Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW POLO 1,4 TDI - TLAK ULJA I LUPANJE

Datum objave: 30.11.2011 00:32:47
Slika
PITANJE:

Imam Polo 1.4 TDI 2005.god. Problem mi se desio na autocesti A3, vračajući se kući iz Zagreba upalila mi se lampica od ulja. Zaustavim automobil provjerim razinu ulja i nadospem pola litre ulja. Upalim automobil, a on se počeo tresti i lupati. Neki majstori kažu da su dizne, a drugi opet da je problem u uljnoj pumpi i nekoj osovini koja glumi 4 cilindar. Sta bi moglo biti i koliko bi koštao kvar u grubo. Hvala!

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili ukazuje na oštećenje ležajeva radilice . Zato se upalila i lampica za tlak ulja. U ovom stanju motor više ne smijete niti upaliti jer je vać sada nastalo oštećenej u motoru. Potrbno je najprije odvući vozilo u servis i skinuti karter. tada se mogu pregledati svi ležajevi radilice i ostali detalji .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - DA LI SAM U PRAVU ?

Datum objave: 29.11.2011 22:27:37
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić imam pitanje vezano za automobil Ford focus 1.6 16v 2002 godište, na automobilu je rađena izmjena zupčastog remena, vodene pumpe te klinastog remena, nakon tog servisa automobil neravnomjerno radi na leer gasu te se ponekad i ugasi, kada se upale veći potrošači struje u vozilu tipa svjetla za maglu, grijač zadnje šajbe, ventilator od grijanja onda se ovo stanje pogorša, majstori koji su radili servis na automobilu kažu da je motor u fazi i da oni nisu dirali ništa od elektronike te da je kvar elektronički, ja od početka sumnjam da motor nije postavljen dobro u fazu. Moram dodati da se motor u vožnji ponaša normalno i da nemam problema sa snagom automobila u višim obrtajima. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće je da je motor točno u fazi kao što su Vam rekli u servsu . Ako je to tako onda uzrok gašenja nije faza motora nego brojni drugi mogući razlozi . Svoju sumnju možete jednostavno dokazati ili demantirati na način da obavite kontrolu faze motora uz prisutnost neutralnog stručnjaka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. -

Datum objave: 29.11.2011 22:21:49
Slika
PITANJE:

fiat punto mk1 1.1 1995. - mjenjao sam set kvacila i ulje u getribi i dok je hladan u prvo brzinu lagano upada u drugu vec teze treca opet lagano a kad vracam iz trece u drugu tesko isto upada kad se ugrije ulje u getribi malo lakse upada

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : set spojke koji ste ugradili , način ugradnje, mehanizam za šaltanje brzina ( poluge za šaltanje ) , istrošenja u samom mjenjaču . Stručnim pregledom Vašega vozila može se u vremenu od 10 sekundi znati što ne radi ispravno .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 KOMPRESSOR - PROBLEMI

Datum objave: 28.11.2011 22:51:20
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic javljam Vam se iz Srbije.Vidim da ste mnogima dali dobre i strucne odgovore.Nadam se da cete i meni odgovoriti.Imam Mercedes C180 kompressor kupe iz 2002god.Imam dva problema.Ulje iz senzora radilice mi curi i pored vise promena orginalnih oringa.Ne curi na bakelitnim konetorima nego na donjem srafu kojim su pricvrseni pa su mi samim tim i konektori masni.I drugi problem je da mi auto s vremena na vreme trza pri naglom dodavanju gasa i kada iz viseg stepena prebacim u nizi i dodam gas.Kontaktirao sam vise majstora,ali problem mi nije resen. S postovanjem Dr.Predrag Mijatovic

ODGOVOR:

Sve što ste naveli nije problem otkloniti u svakom boljem servisu . Kod curenja ulja nema velike mudrosti . Mjesto propuštanja treba najprije odmastiti i osušiti. nakon toga se upali motor i točno se vidi mjesto propuštanja. Kada se zna gdje nastaje propuštanje svaki školovani automehaničar će koristeći svoje znanje toćno znati i kako otkloniti spomenuto curenje ulja. Problem oko trzanja pri naglom ubrzanju je nešto zahtijevniji jer mogući uzroci mogu biti : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobine, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori , potenciometar leptirastog ventila ) . Zatražite uslugu pravog servisa od povjerenja .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PONEKAD IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 28.11.2011 22:25:01
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp.Meic Kao prvo da vam se zahvalim na prvom vasem odgovoru vezano za probleme koje sam imao i to sam odklonio sad je sto se tice grijanja radne temperature i senzora goriva sve ok. E sad mi se pojavio jos jedan problem pa nadam se da cu uz vasu pomoc i to uspjeti rijesiti. prvo da ponovim ak slucajno vam nisu ostali podaci o vozilu znaci pasat je 1.9 tdi 96kw 2003 god desava mi se cesto da kad krenem negdje na otvorenom putu i to samo kad pređem 110-120 km na sat izgubi vucu gas do kraja al jednostavno ne moze vise od 90 u tom momentu izbacim iz brzine ugasim ga i opet upalim i onda ide bez problema i nakon toga jedno vrijeme mi se to ne desava al cesto se pojavljuje pa bi volio uz vasu pomoc i iz vaseg iskustva to da otklonimo taj problem ako je ikako moguce . unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Pošto nisam u mogućnosti da obavim pregled Vašega vozila , navesti ću moguće uzroke a to su: senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, senzor tlaka zraka , suetav za regulaciju turbine, preveliki tlak turbine, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D - NE PALI

Datum objave: 28.11.2011 19:36:00
Slika
PITANJE:

radi se o citroenu saxo 1.5 god proiz. 2001 neće upaliti a vergla nakon nekoliko pokušaja paljena sve slabije vegla kao da je akumulator grijači motora su mjenjani prošle zime molio bih vas da mi odgovorite što je u pitanju

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vašega vozila . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, filteri, zrak u sustavu goriva, grijači , upravljački modul grijača, dize, niski tlakovi kompresije, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, regulator količine goriva, VT pumpa . Ako treba neko dodatno objašnjenje javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,8 HDI - MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 28.11.2011 19:30:32
Slika
PITANJE:

poštovani, upalila mi se crvena lampica koja označava motor, treća po redu gledajuči kontrolnu tablu,lijevo dolje. auto slabije vuče. radi se o citroen jumperu 2.8hdi iz 2004g. molim vas odgovorite mi o čemu bi se moglo radit. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor talaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, začepljenje ispušnog sustava, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije provjerite filtere , zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ZA NEPOZNATO VOZILO

Datum objave: 27.11.2011 11:45:35
Slika
PITANJE:

Auto kada se upali i odmah krene pa naglo zakoči motor zatrese,drugi problem ponekad mi trepću svijetla i samo ponekad mi se upali lampica serva(volan sa uskličnikom)kada svijetla trepću dolazi do promjene napona sa14 na 12 i tako varira kad se upali lampica serva napon normalan,električar kaže regulator napona,majstor mahaničar da je senzor letve volana,i treći problem kazaljka pokazivaća temperature motora u vožnji varira dođe do pola pa se vrati na prvu crticu pa malo poraste i tako varira,termostat promjenjen,molio bih vas vaše mišljenje o svemu,Unaprijed hvala.napomena motor zatrese samo kad je hladan poslije sve normalno.

ODGOVOR:

Vi ste dobili točno objašnjenje od Vaših servisera o svim neispravnostima na Vašem vozilu . Objašnjenje ste dobili nakon nakon direktnog uvida na Vašem vozilu od Vaših servisera . Nema razloga da u to ne vjerujete jer uzroci koje su naveli su logični ( regulator napona, alternator, električna instalacija, indikator temperature, termostat ) . Ovoga časa dok pišem odgovor nije mi poznato ni o kojem vozilu se radi niti imam mogućnost neposrednog uvida na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - SPORIJE SE ZAGRIJAVA

Datum objave: 27.11.2011 11:36:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam Fabiju 1,9SDI, 2003. godište sa 156000km. Prvi sam vlasnik i redovno sam odražavao je. Ne davno sam menjao senzor za pokazivanje temperature motora u kabini i termostat na motoru. Problem je što auto jako sporo diže radnu temperaturu. Do posla imam 18km i danas recimo na -3 nije uspeo da dodje do 90 stepeni. Termostat sam stavio original, a menjan je zato što nije uopšte uspevao da digne temperaturu na hladnijim danima. Sada može da postigne, ali mu treba jako puno. Sva druga auta dodju puno brže do radne temperature. Auto sporije diže temperaturu još od kupovine. Kad kažem sporije, mislim od ostalih auta. Hvala unapred za odgovor.

ODGOVOR:

Svaki automobil je jedna jedinstvena cjelina i ima svoje vlastite karakteristike. Isto tako točnu temperaturu motora možete izmjeriti samo servisnim profesionalnim uređajem. Pokazivač temperature na vozilu može praviti grešku u plus ili minus . Normalno bi bilo da se motor Vašega vozila zagrije na temperaturu veću od 82°C za deset minuta vožnje ili za 10 km puta . Ako to nije tako mogli bi posumnjati i u ispravnost novog , originalnog termostata.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - NIŽA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 27.11.2011 11:25:59
Slika
PITANJE:

pozz gospodine Meicu imam jos jedno pitanje..imam golfa 3 tdi..naime zelim da pitam da li motoru steti kada ne digne temperaturu na radnu jer kod mene je temperatura uvijek 70-80 u voznji nikad preko cak ni dok su ove vrucine bile..eh jedino kad staji u mjestu digne na 90 mozda i 92 stepena..toliko od mene srdacan pozrav..i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Za radnu temperaturu motora zadužen je termostat a temperatura mora biti iznad 84°C . Ako je temperatura niža motor troši nešto više goriva. Na Vašem vozilu bi bilo dobro izmjeriti stvarnu temperaturu motora jer instrumen na komandnoj ploči može praviti grešku u prikazu temperature motora . Ispravnost termostata možete provjeriti ( empirijska metoda ) tako da se vozite naotvorenoj cesti i da upalite grijanje na maksimum . Ako je tada u vozilu vruće termostat je ispravan .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - BRZINOMJER

Datum objave: 27.11.2011 11:08:46
Slika
PITANJE:

Poštovani:Imam golfa4 2001 god 85kw. Imam problem sa kazaljkom koja pokazuje brzinu nekad radi nekad neradi. Promijenio sam senzor na mjenjaču i opet mi se javlja greska na tom senzoru.

ODGOVOR:

Osim davača impulsa ( senzor brzine na mjenjaču ) postoje i drugi uzroci radi koji povremeno ne radi brzinomjer . Provjerite slijedeće : konektor davača impulsa, električnu instalaciju od davača impulsa do instrument ploče, konektore na instrumnet ploči . Uzrok može biti i puknuće hladnog lema na instrument ploči odnosno sama instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,6 D - TEŠKO PALI NA HLADNO I TOPLO

Datum objave: 27.11.2011 10:58:58
Slika
PITANJE:

pozdrav kolega vidim pomzete ovim ljudima pa zelio bih se kosultovati sa tbom kao kolegom ja imam problem na ford fiesti 1.6 l dizel motor urdjen generalno zamjena stublina kao i klipnih prstenova radi veoma dobro ima dobru snagu ali problem je u paljenju dugo alnasuje pa onda sastavi upali uzubljenje zupčanika ja lično uzubio i sve je okej i topal i hladan motor dugo alnasuje

ODGOVOR:

Navesti ću moguće neispravnosti radi kojih Vaš motor teško pali a to su : mehaničko stanje motora ( podešenost ventila, tlakovi kompresije, točan položaj faze motora ) , prisutnost zraka u gorivu, ispravnost grijača, ispravnost diza, stanje akumulatora ( struja startanja ) , ispravnost elektropokretača ( pad napona ) . Provjerite sve što sam naveo kao moguće razloge .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - PROŠAO SAM KROZ VODU - MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 25.11.2011 19:09:10
Slika
PITANJE:

pozzz posjedujem golfa 3 karavan 19 d..juče sam prošao kroz lokvu vode i ugasio se nakon toga neče da zavregla ama baš ništa ,pokuša sam preko kabela da ga upalim i šlepanjem nema nikakvih znakova zivota .kad se šlepa i pusti kumplug palit blokaju kola ..šta bi moglo bit hvala..

ODGOVOR:

Prilaskom kroz vodu motor je dobio hidraulični udar . To znači da je voda ušla u cilindre . Voda je nestlačiva i zato se motor ne može okrenuti ni pomoću elektropokretača ni pomoću šlepanja. Treba izvaditi dize, očistiti cilindre od vode, po potrebi urediti dize i tak tada pokušati upaliti motor. Ako nije došlo do oštećenja motora motor bi trebao upaliti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 25.11.2011 17:08:57
Slika
PITANJE:

Postovani: Imam peugeot 206 1.4 2004 god prije par dana je poceo gubiti rashladnu tekucinu a tokom kretanja I same voznje a pri promjeni brzine tj mjenjanja brzine u kabini se cuje protok vode..kao da tece kroz neka crijeva...dali mogu sam poduzeti nesto da to popravim I sto bi to moglo biti..unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Prvi korak je da točno utvrdite mjesto propuštanja rashladne tekućine. To može biti na : pumpi za vodu, na bilo kojoj gumenoj cijevi rashladnog sustava, na hladnjaku, na nekoj od brtvi motora, na radijatoru grijača, na ekspanzionoj posudi , na čepu ekspanzione posude. Kada otkrijete mjesto propuštanja možete odmah zaključiti možete li to riješiti ili ne . Ako ne uspijete javite se ponovo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - NE RADI MI GRIJANJE

Datum objave: 25.11.2011 10:28:52
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam problem s mojim Renaultom 19,94.g.Naime radi se o tome da skoro nikako ne radi grijanje u kabini tj.na 1.stupnju malo grije a ako se pojaca strujanje onda izlazi hladan zrak.Termostat radi pravilno,motor postize radnu temperaturu,probao sam na preporuku sa zamjenom malog hladnjaka i sa ciscenjem hladnjaka i cijelog sustava i zamoijenjena je rashladna tekucina ali nista nije pomoglo.Koji bi jos uzrok problema mogao biti?Hvala i srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Nabrojiti ću sve moguće uzroke a to su : termostat , pumpa za vodu, cirkulacija kroz veliki hladnjak, cirkulacija kroz mali hladnjak, filter kabine ( ako postoji ) , komande grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač . Neispravna brtva glave motora ( tada kompresije probija u rashladni sustav ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,O DTI - VELIKI OBLAK DIMA UPOMOĆ !

Datum objave: 24.11.2011 17:07:15
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! VOZIM OPEL VECTRA 2,0 TDI 2002GOD.SVE JE BILO UREDU DO NEKI DAN ,DOK SAM VOZIO ODJEDNOM IZ HAUBE POČEO DIM IZLAZIT NE VIDI SE PRST PRED OKOM .UGASIM AUTO POZOVEM MAJSTORA.MAJSTOR VOZO I NIŠTA NIJE MOGAO USTANOVIT,EVO VEĆ 2 DANA I JA VOZAM I NIŠTA NE PRIMJEĆUJEM ,ALI MOJA ŽENA NESMIJE NI BLIZU VOLANA ,PA VAS MOLI AKO MI MOŽETE POMOĆI DA MI ODGOVORITE ŠTA DA RADIM,JER JA MORA SVE OBAVEZE ODRAĐIVAT. ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Dim koji ste vidjeli je vjerovatno bio bijeli . Isti je mogao nastati ako je dio rashladne tekućine došao u kontakt s vrućim ispušnim sustavom ili ako je došlo do prevelikog tlaka u rashladnom sustavu motora. U tom slučaju vrući antifriz izbije na čep ekspanzione posude i tako stvori bijeli dim . Na vašem vozilu treba smo dobro ispitati rashladni sustav , sve cijevi rashladnog sustava, radnu temperaturu motora . Takav pregled možete obaviti u svakom boljem autoservisu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 2,0 TDI - TURBINA

Datum objave: 24.11.2011 16:26:47
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Imam jedno kratko pitanje za vas. Postoji li mogučnost da zbog lošeg goriva dolazi do zaprljanja turbine te njenog iskljućivanja? Inaće radi se o autu Golf 5 2.0 TDI sportline 2005 godište 130000 tkm. Unaprijed zahvaljujem, te srdaćan pozdrav iz okolice Vukovara.

ODGOVOR:

Uzrok koji ste Vi naveli stavio bih na zadnje mjesto . Prije toga bih stavio slijedeće razloge : senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija mmotora, sustav za regulaciju tlaka turbine, filteri, senzor tlaka zraka , regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - ISTROŠENOST CILINDRA

Datum objave: 24.11.2011 16:18:23
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1.5td ima pregeno oko 700000km i nije imala nikakav problem sad mi je pukla glava i kad je vek rasturena hocu da smenim samo karike koliko je dozvoljena istrosenost hilzni da bi dobio dobar efekt i koje marke karike i diktona za glavu bi mi preporucili Vi

ODGOVOR:

Klipne prestenove ( karike ) možete ugraditi ako cilindar mije previše istrošen . Ako je istrošenje veće od 0,10 mm onda klipni prstenovi neće pomoći . Pomaže jedino obrada cilindara na prvu ili drugu specijalu i ugradnja drugih , odgovarajućih klipova. Poznate marke klipova i klipnih prstenova su : MAHLE , NURAL, AEH . Kvalitetna brtvila motora su : Elring, Reinz, Getze .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - ANTIFRIZ

Datum objave: 24.11.2011 10:31:45
Slika
PITANJE:

Izmjena antifriza+omjer antifriz:voda Srdačan pozdrav! Po savjetu svojeg mehaničara, izmjenio sam antifriz sa omjerom da sam stavio 3 litre Ina AL SuperFord naspram 2 litre vode u Ford escort,ghia 1991.Može li vaš komentar i zašto mi nije savjetovao omjer 1:1,kako i piše na uputstvu.Mane i prednosti...

ODGOVOR:

Omjer antifriza i vode treba biti takav da gradacija bude za -40°C . Takva koncentracija djeluje na rashladni sustav kao zaštita ( antikorozivno djelovanje u trajanu od dvije godine ) . Nakon miješanja antifriza i vode uvijek se mjeri i provjerava kolika je koncentracija i to upravo zato da se dobije da to bude za -40°C . Riječi Vašeg mehaničara ne bih komentirao .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - VOLAN

Datum objave: 24.11.2011 09:52:07
Slika
PITANJE:

Poštovani,pokušavam vam poslat ovaj e-mail na adresu www.autoservis-meic.hr . koju ste mi dali prošli put ali odbija mi poslati pa vam moram pisat na ovu staru adresu.prvo želim da vam puno zahvalim jer ste uvijek brzi i konkretni u svojim odgovorima što me više puta spasilo od nepotrebnog bacanja novca za otkrivanje problema.i sada imam nešto na lageru,naime,na opel kadetu jaje kada smotam volan do kraja i idem u nazad kotači mi počnu nekako zabacivati,kao da proklizuju po nečemu,u vožnji je sve normalno.krajnike,ležajeve i zglobove sam mijenjao u zadnjih godinu dana na obje strane,amortizeri nisu loši pa neznam šta mi još ostaje.kakvo je vaše mišljenje?hvala!

ODGOVOR:

Uzrok može biti loše podešena geometrija ovjesa ( špur, zatur, nagib ) . Osim toga provjerite da li je podjeljenost zubne letve točno na sredini . To znači da zubna letva ide u lijevu i desnu stranu za istu dužinu ( ne smije ići u jednu stranu više a u drugu manje ) .

na vrh Povratak na vrh