Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FOCUS 1,8 i. - PRANJE STAKLA

Datum objave: 04.12.2011 12:20:46
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Imam problema sa dovodom vode na šajbu (Ford focus 1,8 d 99.g). Naime pumpica je u redu,instalacija u redu,protok vode u redu(nisu začepljene cijevčice).Dali postoji još koja opcija odnosno čimbenik koji je u kvaru i kako se otklanja. Želim vam puno sreće u radu srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Ne može biti sve u redu jer sustav ne radi . Moguće neispravnosti su : prisutnost struje na kontaktima električne pumpice, električn apumpica, nečista posuda , začepljenje cijevnih vodova, mlaznice . Provjerite sve po opisanom redoslijedu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - KOJI SERVIS DA ODABEREM ?

Datum objave: 04.12.2011 11:44:35
Slika
PITANJE:

imam opel astru 1,7cdti H 2004g cca130000 original kilometraža prvi vlasnik redovito servisiran.Prilikom vožnje i šaltanja pojavljuje se lampica ključ kao za servis i lampica slićna kao alternator auto gubi snagu nemože se dići više od 3000 okretaja i čuje se pojačano fućkanje motora.dok se motor ugasi i ponovo upali lampica se ugasi ali onda opet nakon 50-100km se dešava isti problem.molim odgovor i kojem ovlaštenom serviseru da se javim?OPEL RAJKOVIĆ BJELOVAR ili OPEL ŠATRAK KOPRIVNICA? Koja je vaša preporuka?Unaprijed hvala!!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguće neispravnosti su : filteri, prisutnost zraka u gorivu, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, senzor BPP, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, mehanički uzroci, ECU centrala . Poštovani gospodine ja sam privatni samostalni servis koji se bavi servisiranjem, dijagnostikom i popravcima motornih vozila , uz to dragovoljno dajem besplatne savjete od čega imam samo troškove.  Ne bavim se istraživanjem i pračenjem kvalitete usluge pojedinih servisa po Hrvatskoj , tako da na žalost na to pitanje ne mogu odgovoriti .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON - ČUDAN ZVUK I TEŠKO PALJENJE ?

Datum objave: 04.12.2011 11:29:32
Slika
PITANJE:

posjedujem hyundai tucson 2008 god.sa 20000km.svaki put kada krećem čujem kratko zvuk proklizavanja trenje nečega,ali neznam čega.zvuk nije metalnii moram napomenuti da nemam nikakve poteškoće u vožnji.prilikom zadnje posjete servisa rekli su da se to čuju ferode .očistili su d iskove,međutim zvuk nije nestao. drugi problem se pjavio prije 6mj,a ponovio se danas.nisam mogao upaliti auto.verglao sam barem 5 puta, inaće uvjek pali iz prve .pokretać je vrtio sa lakoćom,kao da ne vrti motor.nakon petog verglanja počeo sam pumpati gas,te je na jedvite jade počeo davati znakove života i tako je upaliuo.sada ponovo pali odmah. u nadi da ču dobiti odgovor koji će mi pomoći unapred zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaša pitanja bi mogli dobiti nakon neposrednog uvida i ispitivanja na Vašem vozilu . Bez toga mogu samo na osnovu vašeg opisa navesti moguće neispravnosti . To su : spojka , transmisija  ( u vezi zvuka proklizavanja ) . Ako već navodite probleme s paljenjem ipak bi trebali biti toliko vidoviti da navedete da li je u Vašem vozilu benzinski ili dizel motor . Ako je ipak u vozilu dizel motor onda su mogući uzroci otežanog paljenja : velik pad napona prilikom startanja motora, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , sustav grijača ( upravljački modul grijača, relej grijača ) , zrak u sustavu goriva, rekej dobavne pumpe, filteri, dobavna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - KAKO ISPITATI TERMOSTAT?

Datum objave: 04.12.2011 11:11:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje, već sam Vam pisao o opelu vectri 1.6i motoru i problemu sa emulzijom. Rekli ste da su mogući uzroci: brtva glave motora, loš termostat, kratke vožnje. Moram Vam reći da se rijetko vozim duže od 15 km odkad upalim automobil. Znači, ujutro kada ga upalim, često putujem 10 km i onda ga ugasim, kasnije ga opet palim pa putujem 10 -ak km. Ili je riječ o gradskoj vožnji(pali, gasi..). Što se tiče brtve glave, ona je promjenjena prije 3 mjeseca jer mi je auto trošio vodu, te nakon zamjene nemam više sa tim problema (stavljena je najskuplja brtva). Što se tiče termostata, kako mogu znati da je on loš? Kada ostavim automobil na mjestu da radi u leru on će dići temperaturu i upaliti ventilator. Kazaljka temperature je uvijek na plavom (sad preko zime), malo se podigne, ali je uvijek u plavom. Mogu li sam ispitati da li je termostat dobar ili loš? I da li možda znate kako kod ovog motora najlakše doći do njega, jer koliko ja vidim on je ispod one plastike od zupčastog remena. I ako mi možete reći da li se kod Vas plaća pregled vozila i identificiranje problema. Puno hvala i izvinite ako sam dosadan. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Nakon Vašeg dodatnog objašnjenja situacija je malo jasnija. Sada bi trebalo ispitati samo ispravnost termostata . Instrument za temperaturu nije mjerodavan za utvrditi ispravnost termostata. To je najbolje napraviti pomoću servisnog računala ili pomoću laserskog termometra. Dok Vam ovo pišem već sam napravio trošak ( struja , grijanje, slobodno vrijeme ) a to Vam ipak ne naplačujem. Kada obavljam pregled bio kojeg vozila imam još više troškova . Kada to i to ne bi naplačivao , ne bi mogao podmirivati svoje osnovne obveze niti plačati režije . Ako želite mogu testirati Vaše vozilo a trošak za to će biti minimalan . Ako Vam je i to preskupo napraviti ću za Vas to besplatno .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - LAMPICA ZA ULJE

Datum objave: 02.12.2011 20:43:03
Slika
PITANJE:

pozdrav posijedujem vozilo marke golf 1.9TDI 105ks trediline 2005 g prije par dana upalila mi se lampica za ulje pa sam nadolijo malo ulja međutim nakon jednog dana upalila se ponovo šta da radim i šta bi to moglo biti inače auto ima oko 157.000 km

ODGOVOR:

Kada se upali lampica za ulje uzroci mogu biti : indikator tlaka ulja, električnainstalacija , niski tlak ulja u motoru. Ovo zadnje je jako opasno i zato treba odmah izmjeriti tlak ulja. Ako je tlak ulja nizak , motor se više ne smije paliti dok se ne otkloni uzrok .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - FAZA

Datum objave: 02.12.2011 20:36:40
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Punto 1.2i 16v 80ks 2000. godište. zanima me kako staviti motor u fazu, i molim vas pojasnite mi pojam "DOHC motor". hvala...

ODGOVOR:

Motor ne možete staviti u fazu bez specijalnog alata ( ne postoje oznake faze ) . DOHC ( Double Over Head Camschaf ) = dvostruka bregasta osovina iznad glave motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 i. 16V - DRUGAČIJI ZVUK MOTORA

Datum objave: 01.12.2011 23:26:08
Slika
PITANJE:

Poštovani Zakuhao mi je Ford Mondeo 2.0 i 16v,94g. Dao sam ga lokalnom mehaničaru..prvo smo mislili da nema veće štete osim dihtunga glave..međutim navodno je i glava pukla..dobro..Nakon 20-tak dana natezanja auto je kao gotov...Zapalio ga..a auto jako zvecka..! Da li je previše netko skratio ventile?? Šta mi je činiti?? Hvala (recite ako u tekstu nedostaje više informacija radi potpunije slike,šta je sve radio na autu)

ODGOVOR:

Dovoljno je i ovo što ste rekli . Prvo zamolite izvođača radova da Vam objasni novi zvuk motora koji se razlikuje od prijašnjeg . Tada pitajte može li motor raditi kao prije . Ako dobijete nezadovoljavajući odgovor morate potražiti bolji servis . Ako imate još koje pitanje javite se .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - EMULZIJA

Datum objave: 01.12.2011 23:14:28
Slika
PITANJE:

na fiat punto1 motor 1,1 55 konjskih snaga na cepu od ulja pojavila mi se bijela naslaga ali ulje je isti nivo i tekucina za rashladjivanje ne fali ali vozim go od kuce na poso i nazad udaljenost neka dva kilometra i desava mi se u ovim zimskim uslovima

ODGOVOR:

Uzrok je kratka vožnja na kojoj se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu . radi toga kondenzat iz kartera ne može ispariti nego stvara emulziju  ( kondenzat +ulje = emulzija ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 2,8 VR6 - VELIKA POTROŠNJA

Datum objave: 01.12.2011 18:09:23
Slika
PITANJE:

pozdrav,molio bi ako mi mozete pomoc savjetom...imam golf 3 2.8 VR6,92.g,i imam veliki problem sa potrosnjom,preljeva benzin,normalne voznje trosi od 13-15L,puca na auspuh...cistio sam maf senzor,mijenjao regulator pritiska benzina,mjenjao senzor čoka,lambdu sondu...i dalje se neista ne zbiva,hidropodizaci su mi isprani jer ulje gubi viskozitet...mozda znate u cemu bi jos mogao bit problem?

ODGOVOR:

Na osnovu vašeg opisa se ne može znati što je neispravno ali se može točno znati nakon pregleda motora i ispitivanja koje je potrebno obaviti  . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, suženje usisnih kanala ) , senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja zaklopke snage, regulator tlaka goriva, injektori, MAF senzor, IAT senzor, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 CDI - SKUPI DIJELOVI

Datum objave: 01.12.2011 17:25:30
Slika
PITANJE:

Poštovani G.dine Meić, molio bih Vas ako mi možete pomoći sa savjetom ili nekakvim vidom podrške.Kupio sam prije mjesec dana mercedes 220 cdi 105 kW.Auto je odličan al je imao dosta nedostataka koje je prethodni vlasnik sakrio.Problemi sa elektroinstalacijom.Po struci sam inače elektrotehničar iako se tim poslom ne bavim al još uvjek sam upučen u mnoge stvari.Naime, imam problem sa vodom za prskanje šoferšajbe.Našao sam da je motor crkao pa sam ga zamijenio, kao i osigurač.Nadajući se da će to biti rješenje mojih muka.Međutim, to nije to.Išao sam juče u ovlašteni mercedesov servis u Banja Luci i rekli su mi da mi je otišao "SAM" - prednja elektronika i da trebam da to zamjenim da bi mi radila pumpica za brisače.Provjerili su ispravna je instalacija,ručica daje signal do elektronika "SAM".Moje pitanje je postoji li kakva mogućnost da se to nekako premosti prije ulaza u SAM preko nekog releja kako bi obezbjedio signal i profunkcionisala pumpica za vodu.Bio bih Vam duboko zahvalan ako bi se mogla nabaviti sema elektroinstalacije SAM kako bi ga i sam mogao pregledati.Inače , ovde se niko ne bavi problemom nego samo da se zamjeni dio. Niko se ne zanima usled čega je nastao kvar.Najlakše je zamjeniti cijelu jedinicu koji mora se priznati nije baš nimalo jeftina cca 350 eura bez ugradnje.Hvala unaprijed na odgovoru!!!

ODGOVOR:

Vaše vozilo nije stari Golf ili Z 101 koji su funkcionirali na jednostavnim električnim sustavima i na kojima su se mogle raditi razne preinake i improvizacije . Vaše vozilo ima više različitih računala koji su međusobno umreženi radi stalne komunikacije i kontrole pojedinih funkcija. Proizvođač vozila je smišljeno napravio da na takvom vozilu treba ugraditi originalne dijelove a isto tako je onemogučio da se rade improvizacije ili preinake. Ne možete tražiti od servisa da se bavi improvizacijama i da Vam garantira kvalitetu i funkcionalnost . Međutim Vi osobno kao vlasnik vozila možete u vlastitoj režiji raditi što želite na Vašem vozilu jer Vas za neuspijeh neće nitko prozvati . Vaše vozilo je brend najpoznatijeg imena i kvalitete pa je i cijena dijelova adekvatna tome. Bolje je imati vozilo niže klase jer su dijelovi daleko jeftiniji a servisiranje jednostavnije .

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,0 I.E. - NEMA SNAGE

Datum objave: 01.12.2011 16:42:21
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem fiat uno 1.0 fire,91 god.problem mi se javlja na uzbrdicama,auto dosta gubi snagu i zvuk motora je dosta jači.nedavno sam promjenio remenje,pumpu za vodu,svjećice,razvodnu kapu,dihtung glave motora,ulje i filter.međutim,problem je ostao isti.šta bi po vama mogao biti uzrok,starost ili nešto drugo?

ODGOVOR:

Navesti ću razloge radi kojih motor nema potrebnu snagu : kompresija, faza motora, bregasta osovina, podešenost ventila, začepljenje ispušnog sustava, filteri, kut predpaljenja, razvodnik paljenja, elektronika paljenja, sustav dobave goriva , pojedini senzori motora, potenciometar leptirastog ventila, pumpa za gorivo, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZAŠTO NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 01.12.2011 15:04:36
Slika
PITANJE:

pozdrav.. ovako imam bmw 320d, 2000g, 100kw,automatic.. zeza me vec mjesec zna,nekad u voznji nema snage za povuci znaci konstantno ne vuce dan dva pa poslje normalno,a nekad na leru kad radi se zna ugasit i kad ga palim zaredom se par put ugasi i kasnije tjedan dva normalno,jucer mi se ugasio u voznji i vise nikako ne pali,vecina majstora kaze da je boschpumpa,kad se osarafi lajtug na dizni nema pritiska kad se pali,dali je moguce da je zbog nje i dali je ovo i prije ona uzrokovala.. unaprijed hvala.. pozz

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti su brojne i to : mehanički uzroci ( faza, kompresija ) , imobilajzer , prisutnost zraka u gorivu, filteri ,dize, regulator količine goriva, senzor talaka goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, senzor radilice, visokotlačna pumpa, relej ECU računala, ECU računalo . Potrebno je ispitati sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ZAŠTO TROŠI ULJE ?

Datum objave: 01.12.2011 14:47:14
Slika
PITANJE:

imam passata 1.9 tdi 2000god. 101 ks. jako mi dimi kad ga upalim na hladno. oko minutu dimi jako puno, bijeli dim i onda prestane. kad je topal ne dimi uopce. dobro ide i vuće ali trosi mi dosta ulja, oko 2.5-3 l/10 000km. i primjetio sam sad na velikom servisu da mi je zupčasti remen malo mastan. nije strasno ali vidi se na poklopcu remena da remen ocito baca malo ulja pri vecem br.okretaja.sta je uzrok tolikom trosenju ulja, zasto dimi i sta se moze napraviti , sa kojim dijelovima i po kojoj cijeni? hvala

ODGOVOR:

Dim koji vidite nastaje od ulja koje dospije u cilindar kroz vodilice ventila ili kroz odušak od ulja. Motor može trošiti ulje na četiri načina i to : na bilo koji oblik curenja iz motora, na vodilice ventila, na klipne prstenove, na turbinu . Vaše vozilo treba pregledati i točno utvrditi u kakvom stanju je motor i kako nastaje potrošnja ulja. Na zupčstom remenu ne smije biti nimalo ulja jer ulje oštećuje zupčasti remen a može doći i do ispadanja motora iz Faze . Tada nastaje sudar klipova i ventila .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - POVIŠENI LER GAS

Datum objave: 30.11.2011 22:56:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Vidim da ste mnogima pomogli svojim savetima po pitanju automobila, te sam i ja rešio da Vam se obratim za problem koji imam sa Renault Thaliom 1.4 (benzinac). Problem je u sledećem: prvo paljenje na niskim temperaturama je u redu, lepo startuje motor, ima snagu u kretanju i fino ubrzava od 1. do 5. brzine. Ali, kazaljka (na kontrolnoj tabli) koja pokazuje broj obrtaja motora, prilikom vožnje i promene brzine, npr. iz treće u drugu, i dalje je na 1200-1300 obrtaja. Dakle, bez obzira na to što sam do kraja nagazio kvačilo zbog promene brzine, broj obrtaja se ne smanjuje u leru. Kada u tom trenutku zaustavim automobil i ne gasim ga, (menjač je u leru), motor je i dalje u povišenom broju obrtaja i radi pulsirajuće (kao blago i nenaglašeno turiranje ili režanje). To traje negde do jedne minute, a onda, sama po sebi, kazaljka automatski spadne na normalan broj obrtaja i motor pređe u normalni režim rada.Sve ovo se dešava periodično na dva ili tri dana, a ne svakodnevno. U ovlašćenom servisu na dijagnostici nisu pronašli ni jednu grešku, ali su zamenili regulator ler gasa. Nakon tri dana pojavio se isti problem. Ne znam šta treba preduzeti. Možda Vam je korisna informacija i to da je zadnji lonac dosta oštećen zbog truljenja. Njega ću svakako zameniti ovih dana. Unapred hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok treba  tražiti u pojedinim komponetama sustava elektronskog ubrizgavanja. Moguće neispravnosti su : nečist leptirasti ventil, senzor temperature motora, senzor tlaka MAP, senzor položaja leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ČUDNO PODRHTAVANJE

Datum objave: 30.11.2011 18:13:21
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Clio iz 2000. U zadnje vrijeme se dogadja da kod kretanja, s npr semafora, osjetim podrhtavanje odnosno proklizavanje prednjih kotaca i automobil jako sporo krece. Kako mi se cini da to ima najvise veze s gumama, cesce sam kontrolirao njihov tlak na benzinskim postajama. Iako napumpam gume na 2.1 ili 2.3 bara nakon nekoliko tjedana mi na nekima (uglavnom straznjima) zna pokazati tlak od 1.7 ili cak jednom od 1.4 bara. Gume (ljetne) su stare 6 godina i presle se skoro 70.000 km. Da li bi uzrok ovih problema s proklizavanjem kod kretanja moglo biti nesto drugo osim guma? Lijep pozdrav, Marko

ODGOVOR:

Gume mogu biti uzrok nestabilnosti i lošeg držanja na cesti ali nisu uzrok podrhtavanja kako ste Vi naveli . Dođite do mene u Samobor da pregledam Vaše vozilo . Pregled je za Vas besplatan .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 D - POLUGENERALKA

Datum objave: 30.11.2011 18:05:32
Slika
PITANJE:

dobar dan imam problema sa paljenjem ford eskort 1.8d kad je hladni teško pali dao sam mjeriti kompresiju loša je 23-25 pa me interesira koliko bi došla me polu generalka motora ili se bolje isplati uzeti drugi motor

ODGOVOR:

Kompresija koju ste naveli je loša . Ako radite polugeneralku to neće pomoći jer sigurno postoji istrošenje na cilindrima veće od dozvoljenog . U tom slučaju je potrebno napraviti kompletni generalni popravak motora . Takav popravak sa svim potrebnim dijelovima i rdovima može iznositi od 9.000,- do 14.000,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE - POVREMENO NE PALI

Datum objave: 30.11.2011 18:00:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renault Fluence (star godinu dana). Problem mu je ponekad da kad je hladan nece da upali. Treba mu i preko 15 pokusaja da bi upalio. Vozio sam ga u ovlasteni servis i racunalo nije pokazalo nikakvu gresku. Provjerili su akumulator, svjecice i ostalo sve je ok. Sljedeci korak je ostaviti auto u servisu neko vrijeme i cekati kad ce se pojaviti problem. No nakon sto sam ga prije 3 dana nakon 15 pokusaja upalio, cudno se ponasao gas (oscilirao) što je ljude u servisu nagnalo da ociste leptir gasa. Za sada (vec dva dana) od tada auto pali normalno i stalno,dakle jedini mu je problem bilo to da svaki drugi dan nije htio paliti kad je hladan... Zanima me je li uzrok takvih problema bio taj leptir ili mozda cinjenica da sam na 25 000 km radio prvi servis(mjenjao ulje)... jer je propisano 30 000 inace! Pitam ako se opet pojave problemi, sto po vama biva najcesci uzrok tih smetnji. Napominjem da je novi auto u pitanju!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : imobilajzer ( sustav za blokadu paljenja ) , relej za napajanje ECU centrale, ECT senzor, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, relej pumpe za gorivo . Na kraju uzrok može biti i upravljačko računalo motora. Takvi kvarovi se događaju ali s eipak na kraju sve riješi .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SX4 1,6i. - POVREMENO LUPANJE

Datum objave: 30.11.2011 17:47:09
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Cijenim bih vaše stručno znanje, pa bi me zanimalo što mislite o slijedećem problemu.. Imam, suzuki sx4 1.6,4x4,2008, 100.000 km. Povremeno se zna čuti samo 1 pojedinačan udarac iz prednjeg dijela automobila.zvuk je sličan potrošenom homokinetičnom zglobu, i to pri prelasku kratkih poprečnih neravnina na asfaltu ili pri prebacivanju težišta automobila sa jednu na drugu stranu u brzim zavojima . Napominjem da problem nije stalan, ( zato mislim da nije homokinetički zglob), a neki su mi čak spominjali nosač motora..

ODGOVOR:

Najbolji način da se utvrdi što lupa je probna vožnja koju bi napravio stručni djelatnik servisa. Mogući uzroci su : aksijalni ležajevi amortizera, selen blokovi vilica, spone balans štange, dijelovi upravljačkog mehanizma .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - INDIKATOR

Datum objave: 30.11.2011 17:26:37
Slika
PITANJE:

Postovani, slucajno sam posjetio stranicu i svidjelo mi kako objasnjavate ostalima sve probleme koje imaju sa autima. Naime kod mene se radi o tome da mi kazaljka sata ne pokazuje temperaturu, zakovana je na pocetku. Desi se nekad al je veoma rijedak slucaj da se podigne, mozda jednom ili 2 puta da je dosla skoro do polovine i to kad sam vozio po gradu nekih 10 minuta i da se ventilator palio. Takodje desavalo se da se ventilator upali a kazaljka na pocetku kao da je auto ugaseno. Zamjenuo sam termostat, stari je bio stalno otvoren, sada je grijanje mnogo bolje ali i dalje kaaljka ne reaguje cak ni po gradu ni na otvorenom kad se vozi. Do cega sve moze biti problem. Radi se o Golfu 2, 1.6 b. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako je ispravan termostat onda temperatura motora mora biti veća od 82°C . Ako je to tako i ako kazaljka i dalje stoji na početnom položaju neispravan je indikator temperature motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,4 i. - KONTROLNA LAMPICA MOTORA -MIL

Datum objave: 30.11.2011 11:59:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić! Vlasnik sam hyundai sonate 2.4 , god. proiz. 2005., 119 KW. U vozilo je ugrađen plin landi renzo na nekih 50.000 km. Sada imam 135.000 km. Vozilo je redovito servisirano. Taj auto kupio sam 2008. godine sa 100.000 km i već tada na niskim brojevima okretaja motora čuo se tiho kvrckanje u motoru slično zvukovima koji se čuju pri loše podešenim ventilima te je bila stalno upaljena žuta lampica (engine) . Bio sam u ovlaštenom servisu u Zagrebu gdje su mi resetirali kompjuter i rekli da će biti sve OK dok je ovaj zvuk znak da bi bilo dobro napraviti generalku motora (!!!). Naravno da sam platio poprilično taj njihov pregled. Po izlasku iz servisa (nekih 500 metara) ponovo mi se upalila lampica te sam se vratio natrag na reklamaciju. Tada su rekli da se to događa kada se automatski uključuje rad motora na autoplin. Zatim su jednostavno izvadili lampicu iz vozila. Tada sam inzistirao da pogledaju što to točno nije u redu, odnosno da mi kažu točan razlog tog kvrckanja u motoru. Skinuli su poklopac ventila te provjerili zazore koji su bili ispravni. Pošto nisu mogli ustanoviti točan razlog, nazvao sam prijašenjg vlesnika koji mi je rekao da se taj zvuk čuje skoro od samog početka. U međuvremenu sam prošao više od 30.000 kilometara te nisam imao nikakvih problema osim što zvuk motora sliči radu dizelaša. Molim Vas za Vaše stručno mišljenje, Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu to postoje dvije različite stvari , jedna je lupanje iz motora a druga je paljenje kontrolne lampice motora. Lupanje koje čujete može se stvarati na glavi motoram, u bloku motora, u karteru. Mogući uzroci su : podizači ventila, bregaste osovine, klipovi, ležajevi radilice, pomoćna osovina u motoru , razvodni mehanizam . Kontrolna lampica motora ukazuje na grešku u sustavu ibrizgavanja goriva. Mogućih neispravnosti može biti dvadesetak i više a najćešće su to pojedini senzori motora, davači, aktuatori, mjeraći, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata i sustava može se otkriti i lupanje i neispravnost sustava elektronskog ubrizgavanja.

na vrh Povratak na vrh