Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 207 - PROBLEM S ELEKTRONIKOM

Datum objave: 12.11.2011 11:05:57
Slika
PITANJE:

Postovani, Vozim Peugeot 207, benzinac (120 ks) i u posljednjih 6 mjeseci pocela je svjetliti i zvucno se oglasavati lampica koja signalizira da ne radi ESP. Pokusao sam upaliti/ugasiti prekidac za ESP, ali ni on nije radio. Vrlo brzo nakon toga pocele su se oglasavati i razne druge obavijesti - ne radi prednja lampa, ne radi signalizator smjera, ne radi ABS i jos brdo stvari - sto se svodi na to da u zadnje vrijeme otkad zapalim auto pa dok ga ne ugasim svakih minutu-dvije zvucno i vizualno signalizira neka obavijest. Ono sto sam mogao pregledati - lampe i zmigavci - rade, bez obzira sto auto javlja da ne rade, pa se sad pitam sto jos od njegovih poruka nije tocno i, ukoliko zaista treba popraviti/promijeniti ostalo (ESP, ABS) - zanima me a) moram li to napraviti kod ovlastenog servisera Peugeota i b) kolika bi otprilike bila minimalna cijena popravka. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : električna instalacija , pad napona u pojedinim električnim vodovima, BSI računalo . Cijena popravka se može znati samo i jedno nakon dijagnostike sustava komforne elektronike . Popravak ne morate nužno obavljati u ovlaštenom servisu nego tamo gdje Vi želite i gdje mislite da ćete dobiti stručnu i kvalitetnu uslugu . Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - NE MOGU UGASITI MOTOR ???

Datum objave: 11.11.2011 13:40:35
Slika
PITANJE:

poštovanje! imam problem sa golfom 2 dizel obični, kada je vani hladnije vrijeme u toku vožnje se pojača gas na maximum i auto se ne može ugasiti ključem, stanem sa strane i jedino stza mogu uraditi je prekinuti dotok zraka na filteru da se ugasi, ako to ne uradim na vrijeme na motor izbije ulje. redovno mijenjam ulje i servisiram auto ali do sada su maistori probali razne zahvate od zamjene bos pumpe do prosirivanje nekih otvora rupica za ulje ali bez uspjeha, ako imate neku ideju, ovako da odgovorite zbog cega se to desava! hvala puno!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila je dotrajao . Motor ne možete ugasiti jer ulje iz kartera dolazi u filter zraka i u cilindre . Kada okrenete ključ na gašenje motor tada ne radi na dizel gorivo nego na ulje iz kartera. Izmjerite kompresiu pa ćete vidjeti da je vrlo loša i da je potrebna reparatura motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - KIRIVO DEFEKTIRAN KVAR

Datum objave: 11.11.2011 13:00:06
Slika
PITANJE:

Poštovanje, radi se o peugeot 406 2.0 HDI, PROBLEM JE ŠTO AUTO U VOŽNJI TEŠKO DOLAZI DO 3000 okr/min, nakon toga počne jako vući ali odmah se pojavi greška antipollution fault i auto se ugasi i ne može upaliti minutu dvije. Bio na dijagnostici i rekli mi da promjenim senzor protoka zraka što sam i učinio i sve je ostalo isto.

ODGOVOR:

Nije dobro da na jednom mjestu radite dijagnostiku a na drugom mjestu da otklanjate kvar ( makar to i sami radili ) . Razlog za to je što se na dijagnostici pomoću servisnog računala ne mogu otkriti prave greške ( odnosno očitane greške se moraju provjeriti i na drugi način pojedinačnim ispitivanjem ) . Da ste zamjenu senzora protoka zraka VAF radili u servisu koji je radio dijagnostiku mogli ste izbjeći trošak senzora i trošak rada jer dijagnoza nije bila točna. Ovom prilikom bih Vam mogao nabrojiti dvadesetak mogućih grešaka radi kojih motor nema snage kao što ste opisali . Za Vas bi najkorisnije i najjeftinije bilo da povjerite vozilo servisu koji će najprije obaviti kompletan test i dijagnostiku motora, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu susglasnost otkloniti kvar . Ako ne dođete do rješenja javite se .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,3 i. - PREDPALJENJE

Datum objave: 11.11.2011 12:30:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vlasnik sam mazde 323 BG 1.3 benzin 1991 god.Zanima me kako treba da je zakrenut razvodnik paljenja, jel ima neko pravilo kod toga, obzirom da je mehanicar kod koga idem onako proizvoljno postavio novi(u pitanju je zamjena)! Primjetio sam, a auto je petobrzinac da u petoj kada vozim oko 80km/h obrtaji motora su, barem tako mislim preveliki, jer prije toga sam s tim obrtajima motora u petoj vozio i do 120 km/h. Unaprijed Vam hvala!

ODGOVOR:

Razvodnik paljenja se ne zakreće na pamet jer se time pomiče kut paljenja ( vrijeme kada svjećica baca iskru ) . Podešavanje ( zakretanje ) se radi pomoću stroboskop lampe i tada se može točno namjestiti kut predpaljenja . Na Vašemu vozilu to treba biti : od 0° - 1° / 850 o/min       ( bez vakuma ) . Okretaji motora mogu biti preveliki ako je neispravna spojka ( proklizavanje ) .

na vrh Povratak na vrh

DACIA LOGAN 1,4 MPI - ABS PROBLEM

Datum objave: 10.11.2011 13:06:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Daciu Logan 1.4 MPI 2005. god. Prije desetak dana sam promijenio ležaj prednjeg desnog kotača i tri dana poslije sam otišao promijeniti i ležaj prednjeg lijevog kotača jer se čuo i on u vožnji. Poslije promjene desnog ležaja sve je bilo Ok. ali kada sam promijenio lijevi nekon nekoliko kilometera mi se upalila lampica Abs-a i ručne... Pregledani su i očiščeni senzori i spojen je auto na dijagnostiku i izbacio je neku grešku brzine kotača..greška je poništena i pisalo je da je sve u redu...ali su se nakon par km lampice opet upalile... Auto je opet spojen na dijagnostiku i u vožnji smo očitavali jer ima koju grešku... Pri vožnji manjoj od cca.80 km/h ne izbacuje grešku i ne pali lampicu Abs-a,a pri večoj brzini upali lampicu i piše da je greška brzine kotača.. Npr. u vožnji od 96 km/h dijagnostika očitava da su prednji kotači usklađeni i vrte se 96 km/h ,a zadnji su isto usklađeni ali se oni kao vrte 86 km/h (sve gume su istih dimenzija) Majstor je opet promijenio lijevi ležaj jer je mislio da je u njemu problem ali nakon izmjene opet se pali lampica Abs-a i ručne.. Jer znate u čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli jedino što može biti uzrok je neodgovarajući ležaj kotača.  U samom ležaju kotača se nalazi rotofonika koju očitava senzor ABS-a . Ako ona nije potpuno ista kao i na drugim kotačima nastaje problem koji ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

FIAT 126 BIS - REPARATURA MOTORA

Datum objave: 10.11.2011 11:50:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam par pitanja a vezana su uz FIAT 126 BIS.naime kupio sam taj autič nedavno sa namjerom da ga uredim,to mi je više kao hobi i želio bi ga urediti kvalitetno ali što je više moguče samostalno koliko če to vremenski trajati nije toliko bitno buduči da sam si to uzeo za hobi,ali bih vas molio za malo pomoči.Zanima me dali znate ili buduči da je to malo specifično vozilo dali mi možete saznati kako se mjenjaju cilindri (pikse) na dotičnom motoru dakle (fiat 126 bis 704cc)to je serija sa vodenim hlađenjem.dali imaju gumice na sebi ili ne te dali ih mogu ja samostalno zamjenit ili ipak moram odnjeti nekome na strojnu obradu.I ako možda znate gdje bih mogao najpovoljnije pronači djelove za taj motor,znači trebao bih i set brtvi,ležaje,karike. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor treba izvaditi iz vozila i onda se mogu obavljati svi radovi na motoru i u motoru . Za demontirati cilindre, potrebno je demontirati glavu motora, karter, klipove. Nakon toga se mogu izvući i cilindri. Brtvljenej cilindara riješeno je brtvenim gumenim prstenima . Sva brtvila motora se dobiju uz garnitiru brtvila za motor. Svi poterbni radovi se mogu obaviti bez upotrebe nekih specijalnih alata . Uz to bi trebalo naročitu pažnju posvetiti pojedinim istrošenjima u motoru ( rukavci radilice, sicevi ventila, vodilice, ventili, razvodni mehanizam , ležajevi, klipni prstenovi ). Ako bude potreba neka intervencija možemo Vam sve napraviti . Dijelove možete tražiti po Zagrebačkim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - KOČNICE

Datum objave: 09.11.2011 17:17:21
Slika
PITANJE:

poštovani, imam pitanje za vas ako možete da mi pomognete, imam citroen c3 2005godište, na tehničkom pregledu su mi rekli da mi zadnje kočnice odn. zadnja osovina nerade tj. rezultati su ispod minimuma, vozio sam u ovlašteni servis citroena gdje su mislili da je potrebno zamjeniti glavni kočioni cilindar, međutim nakon ugradnje novog dijela rezulati su isti, odn. nije ništa napravljeno pa su vratili moj stari glavni kočioni cilindar, sada sumnjaju u servo za kočnicu, ali i to je pod pretpostavkom. Napomena: prednje kočnice su dobre kao i ručna. molim za vašu stručnu pomoć i mišljenje. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako je sila kočenja slaba na zadnjim kočnicama mogući uzroci su : hidraulika ( radni cilindri kočnice , glavni cilindar kočnice, regulator tlaka kočnice ( korektor kočenja ) za zadnje kotače , hidraulične cijevi kočnice ) , mehanički sustav kočnice ( kočne papućice, kočni bubnjevi ) .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLA 2,0 D-4D - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 09.11.2011 12:25:46
Slika
PITANJE:

Imam Toyotu Corollu 2001 god,2.0 D-4-D,90 KS Auto je kupljen sa 128000 km,na 133000 km promjenio sam španer,zubčasti,klinasti remen,ali ne i vodenu pumpu.Auto sada ima 205000 km,pa me zanima da li bih trebao sve to mijenjati i pumpu vode s obzirom da mi pumpa radi normalno,ili bih trebao samo provjeriti stanje remenja.Na koliko se radi veliki servis na navedenoj Toyoti Unaprijed se zahvaljujem Srdačan pozdrav Mario

ODGOVOR:

Zupčasti remen i ostali dijelovi razvodnog mehanizma se mijenjaju svakih 100.000 km . Ako ste u mogućnosti zamijenite kompletan sustav ( zupčasti remen, natezač, klizač, pumpu za vodu ) pa ste opet mirni slijedećih 100.000 km . Ako to niste u mogućnosti onda obavite detaljnu provjeru svih dijelova razvodnog mehanizma uključujući i pumpu za vodu .  Veliki servis se radi svakih 60.000 km jer se tada mijenjaju sve tekućine i svi filteri.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 16V - MISFIRING

Datum objave: 08.11.2011 12:38:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedan problem koji se javlja nedavno nakon servisa gdje su promjenjeni filter goriva, ulja, zraka i samo ulje, to je redovni servis 15000 km nakon velikog servisa (veliki je raden na 92000 km). Automobil je VW Polo 1.4 16v, 55 Kw, 2005. godiste...na dijagnostici javlja grešku Misfiring detected Cylinder 3, a auto trokira u vožnji i kod ubrzanja, u bilo kojoj brzini, pogotovo na uzbrdici i pod opterećenjem, nema nekog pravila...čini mi se čak da se to dešava tek kad se motor zagrije na radnu temperaturu...u čemu je moguće da je problem? zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Sama riječ koju ste spomenuli , govori IZOSTANAK paljenja na trećem cilindru. Znači ne radi treći cilindar . Sada treba smo provjeriti zašto treći cilindar ne radi i otkloniti kvar . Moguće neispravnosti su svjećica, kabel svjećice, bobina, injektor, ventil usisni, ventil ispušni, tlak kompresije .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 2,0 i. - PUNO TROŠI

Datum objave: 08.11.2011 12:21:44
Slika
PITANJE:

Pitanje u vezi golfa 3, 2.0 8v (plin)... Auto ima instalirani plinski uredjaj,nema direktno ubrizgavanje nago cijevi plina idu do filtera zraka.Potrosnja plina nije ispod 11 litara.Sa natocenih 100 kuna plina (20 l) auto ne predje preko 150 km.Sada me zanima koja bi bila normalna potrosnja za taj auto jer mi ovo izgleda previse,i sta bi trebalo napraviti.Kad vozim na benzinu putni kompjuter pokazuje potrosnju do cak 7 litara,ovisno o voznji,dok na autocesti do 130 pokazuje 9 l....Hvala

ODGOVOR:

Potrošnja benzina ovisi o mehaničkom stanju motora ( kompresija, usisni kanali , ventili, usisni kolektor, ispušni sustav ) , o sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, o sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Ako je sve u redu potrošnja benzina na otvorenoj cesti je oko 8 l/100 km . Na potrošnju plina utjeće sve što sam naveo i za potrošnju benzina a osim toga utjeće i ispravnost plinskog sustava. Plinski sustav koji je na Vašem vozilu ( bez plinskih injektora ) nije tako ekonomičan kao plinski sustav s plinskim injektorima. Potrošnja benzina koju ste naveli je povećana , potrošnaj plina je također povećana . Iz navedenog možete zaključiti da se najprije otklanjaju greške na benzinskom sustavu motora a tek nakon toga na plinskom sustavu.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 145 1,6 T.S. - SVJEĆICA

Datum objave: 08.11.2011 10:13:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, juce sam pokusao sam zamijeniti svjecice na svom automobilu (Alfa R. 145 TS)i izgleda da sam osmu (malu)prestegao! Stezao sam i otpor je odjednom poceo slabiti i culo se "krckanje". Tu sam se zaustavio, nisam htio nista vise odvrtati ili dirati jer sam pretpostavio o cemu se radi,da bih samo jos gore mogao napraviti, ako moze gore od ovog. Auto je upalio i ne osjecam neku razliku, nema nekog trzanja i sl. Moje pitanje: Sta sad,Da li preduzimati nesto dok se ne osjete neki simptomi? Da li sad cilindar "odusuje" u nekoj mjeri na toj svjecici i sta se u ovakvim slucajevima radi? Svjecice su inace NGK koje se mijenjaju na 100oookm, pa se nadam da svjecica ipak nije "labava" i da ce vremenom da "zapekne" te da nece cilindar propustati na njoj.!? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na potrebu da što prije izvadite navedenu svjećicu . Nakon toga treba nareznicom očistiti navoj i tako trajno riješiti problem. Ako bi se odgodio ovaj zahvat tada bi moglo doći do oštećenja navoja jer je isti izložen plamenu i visokoj temperaturi .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI - BENZIN UMJESTO DIZELA

Datum objave: 08.11.2011 09:52:19
Slika
PITANJE:

U citroen c4 sipano 3,5 lit evro benzina umesto evro dizela u rezervoaru je bilo oko 5 lit diz auto je poceo da trokira dovezao sam auto do kuce .molivas za savet sta raditi dalje i koje su posledice ...POZDRAV

ODGOVOR:

Treba napraviti slijedeće : Izvaditi benzin ( ako malo benzina ostane neće smetati ) , napuniti u rezervoar više od 35 litara goriva ( radi zaostalog benzina u rezervoaru ) , zamijeniti filter goriva, tlakom zraka ispuhati benzin iz cijevi za dovod goriva, odzračiti sustav goriva na način da dizel gorivo iz rezervoara dođe do zajedničkog sabirnika ( Common Rail ) , upaliti motor . Nakon nekoliko pokušaja paljenja motor će upaliti ali neće raditi lijepo. Stanje će se normalizirati nakon 5 do 10 sekundi . Paljenje motora i prvi period rada motora ne smije se davati gas .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 08.11.2011 08:29:53
Slika
PITANJE:

Dobro jutro, vozim Golfa 4, TDI (crveno I) 74 kw, godina proizvodnje 2003. Upalila mi se lampica na instument tabli koja označava nešto kao katalizator (žuto svijetli) i nalazi se na satu koji pokazuje brzinu u kilometrima. Gledao sam na internetu i našao da ta lampica označava neku grešku na radu motora. Šta bi to moglo biti i može li oštetiti motor još više ako se ne otkloni kvar na vrijeme i smije li se voziti auto dok to svijetli. Veliki pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu dobave goriva, u sustavu za upravljanje motorom, u mehaničkom sustavu motora . Ovom prilikom bih mogao odmah nabrojiti preko dvadesetak mogućih grešaka . Međutim od toga ne bi imali koristi . Ovakvo stanje ne pogoduje motoru i zato bi trebalo ( kada budete u mogućnosti ) da obavite testiranje i dijagnostiku motora. Nakon toga se mogu znati svi važni detalji i uzrok radi kojega se upalila kontrolna lampica motora. Ako motor normalno pali i ako ima snage, možete još neko vrijeme tako voziti ali prvom prilikom obavite dijagnostiku.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 S - PREVISOKA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 07.11.2011 16:14:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Fiat Punto 55s 1996.god. Nedavno je promijenjen kiler za hlađenje vode. Neki dan se u vožnji nakon 50km upalila lampica koja pokazuje pregrijavanje motora. Misleći da mu fali vode, nadolili smo vode i ugasila se. Ali nakona 5km ponovno se upalila. Kompletno je prozračen sistem otvorivši knaticu za vodu, onaj mali vijak na kileru i onaj iza motora, otpojena je i cijev iz motora koja vodi u hladnjak i izmijenjena je cijela voda i ozračen sustav. No i nakon toga, ponovo se upalila lampica nakon 10km. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed zahvaljujem! Dijana Dusper

ODGOVOR:

Moguće enispravnosti su : termostat, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava ( suženje ) , brtva glave motora ( probijanje kompresije u rashladni sustav ) . Najprije provjerite ispravnost termostata.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI - MOTOR NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 06.11.2011 16:29:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje trenutno vozim pasata 2.5 v6 imao sam problema sa jutarnjim palenjem i čitajući vaš odgovore došao sam do zaključka da nije ufazit tj uzubđit i to su mi odradili kompjuterski pumpu namjestili i nisam imao nikakvih problema do prije neki dan vozio sam se auto i auto je samo se ugasilo odma nisam htijeo da verglam jer sam pomislio na remenje i kas sam ustanovio da nije to onda sam palio i nemoguće je samo vergla nece da upali i sad provodim cijelo vrijeme tražeći vaše savijete i nemogu da ih nađem pa sam odlučio da vam pošaljem poruku i da vas zamolim za savijet šta da pregledam odakle da počnem unaprijed vam hvala !!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , niski napon akumulatora, loše stanje elektropokretača, električna instalacija i konektori ( pad napona , loši kontakti ) , zrak u gorivu, filteri, pojedini releji , regulator količine goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, senzor radilice, visokotlačna pumpa, upravljački modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLAT SPARK - VODA U KABINI

Datum objave: 06.11.2011 16:21:34
Slika
PITANJE:

poštovani!imam pitanje za chevrolet spark 2008 godina,naime,curi mi voda u kabinu na suvozačkoj strani,kod motora za grijanje kabine,da li je moguće da ona curi kroz otvor za zrak koji je ispod maske naprijed kod šajbe i da li bi na tom otvru od zraka trebala biti neka zaštita? i još jedno pitanje,kad skrećem u zavoje čuje mi se ljuljanje vode(negdje),auto je bio na servisu radi kvara,da li je moguće da sistem hlađenja nije dobro ozračen?to se nečuje kad su suhi dani,ali sam primjetila da kad kiša pada,odmah se i ljuljuškanje vode čuje... hvala,unaprijed!

ODGOVOR:

Zvuk vode koji čujete i pojava vode na suvozačevoj strani su povezani . Kada su kišni dani voda se skuplja ispred grijača i kada nivo vode postane kritičan imate ulaz vode u kabinu. Uzrok te pojave nije otvor za zrak nego začepljenje odvodnih kanala za oborinsku vodu. Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i 16V - IMA LI ABS-a NA VOZILU ?

Datum objave: 06.11.2011 13:27:09
Slika
PITANJE:

Imam Seat ibizu 1.4 16v 2007. godina. imam dva problema,,, znači kod okretanja volana cuje se lagano zujanje, a u određenom stupnju okretanja lijevo ili desno cuje se nesto poput laganog škripanja, krckanja, pa me zanima što bi mogao biti problem,, letva volana ile nešto drugo,,, također auto ima abs, (barem tako piše u knjižici vozila) ali se lampica abs-a uopce ne pali i abs ne radi.. dali je moguce da je otisao samo neki osigurač procesora abs-a i kako to provjeriti? auto sam kupio prije mjesec dana tako da ne znam jel abs radio, dal je bilo nesto mjenjano il nesto treče... Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Škripanje koje čujete najvjerovatnije nastaje ispod kotača volana na kontaktu za sirenu . Kontakt s emože podesiti i podmazati nakon toga s eviše ne čuje. Za ABS morat enajprije doći do saznanja da li isti uopće postoji na Vašemu vozilu . Dignite prednju haubu i kod motora s lijeve strane provjerite da li postoji hidraulični blok ABS-a . Drugi način je da na bilo kojem od kotača provjerite da li postoji senzor ABS-a . Ako vozilo ima ABS osigurač koji ste spomenuli nije nikada uzrok radi kojega ABS ne radi. Kada j eABS izvan funkcije uvijek s eupali kontrolna lampica ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

JAGUAR X-TIPE 2,0 D - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 06.11.2011 13:19:54
Slika
PITANJE:

G.Meic poz. Imam Jaguara X-type 2.0 D 2004 god. nestalo mi je goriva u atu i auto se ugasilo. Poslije toga imam problem sa paljenjem. I kada ga upalim ne moze da radi duze od 2 minute. Znas li sta bi magao uraditi???

ODGOVOR:

U sustavu goriva ostalo je još zraka . Potrebno je odzračiti sustav dobave goriva i kada zraka više ne bude stanje će se normalizirati. Postoji i mogućnost da sustav uvlači zrak na nekoj od cijevi za gorivo, na filteru goriva, na dizama , na visokotlačnoj pumpi , po potrebi treba i to ispitai.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - PROBLEM S TURBINOM

Datum objave: 06.11.2011 13:08:39
Slika
PITANJE:

Imam ford fokus TDCI 2006god,1,6 80 KW!Auto je preslo 123000 km!Naime proslo ljeto kad smo bili u hrvatskoj auto je izgubilo snagu(VUCU) odvezla sam ga u Split u fordov servis gdje mu je promjenjeno crjevo intercoolera,filter ulja ,motorno ulje i senzor 1415606(oznaka senzora) I bila sam zadovoljna uslugom i radom,auto je islo kao novo i neko propuhavanje je radjeno!Naime ove godine za uskrs kad smo se vracali iz Hrvatske stajali smo u koloni tj.na jednom mjestu punih 5 sati(to se desilo na ulasku u Frankfurt)i kad smo krenuli auto je ponovo izgubilo snagu(vucu).Na poziv adac je konstatovao da auto nemoze dalje da je otisla turbina!Auto sam odvezla u fordov servis gdje mi je receno da moram mjenjati turbinu,pumpu za ulje,crjevo od ulja,vezna crjeva,dihtung,filter za ulje,usisno crjevo,motorno ulje,neki prsten "O" nesto u vezi odvoda zraka(mislim neka metalna cijev)cijena te cjevi 115 eura.Medjutim radi veoma velike krajnje cijene svega sa radom ja napravim veliku gresku i auto odvezem kod majstora( nas covjek koji inace radi u jednom servisu)da mi uradi privatno naravno radi manje cjene rada.On je to sve promijenio osim pumpe za ulje jer kao to nije potrebno!receno mu je kao da ce dobiti garanciju za te dijelove u fordovim auto dijelovima!poslije toga ja promijenim u fordovom servisu jos partika filter i sve sto uz to ide krajnja cijena partika filtera i ostalo sto ide pri mjenjanju partika filtera je sa radom me kostala 1250 eura!i nadam se sad je sve uradjeno!Odlazim u kolovozu u hrvatsku i kad sam se vratila drugo jutro vozeci na posao cujem da mi je turbina pocela zavijati i naravno auto izgubi ponovo snagu!poslije mjnenjanja turbine i ostalog to se desilo nakon predjenih cirka 2000 km!I posto zlo ne ide nikad samo u fordovim auto dijelovima mi kazu da nemam garanciju jer mi nije radilo ovlasteno lice!Molim vas ako iz ovoga moga izlaganja mi mozete reci zasto se ponovo pokvarila turbina i koji su moguci uzroci kvara turbine?Radi se otome da sam previse do sad ulozila u auto nekih 3-3500 eura i nebi ga rado sad prodavala,ali se bojim da ponovo sve uradim( sad bi sve uradila u servisu )i da mi se ponovo desi.Mozete li mi vi pomoci sta da radim,zasto se opet sve isto ponovilo i koji su moguci uzroci.Bila bih vam veoma zahvalna na odgovoru! "

ODGOVOR:

Turbina ne odlazi često a kvarovi na istoj nastaju radi lošeg podmazivanja , radi nepravovremene izmjene ulja i filtera, radi ulaza stranog tijela u turbinu, radi niskog tlaka ulja , radi začepljenja uljnog kanala koji vodi od pumpe za ulje do turbine. Kada nastane oštećenje turbine kao i u Vašem slučaju tada nema taktiziranja i štednje nego se mora odraditi sve po pravilina struke. To sve Vam je predloženo i u ovlaštenom servisu FORD. Svaki ozbiljan servis bi nakon ugradnje nove turbine i nakon svih radova koji se tom prilikom rade dao garanciju na turbinu i na obavljene radove. Garancija se ne može dati ako se neki od radova preskoće i ako se ne ugrade potrebni dijelovi. Možda to u početku izgleda skupo ali u konačnici je to ipak jeftinije . Ako je motor Vašega vozila u ispravnom stanju onda se isplati ugraditi novu turbinu i za to dobiti garanciju.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8 D - ZRAK U GORIVU

Datum objave: 06.11.2011 12:54:26
Slika
PITANJE:

Ford Fiesta 1.8 D 91 godina Nedugo sam kupio navedeni auto i imam problem prilikom paljenja motora dok je hladan, a problem se isto javlja dok je motor još vruč, ali dok odstoji neki 20 min. Inače mašina ne troši ulje, ne dimi itd.. Auto ima ugrađen pred filter, znači prije glavnog filtera jedan mali koji je proziran. Primjetio sam da u njemu nema nafte, pa sam zamjenio orginalno crijevo sa prozirnim te izbacio pred filter da vidim kaj se dešava. Iz rezervara vuče gorivo, ali tu i tamo u gorivo je neki mjehurič zraka, nekad malo više nekadništa, a nekad malo. E sad bi me zanimalo dali je to normalno? Inaće auto dobro radi i ide dobro. Kad se ugasi iz filtera počnu izlazit mjehuriči zraka i polagano izlaze sve nekih 2 min, do tog vremena gorivo otiđe u rezvar. Ja sam mislio da je otišao vakum nepovratni ventil na pumpi visokog pritiska, ali sam uzeo bocu i u nju stavio naftu, spojio na filter crijevom, sve ozračio i auto je normalno palio, nije se vračao zrak iz filtera i nije gorivo otišlo iz crijeva. Nadam se da sam dao dovoljno informacija zs dijsgnozu problema, Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Iz vašeg opisa sve je jasno , treba smo riješiti prisutnost zraka u gorivu i motor će uredno paliti. Mjesta na kojima može ulaziti zrak u gorivo su brojna i to : sve cijevi za gorivo, usini filter u rezervoaru, cijevi za povrat goriva, filter goriva, visokotlačna pumpa. Krenite od najjednostavnijih stvari i na kraju prema visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh