Danas je: 17.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FELICIA 1,9 D - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 15.11.2011 07:55:31
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam skodu feliciju 1.9 dizel 1999god,problem sa paljenjem kad je temperatura spolja u minusu,tesko pali nekad i ne moze samo vergla. Grejace sam promenila pre mesec dana sva cetiri stavljeni su bosh grejaci,ali i dalje je problem grejem po dva puta upalim auto ali kao da nema snage i odmah se ugasi posle toga samo vergla. Mozete li mi reci gde je problem. Hvala.

ODGOVOR:

Otežano paljenje kod nižih temperatura se može događati radi više razloga . Nabrojiti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, grijači ( kod Vas su novi pa ne treba sumnjatu u njih ) , dize ( tlak goriva i oblik mlaza goriva ) , loša kompresija . Obavite ispitivanje po redoslijedu koji sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI - ELEKTROPOKRETAČ SLABO OKREĆE

Datum objave: 14.11.2011 14:28:35
Slika
PITANJE:

Imam automobil Hyundai Getz 1.5 CRDI,auto mrtvo vergla,akumulator je nov,alanser je nosen u servis i ispravan je.Kad palim automobil jedva okreće mozete mi navesti uzrok zbog cega se ovo događa.

ODGOVOR:

Ako je akumulator ispravan ? Ako je elektropokretač ispravan ?  Moguće neispravnosti su : pad napona na klemama akumulatora, loš spoj s masom vozila, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora ( veliki otpor prilikom okretanja radilice ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 14.11.2011 13:45:34
Slika
PITANJE:

Molio bih za pomoc!Imam citröen XSARU 1.4 HDI,2003,50kw. na 1500km potrosio je 2L ulja,a nigdje ne baca van i ne dimi?! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila mogao je potrošiti ulje na tri načina i to : kroz turbinu, kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove . Pregledom motora i testom propuštanja cilindara može se utvrditi na koji način motortroši ulje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 1,8 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.11.2011 13:35:35
Slika
PITANJE:

IMAM MERCEDES C180,96GOD,IMAM PROBLEM OD LJETO,ALI JE RELATIVNO DOBRO PALIO.SAD KAKO JE ZAHLADILO,UJUTRO JAKO TESKO PALI,I KAD UPALI,UPALI POD PUNIM GASOM,I NECE PRIMITI GAS,NEGO ISPOD HAUBU POCNE PUCATI,KAO DA IMA KASNO PALJENJE I TAKO JEDNO 5MIN KAD SE ZAGRIJE RADI NORMALNO,CAK MU JE EKO TEST BIO ODLICAN,ZANIMA ME KAKO TO RIJESITI.HVALA VAM UNAPRIJED

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega motor teško pali  i radi kojega na prihvača gas mogu navesti tek nakon pregleda vozila. Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : akumulator, elektropokretač, visokonaponski kablovi, bobina, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, senzor radilice, lambda sonda . U ovom slučaju najprije se ispita stenje akumulatora i elektropokretača a nakon toga s eprovjeri mehanički sustva motora i tako dalje kao što sam napisao .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - FILTERI

Datum objave: 14.11.2011 12:36:20
Slika
PITANJE:

Posjedujem peugeot 207 1.6 HDi 110KS, vec par puta tijekom u zadnjih 2 god u voznji mi se upalila lampica sustava samodijagnostike motora i na displeyu bi izbacilo upozorenje depolution system faulty. Prvi put kad se to dogodilo motor je jednostavno izgubio svu snagu i okretaji su naglo pali i auto se nije moglo voziti vecom brzinom od 50-60 km / h tako da sam se dokopao servisa i gdje su spojili auto na kompjuter i dijagnoza preko kompjutera je pokazala da je tlak goriva prije visokotlacne pumpe nizak i srervis je to rijesio s promjenom filtera goriva ( auto je preslo tada nekih 35000km ), takoder napominjem da je tada u tom mjesecu navodno dosta ljudi imalo problema sa gorivom na INA pumpama sta sam i vidio prema kolicini promjenjenih filtera u servisu, navodnu u zadnjih 10 dana. Filter goriva kod ovog peugeutovog modela nije moguce promijeniti samo element filtera nego completan filter sa kucistem i spojem elektronike itd sto takoder ne kosta tako malo , sve skupa mi je naplaceno oko 780 kn sa uslugom servisa. Da skratim poslije promjene filtera goriva nije vise bilo problema do nekih godinu dana a onda isto , isti alarm ista prica , tada nisam bio prisutan nego se dogodilo supruzi i ona je odvela auto u isti servis gdje su provjerili vozilo tako da ga je jedan od servisera provozao i rekao da je sve ok i da treba resetirati kopjuter , ali je suprugga inzistirala na promjeni filtera goriva zbog prijasnjeg problema i tako je napravljeno i opet nije bilo nikakvih problema nekih godinu i pol dana da bi evo ponovo dobio iso upozorenje ali auto nije izgubilo na snazi i vozi normalno. Filter goriva bi trebo trajat bez problema po kakrakteristikama proizvodaca najmanje 60 000km. U dva slucaja sigurno znam da je tankano gorivo dan prije ili isti dan za zadnji slucaj i da je tank goriva bio vrlo nizak. Da li je stvarno moguce da se filter goriva tako brzo onecisti, ok ako je mozda sakupljeno taloga na dnu rezervoara ili su fiteri pre fini za ovo nase gorivo ( uvijek tankamo Eurodiesel BS ), jer za sada navodi sve da je to bio razlog, filter goriva , opet, nije na displeju izbacilo upozorenje Postojanje vode u dizelskom gorivu , nego depolution system faulty. U knjizici vozila za korisnike pod ovim upozorenjem navode 1- paljenje zaruljice upozorava na poremecaj u sustavu kontrole motora i pod 2- bljeskanje zaruljice upozorava na poremecaj u sustavu sprijecavanja oneciscenja. Mozete li mi malo poblize objasniti ovaj moj problem ! Hvala unaprijed !

ODGOVOR:

Prvo što želim reći je da uzrok nije filter nego nečistoće u gorivu . Drugo što morate znati , što je filter bolji to se brže zaprlja jer zaustavlja i najsitnije nečistoće . Da ne postoji filter i ostali filteri kvar na vozilu bi bio puno skuplji . Kada bi izbacili filter goriva ili ugradili filter koji bi trajao jako dugo ( loše filtriranje ) tada bi umjesto filtera goriva mijenjali dize i visokotlačnu pumpu a taj trošak je 30.000,- kn . Iz navedenog možete zaključiti da je Vama u interesu da ugrađujete najbolji i najskuplji filter i da istoga mijenjate jednom godišnje ili svakih 15.000 km . Na taj način ćete zaštititi vitalne dijelove sustava Common Rail koji na taj način mogu trajati jako dugo . Dakle na filterima i na uljima se ne štedi jer jer su to materijali koje čuvaju motor i Vaš novac .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 TD - NEMA SNAGE NAKON UREĐENJA GLAVE

Datum objave: 14.11.2011 11:46:37
Slika
PITANJE:

Postovanje, gospodine Meicu! Radi se o Escortu 1.8 TD, 66 KW, 99. g.p. Zbog moje nepaznje pukao mi je zupcasti remen. Imao sam 'srecu' da su samo dva ventila bila pokrivljena. Nakon zamjene svega i montiranja zupcastog remena kod majstora imam problema. Problem sto auto slabije vuce. Nema dima, normalno pali (to je neki prvi utisak),ali jednostavno nema onog trzaja poslije 2000 obrtaja kad turbina ukljuci i naglo povuce, nego to sve ide prilicno mrtvo, a cini mi se da vrlo tesko ide u vise obrtaje preko, recimo preko 3000. Gdje je napravljena greska? Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu postoje dva zupčasta remena , jedna je za bregastu osovinu a drugi za visokotlačnu pumpu . Moguće greške su ; netočna faza motora, netočan položaj remenice visokotlačne pumpe, loše podešeni ventili, niski tlak turbine . Najprije provjerite fazu motora i podešenost ventila . Nakon toga izmjerite tlak turbine .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PROBLEMI S MOTOROM

Datum objave: 14.11.2011 10:20:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine meiću imam problem sa ford focusom 2006 1.8 tdci 115ks.problem se desava kada vozilo radi na minimumu krene kao da ce se ugasiti ali se brzo povrarti.tada kompjuter pokaze gresku na motoru i u momentu je izbrise.auto u zadnja dva navrata nije htio ni upaliti dok se ne ohladi.sto se tice voznje auto normalno trosi i normalno vuce.ima jedan cudan zvuk na minimumu kao lagano fuckanje.takodjer kada tek upalim auto zna zadimit bijeli dim koj postepeno prelazi u crni te se na podu javlja crna fleka.injace ja sam prvi vlasnik automobila te je auto prosao 80000km.unaprjed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Naveli ste puno detalja i nepravilnosti ( lergas, paljenje, bijeli dim, crni dim ) . Sve to ukazuje na potrebu da se napravi kompletna dijagnostika motora i to : kontrola mehaničkog sustava motora , kontrola sutava dobave goriva, kontrola sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : niži tlak kompresije na nekom od cilindara, neispravan jedan ili više grijača, lošije funkcioniranje jedne od diza, zrak u sustavu goriva, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, ECU centrala. Prvom prilikom obavite ispitivanje i dijagnostiku .

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.11.2011 09:40:16
Slika
PITANJE:

Posjedujem Opel astru 20 dti 2001 god. sa automatskim mjenjačem te imam dva problema 1.Auto na temperaturi od cirka 7°c do nekih 20°c ne pali kako treba tek nakon dužeg verglanja upali. Na -4 probao i auto odmah upali Ljetos je auto normalno palio 2.prednji diskovi se zagriju cirka 50°c do 70°c (vrući ne mogu se rukom držati) zadnji tek blago topli Molio bih vas za iskren savjet (ako može na mail ili telefon)

ODGOVOR:

Neispravnosti koje mogu utjecati na otežano paljenje kao što ste Vi opisali su : stanje akumulatora i elektropokretača , električni kontakti i konektori ( pad napona ) , zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, ECU centrala. Stručnim i detaljnim ispitivanjem može se otkriti uzrok . Temperatura prednjih diskova je previsoka a mogući uzroci su : kočna kliješta, nosač kočnih kliješta, visokotlačne cijevi, hidraulika prednjih kočnica. Ako ima kakvih nejasnoća javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C2 1,4 HDI - ZRAK U GORIVU

Datum objave: 14.11.2011 09:30:05
Slika
PITANJE:

poštovani javljam vam se sa jednim problemom radi se o autu Citroen c2 2005 god, dizel, 1,4 hdi motor. radi se o problemu kod paljenja tri dana radi normalno pali sve ok onda jedan dan nece nikako da cuje prkopčam ga na kablove sve izverglavam al nece da upali i opet nista imam osjećaj da mu gorivo ne dolazi do motora ili je neko od crijeva nije u redu pa povlači zrak. Mjenjao sam mnoge dijelove i filter goriva i ulja i mnogo drugih djelova više neznam ni kud da ga vozim ni sta da mjenjam samo pare bacam. Molim vas da mi odgovorute na ovaj moj problem Unaprijed Vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

Sve što ste napisali ukazuje na to da sustav goriva vuće zrak . Najčešće se to događa na plastičnim cijevima za gorivo sa zadnje strane motora . Navedene cijevi možete vidjeti tek kada demontirate plastični sklop koji se nalazi na vrhu samog motora. Tada se može i upaliti motor i vidjeti ima li zraka u navedenim cijevnim vodovima.

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,7 i. - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 13.11.2011 18:24:46
Slika
PITANJE:

Pozdrav , imam Ladu Nivu 1.7i 2005 god pređenih 65000 km , kada je motor hladan okretaji se ne dižu odmah na 1300 nego variraju od 600 do 1300 . Osjete se lagane vibracije na motoru i na mjenjaču , kada se zagrije okretaji variraju od 600- 800 tj. spuštaju se idižu te auto drukčije radi. Zamjenjena je bobina, svijećice,ispitani svi senzori dali je možda problem u motoru minimuna , ponekad neče da pali iz prve ? Unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, MAP senzor, aktuator minimuma, TPS senzor zaklopke snage, loš učinak jednog od cilindara, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - NEPOZNATI KVAROVI ?

Datum objave: 13.11.2011 11:38:33
Slika
PITANJE:

U pitanju je Peugeot 206 sedan 1.4 sa 75 KS, godina 2008.Auto ima nekoliko, cudnih, problema: ujutro, neposredno nakon paljenja ukljuci se ventilator i radi drugom, brzom, brzinom, a auto izgubi snagu i u leru ne moze da ide preko 2200 obrtaja, ako je u voznji moze max. 30-40 km/h.Temperatura je u tom momentu normalna i ne raste.Kad se auto ugasi i odmah upali radi bez problema neko vrijeme.Drugi cudan problem jeste nemiran rad na leru i u toku voznje, gubi snagu, trza, dijagnostika pokazuje lambda sondu, i najvjerovatnije je ona druga, iza katalizatora i otisla, porucena, ceka se da stigne i da se zamijeni, sada iskljucena.Jel imao neko slicnih iskustava?Majstori sumnjaju na neku kutiju sa relejima pored ove lambda sonde koju treba promijeniti, a neki i na povezanost sa klima uredjajem zbog ukljucivanja ventilatora odmah po paljenju i dok je auto hladan.Srdacan pozdrav i puno uspjeha u daljem radu.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli je samo teorija i od toga nema koristi . Na Vašemu vozilu treba napraviti stručno ispitivanje i dijagnostiku , nakon toga se točno može znati što je neispravno . Prema Vašemu opisu moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( probijanje visokog napona , bobine, senzor radilice ) , filteri, tlak gorva, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, TPS senzor zaklopke snage, djelomično začepljenje auspuha, senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, električna instalacija od motora do ECU centrale, senzor brzine vozila, mehaničko stanje motora ( podešenost ventila , kompresija ) . ECU centrala . Pojedine dijelove ne mijenjajte na osnovu pretpostavki nego na osnovu stručnog ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - NE MOŽE PROĆI EKO-TEST

Datum objave: 13.11.2011 11:23:47
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav,ovako radi se o bmw kockici 318i 90godište,problem je u tom što na tehničkom ne mogu proći eko test već drugi puta sam rušen,na autu su nove cijevi,novi protočni zadnji sportski lonac 2 izlaza,gospodin koji radi je rekao da je najvjerovatnije problem u loncu jel je sportski(protočni) pa da zato valjda ne može očitat eko test makar i on sam nije siguran,rekao mi je da stavim normalnog auspuha,šta se tiće auta on ne dimi niti troši ulje,sasvim normalno radi,jedino eko test nikako ne može proći,da li je onda moguće da bi taj protočni lonac mogao bit problem?! Hvala i pozdrav...

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih eko test može biti loš a to su : mehaničko stanje motora ( kompresija, emisija uljnih para na odušku ulja, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav ubrizgavanja goriva ( regulator tlaka goriva, nečisti injektori, MAP senzor, TPS senzor zaklopke, IAT senzor, ECT senzor, MAF senzor, ckp senzor, lambda sonda, senzor detonacija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi , svjećice, bobina ) . Sve što sam spomenuo treba ispitati . Nakon dobro obavljenog ispitivanja može se točno znati što je neispravno kao i cijena popravka. Ako želite da Vam to riješimo javite se telefonom .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 AMG - PUKLA RADILICA

Datum objave: 12.11.2011 20:42:08
Slika
PITANJE:

Posjedujem mercedes c220 AMG sa 170 KS iz 2008 godine kupljen u svibnju. Prešao je 80 000 km i servisiran je bo u ovlaštenom servisu, tri dana nakon servisa sam začula lupanje u motoru i stala sam te nazvala prijatelja u blizini da mi kaže što bi to moglo biti.. on mi je rekao da ništa ne diram i kad je došao nije mogao reći ništa već smo preko HAK službe odšlepali auto u ovlašteni servis.. nakon pregleda javili su mi kući da mi je PUKLA RADILICA ??? DA JE ŠTETA 100 000 KN ... na moje pitanje a garancija... rekli su samo 2 godine ... a da je radilica pukla radi zamora materijala.... molim Vas pa kako je to moguće... automobil sam platila 400 000 kn...

ODGOVOR:

Na žalost na automobilima se događaju i ovakvi kvarovi kao što ste i vi naveli iako ne često . Pucanje radilice najčešće nastaje radi prestanka podmazivanja na nekom od ležajeva radilice . Drugi uzrok skrivena mana u samoj radilici . Svaki vlasnik vozila može preventivno utjecati da do ovakvih pojava ne dođe tako da redovito mijenja ulje u motoru i filtere . Za interval izmjene ulja važi pravilo što češće to bolje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 - PROBLEM S ELEKTRONIKOM

Datum objave: 12.11.2011 11:05:57
Slika
PITANJE:

Postovani, Vozim Peugeot 207, benzinac (120 ks) i u posljednjih 6 mjeseci pocela je svjetliti i zvucno se oglasavati lampica koja signalizira da ne radi ESP. Pokusao sam upaliti/ugasiti prekidac za ESP, ali ni on nije radio. Vrlo brzo nakon toga pocele su se oglasavati i razne druge obavijesti - ne radi prednja lampa, ne radi signalizator smjera, ne radi ABS i jos brdo stvari - sto se svodi na to da u zadnje vrijeme otkad zapalim auto pa dok ga ne ugasim svakih minutu-dvije zvucno i vizualno signalizira neka obavijest. Ono sto sam mogao pregledati - lampe i zmigavci - rade, bez obzira sto auto javlja da ne rade, pa se sad pitam sto jos od njegovih poruka nije tocno i, ukoliko zaista treba popraviti/promijeniti ostalo (ESP, ABS) - zanima me a) moram li to napraviti kod ovlastenog servisera Peugeota i b) kolika bi otprilike bila minimalna cijena popravka. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : električna instalacija , pad napona u pojedinim električnim vodovima, BSI računalo . Cijena popravka se može znati samo i jedno nakon dijagnostike sustava komforne elektronike . Popravak ne morate nužno obavljati u ovlaštenom servisu nego tamo gdje Vi želite i gdje mislite da ćete dobiti stručnu i kvalitetnu uslugu . Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - NE MOGU UGASITI MOTOR ???

Datum objave: 11.11.2011 13:40:35
Slika
PITANJE:

poštovanje! imam problem sa golfom 2 dizel obični, kada je vani hladnije vrijeme u toku vožnje se pojača gas na maximum i auto se ne može ugasiti ključem, stanem sa strane i jedino stza mogu uraditi je prekinuti dotok zraka na filteru da se ugasi, ako to ne uradim na vrijeme na motor izbije ulje. redovno mijenjam ulje i servisiram auto ali do sada su maistori probali razne zahvate od zamjene bos pumpe do prosirivanje nekih otvora rupica za ulje ali bez uspjeha, ako imate neku ideju, ovako da odgovorite zbog cega se to desava! hvala puno!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila je dotrajao . Motor ne možete ugasiti jer ulje iz kartera dolazi u filter zraka i u cilindre . Kada okrenete ključ na gašenje motor tada ne radi na dizel gorivo nego na ulje iz kartera. Izmjerite kompresiu pa ćete vidjeti da je vrlo loša i da je potrebna reparatura motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - KIRIVO DEFEKTIRAN KVAR

Datum objave: 11.11.2011 13:00:06
Slika
PITANJE:

Poštovanje, radi se o peugeot 406 2.0 HDI, PROBLEM JE ŠTO AUTO U VOŽNJI TEŠKO DOLAZI DO 3000 okr/min, nakon toga počne jako vući ali odmah se pojavi greška antipollution fault i auto se ugasi i ne može upaliti minutu dvije. Bio na dijagnostici i rekli mi da promjenim senzor protoka zraka što sam i učinio i sve je ostalo isto.

ODGOVOR:

Nije dobro da na jednom mjestu radite dijagnostiku a na drugom mjestu da otklanjate kvar ( makar to i sami radili ) . Razlog za to je što se na dijagnostici pomoću servisnog računala ne mogu otkriti prave greške ( odnosno očitane greške se moraju provjeriti i na drugi način pojedinačnim ispitivanjem ) . Da ste zamjenu senzora protoka zraka VAF radili u servisu koji je radio dijagnostiku mogli ste izbjeći trošak senzora i trošak rada jer dijagnoza nije bila točna. Ovom prilikom bih Vam mogao nabrojiti dvadesetak mogućih grešaka radi kojih motor nema snage kao što ste opisali . Za Vas bi najkorisnije i najjeftinije bilo da povjerite vozilo servisu koji će najprije obaviti kompletan test i dijagnostiku motora, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu susglasnost otkloniti kvar . Ako ne dođete do rješenja javite se .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,3 i. - PREDPALJENJE

Datum objave: 11.11.2011 12:30:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vlasnik sam mazde 323 BG 1.3 benzin 1991 god.Zanima me kako treba da je zakrenut razvodnik paljenja, jel ima neko pravilo kod toga, obzirom da je mehanicar kod koga idem onako proizvoljno postavio novi(u pitanju je zamjena)! Primjetio sam, a auto je petobrzinac da u petoj kada vozim oko 80km/h obrtaji motora su, barem tako mislim preveliki, jer prije toga sam s tim obrtajima motora u petoj vozio i do 120 km/h. Unaprijed Vam hvala!

ODGOVOR:

Razvodnik paljenja se ne zakreće na pamet jer se time pomiče kut paljenja ( vrijeme kada svjećica baca iskru ) . Podešavanje ( zakretanje ) se radi pomoću stroboskop lampe i tada se može točno namjestiti kut predpaljenja . Na Vašemu vozilu to treba biti : od 0° - 1° / 850 o/min       ( bez vakuma ) . Okretaji motora mogu biti preveliki ako je neispravna spojka ( proklizavanje ) .

na vrh Povratak na vrh

DACIA LOGAN 1,4 MPI - ABS PROBLEM

Datum objave: 10.11.2011 13:06:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Daciu Logan 1.4 MPI 2005. god. Prije desetak dana sam promijenio ležaj prednjeg desnog kotača i tri dana poslije sam otišao promijeniti i ležaj prednjeg lijevog kotača jer se čuo i on u vožnji. Poslije promjene desnog ležaja sve je bilo Ok. ali kada sam promijenio lijevi nekon nekoliko kilometera mi se upalila lampica Abs-a i ručne... Pregledani su i očiščeni senzori i spojen je auto na dijagnostiku i izbacio je neku grešku brzine kotača..greška je poništena i pisalo je da je sve u redu...ali su se nakon par km lampice opet upalile... Auto je opet spojen na dijagnostiku i u vožnji smo očitavali jer ima koju grešku... Pri vožnji manjoj od cca.80 km/h ne izbacuje grešku i ne pali lampicu Abs-a,a pri večoj brzini upali lampicu i piše da je greška brzine kotača.. Npr. u vožnji od 96 km/h dijagnostika očitava da su prednji kotači usklađeni i vrte se 96 km/h ,a zadnji su isto usklađeni ali se oni kao vrte 86 km/h (sve gume su istih dimenzija) Majstor je opet promijenio lijevi ležaj jer je mislio da je u njemu problem ali nakon izmjene opet se pali lampica Abs-a i ručne.. Jer znate u čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli jedino što može biti uzrok je neodgovarajući ležaj kotača.  U samom ležaju kotača se nalazi rotofonika koju očitava senzor ABS-a . Ako ona nije potpuno ista kao i na drugim kotačima nastaje problem koji ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

FIAT 126 BIS - REPARATURA MOTORA

Datum objave: 10.11.2011 11:50:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam par pitanja a vezana su uz FIAT 126 BIS.naime kupio sam taj autič nedavno sa namjerom da ga uredim,to mi je više kao hobi i želio bi ga urediti kvalitetno ali što je više moguče samostalno koliko če to vremenski trajati nije toliko bitno buduči da sam si to uzeo za hobi,ali bih vas molio za malo pomoči.Zanima me dali znate ili buduči da je to malo specifično vozilo dali mi možete saznati kako se mjenjaju cilindri (pikse) na dotičnom motoru dakle (fiat 126 bis 704cc)to je serija sa vodenim hlađenjem.dali imaju gumice na sebi ili ne te dali ih mogu ja samostalno zamjenit ili ipak moram odnjeti nekome na strojnu obradu.I ako možda znate gdje bih mogao najpovoljnije pronači djelove za taj motor,znači trebao bih i set brtvi,ležaje,karike. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor treba izvaditi iz vozila i onda se mogu obavljati svi radovi na motoru i u motoru . Za demontirati cilindre, potrebno je demontirati glavu motora, karter, klipove. Nakon toga se mogu izvući i cilindri. Brtvljenej cilindara riješeno je brtvenim gumenim prstenima . Sva brtvila motora se dobiju uz garnitiru brtvila za motor. Svi poterbni radovi se mogu obaviti bez upotrebe nekih specijalnih alata . Uz to bi trebalo naročitu pažnju posvetiti pojedinim istrošenjima u motoru ( rukavci radilice, sicevi ventila, vodilice, ventili, razvodni mehanizam , ležajevi, klipni prstenovi ). Ako bude potreba neka intervencija možemo Vam sve napraviti . Dijelove možete tražiti po Zagrebačkim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - KOČNICE

Datum objave: 09.11.2011 17:17:21
Slika
PITANJE:

poštovani, imam pitanje za vas ako možete da mi pomognete, imam citroen c3 2005godište, na tehničkom pregledu su mi rekli da mi zadnje kočnice odn. zadnja osovina nerade tj. rezultati su ispod minimuma, vozio sam u ovlašteni servis citroena gdje su mislili da je potrebno zamjeniti glavni kočioni cilindar, međutim nakon ugradnje novog dijela rezulati su isti, odn. nije ništa napravljeno pa su vratili moj stari glavni kočioni cilindar, sada sumnjaju u servo za kočnicu, ali i to je pod pretpostavkom. Napomena: prednje kočnice su dobre kao i ručna. molim za vašu stručnu pomoć i mišljenje. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako je sila kočenja slaba na zadnjim kočnicama mogući uzroci su : hidraulika ( radni cilindri kočnice , glavni cilindar kočnice, regulator tlaka kočnice ( korektor kočenja ) za zadnje kotače , hidraulične cijevi kočnice ) , mehanički sustav kočnice ( kočne papućice, kočni bubnjevi ) .

na vrh Povratak na vrh