Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF III 2,0 i. - PUNO TROŠI

Datum objave: 08.11.2011 12:21:44
Slika
PITANJE:

Pitanje u vezi golfa 3, 2.0 8v (plin)... Auto ima instalirani plinski uredjaj,nema direktno ubrizgavanje nago cijevi plina idu do filtera zraka.Potrosnja plina nije ispod 11 litara.Sa natocenih 100 kuna plina (20 l) auto ne predje preko 150 km.Sada me zanima koja bi bila normalna potrosnja za taj auto jer mi ovo izgleda previse,i sta bi trebalo napraviti.Kad vozim na benzinu putni kompjuter pokazuje potrosnju do cak 7 litara,ovisno o voznji,dok na autocesti do 130 pokazuje 9 l....Hvala

ODGOVOR:

Potrošnja benzina ovisi o mehaničkom stanju motora ( kompresija, usisni kanali , ventili, usisni kolektor, ispušni sustav ) , o sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, o sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Ako je sve u redu potrošnja benzina na otvorenoj cesti je oko 8 l/100 km . Na potrošnju plina utjeće sve što sam naveo i za potrošnju benzina a osim toga utjeće i ispravnost plinskog sustava. Plinski sustav koji je na Vašem vozilu ( bez plinskih injektora ) nije tako ekonomičan kao plinski sustav s plinskim injektorima. Potrošnja benzina koju ste naveli je povećana , potrošnaj plina je također povećana . Iz navedenog možete zaključiti da se najprije otklanjaju greške na benzinskom sustavu motora a tek nakon toga na plinskom sustavu.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 145 1,6 T.S. - SVJEĆICA

Datum objave: 08.11.2011 10:13:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, juce sam pokusao sam zamijeniti svjecice na svom automobilu (Alfa R. 145 TS)i izgleda da sam osmu (malu)prestegao! Stezao sam i otpor je odjednom poceo slabiti i culo se "krckanje". Tu sam se zaustavio, nisam htio nista vise odvrtati ili dirati jer sam pretpostavio o cemu se radi,da bih samo jos gore mogao napraviti, ako moze gore od ovog. Auto je upalio i ne osjecam neku razliku, nema nekog trzanja i sl. Moje pitanje: Sta sad,Da li preduzimati nesto dok se ne osjete neki simptomi? Da li sad cilindar "odusuje" u nekoj mjeri na toj svjecici i sta se u ovakvim slucajevima radi? Svjecice su inace NGK koje se mijenjaju na 100oookm, pa se nadam da svjecica ipak nije "labava" i da ce vremenom da "zapekne" te da nece cilindar propustati na njoj.!? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na potrebu da što prije izvadite navedenu svjećicu . Nakon toga treba nareznicom očistiti navoj i tako trajno riješiti problem. Ako bi se odgodio ovaj zahvat tada bi moglo doći do oštećenja navoja jer je isti izložen plamenu i visokoj temperaturi .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI - BENZIN UMJESTO DIZELA

Datum objave: 08.11.2011 09:52:19
Slika
PITANJE:

U citroen c4 sipano 3,5 lit evro benzina umesto evro dizela u rezervoaru je bilo oko 5 lit diz auto je poceo da trokira dovezao sam auto do kuce .molivas za savet sta raditi dalje i koje su posledice ...POZDRAV

ODGOVOR:

Treba napraviti slijedeće : Izvaditi benzin ( ako malo benzina ostane neće smetati ) , napuniti u rezervoar više od 35 litara goriva ( radi zaostalog benzina u rezervoaru ) , zamijeniti filter goriva, tlakom zraka ispuhati benzin iz cijevi za dovod goriva, odzračiti sustav goriva na način da dizel gorivo iz rezervoara dođe do zajedničkog sabirnika ( Common Rail ) , upaliti motor . Nakon nekoliko pokušaja paljenja motor će upaliti ali neće raditi lijepo. Stanje će se normalizirati nakon 5 do 10 sekundi . Paljenje motora i prvi period rada motora ne smije se davati gas .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 08.11.2011 08:29:53
Slika
PITANJE:

Dobro jutro, vozim Golfa 4, TDI (crveno I) 74 kw, godina proizvodnje 2003. Upalila mi se lampica na instument tabli koja označava nešto kao katalizator (žuto svijetli) i nalazi se na satu koji pokazuje brzinu u kilometrima. Gledao sam na internetu i našao da ta lampica označava neku grešku na radu motora. Šta bi to moglo biti i može li oštetiti motor još više ako se ne otkloni kvar na vrijeme i smije li se voziti auto dok to svijetli. Veliki pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu dobave goriva, u sustavu za upravljanje motorom, u mehaničkom sustavu motora . Ovom prilikom bih mogao odmah nabrojiti preko dvadesetak mogućih grešaka . Međutim od toga ne bi imali koristi . Ovakvo stanje ne pogoduje motoru i zato bi trebalo ( kada budete u mogućnosti ) da obavite testiranje i dijagnostiku motora. Nakon toga se mogu znati svi važni detalji i uzrok radi kojega se upalila kontrolna lampica motora. Ako motor normalno pali i ako ima snage, možete još neko vrijeme tako voziti ali prvom prilikom obavite dijagnostiku.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 S - PREVISOKA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 07.11.2011 16:14:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Fiat Punto 55s 1996.god. Nedavno je promijenjen kiler za hlađenje vode. Neki dan se u vožnji nakon 50km upalila lampica koja pokazuje pregrijavanje motora. Misleći da mu fali vode, nadolili smo vode i ugasila se. Ali nakona 5km ponovno se upalila. Kompletno je prozračen sistem otvorivši knaticu za vodu, onaj mali vijak na kileru i onaj iza motora, otpojena je i cijev iz motora koja vodi u hladnjak i izmijenjena je cijela voda i ozračen sustav. No i nakon toga, ponovo se upalila lampica nakon 10km. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed zahvaljujem! Dijana Dusper

ODGOVOR:

Moguće enispravnosti su : termostat, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava ( suženje ) , brtva glave motora ( probijanje kompresije u rashladni sustav ) . Najprije provjerite ispravnost termostata.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI - MOTOR NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 06.11.2011 16:29:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje trenutno vozim pasata 2.5 v6 imao sam problema sa jutarnjim palenjem i čitajući vaš odgovore došao sam do zaključka da nije ufazit tj uzubđit i to su mi odradili kompjuterski pumpu namjestili i nisam imao nikakvih problema do prije neki dan vozio sam se auto i auto je samo se ugasilo odma nisam htijeo da verglam jer sam pomislio na remenje i kas sam ustanovio da nije to onda sam palio i nemoguće je samo vergla nece da upali i sad provodim cijelo vrijeme tražeći vaše savijete i nemogu da ih nađem pa sam odlučio da vam pošaljem poruku i da vas zamolim za savijet šta da pregledam odakle da počnem unaprijed vam hvala !!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , niski napon akumulatora, loše stanje elektropokretača, električna instalacija i konektori ( pad napona , loši kontakti ) , zrak u gorivu, filteri, pojedini releji , regulator količine goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, senzor radilice, visokotlačna pumpa, upravljački modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLAT SPARK - VODA U KABINI

Datum objave: 06.11.2011 16:21:34
Slika
PITANJE:

poštovani!imam pitanje za chevrolet spark 2008 godina,naime,curi mi voda u kabinu na suvozačkoj strani,kod motora za grijanje kabine,da li je moguće da ona curi kroz otvor za zrak koji je ispod maske naprijed kod šajbe i da li bi na tom otvru od zraka trebala biti neka zaštita? i još jedno pitanje,kad skrećem u zavoje čuje mi se ljuljanje vode(negdje),auto je bio na servisu radi kvara,da li je moguće da sistem hlađenja nije dobro ozračen?to se nečuje kad su suhi dani,ali sam primjetila da kad kiša pada,odmah se i ljuljuškanje vode čuje... hvala,unaprijed!

ODGOVOR:

Zvuk vode koji čujete i pojava vode na suvozačevoj strani su povezani . Kada su kišni dani voda se skuplja ispred grijača i kada nivo vode postane kritičan imate ulaz vode u kabinu. Uzrok te pojave nije otvor za zrak nego začepljenje odvodnih kanala za oborinsku vodu. Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i 16V - IMA LI ABS-a NA VOZILU ?

Datum objave: 06.11.2011 13:27:09
Slika
PITANJE:

Imam Seat ibizu 1.4 16v 2007. godina. imam dva problema,,, znači kod okretanja volana cuje se lagano zujanje, a u određenom stupnju okretanja lijevo ili desno cuje se nesto poput laganog škripanja, krckanja, pa me zanima što bi mogao biti problem,, letva volana ile nešto drugo,,, također auto ima abs, (barem tako piše u knjižici vozila) ali se lampica abs-a uopce ne pali i abs ne radi.. dali je moguce da je otisao samo neki osigurač procesora abs-a i kako to provjeriti? auto sam kupio prije mjesec dana tako da ne znam jel abs radio, dal je bilo nesto mjenjano il nesto treče... Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Škripanje koje čujete najvjerovatnije nastaje ispod kotača volana na kontaktu za sirenu . Kontakt s emože podesiti i podmazati nakon toga s eviše ne čuje. Za ABS morat enajprije doći do saznanja da li isti uopće postoji na Vašemu vozilu . Dignite prednju haubu i kod motora s lijeve strane provjerite da li postoji hidraulični blok ABS-a . Drugi način je da na bilo kojem od kotača provjerite da li postoji senzor ABS-a . Ako vozilo ima ABS osigurač koji ste spomenuli nije nikada uzrok radi kojega ABS ne radi. Kada j eABS izvan funkcije uvijek s eupali kontrolna lampica ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

JAGUAR X-TIPE 2,0 D - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 06.11.2011 13:19:54
Slika
PITANJE:

G.Meic poz. Imam Jaguara X-type 2.0 D 2004 god. nestalo mi je goriva u atu i auto se ugasilo. Poslije toga imam problem sa paljenjem. I kada ga upalim ne moze da radi duze od 2 minute. Znas li sta bi magao uraditi???

ODGOVOR:

U sustavu goriva ostalo je još zraka . Potrebno je odzračiti sustav dobave goriva i kada zraka više ne bude stanje će se normalizirati. Postoji i mogućnost da sustav uvlači zrak na nekoj od cijevi za gorivo, na filteru goriva, na dizama , na visokotlačnoj pumpi , po potrebi treba i to ispitai.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - PROBLEM S TURBINOM

Datum objave: 06.11.2011 13:08:39
Slika
PITANJE:

Imam ford fokus TDCI 2006god,1,6 80 KW!Auto je preslo 123000 km!Naime proslo ljeto kad smo bili u hrvatskoj auto je izgubilo snagu(VUCU) odvezla sam ga u Split u fordov servis gdje mu je promjenjeno crjevo intercoolera,filter ulja ,motorno ulje i senzor 1415606(oznaka senzora) I bila sam zadovoljna uslugom i radom,auto je islo kao novo i neko propuhavanje je radjeno!Naime ove godine za uskrs kad smo se vracali iz Hrvatske stajali smo u koloni tj.na jednom mjestu punih 5 sati(to se desilo na ulasku u Frankfurt)i kad smo krenuli auto je ponovo izgubilo snagu(vucu).Na poziv adac je konstatovao da auto nemoze dalje da je otisla turbina!Auto sam odvezla u fordov servis gdje mi je receno da moram mjenjati turbinu,pumpu za ulje,crjevo od ulja,vezna crjeva,dihtung,filter za ulje,usisno crjevo,motorno ulje,neki prsten "O" nesto u vezi odvoda zraka(mislim neka metalna cijev)cijena te cjevi 115 eura.Medjutim radi veoma velike krajnje cijene svega sa radom ja napravim veliku gresku i auto odvezem kod majstora( nas covjek koji inace radi u jednom servisu)da mi uradi privatno naravno radi manje cjene rada.On je to sve promijenio osim pumpe za ulje jer kao to nije potrebno!receno mu je kao da ce dobiti garanciju za te dijelove u fordovim auto dijelovima!poslije toga ja promijenim u fordovom servisu jos partika filter i sve sto uz to ide krajnja cijena partika filtera i ostalo sto ide pri mjenjanju partika filtera je sa radom me kostala 1250 eura!i nadam se sad je sve uradjeno!Odlazim u kolovozu u hrvatsku i kad sam se vratila drugo jutro vozeci na posao cujem da mi je turbina pocela zavijati i naravno auto izgubi ponovo snagu!poslije mjnenjanja turbine i ostalog to se desilo nakon predjenih cirka 2000 km!I posto zlo ne ide nikad samo u fordovim auto dijelovima mi kazu da nemam garanciju jer mi nije radilo ovlasteno lice!Molim vas ako iz ovoga moga izlaganja mi mozete reci zasto se ponovo pokvarila turbina i koji su moguci uzroci kvara turbine?Radi se otome da sam previse do sad ulozila u auto nekih 3-3500 eura i nebi ga rado sad prodavala,ali se bojim da ponovo sve uradim( sad bi sve uradila u servisu )i da mi se ponovo desi.Mozete li mi vi pomoci sta da radim,zasto se opet sve isto ponovilo i koji su moguci uzroci.Bila bih vam veoma zahvalna na odgovoru! "

ODGOVOR:

Turbina ne odlazi često a kvarovi na istoj nastaju radi lošeg podmazivanja , radi nepravovremene izmjene ulja i filtera, radi ulaza stranog tijela u turbinu, radi niskog tlaka ulja , radi začepljenja uljnog kanala koji vodi od pumpe za ulje do turbine. Kada nastane oštećenje turbine kao i u Vašem slučaju tada nema taktiziranja i štednje nego se mora odraditi sve po pravilina struke. To sve Vam je predloženo i u ovlaštenom servisu FORD. Svaki ozbiljan servis bi nakon ugradnje nove turbine i nakon svih radova koji se tom prilikom rade dao garanciju na turbinu i na obavljene radove. Garancija se ne može dati ako se neki od radova preskoće i ako se ne ugrade potrebni dijelovi. Možda to u početku izgleda skupo ali u konačnici je to ipak jeftinije . Ako je motor Vašega vozila u ispravnom stanju onda se isplati ugraditi novu turbinu i za to dobiti garanciju.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8 D - ZRAK U GORIVU

Datum objave: 06.11.2011 12:54:26
Slika
PITANJE:

Ford Fiesta 1.8 D 91 godina Nedugo sam kupio navedeni auto i imam problem prilikom paljenja motora dok je hladan, a problem se isto javlja dok je motor još vruč, ali dok odstoji neki 20 min. Inače mašina ne troši ulje, ne dimi itd.. Auto ima ugrađen pred filter, znači prije glavnog filtera jedan mali koji je proziran. Primjetio sam da u njemu nema nafte, pa sam zamjenio orginalno crijevo sa prozirnim te izbacio pred filter da vidim kaj se dešava. Iz rezervara vuče gorivo, ali tu i tamo u gorivo je neki mjehurič zraka, nekad malo više nekadništa, a nekad malo. E sad bi me zanimalo dali je to normalno? Inaće auto dobro radi i ide dobro. Kad se ugasi iz filtera počnu izlazit mjehuriči zraka i polagano izlaze sve nekih 2 min, do tog vremena gorivo otiđe u rezvar. Ja sam mislio da je otišao vakum nepovratni ventil na pumpi visokog pritiska, ali sam uzeo bocu i u nju stavio naftu, spojio na filter crijevom, sve ozračio i auto je normalno palio, nije se vračao zrak iz filtera i nije gorivo otišlo iz crijeva. Nadam se da sam dao dovoljno informacija zs dijsgnozu problema, Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Iz vašeg opisa sve je jasno , treba smo riješiti prisutnost zraka u gorivu i motor će uredno paliti. Mjesta na kojima može ulaziti zrak u gorivo su brojna i to : sve cijevi za gorivo, usini filter u rezervoaru, cijevi za povrat goriva, filter goriva, visokotlačna pumpa. Krenite od najjednostavnijih stvari i na kraju prema visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

FIAT SCUDO 1,9 D - SPOJKA

Datum objave: 05.11.2011 08:21:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav Gosp.Meic imam jedan problem radi se o fait skudo 1.9 obicni dizel motor 51kw,peugeot motor 2003 god.proizvodnje.Problem je ovaj na 135000 km je promijenja spojka ili set kvacila kod sevisa,nakon toga mjenjac nije isti,kad je auto u brzini tj.kad se vozi nema nikakvog zujanja,kad se auto izbaci iz brzine pocinje zujanje,da bi ponovnim pritiskom kvacila do kraja zujanje prestalo,i tako stalno.Pri saltanju brzina nema problema,naravno vrsili smo reklamaciju,ljudi u servisu su rekli da treba pogledati lezaj u mjenjacu,i opet cijeli set kvacila mjenjati.Napominjem da do zamjene kvacila tvornickog,nije bilo nikakvog zujanja,tek nakon zamjene se pocelo cuti,auto je presao od za mjene 25000 km,mislim da je servis napravio nekakvu gresku i nece da priznaju da su pogrijesili,jer kakve veze ima lezaj u mjenjacu sa druk lezajem na spojci,Mozete li mi pomoci jer vise ne znam sta da radim s tim autom.Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Vi ste u pravu , potisni ležej ( drukležaj ) nema nikakve povezanosti s ležajevima mjenjača. Uzrok je najvjerovatnije neodgovarajući set spojke ( kuplung ) ili nestručna ugradnja. Neposrednim uvidom na Vašemu vozilu odmah se može utvrditi zašto i gdje nasteje opisani zvuk. Zatražite mišljenje i druog servisa .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI V6 - TEŠKO PALI , NEMA SNAGE

Datum objave: 04.11.2011 17:34:29
Slika
PITANJE:

Skoro sam uzeo passata v6 2.5 tdi 110 kw, presao je 27800km, 99god. Nije mi imao vucu i teze je palio, zamijenio sam protekomer, sad ide bolje ali nije to ono sto sam očekivo, povuce fino pa od 3000 obrtaja kao da ga nešto zagusi. A sto se tice paljenja, pali dobro kad je niža temperatura i upali grijače, kad malo stoji 3,4 sata neupali grijace onda vergla 5-10 sekundi i izbaci malo dima.Išao sam kod par majstora i priključivali su ga na dijagnostiku, ne pokazuje nikakvu grešku i različita su im mišljena. Molim vas za pomoć, moželi se prepravit da se grijči pale uvijek. unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Vaše vozilo treba pregledati pravi stručnjak koji može obaviti sve moguća ispitivanja na motoru i nakon toga se sigurno može znati što je neispravno . Mijenjanje pojedinih dijelova nije rješenje jer ćete samo potrošiti novce nepotrebno. Ovom prilikom mogu nabrojiti moguće neispravnosti ali od toga neće biti koristi jer ih ima puno . Neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, bregaste osovine, kompresija ) , senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, EGR ventil, MAP senzor, regulator količin egoriva, senzor položaja pumpe, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor ardilice, začepljenje ispušnog suatava, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD - ZABRINJAVAJUČE LUPANJE

Datum objave: 04.11.2011 16:33:50
Slika
PITANJE:

Mazda 626 DITD, 90 KS Imam jedno pitanje u vezi mazde, a to je: Od 2000 do 2500 okretaja motor pocne proizvoditi zvuk lupkanja kao da metal tare od metal. Ispod 2000 i iznad 2500 okretaja to nije slucaj. Dok sam osluskivao motor dok je hauba otvorena, zvuk dolazi otprilike 10-ak cm udesno od poklopca ventila, dakle na strani suprotnoj od remena i remenica motora.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu najprije i što prije treba provjeriti stanje razvodnog mehanizma . Ako je isti ispravan moguće lupanje može dolaziti iz bregaste osovine i podizača ventila . Na kraju zvuk se može i prenositi iz bloka motora kada je oštećen ležaj klipnjače. Svako lupanje iz motora treba shvatiti ozbiljno jer mogu nastati skupi kvarovi i oštećenja .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 SX - TROŠI PUNO ULJA

Datum objave: 04.11.2011 16:07:47
Slika
PITANJE:

Posjedujem Fiat Punta-sx 75 i imam problem sa motorom trosi mi ulje i mjerio sam kompresiju motora prvi klip ima 10 bara, drugi klip 14 bara, treci klip 11 bara i cetvrti klip 9 bara. Mozete li mi reci koliko treba da ima kompresiju. Motor normalno radi i vuce bez problema ali mi trosi previse ulja na prevezeni 500 km potrosi pola kg ulja.

ODGOVOR:

Motor može trošiti ulje radi istrošenih vodilica ventila i radi istrošenih klipnih prstenova . Na Vašem vozilu treba demontirati glavu motora i tada će se vidjeti kakve su vodilice ventila i kakvi su klipni prstenovi. Kompresija na Vašem motoru treba biti veća od 11 bara.

na vrh Povratak na vrh

GOLF V 1,4 16V - NEMA SNAGE

Datum objave: 04.11.2011 15:18:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam GolfaIV 1,4/16v-01god, kojem se povremeno zna desiti da nakon paljenja motor uopće ne reagira na dodavanje gasa. Osim toga, motor općenito slabo vuče u bilo kojoj brzini, a u zadnje vrijeme se desi da uopće ne reagira na dodavanje gasa u vožnji, stisnem papučicu do kraja, prolaze minute i ništa( uglavnom se tako očituje kad dodje do 3000 obrtaja). Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. lp, Dragica Geci.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, nečisti injektori, upravljački sklop zaklopke snage, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, VAF senzor, senzor radilice, probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama, mehanički uzroci, ECU centrala. Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku motora i tada bi znali točno uzrok .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 03.11.2011 22:27:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Škodu Octaviu 1,9 TDI PD, 11o ks, 06. god. sa 85000 km redovno servisiran u ovlaštenom servisu. Nedavno sam počeo primječivati da kad otpustim gas prilikom promjene brzine iz niže u višu iz motora se javi zvuk sličan fučkanju, kada se motor dobro ugrije zvuk se ne javlja. Nisam primjetio nikakve druge promjene na motoru (snaga, potrošnja, dim, ulje). Šta bi mogao biti uzrok ? Da li se problem može očitati na računalu prilikom redovnog servisa ili moram napomenuti da se izvrši posebno ispitivanje ili kontrola. Da li se može čekati servis na 90000 km ili je potrebno odmah na servis zbog mogučnosti večeg oštećenja drugih dijelova ? Lijepi pozdrav !

ODGOVOR:

Dijagnostičko računalo je glup uređaj i s njim se ne mogu otkriti nikakve značajne greške pa tako ni ova koju opisujete. Navedeni zvuk nastaje radi propuštanja na tlačnoj strani turbine. To mogu biti sve cijevi od turbine do usisnog kolektora, intercooler, dosjed na turbini . Neposrednim uvidom može se pronaći uzrok. Ako se stanje ne pogoršava ne mora se odmah reagirati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - KAKO ZNATI ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 03.11.2011 17:46:36
Slika
PITANJE:

imam pitanje za fiat bravu 1.4 12v 98god.Ovako neki dan sam bio na dijagnostici povodom problema sto mi se javlja duze vrijeme,kada se zagrije pali mi se lampica injektora,pocne da trza slabo vuce trokira,propada gas.Na dijagnostici mi nista nije pokazala samo senzor obrtaja i leptir gasa greske kao povremeno,kaze mi majstor da to nije to...i da zbog toga se nebi trebao tako ponasati.E sada kazu mi da zacepim EGR ventil,koliko je to dobro i gdje se nalazi on ako imate sliku da mi posaljete?pozdrav i hvala unapred

ODGOVOR:

Način na koji želite popraviti svoje vozilo nije dobar i neće dovesti do rezultata . Pojedine dijelove ne mijenjajte na pamet nego najprije iste ispitajte . Ispitivanje treba napraviti stručnjak a ne amater. Nakon stručnog ispitivanja točno ćete znati što je neispravno . Stručna osoba će poćeti ispitivanje na slijedeći naćin : provjera faze motora, mjerenje kompresije, provjera propuštanja na usinom kolektoru, provjera filtera, mjerenej tlaka goriva, ispitivanje stanja injektora, ispitivanje pojedinh senzora motora, ispitivanje davača impulsa , ispitivanje aktuatora, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Nakon dobro obavljenog ispitivanja znati ćete što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 03.11.2011 17:30:11
Slika
PITANJE:

sto bi mogao biti uzrok da astra f cc 1992g. 44 kw ne pali. promjenjeni slijedeci dijelovi: nova baterija, novi alnaser,novi steuer aparat, relej za pumpu griva razvadnik paljena drugi sitni dijelovi. auto dobiva gorivo ima iskru, nastelano paljenje ali ipak ne pali?

ODGOVOR:

Ako ima iskre na svjećicama i ako ima goriva na injektorima moguće neispravnosti su : netočna faza motora, loša kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina . Možda bi ipak trebalo izmjeriti tlak goriva , ispitati injektore, ispitati senzor položaja zaklopke snage, ECT senzor, MAP senzor, kvalitetu iskre na svjećicama, kvalitetu goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTL - KONTROLNA LAMPICA

Datum objave: 03.11.2011 17:11:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Astru 1,7 DTL 1999 god, svijetli mi lampica i pokazuje pogrešku na EGR ventilu, zamijenio sam egr ventil sa drugog motora ali sve je isto. Lampica se pali nakon 3 - 4 minute rada i svaki puta kad stisnete kočnicu lampšica se ugasi i ponovno dođe za 3-4 minute. U crijevu na vakum pumpi se pojavljuje ulje. Auto radi i vozi uredno osim što baci dosta čađi kad dodam gas na leru. Inače mijenjao sam i Senzor za protok zraka i elektromagnetni ventil EGR ventila ali uvijek isto. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Niste postavili nikakvo pitanje samo ste naveli činjenice . Moj komentar bi bio da treba najprije provjeriti mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, usisni kolektor, usisni kanali, ispušni sustav ) . Ako je mehaničko stanje motora dobro mogu se ispitivati pojedine komponente i to : regulator količine goriva, dize, regulacioni ventil turbine, MAP senzor, ECT senzor, solenoid vremena ubrizgavanja, MAF, EGR , VT pumpa . Sve što se otkrije da je neispravno treb adoraditi ili zamijeniti.

na vrh Povratak na vrh