Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT UNO 1,0 I.E. - NEMA SNAGE

Datum objave: 01.12.2011 16:42:21
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem fiat uno 1.0 fire,91 god.problem mi se javlja na uzbrdicama,auto dosta gubi snagu i zvuk motora je dosta jači.nedavno sam promjenio remenje,pumpu za vodu,svjećice,razvodnu kapu,dihtung glave motora,ulje i filter.međutim,problem je ostao isti.šta bi po vama mogao biti uzrok,starost ili nešto drugo?

ODGOVOR:

Navesti ću razloge radi kojih motor nema potrebnu snagu : kompresija, faza motora, bregasta osovina, podešenost ventila, začepljenje ispušnog sustava, filteri, kut predpaljenja, razvodnik paljenja, elektronika paljenja, sustav dobave goriva , pojedini senzori motora, potenciometar leptirastog ventila, pumpa za gorivo, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZAŠTO NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 01.12.2011 15:04:36
Slika
PITANJE:

pozdrav.. ovako imam bmw 320d, 2000g, 100kw,automatic.. zeza me vec mjesec zna,nekad u voznji nema snage za povuci znaci konstantno ne vuce dan dva pa poslje normalno,a nekad na leru kad radi se zna ugasit i kad ga palim zaredom se par put ugasi i kasnije tjedan dva normalno,jucer mi se ugasio u voznji i vise nikako ne pali,vecina majstora kaze da je boschpumpa,kad se osarafi lajtug na dizni nema pritiska kad se pali,dali je moguce da je zbog nje i dali je ovo i prije ona uzrokovala.. unaprijed hvala.. pozz

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti su brojne i to : mehanički uzroci ( faza, kompresija ) , imobilajzer , prisutnost zraka u gorivu, filteri ,dize, regulator količine goriva, senzor talaka goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, senzor radilice, visokotlačna pumpa, relej ECU računala, ECU računalo . Potrebno je ispitati sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ZAŠTO TROŠI ULJE ?

Datum objave: 01.12.2011 14:47:14
Slika
PITANJE:

imam passata 1.9 tdi 2000god. 101 ks. jako mi dimi kad ga upalim na hladno. oko minutu dimi jako puno, bijeli dim i onda prestane. kad je topal ne dimi uopce. dobro ide i vuće ali trosi mi dosta ulja, oko 2.5-3 l/10 000km. i primjetio sam sad na velikom servisu da mi je zupčasti remen malo mastan. nije strasno ali vidi se na poklopcu remena da remen ocito baca malo ulja pri vecem br.okretaja.sta je uzrok tolikom trosenju ulja, zasto dimi i sta se moze napraviti , sa kojim dijelovima i po kojoj cijeni? hvala

ODGOVOR:

Dim koji vidite nastaje od ulja koje dospije u cilindar kroz vodilice ventila ili kroz odušak od ulja. Motor može trošiti ulje na četiri načina i to : na bilo koji oblik curenja iz motora, na vodilice ventila, na klipne prstenove, na turbinu . Vaše vozilo treba pregledati i točno utvrditi u kakvom stanju je motor i kako nastaje potrošnja ulja. Na zupčstom remenu ne smije biti nimalo ulja jer ulje oštećuje zupčasti remen a može doći i do ispadanja motora iz Faze . Tada nastaje sudar klipova i ventila .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - POVIŠENI LER GAS

Datum objave: 30.11.2011 22:56:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Vidim da ste mnogima pomogli svojim savetima po pitanju automobila, te sam i ja rešio da Vam se obratim za problem koji imam sa Renault Thaliom 1.4 (benzinac). Problem je u sledećem: prvo paljenje na niskim temperaturama je u redu, lepo startuje motor, ima snagu u kretanju i fino ubrzava od 1. do 5. brzine. Ali, kazaljka (na kontrolnoj tabli) koja pokazuje broj obrtaja motora, prilikom vožnje i promene brzine, npr. iz treće u drugu, i dalje je na 1200-1300 obrtaja. Dakle, bez obzira na to što sam do kraja nagazio kvačilo zbog promene brzine, broj obrtaja se ne smanjuje u leru. Kada u tom trenutku zaustavim automobil i ne gasim ga, (menjač je u leru), motor je i dalje u povišenom broju obrtaja i radi pulsirajuće (kao blago i nenaglašeno turiranje ili režanje). To traje negde do jedne minute, a onda, sama po sebi, kazaljka automatski spadne na normalan broj obrtaja i motor pređe u normalni režim rada.Sve ovo se dešava periodično na dva ili tri dana, a ne svakodnevno. U ovlašćenom servisu na dijagnostici nisu pronašli ni jednu grešku, ali su zamenili regulator ler gasa. Nakon tri dana pojavio se isti problem. Ne znam šta treba preduzeti. Možda Vam je korisna informacija i to da je zadnji lonac dosta oštećen zbog truljenja. Njega ću svakako zameniti ovih dana. Unapred hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok treba  tražiti u pojedinim komponetama sustava elektronskog ubrizgavanja. Moguće neispravnosti su : nečist leptirasti ventil, senzor temperature motora, senzor tlaka MAP, senzor položaja leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ČUDNO PODRHTAVANJE

Datum objave: 30.11.2011 18:13:21
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Clio iz 2000. U zadnje vrijeme se dogadja da kod kretanja, s npr semafora, osjetim podrhtavanje odnosno proklizavanje prednjih kotaca i automobil jako sporo krece. Kako mi se cini da to ima najvise veze s gumama, cesce sam kontrolirao njihov tlak na benzinskim postajama. Iako napumpam gume na 2.1 ili 2.3 bara nakon nekoliko tjedana mi na nekima (uglavnom straznjima) zna pokazati tlak od 1.7 ili cak jednom od 1.4 bara. Gume (ljetne) su stare 6 godina i presle se skoro 70.000 km. Da li bi uzrok ovih problema s proklizavanjem kod kretanja moglo biti nesto drugo osim guma? Lijep pozdrav, Marko

ODGOVOR:

Gume mogu biti uzrok nestabilnosti i lošeg držanja na cesti ali nisu uzrok podrhtavanja kako ste Vi naveli . Dođite do mene u Samobor da pregledam Vaše vozilo . Pregled je za Vas besplatan .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 D - POLUGENERALKA

Datum objave: 30.11.2011 18:05:32
Slika
PITANJE:

dobar dan imam problema sa paljenjem ford eskort 1.8d kad je hladni teško pali dao sam mjeriti kompresiju loša je 23-25 pa me interesira koliko bi došla me polu generalka motora ili se bolje isplati uzeti drugi motor

ODGOVOR:

Kompresija koju ste naveli je loša . Ako radite polugeneralku to neće pomoći jer sigurno postoji istrošenje na cilindrima veće od dozvoljenog . U tom slučaju je potrebno napraviti kompletni generalni popravak motora . Takav popravak sa svim potrebnim dijelovima i rdovima može iznositi od 9.000,- do 14.000,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE - POVREMENO NE PALI

Datum objave: 30.11.2011 18:00:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renault Fluence (star godinu dana). Problem mu je ponekad da kad je hladan nece da upali. Treba mu i preko 15 pokusaja da bi upalio. Vozio sam ga u ovlasteni servis i racunalo nije pokazalo nikakvu gresku. Provjerili su akumulator, svjecice i ostalo sve je ok. Sljedeci korak je ostaviti auto u servisu neko vrijeme i cekati kad ce se pojaviti problem. No nakon sto sam ga prije 3 dana nakon 15 pokusaja upalio, cudno se ponasao gas (oscilirao) što je ljude u servisu nagnalo da ociste leptir gasa. Za sada (vec dva dana) od tada auto pali normalno i stalno,dakle jedini mu je problem bilo to da svaki drugi dan nije htio paliti kad je hladan... Zanima me je li uzrok takvih problema bio taj leptir ili mozda cinjenica da sam na 25 000 km radio prvi servis(mjenjao ulje)... jer je propisano 30 000 inace! Pitam ako se opet pojave problemi, sto po vama biva najcesci uzrok tih smetnji. Napominjem da je novi auto u pitanju!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : imobilajzer ( sustav za blokadu paljenja ) , relej za napajanje ECU centrale, ECT senzor, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, relej pumpe za gorivo . Na kraju uzrok može biti i upravljačko računalo motora. Takvi kvarovi se događaju ali s eipak na kraju sve riješi .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SX4 1,6i. - POVREMENO LUPANJE

Datum objave: 30.11.2011 17:47:09
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Cijenim bih vaše stručno znanje, pa bi me zanimalo što mislite o slijedećem problemu.. Imam, suzuki sx4 1.6,4x4,2008, 100.000 km. Povremeno se zna čuti samo 1 pojedinačan udarac iz prednjeg dijela automobila.zvuk je sličan potrošenom homokinetičnom zglobu, i to pri prelasku kratkih poprečnih neravnina na asfaltu ili pri prebacivanju težišta automobila sa jednu na drugu stranu u brzim zavojima . Napominjem da problem nije stalan, ( zato mislim da nije homokinetički zglob), a neki su mi čak spominjali nosač motora..

ODGOVOR:

Najbolji način da se utvrdi što lupa je probna vožnja koju bi napravio stručni djelatnik servisa. Mogući uzroci su : aksijalni ležajevi amortizera, selen blokovi vilica, spone balans štange, dijelovi upravljačkog mehanizma .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - INDIKATOR

Datum objave: 30.11.2011 17:26:37
Slika
PITANJE:

Postovani, slucajno sam posjetio stranicu i svidjelo mi kako objasnjavate ostalima sve probleme koje imaju sa autima. Naime kod mene se radi o tome da mi kazaljka sata ne pokazuje temperaturu, zakovana je na pocetku. Desi se nekad al je veoma rijedak slucaj da se podigne, mozda jednom ili 2 puta da je dosla skoro do polovine i to kad sam vozio po gradu nekih 10 minuta i da se ventilator palio. Takodje desavalo se da se ventilator upali a kazaljka na pocetku kao da je auto ugaseno. Zamjenuo sam termostat, stari je bio stalno otvoren, sada je grijanje mnogo bolje ali i dalje kaaljka ne reaguje cak ni po gradu ni na otvorenom kad se vozi. Do cega sve moze biti problem. Radi se o Golfu 2, 1.6 b. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako je ispravan termostat onda temperatura motora mora biti veća od 82°C . Ako je to tako i ako kazaljka i dalje stoji na početnom položaju neispravan je indikator temperature motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,4 i. - KONTROLNA LAMPICA MOTORA -MIL

Datum objave: 30.11.2011 11:59:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić! Vlasnik sam hyundai sonate 2.4 , god. proiz. 2005., 119 KW. U vozilo je ugrađen plin landi renzo na nekih 50.000 km. Sada imam 135.000 km. Vozilo je redovito servisirano. Taj auto kupio sam 2008. godine sa 100.000 km i već tada na niskim brojevima okretaja motora čuo se tiho kvrckanje u motoru slično zvukovima koji se čuju pri loše podešenim ventilima te je bila stalno upaljena žuta lampica (engine) . Bio sam u ovlaštenom servisu u Zagrebu gdje su mi resetirali kompjuter i rekli da će biti sve OK dok je ovaj zvuk znak da bi bilo dobro napraviti generalku motora (!!!). Naravno da sam platio poprilično taj njihov pregled. Po izlasku iz servisa (nekih 500 metara) ponovo mi se upalila lampica te sam se vratio natrag na reklamaciju. Tada su rekli da se to događa kada se automatski uključuje rad motora na autoplin. Zatim su jednostavno izvadili lampicu iz vozila. Tada sam inzistirao da pogledaju što to točno nije u redu, odnosno da mi kažu točan razlog tog kvrckanja u motoru. Skinuli su poklopac ventila te provjerili zazore koji su bili ispravni. Pošto nisu mogli ustanoviti točan razlog, nazvao sam prijašenjg vlesnika koji mi je rekao da se taj zvuk čuje skoro od samog početka. U međuvremenu sam prošao više od 30.000 kilometara te nisam imao nikakvih problema osim što zvuk motora sliči radu dizelaša. Molim Vas za Vaše stručno mišljenje, Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu to postoje dvije različite stvari , jedna je lupanje iz motora a druga je paljenje kontrolne lampice motora. Lupanje koje čujete može se stvarati na glavi motoram, u bloku motora, u karteru. Mogući uzroci su : podizači ventila, bregaste osovine, klipovi, ležajevi radilice, pomoćna osovina u motoru , razvodni mehanizam . Kontrolna lampica motora ukazuje na grešku u sustavu ibrizgavanja goriva. Mogućih neispravnosti može biti dvadesetak i više a najćešće su to pojedini senzori motora, davači, aktuatori, mjeraći, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata i sustava može se otkriti i lupanje i neispravnost sustava elektronskog ubrizgavanja.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 TDI - TLAK ULJA I LUPANJE

Datum objave: 30.11.2011 00:32:47
Slika
PITANJE:

Imam Polo 1.4 TDI 2005.god. Problem mi se desio na autocesti A3, vračajući se kući iz Zagreba upalila mi se lampica od ulja. Zaustavim automobil provjerim razinu ulja i nadospem pola litre ulja. Upalim automobil, a on se počeo tresti i lupati. Neki majstori kažu da su dizne, a drugi opet da je problem u uljnoj pumpi i nekoj osovini koja glumi 4 cilindar. Sta bi moglo biti i koliko bi koštao kvar u grubo. Hvala!

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili ukazuje na oštećenje ležajeva radilice . Zato se upalila i lampica za tlak ulja. U ovom stanju motor više ne smijete niti upaliti jer je vać sada nastalo oštećenej u motoru. Potrbno je najprije odvući vozilo u servis i skinuti karter. tada se mogu pregledati svi ležajevi radilice i ostali detalji .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - DA LI SAM U PRAVU ?

Datum objave: 29.11.2011 22:27:37
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić imam pitanje vezano za automobil Ford focus 1.6 16v 2002 godište, na automobilu je rađena izmjena zupčastog remena, vodene pumpe te klinastog remena, nakon tog servisa automobil neravnomjerno radi na leer gasu te se ponekad i ugasi, kada se upale veći potrošači struje u vozilu tipa svjetla za maglu, grijač zadnje šajbe, ventilator od grijanja onda se ovo stanje pogorša, majstori koji su radili servis na automobilu kažu da je motor u fazi i da oni nisu dirali ništa od elektronike te da je kvar elektronički, ja od početka sumnjam da motor nije postavljen dobro u fazu. Moram dodati da se motor u vožnji ponaša normalno i da nemam problema sa snagom automobila u višim obrtajima. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće je da je motor točno u fazi kao što su Vam rekli u servsu . Ako je to tako onda uzrok gašenja nije faza motora nego brojni drugi mogući razlozi . Svoju sumnju možete jednostavno dokazati ili demantirati na način da obavite kontrolu faze motora uz prisutnost neutralnog stručnjaka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. -

Datum objave: 29.11.2011 22:21:49
Slika
PITANJE:

fiat punto mk1 1.1 1995. - mjenjao sam set kvacila i ulje u getribi i dok je hladan u prvo brzinu lagano upada u drugu vec teze treca opet lagano a kad vracam iz trece u drugu tesko isto upada kad se ugrije ulje u getribi malo lakse upada

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : set spojke koji ste ugradili , način ugradnje, mehanizam za šaltanje brzina ( poluge za šaltanje ) , istrošenja u samom mjenjaču . Stručnim pregledom Vašega vozila može se u vremenu od 10 sekundi znati što ne radi ispravno .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 KOMPRESSOR - PROBLEMI

Datum objave: 28.11.2011 22:51:20
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic javljam Vam se iz Srbije.Vidim da ste mnogima dali dobre i strucne odgovore.Nadam se da cete i meni odgovoriti.Imam Mercedes C180 kompressor kupe iz 2002god.Imam dva problema.Ulje iz senzora radilice mi curi i pored vise promena orginalnih oringa.Ne curi na bakelitnim konetorima nego na donjem srafu kojim su pricvrseni pa su mi samim tim i konektori masni.I drugi problem je da mi auto s vremena na vreme trza pri naglom dodavanju gasa i kada iz viseg stepena prebacim u nizi i dodam gas.Kontaktirao sam vise majstora,ali problem mi nije resen. S postovanjem Dr.Predrag Mijatovic

ODGOVOR:

Sve što ste naveli nije problem otkloniti u svakom boljem servisu . Kod curenja ulja nema velike mudrosti . Mjesto propuštanja treba najprije odmastiti i osušiti. nakon toga se upali motor i točno se vidi mjesto propuštanja. Kada se zna gdje nastaje propuštanje svaki školovani automehaničar će koristeći svoje znanje toćno znati i kako otkloniti spomenuto curenje ulja. Problem oko trzanja pri naglom ubrzanju je nešto zahtijevniji jer mogući uzroci mogu biti : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobine, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori , potenciometar leptirastog ventila ) . Zatražite uslugu pravog servisa od povjerenja .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PONEKAD IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 28.11.2011 22:25:01
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp.Meic Kao prvo da vam se zahvalim na prvom vasem odgovoru vezano za probleme koje sam imao i to sam odklonio sad je sto se tice grijanja radne temperature i senzora goriva sve ok. E sad mi se pojavio jos jedan problem pa nadam se da cu uz vasu pomoc i to uspjeti rijesiti. prvo da ponovim ak slucajno vam nisu ostali podaci o vozilu znaci pasat je 1.9 tdi 96kw 2003 god desava mi se cesto da kad krenem negdje na otvorenom putu i to samo kad pređem 110-120 km na sat izgubi vucu gas do kraja al jednostavno ne moze vise od 90 u tom momentu izbacim iz brzine ugasim ga i opet upalim i onda ide bez problema i nakon toga jedno vrijeme mi se to ne desava al cesto se pojavljuje pa bi volio uz vasu pomoc i iz vaseg iskustva to da otklonimo taj problem ako je ikako moguce . unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Pošto nisam u mogućnosti da obavim pregled Vašega vozila , navesti ću moguće uzroke a to su: senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, senzor tlaka zraka , suetav za regulaciju turbine, preveliki tlak turbine, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D - NE PALI

Datum objave: 28.11.2011 19:36:00
Slika
PITANJE:

radi se o citroenu saxo 1.5 god proiz. 2001 neće upaliti a vergla nakon nekoliko pokušaja paljena sve slabije vegla kao da je akumulator grijači motora su mjenjani prošle zime molio bih vas da mi odgovorite što je u pitanju

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vašega vozila . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, filteri, zrak u sustavu goriva, grijači , upravljački modul grijača, dize, niski tlakovi kompresije, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, regulator količine goriva, VT pumpa . Ako treba neko dodatno objašnjenje javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,8 HDI - MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 28.11.2011 19:30:32
Slika
PITANJE:

poštovani, upalila mi se crvena lampica koja označava motor, treća po redu gledajuči kontrolnu tablu,lijevo dolje. auto slabije vuče. radi se o citroen jumperu 2.8hdi iz 2004g. molim vas odgovorite mi o čemu bi se moglo radit. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor talaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, začepljenje ispušnog sustava, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije provjerite filtere , zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ZA NEPOZNATO VOZILO

Datum objave: 27.11.2011 11:45:35
Slika
PITANJE:

Auto kada se upali i odmah krene pa naglo zakoči motor zatrese,drugi problem ponekad mi trepću svijetla i samo ponekad mi se upali lampica serva(volan sa uskličnikom)kada svijetla trepću dolazi do promjene napona sa14 na 12 i tako varira kad se upali lampica serva napon normalan,električar kaže regulator napona,majstor mahaničar da je senzor letve volana,i treći problem kazaljka pokazivaća temperature motora u vožnji varira dođe do pola pa se vrati na prvu crticu pa malo poraste i tako varira,termostat promjenjen,molio bih vas vaše mišljenje o svemu,Unaprijed hvala.napomena motor zatrese samo kad je hladan poslije sve normalno.

ODGOVOR:

Vi ste dobili točno objašnjenje od Vaših servisera o svim neispravnostima na Vašem vozilu . Objašnjenje ste dobili nakon nakon direktnog uvida na Vašem vozilu od Vaših servisera . Nema razloga da u to ne vjerujete jer uzroci koje su naveli su logični ( regulator napona, alternator, električna instalacija, indikator temperature, termostat ) . Ovoga časa dok pišem odgovor nije mi poznato ni o kojem vozilu se radi niti imam mogućnost neposrednog uvida na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - SPORIJE SE ZAGRIJAVA

Datum objave: 27.11.2011 11:36:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam Fabiju 1,9SDI, 2003. godište sa 156000km. Prvi sam vlasnik i redovno sam odražavao je. Ne davno sam menjao senzor za pokazivanje temperature motora u kabini i termostat na motoru. Problem je što auto jako sporo diže radnu temperaturu. Do posla imam 18km i danas recimo na -3 nije uspeo da dodje do 90 stepeni. Termostat sam stavio original, a menjan je zato što nije uopšte uspevao da digne temperaturu na hladnijim danima. Sada može da postigne, ali mu treba jako puno. Sva druga auta dodju puno brže do radne temperature. Auto sporije diže temperaturu još od kupovine. Kad kažem sporije, mislim od ostalih auta. Hvala unapred za odgovor.

ODGOVOR:

Svaki automobil je jedna jedinstvena cjelina i ima svoje vlastite karakteristike. Isto tako točnu temperaturu motora možete izmjeriti samo servisnim profesionalnim uređajem. Pokazivač temperature na vozilu može praviti grešku u plus ili minus . Normalno bi bilo da se motor Vašega vozila zagrije na temperaturu veću od 82°C za deset minuta vožnje ili za 10 km puta . Ako to nije tako mogli bi posumnjati i u ispravnost novog , originalnog termostata.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - NIŽA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 27.11.2011 11:25:59
Slika
PITANJE:

pozz gospodine Meicu imam jos jedno pitanje..imam golfa 3 tdi..naime zelim da pitam da li motoru steti kada ne digne temperaturu na radnu jer kod mene je temperatura uvijek 70-80 u voznji nikad preko cak ni dok su ove vrucine bile..eh jedino kad staji u mjestu digne na 90 mozda i 92 stepena..toliko od mene srdacan pozrav..i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Za radnu temperaturu motora zadužen je termostat a temperatura mora biti iznad 84°C . Ako je temperatura niža motor troši nešto više goriva. Na Vašem vozilu bi bilo dobro izmjeriti stvarnu temperaturu motora jer instrumen na komandnoj ploči može praviti grešku u prikazu temperature motora . Ispravnost termostata možete provjeriti ( empirijska metoda ) tako da se vozite naotvorenoj cesti i da upalite grijanje na maksimum . Ako je tada u vozilu vruće termostat je ispravan .

na vrh Povratak na vrh