da trza kao da nestaje struje zatim neprima gas te kad stisnem kvacilo obrtaji padnu na nulu i ugasise , ponekad primjetim da motor promjeni zvuk kao da radi na manje od 4 klipa nakon sto se to desi stanem upalim auto i nastavim dalje neko vrijeme dok se isto ne dogodi ponovno ,u zadnje vrijeme sve cesce i primjetijo sam da ponisti sat na nulu kao da sam skidao akumulator , do sada sam promjenijo kompijuter , bobinu , akumulator i senzor radilice ali problem je i dalje isiti . srdacno se nadam da cete imati nekakav odgovor u vezi mog problema stoga se unaprjed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ste nepotrebno mijenjali neke dijelove . Isto tako mislim da niste obavili stručni pregled motora niti radili dijagnostiku . Sada bi najveća greška bila da opet na pamet nešto mijenjate bez da provjerite ispravnost pojedinih dijelova . Testiranje i dijagnostiku na Vašem vozilu treba napraviti na slijedeći način : ispitivanje mehaničkog stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu ) , ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja ( filter goriva, čistoća rezervoara, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, lambda sonda, električna instalacija motora , EVAP ventil rezervoara ) . Detaljnim ispitivanjem koje sam spomenuo , stručna osoba uz pomoć servisno dijagnostičke opreme , sigurno može orkriti kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - TEŠKO PALI NAKON POPRAVKA MOTORA ?

Datum objave: 14.12.2012 18:47:58
Slika
PITANJE:

IMAM ŠKODU OCTAVIU 19TDI 66KW GOD 2003 POJAVILO MI SE DA NA PRVOM PALJENJU NE PALI MORAM JE DUGO VERGATI -PROMJENIO SAM GRIJAČE I DAO ISPITATI DIZNE ,BOŠISTA MI JE IZMJERIO PROPUSNOST NA VENTILIMA-TAKO DA SAM SREDIO GLAVU -PROMJENIO VOĐICE VENTILE BRTVU GLAVE,A USPUT SAM PROMJENIO I LEŽAJE TE KARIKE MOTORA-OVALNOST CILINDRA BILA JE U DUPUŠTENIM GRANICAMA.PONOVO SE SADA JAVLJA ISTA SITUACIJA NA PRVOM PALJENJU TREBA DUGO VERGLATI A KAD UPALI MOTOR TRESE I DAJE ZNAK KAO DA JEDAN CILINDAR NE RADI.DA BI IKAKO UPALIO MORAM ISKOPČATI KONEKTOR DA BI SE UPLILI GRIJAČI.VOZILO IMA 220000KM.UNAPRIJED ZAHVALAN ŽELJKO

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najvažnije da je dobra kompresija motora ( niste naveli koliki su tlakovi kompresije ) . Kompresija treba biti veća od 26 bara . Ako je kompresija dobra onda neispravnost treba tražiti na drugim mjestima . Ispitajte : prisutnost zraka u gorivu, relej grijača, senzor temperature motora, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Podrazumijeva se da je motor točno u fazi i da ispušni sustav nije začepljen.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - KAD JE ZIMA NEĆE DA UPALI ?

Datum objave: 13.12.2012 23:12:50
Slika
PITANJE:

E pa ovako ovo je malo poduži problem... Kupili smo Golf 3 1996g CL 1.9 D sve super ali problem se javio prve zime neće palit ispod nule a dok je toplo normalno pali?? idemo okolo kod raznih mehaničara/električara kažu kompresija je u pitanju. Tako da napravimo generalku( jer inaće radimo traktore i automobile ali ne puno) i sve sredili čak i glava išla na ravnanje i ventili vođice ventila itd...NIŠTA!! nije pomoglo ali baš nikakva promjena auto ide ko blesav netroši ulje uopće i motor je super....tako smo nosili pumpu na repariranje i to je neuspješno jer on sada opet to isto radi znaći mjenjali smo i grijaće i sve moguće.. Znaći ugasi se lampica od grijača i on vergla i vergla i vergla i fali mu jako malo da upali ali ništa a prijašnji vlasnik je pokazao da kod paljenja treba izvući neki prekidać i toga smo se sjetili i ništa a taj prekidač je spojen na termostat vode....neznamo ćemu služi? ćim je malo toplije pali na dodir a ispod nule neće čak i elektronski čok radi nije niti to bio bih vam i više nego zahvalan da mi date neki savjet što da probam još što se tiće elektronike jer mehanika nije..samo dize nisu dirane ali to je bošist reko da netreba.. pa sad da li ima neki relej ili nešto što je moglo riknut? HVALA UNAPRIJEDVW GOLF III

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor Vašega vozila ne pali kada je hladno mogao bih znati nakon pregleda i dijagnostike motora . Ovom prilikom mogu samo navesti što sve treba ispitazi  to je slijedeće : faza motora, kompresija, predpaljenje, grijači dize, visokotlačna pumpa, dobava goriva do visokotlačne pumpe . Drugi uzroci ne postoje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - I NAKON VELIKOG POPRAVKA PROBLEMI ?

Datum objave: 10.12.2012 14:26:53
Slika
PITANJE:

Cijenjeni g.Meić radi se o renault Clio II 2000 g. 1,9 D sa prijeđenih 308 tkm.Naime prije dvije godine nakon tankiranja auto je počeo u vožnji trokirat da bi se ugasio i zatim jako teško upalio, nakon trećeg gašenja više se nije dao upalit, vozio sam auto kod auto električara koji nije mogao kompjuterski dijagnosticirati kvar rekao da je do mehaničkog kvara. Automehaničar je rekao da je loš motor te da je potrebno uraditi generalku jer nabija kompresiju u karter ,urađena je polu generalka ali drugi dan motor upali iz petnaestog pokušaja odvezao nazad kod mehaničara koji je ugradio nepovratne ventile jer je pumpa ostajala bez goriva i to je tako funkcioniralo do sad kad se pojavio ponovno problem sa paljenjem motor jako teško upali i ako upali izbaci veliku količinu gustog crnog dima i nejednako radi kao da radi pod čokom s time da nema funkciju gasa i gori lampica o grijača tad moram ugasiti motor i ponovno upalit i tad sve normalno funkcionira motor kasnije u toku dana pali bez problema jedino što ga ponekad kod paljenja moram nazad gasit zbog ne funkcije gasa,isto tako u zadnje vrijeme ponekad tijekom vožnje u drugoj i trećoj brzini počinje prilikom ubrzavanja podrhtavat.Grijači ispravni, filter goriva mijenjan. Bio sam kod više majstora kao i ovlaštenog renaultovog servisa a svi oni nisu imali konkretne odgovore kompjuterska dijagnostika nije registrirala nikakve kvarove. Molim za Vaše stručno mišljenje o kakvom se kvaru radi i od čega da krenem, hvala.Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Postoji nekoliko razloga zbog kojih motor može teško paliti , izbacivati crni dim , i prekidati u vožnji . Osnovni razlozi su : mehaničko stanje motora ( faza motora, podešenost ventila, kompresija, začepljenje na usisnoj grani, začepljenje auspuha ) , sustav za dobavu zraka u motor ( filter zraka, usisni kanali na glavi motora ) , sustav za dobavu goriva ( filter goriva, zrak u sustavu goriva, ragultor količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa , dize, EGR ventil, električna instalacija motora ) . Kao što vidite ima toga puno . Stručnim i sistematskim ispitivanjem može se otkriti kvar . Ispitivanje treba započeti točno po redoslijedu koji sam naveo u tekstu . Na kraju mogu jedino zaključiti da pojedini servisi ili nisu znali ili nisu mogli obaviti temeljito ispitivanje koje bi dalo odgovor ŠTO JE NEISPRAVNO .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - PUCANJE VISOKOTLAČNIH CIJEVI ?

Datum objave: 10.12.2012 12:00:00
Slika
PITANJE:

postovani gospodine mene zanima jedna informacija. desava mi se cesto da mi pucaju crijeva visokog pritiska. na golfu 2. mjenjao sam bossh pumpu, nove dizne, odkako sam to zamjenio malo manje pucaju ali opet mi se to desava. pa vas molim za strucni savjet. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Visokotlačne cijevi izložene su velikim hidrauličnim tlakovima i vibracijama . Uzrok pucanja je rijetko kada hidraulični tlak . Česti uzrok pucanja su obujmice ( stege koje fiksiraju visokotlačne cijevi . Obično ima tri obujmice : jedna obujmica fiksira  visokotlačne cijevi prvog i drugog cilindra , druga obujmica fiksira visokotlačne cijevi trečeg i četvrtog cilindra , treča obujmica fiksira sve četiri visokotlačne cijevi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - UOPČE NEMA GRIJANJA ?

Datum objave: 11.12.2012 13:08:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa grijanjem kabine, Polo 1.4 benzin, 2002 godište. Dakle problem je; Motor postigne radnu temperaturu i kad otvorim mlaznice za grijanje kabine, temperatura motora naglo padne sa 90 na 70, a od jučer u kabinu puše samo ledeni zrak, dakle uopće nema grijanja u kabini, ne radi mi 1,2 i 3 -a brzina mlaznice,odnosno ventilatora. Nadam se da sam uspio objasniti, molim vašu pomoć. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno što morate napraviti je da zamijenite termostat . Kada zamijenite termostat , temperature motora će biti 90°C . Nakon toga provjerite stanje filtera kabine i ako treba isti zamijenite . Nakon toga ćete obaviti popravak elektromotora ventilatora . Kvar je nejvjerovatnije ne elektronskom modulu elektromotora ventilatora . Navedeni modul se može zamijeniti . Nakon svega što sam naveo grijanje i upravljanje grijanjem će postati normalno .

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 D - NAKON GENERALKE , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 09.12.2012 13:57:47
Slika
PITANJE:

seat cordoba 1,9d 1998.godina ne pali pri nižim temp. znači imam problema ujutro sa paljenjem, iako pustim da odrade grijači 2 puta. auto vergla i treba mi dugo da upali. što bi moglo biti problem? u petom mjesecu ove godine sam napravio ful generalku na motoru: (druge košuljice, karike , ležajevi, ulje filteri, grijači) bosch pumpu nisam nosio na reglažu, pošto nije slinila nigdje, a ni sada ne slini. kad smo presložili motor, auto je palio super, i nije bilo problema, do sada, kad su temp pale oko nule. tad sam nosio i injektore na pregled, rekli su da su u redu. kolega mi je provjerio grijače, rekao je da svi rade. kad auto upali, baci sivi dim. od generalke sam napravio nekih 9tkm, od tada je potrosio oko 0.5 L ulja, (10w40). auto normalno vuče i ne trza kad je hladan. muči me samo paljenje, što mi je činiti? hvala

ODGOVOR:

Ako je kompresiaj motora dobra ( veća od 29 bara ) onda nema razloga za veliku zabrinutost . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine , visokotlačna pumpa . Dize i grijače nisam spominjao jer ste rekli da su ispravni .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 TDS - IZGUBIO JE MOTOR SNAGU ?

Datum objave: 09.12.2012 13:52:16
Slika
PITANJE:

Bmw 318 tds e36 1998g. Ovako problem je sto je bmw izgubio snagu. Prvo su mi ukazivali na problem s katalizatorom koji je izrezan promjenjen je filter za gorivo te je automobil pri promjeni filtera kod jakog turiranja majstora izbacio poveci sloj cađe na sto je auto dozivio određeno poboljsanje ali jos nema onaj osjecaj na gasu kao prije. na autu je 2 puta rađena komplatna diagnostika i automobil ne pokazuje apsolutno nikakvu gresku prije i poslije zamjene filreta i vađenja katalizarora. Diagnostika je rađena samo motora i kada nije nista pokazalo cijelog automobila kazem nije pokazalo nikakvu gresku pa bi vas zamolio da mi kazete koji bi bio najbolji iduci korak na koje djelove obratiti paznju i koje djelove promjeniti. Hvala

ODGOVOR:

Najgore što možete učiniti je da mijenjate pojedine dijelove na pamet , bez da znate da li su isti stvarno neispravni . Najbolje što možete učiniti je da omogučite da se Vašim vozilom bavi struka . Tada bi stručna osoba obavila kompletnu dijagnostiku motora ( provjera mehaničkog sustava motora, prvjera sustava za dobavu zraka u motor, provjera sustava za dobavu goriva, provjera sustava za upravljanje motorom ) , nakon toga bi se znale sve neispravnosti i cijena popravka . Ovom prilkom mogu nabrojiti moguće neispravnosti : začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka, ventil turbine Wastegate, senzor pedale gasa , dize, MAF senzor, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine , solenoid vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, RPM senzor, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 290 TD - OTKLANJANJE KVARA

Datum objave: 07.12.2012 12:04:03
Slika
PITANJE:

Cijenjeni gospodine Meić. Ovim putem, htio bih vam se još jednom zahvaliti na brzom i stručnom otklanjanju kvara na svom automobilu Mercedes E 290 Turbodiesel. Ulje više ne curi, zadovoljan sam a ujedno i ponosan na činjenicu što sam upoznao čovjeka koji tako srdačno i profesionalno pristupa klijentima i njihovoj (našoj) problematici u vremenu kada većina servisera prvenstveno gleda na zaradu a ne na napravljeni posao. Hvala još jednom...

ODGOVOR:

Poštovani, hvala na lijepim riječima . Drago mi je da ste zadovoljni mojom uslugom . Ja sam samo radio svoj posao . Pozdrav za Vas .

na vrh Povratak na vrh